Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester City" atkal uzvar, atkal neielaiž vārtus

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester City" atkal uzvar, atkal neielaiž vārtus
Emanuels Adebajors jau sācis atmaksāt par viņu iztērētos miljonus
Foto: PR-Wire

Šīs dienas pirmajā Anglijas Premjerlīgas spēlē "Manchester City" izbraukumā ar 1:0 uzvarēja "Portsmouth" futbolistus.

Kā jau zināms, "Manchester City" pirms šīs sezonas ievērojāmi pastiprinājusies, un daudzi spriež, ka šī komanda šosezon var cīnīties pat par Premjerlīgas čempionu titulu. Sastāvs ir tik labs, ka šodien rezervē pat tika atstāts Robinju.

Pirmās savas divas spēles "Manchester City" uzvarēja ar sausu rezultātu (2:0 un 1:0), un arī šodien izdevās atkārtot to pašu. 30. minūtē pēc stūra sitiena vārtus ar galvu guva Emanuels Adebajors, un vairāk vārti šajā mačā netika gūti.

Trešā uzvara "Manchester City" trīs mačos un joprojām nav ielaisti nevieni vārti. Tikmēr "Portsmouth", ļoti iespējams, šajā sezonā būs jāuztraucas par neizkrišanu no Premjerlīgas - jau ceturtais zaudējums pēc kārtas.

Nākamajā kārtā 12. septembrī "Manchester City" gaida pirmais patiešām nopietnais pārbaudījums - savā laukumā būs jāuzņem "Arsenal".

Anglijas Premjerlīgas 4.kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Chelsea - Burnley3:0 (1:0)(Anelka 45'; Ballaks 47'; E.Kouls 52')
Blackburn R. - West Ham U.0:0-
Bolton W. - Liverpool2:3 (1:1)(Deiviss 33'; Kohens 47' - Džonsons 41'; Toress 56'; Džerards 83')
Stoke C. - Sunderland1:0 (1:0)(Kitsons 42')
Tottenham H. - Birmingham C.2:1 (0:0)(Kraučs 72'; Lenons 90' - Bovjērs 75')
Wolverhampton W. - Hull C.1:1 (0:1)(Stīrmens 46' - Džovanni 3')
Manchester U. - Arsenal2:1 (0:1)(Rūnijs 59' (11m); Diabī 64' (s.v.) - Aršavins 40')
Portsmouth - Manchester C.0:1 (0:1)(Adebajors 30')
Everton - Wigan Athletic30.augusts17:00
Aston Villa - Fulham30.augusts18:00

Anglijas Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 4 40010:2 12
2.Tottenham Hotspur 4 40011:4 12
3.Manchester United 4 3018:2 9
4.Manchester City 3 3004:0 9
5.Stoke City 4 2113:4 7
6.Arsenal 3 20111:4 6
7.Liverpool 4 2029:7 6
8.Sunderland 4 2024:5 6
9.Burnley 4 2022:5 6
10.West Ham 3 1113:2 4
11.Birmingham 4 1122:3 4
12.Wolverhampton 4 1122:4 4
13.Hull City 4 1124:8 4
14.Aston Villa 2 1013:3 3
15.Fulham 2 1011:2 3
16.Wigan Athletic 3 1022:6 3
17.Blackburn 3 0121:4 1
18.Bolton 3 0032:5 0
19.Portsmouth 4 0041:7 0
20.Everton 2 0021:7 0

Adebajora vārti

  +9 [+] [-]

, 2009-08-30 17:29, pirms 15 gadiem
Njā... Pašlaik City izskatās labi.
Slēpts komentārs: Harington
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 17:30, pirms 15 gadiem
Adebajors un Barijs nospēlēja lieliski! Leskotam arī laba debija, ilabi9 iesāka uzbrukumus.

 +10 [+] [-]

, 2009-08-30 17:31, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Neielaiž,bet maz iesit.
galvenais taču ir uzvarēt kaut vai ar 1:0
Slēpts komentārs: La Furia Roja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:37, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: rodas bažas vai šosezon EPL kāds spēs ieraidīt bumbu Manchester City vārtos Manchester City dominēja jau no paša spēles sākuma jaa šobrīd Manchester City izskatās visiespaidīgāk gan EPL gan visā Eiropā.
Lol, jā, ja reiz Blackburn, Wolverhampton un Portsmouth nav spējuši gūt vārtus, tad tiešām jāsāk domāt, ka neviens to nespēs.
Pagaidi divas nākošās spēles (pret Arsenal un Manchester United), kā arī vēl pēc laiciņa pret West Ham un Aston Villa.
Tad redzēsim, kas ir kas.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:38, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: rodas bažas vai šosezon EPL kāds spēs ieraidīt bumbu Manchester City vārtos Manchester City dominēja jau no paša spēles sākuma jaa šobrīd Manchester City izskatās visiespaidīgāk gan EPL gan visā Eiropā.
C'mon, Tu to nopietni? Kaads ir paskatiijies pret ko City vispaar shosezon liigaa ir aizvadiijushi speeles? Blackburn un Pompey kuri pagaidaam patieshaam izskataas viduveeji, un jaunpienaaceeji Wolves. Paskatiisimies ko Citu spees pret nopietniem pretiniekiem, un ar vaardu 'nopietniem' es domaaju komandas kaa Villa, Spurs, West Ham un TOP4 komandas.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:41, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Lol, jā, ja reiz Blackburn, Wolverhampton un Portsmouth nav spējuši gūt vārtus, tad tiešām jāsāk domāt, ka neviens to nespēs.
Pagaidi divas nākošās spēles (pret Arsenal un Manchester United), kā arī vēl pēc laiciņa pret West Ham un Aston Villa.
Tad redzēsim, kas ir kas.
Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-30 17:41, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: rodas bažas vai šosezon EPL kāds spēs ieraidīt bumbu Manchester City vārtos Manchester City dominēja jau no paša spēles sākuma jaa šobrīd Manchester City izskatās visiespaidīgāk gan EPL gan visā Eiropā.
Sākas. Vot kad spēlēs pret MU, Liverpool, Chelsea, Arsenal, viņi neielaidīs nevinu golu, tad varēsim diskutēt, bet pašlaik tu runā/raksti muļķibas.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:42, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: C'mon, Tu to nopietni? Kaads ir paskatiijies pret ko City vispaar shosezon liigaa ir aizvadiijushi speeles? Blackburn un Pompey kuri pagaidaam patieshaam izskataas viduveeji, un jaunpienaaceeji Wolves. Paskatiisimies ko Citu spees pret nopietniem pretiniekiem, un ar vaardu 'nopietniem' es domaaju komandas kaa Villa, Spurs, West Ham un TOP4 komandas.
Jau nākamnedēļ pret Arsenal.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-30 17:43, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.
Muļķis. MU/Arsenal zema līmeņa komandas? Nu man liekas, ka pat Krokodils tādas mūļķibas nerunā.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:43, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: C'mon, Tu to nopietni? Kaads ir paskatiijies pret ko City vispaar shosezon liigaa ir aizvadiijushi speeles? Blackburn un Pompey kuri pagaidaam patieshaam izskataas viduveeji, un jaunpienaaceeji Wolves. Paskatiisimies ko Citu spees pret nopietniem pretiniekiem, un ar vaardu 'nopietniem' es domaaju komandas kaa Villa, Spurs, West Ham un TOP4 komandas.
C'mon Top 4 ar šo gadu vairs nebūs,nu maz iespēju būs iepriekšējam top 4kam apdraudēt Manchester City pozīcijas EPL galvgalī.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:43, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.
Tu to nopietni?
Visiespaidiigaakaa? Jaanodroshina tituls jau liidz Z-Sveetkiem? Te pat Krokodilam jaasmejas!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:44, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: C'mon Top 4 ar šo gadu vairs nebūs,nu maz iespēju būs iepriekšējam top 4kam apdraudēt Manchester City pozīcijas EPL galvgalī.
Esmu redzējis daudz cilvēkus, kas ļoti aktīvi atbalsta savu mīļāko komandu, bet tu jau pārspīlē.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:44, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Jau nākamnedēļ pret Arsenal.
Aiznaakamnedeelj!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:45, pirms 15 gadiem
kingland rakstīja: Tu to nopietni?
Visiespaidiigaakaa? Jaanodroshina tituls jau liidz Z-Sveetkiem? Te pat Krokodilam jaasmejas!
kas ir krokodīls??? varbūt līdz Z-Svētkiem nee,bet nu pēc jaunā gada,tas būs tikai laika jautājums.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:47, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: kas ir krokodīls??? varbūt līdz Z-Svētkiem nee,bet nu pēc jaunā gada,tas būs tikai laika jautājums.
Kveels City atbalstiitaajs kopsh briiza, kad komandu nopirka Araabi.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-30 17:47, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: C'mon Top 4 ar šo gadu vairs nebūs,nu maz iespēju būs iepriekšējam top 4kam apdraudēt Manchester City pozīcijas EPL galvgalī.
Vismaz kāds šodien spējīgs uzlabot man noskaņojumu

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:47, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: kas ir krokodīls??? varbūt līdz Z-Svētkiem nee,bet nu pēc jaunā gada,tas būs tikai laika jautājums.
http://esports.lv/profils/krokodils

City fans, bet spriež 10x normālāk. Un MC neuzvarēs EPL. Tas ir sākums, un neviens nezin, vai tam būs tikpat efektīvs turpinājums.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:47, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.
Vēl jau City kā komanda nav saspēlējusies, turklāt šiem klubiem jau nav neviena laba straikera, turpretīm grandiem gan ir !

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:48, pirms 15 gadiem
Adebayors varētu šogad saņemt zelta bucu kā rezultatīvākais spēlētājs Eiropā varētu arī krist rezultavitātes rekords

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:48, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Adebayors varētu šogad saņemt zelta bucu kā rezultatīvākais spēlētājs Eiropā varētu arī krist rezultavitātes rekords
Kā tad Vot ~20 golus viņš var sasist, bet ne 40. Atver acis.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:49, pirms 15 gadiem
Meerglis!
bbc.co.uk: BBC iPlayer - 606: 29/08/2009

Saakot ar 0:23:00!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:49, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Jau nākamnedēļ pret Arsenal.
Nakamnedēļ mūs gaida izlašu mači. 12. septembrī

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:51, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Kā tad Vot ~20 golus viņš var sasist, bet ne 40. Atver acis.
40?tikai laika jautājums,ja pussagi spēs tik labi dot labas piespēles ā šobrīd,Adebayors varētu sasniegt arī 50 vārtu robežu tas ir sēlētājs kas izmanto jebkuru pusmomentu neredzu tādu spēlētāju kādā citā klubā

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:51, pirms 15 gadiem
Half-time Everton 0-0 Wigan
A frankly rubbish half of football thankfully comes to an end, it just cannot get any worse after the break.

Laikam nav nemaz jeega sleegties tur klaat. Bet veel jau ir Villa-Fulham peec 10 minuuteem.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:52, pirms 15 gadiem
kingland, labdien,
OK, paldies par labojumu.
Nākamajā kārtā City - Arsenal.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 17:53, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: 40?tikai laika jautājums,ja pussagi spēs tik labi dot labas piespēles ā šobrīd,Adebayors varētu sasniegt arī 50 vārtu robežu tas ir sēlētājs kas izmanto jebkuru pusmomentu neredzu tādu spēlētāju kādā citā klubā
50? ATVER ACIS Negūs viņš 50 golus. Iemesli? Diskvalifikācija/slimība ( gripa, utt )/un ja vēl kāds kārtīgi iegāž ( nesaku ka to vēlos ).

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:54, pirms 15 gadiem
Es skatos Hertha vs Werder. Tur 0 - 1, 57. Ozils.

     [+] [-]

, 2009-08-30 17:55, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: 50? ATVER ACIS Negūs viņš 50 golus. Iemesli? Diskvalifikācija/slimība ( gripa, utt )/un ja vēl kāds kārtīgi iegāž ( nesaku ka to vēlos ).
tas Āfrikas kauss varētu pamaisīt,tikai nezinu vai Togo tur spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:56, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Es skatos Hertha vs Werder. Tur 0 - 1, 57. Ozils.
Prieks ka Eurosport rada Bundesligu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 17:56, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Prieks ka Eurosport rada Bundesligu
Es tieši pa Eurosport skatos.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-30 18:04, pirms 15 gadiem
Malači City
Novēlu nākamajā kārtā ar neielaist un vismaz vienus iesist.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:05, pirms 15 gadiem
YĒĒĒ 2 - 0 74. minūtē Borovskis.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:08, pirms 15 gadiem
1 - 2. 77. minūtē Piščeks.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:18, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.
NEE, NU tU TAK NEESI NORMAALS :d :d :d

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:31, pirms 15 gadiem
Hjūzs pēcspeles intervijā,uzteica savu aizsardzību lepojās viņs ar savīem vīriem aizsardzībā,bet patiešām šadu aizsardzību vēlētos jebkura pasaules komanda,bet nē necenšaties šīe vīri paliek labākajā klubā pasaulē.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:34, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Hjūzs pēcspeles intervijā,uzteica savu aizsardzību lepojās viņs ar savīem vīriem aizsardzībā,bet patiešām šadu aizsardzību vēlētos jebkura pasaules komanda,bet nē necenšaties šīe vīri paliek labākajā klubā pasaulē.
MC nekad nebūs labākais klubs Pasaulē. Ir daudz labāki.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:41, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: Šīs komandas ir zema līmeņa Manchester City aizsardzībai daudz darba nebūs šajās spēlēs,jo pussargu līnija ir visiespaidīgākā Eiropā,kas šīm komandām neļaus izveidot nevienu uzbrukumu līdz Ziemassvētkiem Manchester City būtu jau jānodrošina EPL titulls un jāsāk gatavoties nākamā gada Čempionu Līgai.
Tad kādas pussargu līnijas ir Barcelonai, RM? Vot šitām komandām ir iespaidīgākas pussargu līnijas.
Man, liekas, ka Tu esi Krokodils, bet sapīpējies.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:47, pirms 15 gadiem
picamen2 rakstīja: Tad kādas pussargu līnijas ir Barcelonai, RM? Vot šitām komandām ir iespaidīgākas pussargu līnijas.
Man, liekas, ka Tu esi Krokodils, bet sapīpējies.
diezgan primitīva pussargu līnija abām komandām nemāk neko izgudrot tikai bumbojas abās komandās spēli veido Messi un Ronaldu meistarība,šobrī Manchester City pussargu līnija ir visskreatīvākā pasaulē,Barijs šobrīd varētu būt labākais Anglijas centra pussargs,jo ne Gerards ne Carricks netur viņam līdzi arī Irelands šobrīd ļoti labi izskatas nu maz iespēju citām komandām uzvarēt EPL.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:49, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: MC nekad nebūs labākais klubs Pasaulē. Ir daudz labāki.
diemžēl nav,es arī gribētu lai Manchester City izcilniekiem būtu kāds konkurets,bet pašlaik šada kalibra klubu nav.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:53, pirms 15 gadiem
tiešam Manchester City ir padevusies sezona.
pagaidam nejielaisti varti un 3 speles 3 uzvaras.

     [+] [-]

, 2009-08-30 18:55, pirms 15 gadiem
bonuks3301 rakstīja: tiešam Manchester City ir padevusies sezona.
pagaidam nejielaisti varti un 3 speles 3 uzvaras.
pietam rotaļājoties ar saviem pretiniekiem slikti ir kad trūkst motivācijas cerams ar nākamajiem pretiniekiem Manchester City vīriem būs pietiekoša motivācija

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 18:59, pirms 15 gadiem
kas par brīnumiem? viņiem taču Givens vārtos. labāka par viņu EPL nav, nedomāju, ka bija arī iepriekšējos gados.

prieks par Džovanni vakardienas vārtiem, kā arī nezināju, ka Bovjērs pārgājis uz Birmingamu..

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:00, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: diezgan primitīva pussargu līnija abām komandām nemāk neko izgudrot tikai bumbojas abās komandās spēli veido Messi un Ronaldu meistarība,šobrī Manchester City pussargu līnija ir visskreatīvākā pasaulē,Barijs šobrīd varētu būt labākais Anglijas centra pussargs,jo ne Gerards ne Carricks netur viņam līdzi arī Irelands šobrīd ļoti labi izskatas nu maz iespēju citām komandām uzvarēt EPL.
IDIOTS! Berijs labāks par Džeraradu? Izgulies!

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:00, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: diemžēl nav,es arī gribētu lai Manchester City izcilniekiem būtu kāds konkurets,bet pašlaik šada kalibra klubu nav.
Viņi būtu labākie, ja spēlētu kādā Āfrikas līgā. Vot tur viņi visus uzvarētu.

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:01, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: pietam rotaļājoties ar saviem pretiniekiem slikti ir kad trūkst motivācijas cerams ar nākamajiem pretiniekiem Manchester City vīriem būs pietiekoša motivācija
Pret Arsenal, gan būs neiesisti vārti, gan ielaisti.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:01, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: IDIOTS! Berijs labāks par Džeraradu? Izgulies!
jā pašlaik Stīvijs nav labākajā formā

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:02, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: jā pašlaik Stīvijs nav labākajā formā
Par tavu Beriju, ir daudz labāki spēlētāji. Nesaku ka viņš ir slikts, bet nav pats labākais.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-30 19:16, pirms 15 gadiem
Furja roja futbola sadaļās = bimbambols un pārējie zvēri basketbola rakstos. To tik tādiem pajoliņiem vaig - uzmanību.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:20, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Par tavu Beriju, ir daudz labāki spēlētāji. Nesaku ka viņš ir slikts, bet nav pats labākais.
ja tu sīkāk sekotu EPL varbūt kaut ko vairāk uzzinātu un tavs intelektuālais līmenis celtos,bet nu tik un tā novēlu tev ar izcilībām pabegt 9 klasi

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:23, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: diemžēl nav,es arī gribētu lai Manchester City izcilniekiem būtu kāds konkurets,bet pašlaik šada kalibra klubu nav.
Paga,konkurentu MC nav,bet kur tad kaut viena trofeja,kur uzvaras turnīros?

     [+] [-]

, 2009-08-30 19:23, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: ja tu sīkāk sekotu EPL varbūt kaut ko vairāk uzzinātu un tavs intelektuālais līmenis celtos,bet nu tik un tā novēlu tev ar izcilībām pabegt 9 klasi
ja tu atvērtu acis, tad nerunātu tādas muļķības.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:26, pirms 15 gadiem
Rolands Rumba rakstīja: Paga,konkurentu MC nav,bet kur tad kaut viena trofeja,kur uzvaras turnīros?
iepriekš Manchester City nebija gatavi izcīnīt kādu trofeju,bet šobrīd,kad ir izveidots šāds izcilnieku sastāvs Manchester City automātiski kļust par galveno pretendentu visos turniros,kur piedalās un maz ticams vai kāds spēs viņus apturēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:28, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: iepriekš Manchester City nebija gatavi izcīnīt kādu trofeju,bet šobrīd,kad ir izveidots šāds izcilnieku sastāvs Manchester City automātiski kļust par galveno pretendentu visos turniros,kur piedalās un maz ticams vai kāds spēs viņus apturēt.
Kā norēcos Kad tavs MC izkritīs piemēram ELC kautvai pusfinālā, tad varēsi šo atcerēties.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 19:31, pirms 15 gadiem
labi jāiet bērni jāpabaro un jāpabeidz lasīt Vila Lāča romāns ''Zvejnieka dēls''

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:08, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: diezgan primitīva pussargu līnija abām komandām nemāk neko izgudrot tikai bumbojas abās komandās spēli veido Messi un Ronaldu meistarība,šobrī Manchester City pussargu līnija ir visskreatīvākā pasaulē,Barijs šobrīd varētu būt labākais Anglijas centra pussargs,jo ne Gerards ne Carricks netur viņam līdzi arī Irelands šobrīd ļoti labi izskatas nu maz iespēju citām komandām uzvarēt EPL.
gandrīz no smiekliem nomiru! Visskreatīvāka pussargu līnija? cmon Berijs nav efektīgs,daudz neprecīzu piespēļu nav brīnums ka Aston Villa pārdeva viņu pa 12M,pietiek vien atcerēties Berija stulbo piespēli atpakaļ aizsargiem kad Anglija ielaida vārtus pret Holandi.Airlends ir labākais City pussargs,veic bīstamu skrējienus gūst vārtus taču nav stabils,Pasaki kādu spēlētāju kas vada saspēli labāk par Havi no Barselonas,Injestu,Lampardu,Kakā,Djego.

City aizsardzības vājums būs redzams tuvākajās nedēļās.

Sapņot nav aizliegts,city šogad uzvarēs EPL DREAM ON

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 20:32, pirms 15 gadiem
Es tak saku, ka viņš, La Furia Rojal, ir sapīpējies!

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:48, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: 40?tikai laika jautājums,ja pussagi spēs tik labi dot labas piespēles ā šobrīd,Adebayors varētu sasniegt arī 50 vārtu robežu tas ir sēlētājs kas izmanto jebkuru pusmomentu neredzu tādu spēlētāju kādā citā klubā
Kapec ne visus 100 ......drikstu pajautat cik tev gadu delin

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:49, pirms 15 gadiem
PolkaDot rakstīja: gandrīz no smiekliem nomiru! Visskreatīvāka pussargu līnija? cmon Berijs nav efektīgs,daudz neprecīzu piespēļu nav brīnums ka Aston Villa pārdeva viņu pa 12M,pietiek vien atcerēties Berija stulbo piespēli atpakaļ aizsargiem kad Anglija ielaida vārtus pret Holandi.Airlends ir labākais City pussargs,veic bīstamu skrējienus gūst vārtus taču nav stabils,Pasaki kādu spēlētāju kas vada saspēli labāk par Havi no Barselonas,Injestu,Lampardu,Kakā,Djego.

City aizsardzības vājums būs redzams tuvākajās nedēļās.

Sapņot nav aizliegts,city šogad uzvarēs EPL DREAM ON
Tu aizmirsi Gerrardu .....

     [+] [-]

, 2009-08-30 20:51, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: labi jāiet bērni jāpabaro un jāpabeidz lasīt Vila Lāča romāns ''Zvejnieka dēls''
Mazak zali pipet .....vismaz iskaidrojums no tavam pasakam par MC ? Varbut LSD ?

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:06, pirms 15 gadiem
Owen Lee Hargreaves rakstīja: Kapec ne visus 100 ......drikstu pajautat cik tev gadu delin
jaa piekrītu Manchester City šosezon 100 vārtu robežu EPL pārsniegs

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:08, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: jaa piekrītu Manchester City šosezon 100 vārtu robežu EPL pārsniegs
Bet sākums ne visai rezultatīvs

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:12, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Bet sākums ne visai rezultatīvs
komanda īsti nav motivācijas,parasti tiek ieripināts viens gols un pretinieks vairs nespēj atspēlēties cerams kādai komandai tas šosezon būs pa spēkam

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 21:22, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: komanda īsti nav motivācijas,parasti tiek ieripināts viens gols un pretinieks vairs nespēj atspēlēties cerams kādai komandai tas šosezon būs pa spēkam
Pareizi. Īstais līmenis jārāda mačos pret Top Four klubiem.
Nav jau nekāda baigā māksla sagraut kkādus lūzerus.
Vienīgi ar tādu pieeju var pietrūkties to golu, tomēr.

     [+] [-]

, 2009-08-30 21:44, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Pareizi. Īstais līmenis jārāda mačos pret Top Four klubiem.
Nav jau nekāda baigā māksla sagraut kkādus lūzerus.
Vienīgi ar tādu pieeju var pietrūkties to golu, tomēr.
Sagraut? Nezinu vai 1 - 0 ir sagrāve.

     [+] [-]

, 2009-08-30 22:27, pirms 15 gadiem
Mean Machine 24 rakstīja: Sagraut? Nezinu vai 1 - 0 ir sagrāve.
Nuja. City negrauj lūzerus. Viņi plāno graut visus no top four pēc kārtas!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:01, pirms 15 gadiem
Sezonu iesākuši labi, bet redzēs vai tā arī turpināsies.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-30 23:58, pirms 15 gadiem
La Furia Roja rakstīja: jaa piekrītu Manchester City šosezon 100 vārtu robežu EPL pārsniegs
Es tev prasiju cik tev gadi ?