Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"United" uzveic "Fulham" un pārņem vadību Premjerlīgā

Andrejs Siliņš

"United" uzveic "Fulham" un pārņem vadību Premjerlīgā
Veins Rūnijs un Džonatans Evanss
Foto: AFP/Scanpix

Pirmdien notika pēdējā Anglijas Premjerlīgas 30. kārtas spēle futbolā. Tajā "Manchester United" savā laukumā uzņēma Londonas "Fulham" un izcīnīja uzvaru ar rezultātu 1:0, pārņemot vadību turnīra tabulā. Vienīgos vārtus guva Veins Rūnijs, kuram nu jau 11 vārti pēdējos deviņos mačos.

Tā kā "Manchester City" nespēja uzveikt "Stoke" un 30. kārtā ieguva tikai vienu punktu, "United" šovakar derēja kaut vai tikai neizšķirts, lai pārņemtu vadību turnīra tabulā. Tomēr skaidrs, ka čempionei neizšķirts savā "Old Trafford" mājvietā nebūtu gandarījums, pie tam pēdējās astoņās reizēs, uzņemot mājās "Fulham", "United" bija svinējuši tikai uzvaras, un šo tradīciju mājiniece nevēlējās pārtraukt.

Mančestriešiem piederēja pārsvars jau no spēles pirmajām minūtēm, mājinieki arī izdarīja krietni vairāk sitienu, pie tam lielākā daļa no tiem kvalitatīvi mēģinājumi vārtu četrstūrī. Neilgi pirms pirmā puslaika beigām, 42. minūtē, Veinam Rūnijam beidzot izdevās pārspēt austrāliešu vārtsargu Marku Švarceru "Fulham" vārtos - Rīsas kļūdu izmantoja Džonijs Evanss, no labās malas soda laukumā, atdodot piespēli vārtu priekšā esošajam Rūnijam, kurš savukārt raidīja kamolu vārtu tīklā.

Arī otrajā spēles pusē aina mača raksturs īpaši nemainījās. "United" pārsvarā kontrolēja bumbu, turpināja uzbrukt krietni vairāk un ik pa brīžiem sagādāja pa kādam momentam. Mača izskaņā laba iespēja bija arī viesiem - uz maiņu nākušo Mērfiju soda laukumā ar visai diskutablu paņēmienu apturēja Keriks, taču soģis rādīja, ka spēle jāturpina. "Fulham" centieni atgūties turpinājās, taču nesekmīgi, un "United" svinēja minimālu uzvaru ar 1:0, kas tabulā ļāva izvirzīties vadībā.

Atstarpe no otrajā vietā esošās "City" nu ir vienas uzvaras tiesā - trīs punkti. Kopš gada sākumā piedzīvotajiem diviem zaudējumiem pēc kārtas "United" izcīnījusi 28 no 30 iespējamajiem punktiem. Veins Rūnijs guvis jau 11 vārtus pēdējās deviņās spēlēs Premjerlīgā un Anglijas kausā.

"Fulham" nu piedzīvojusi trīs zaudējumus pēc kārtas, pie tam negūstot nevienus vārtus. Kas tāds iepriekšējo reizi notika 2010. gada janvārī.

Anglijas Premjerlīga. 30. kārta

DatumsLaiksSpēleRez.
24.03.14:45Chelsea — Tottenham0:0
24.03.17:00Swansea — Everton0:2
24.03.17:00Sunderland — Queens Park Rangers3:1
24.03.17:00Norwich City — Wolverhampton2:1
24.03.17:00Liverpool — Wigan1:2
24.03.17:00Bolton — Blackburn Rovers2:1
24.03.17:00Arsenal — Aston Villa3:0
24:03.19:30Stoke — Manchester City1:1
25.03.18:00West Bromwich — Newcastle1:3
26.03.22:00Manchester United — Fulham1:0

Premjerlīgas tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Man. United30234374:2773
2.Man. City30224472:2270
3.Arsenal30184861:3958
4.Tottenham30167753:3555
5.Chelsea30148849:3450
6.Newcastle30148841:4150
7.Liverpool301191036:3142
8.Sunderland301171239:3440
9.Everton301171230:3240
10.Swansea301091134:3639
11.Norwich301091141:4739
12.Stoke301081229:4138
13.Fulham30991237:4136
14.West Brom301061436:4136
15.Aston Villa297121031:3833
16.Blackburn30771643:6228
17.Bolton29821933:5826
18.QPR30671733:5325
19.Wigan305101527:5525
20.Wolves30571831:6522

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:32, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Man vienalga ka spele,simule,daivo Portugales izlase un ka Ronaldo speleja MU,vispar C.R. es atbalstu tapec ka vinsh spele Reala un regulari sit vartus ne vairak! Bet ja runajam par Italu izlasi un klubiem tad daivoshna vini ir topa augshgala!
nu redzu ka neseko līdzi galīgi futbolam..
top augšgalā ir LaLiga viennozīmīgi ar saviem porkē porkē pēc katra soda un raudāšanu un vārtīšanos uz zemes....
un aiz viņiem ir Portugāles līga kur arī ļoti daudz šādas pretīgas ainas notiek...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:33, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Man vienalga ka spele,simule,daivo Portugales izlase un ka Ronaldo speleja MU,vispar C.R. es atbalstu tapec ka vinsh spele Reala un regulari sit vartus ne vairak! Bet ja runajam par Italu izlasi un klubiem tad daivoshna vini ir topa augshgala!
Bet vai tad es runāju par "Real"? Tu vispār proti lasīt? Es runāju par laiku, kad CR spēlēja "United". Ja Tev nav ko teikt šajā sakarā, tad labāk paklusē.
Izskatās, ka Tu daudz seko līdzi Itālijas izlasei un spēlētājiem. Tad lūdzu arī argumentē savu viedokli ar piemēriem. Man būtu ļoti interesanti uzzināt, tieši cik biežāk par Spānijas līgu simulē A sērijā

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:34, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neesi nu tik pārliecināts par to Ar savu troļļa talantu es varētu notēlot ne vienu vien SC "leģendu"
Tiesham trollis!

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:34, pirms 13 gadiem
Sporta Eksperts rakstīja: tas ir vienīgais tavs talants, ar to arī apsveicu
Man vismaz tāds ir, Arti. Tev ir tikai baniem bagāta vēsture un alus vēders

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:35, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tiesham trollis!
Paldies par komplimentu! Tavs novērotāja talants ir patiešām izcils. Labprāt paspiestu roku Taviem vecākiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:37, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tad jau šamo ņems kā spēlējošo treneri. Godīgi sakot, kāda var būt motivācija ņemt komandā tik vecu spēlētāju ... Visu cieņu Del Pjero, bet atdeve būs lielāka no jaunajiem. Tas par PSG un Arsenal, kuri grib ņemt viņu. Bet nu ganjau viņiem ir savi plāni.
viens gads kaut vai tikai treniņos ar tādu meistaru,būtu liels ieguvums tik jaunam kolektīvam kā Arsenal vai jebkuram citam un ja kas,tad nejau visus spēlētājus ņem ar domu par ilgtermiņu

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:38, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nu tas ja godīgi nav tas labākais arguments,man jau liekas,ka labāks būtu tas,ka viņš un vēl pāris,nepameta klubu,kad to aizsūtīja līgu zemāk,vot tā ir atieksme pret klubu
Tieši tā. Alekss ir šī kluba leģenda un ikona. Īsti patrioti sevi apliecina pašos smagākajos brīžos. Jāsaka gan, ka 37 gadi ir pieklājīgs vecums, un nebūtu nekas nosodāms, ja šādā vecumā Del Pjēro dotu vietu jaunajiem

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet vai tad es runāju par "Real"? Tu vispār proti lasīt? Es runāju par laiku, kad CR spēlēja "United". Ja Tev nav ko teikt šajā sakarā, tad labāk paklusē.
Izskatās, ka Tu daudz seko līdzi Itālijas izlasei un spēlētājiem. Tad lūdzu arī argumentē savu viedokli ar piemēriem. Man būtu ļoti interesanti uzzināt, tieši cik biežāk par Spānijas līgu simulē A sērijā
Slinkums meklet,bija pat nofilmets ka Italu izlase vai kads vinu klubs tieshi trene simuleshanu!

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:40, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paldies par komplimentu! Tavs novērotāja talants ir patiešām izcils. Labprāt paspiestu roku Taviem vecākiem
Tu pats rakstiji,ka ar savu trolla talantu varetu notelot SC legendu!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:41, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Slinkums meklet,bija pat nofilmets ka Italu izlase vai kads vinu klubs tieshi trene simuleshanu!
Mani neinteresē, kas un kur ir nofilmēts. Mani interesē fakti un statistika par simulācijām Spānijas un Itālijas līgā. Ja manipulē tikai ar tukšiem, entos gadus veciem stereotipiem, tad iemācies arī atbildēt par savu viedokli. Ja Tev nav argumentu un seguma Tavam viedoklim, tad esi parasts trollis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:43, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Slinkums meklet,bija pat nofilmets ka Italu izlase vai kads vinu klubs tieshi trene simuleshanu!
da labi,jebkurš klubs un jebkurš spēlētājs lielākā vai mazākā mērā simulē,galvenais ir uzvarēt un tam visi līdzekļi labi

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:43, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tu pats rakstiji,ka ar savu trolla talantu varetu notelot SC legendu!
Bet Tu apstiprināji manis teikto, parādot sava novērotāja spējas. Laikam tiešām regulāri seko līdzi manām aktivitātēm. Paldies Tev par to!

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:44, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kur ir pieejama statistika par simulēšanu La Liga un A Seria. ?
vo vo,to es ar gribētu uzzināt un kā to mēra,bija simulācija vai nebija?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:45, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kur ir pieejama statistika par simulēšanu La Liga un A Seria. ?
Tieši to es arī gribētu uzzināt no Modrīša, kuram tāda visdrīzāk ir pieejama, jo citādi viņš nevarētu būt tik pārliecināts, ka itālieši simulē vairāk, piemēram, par tiem pašiem spāņiem, lai arī pēdējos gados šajā ziņā tieši ap La Liga komandām ir vislielākā ažiotāža.

     [+] [-]

, 2012-03-27 00:48, pirms 13 gadiem
Sporta Eksperts rakstīja: lol, un šitāds knīpa, kam pat laikam vajag bērnu sēdeklīti, mani te noliek.
Sasmējos Varētu satikties futbola laukumā, un gan jau pēc pāris sekundēm Tu būtu augšpēdu Pēc Tavu VECO bilžu apskatīšanas man pat žēl Tevi nolikt, jo izskatās, ka skolā nebiji tas populārākais bērns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:51, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Es saku, ka Itālijā simulē vairāk, bet Tu saki, ka Spānijā. Kuram taisnība? Tikpat labi tev, kā man. Vispār jau mūsdienās simulē visur, un statistikai nav nozīmes. Tā ir sērga, kuru vajadzētu iznīdēt, bet bez tās arī nevar. Jo komandai tas dod labumu. Protams Fair Play ir tikai uzraksts.
Es nemaz nesaku, ka Spānijā simulē vairāk. Tikai norādu, ka sakarā ar šīs valsts klubiem šajā ziņā bijusi lielāka ažiotāža. Un tieši tāpēc es piekrītu, ka simulē visur (Spānija bija tikai piemērs). Simulācijas nav piespēles/vārti, kurus var izmērīt. Pat Beils kaut ko tur runāja par vēlmi iemācīties pareizi nokrist vai tamlīdzīgi. Bet tāpēc jau nesauksim EPL par simulantu līgu.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:51, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši to es arī gribētu uzzināt no Modrīša, kuram tāda visdrīzāk ir pieejama, jo citādi viņš nevarētu būt tika pārliecināts, ka itālieši simulē vairāk, piemēram, par tiem pašiem spāņiem, lai arī pēdējos gados šajā ziņā tieši ap La Liga komandām ir vislielākā ažiotāža.
vislielākā ažiotāža???ažiotāža ir tikai no tiem,kas no La Ligas redzējuši gada laikā to jautro spēli starp Real un Barcu Madridē un labākajā gadījumā vēl kādu apskatu,Itālijas līgu vispār ir redzējuši tikai TV6 kanālā dažreiz otridienu vakaros,bet viņiem ir viasat sport baltic,kur rāda EPL,ja visu gadu skaties EPL,kas,ja piemēram citas līgas ir boks,tad EPL ir K1,tad jau saprotams,ka pēc tā liekas ka pēc katra kritiena tēlo

  +2 [+] [-]

, 2012-03-27 00:51, pirms 13 gadiem
Fērgijs tikko izteicās, ka United paveicās, ka soģis neiedeva 11m uz United vārtiem. Tad jau laikam bij tur sods

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:54, pirms 13 gadiem
Un ZinedinZidane ir taisnība, jo Sporta Eksperts patiešām ir mūsu vecais labais Artis Spertāls Šādas nezāles jau nekad neiznīkst

  +1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:56, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es nemaz nesaku, ka Spānijā simulē vairāk. Tikai norādu, ka sakarā ar šīs valsts klubiem šajā ziņā bijusi lielāka ažiotāža. Un tieši tāpēc es piekrītu, ka simulē visur (Spānija bija tikai piemērs). Simulācijas nav piespēles/vārti, kurus var izmērīt.
simulēšanas apjomi ir atkarīgi no tiesāšanas manieres,ja tev sezonas laikā ļauj spēlēt asi,tad tā ar spēlē un pie mazākā pieskāriena,pat ja bijis sods,zini,ka tiesnesis to nesvilps,tad ar spēlē tālāk,bet ja tiesā sīki un piemēram par katru turēšanu ai pleca nedaudz dod sodu,tad ar centies to parādīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-27 00:59, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: vislielākā ažiotāža???ažiotāža ir tikai no tiem,kas no La Ligas redzējuši gada laikā to jautro spēli starp Real un Barcu Madridē un labākajā gadījumā vēl kādu apskatu,Itālijas līgu vispār ir redzējuši tikai TV6 kanālā dažreiz otridienu vakaros,bet viņiem ir viasat sport baltic,kur rāda EPL,ja visu gadu skaties EPL,kas,ja piemēram citas līgas ir boks,tad EPL ir K1,tad jau saprotams,ka pēc tā liekas ka pēc katra kritiena tēlo
Nu bet tieši tā. Tieši tā jau rodas dažādi stereotipi. Daudzu acīs arī tā pati "Barca" ir simulanti, lai arī ažiotāža tika sacelta tikai pāris "klasiku" dēļ. Nezinu, kam tas viss ir vajadzīgs. Ja Modrītis būtu redzējis kaut vai pēdējo "Itālijas derbiju", tad viņam mute ļoti ātri aizvērtos. Simulē visās līgās un daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:01, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: simulēšanas apjomi ir atkarīgi no tiesāšanas manieres,ja tev sezonas laikā ļauj spēlēt asi,tad tā ar spēlē un pie mazākā pieskāriena,pat ja bijis sods,zini,ka tiesnesis to nesvilps,tad ar spēlē tālāk,bet ja tiesā sīki un piemēram par katru turēšanu ai pleca nedaudz dod sodu,tad ar centies to parādīt
Tieši gribēju teikt to pašu. Anglijā jāsimulē izcili (kā to agrāk darīja Ronaldu), lai tiesneši patiešām noticētu. Citās līgās ir vieglāk, jo tur spēlētājus vairāk cenšas pasargāt. Tas, protams, ir pareizi, bet veicina simulācijas. Būtībā jāizvēlas, kas labāks: salauzta kāja vai nepelnīts sods.

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:02, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tā līga, kura ir populārāka un kurā spēlē divi pasaules spēcīgākie klubi, būs uzmanības lokā. Ja tādu uzmanību pievērstu jebkurai līgai un viņu klasikām, tad skats būtu tāds pats.

Tāpēc to ažiotāžu ir vairāk, jo La Liga seko manuprāt vairāk kā Itālijai.
nu tur jau tā lieta,manuprāt nevar spriest par visu līgu tikai redzot derbiju,paskataties citas spēles līgā,nekādas simulēšanas,cīņa līdz pēdējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:04, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Un tagad bišku atslodzei!
Deadmau5 - Meow (Skrillex remix) [HD]...!
Paldies! Pie šīs mūzikas tad nu centīšos skaitīt aitas un aizmigt. Novēlu, lai SC lietotāju meitenes mazāk simulētu un paši allaž būtu rezultatīvi Ar labu nakti!

  -4 [+] [-]

, 2012-03-27 01:05, pirms 13 gadiem
runijs ir resns, ka vins var paskriet

  +1 [+] [-]

, 2012-03-27 01:05, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši gribēju teikt to pašu. Anglijā jāsimulē izcili (kā to agrāk darīja Ronaldu), lai tiesneši patiešām noticētu. Citās līgās ir vieglāk, jo tur spēlētājus vairāk cenšas pasargāt. Tas, protams, ir pareizi, bet veicina simulācijas. Būtībā jāizvēlas, kas labāks: salauzta kāja vai nepelnīts sods.
tikko gribēju rakstīt,kad kāds ir dzirdējis ka kādā citā līgā nevis EPL kādam salauž kāju vai kādu nopietnu traumu dabū,kaut kā neatceros, bet Anglijā tādas gadās ik pa laikam

     [+] [-]

, 2012-03-27 01:06, pirms 13 gadiem
Sporta Eksperts rakstīja: vismaz prieks ka ūsainajam 150cm garajam interneta jokainim ir prieks. Nekad jau es to nebiju slēpis - pagāja tikai pāris mēnešu, kamēr aizgāja (pat ne tev).
Tev arī bučaz, Savļe Čuči saldi!