Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Līgas kausā "Manchester City" atriebjas "Wigan", pārliecinoši uzvar arī "Tottenham" un "Chelsea"

Andris Mednis
Andris Mednis

Līgas kausā "Manchester City" atriebjas "Wigan", pārliecinoši uzvar arī "Tottenham" un "Chelsea"
Stefans Jovetičs
Foto: AP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas lielākā daļa Anglijas Līgas kausa izcīņas trešās kārtas spēles. Sākot no šīs stadijas kausa izcīņā iesaistījās arī Premjerlīgas klubi. Bez problēmām ceturtajā kārtā iekļuva "Manchester City", "Chelsea" un "Tottenham Hotspur".

"Manchester City" savā laukumā uzņēma "Wigan Athletic". Jāatgādina, ka tieši "Wigan" iepriekšējā sezonā izkrita no Anglijas Premjerlīgas, tomēr spēja ar troksni aizcirst durvis, kad 2013. gada 11. maijā "Wembley" stadionā Anglijas kausa izcīņas finālā negaidīti ar 1:0 uzvarēja tieši "Manchester City", kuras vadība pēc šī zaudējuma atbrīvoja no darba galveno treneri Roberto Mančīni. Šovakar gan nekādi pārsteigumi nenotika. Mančestras klubs savā laukumā noorganizēja pamatīgu atriebību, sagraujot nu jau pēc spēka otrās līgas klubu ar rezultātu 5:0. Divus vārtus uzvarētāju labā guva Stefans Jovetičs.

Londonas "Chelsea" izbraukumā tikās ar "Swindon Town", komandu kura spēlē Anglijas trešajā līgā, jeb League One. Žuzē Mourinju laukumā sūtīja spēcīgu sastāvu, ieskaitot Fernando Toresu un Huanu Matu, kurš laukumā pie jaunā galvenā trenera tiek ļoti reti. Savukārt vārtsargs Marks Švarcers debitēja "Chelsea" sastāvā. Pateicoties Toresa un Ramiresa pirmajā puslaikā gūtajiem vārtiem, "Chelsea" bez liekām problēmām iekļuva kausa izcīņas ceturtajā kārtā. Šovakar tika aizvadītas arī trīs spēles kurās savā starpā tikās Premjerlīgas klubi. "Tottenham Hotspur" izbraukumā sagrāva "Aston Villa" ar rezultātu 4:0. Divus vārtus komandas labā guva Džermeins Defo. Savukārt Londonas "Fulham" savā laukumā sagādāja pirmo zaudējumu sezonā "Everton", otrajā puslaikā atspēlējoties no 0:1 un pateicoties Darena Benta gūtajiem vārtiem izcīnot uzvaru. Bet "West Ham", savā mājas stadionā "Boleyn Ground", pateicoties Rikardo Vaz Te 88. minūtē gūtajiem vārtiem, izrāva uzvaru pār "Cardiff City" ar 3:2.

Rītvakar norisināsies trešās kārtas intriģējošākā spēle, kurā "Manchester United" savā laukumā spēkosies ar "Liverpool". Abas komandas jau reizi šosezon tikās savā starpā Liverpūlē, kad Premjerlīgas ietvaros uzvarēja laukuma saimnieki ar rezultātu 1:0. Šajā spēlē pēc 10 spēļu diskvalifikācijas izciešanas "Liverpool" sākumsastāvā atgriezīsies Luiss Svaress, un šis fakts noteikti piesaistīs vēl lielāku uzmanību spēlei. Savukārt Premjerlīgas līdervienība Londonas "Arsenal" viesosies "West Bromwich Albion" mājas stadionā "The Hawthorns".

Anglijas Līgas kausa izcīņa, 3.kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Sunderland - Peterborough(3)2:0(1:0)Džakerini 32' Roberžs 74
West Ham - Cardiff3:2 (2:1)Morisons 1' Džarviss 7' Vaz Te 88' - Nūns 45' Odemvingi 76'
Manchester City - Wigan5:0 (1:0)Džeko 33' Jovetičs 59'83' Turē 76' Navass 86'
Burnley(2) - Nottingham Forest(2)2:1(1:1)Ings 44'68' - Derbišīrs 24'
Southampton - Bristol(3)2:0 (1:0)Ramiress 14' Hoivelds 83'
Swindon Town(3) - Chelsea0:2 (0:2)Toress 29' Ramiress 35'
Watford(2) - Norwich2:3(PL) (1:0)Akunja 22' Faraoni 55' - Mērfijs 77' Hūpers 90' 115'
Aston Villa - Tottenham0:4 (0:1)Defo 45'90' Paulinju 49' Čadli 86'
Hull - Huddersfield Town(2)1:0 (0:0)Prošvits 59'
Leicester(2) - Derby County(2)2:1 (0:1)Nokērts 78' Drinkvoters 81' Martinss 42'
Fulham - Everton2:1 (0:1)Berbatovs 54' Bents 68' - Neismits 11'
Manchester United - Liverpool25.09. 21:45
Newcastle - Leeds(2)25.09. 21:45
Tranmere Rovers(3) - Stoke25.09. 21:45
Birmingham(2) - Swansea25.09. 21:45
West Brom - Arsenal25.09. 22:00

Izmantotie resursi:
livescore.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-25 01:25, pirms 11 gadiem
No Chelsea speeles paarsleedzos otrajaa puslaikaa uz Spurs speeli tiesi laikaa uz neredzeetu prikolu!Uzmainiija Villa speeleetaaju un jau pirmajaas 30 sekundees vinam pie 0:1 izgaajiens vienam pret pretinieku vaartsargu.Aizsargs no aizmugures vinu parauj,bet tas,lai arii pretinieku aizsargs vinu kekseejot noraava vinam sortus..nekrita,lai meiginaatu dabuut 11 m soda sitienu,bet notureejies kaajaas un vienaas apaksbiksees pat izdariija sitienu!Vajadzeeja buut pendelei,bet nez kaapeec neiedevaPeec dazaam minuuteem Spuras guva otros un tad jau vair Villa neatguvaas.Prikols kaa taads neredzeets!Komenteetaajs arii izsaaava kaut kaadu prikolu britu stilaa tjpa buutu aiz krekla raavis buutu pendele a norauj sortus nav nu kaut kaa taa.

     [+] [-]

, 2013-09-25 09:00, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: March, sen gribēju uzvaicāt, vai domā, tagad esat titula pretendenti?
Kāpēc gan ne? Apstākļi sen nav bijuši tik labvēlīgi (ti visiem citiem jauni treneri/jauns sastāvs kā Spurs/nepilnīgs sastāvs kā Chelsea - nav uzbrucēja, labākais spēlētājs uz sola). Pašiem gan arī vēl uzbrucēju trūkums jāatrisina. Un es jebkurā gadījumā, pirms izteikt tālejošākus spriedumus, gribētu redzēt sniegumu savstarpējās spēlēs ar MU/City/Chelsea utt. Tb atbilde pāris vārdos - jā, tā varētu būt, bet vēl jāskatās.

PS mans viedoklis jau nu gan nebūs noteicošais tajā, vai tā arī notiks
PS2 apsveicu ar uzvaru kausā.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-25 09:43, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: 1. Par Pool gan nevaru piekrist. Jā, varbūt kluba tēlam fanu acīs un tā kopējam prestižam futbola pasaulē pāris gadi ārpus ČL nav nekāds lielais ļaunums, bet reāli ilgtoša palikšana ārpus ČL ir stipri iedragājusi kluba konkurētspēju.

2. Pagājšgad, piemēram, Pool ieņēmumi (income) bija mazāki kā City, kas ņemot vērā Pool brenda atpazīstamību, ir slikts rezultāts.

3. Bet pats galvenais šobrīd Pool nevar atļauties (dēļ finansēm) un dēļ tā, ka spēlētāji vienkārši atsakās pāriet uz Pool, nopirkt labus spēlētājus. Šovasar, piemēram, viņi gribēja Di Mariu, bet šādi spēlētāji neies uz klubu, kas nespēlē ČL. Turklāt Pool labākais spēlētājs publiski paziņoja, ka grib atstāt klubu, un vasaras laikā darīja visu iespējamo, lai klubs viņu pārdotu. Līdzīgi bija ar Beilu un Spurs. Ilgtermiņā Pool ar Suearesu rēķināties nevar.
4. Tādēļ jebkuram klubam šobrīd palikšana ārpus ČL vairāk par vienu, divām sezonām var būt ļoti sāpīgs trieciens.
1. Depends, no 1 pusas Pool, no 2as - Spurs.
2. Var diezgan pārliecinoši apgalvot, ka City sponsoru dīls iet caur viņu Kataras īpašniekiem un ir uzskatāms par finanšu injekciju "ar līkumu", nevis sponsorēšanu pēc visiem tirgus principiem. Protams, nauda paliek nauda, bet konteksts arī svarīgs.
3. Di Marija varbūt arī negribēja. Bet tirgū var dabūt value for money. Kompanī par cik nopirka City, nebija tad vēl viņam tādas reputācijas. Vidals uz Juvi par padsmit miljoniem, arī ne tuvu vēl netika uzskatīts par 1 no labākiem MF pasaulē.
4. Šeit es gan pieminēšu Spurs. Spurs prezidentam un futbola direktoram izdevās pārliecināt pievienoties spēlētājus no Dānijas, Brazīlijas un Spānijas izlasēm. Jebkura pāreja ir ilgtermiņa lēmums, jebkurš no tādiem spēlētājiem nopietni apdomā savu karjeras attīstību, un pat Spurs nespēlēšana ČL viņus no tā neatturēja, tā kā tas ir iespējams, vajag tikai līdzekļus un pārdomāti tos ieguldīt. Tas, ka Brendans tagad izmet naudu par tādiem pabirām kā Borini un Aspas (kgan pārējie pirkumi arguably bijuši daudz sakarīgāki nekā viņa priekštecim), un Kenijs pirms tam par Kerolu, Downingu un ko vēl ne, gan ir viņu problēma.

     [+] [-]

, 2013-09-25 09:53, pirms 11 gadiem
Kompanī vakar nespēlēja CB bija Leskots un Bojata.
[quote robisk]
ar Kompanī


5:0 Wigan

     [+] [-]

, 2013-09-25 09:55, pirms 11 gadiem
Paldies! Vairāk priecē Jovas pirmie 2 goli, Navasa gols pēc gada pauzes un Lopesa minūtes par 1. komandu.
march_2k rakstīja: PS2 apsveicu ar uzvaru kausā.

     [+] [-]

, 2013-09-25 10:06, pirms 11 gadiem
2. Tu, kā saprotu par Etihad dīlu. Tas, jā ir ar saistīto kompāniju, taču tik pārspīlēta tā summa nav, ja ņemam vērā City attīstības perspektīvas un dīls ir ilgtermiņa. Analogi sponsora dīli citiem EPL līderiem ir par līdzīgām naudām. Plus jaunā vadība pēdējo 2 gadu laikā ir saslēgusi kaudzi mazāku sponsora dīlu, par tiem info parādās gandrīz katru mēnesi (Hugo Boss, Nike, Richard Mile, Hays, Forex, Heniken, utt.) tādēļ ieņēmumu sadaļa City ir ļoti labā līmenī un ar labām attīstības perspektīvām.
3. Kompanī ir izcila veikse, uz to nevar paļauties. Jā, var paveikties ar atsevišķiem spēlētājiem, bet nevar tikai ar haļavas palīdzību salasīt vismaz 20 augstvērtīgu spēlētāju, kas nepieciešami, lai nopietni domātu par tituliem.
4. Spurs ir labs piemērs, un viņu iepirkumi ir ļoti augstvērtīgi. Taču, ar visu to, viņi katru gadu zaudē savus labākos spēlētājus, ilgstoši netiek ČL, nemaz nerunājot par pretendēšanu uz EPL titulu.
march_2k rakstīja: 2. Var diezgan pārliecinoši apgalvot, ka City sponsoru dīls iet caur viņu Kataras īpašniekiem un ir uzskatāms par finanšu injekciju "ar līkumu", nevis sponsorēšanu pēc visiem tirgus principiem. Protams, nauda paliek nauda, bet konteksts arī svarīgs.
3. Di Marija varbūt arī negribēja. Bet tirgū var dabūt value for money. Kompanī par cik nopirka City, nebija tad vēl viņam tādas reputācijas. Vidals uz Juvi par padsmit miljoniem, arī ne tuvu vēl netika uzskatīts par 1 no labākiem MF pasaulē.
4. Šeit es gan pieminēšu Spurs. Spurs prezidentam un futbola direktoram izdevās pārliecināt pievienoties spēlētājus no Dānijas, Brazīlijas un Spānijas izlasēm. Jebkura pāreja ir ilgtermiņa lēmums, jebkurš no tādiem spēlētājiem nopietni apdomā savu karjeras attīstību, un pat Spurs nespēlēšana ČL viņus no tā neatturēja, tā kā tas ir iespējams, vajag tikai līdzekļus un pārdomāti tos ieguldīt. Tas, ka Brendans tagad izmet naudu par tādiem pabirām kā Borini un Aspas (kgan pārējie pirkumi arguably bijuši daudz sakarīgāki nekā viņa priekštecim), un Kenijs pirms tam par Kerolu, Downingu un ko vēl ne, gan ir viņu problēma.

     [+] [-]

, 2013-09-25 10:38, pirms 11 gadiem
Nu nez. Man tomēr liekas, jums sastāvs vēl par īsu. Tagad pēc Uzila atnākšanas man izskatās, ka komanda ir uz viļņa un tā droši vien uz emocijām vēl varēs noturēties līdz boxing days, piemēram. Pēc tam nāks nogurums. Vēl ir atklātas problēmu pozīcijas. Ja vien ne brīnumainā Žirū pārtapšana no flopa par top vārtu guvēju CF jums joprojām ir problēma. Nez vai Žirū tiešām tā novilks visu sezonu? LB un CDM arī man liekas ir problēma. Kopumā, es domāju šī sezona vēl ir par agru, ja pēc tam izdodas saglabāt sastāvu + pāris kvalitatīvi pirkumi, tad gan jau tas būtu nopietni.
march_2k rakstīja: Kāpēc gan ne? Apstākļi sen nav bijuši tik labvēlīgi (ti visiem citiem jauni treneri/jauns sastāvs kā Spurs/nepilnīgs sastāvs kā Chelsea - nav uzbrucēja, labākais spēlētājs uz sola). Pašiem gan arī vēl uzbrucēju trūkums jāatrisina. Un es jebkurā gadījumā, pirms izteikt tālejošākus spriedumus, gribētu redzēt sniegumu savstarpējās spēlēs ar MU/City/Chelsea utt. Tb atbilde pāris vārdos - jā, tā varētu būt, bet vēl jāskatās.

PS mans viedoklis jau nu gan nebūs noteicošais tajā, vai tā arī notiks
PS2 apsveicu ar uzvaru kausā.

     [+] [-]

, 2013-09-25 10:49, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: 2. Tu, kā saprotu par Etihad dīlu. Tas, jā ir ar saistīto kompāniju, taču tik pārspīlēta tā summa nav, ja ņemam vērā City attīstības perspektīvas un dīls ir ilgtermiņa. Analogi sponsora dīli citiem EPL līderiem ir par līdzīgām naudām. Plus jaunā vadība pēdējo 2 gadu laikā ir saslēgusi kaudzi mazāku sponsora dīlu, par tiem info parādās gandrīz katru mēnesi (Hugo Boss, Nike, Richard Mile, Hays, Forex, Heniken, utt.) tādēļ ieņēmumu sadaļa City ir ļoti labā līmenī un ar labām attīstības perspektīvām.
3. Kompanī ir izcila veikse, uz to nevar paļauties. Jā, var paveikties ar atsevišķiem spēlētājiem, bet nevar tikai ar haļavas palīdzību salasīt vismaz 20 augstvērtīgu spēlētāju, kas nepieciešami, lai nopietni domātu par tituliem.
4. Spurs ir labs piemērs, un viņu iepirkumi ir ļoti augstvērtīgi. Taču, ar visu to, viņi katru gadu zaudē savus labākos spēlētājus, ilgstoši netiek ČL, nemaz nerunājot par pretendēšanu uz EPL titulu.
2. Jūsu finansēs sīkumos neesmu iedziļinājies, tāpēc nezinu, cik lielu daļu veido galvenais dīls un cik mazie.
Negribu būt sīkumains/piekasīgs par $ lietām, bet ja jums ir ilgtermiņa dīls jāslēdz ar saistīto uzņēmumu, tad tas tikai liecina par ieņēmumu mākslīgu būstošanu - jo pretējā gadījumā būtu jums būtu neatkarīgs korporatīvs galvenais sponsors. Es nenosodu, bet sauksim lietas īstajos vārdos.
3.a Ar haļavas palīdzību, protams, nē, tas ir trial n error, bet.. salīdzinām, teiksim, Kenija logu Pool un Spuru darbu šajā logā. Domāju, piemērs par pārdomātu selekciju kā uz sejas.
3.b 20 izlašniekus par 20-30 M nolasīt arī īsti nav iespējams, viņi ies tur, kur dabūs spēļu praksi. Tas ir iemesls, kāpēc Fertongens un Eriksens aizgāja uz Spurs, nevis attiecīgi Arsenal vai City.
4. Ar visu to - redzi, kādus spēlētājus piesaistīja šajā logā. Viņiem tagad ir ļoti kvalitatīvs sols. Viņi kausā nomainīja 7 spēlētājus, kas aizvadīja pēdējo līgas spēli, Aston Villa 8. No 1 puses, pagājušosezon viņus Beils ručīja, bet tagad viņiem no Beila pārdošaanas atkal ir lielākas sastāva izvēles iespējas. Kura pieeja dos labākus rezultātus, rādīs laiks. Par taitlu arī vēl tikai redzēs. Ne1 no top komandām nav dikti pārliecinoši sākusi sezonu.

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:13, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Nu nez. Man tomēr liekas, jums sastāvs vēl par īsu. Tagad pēc Uzila atnākšanas man izskatās, ka komanda ir uz viļņa un tā droši vien uz emocijām vēl varēs noturēties līdz boxing days, piemēram. Pēc tam nāks nogurums. Vēl ir atklātas problēmu pozīcijas. Ja vien ne brīnumainā Žirū pārtapšana no flopa par top vārtu guvēju CF jums joprojām ir problēma. Nez vai Žirū tiešām tā novilks visu sezonu? LB un CDM arī man liekas ir problēma. Kopumā, es domāju šī sezona vēl ir par agru, ja pēc tam izdodas saglabāt sastāvu + pāris kvalitatīvi pirkumi, tad gan jau tas būtu nopietni.
Tpc es jau saku, ka varētu būt, bet neko šosezon nesagaidu. Ja pēc izmisīgās turēšanās pie 4. v. kaut vai pretendēs uz augstākām vietām, tas jau būs pietiekams progress.

Es neteiktu, ka spēlē uz emocijām, vienkārši šis tas komandā ir labāk sakārtots. Flaminī atnākšana + Remzija formas kāpums centra midā (manuprāt šobrīd labākais CM duets komandā) + Ezila piespēles un veidotie momenti.

LB kā reiz ir sakarīgi resursi, Gibss ir viens no visvairāk progresējušiem spēlētājiem komandā, ieteiktu pievērst uzmanību pārtvertajām piespēlēm un uzvarētajām divcīņām. Tiešām pārliecinoši. Monreals ir pozicionāli vājāks, bet par viņu kā bekapu noteikti nesūdzos.

Par CM arī pagaidām būtu skaidrs. Pagaidām ir Flaminī/Arteta kā aizsardzības plāna CM un Remzijs/Vilšīrs kā box to box. Vismaz arī kaut kādas sastāva variēšanas iespējas.

Žirū ir pat progresējis, kļuvis kustīgāks un labāk realizē tos momentus, kas viņam ir, tas viņa vecumā, un ņemot vērā, ka augstākajā līmenī spēlē vien dažus gadus, ir pozitīvi.

Jautājums pat nav par to, vai viņš tā izvilks visu sezonu, bet tas, ka pēc viņa CF pozīcijā praktiski nekā nav, vai nu zaļais Sanogo, vai avārijas risinājumi kā Volkots/Podoļskis. CF domāju būs ja ne janvārī, tad vasarā noteikti, jo ne jau aiz neko darīt mēs visu vasaru dzenājām Igvainu un Svaresu.

Ņemot vērā Saņjas iespējamo pakāpenisko pārkvalificēšanos par CB, varbūt būs aktuāla RB pozīcija, bet par to domāsim vēlāk.

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:23, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Jautājums pat nav par to, vai viņš tā izvilks visu sezonu, bet tas, ka pēc viņa CF pozīcijā praktiski nekā nav, vai nu zaļais Sanogo, vai avārijas risinājumi kā Volkots/Podoļskis. CF domāju būs ja ne janvārī, tad vasarā noteikti, jo ne jau aiz neko darīt mēs visu vasaru dzenājām Igvainu un Svaresu.
Par CF pozīciju runājot, redzēs kā šovakar izskatīsies nelaimju bērns Bendtners. Negaidu neko iespaidīgu, bet tā kā pašam ir sevi jāpierāda, lai spētu atgriezties izlasē, tad domāju, ka vismaz sevi kā Žirū spējīgu aizstājēju (vismaz līdz Janvārim) spēs pierādīt. Galu galā, viņš jau nav nemaz tik slikts uzbrucējs, tik galva viņam varētu labāk strādāt.

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:32, pirms 11 gadiem
LeTom rakstīja: Par CF pozīciju runājot, redzēs kā šovakar izskatīsies nelaimju bērns Bendtners. Negaidu neko iespaidīgu, bet tā kā pašam ir sevi jāpierāda, lai spētu atgriezties izlasē, tad domāju, ka vismaz sevi kā Žirū spējīgu aizstājēju (vismaz līdz Janvārim) spēs pierādīt. Galu galā, viņš jau nav nemaz tik slikts uzbrucējs, tik galva viņam varētu labāk strādāt.
Kaut kur jau viņš līdz ziemai būs jāliek, ja būs kāda jēga no viņa kā bekapa, tad jāizmanto. Ir jau tik droša info, ka spēlēs? Es viņu vispār neierēķināju, jo kā runā, viņš esot pabriesmīgā fiziskajā formā (gandrīz pat aizmirsu viņu kā reālu opciju).
Ilgtermiņā ar viņu gan ne1 nerēķinās, ja Mourinju nebūtu pēdējā brīdī atteicies izīrēt Bā, viņš būtu pārdots uz Crystal Palace, norakstot daļu algas zaudējumos.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-25 11:34, pirms 11 gadiem
RobisK rakstīja: aizmirsu, ka spēle šodien

bet nu izskatās šādi

ar Kompanī

4:0 Newcastle
3:0 Plzen
4:1 MU
5:0 Wigan

bez Kompanī

2:3 Cardiff
2:0 Hull
0-0 Stoke
Tas brīdis, ka Kompany nebija pieteikumā!

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:35, pirms 11 gadiem
re tieši par viņu Arsene Wenger backs Nicklas Bendtner to win...

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:37, pirms 11 gadiem
Vakar Kompanī nebija pieteikumā, rezervē bija Wright, Nastasic, Toure, Navas, Nasri, Negredo, Kolarov
Moonchester rakstīja: Tas brīdis, ka Kompany nebija pieteikumā!

     [+] [-]

, 2013-09-25 11:40, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Kaut kur jau viņš līdz ziemai būs jāliek, ja būs kāda jēga no viņa kā bekapa, tad jāizmanto. Ir jau tik droša info, ka spēlēs?
Ilgtermiņā ar viņu gan ne1 nerēķinās, ja Mourinju nebūtu pēdējā brīdī atteicies izīrēt Bā, viņš būtu pārdots uz Crystal Palace, norakstot daļu algas zaudējumos.
Droša info gan pagaidām nav (un līdz oficiālajiem sastāviem visticamāk arī nebūs), bet ja ne startā, tad domāju, ka vismaz uz maiņu viņš šodien noteikti nāks. Ilgtermiņā protams, ka nerēķinās, bet kā pats saki - kaut kur jau jāliek. Tā kā mums komandā ir tikai viens sevi pierādījis uzbrucējs, tad centīgs (izlase/grib nopelnīt labu līgumu citā komandā) back-up līdz Janvārim tiešām nebūtu zemē metams. Un par Bā - man jau liekas, ka tur bija tīras Mourinjo spēlītes, nogaidīt un pēdējā brīdī pateikt, ka neizīrēs, lai nebūtu laiks dabūt ko citu vietā.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-25 11:46, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Vakar Kompanī nebija pieteikumā, rezervē bija Wright, Nastasic, Toure, Navas, Nasri, Negredo, Kolarov
Gribēju uzprasīt - kāpēc tavuprāt City tādi kāpumi un kritumi snieguma ziņā? Pats esmu redzējis tikai spēles pret Newcastle un Cardiff. Un kā pagaidām vērtē Pelegrīnī sniegumu?

     [+] [-]

, 2013-09-25 12:00, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: re tieši par viņu http://www.teamtalk.com/news/2483/8940446/Arsene-Wenger-backs-Nicklas-Bendtner-to-win-over-Arsenal-fans
Tas gan tikai PR, klubs vasarā bija gatavs no viņa atbrīvoties un pēdējā brīdī bloķēja pāreju tieši Bā dēļ.

Nicklas Bendtner releases a statement, says...

Nu kamēr viņš ir komandā, tikmēr jāatbalsta, bet varēja jau līdz šim sasniegt vairāk, neko darīt. Nekādu īpašo ekspektāciju nav, galvenais, lai atspēlē savu laiku un ļauj Žirū atpūsties.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-25 13:39, pirms 11 gadiem
Man liekas fizuha vēl nav kārtībā. Īsi pirms sezonas sākuma (cik man zināms no spēlētāju publiski teiktā) treniņos iedeva pamatīgu slodzi, tas bija redzams pēdējā pārbaudes spēlē nedēļu pirms sezonas, kad pret Arsenal bija formas bedre. Arī pats Pelegrīnī netieši ir teicis, ka pagaidām nav optimālā fiziskā kondīcija, tādēļ nestabilitātes ir normāli šim sezonas posmam. Turklāt jauns treneris un četri ļoti svarīgi jauni spēlētāji, no kuriem 3 faktiski ir pamatsastāvā. Vajadzīgs vēl laiks, lai visu sakārtotu. Piemēram, standartos City tagad aizsargājas men to men, pie Mančīnī bija zona, un tamlīdzīgas lietas.

Par Pelegrīnī esmu sajūsmā. Galvenais, ka visi kā viens saka, ka komandā uzlabojās mikroklimats. Arī visi transfēri man šķiet ļoti saprotami (vienīgi varētu strīdēties vai Bariju vajadzēja atdod īrē, bet arī šo lēmumu var saprast), bet tos viņš risina kopā ar Čiki. Par rādīto sniegumu vēl par ātri spriest, bet mentalitāte un domāšana viņam ir izcili atbilstoša City vajadzībām. Galvenais tests līdz šim- derbijs, nokārtots spoži. Domāju, ka zaudējums Kārdifā nebija viņa vaina, drīzāk slikts fizskais (par ko treneri apzinājās, ka tas tā būs sezonas sākumā), sapratnes trūkums aizsargājot standartus (ko var objektīvi attaisnot, jo jaunā sistēma tikai nesen strādā, turklāt CB visu laiku mainījās dēļ traumām) un daļēji vienkārši neveiksme.
LeTom rakstīja: Gribēju uzprasīt - kāpēc tavuprāt City tādi kāpumi un kritumi snieguma ziņā? Pats esmu redzējis tikai spēles pret Newcastle un Cardiff. Un kā pagaidām vērtē Pelegrīnī sniegumu?

     [+] [-]

, 2013-09-25 14:25, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Man liekas fizuha vēl nav kārtībā. Īsi pirms sezonas sākuma (cik man zināms no spēlētāju publiski teiktā) treniņos iedeva pamatīgu slodzi, tas bija redzams pēdējā pārbaudes spēlē nedēļu pirms sezonas, kad pret Arsenal bija formas bedre. Arī pats Pelegrīnī netieši ir teicis, ka pagaidām nav optimālā fiziskā kondīcija, tādēļ nestabilitātes ir normāli šim sezonas posmam. Turklāt jauns treneris un četri ļoti svarīgi jauni spēlētāji, no kuriem 3 faktiski ir pamatsastāvā. Vajadzīgs vēl laiks, lai visu sakārtotu. Piemēram, standartos City tagad aizsargājas men to men, pie Mančīnī bija zona, un tamlīdzīgas lietas.

Par Pelegrīnī esmu sajūsmā. Galvenais, ka visi kā viens saka, ka komandā uzlabojās mikroklimats. Arī visi transfēri man šķiet ļoti saprotami (vienīgi varētu strīdēties vai Bariju vajadzēja atdod īrē, bet arī šo lēmumu var saprast), bet tos viņš risina kopā ar Čiki. Par rādīto sniegumu vēl par ātri spriest, bet mentalitāte un domāšana viņam ir izcili atbilstoša City vajadzībām. Galvenais tests līdz šim- derbijs, nokārtots spoži. Domāju, ka zaudējums Kārdifā nebija viņa vaina, drīzāk slikts fizskais (par ko treneri apzinājās, ka tas tā būs sezonas sākumā), sapratnes trūkums aizsargājot standartus (ko var objektīvi attaisnot, jo jaunā sistēma tikai nesen strādā, turklāt CB visu laiku mainījās dēļ traumām) un daļēji vienkārši neveiksme.
Nedaudz sabiedēja tava atbilde. Tieši City šogad redzu kā galvenos pretendentus uz titulu un galvenokārt Pelegrīnī dēļ. Ja tā vispārīgi, tad, neskaitot Vengeru, viņš un Martinezs, ir vienīgie top komandu treneri, kurus respektēju un, kā jau teicu, no kuriem pat nedaudz baidos manas komandas sakarā. Lai pārējie neņem ļaunā, bet, manuprāt, Moizs vēl ir zaļš gurķis, AVB ir taktiski vājš, Mourinjo jau izdarīja visu, lai Chelsea netieši ieriebtu (izīrēja komandas labāko uzbrucēju, Matas nespēlēšana) un Rodžersam vispār nevajadzētu vadīt top komandas.

     [+] [-]

, 2013-09-25 14:38, pirms 11 gadiem

Bukmeikeri domā līdzīgi, nedaudz pārsteidz Chelsea koificenta kritums, jo pirms sezonas viņi bija galvenie favorīti, bija 2.5 koifs pat redzēts. Bet to tiešām var izskaidrot ar Speciālā ekscentrisko sākumu. Vēl pārsteidz, ka likmēs par labāko vārtu guvēju, Žirū ir 3. vietā, kas pims sezonas to būtu domājis.
Par Moizu, TSO un Rodžersu piekrītu, AVB gan man liekas nav tik vājš, ja viņam dos laiku var sanākt laba komanda Spuriem.

     [+] [-]

, 2013-09-25 14:47, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja:
Bukmeikeri domā līdzīgi, nedaudz pārsteidz Chelsea koificenta kritums, jo pirms sezonas viņi bija galvenie favorīti, bija 2.5 koifs pat redzēts. Bet to tiešām var izskaidrot ar Speciālā ekscentrisko sākumu. Vēl pārsteidz, ka likmēs par labāko vārtu guvēju, Žirū ir 3. vietā, kas pims sezonas to būtu domājis.
Par Moizu, TSO un Rodžersu piekrītu, AVB gan man liekas nav tik vājš, ja viņam dos laiku var sanākt laba komanda Spuriem.
Par AVB - no malas izskatās, ka viņš īsti nezin, ko darīt kritiskās situācijās. Kad komanda ir vadībā, tad viss ir kārtībā, bet kad nonāk iedzinējos, tad lielākā daļa viņa darbības sāk izskatīties pēc haosa. Šogad vairs nav Beila, kas spētu vienatnē komandu "izvilkt".