Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Mančestras "United" par 45 miljoniem iegādājas Huanu Matu

Rolands Eliņš

Mančestras "United" par 45 miljoniem iegādājas Huanu Matu
Huans Mata
Foto: Reuters/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas klubs Mančestras „United” pielicis punktu jebkādām šaubām par Huana Matas iegādi no „Chelsea”, oficiāli apstiprinot šo darījumu un sveicot spāņu pussargu savā komandā.

„Mančestras „United” ir priecīgs pavēstīt, ka tas ir noslēdzis vienošanos ar futbola klubu „Chelsea” par Huana Matas transfēru, kas ir jauns „United” kluba pārejas summas rekords. Sekmīgi veiktas gan medicīniskās pārbaudes, gan noslēgta vienošanās ar pašu spēlētāju,” šādus vārdus vēsta „United” paziņojums, kurš noslēdz spāņu pussarga Huana Matas pāreju no vienas Premjerlīgas komandas uz otru.

Jau iepriekš ziņojām, ka „Chelsea” piekritusi pārdot spēlētāju par apmēram 45 miljoniem eiro, taču vēl viņam bija Mančestrā jāveic medicīniskās pārbaudes. Pēc to sekmīgas izturēšanas Mata kļuvis par pilntiesīgu Mančestras kluba sastāvdaļu.

2011. gadā „Chelsea” nopirka spāņu pussargu no „Valencia” par 28,5 miljoniem eiro. Iepriekš arī tika ziņots, ka Matas darījums ticis aizturēts līdz brīdim, kad „Chelsea” padarīs oficiālu Mohameda Salaha pievienošanu savam sastāvam no „Basel”.

Mata varētu debitēt "United" rindās jau otrdien, kad "Old Trafford" stadionā tiks aizvadīta Premjerlīgas spēle pret "Cardiff City". Mančestras klubs šobrīd ieņem salīdzinoši zemo septīto vietu līgā, no līderes "Arsenal" atpaliekot par 14 punktiem.

25 gadus vecais Mata "Chelsea" rindās aizvadīja 82 spēles un guva 18 vārtus, kā arī palīdzēja klubam triumfēt Čempionu līgā, savukārt Spānijas izlases sastāvā viņš 2010. gadā kļuva par pasaules čempionu.

Izmantotie resursi:
Manchester United agree deal to sign Juan Mata...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-24 23:58, pirms 11 gadiem
Moyes aktīvi meklē papildinājumus, it īpaši vēlas pastiprināt viduslīniju, un, iegādājoties Matu, uzskatu, ka uzsācis to veiksmīgi. Jāatbrīvojas No Cleverly un citiem pussargu MU veterāniem, tomēr vairs nav tik stabili.. Ja vēl izdotos iegādāties Reusu, uzbrūkošajā plānā būtu superīgs spēks, it īpaši kad atlabs Rūnijs un Persijs.

Cik tik nav minētu uzvārdu, ko vēlas MU iegādāties, bet noteikti visiem vietas komandā nepietiks un no tādiem kā Jangs un Kagava MU vajag atbrīvoties. Moyes būvē lēnām savu komandu, ka šosezon diez vai sasniegs ko daudz, bet nākamajā sezonā, ja izdosies parakstīt vismaz dažus no trenera sarakstā esošajiem potenciālajiem pirkumiem, MU varēs beidzot konkurēt ar spēcīgu viduslīniju kāda šoprid EPL ir tam pašam Chelsea..

Par aizsargiem vispār klusēšu, šogad tie ir tik daudz podus sagāzuši, ka pilnīgi gribas pašam patriekt viņus no kluba, nosūtot vismaz uz dublieru komandu!

     [+] [-]

, 2014-01-25 00:00, pirms 11 gadiem
Tronis sozenon ir izsapnots,paliek jaut par CL. To domaju visi saprot.Tik nesaprotu kam vinam Fellini vaidzeja,tgd benki silda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-01-25 00:03, pirms 11 gadiem
Futbols laikam ir palicis vienīgais legālais veids kā iegādāties cilvēku

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 00:03, pirms 11 gadiem
Nu nez man jau liekas ka MU jau vairakus gadus smagi vajag kadu labu balsta pussargu. Priekseja linija ja paskatas ir vienkarsi monstruala ja mak to izmatot. Persijs,Runijs,Welbeks,Nani,Valensija,tagad Mata vel + Kagavava,nu nezinu vai ipasu labaku vel var dabut.Un aizsargi jau ari ja pareizi noskanojusies var but labakie kas ir. Seit ka jau teica tiesam pat 400 tukstosi nepietiks ja par tiem stiprinas jau stipras puses un tur kur vajag pirks Fellaini veidigos(kas nav slikts speletajs,bet nu izskatas ka nav atslega)....

     [+] [-]

, 2014-01-25 00:08, pirms 11 gadiem
Super!!!
Tomēr gribās lai MU ir atpakal topā, visa berniba ir par viņiem slimota.
Fergusons atsataj loti vaju sastavu. Valensija, Kagava, Nani var sakt kravat čemodānus, domaju nakošgad vinu nebūs.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-25 00:08, pirms 11 gadiem
Januks rakstīja: Moyes aktīvi meklē papildinājumus, it īpaši vēlas pastiprināt viduslīniju, un, iegādājoties Matu, uzskatu, ka uzsācis to veiksmīgi. Jāatbrīvojas No Cleverly un citiem pussargu MU veterāniem, tomēr vairs nav tik stabili.. Ja vēl izdotos iegādāties Reusu, uzbrūkošajā plānā būtu superīgs spēks, it īpaši kad atlabs Rūnijs un Persijs.

Cik tik nav minētu uzvārdu, ko vēlas MU iegādāties, bet noteikti visiem vietas komandā nepietiks un no tādiem kā Jangs un Kagava MU vajag atbrīvoties. Moyes būvē lēnām savu komandu, ka šosezon diez vai sasniegs ko daudz, bet nākamajā sezonā, ja izdosies parakstīt vismaz dažus no trenera sarakstā esošajiem potenciālajiem pirkumiem, MU varēs beidzot konkurēt ar spēcīgu viduslīniju kāda šoprid EPL ir tam pašam Chelsea..

Par aizsargiem vispār klusēšu, šogad tie ir tik daudz podus sagāzuši, ka pilnīgi gribas pašam patriekt viņus no kluba, nosūtot vismaz uz dublieru komandu!
Fergijs izspieda no viniem visu sulu,puse sastava championship var tik kapat,tgd Moizam jaatjaunina sastavs.Nevar muzigi kapat ar veciem resursiem +parejie pastiprinas=sekas redzamas ja uzmet aci tabula,Diez vai pats Sers butu stipri augstak ar siem kadriem.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 00:10, pirms 11 gadiem
jurapro rakstīja: Tronis sozenon ir izsapnots,paliek jaut par CL. To domaju visi saprot.Tik nesaprotu kam vinam Fellini vaidzeja,tgd benki silda.
Felenī joprojām atkopjas pēc traumas, tikai šonedēļ atsāka treniņus. Lieki teikt, ka pirmssezonu viņš aizvadīja vairāk uz "čemodāniem" nekā pilnvērtīgi gatavojoties sezonai. Katrā ziņā man nav šaubu, ka viņš savu lietderību attaisnos. Viens no labākajiem un vispusīgākajiem spēka pussargiem epl, nekur nepazudīs viņš. Līdz ar Matas iegādi tagad vajag vēl vienu izcilu dragātāju centrā viņam blakus, kas var gan aizsardzībā nospēlēt, bet galvenais uzbrukumus uzsākt. Diemžēl izskatās ka arī Kerikam iepriekšējā sezona bija pēdējā izcilā (un ļoti iespējams pat labākā).

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 00:10, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: mīlulis bija Everton rindās,tāpec arī transfērs no Everton uz MU
Reali noslicinati 30 milj.

     [+] [-]

, 2014-01-25 00:12, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Felenī joprojām atkopjas pēc traumas, tikai šonedēļ atsāka treniņus. Lieki teikt, ka pirmssezonu viņš aizvadīja vairāk uz "čemodāniem" nekā pilnvērtīgi gatavojoties sezonai. Katrā ziņā man nav šaubu, ka viņš savu lietderību attaisnos. Viens no labākajiem un vispusīgākajiem spēka pussargiem epl, nekur nepazudīs viņš. Līdz ar Matas iegādi tagad vajag vēl vienu izcilu dragātāju centrā viņam blakus, kas var gan aizsardzībā nospēlēt, bet galvenais uzbrukumus uzsākt. Diemžēl izskatās ka arī Kerikam iepriekšējā sezona bija pēdējā izcilā (un ļoti iespējams pat labākā).
Pietiks ja vasara dabus Reuss,tas pas pussasrgiem,vel aizsardziba korekcijas jaievies un tad jau var ceret uz kko vairak ka sosezon.

     [+] [-]

, 2014-01-25 00:14, pirms 11 gadiem
zobufeja 2 rakstīja: Super!!!
Tomēr gribās lai MU ir atpakal topā, visa berniba ir par viņiem slimota.
Fergusons atsataj loti vaju sastavu. Valensija, Kagava, Nani var sakt kravat čemodānus, domaju nakošgad vinu nebūs.
Par Valensiju gan nepiekrītu. Tādi spēlētāji ir jātur komandā, vienmēr gatavi cīnīties un gatavi spēlēt kaut malējā aizsarga pozīcijā komandas labā. Pēc neveiksmīgas iepriekšējās sezonas tagad ir daudz labāks, un vienmēr var būt vajadzība pamainīt taktiku, lai gan protams spēlētājs diezgan vienpusīgs. Valensijas vietā mierīgi Jangu ierakstu

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 00:17, pirms 11 gadiem
jurapro rakstīja: Pietiks ja vasara dabus Reuss,tas pas pussasrgiem,vel aizsardziba korekcijas jaievies un tad jau var ceret uz kko vairak ka sosezon.
Par Roisu protams var sapņot un gribētos, bet viņš jau neatrisinās to problēmu centra pussargu zonā. Tad jau drīzāk jārunā par Gindoganu. Bet par to tagad lieki tarkšķēt. Līdz vasarai vēl daudz kas var mainīties un parādīties jauni personāži...

  +6 [+] [-]

, 2014-01-25 00:17, pirms 11 gadiem
Žēl protams, ļoti labs spēlētājs, bet nu lai veicas United .

     [+] [-]

, 2014-01-25 00:23, pirms 11 gadiem
Labs pirkums, buus labs sastaava papildinaajums jo tik spozi pagaidaam United neiet.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 00:27, pirms 11 gadiem
Esmu párliecináts, ka Chelsea nákossezon no sitá cietís
Lai vai ká atdot pédéjo divu gadu labáko spélétáju nebija práta darbs!
Bet nu Mata vismaz regulári dabús spélét un cínísies par vietu Spánijas izlasé gaidámajá PK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-01-25 00:43, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nešaubos, ka cietīs! Varbūt pat šosezon!
Sosezon MU ar Chelsea vairs nespélés, CL Mata nevar spélét, un vins tápat uz solina sédéja, bet nákossezon Matam bús ko pierádít pret Chelsea....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 01:18, pirms 11 gadiem
fakucis rakstīja: Nu nez man jau liekas ka MU jau vairakus gadus smagi vajag kadu labu balsta pussargu. Priekseja linija ja paskatas ir vienkarsi monstruala ja mak to izmatot. Persijs,Runijs,Welbeks,Nani,Valensija,tagad Mata vel + Kagavava,nu nezinu vai ipasu labaku vel var dabut.Un aizsargi jau ari ja pareizi noskanojusies var but labakie kas ir. Seit ka jau teica tiesam pat 400 tukstosi nepietiks ja par tiem stiprinas jau stipras puses un tur kur vajag pirks Fellaini veidigos(kas nav slikts speletajs,bet nu izskatas ka nav atslega)....
par 400 tūkstošiem knapi Fertovam sanāk, vajadzēs mazliet vairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 01:49, pirms 11 gadiem
man nez kaapeec liekas,ka Chelsea ar Maurinjo priekshgalaa gatavo kaut kaadu lielu pirkumu transfeeru perioda beigaas un Matas atdoshana ir tik taapeec,lai Fair play noteikumos iekljautos

     [+] [-]

, 2014-01-25 02:01, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man nez kaapeec liekas,ka Chelsea ar Maurinjo priekshgalaa gatavo kaut kaadu lielu pirkumu transfeeru perioda beigaas un Matas atdoshana ir tik taapeec,lai Fair play noteikumos iekljautos
To ka viņi taisās veikt dārgu uzbrucēja pirkumu ir tāpat skaidrs. Bet janvārī jau netiek rēķināts ffp un viņi to varētu darīt arī bez Matas pārdošanas tieši janvārī. Jebkurā gadījumā lai tiktu pie ekstra uzbrucēja nāksies atbrīvot algu slogu no Toresa un vēl kāda, jo kopējie mīnusi ir pamatīgi. Varētu pat teikt, ka ar Matas un de Bruines pārdošanu Chelsea būtu atpakaļ pa nullēm rēķinot 50m iepriekšējā perioda zaudējumus. Bet tur vēl jāskatās kādas ir spēlētāju amortizācijas izmaksas + Matiču jau arī nopirka.

     [+] [-]

, 2014-01-25 02:26, pirms 11 gadiem
Labs pirkums..bet tas es domāju,ka neatrisina sastāva problēmu. vajag vairāk labu un jaunu spēlētāju. aizsardzība principā visa ir jāmaina...

     [+] [-]

, 2014-01-25 02:31, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: To ka viņi taisās veikt dārgu uzbrucēja pirkumu ir tāpat skaidrs. Bet janvārī jau netiek rēķināts ffp un viņi to varētu darīt arī bez Matas pārdošanas tieši janvārī. Jebkurā gadījumā lai tiktu pie ekstra uzbrucēja nāksies atbrīvot algu slogu no Toresa un vēl kāda, jo kopējie mīnusi ir pamatīgi. Varētu pat teikt, ka ar Matas un de Bruines pārdošanu Chelsea būtu atpakaļ pa nullēm rēķinot 50m iepriekšējā perioda zaudējumus. Bet tur vēl jāskatās kādas ir spēlētāju amortizācijas izmaksas + Matiču jau arī nopirka.
izskataas,ka Luisu ar ir ar mieru atdot,ja tik kaads veelaas izlikt normaalu pikji,ka tik CL izsleegshanas speelees tas nenaak atpakalj

  -2 [+] [-]

, 2014-01-25 08:39, pirms 11 gadiem
Idijoti

  -2 [+] [-]

, 2014-01-25 08:42, pirms 11 gadiem
puslaiks rakstīja: par 400 tūkstošiem knapi Fertovam sanāk, vajadzēs mazliet vairāk
Par fertovu vairāk par 150 eiro nedotu.

  -3 [+] [-]

, 2014-01-25 09:11, pirms 11 gadiem
45 miljoni? Kas viņš no zelta? maksimāli 3000 EUR mēnešalga un viss.

     [+] [-]

, 2014-01-25 09:26, pirms 11 gadiem
būs interesanti, žēl, ka Huans tagad netika laukumā, bet ieprikešējos gados bija teicams. Skatīsimies,kā ies viņam Unitedā

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 09:44, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Apsveicu MUsaru ar lielisku ieguvumu! Paldies par pavadīto laiku Cheslea, bija lielisks spēlētājs jebkurā situācijā.
man prieks ka tu zini ka esi musors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 10:25, pirms 11 gadiem
Dzeltenajaa sabaaztas bildes ar Moyesu un Toni Krossa agentu, laikam arii sho lenc nost

     [+] [-]

, 2014-01-25 10:30, pirms 11 gadiem
Januks rakstīja: Moyes aktīvi meklē papildinājumus, it īpaši vēlas pastiprināt viduslīniju, un, iegādājoties Matu, uzskatu, ka uzsācis to veiksmīgi. Jāatbrīvojas No Cleverly un citiem pussargu MU veterāniem, tomēr vairs nav tik stabili.. Ja vēl izdotos iegādāties Reusu, uzbrūkošajā plānā būtu superīgs spēks, it īpaši kad atlabs Rūnijs un Persijs.

Cik tik nav minētu uzvārdu, ko vēlas MU iegādāties, bet noteikti visiem vietas komandā nepietiks un no tādiem kā Jangs un Kagava MU vajag atbrīvoties. Moyes būvē lēnām savu komandu, ka šosezon diez vai sasniegs ko daudz, bet nākamajā sezonā, ja izdosies parakstīt vismaz dažus no trenera sarakstā esošajiem potenciālajiem pirkumiem, MU varēs beidzot konkurēt ar spēcīgu viduslīniju kāda šoprid EPL ir tam pašam Chelsea..

Par aizsargiem vispār klusēšu, šogad tie ir tik daudz podus sagāzuši, ka pilnīgi gribas pašam patriekt viņus no kluba, nosūtot vismaz uz dublieru komandu!
Visam piekrītu, bet neuzskatu, ka Mata bija labākais variants Mančesterai. Man absolūti neinteresē United maka biezums, viņi varēja Matu nopirkt aī par 70milj., bet jautājums vai tiešām nebija kāds piemērotāks viduslīnijas spēlētājs tieši United klubam. Ozils jau tika izčakarēts... kur Moizs bija sezonas sākumā? Tagad, kad ir 7. vieta, tad pēkšņi ir sākts domāt par sastāva papildinājumu.

Roišs būtu labākais papildinājums no visiem, kas vispār var būt, bet patiesībā man kaut kā nav ticības, jo saistībā ar vācu spēlētājiem United nekad nav veicies ar pārejām - bija runas par Noijera pāreju, nekas nesanāca beigās, tāpat Ozils, kuru nez kapēc Arsenāls varēja dabūt, bet United nē, un tā varētu būt arī ar Marko Roišu..

     [+] [-]

, 2014-01-25 10:39, pirms 11 gadiem
Moizs iespējams izvilka laimīgo lozi, kura gan nebija no tām lētākajām.

P.S.- Es tikai nesaprotu, kā no Moyes /mɔɪz/ portāla komentētāji var dabūt Mojesu? Vai viņam ir spāņu asinis? Kāpēc jākropļo britu uzvārds?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 10:44, pirms 11 gadiem
Madis rakstīja: Visam piekrītu, bet neuzskatu, ka Mata bija labākais variants Mančesterai. Man absolūti neinteresē United maka biezums, viņi varēja Matu nopirkt aī par 70milj., bet jautājums vai tiešām nebija kāds piemērotāks viduslīnijas spēlētājs tieši United klubam. Ozils jau tika izčakarēts... kur Moizs bija sezonas sākumā? Tagad, kad ir 7. vieta, tad pēkšņi ir sākts domāt par sastāva papildinājumu.

Roišs būtu labākais papildinājums no visiem, kas vispār var būt, bet patiesībā man kaut kā nav ticības, jo saistībā ar vācu spēlētājiem United nekad nav veicies ar pārejām - bija runas par Noijera pāreju, nekas nesanāca beigās, tāpat Ozils, kuru nez kapēc Arsenāls varēja dabūt, bet United nē, un tā varētu būt arī ar Marko Roišu..
Varbūt paskaidrosi, kāda ir atšķirība starp Ozilu un Matu? Mata jau ir pierādījis ka var ne tikai spēlēt kreisajā malā bet arī "zem" uzbrucēja, kur spēlē Ozils. Turklāt Matam vismaz pagaidām nav reputācijas "pazust" lielajās spēlēs!

     [+] [-]

, 2014-01-25 10:48, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Dzeltenajaa sabaaztas bildes ar Moyesu un Toni Krossa agentu, laikam arii sho lenc nost
Gribēt jau var daudz ko, bet domāju, ka viss būs atkarīgs no "Bayern". Krosam ir līgums līdz 2015.gadam, bet "Bayern" jau tagad cer noslēgt jaunu līgumu. Tomēr pagaidām sarunas nerisinās pārāk raiti. Un runa, protams, ir par naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-01-25 10:56, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Tāpēc, ka Mojes ir priduraks
Es gan uzskatu, ka viņam jāļauj strādāt, un daļa MU līdzjutēju man piekrīt.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-25 11:03, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es gan uzskatu, ka viņam jāļauj strādāt, un daļa MU līdzjutēju man piekrīt.
Kamēr āpši internetā izvemj savu žulti, Moizs strādā bez brīvdienām, braukā apkārt pa pasauli, skatās spēles un meklē papildinājumus. Ja arī viņam beigās nekas neizdosies pie MU stūres, vismaz cieņu viņš ir pelnījis.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:11, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Kamēr āpši internetā izvemj savu žulti, Moizs strādā bez brīvdienām, braukā apkārt pa pasauli, skatās spēles un meklē papildinājumus. Ja arī viņam beigās nekas neizdosies pie MU stūres, vismaz cieņu viņš ir pelnījis.
Tieši tā! Fērdžijs laicīgi notinās, bet Moizam priekšā smags darbs, kuru viņš veic pēc labākās sirdsapziņas. Īstie MU fani viņam tic.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:17, pirms 11 gadiem
Januks rakstīja: Moyes aktīvi meklē papildinājumus, it īpaši vēlas pastiprināt viduslīniju, un, iegādājoties Matu, uzskatu, ka uzsācis to veiksmīgi. Jāatbrīvojas No Cleverly un citiem pussargu MU veterāniem, tomēr vairs nav tik stabili.. Ja vēl izdotos iegādāties Reusu, uzbrūkošajā plānā būtu superīgs spēks, it īpaši kad atlabs Rūnijs un Persijs.

Cik tik nav minētu uzvārdu, ko vēlas MU iegādāties, bet noteikti visiem vietas komandā nepietiks un no tādiem kā Jangs un Kagava MU vajag atbrīvoties. Moyes būvē lēnām savu komandu, ka šosezon diez vai sasniegs ko daudz, bet nākamajā sezonā, ja izdosies parakstīt vismaz dažus no trenera sarakstā esošajiem potenciālajiem pirkumiem, MU varēs beidzot konkurēt ar spēcīgu viduslīniju kāda šoprid EPL ir tam pašam Chelsea..

Par aizsargiem vispār klusēšu, šogad tie ir tik daudz podus sagāzuši, ka pilnīgi gribas pašam patriekt viņus no kluba, nosūtot vismaz uz dublieru komandu!
Tev tik no visiem angļiem atbrīvoties.
Neesi piemirsis par angļu, vai Anglijā trenēto spēlētāju kvotu???

  +3 [+] [-]

, 2014-01-25 11:17, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tieši tā! Fērdžijs laicīgi notinās, bet Moizam priekšā smags darbs, kuru viņš veic pēc labākās sirdsapziņas. Īstie MU fani viņam tic.
Ko nozīmē laicīgi notinās? Cilvēkam drīz 80, var saprast ka negribēja vairs būvēt savu piekto komandu, kas nozīmē vēl 3-4 gadus līdz sastāvs sasniegs augstāko punktu. Ir pelnījis cilvēks izbaudīt vecumdienas, turklāt nekur jau prom nav, nešaubos ka ir lietas kursā par visu notiekošo. Ietekmi kluba lietu sakarā nav zaudējis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:19, pirms 11 gadiem
bucis9 rakstīja: Ejam uz UZVARU ČL...variantu nav
mhm, jūs tur tāpat Matu nevarat izmantot.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:22, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: izskataas,ka Luisu ar ir ar mieru atdot,ja tik kaads veelaas izlikt normaalu pikji,ka tik CL izsleegshanas speelees tas nenaak atpakalj
noteikti noteikti... es domāju, lai tik Barca taisa bidu

  +2 [+] [-]

, 2014-01-25 11:22, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Tieši tā. Fergusonam bija sistēma, kuru sagrāva Mojzs
Neviens neko nav sagrāvis! Es pilnībā nepiekrītu nevienam tavam secinājumam par Moizu, tie ir karsti sastrebti un tiem nav nekāda pamatojuma.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:22, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Ko nozīmē laicīgi notinās?
Es nesaku, ka tas bija kaut kas slikts, bet tai pašā laikā uzskatu, ka SAF maksimumu no šī modeļa bija izspiedis un būtībā aizgāja īstajā brīdī, kā to savulaik darījis TSO. SAF veselībai šāds lēmums gan nāks tikai par labu, to nu nevar noliegt. Bet tas ir mans personīgais viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:28, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Neviens neko nav sagrāvis! Es pilnībā nepiekrītu nevienam tavam secinājumam par Moizu, tie ir karsti sastrebti un tiem nav nekāda pamatojuma.
Es tikai domāju, ka tiešām Jums vajag tikt vaļā no Kleverlija, Janga, Velbeka...
Chelsea priekš kam Keihils, Bertrands, Mikels... Makehranu arī vienreiz jāpārdod.
City Milners sen jau nav vajadzīgs.

Un tad visi varēsim meklēt kur spēlēt, jo Anglijā nu nespēlēsim

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:29, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es nesaku, ka tas bija kaut kas slikts, bet tai pašā laikā uzskatu, ka SAF maksimumu no šī modeļa bija izspiedis un būtībā aizgāja īstajā brīdī, kā to savulaik darījis TSO. SAF veselībai šāds lēmums gan nāks tikai par labu, to nu nevar noliegt. Bet tas ir mans personīgais viedoklis.
Nu ja ticam viņa paša teiktajam, tad aizgāja viņš ģimenes problēmu dēļ un nolēma to darīt jau decembrī, kad vēl nebija zināms kā beigsies sezona. Bet protams, viņš kā gudrs treneris un kurš komandas stratēģiju plāno 3-4 gadu ciklos, saprata ka jābūvē ir jauna komanda. Tieši tādēļ arī Moizam tika dots sešu gadu līgums labi saprotot, ka sākumā būs lielas problēmas.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:31, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es nesaku, ka tas bija kaut kas slikts, bet tai pašā laikā uzskatu, ka SAF maksimumu no šī modeļa bija izspiedis un būtībā aizgāja īstajā brīdī, kā to savulaik darījis TSO. SAF veselībai šāds lēmums gan nāks tikai par labu, to nu nevar noliegt. Bet tas ir mans personīgais viedoklis.
Pats Mourinju saka, ka aiziešana brīdī, kad esi virsotnē, viņam liekas vispareizākā.
Var piekrist, var nepiekrist, bet nu... tāpēc viņš ir Mourinju - nepatīk visiem, kam viņš kaut reizi ir smagi ieriebis

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:32, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es tikai domāju, ka tiešām Jums vajag tikt vaļā no Kleverlija, Janga, Velbeka...
Chelsea priekš kam Keihils, Bertrands, Mikels... Makehranu arī vienreiz jāpārdod.
City Milners sen jau nav vajadzīgs.

Un tad visi varēsim meklēt kur spēlēt, jo Anglijā nu nespēlēsim
No Janga noteikti jāatbrīvojas, 150k nedēļā par ko?!? Mata tagad tik pat saņems Velbeks ir ļoti ļoti noderīgs spēlētājs, vienkārši daudzi palaiž garām to melno darbu kuru viņš katrā spēlē paveic. Uzbrukumu noslēgumi gan ļoti klibo un ja to nespēs uzlabot, iespējams tiešām pēc pāris gadiem būs jāmeklē cits klubs. Par Kleverliju arī laikam taisnība, kaut gan kā kluba audzēknim vēl var dot kādu sezonu progresa apliecināšanai.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:34, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Nu ja ticam viņa paša teiktajam, tad aizgāja viņš ģimenes problēmu dēļ un nolēma to darīt jau decembrī, kad vēl nebija zināms kā beigsies sezona. Bet protams, viņš kā gudrs treneris un kurš komandas stratēģiju plāno 3-4 gadu ciklos, saprata ka jābūvē ir jauna komanda. Tieši tādēļ arī Moizam tika dots sešu gadu līgums labi saprotot, ka sākumā būs lielas problēmas.
Jā, 6 gadu līgums tas ir prātīgi. Turklāt uzskatu, ka Moizs "United" ir pat labāks variants par Morinju, kuram īstā vieta ir "Chelsea".

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:36, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pats Mourinju saka, ka aiziešana brīdī, kad esi virsotnē, viņam liekas vispareizākā.
Var piekrist, var nepiekrist, bet nu... tāpēc viņš ir Mourinju - nepatīk visiem, kam viņš kaut reizi ir smagi ieriebis
Es zinu, ko sakar Morinju, jo esmu pietiekami daudz pētījis viņa karjeru. Protams, apbrīnojams treneris, bet ne bez saviem mīnusiem. Par to virsotni es formulētu citādāk; Morinju aiziet tad, kad jūt, ka var sekot kritums. "Real" gadījumā viņš nedaudz aizkavējās, bet "Inter" atstāja īstajā brīdī, tieši pirms krituma. Tā varbūt nav cienījama, bet viennozīmīgi gudra stratēģija. Tāpēc jau viņš ir TSO

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:36, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Varbūt paskaidrosi, kāda ir atšķirība starp Ozilu un Matu? Mata jau ir pierādījis ka var ne tikai spēlēt kreisajā malā bet arī "zem" uzbrucēja, kur spēlē Ozils. Turklāt Matam vismaz pagaidām nav reputācijas "pazust" lielajās spēlēs!
Mata ne Spānijas izlasē, ne Chelsea pat nebija izkarojis sev stabilu vietu pamatsastāvā un tas daudz ko izsaka. Ozils manuprāt daudz labāk pārredz laukumu un lasa spēli, pie tam ir ātrāks un atlētiskāks auguma priekšrocību dēļ. Mata ir sīkais - tāpat kā Perepļotkins, Višņakovs vai Verpakovskis Latvijas dream team

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:37, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: No Janga noteikti jāatbrīvojas, 150k nedēļā par ko?!? Mata tagad tik pat saņems Velbeks ir ļoti ļoti noderīgs spēlētājs, vienkārši daudzi palaiž garām to melno darbu kuru viņš katrā spēlē paveic. Uzbrukumu noslēgumi gan ļoti klibo un ja to nespēs uzlabot, iespējams tiešām pēc pāris gadiem būs jāmeklē cits klubs. Par Kleverliju arī laikam taisnība, kaut gan kā kluba audzēknim vēl var dot kādu sezonu progresa apliecināšanai.

Es runāju par to, ka jūs tik viennozīmīgi visu sastāvu... atangliskot nemaz nedrīkstat.
Tādēļ neuztraucies... visi minētie MUnited paliks.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-25 11:39, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Tieši tā. Fergusonam bija sistēma, kuru sagrāva Mojzs
Kāda sistēma? Spēlēt pa flangiem un ar centrējumiem gūt vārtus ? Tā sistēma šosezon nestrādā, RvP savainojums... neviena cita arī nav ,kas spētu uzņemt piespēles un pārvērt tās par vārtu guvumiem. Aizsardzība šosezon krīt cauri visām kritikām- Rio ja iepriekš vēl vilka līmeni,tagad ir izkritis, Vidičam arī vairs nav tas līmenis,kas kādreiz, Evra arī pēdējais gads... vispārīgs komandas formas kritums ir... par to ,ka Moizu neciena, tam var piekrist, bet tur viņš pats ir vainīgs.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:40, pirms 11 gadiem
Matu nedrīkst nenovērtēt. Viņš ir ļoti kvalitatīvs spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 11:41, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Pamatojums ir UTD spēle un rezultāti! Es EPL sekoju jau astoņas sezonas
Nu spēle protams ir slikta, bet to nevar izraut no konteksta ar kādiem spēlētājiem tiek spēlēts un kādas bērnišķīgas kļūdas viņi regulāri pieļauj. Bet ja paskatamies pēdējos gados praktiski visām top komandām vienalga ar kādiem treneriem ir bijušas lielas problēmas pārbūves procesā. Internetā nesen parādījās informācija, ka jau 2 vai 3 gadus atpakaļ pēc Gleizeru pasūtījuma kaut kāda firma bija veikusi izpēti secinot, ka pēc SAF aiziešanas MU ļoti iespējams pāris sezonas neizdosies tikt ČL un būs vajadzīgas lielas investīcijas sastāvā. Un tas nezinot kurš treneris viņu nomainīs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 11:44, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja:
Es runāju par to, ka jūs tik viennozīmīgi visu sastāvu... atangliskot nemaz nedrīkstat.
Tādēļ neuztraucies... visi minētie MUnited paliks.
Varbūt tad pie viena saskaiti cik MU sastāvā ir angļi un audzēkņi. Ar angļiem tur vispār sakars nav nekāds, bet tāpat problēmas MU nav nekādas un no Janga pilnīgi noteikti vasarā atbrīvosies.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:45, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es zinu, ko sakar Morinju, jo esmu pietiekami daudz pētījis viņa karjeru. Protams, apbrīnojams treneris, bet ne bez saviem mīnusiem. Par to virsotni es formulētu citādāk; Morinju aiziet tad, kad jūt, ka var sekot kritums. "Real" gadījumā viņš nedaudz aizkavējās, bet "Inter" atstāja īstajā brīdī, tieši pirms krituma. Tā varbūt nav cienījama, bet viennozīmīgi gudra stratēģija. Tāpēc jau viņš ir TSO
pameklē internetā Mourinho One of the best managers vai jebkuru citu filmu, interviju un nu atrodi man citātu kurā viņš tā saka...

Pievilkt klāt, mainīt, vai izraut kaut ko no konteksta nav liela māksla.
Es piemēram pateikšu, ka Chelsea viņu aizsūtīja dillēs, Inter viņš dabuja to, ko gribēja, Porto tāpat, bet Madridē netika līdz galam, nedabuja Realam 10o un aizgāja dēļ fanu lielā spiediena kaut vai par karaļa un neaizskaramās galma dāmas Ikera aiztikšanu

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:50, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Varbūt tad pie viena saskaiti cik MU sastāvā ir angļi un audzēkņi. Ar angļiem tur vispār sakars nav nekāds, bet tāpat problēmas MU nav nekādas un no Janga pilnīgi noteikti vasarā atbrīvosies.
njā... man nav grūti atzīt savu kļūdu
Tā paskatoties, Jums viņi ir vairāk nek;a vajag, tiešām

Nu... prieks diskutēt ar kādu, kurš tiešām arī kaut ko saprot no savas komandas.
Nevis Robčiks, kurš stadiona veco nosaukumu no galvas nevar pateikt

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 11:50, pirms 11 gadiem
Madis rakstīja: Mata ne Spānijas izlasē, ne Chelsea pat nebija izkarojis sev stabilu vietu pamatsastāvā un tas daudz ko izsaka. Ozils manuprāt daudz labāk pārredz laukumu un lasa spēli, pie tam ir ātrāks un atlētiskāks auguma priekšrocību dēļ. Mata ir sīkais - tāpat kā Perepļotkins, Višņakovs vai Verpakovskis Latvijas dream team
episks salīdzinājums par dream team. Mata ir Chelsea pēdējo divu sezonu labākais spēlētājs, atdevis vairāk rezultatīvu piespēļu par jebkuru MU spēlētāju, un nav viņa vaina, ka viņš neiederas Mourinjo shēmās. Neredzu pilnīgi nekādas atšķirības ar Ozilu ne ātrumā, ne galvas gaišumā, ne atlētismā. Aizsardzības funkciju pildīšana nav nevienam no viņiem stiprākā puse un nav arī primārais viņu uzdevums.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:51, pirms 11 gadiem
DaMarcus, kurā vietā es citēju Morinju? Es izteicu savas domas. Morinju intervijās daudz ko saka, no kā vismaz puse ir PR un blēņas jeb spēlītes. Objektīvāk ir izdarīt secinājumus vadoties pēc cilvēka darbiem, nevis vārdiem. Arī Tevis teiktajā ir daļa taisnības, bet Tu neesi ņēmis vērā visus argumentus.

     [+] [-]

, 2014-01-25 11:58, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: DaMarcus, kurā vietā es citēju Morinju? Es izteicu savas domas. Morinju intervijās daudz ko saka, no kā vismaz puse ir PR un blēņas jeb spēlītes. Objektīvāk ir izdarīt secinājumus vadoties pēc cilvēka darbiem, nevis vārdiem. Arī Tevis teiktajā ir daļa taisnības, bet Tu neesi ņēmis vērā visus argumentus.
Labi labi
Es vēl neesmu īsti pamodies

     [+] [-]

, 2014-01-25 12:00, pirms 11 gadiem
Nez buus Matam 7. nr? it kaa jau vareetu dot..

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 12:04, pirms 11 gadiem
wr5858 rakstīja: Nez buus Matam 7. nr? it kaa jau vareetu dot..
Labāk lai dod Nr.8, bet Nr.7 pietaupa Januzajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 12:49, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Demagoģija! Spēlētājos trūkst pašatdeves un apņēmības. Tas ir tikai un vienīgi tā trulā skota nopelns. Pamēģini necienīt- piemēram Skolarī! Paskaties, kā veicas Pelegrīnī, paskaties, kā mauc Martinezs. Tas, kaS ir vajadzīgs UTD, ir cilvēks, no kura virmo pārliecība, nevis šī lūdzošā seja- mīļie spēlētājiņi, via Jūs būtu tik laipni un darītu, ko es lieku? Ja? O, super, paldies =) : MOJZS
Vot demogoģija ir tev. Kas vispār tev liek domāt, ka Moizam trūkst pārliecība? Vai kāds no spēlētājiem ir sūdzējies par viņu? Gluži otrādi, visi atbalsta un vaino sevi. Viņam ir pilnīgs kluba atbalsts, viņš jau ir nosēdinājis dziļā rezervē vairākus spēlētājus kas nespēj izpildīt prasības. Protams viņš PAGAIDĀM vēl nevar taisīt ģērbtuvēs SAF līmeņa fēnu, bet jau Evertonā pierādīja, ka bez problēmām sodīs jebkuru līderi kurš nepildīs prasības. Par Martinesu vispār ir bullshit, visi tikai to vien dara tagad kā viņu slavē aizmirstot, ka viņš spēlē praktiski ar Moiza savākto sastāvu + dažas veiksmīgas īres. Moizam reizēm līdzekļu trūkuma dēļ vispār bija jāiztiek bez uzbrucējiem. Protams Martiness ir labs treneris un pamainīja taktiku, bet paskatoties uz rezultātiem Everton nekur augstāk par iepriekšējās sezonas rezultātiem nav un šaubos ka sezonas beigās būs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 13:06, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: tu tā raksti itkā Moizs ir United Jēzus ! Svešais starp savējiem
Es vienkārši uzskatu viņu par ļoti labu treneri, neesmu ne tuvu vienīgais kurš tā domā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 13:12, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: SAF savā ziņā ir ģēnijs,aizgāja kā karalis,bet pēc sevis atstāja gruvešus kurus vajadzēs atjaunot Moizam
ir sarežģīti diskutēt ar cilvēku, kuram gruveši drīzāk ir galvā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 13:28, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: nu ar to komandu strādāt varēja tikai SAF,Moizam nāksies no daļas šķirties un ņemt jaunus špielerus
Un? Vai tad tie ir gruveši?!? Kā vispār var izdomāt izmantot tādu terminu? Vai tad Mourinjo šovasar nesapirka jaunus spēlētājus priekš savas shēmas? Normāls sastāva atjaunošanas process...

     [+] [-]

, 2014-01-25 14:51, pirms 11 gadiem
Ferguson: Manchester United would be 'stupid' to sack Moyes
Jāļauj strādāt!

Matam novēlu visu to labāko, žēl ka nebija Mourinho shēmā viņa, bet tas ir tikai pašsaprotami. Uzskatu, ka Salah būs vairāk kā Mata aizvietotājs. Super ātrums. Droši vien nebūs spīdošs sākums, bet noderīga maiņa būs noteikti (tas, ko Mata nespēja veikt).

@FaceOfPhilJones
img.thesun.co.uk

     [+] [-]

, 2014-01-25 15:15, pirms 11 gadiem
MU jau kādu jaunu aizsargu vajag

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 16:38, pirms 11 gadiem
frutto1 rakstīja: nu ar to komandu strādāt varēja tikai SAF,Moizam nāksies no daļas šķirties un ņemt jaunus špielerus
Tā jau Fergusons būvēja tās komandas, daļu nomainīja ar jauniem, enerģiskiem gurķiem, bet otra daļa sastāvēja no vecajiem, pieredzējušiem spēlētājiem, kas zināja kā uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-25 18:24, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Tu gribēji, lai publiski spēlētāji nodrš moizu? Tas tā nekad nenotiek! Es vnk redzu cauri procesam, redzu cilvēku acis, izturēšanos. Esmu faktu cilvēks. Bet Tu izdzīvo uz kopējā viedokļa fona. Tur ir tā atšķirība!
Es redzu cauri procesam! Esmu faktu cilvēks
Paldies par uzmanību, no sākuma apskati vārdnīcā vārda "fakts" izskaidrojumu Veltīgi iztērēju laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 18:44, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: CITĒJU:Tu gribēji, lai publiski spēlētāji nodrš moizu? Tas tā nekad nenotiek! Es vnk redzu cauri procesam, redzu cilvēku acis, izturēšanos. Esmu faktu cilvēks. Bet Tu izdzīvo uz kopējā viedokļa fona. Tur ir tā atšķirība!

Tu gadījumā neesi kaut kāds kaktu žurnālists, kuram patīk kontekstu pagriezt pret autoru?
Nē es esmu parasts cilvēks, kurš saprot atšķirību starp faktu un izdomājumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 19:02, pirms 11 gadiem
"Es vnk redzu cauri procesam, redzu cilvēku acis, izturēšanos."

Tas nav fakts, tas ir tavs viedoklis (tavuprāt) un izdomājums (manuprāt). Vari turpināt skatīties cauri procesam bet izmantojot tādu "pamatotojumu" visi loģiski domājoši cilvēki par tevi tikai pasmiesies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-25 19:24, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Pagaidi, es nesapratu, no kurienes Tu rāvi, ka tas tā nav? esmu loģiski domājošo tētis un tēti vienmēr ciena
Tu sevi pamatīgi apkauno pašlaik. Beidz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-01-25 19:36, pirms 11 gadiem
cultivate rakstīja: Pagaidi, es nesapratu, no kurienes Tu rāvi, ka tas tā nav? esmu loģiski domājošo tētis un tēti vienmēr ciena.
Pats mēģināji "ieskatīties procesā" novērot cilvēkus un viņu refleksīvās darbības, Grimases, acu motoriku un reālo attainojumu? Zini, kas ir aktieris? Tas, kurš spēj citus pārliecināt par notikuma un personāža patiesumu. Tas, kurš ar acīm spēj atainot jūtas un emocijas! Es nedomāju, ka reālajā dzīvē UTD korpuss visi kā viens nodarbojas ar aktiermākslu un refleksu līmenī ir spējīgi "melot"
Tu turpini izdomāt visādus pekstiņus mēģinot mani pārliecināt, ka MU iekšienē ir kaut kādas problēmas. Necenties, ar šādiem "argumentiem" nekas neizdosies. Tu saki, ka spēlētāju teiktajam presē nevar ticēt. Protams, tikai kas liecina ka spēlētāji šobrīd melo? Ja būtu kādi iekšēji konflikti, visur esošā britu prese sen jau kaut ko būtu uzodusi. Vienkārši loģika nav tava stiprā puse, tu nemāki atšķirt faktus no subjektīviem spriedumiem, tādēļ arī visu laiku nonāc pie neloģiskiem, nepamatotiem un pat pretrunīgiem secinājumiem. Vairāk faktus draugs, tu jau nerunā par cilvēkiem kurus satiec katru dienu dzīvē, ar kuriem runājies, skaties acīs un kurus labi pazīsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-26 12:27, pirms 11 gadiem
Juan Mata >> Web Oficial