Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Moizs: "Rūnijs bija labākais laukumā - viņš nebija pelnījis spēlēt komandā, kas zaudēja"

Moizs: "Rūnijs bija labākais laukumā - viņš nebija pelnījis spēlēt komandā, kas zaudēja"
Veins Rūnijs trīs pretinieku ielenkumā
Foto: AFP/Scanpix

Mančestras "City" vakar pilsētas derbijā negaidīti pārliecinoši apspēlēja Anglijas čempioni Mančestras "United" (4:1). Pēc spēles "United" galvenais treneris Deivids Moizs atzina, ka pretinieki bija labāki, taču savā komandā īpaši uzteica uzbrucēju Veinu Rūniju.

"Spēlētājiem esmu darījis zināmu, kā gaidu, ka viņi reaģēs [pēc zaudējuma]. Ja būtu kāda komanda, no kuras to gaidītu, tā būtu Mančestras "United"," pēc smagā zaudējuma sacīja Mančestras "United" galvenais treneris Deivids Moizs. "Šajā stadionā daudzreiz esmu bijis kopā ar "Everton", un nedomāju, ka kādreiz būtu piedzīvojis tādu zaudējumu."

"Spēli nesākām labi. Esmu vīlies par to, ka nerādījām labu sniegumu, jo pēc laba rezultāta Čempionu līgā pret Lēverkūzenes "Bayer" [4:2] tam nebija neviena iemesla. Visur atpalikām, jo īpaši pirmajā puslaikā. Šķita, ka allaž esam metru aiz pretiniekiem. Taču tā ir tikai viena spēle, un priekšā vēl ir daudz maču un laika, lai to labotu," Moizs turpināja.

"Robins van Pērsijs mums bija liels zaudējums, bet domāju, ka Veins Rūnijs neapšaubāmi bija labākais spēlētājs laukumā. Viņš noteikti nebija pelnījis spēlēt komandā, kas zaudēja," teica Moizs. Treneris apstiprināja, ka van Pērsijam nav nekā nopietna un ka viņš vienkārši tika pietaupīts: "Domājām, ka Robins būs gatavs, taču viņš juta, ka nevarēs, un nevēlējāmies saasināt savainojumu. Tas nav nekas nopietns. Viņš varētu spēlēt trešdien [pret "Liverpool"] vai sestdien [pret "West Brom"]."

"Normāli negaidi, ka pret Mančestras "United" uzvarēsi ar 4:1, bet pats svarīgākais bija tas, kā spēlējām - esmu ļoti priecīgs," teica Mančestras "City" galvenais treneris Manuels Pelegrini. "Parasti derbiji ir krietni līdzīgāki, bet šodien mums bija laba diena, un tas mums ļāva būt pārākiem par Mančestras "United"."

"Būtu ļoti priecīgs, ja visas spēles uzvarētu ar 4:1, bet mums ir jāuzlabo sniegums no mača uz maču. Ne visas spēles ir vienādas, sākam spēlēt citādi un ceru, ka ar katru dienu progresēsim," Pelegrini turpināja. "Nē, neesmu sarūgtināts, ka pēc 4:0 nebija turpinājuma. Domāju, ka otrajā puslaikā spēlējām ātri un centāmies spēlēt no viena soda laukuma līdz otram. Pie šiem apstākļiem tas nebija pareizākais veids, kā spēlēt."

"Zaudēt derbijā ir šausmīgi. Vēl grūtāk ir tad, ja zaudē ar šādu sniegumu. Spēles gaitā zaudējām ar 0:4, un tas bija patiesi smagi. Ne brīdi nebijām tuvumā uzvarai vai kaut neizšķirtam," sacīja Mančestras "United" aizsargs Nemaņa Vidičs. "Otrie "City" vārti mums bija trieciens, bet joprojām domājām, ka varam atgriezties spēlē. Bieži esam atradušies iedzinēju lomā ar divu vārtu starpību un otrajā puslaikā izgājām gatavi gūt vārtus. Taču veids, kādā tik ātri ielaidām divus vārtus, izšķīra spēli," piebalsoja Veins Rūnijs.

Izmantotie resursi:
Official Manchester United Website
Official Manchester City Website | News |...


, 2013-09-23 19:25, pirms 11 gadiem
MOIZ ATKAPIES!
Slēpts komentārs: irbiite_HEAT
, 2013-09-23 19:34, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Ruunijs bija pilniiga nulle!
Grūti jau vispār kādu izcelt, bet Rūnijs tiešām cīnijās un bija labākais.
, 2013-09-23 20:13, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Ruunijs bija pilniiga nulle!
Jau vakar piesmirdināji komentāru sadaļu ar savu bezjēdzīgo Rūnija nolikšanu. Viņš kā zvērs vakar kapāja!!!
, 2013-09-23 20:15, pirms 11 gadiem
Jau trešo spēli sastāvs nemainās un tiek liktas cerības uz vieniem tiem pašiem...SAF jau sen zinātu kad izlaist kagawu, nani, vai pats čičarito. Vairāk tomēr fiziskā forma pievīla nevis meistarības trūkums. Mīnus Moizam, tīra viņa kļūda.Bet runājot par Rūniju,viņa loma atkal būt uzbrucējam, ko viņs dara nevainojami...Tak beidzot.
, 2013-09-23 20:43, pirms 11 gadiem
Stredi rakstīja: Jau trešo spēli sastāvs nemainās un tiek liktas cerības uz vieniem tiem pašiem...SAF jau sen zinātu kad izlaist kagawu, nani, vai pats čičarito. Vairāk tomēr fiziskā forma pievīla nevis meistarības trūkums. Mīnus Moizam, tīra viņa kļūda.Bet runājot par Rūniju,viņa loma atkal būt uzbrucējam, ko viņs dara nevainojami...Tak beidzot.
Tā Moizs spēlē, viņš ir kvēls rotācijas pretinieks.
, 2013-09-23 20:59, pirms 11 gadiem
Homer rakstīja: Tā Moizs spēlē, viņš ir kvēls rotācijas pretinieks.
Vnk bija pieradis Evertonā, ka spēles notiek reizi nedēļā, tapēc par rotāciju varēja nedomāt. Manas prognozes, Līgā Top 3, ČL 1/4 fināli...vienīgais F.A kausu ir iespēja vinnēt.
, 2013-09-23 21:29, pirms 11 gadiem
Stredi rakstīja: Jau trešo spēli sastāvs nemainās un tiek liktas cerības uz vieniem tiem pašiem...SAF jau sen zinātu kad izlaist kagawu, nani, vai pats čičarito. Vairāk tomēr fiziskā forma pievīla nevis meistarības trūkums. Mīnus Moizam, tīra viņa kļūda.Bet runājot par Rūniju,viņa loma atkal būt uzbrucējam, ko viņs dara nevainojami...Tak beidzot.
Tak nevajag pāragri stresot. Vajag pagaidīt vismaz līdz pirmā apļa beigām. Moizam nekas cits neatliks kā iemācīties sastāvu rotēt. Vienkārši Evertonā viņam īsti nebija ar ko to darīt - labākajā gadījumā 14-15 spēlētāji ar kuriem reāli rēķināties. Turklāt Moizam, līdzīgi kā SAF, parasti komanda sezonas sākumā ir bedrē un tad lēnām uzņem apgriezienus. Paskatīsimies kā ttie paši City izskatīsies decembrī. Jā, vakar tika zaudēts bezcerīgi, bet tas zaudējums ne ar ko neatšķiras no zaudējuma Cardiff vai jebkuram citam klubam. Iepriekšējā sezonā pēc 8.kārtas MU atpalika no 1. vietas 4pt un vēl nebija spēlējuši pret Chelsea, City, Arsenal. Tagad atpaliek 5pt, nekāda traģēdija nav notikusi. Priekšā grafiks ir nosacīti vieglāks un tur gan nevajadzētu punktus zaudēt. Tik blīvā tabulā jebkura kluba dažu uzvaru sērija ļauj būtiski pakāpties uz augšu.
, 2013-09-24 09:49, pirms 11 gadiem
Ne jau par punktu starpību MU tagad vajadzētu uztraukties, drīzāk par sniegumu un Moizu. Šogad redzēju 2 MU spēles (derbiju un pret Pool) un tajās sniegums bija ļoti švaks. Turklāt šobrīd pārliecinoši labākais jūsu spēlētājs (neskaitot traumēto RVP) grib tikt prom no kluba, interesanti pavērot kā viņš izpildīsies, kad nāks tuvāk transfēru logs, ja MU būs tabulā apmēram turpat, kur tagad. Arī punkti pret pastarīšiem jums nebūt nav garantēti, tikpat labi izbraukumā varat pazaudēt punktus pret jebkuru komandu, kaut vai to pašu Kārdifu. Bet vissvarīgākais punkts ir tas, ka šogad visi konkurenti (ieskaitot Spurs un Arsenal) ir krietni pielikuši, šobrīd liekas, ka MU drīzāk ir regresējis. Nesaprotu kādēļ labāko pirmsezonas spēlētāju (Zaha) aizsūtījāt īrē. Savukārt galvenais pirkums kā mids pret nopietniem DM (piem. Yaya) izskatās nekāds.
, 2013-09-24 10:27, pirms 11 gadiem
1) Palūgšu kādu oficiālu apstiprinājumu, ka Rūnijs grib prom!!! Ja SAF būtu palicis, viņš jau sen būtu pārdots, bet tagad skaidrības nav nekādas, un MU viņš nav jāpārdod ne ziemā, ne arī nākamvasar ja negribēs. Nekas šajā sakarā nav mainījies.

2) Es redzēju City spēles pret Cardiff un Stoke, un tajās City sniegums arī bija ļoti švaks. Visām trim favorītēm ar jaunajiem treneriem sniegums ir nestabils. Uzvara derbijā neko būtiski nemaina, punktus vēl zaudēs visi.

3) Zaā nav nekādā īrē atdots, no kurienes ko tādu izrāvi?!?

4) Felenī vēl savu lietderību pierādīs, muļķīgi viņu tagad pēc 1,5 spēlēm salīdzināt ar Jaja sniegumu. Everton sastāvā viņš Turē pāris spēlēs kuras redzēju apēda bez sāls.

5) Vēlreiz atkārtošos, paniku taisīt šobrīd nav nekāda nepieciešamība. Jāpagaida vismaz 1.kārtas beigas lai kaut kādus nopietnus secinājumus izdarītu EPL sakarā par pilnīgi visiem pretendentiem. Bet par MU sniegumu un spēli Tev ir pārāk maz informācijas un sapratnes, lai kaut ko baigi kategorisku pēc 5.kārtām spriestu un mēs tagad par to nopietni diskutētu.
, 2013-09-24 11:36, pirms 11 gadiem
1. Kā tu to iedomājies, vai man vajag iepostēt WR parakstītu transfēra pieprasījumu? Domāju, ka tas, ka viņš grib prom, ir acīmredzami jebkuram, kurš seko UK mēdijos esošajām ziņām, viņa izteikumi pirmsezonā bija pietiekami skaļi (par to, ka viņš ir šokēts un neizprot Moiza rīcību, utt.), viņš arī atklāti bija pateicis, ka grib prom. Jāatzīst gan, ka šobrīd viņš rāda ļoti labu sniegumu, neskatoties ne uz ko, jāuzteic viņa profesionālisms.

2. Pret Kārdifu bija slikta spēle, pret Stoke bija rotēts sastāvs, un lielākā daļa no sastāva bija tikko no izlases spēlēm atpakaļ. 1 punkts pret šī brīža Stoke izbraukumā nav slikti pie tādiem apstākļiem. Sniegums ir nestabīls visiem, tiesa, bet MU tas ir pamanāmāks vairāk kā citiem. Turklāt nevajag nenovērtēt zaudējumu derbijā, tie nav tikai 3 punkti, tie nav pat 6 punkti, tas ir psiholoģisks pārsvars, kas var maksāt daudz vairāk. Esmu pārliecināts, ka pagājušā sezonā City svarīgākais sezonas punkts bija zaudējums 1. derbijā savā laukumā, dēļ kura lielā mērā sezona izdevās švaka.

3. Kļūda, atvainojos, sajaucu ar Powelu.

4. Pierādīs vai nē, to mēs redzēsim. Kuras bija tās spēles, kurās viņš apēda Jaju? Tas, ka Everton vinnēja City tajās spēlēs nenozīmē, ka Feleinī bija pārāks par Jaju. Turklāt Everton viņš spēlēja gandrīz kā uzbrucējs, un Jaja nebija viņa tiešais konkurents.

5. Jā skaidrs, ka vēl agrs, bet dažas leitas iezīmējas jau tagad. Nav jābūt nenormāli daudz saprašanai vai info, lai secinātu acīmredzamo, Moizam un MU sezonas sākums nav izdevies.
, 2013-09-24 11:54, pirms 11 gadiem
pff, bullshit, Rūnijs vispār vasarā neatbildēja uz preses jautājumiem. To ka viņš atklāti esot pateicis ka grib prom, ka nav apmierināts ar kaut kādiem Moiza izteikumiem (kuri tika izvilkti no konteksta) ir preses izdomājums. Rūnijs ne vasarā, ne sākoties sezonai, nekur nav tādus vārdus teicis. Vismaz presē nav bijis citēts!

Nezinu kur tu esi to slikto MU sniegumu saskatījis vairāk kā City vai Chelsea, bet es to nesaskatu (izņemot derbiju). Bet tas jau sen ir zināms, ka City derbijs ir savdabīgs fetišs, kamēr MU spēlētājiem lielāks kairinātājs joprojām ir Liverpool. Tā ka psiholoģiski City spēlētāji protams ir lieli ieguvēji pēc tās spēles, kamēr MU uzvarētāju psiholoģija no tā necietīs. Vismaz SAF laikā tā nekad nav bijis. MU pagaidām zaudēja izbraukumā City un Pool, ko principā nevar uzskatīt par kaut kādu traģēdiju vai pilnīgi neiespējamu scenāriju, kamēr City zaudēja Kārdifai un neko neparādīja pret Stoke - klubiem kuri objektīvi ir daudz vājāki par MU pretiniekiem. Visi Tavi spriedumi ir pilnīgi subjektīvi, acīmredzami balstīti uz nepārgājušām derbija emocijām. Cerams City spēlētājiem būs tāpat, kas nereti ar viņiem noticis agrāk. Es atļaušos piebilst arī vienu subjektīvu spriedumu, ka Felenī tajās spēlēs pilnībā apspēlēja J.Turē un tu man nepierādīsi pretējo. Visu pārējo parādīs tikai laiks...
, 2013-09-24 12:14, pirms 11 gadiem
Wayne Rooney urges David Moyes to let him leave... vēl varētu vismaz 100 šādus rakstus sameklēt. Ne jau velti Speciālais tiešā tekstā teica, ka bidojot par Rūniju un acīmredzot bija diezgan pārliecināts, ka dabūs (citādi nevilcinātos tik ilgi ar uzbrucēja ieguvi).

Tad jau sezonas sākumā, papildus zaudējumam derbijā, esat atrāvušies arī no lielākā kairinātāja Pool, kas ir vēl sliktāk tavā interpretējumā tagad jau vairs nav SAF laiks, tur jau tas galvenais points. Nedomāju, ka spēlētājiem ir pat tuvu tāda ticība Moizam kā viņiem bija ticība SAF. Moizam ir jādabū šī ticība spēlētājos, ja nē tie var pavērsties pret viņiem, un pagaidām to viņš nav spējis. Paskaties uz Stoke vietu tabulā, viņiem ir tikpat punkti, cik jums, sezonas sākums viņiem izdevies labi (man par pārsteigumu), nevarētu teikt, ka viņi ir vājāki par jūsu līdzšinējiem pretiniekiem (izņemot City, Chelsea un, iespējams, Pool).
Jā, jā viss šeit rakstītasi ir saubjektīvs, izņemot rezultātus un attiecīgi tabulu. Attiecībā uz derbija emocijām, tās pēc 6:1, gadā, kad City vinnēja EPL (atkal subjektīvi), manuprāt, bija galvenais iemesls uzvarai līgā. Šādas uzvaras dod (vai attiecīgi atņem) milzu pārliecību, tādēļ tās ir tik svarīgas. Domāju, ka jebkurš loģiski domājošs cilvēks tam piekritīs.
, 2013-09-24 12:28, pirms 11 gadiem
Es viņam prasu Rūnija citātus, viņš man dod kaut kādus žurnālistu "izdomājumus"

Un tad ka zaudēja Pool? Vai tad SAF nav zaudējis nekad Liverpool un City?!? Tagad izrādās Stoke ir tik pat spēcīgs kā Pool? Redzi tikai to ko pats gribi redzēt. Neesi gadījumā jau sev uzkāris čempionu medaļu kaklā? Brīžiem šķiet ka esi nevis City fans, bet prasts MU heiteris Es runāju par to, ka sezona beidzas maijā nevis septembra beigās. Tev vienkārši derbijs ir aizmiglojis skaidro saprātu, ja jau pat decembri nespēj sagaidīt. Paskatīsimies kāda tad būs situācija tabulā un kāda izskatīsies City fiziskā forma.
, 2013-09-24 12:34, pirms 11 gadiem
Ā nu jā, un protams City tik ļoti bija pārliecināti par uzvaru līgā pēc 6:1 oktobrī, ka pamanījās pavasarī no +7pt nonākt līdz -8 tabulā?

p.s. es tak ceru, ka netaisies mani par kaut ko pārliecināt ar subjektīvām metodēm? Tiešām pieredze nav neko iemācījusi?
, 2013-09-24 12:38, pirms 11 gadiem
Stoke šī brīža forma ir ļoti laba (ņemot vērā viņu spēlētāju sastāvu), kas tiešā veidā atspoguļojas turnīra tabulā. Viņiem bija arī stipri pretinieki līdz šim. Pool spēlētāji, protams, ir daudz labāki par Stoke un Pool ir daudz stiprāki par viņiem, taču tieši šajā konkrētajā brīdī Stoke ir pietiekami stiprs pretinieks, turklāt savā laukumā tādi viņi ir bijuši vienmēr.

Es nevienā vietā nerakstīju (un arī tā nedomāju), ka esmu pārliecināts par City uzvaru līgā. Manuprāt, arī uz šo brīdi visiem 3 favorītiem (plus, ispējams, Arsenal, ja viņi ziemā pamatīgi iepirksies, lai gan viņu izredzes vērtēju krietni zemāk) ir pietiekami labas izredzes uz titulu.
Esmu City fans, un nemaz netaisos noliegt, ka man nepatīk MU diezgan stipri. Derbijs man nav aizmiglojis prātu (lai gan nepārprotami, tas ir devis milzum patīkamu emociju) un, kā rakstīju iepriekš es neapgalvoju neko par sezonas iznākumu. Tu mēģini man piedēvēt to, ko neesmu rakstījis, tas, ko es rakstīju, ka MU slikti sāka sezonu, pie tā arī palieku.
, 2013-09-24 12:42, pirms 11 gadiem
Ne jau City bija pārliecināti par uzvaru līgā pēc 6:1, bet tā spēle viņiem deva lielu pārliecību, kas palīdzēja pēc tam no -8 panākt 0.

Es netaisos neparko tevi pārliecināt. Pieredze man saka priekšā, ka vinnēt derbiju ir labāk nekā zaudēt derbiju.
, 2013-09-24 12:52, pirms 11 gadiem
Un es savā pirmajā komentārā, uz kuru netieši atbildēji, rakstīju, ka Moiza, tāpat kā SAF komandas, katru sezonu sāk smagnēji un tikai pamazām ieskrienas lai novembrī - decembrī būtu formas virsotnē. To kā būs šoreiz varēs pateikt tikai vēlāk, bet sezonas sākums apliecina, ka vienīgais MU spēlētājs kurš šobrīd ir labākajā formā ir Rūnijs (droši vien dēļ izlaistās pirmssezonas treniņnometnes). Tas ko es rakstīju, ka MU šobrīd ir uzvarējusi spēlēs kuras obligāti bija jāuzvar, bet zaudēt izbraukumā pret Pool (un nejau bezcerīgi) un City, nenozīmē ka komandai ir kaut kāda krīze. Tas ka tu gribētu lai tā ir, nenozīmē ka tā ir taisnība
, 2013-09-24 13:29, pirms 11 gadiem
Krīze tā droši vien ka nav, bet slikākais sezonas sākums pēdējās dekādes laikā ir gan (punktu izteiksmē, kas ir objektīvs rādītājs, pie reizes runājot par SAF laika vājajiem sezonas sākumiem).
Kā rakstīju 1. komentārā par punktu starpību MU būtu jāuztraucas vismazāk. Vairāk būtu jāuzraucas par komandas rādīto spēli, jo pret spēcīgiem pretiniekiem MU līdz šim ir izskatījies švaki un Moizu. Runājot par derbiju, liela kļūda bija likt Jangu (vispār sastāvā) un Velbeku kā CF.

Mana vēlme nav ne tevi, ne vienu citu potenciālo komentāra lasītāju par kaut ko pārliecināt (pretēji tam kā tu esi to iedomājies), vienkārši rakstu par man ineteresantām tēmām un priecājos, ja kāds vēlas par tām padiskutēt. Par šī brīža MU sniegumu ir liela neapmierinātība arī pašu MU fanu vidū. Iekopēju vienu MU fana komentāru zemāk.
saladdin8011 (Manchester United): Moyes is clueless and his team of coaches are worse! I do not have a 20 year career in football behind me and yet I spotted the danger of the overlap again and again! For F's sake what the F was Valencia doing? 3 out of 4 goals were because Smalling was left without cover 2 vs 1, the poor boy I felt sorry for him. Ferdinand's got problems also he suffered from lack of concentration for the past 3 matches. And finally Moyes, WTF, Welbeck and Young..... Are you serious????? Kagawa Nani and Hernandez, real value on the bench and he does 1 change in the game and that is Cleverly. If that doesn't spell clueless I do not know what does.
, 2013-09-24 13:42, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Un es savā pirmajā komentārā, uz kuru netieši atbildēji, rakstīju, ka Moiza, tāpat kā SAF komandas, katru sezonu sāk smagnēji un tikai pamazām ieskrienas lai novembrī - decembrī būtu formas virsotnē. To kā būs šoreiz varēs pateikt tikai vēlāk, bet sezonas sākums apliecina, ka vienīgais MU spēlētājs kurš šobrīd ir labākajā formā ir Rūnijs (droši vien dēļ izlaistās pirmssezonas treniņnometnes). Tas ko es rakstīju, ka MU šobrīd ir uzvarējusi spēlēs kuras obligāti bija jāuzvar, bet zaudēt izbraukumā pret Pool (un nejau bezcerīgi) un City, nenozīmē ka komandai ir kaut kāda krīze. Tas ka tu gribētu lai tā ir, nenozīmē ka tā ir taisnība
Par Everton sezonas sākumu gan domāju drusku citādāk.
Tofijiem visu laiku bija īss soliņš. Katru gadu sākumposmā sakrājās traumas, kas liedza labi sākt sezonu. Paskaties uz pagājušā gada startu, kad viņiem bija kaut cik rezerves beidzot un izpalika traumas.

Everton 2012-2013 Home - statto.com

Nedomāju, ka Everton lēnais sākums vairākus gadus no vietas būtu kaut kāda Moiza fiča, drīzāk gan apstākļu diktēta sakritība.
, 2013-09-24 13:45, pirms 11 gadiem
March, sen gribēju uzvaicāt, vai domā, tagad esat titula pretendenti?
, 2013-09-24 13:59, pirms 11 gadiem
Nu un tad, ka sliktākais sezonas sākums? Un kā tas var būt tik ļoti objektīvs rādītājs? Tad ir jāsalīdzina ar kādām iepriekšējās 10 sezonās komanda spēlējusi pirmajās 5 kārtās. Un man tieši šķiet, ka punktu starpība ir šobrīd galvenais, jo konkurenti ir pāris spēļu attālumā. Vienīgā spēle kurā MU izskatījās švaki bija pēdējā. Pret Pool otrajā puslaikā mierīgi varēja izraut vismaz neizšķirtu, pret Chelsea MU spēlēja kā pirmais numurs un iespējas gūt vārtus bija vairāk kā pretiniekam. Visi tie spriedumi par slikto sniegumu sezonas sākumā pārsvarā balstās uz pēdējās spēles emocijām, pirms tam neviens neko tādu nerunāja ne presē, ne līdzjutēju vidū.

Nevajag man kopēt MU līdzjutēju komentārus. Es viņus pietiekami daudz lasu, daudziem piekrītu, daudziem nē, bet pašam ir sava galva uz pleciem lai vairāk mazāk saprastu kas notiek.
Tas ka MU ir problēmas tāpat ir skaidrs. Kurš gan gaidīja ka tādas nebūs? Tādas pēdējā laikā ik pa brīdim bija arī SAF vadībā. Neatceros kad pēdējo reizi MU lielajās spēlēs būtu izteikti spēlējuši kā pirmais numurs. Pēdējo gadu problēma ar centra zonu joprojām nav atrisināta, bet muļķīgi gaidīt ka Moizs to izdarīs pāris mēnešu laikā. Pēc tādām pārmaiņām klubā sezona tāpat solījās būt smaga un manā uztverē rezultāts sezonas beigās būs normāls, ja komanda finišēs trešie. SAF arī nav un nebija nekāds ģēnijs, vienkārši ļoti daudz strādāja un pat septiņdesmit cik tur gadu vecumā nebaidījās kaut ko jaunu futbolā mācīties un ieviest + milzīgas motivēšanas spējas. Cik saprotu, Moizs arī tiek raksturots kā treneris, kurš spējīgs vajadzības gadījumā strādāt kaut 24/7 un arī ar spēlētāju motivēšanu viss esot kārtībā. Atliek tikai lai būtu vēlme mācīties un jāsāk ar spēlētāju rotēšanas mācību, kurai viņam skolotājs ir labākais pasaulē!
, 2013-09-24 15:28, pirms 11 gadiem
3. vieta diezgan pieticīgs mērķis klubam, kurš pāris mēnešus atpakaļ vinnēja līgu ar vairāk kā +10 un pēc tam tika papildināts ar 30 mio Feleinī un labāko jauno Anglijas vingeru...
, 2013-09-24 15:53, pirms 11 gadiem
Tas nav ne mans mērķis, ne kur nu vēl kluba mērķis. Es vienkārši labi saprotu, ka klubam, kuru pirms tam 26 gadus vadījis leģenda, kur visu nostādījis darbam pēc savām metodēm, būs vairākas problēmas sezonas laikā. Jebkuram, pilnīgi jebkuram pasaules trenerim būtu jāpārvar vairākas grūtības kamēr tur iejutīsies un sāks realizēt dzīvē savu darbu. Tāpēc kopumā par sezonas rezultātiem esmu sagatavojies uz sliktāko scenāriju, tajā pašā laikā akmeņus Moiza dārziņā nemetīšu, ja vien nebūs kaut kāda pavisam negaidīta un ilgstoša krīze kluba iekšienē. Kopumā pat netikšana vienā sezonā ČL nekādas traģiskas sekas MU klubam nebūs, kā tas ir Liverpūlei. Finansiālā situācija klubā ir vairāk nekā laba un kļūs arvien labāka, jāatrod tikai beidzot jauns 7.numurs vienalga par kādu cenu un domāju Gleizeri arī to labi saprot. Nekas briesmīgs ar MU nenotiks, par to man šaubu nav, pat ja priekš Moiza būs nepieciešams ziedot vienu sezonu.
, 2013-09-24 16:06, pirms 11 gadiem
Par Pool gan nevaru piekrist. Jā, varbūt kluba tēlam fanu acīs un tā kopējam prestižam futbola pasaulē pāris gadi ārpus ČL nav nekāds lielais ļaunums, bet reāli ilgtoša palikšana ārpus ČL ir stipri iedragājusi kluba konkurētspēju. Pagājšgad, piemēram, Pool ieņēmumi (income) bija mazāki kā City, kas ņemot vērā Pool brenda atpazīstamību, ir slikts rezultāts. Bet pats galvenais šobrīd Pool nevar atļauties (dēļ finansēm) un dēļ tā, ka spēlētāji vienkārši atsakās pāriet uz Pool, nopirkt labus spēlētājus. Šovasar, piemēram, viņi gribēja Di Mariu, bet šādi spēlētāji neies uz klubu, kas nespēlē ČL. Turklāt Pool labākais spēlētājs publiski paziņoja, ka grib atstāt klubu, un vasaras laikā darīja visu iespējamo, lai klubs viņu pārdotu. Līdzīgi bija ar Beilu un Spurs. Ilgtermiņā Pool ar Suearesu rēķināties nevar.
Tādēļ jebkuram klubam šobrīd palikšana ārpus ČL vairāk par vienu, divām sezonām var būt ļoti sāpīgs trieciens.
, 2013-09-24 16:15, pirms 11 gadiem
Nu atkal nesaprati, tieši tā arī to domāju! Pool izkrišana no ČL bija milzīgs trieciens no kura viņi joprojām nevar atgūties un visticamāk domāju netiks tur arī nākamsezon. Priekš Pool tie 20-30 miljoni no ČL ir liela nauda, stadions samērā mazs utt. MU pagaidām ne tuvu nekas tamlīdzīgs nedraud, tie 20-30M neko būtisku neietekmēs īstermiņā. Kaut gan protams to naudu neviens labprātīgi netaisās zaudēt.
, 2013-09-25 07:14, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: March, sen gribēju uzvaicāt, vai domā, tagad esat titula pretendenti?
Kāpēc gan ne? Apstākļi sen nav bijuši tik labvēlīgi (ti visiem citiem jauni treneri/jauns sastāvs kā Spurs/nepilnīgs sastāvs kā Chelsea - nav uzbrucēja, labākais spēlētājs uz sola). Pašiem gan arī vēl uzbrucēju trūkums jāatrisina. Un es jebkurā gadījumā, pirms izteikt tālejošākus spriedumus, gribētu redzēt sniegumu savstarpējās spēlēs ar MU/City/Chelsea utt.
, 2013-09-25 07:24, pirms 11 gadiem
ABa rakstīja: Visi tie spriedumi par slikto sniegumu sezonas sākumā pārsvarā balstās uz pēdējās spēles emocijām, pirms tam neviens neko tādu nerunāja ne presē, ne līdzjutēju vidū.

Nevajag man kopēt MU līdzjutēju komentārus. Es viņus pietiekami daudz lasu, daudziem piekrītu, daudziem nē, bet pašam ir sava galva uz pleciem lai vairāk mazāk saprastu kas notiek.
Tas ka MU ir problēmas tāpat ir skaidrs. Kurš gan gaidīja ka tādas nebūs? Tādas pēdējā laikā ik pa brīdim bija arī SAF vadībā. Neatceros kad pēdējo reizi MU lielajās spēlēs būtu izteikti spēlējuši kā pirmais numurs. Pēdējo gadu problēma ar centra zonu joprojām nav atrisināta, bet muļķīgi gaidīt ka Moizs to izdarīs pāris mēnešu laikā. Pēc tādām pārmaiņām klubā sezona tāpat solījās būt smaga un manā uztverē rezultāts sezonas beigās būs normāls, ja komanda finišēs trešie. SAF arī nav un nebija nekāds ģēnijs, vienkārši ļoti daudz strādāja un pat septiņdesmit cik tur gadu vecumā nebaidījās kaut ko jaunu futbolā mācīties un ieviest + milzīgas motivēšanas spējas. Cik saprotu, Moizs arī tiek raksturots kā treneris, kurš spējīgs vajadzības gadījumā strādāt kaut 24/7 un arī ar spēlētāju motivēšanu viss esot kārtībā. Atliek tikai lai būtu vēlme mācīties un jāsāk ar spēlētāju rotēšanas mācību, kurai viņam skolotājs ir labākais pasaulē!
Rakstā par derbiju pieminēju, ka "sausais atlikums" no 3 lielajām spēlēm Moizam ir 1pts. Ja tas kļūs par pastāvīgu simptomu, tad ar labu formu spēlēs pret pastarīšiem augstu mērķu sasniegšanai var nepietikt. Nez vai kas tāds būtu bijis iespējams pie SAF. Tomēr diez vai ir produktīvi tā visu laiku atsaukties uz ex treneri, paskaidrošu, kāpēc.

2. Tu daudz atsaucies uz SAF laiku komandā. Bet tas nu ir pagātnē. Vai Moizam pašam savas galvas uz pleciem nav? Protams, ka ir, tpc jau atlaida visu SAF treneru štābu.

Man šķiet, ka Tu nedaudz pārvērtē to pakāpi, kādā klubā varētu būt saglabājusies SAF ietekme. Tu esi praktiski vienīgais, kurš visu laiku atsaucas uz kkādu SAF mentoringu Moizam.

Kas viņš tāds būtu, lai SAF viņš būtu jāpieskata, un kāpēc SAF kas tāds būtu jādara? Būtu loģiski - ja SAF joprojām gribētu vadīt klubu, tad varēja vienkārši palikt amatā.
, 2013-09-25 09:33, pirms 11 gadiem
Ko nozīmē atsaukties uz bijušo treneri?!? Viss ko gribu un gribēju teikt, ka ir daudz par agru vērtēt Moiza darbu. Vispār esmu piekritējs teorijai, ka vērtēt galvenā trenera darbu objektīvi var pēc aptuveni gada, kad ir jābūt un jāredz viņa darba rezultāti. Moizs pats ir teicis, ka SAF viņa darbā nejaucas, bet tāpat pēc katras spēles viņš ar SAF aprunājas par spēli. Gan jau ka arī kādu padomu uzklausa, bet tās ir viņu darīšanas ko viņi tur runā. Un vēlreiz atkārtošu, Moizs neatlaida visus trenerus. Melestīns aizgāja pats, kaut gan viņam piedāvāja palikt, un viņš arī ir lielākais zaudējums no treneru korpusa.
Alisons Bekers un "Liverpool" medpersonāls. Foto: ZUMAPRESS/Scanpix
1

"Liverpool" vairāk nekā mēnesi nevarēs palīdzēt vārtsargs Alisona

LETA--AFP. Anglijas futbola premjerlīgas komandai "Liverpool" savainojuma dēļ vairāk nekā mēnesi nevarēs palīdzēt brazīliešu vārtsargs Alisons Bekers.
Kouls Pālmers. Foto: Reuters/Scanpix
5

Par Anglijas gada futbolistu atzīts ''Chelsea'' uzbrūkošais pussargs Pālmers

Par 2023./2024. gada sezonas Anglijas labāko futbolistu atzīts Londonas ''Chelsea'' uzbrūkošais pussargs Kouls Pālmers.
Harijs Magvairs. Foto: EPA/Scanpix
2

Magvairs traumas dēļ nepalīdzēs "United" vairākas nedēļas

Anglijas izlases un Premjerlīgas kluba Mančestras "United" centra aizsargs Harijs Magvairs savainojuma dēļ nevarēs spēlēt vairākas nedēļas.