Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester City" grauj Londonā un atgriežas TOP4

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester City" grauj Londonā un atgriežas TOP4
Karloss Tevess un Davids Silva
Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Šīs dienas vēlajā Anglijas Premjerlīgas 14. kārtas spēlē "Manchester City" izbraukumā ļoti pārliecinoši ar 4:1 apspēlēja Londonas "Fulham". Divi vārti Karlosa Tevesa kontā.

Pirms šī mača "Fulham" (2-8-3) atradās tieši virs izkrišanas zonas, kaut arī sezona tika sākta ar septiņu nezaudētu spēļu sēriju. Papildus likstām, kuras atspoguļoja tabula, šodien vēl arī bija jātiekas ar spēcīgo "Manchester City" (6-4-3), kura uzvaras gadījumā pietuvotos 3. vietā esošajai "Arsenal" līdz viena punkta attālumam. Pēdējās divas cīņas "City" nospēlēja ar rezultātu 0:0, parādot bezzobainu uzbrukumu, tāpēc bezmaz vai lielākā intriga bija - vai mančestrieši spēs realizēt savu uzbrukuma potenciālu?

Spēja, pie tam ļoti iespaidīgi. 1. puslaikā "City" pilnībā dominēja, kontrolējot bumbu vairāk nekā 60% un nepārtraukti pinot savas kombinācijas. Pirmā bumba "Fulham" vārtos ielidoja jau 6. minūtē - Garets Barijs deva piespēli uz Karlosu Tevesu, kurš divcīņā atbrīvojās no sedzēja un netraucēti no vārtu priekšas raidīja bumbu vārtos. 2:0 "Manchester City" panāca 32. minūtē - tehniskais Davids Silva bīstami nogādāja bumbu soda laukumā, "Fulham" spēlētājs izsita, bet ne tālu, un uzskrējušais Pablo Sabaleta ar ļoti spēcīgu un skaistu sitienu trieca bumbu pašā labajā vārtu stūrī. Klātesošais Djego Maradona varēja justies apmierināts, ka pirmos divus vārtus iesita viņa tautieši Tevess un Sabaleta. Taču arī tas vēl 1. puslaikā nebija viss - jau pēc trim minūtēm "City" ar Silvas, Žo un Tevesa meistarīgu saspēli ļāva Jajam Turē iziet viens pret vienu, un Kotdivuāras futbolists nekļūdījās, trāpot pašā vārtu stūrī. Pārtraukumā dodoties - jau 3:0 "City" labā.

"Fulham", vēloties cienīt sevi un savus skatītājus, 2. puslaiku uzsāka apņēmīgi un izveidoja pāris momentus, īpaši tuvu vārtiem bija uz maiņu uznākušais ungārs Zoltans Gera. Tomēr arī šo apņēmību "City" apslāpēja. Vispirms gan Tevess, izejot viens pret vienu, parādīja skopumu, jo sita pa vārtiem, lai gan pa kreisi pret tukšiem vārtiem atradās Žo, tomēr pēc sekojošā stūra sitiena krita ceturtie vārti un tos guva tieši minētais argentīnietis. Zabaleta atkal spēcīgi sita no 15 metriem, bet Tevess, gluži kā hokejā, vārtu priekšā pielaboja šo sitienu, pārsteidzot vārtsargu - eleganti vārti un 4:0! Tevess ar šiem vārtiem izvirzījies vadībā rezultatīvāko spēlētāju sarakstā. Un tomēr vismaz goda vārtus "Fulham" iesita - 70. minūtē pēc stūra sitiena ar Kolo Turē rikošeta palīdzību 1:4 panāca Gera. Atlikušajā laikā, īpaši pēc Tevesa nomainīšanas, spēle kļuva diezgan garlaicīga, un nekas vairs nemainījās - 4:1 "Manchester City" uzvara. Robert Mančini vadītā komanda atgriezusies četriniekā, pie tam no līderes "Chelsea" atpaliek tikai par trim punktiem.

Anglijas Premjerlīga, 14. kārta

Datums/LaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
20.11./14:45Arsenal - Tottenham H.2:3 (2:0)(Nasri 9'; Šamaks 27' - Beils 50'; van der Vārts 67' (11m); Kabuls 86')
20.11./17:00Birmingham C. - Chelsea1:0 (1:0)(Bovjers 17')
20.11./17:00Blackpool - Wolverhampton W.2:1 (2:0)(Vornijs 3'; Hervuds 44' - Doils 86')
20.11./17:00Bolton W. - Newcastle U.5:1 (2:0)(Deiviss 18' (11m); 90' (11m); Lī 39'; Elmanders 50'; 72' - Kerols 52')
20.11./17:00Manchester U. - Wigan Athletic2:0 (1:0)(Evrā 45'; Ernandess 77')
20.11./17:00West Bromwich A. - Stoke C.0:3 (0:0)(Eteringtons 55' (11m); Volterss 85' (11m); 90')
20.11./19:30Liverpool - West Ham U.3:0 (3:0)(Džonsons 18'; Kauts 27' (11m); Rodrigess 38')
21.11./15:30Blackburn R. - Aston Villa2:0 (1:0)(Pedersens 45'; 66')
21.11./18:00Fulham - Manchester C.1:4 (0:3)(Gera 70' - Tevess 6'; 56'; Sabaleta 32'; J.Turē 35')
22.11./22:00Sunderland - Everton

Anglijas Premjerlīga

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 14 91428:9 28
2.Manchester United 14 77028:15 28
3.Arsenal 14 82428:15 26
4.Manchester City 14 74319:11 25
5.Bolton 14 57226:20 22
6.Tottenham Hotspur 14 64421:19 22
7.Sunderland 13 47215:13 19
8.Stoke City 14 61718:18 19
9.Liverpool 14 54516:17 19
10.Newcastle 14 53622:21 18
11.Blackburn 14 53617:18 18
12.Blackpool 14 53621:27 18
13.Aston Villa 14 45515:20 17
14.Birmingham 14 37415:17 16
15.West Bromwich 14 44616:25 16
16.Everton 13 36414:13 15
17.Fulham 14 28414:17 14
18.Wigan 14 35610:23 14
19.Wolverhampton 14 23914:25 9
20.West Ham 14 16711:25 9
VSpēlētājsKomandaV
1.K.TevessManchester City9
2.-3.E.KerolsNewcastle8
2.-3.J.ElmandersBolton8
4.-5.F.MaludāChelsea7
4.-5.K.NolansNewcastle7
6.-12.D.BerbatovsManchester United6
6.-12.D.DrogbāChelsea6
6.-12.D.BentsSunderland6
6.-12.T.KeihilsEverton6
6.-12.M.ŠamaksArsenal6
6.-12.R.van der VārtsTottenham Hotspur6
6.-12.K.DeivissBolton6

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:54, pirms 14 gadiem
redz kaa sak runaat par algu apgrieshanu taa arii paspeeleet var!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 19:59, pirms 14 gadiem
Ugly-Moceklis 04 rakstīja: varjags kautkads PAJOLS
beerns, ej maajas darbus pildiit! peec tam izmazgaa zobus un guleet! Tev riit uz skolu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 20:02, pirms 14 gadiem
Spēli neskatījos, jo šodien bija krietni interesantākas spēles citās līgās. Jau labu laiciņu gaidu rakstu par A sēriju, kur situācija ir krietni aizraujošāka, tā pat kā tur spēlētais futbols. "Inter" zaudēja "Chievo" (1:2), savukārt "Juventus" tik pat interesantā cīņā uzvarēja "Genoa" ar 2:0. Pašlaik Bundeslīgā rit spēle St.Pauli-Wolfsburg. 73.min rezultāts ir 1:1. Angļu faniņiem noteikti interesē kā veicas Maklārenam, kurš šosezon vada "Vilkus".

P.S.- Mani interesē, kādās finansiālās problēmās ir SC.com, ja var atļauties tikai operatīvus rakstus par EPL, kamēr par citām līgām raksti reizēm parādās tikai nākamajā dienā vai labākā gadījumā ap pusnakti, ja ir kas uzraksta.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:02, pirms 14 gadiem
EPL šosezon baigi interesanti!

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:06, pirms 14 gadiem
V1ista rakstīja: EPL šosezon baigi interesanti!
Jo vairāk traumu vadošajiem klubiem, jo interesantāk. Jā, tā jau sanāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 20:10, pirms 14 gadiem
Perfekta spēle, 1. puslaikā City bija tuvu 80% bumbas kontrole, bet pēc 4:0 City fani sāka dziedāt boaring, boaring City Prieks par Zabaletu, ceru, ka viņu janvārī nepārdos, Milan esot gatavi piedāvāt 8 mio par viņu un ņemot vērā full back pārpilnību varbūt viņu arī pārdos, bet ceru, ka nē. Nākamnedēļ diskābelis beigsies Ballotelli, kam gan pēc šādas spēles varbīut nāksies sēdēt uz beņķa.

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:18, pirms 14 gadiem
tam nu gan nevar piekrist, ka Itālijas līga ir interesentāka, pats skatos EPL, A sērijas dažas spēles un Barcas un Real spēles La Liga. No visa uzskaitītā tieši A sērija šosezon šķiet visgarlaicīgākā, tieši spēles ziņā, faktiski tā uzreiz varu atcerēties tikai vienu skaistu spēli- Milānas derbiju. Turklāt EPL šozezon tiešām ir pietiekami liela intriga, īpaši par pirmo četru komandu izkārtojumu. Attiecībā uz traumām, man liekas Eiropā tagad nav top komandas, kam būtu vairāk traumētu spēlētāju kā Inter, tā arī pagaidām ir A sērijas lielākā intriga
Hose Girtinho rakstīja: Spēli neskatījos, jo šodien bija krietni interesantākas spēles citās līgās. Jau labu laiciņu gaidu rakstu par A sēriju, kur situācija ir krietni aizraujošāka, tā pat kā tur spēlētais futbols. "Inter" zaudēja "Chievo" (1:2), savukārt "Juventus" tik pat interesantā cīņā uzvarēja "Genoa" ar 2:0. Pašlaik Bundeslīgā rit spēle St.Pauli-Wolfsburg. 73.min rezultāts ir 1:1. Angļu faniņiem noteikti interesē kā veicas Maklārenam, kurš šosezon vada "Vilkus".

P.S.- Mani interesē, kādās finansiālās problēmās ir SC.com, ja var atļauties tikai operatīvus rakstus par EPL, kamēr par citām līgām raksti reizēm parādās tikai nākamajā dienā vai labākā gadījumā ap pusnakti, ja ir kas uzraksta.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:24, pirms 14 gadiem
Man tāda sajūta ka šogad ne Chelsea, ne Manchester Unt. nepņems titulu! Tas nav domāts tā ka to paņems Manchester City, bet vispār tie varētu būt Arsenal, Spurs vai Manchester City!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 20:32, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: tam nu gan nevar piekrist, ka Itālijas līga ir interesentāka, pats skatos EPL, A sērijas dažas spēles un Barcas un Real spēles La Liga. No visa uzskaitītā tieši A sērija šosezon šķiet visgarlaicīgākā, tieši spēles ziņā, faktiski tā uzreiz varu atcerēties tikai vienu skaistu spēli- Milānas derbiju. Turklāt EPL šozezon tiešām ir pietiekami liela intriga, īpaši par pirmo četru komandu izkārtojumu. Attiecībā uz traumām, man liekas Eiropā tagad nav top komandas, kam būtu vairāk traumētu spēlētāju kā Inter, tā arī pagaidām ir A sērijas lielākā intriga
Šosezon visgarlaicīgākā ir "La Liga" - viennozīmīgi. Tad seko EPL, ja neskaita faktu, ka pagaidām zināmas korekcijas ir ieviesušas traumas un vēl visādas problēmas, kas galvenajiem favorītiem liedz rādīt stabilu un augsta līmeņa sniegumu. Pieļauju, ka sezonas beigās situācija mainīsies uz ierasto, vismaz sen nav bijis citādāk. Šosezon interesantākās viennozīmīgi ir A sērija un Bundeslīga (secībai nav nozīmes). A sērijā "lielie mači" reti sagādājuši vilšanos. Arī Bundeslīgā situācija ir neprognozējama un saspringta. Iesaku paskatīties vairāk šo līgu spēļu, lai varētu objektīvi novērtēt.
Atgriežoties pie traumām, tad "Chelsea" situācija ir līdzīga "Inter". Arī "Juventus" un "Bayern" neklājās viegli, bet šobrīd situācija vismaz pēdējos divos klubos iet tikai uz augšu. Turklāt "Juventus" arī ar visām problēmām turpina kāpumu (pašreiz 3.vieta). Atceries, ka Benitesa vadībā "Inter" vairs nav gluži tas pats kas Mourinju vadībā.
Slēpts komentārs: Nelietotājs

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:44, pirms 14 gadiem
tomats rakstīja: Man tāda sajūta ka šogad ne Chelsea, ne Manchester Unt. nepņems titulu! Tas nav domāts tā ka to paņems Manchester City, bet vispār tie varētu būt Arsenal, Spurs vai Manchester City!
Šī sajūta var būt maldīga, jo sezona vēl nav pat pusē, turklāt diez vai "Chelsea" un MU spēs parādīt vēl nesaturīgāku sniegumu kā šobrīd. Un pat ar visām problēmām abi klubi joprojām ir tabulas virsotnē. Kad situācija stabilizēsies (vairāk jau runājot par "Chelsea"), tad visdrīzāk redzēsim nu jau ierasto bildi. Protams, ka ir cerības uz intrigu arī sezonas beigās, bet pagaidām tās ir tikai cerības. Dzīvosim, redzēsim.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:50, pirms 14 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Es taču pie viena raksta jau tev skaidri un gaiši paskaidroju situāciju! Nu neinteresē cilvēkus tās tavas itālijas-šmitālijas līgas tik ļoti, kā pasaules spēcīgākās EPL līgas spēles. Deal with it! Vai lasi Itālijas portālus un apspriedies tur ar saviem draugiem - viņi tevi sapratīs labāk nekā mēs.
Tas ir tikai Tavs subjektīvais viedoklis. Tik pat labi varētu nerakstīt arī par "La Liga", bet vai tas nebūtu pilnīgs marasms?
Tu domā, ka nauda var visu un ka sports ir tikai bizness, bet es Tev nepiekrītu, tāpēc paliksim katrs pie sava viedokļa.
Agrāks situācija šajā portālā bija citādāka, tāpēc man ir pamats vēlēties uzlabojumus.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 20:52, pirms 14 gadiem
Ja "situācijas uzlabošana" nozīmē, ka Tu nebojā skaista futbola aprakstus ar savu itālijas/vācijas iepīšanu katrā otrajā komentārā, tad es esmu tikai par šādiem uzlabojumiem. Bet, atkārtoju vēlreiz, samierinies - SC.com nav tik bagāts, lai visiem notikumiem pievērstu vienlīdz lielu uzmanību un nodrošinātu operativitāti. Ir jāizdara izvēle, un šī izvēle ir visnotaļ loģiska.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:54, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šī sajūta var būt maldīga, jo sezona vēl nav pat pusē, turklāt diez vai "Chelsea" un MU spēs parādīt vēl nesaturīgāku sniegumu kā šobrīd. Un pat ar visām problēmām abi klubi joprojām ir tabulas virsotnē. Kad situācija stabilizēsies (vairāk jau runājot par "Chelsea"), tad visdrīzāk redzēsim nu jau ierasto bildi. Protams, ka ir cerības uz intrigu arī sezonas beigās, bet pagaidām tās ir tikai cerības. Dzīvosim, redzēsim.
Interesanti, kur Tu biji, kad pagājušajā sezonā United spēlēja ar Flečeru, Keriku un Gigsu aizsardzībā?Tad tās traumu un nostabilizēšanās problēmas bija pie vienas vietas un sezonas beigās uz to visiem bija nospļauties.Ja tagad United uzvarētu, tad te puse šo sezonu norakstītu uz to, ka Terijs un Lempards bija traumēti, tāpēc tituls United.UN tieši itāļu līga šosezon sagādā pašas garlaicīgākās spēles ( ar retiem izņēmumiem ).Par Bundes-līgu gan var piekrist.Bet no otras puses - ja Tavi mīļākie klubi ir Bayern un Juve, tad nav brīnums, ka Tev simpatizēs Bundes līga un Seria A.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 21:01, pirms 14 gadiem
vispār jau tas viss ir diezgan subjektīvi, ja kāds fano par komandu, kas spēlē EPL, tad loģiski, ka tā viņam šķiet interesantākā līga. turklāt Anglijā, Itālijā un Vācijā spēlē pavisam atšķirīgu futbolu. Bet ne velti EPL ir populārākā un stiprākā līga pasaulē, un tas tāpēc, ka tur spēlētais futbols ir visskatāmākais. itālijas līgā nomāc ļoti bieži tukšās tribīnes EPL un tajā pašā Vācijā tā nav
Hose Girtinho rakstīja: Šosezon visgarlaicīgākā ir "La Liga" - viennozīmīgi. Tad seko EPL, ja neskaita faktu, ka pagaidām zināmas korekcijas ir ieviesušas traumas un vēl visādas problēmas, kas galvenajiem favorītiem liedz rādīt stabilu un augsta līmeņa sniegumu. Pieļauju, ka sezonas beigās situācija mainīsies uz ierasto, vismaz sen nav bijis citādāk. Šosezon interesantākās viennozīmīgi ir A sērija un Bundeslīga (secībai nav nozīmes). A sērijā "lielie mači" reti sagādājuši vilšanos. Arī Bundeslīgā situācija ir neprognozējama un saspringta. Iesaku paskatīties vairāk šo līgu spēļu, lai varētu objektīvi novērtēt.
Atgriežoties pie traumām, tad "Chelsea" situācija ir līdzīga "Inter". Arī "Juventus" un "Bayern" neklājās viegli, bet šobrīd situācija vismaz pēdējos divos klubos iet tikai uz augšu. Turklāt "Juventus" arī ar visām problēmām turpina kāpumu (pašreiz 3.vieta). Atceries, ka Benitesa vadībā "Inter" vairs nav gluži tas pats kas Mourinju vadībā.

     [+] [-]

, 2010-11-21 21:03, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu domā, ka nauda var visu un ka sports ir tikai bizness, bet es Tev nepiekrītu, tāpēc paliksim katrs pie sava viedokļa.
Kopš sezonas sākuma lasu tavus komentārus un brīnos. Tu noliec mūsu EPL glorijus par to, ka viņi pamatīgi pārvērtē līgu, pilnīgi aplami noniecina citas līgas un citus klubus. Man radies iespaids, ka tu sevi vērtē augstāk par glorijiem, taču tevis paša komentāri ir tikpat neobjektīvi kā viņu (kaut vai, piemēram, par to pašu līgas interesantumu) - atšķirība tikai tāda, ka viņi slavē vienu līgu, tu - citu, viņi noniecina un noliek vienus klubus, tu - citus. Tiesa, ja tās ir plikas provokācijas (lai pakacinātu kādu), nevis tavas patiesās domas, tad atvainojos.

Bet tas tā - vismaz dažreiz interesanti palasīt, kā jūs cepaties savā starpā.

     [+] [-]

, 2010-11-21 21:28, pirms 14 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Ja "situācijas uzlabošana" nozīmē, ka Tu nebojā skaista futbola aprakstus ar savu itālijas/vācijas iepīšanu katrā otrajā komentārā, tad es esmu tikai par šādiem uzlabojumiem. Bet, atkārtoju vēlreiz, samierinies - SC.com nav tik bagāts, lai visiem notikumiem pievērstu vienlīdz lielu uzmanību un nodrošinātu operativitāti. Ir jāizdara izvēle, un šī izvēle ir visnotaļ loģiska.
Es uzskatu, ka lielākajam Latvijas sporta portālam nav jāizvēlas, vienkārši pareizi jāmenedžē autoru darbs. Labs menedžments ir kvalitatīva produkta pamatā.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 21:33, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: vispār jau tas viss ir diezgan subjektīvi, ja kāds fano par komandu, kas spēlē EPL, tad loģiski, ka tā viņam šķiet interesantākā līga. turklāt Anglijā, Itālijā un Vācijā spēlē pavisam atšķirīgu futbolu. Bet ne velti EPL ir populārākā un stiprākā līga pasaulē, un tas tāpēc, ka tur spēlētais futbols ir visskatāmākais. itālijas līgā nomāc ļoti bieži tukšās tribīnes EPL un tajā pašā Vācijā tā nav
Bundeslīga ir visapmeklētākā līga pasaulē. Par spēka samēriem vienmēr var strīdēties. Tas, ka tur apgrozās visvairāk naudas un ir visvairāk viesspēlētāju vēl nenozīmē arī maksimālu intrigu. Valodas faktoram ir ļoti liela nozīme, tam gan es piekristu. Tāpēc EPL translācijas skatās daudz cilvēku, bet šie nevar būt galvenie argumenti par labu kādas līgas pārākumam.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 21:42, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kopš sezonas sākuma lasu tavus komentārus un brīnos. Tu noliec mūsu EPL glorijus par to, ka viņi pamatīgi pārvērtē līgu, pilnīgi aplami noniecina citas līgas un citus klubus. Man radies iespaids, ka tu sevi vērtē augstāk par glorijiem, taču tevis paša komentāri ir tikpat neobjektīvi kā viņu (kaut vai, piemēram, par to pašu līgas interesantumu) - atšķirība tikai tāda, ka viņi slavē vienu līgu, tu - citu, viņi noniecina un noliek vienus klubus, tu - citus. Tiesa, ja tās ir plikas provokācijas (lai pakacinātu kādu), nevis tavas patiesās domas, tad atvainojos.

Bet tas tā - vismaz dažreiz interesanti palasīt, kā jūs cepaties savā starpā.
Interesantums vienmēr ir subjektīva lieta, lai gan var jau protams ņemt vērā apmeklētību un TV reitingus utt. Protams, ka liela daļa šādu izteikumu ir tikai provokācijas, jo katrai līgai ir savs šarms, turklāt gaumes atšķiras. Mani pašu vienkārši kacina tādi komentāri, kuros viena līga tiek stādīta krietni augstāk par citām, turklāt pie šo citu līgu rakstiem. Ja vēl man aizrāda, ka es sekojot "kaut kādai sētas līga", tad, protams, ka es izmantošu izdevību atspēlēties, tas ir tikai cilvēciski. Kas attiecas uz klubiem, tad ir klubi, kuri man īpaši nepatīk, tāpēc es nekautrējos tos pakritizēt. Gan jau būsi pamanījis.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 21:51, pirms 14 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Interesanti, kur Tu biji, kad pagājušajā sezonā United spēlēja ar Flečeru, Keriku un Gigsu aizsardzībā?Tad tās traumu un nostabilizēšanās problēmas bija pie vienas vietas un sezonas beigās uz to visiem bija nospļauties.Ja tagad United uzvarētu, tad te puse šo sezonu norakstītu uz to, ka Terijs un Lempards bija traumēti, tāpēc tituls United.UN tieši itāļu līga šosezon sagādā pašas garlaicīgākās spēles ( ar retiem izņēmumiem ).Par Bundes-līgu gan var piekrist.Bet no otras puses - ja Tavi mīļākie klubi ir Bayern un Juve, tad nav brīnums, ka Tev simpatizēs Bundes līga un Seria A.
Nu, MU viduslīnijā rezerves ir krietni lielākas, tas, protams, ir tikai pluss šim klubam. Bet problēmas aizsardzībā vienmēr ir sāpīgas. Kas attiecas uz "Chelsea", tad pašlaik kritiskākā situācija ir tieši viduslīnijā. Tik traki sen nav bijis, tāpēc spēles kvalitāte ir zem "nulles". Ja "United" spēs tikt gala paši ar savām problēmām un uzvarēt, tad visu cieņu, bet līdz tam vēl tālu.

Varbūt vienkārši gaumes atšķirība, bet man Itālijas līga tieši šosezon ļoti aizrauj. Īpaši tas attiecas uz derbijiem un milžu cīņām. Bezkompromisu cīņa par katru laukuma centimetru.
Par tām simpātijām runājot, protams, tas viss ir subjektīvi, tomēr ne jau vienmēr esmu sajūsminājies par Bundeslīgu un A sēriju. Bundeslīgā maksimālā intriga parādījusies tieši pēdējās sezonās, bet A sērijā tā beidzot ir atgriezusies. Jau pērnajā sezonā bija pozitīvas tendences, tomēr šī sezona ir īpaši saspringta. Abās šajās līgās turpinājumu prognozēt ir ļoti grūti. Dzīvosim, redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 22:59, pirms 14 gadiem
Kantvars rakstīja: Ar šādu spēli kā šoreiz City var nopietni pretendēt uz top 3 EPL šosezon
Lai pretendētu uz TOP3 ir vajadzīga stabilitāte. Vai Mančīni to var nodrošināt? - Paskatīsimies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-22 08:59, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: tik pat subjektīvs, kā tavējais, murmuli tu
Opā! Cilvēks bez viedokļa arī ierunājās! Sen nebiji dzirdēts. Visi jau bija sapriecājušies.
Un man jau sen ir aizdomas, ka Tu esi NIPEM otrais profils

     [+] [-]

, 2010-11-22 09:00, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: Sezonas garlaicīgākais sc lietototājs..
Un jā, paldies, ka regulāri lasi manus komentārus. Jau esmu pierakstījis Tevi savā fanklubā, kā vienu no aktīvākajiem manu izteikumu komentētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-22 18:56, pirms 14 gadiem
koninklijke rakstīja: attopies, jel
Līmeni nevis rokas cel!