Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Silvestre spēlēs "Arsenal"

Agris Suveizda

Silvestre spēlēs "Arsenal"
Mikaels Silvestre (pa labi)
Foto: AP

Francijas izlases aizsargs Mikaels Silvestre pievienojies Londonas futbola klubam "Arsenal". Par 31 gadus veco futbolistu interesējās vairāki spēcīgi klubi. Nu jau bijušais "Manchester United" spēlētājs pārgājis uz konkurentu nometni – Londonas "Arsenal" -, parakstot līgumu uz diviem gadiem.

Londonas "Arsenal" pastiprinājies ar kārtējo francūzi – komandai pievienojies 31 gadus vecais Mikaels Silvestre. Par Francijas izlases aizsargu vasaras sākumā ļoti nopietni interesējās gan Itālijas "Roma", gan franču "Bordeaux". Tomēr toreiz pāreja nenotika un tika paziņots, ka Silvestre paliks klubā. Taču tā nenotika, un Silvestre pievienojās "Arsenal". Pēdējā laikā klīda baumas par Mikaela iespējamo pievienošanos gan "Manchester City", gan transfēru periodā ļoti aktīvi strādājošajai "Sunderland". Tāpat liela interese bija no Francijas "Paris St. Germain". Tomēr Silvestre izvēlējās "Arsenal".

"Es esmu aizvadījis lielo daļu savas karjeras "United” rindās, taču esmu gatavs jaunam izaicinājumam. "Arsenal" spēlē ļoti prasmīgu un tehnisku futbolu. Komanda ir jauna, bet jau ar lielu pieredzi. Esmu ļoti priecīgs un ceru palīdzēt klubam iegūt jaunus titulus," "Arsenal" mājaslapā izteicās Mikaels Silvestre, kurš "Manchester United" vienībā bija deviņas sezonas. Silvestre noteikti ātri iejutīsies jaunajā komandā, jo "Arsenal" sastāvā ir diezgan liela franciski runājošo kolonija, kā arī galvenais treneris Arsēns Vengers arī ir francūzis.

"Mums ir stipra, bet jauna komanda. Mikaela daudzpusība un pieredze mums noteikti lieliski noderēs cīņā par trofejām šosezon. Mikaels ir augstākā līmeņa spēlētājs, un viens no viņa plusiem ir prasme spēlēt tieši Premjerlīgas futbolu," izteicās Vengers.

Izmantotie resursi:
arsenal.com

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 18:36, pirms 16 gadiem
Beerni piespamojushi ar visaadaam jeeliibaam, malachi.
Arsenal ir ieguveeji un MU nav zaudeetaaji pees shii transfeera. Vien atlika nobriiniities par to, ka Vengers ir noskatiijis 30+ gadus vecu speeleetaaju. Bet ja paskataas Mikela tautiibu tad jau viss saprotams. Varbuut cieniitais Vengera kungs veeleetos iegaadaaties no MU arii Saha kas ir ar pieredzi un arii francuuzis. Bet piedodiet, atvainojiet...Arsenal liidz titulam shaa vai taa ir par iisu.

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:40, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Beerni piespamojushi ar visaadaam jeeliibaam, malachi.
Arsenal ir ieguveeji un MU nav zaudeetaaji pees shii transfeera. Vien atlika nobriiniities par to, ka Vengers ir noskatiijis 30+ gadus vecu speeleetaaju. Bet ja paskataas Mikela tautiibu tad jau viss saprotams. Varbuut cieniitais Vengera kungs veeleetos iegaadaaties no MU arii Saha kas ir ar pieredzi un arii francuuzis. Bet piedodiet, atvainojiet...Arsenal liidz titulam shaa vai taa ir par iisu.



Saakam skandinaat veco dziesmu... tik taa vien saak skjist, ka te dazam labam taa plate iestreegusi...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 18:43, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Saakam skandinaat veco dziesmu... tik taa vien saak skjist, ka te dazam labam taa plate iestreegusi...

Tevi kaa Arsenal fanu es saprotu - esi optimistiski noskanjots. Bet realitaate ir taada kaada taa ir, Vengeram ir jaapamaina strateegjija.

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:46, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Tevi kaa Arsenal fanu es saprotu - esi optimistiski noskanjots. Bet realitaate ir taada kaada taa ir, Vengeram ir jaapamaina strateegjija.



Atklaati sakot veel neesmu gan optimistiski noskanjots! Vismaz bez taa CDM veel nee... ja arii izklausos optimistiski noskanjots, tad dazu, piedodiet, "aamurgalvu" deelj, kuri jau noraksta visu citiem, kad sezonaa ir viena speele tikai nospeeleeta.

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:53, pirms 16 gadiem
Man šķiet, ka Arsenal vidējā līnija ir par "īsu".

     [+] [-]

, 2008-08-21 18:58, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Atklaati sakot veel neesmu gan optimistiski noskanjots! Vismaz bez taa CDM veel nee... ja arii izklausos optimistiski noskanjots, tad dazu, piedodiet, "aamurgalvu" deelj, kuri jau noraksta visu citiem, kad sezonaa ir viena speele tikai nospeeleeta.

Kas teica ka es sezonas gala iznaakumu skatos peec pirmaas speeles? Tad jau es Pompey nedotu pat TOP10. Chelsea vai MU, to apgalvo lielaakaa dalja futbola fanu un ekspertu, kaa arii es. Var Arsenal vienu sezonas pusi pabojaat nervus kaa tas vinjiem izdevaas pagaajusho sezonu, bet visiem zinaams kas notika. Probleemas saakaas speelee pret Birmingham. Kaa Rosickis apgalvo: "Klishii dumjaa kljuuda mums maksaaja titulu."

     [+] [-]

, 2008-08-21 19:05, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Man šķiet, ka Arsenal vidējā līnija ir par "īsu".



Tiesi taa! Centraa taa ir par iisu un tiesi taapeec, veel gaidu to pastiprinaajumu CM, preciizaak CDM... taa kaa runaajot par Arsenal un transfeeriem tad
The big one is still to come!

     [+] [-]

, 2008-08-21 19:09, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Kas teica ka es sezonas gala iznaakumu skatos peec pirmaas speeles? Tad jau es Pompey nedotu pat TOP10. Chelsea vai MU, to apgalvo lielaakaa dalja futbola fanu un ekspertu, kaa arii es. Var Arsenal vienu sezonas pusi pabojaat nervus kaa tas vinjiem izdevaas pagaajusho sezonu, bet visiem zinaams kas notika. Probleemas saakaas speelee pret Birmingham. Kaa Rosickis apgalvo: "Klishii dumjaa kljuuda mums maksaaja titulu."



Es to neteicu konkreeti par tevi... teicu, ja gadiijumaa izklausos baigi optimistisks peedeejaa laikaa, tad tas ir taadu tipinju deelj - nesaucu konkreeti nevienu!
tas "Rosickis apgalvo" ir kaarteejais gjeniaalais The Sun darbinjs! pat origjinaalu ieveerteeju! un arii pasa Tomasa peecreakciju uz to, kluba maajaslapaa...

     [+] [-]

, 2008-08-21 19:10, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Tiesi taa! Centraa taa ir par iisu un tiesi taapeec, veel gaidu to pastiprinaajumu CM, preciizaak CDM... taa kaa runaajot par Arsenal un transfeeriem tad
The big one is still to come!

Kaut kāds variants jau Tev padomā ir! Tiešām varētu būt krievs?

     [+] [-]

, 2008-08-21 19:15, pirms 16 gadiem
ABa
Viss velk uz Inleru no "Udinese"... vai "sliktaakajaa gadiijumaa" Pool Alonso!
vai arii - pie nekaa!

pasam patiktos Yayu redzeet, bet tas ir mission impossible!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 19:20, pirms 16 gadiem
Kaut kur jau lasīju, ka atkal kaut kāda konkrēta interese no Arsenal esot par Aršavinu, bet varbūt atkal sviests. Gan jau kaut ko dabūs, nomierinies

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 19:20, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Tiesi taa! Centraa taa ir par iisu un tiesi taapeec, veel gaidu to pastiprinaajumu CM, preciizaak CDM... taa kaa runaajot par Arsenal un transfeeriem tad
The big one is still to come!

Manuprāt, vidējā līnijā Arsenal būs par "īsu" arī gadījumā, ja tiks nopirkts, piemēram, tas pats Inlers. Bet nu tās tādas pārdomas šobrīd.. tad jau redzēs, kā būs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 19:21, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Kaut kur jau lasīju, ka atkal kaut kāda konkrēta interese no Arsenal esot par Aršavinu, bet varbūt atkal sviests. Gan jau kaut ko dabūs, nomierinies

Drīzāk sviests. Nav vajadzības Arsenal īsti pēc Aršavina. Pie tam viņam ir cena nereāli uzpūsta.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 19:25, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Drīzāk sviests. Nav vajadzības Arsenal īsti pēc Aršavina. Pie tam viņam ir cena nereāli uzpūsta.

Nu to cenas uzpūšanu no Gazprom puses jau var saprast, bet reāli jau protams par tādu naudu nav vērts pirkt!

     [+] [-]

, 2008-08-21 19:28, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Manuprāt, vidējā līnijā Arsenal būs par "īsu" arī gadījumā, ja tiks nopirkts, piemēram, tas pats Inlers. Bet nu tās tādas pārdomas šobrīd.. tad jau redzēs, kā būs.



Redzees, redzees!
Flamsters, Gilberto, Hlebs out! (3) Bischoff, Nasri, Ramsey in! (3) Veel par jaunpienaaceeju var uzskatiit Wilshere (4) un potenciaalo pirkumu (5)! Un protams veel Vela var speeleet videejaa liinijaa, no "jaunajaam" sejaam (6)! Skaitliski lielaaks midfield ir kljuvis, vecuma zinjaa, tas kljuvis veel mazaaks! tiesi taapeec, manupraat tika arii panjemts Silvestre!


par Arsavinu - tas viss bija bullshit jau kops saakta gala!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 19:38, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Redzees, redzees!
Flamsters, Gilberto, Hlebs out! (3) Bischoff, Nasri, Ramsey in! (3) Veel par jaunpienaaceeju var uzskatiit Wilshere (4) un potenciaalo pirkumu (5)! Un protams veel Vela var speeleet videejaa liinijaa, no "jaunajaam" sejaam (6)! Skaitliski lielaaks midfield ir kljuvis, vecuma zinjaa, tas kljuvis veel mazaaks! tiesi taapeec, manupraat tika arii panjemts Silvestre!


par Arsavinu - tas viss bija bullshit jau kops saakta gala!

Bischoff, Nasri, Ramsey, Wilshere - jauni čaļi, kas uzspīdēs, bet nespēs augstākajā līmenī aizvadīt visu sezonu. Bet, lai iegūtu PL titulu, ir jāuzrāda fantastiska noturība. Man aizdomas, ka ar to būs problēmas un tiks piedzīvots gana daudz klupienu. Bet nu atkārtoju - tās ir tikai prognozes. Laiks rādīs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 20:27, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Tevi kaa Arsenal fanu es saprotu - esi optimistiski noskanjots. Bet realitaate ir taada kaada taa ir, Vengeram ir jaapamaina strateegjija.

eh... ko gan tu saproti no strateeggijas un taktikas-beerns!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 21:18, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: ABa
Viss velk uz Inleru no "Udinese"... vai "sliktaakajaa gadiijumaa" Pool Alonso!
vai arii - pie nekaa!

pasam patiktos Yayu redzeet, bet tas ir mission impossible!



Pūles Alonso nebūtu sliktākais gadījums, jo spēlētājs ir labs, bet variants ir maz ticams. Ir divi ļoti svarīgi apstākļi pret šādu variantu:
1. Berija pāreja uz Pool ir priekšnoteikums, lai Alonso vispār tiktu pārdots.
2. Augsta cena, ar ko Benitess jau ir izcēlies (rēķinieties ar kādiem 16-18 milj). Par tādu summu Vengers parasti nepērk, ja nu tomēr izlems, ka tādu summu var maksāt, tad tik un tā, manuprāt, viss atkarīgs no 1. nosacījuma.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-21 21:29, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Tikai nevajag. Nesen vēl rakstīji, ka Arsenal neredzēt Silvestri kā savas ausis! Tagad jau pa grabāžām raksti!

Ja vēl Henry pievienosies MU tad vispār pasaule sāks griezties uz otru pusi!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-21 21:48, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Pūles Alonso nebūtu sliktākais gadījums, jo spēlētājs ir labs, bet variants ir maz ticams. Ir divi ļoti svarīgi apstākļi pret šādu variantu:
1. Berija pāreja uz Pool ir priekšnoteikums, lai Alonso vispār tiktu pārdots.
2. Augsta cena, ar ko Benitess jau ir izcēlies (rēķinieties ar kādiem 16-18 milj). Par tādu summu Vengers parasti nepērk, ja nu tomēr izlems, ka tādu summu var maksāt, tad tik un tā, manuprāt, viss atkarīgs no 1. nosacījuma.

kaut nu nepardotu

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 21:54, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: kaut nu nepardotu

es domaaju,ka nepaardos,lai gan labs variants.Tomeer uzskatu labaakais,kas vareeja notikt bija Barry paariessana uz Arsenal,bet nu nekkaa!

     [+] [-]

, 2008-08-21 23:24, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: es domaaju,ka nepaardos,lai gan labs variants.Tomeer uzskatu labaakais,kas vareeja notikt bija Barry paariessana uz Arsenal,bet nu nekkaa!


Nea, Berijam jāpaliek A.Villa un jācīnās par augstām vietām PL šosezon.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 23:26, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nea, Berijam jāpaliek A.Villa un jācīnās par augstām vietām PL šosezon.

Arsenal bus augstak baigais joks

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 23:38, pirms 16 gadiem
Es jau atbalstu Gokhana Inlera variantu! Pieredze, EČ sevi parādīja, lēts, algu arī nekādu monstrālo nevajadzētu, labs spēlētājs..

  +1 [+] [-]

, 2008-08-21 23:40, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Arsenal bus augstak baigais joks

Nu 4.-5. vieta salīdzinājumā ar pagājušās sezonas 6. būtu OK sasniegums Aston Villai. Es jau nesaku, ka paņems, bet ka Berijam jāpalīdz to izcīnīt, kas vieglāk būs ar viņu nekā bez viņa.
Ja nu galīgi nekā nevar noturēt, arī OK, Sidvels aizstās.
Piekrītu, ka Arsenāls visticamāk Inleru iegādāsies.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 00:06, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nea, Berijam jāpaliek A.Villa un jācīnās par augstām vietām PL šosezon.

nu es nesaku,ka vinnam ir jaaiet kaut kur,lai paliek-man vispaar Aston Villa mazliet simpatizee(jau no pagasssezonas).Agbonlahors-labs,talantiigs uzbruceejs

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 00:09, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nu 4.-5. vieta salīdzinājumā ar pagājušās sezonas 6. būtu OK sasniegums Aston Villai. Es jau nesaku, ka paņems, bet ka Berijam jāpalīdz to izcīnīt, kas vieglāk būs ar viņu nekā bez viņa.
Ja nu galīgi nekā nevar noturēt, arī OK, Sidvels aizstās.
Piekrītu, ka Arsenāls visticamāk Inleru iegādāsies.

nu man liekas,ka aston villa var jebkuram liiderim iedzelt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-22 01:26, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: nu es nesaku,ka vinnam ir jaaiet kaut kur,lai paliek-man vispaar Aston Villa mazliet simpatizee(jau no pagasssezonas).Agbonlahors-labs,talantiigs uzbruceejs

Villai vēl ir arī Ešlijs Jangs un Naidžels Reo-Kokers, un ne tikai. Es Villai šosezon redzu labas izredzes. Būtu laiks ne tikai reizi pa reizei kādam no līderiem iedzelt, bet arī apsteigt dažu labu turnīra tabulā. Ar līderiem var līdzīgi spēkoties (4:4 pret Čelsiju pagājušosezon vien bija ko vērts), bet galvenais nepakāst punktus pret teorētiski vājākām komandām kā Bolton, Wigan vai Fulham.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 03:39, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Villai vēl ir arī Ešlijs Jangs un Naidžels Reo-Kokers, un ne tikai. Es Villai šosezon redzu labas izredzes. Būtu laiks ne tikai reizi pa reizei kādam no līderiem iedzelt, bet arī apsteigt dažu labu turnīra tabulā. Ar līderiem var līdzīgi spēkoties (4:4 pret Čelsiju pagājušosezon vien bija ko vērts), bet galvenais nepakāst punktus pret teorētiski vājākām komandām kā Bolton, Wigan vai Fulham.

nu es vispaaer teiktu taa-taadaam komandaam kaa evertom,aston villa,portsmouth,manchester city,tottenham hotspur,middlesbrough,blackburn rovers (maybe newcastle united,west ham united) ir labi sastaavi,bet pietruukst STABILITAATES,kas ssogad buus stabilaak tas arii ciiniisies par Top4!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-22 08:54, pirms 16 gadiem
krissz rakstīja: Ja vēl Henry pievienosies MU tad vispār pasaule sāks griezties uz otru pusi!

Vakar Manchester United TV studijā tika diezgan daudz runāts par iespējamu Henry pāreju.. katrā ziņā es šādu iespēju joprojām neizslēgtu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 10:47, pirms 16 gadiem
Isteniba es tagad ta padomaju- Arsenal treneris ir francuzis un tur spele daudz francuzi, Pool treneris-spanis un tur daudz spanu, Chlsea treneris portugalis un tur daudz portugalu, MU treneris skots(karo4 anglis) un tur daudz anglju

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 12:33, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Vakar Manchester United TV studijā tika diezgan daudz runāts par iespējamu Henry pāreju.. katrā ziņā es šādu iespēju joprojām neizslēgtu.



Zini ir taads teiciens - pirms sapnjo, aizver acis! shoreiz vinjs tiesaam labi nodereetu - nekur Anrii neies! ja ies, tad ies tikai uz Arsenal un arii ne vairs kaa speeleetaajs! taks padomaa ar galvu! veiksmiigi izgudrots staastinjs briidii, kad nav ne par ko pabaumot!
p.s. un es to nesaku taapeec, ka buutu Arsenal fans vai ka kaads to buutu teicis - atverat acis, kuriem skjiet, ka shaada paareja vareetu notikt - taa nenotiks!
un driizaak mani Drogba(tons) pusdienaas apeestu, bez saals, nekaa Anrii paarietu uz MU! Unreal deal!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-22 12:34, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: Isteniba es tagad ta padomaju- Arsenal treneris ir francuzis un tur spele daudz francuzi, Pool treneris-spanis un tur daudz spanu, Chlsea treneris portugalis un tur daudz portugalu, MU treneris skots(karo4 anglis) un tur daudz anglju



Tiesi taa! atnaaks uz MU peec SAF vaacietis (piem.!!!), buus daudz vaaciesu, itaalis - daudz itaalju utt.
Taapeec, ka treneris MU ir daudzmaz vieteejais, taapeec arii tie pasmaaju speeleetaaji ir vairaak! katrs velk saveejos!

     [+] [-]

, 2008-08-22 14:28, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Tiesi taa! atnaaks uz MU peec SAF vaacietis (piem.!!!), buus daudz vaaciesu, itaalis - daudz itaalju utt.
Taapeec, ka treneris MU ir daudzmaz vieteejais, taapeec arii tie pasmaaju speeleetaaji ir vairaak! katrs velk saveejos!

Nu nē, ja MU būtu vācietis, tad ko vēl zin. Moš man pat tā komanda patiktu, un tad būtu dilemma. Būt par Arsenal vai MU EPL! Bet Real ir vācietis, bet viņš velk Holandiešus!