Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fergusons: ''Tevezs nav 25 miljonu vērts''

Fergusons: ''Tevezs nav 25 miljonu vērts''
Sers Alekss Fergusons
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas čempionvienības ''Manchester United'' galvenais treneris Sers Alekss Fergusons ir atbildējis uz savas komandas bijušā futbolista Karlosa Teveza kritikas, izsakoties, ka Tevezs nav 25 miljonu vērts.

Zināms, ka šajā starpsezonā Karloss Tevezs nespēja pagarināt līgumu ar ''Manchester United'' un beigās noslēdza līgumu ar ''Manchester City''. Vairākas reizes futbolists kritizēja ''Manchester United'' galveno treneri Seru Aleksu Fergusonu, izsakoties, ka tieši Fergusons pieļāvis Teveza aiziešanu.

Šoreiz Sers Alekss Fergusons nav klusējis un ir nedaudz atbildējis Tevezam: ''Mēs izveidojām kontaktu ar Tevezu. Mēs viņam sūtījām ziņas saistībā ar līguma pagarināšanu, kad viņš bija Argentīnā. Deivids Gils piedāvāja Teveza aģentam pagarināt līgumu ar futbolistu un mēs arī runājām ar pašu Karlosu pēc spēles ar Milānas ''Inter'', taču nekad nesaņēmām konkrētu atbildi. Manuprāt, Tevezs nav 25 miljonu vērts. Viņš bija mūsu atbalstītāju viens no mīluļiem un es biju priecīgs par to, bet, godīgi sakot, viņš vienkārši nav 25 miljonu vērts.''

Izmantotie resursi:
news.yahoo.com

  +1 [+] [-]

, 2009-07-21 08:55, pirms 15 gadiem
Piekrītu!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-21 08:57, pirms 15 gadiem
Ka tik ne arī. Cik bieži viņš tieši izvilka MU no suudiem izejot uz maiņu un iesitot golu.
Slēpts komentārs: labdien

 +15 [+] [-]

, 2009-07-21 08:58, pirms 15 gadiem
ar4iks rakstīja: Piekrītu!
es arī. taču ja ņem par piemēru tās cenas, kas šogad ir tirgū, tad nepārsteidz, ka viņš tika paņemts par 25 miljoniem.

 +13 [+] [-]

, 2009-07-21 08:58, pirms 15 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: Ka tik ne arī. Cik bieži viņš tieši izvilka MU no suudiem izejot uz maiņu un iesitot golu.
Ganjau, ka daudz retāk nekā savulaik to darīja Sulšērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-21 09:20, pirms 15 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: Ka tik ne arī. Cik bieži viņš tieši izvilka MU no suudiem izejot uz maiņu un iesitot golu.
Bet vaitad tas nosaka tavu cenu?
Manuprat, cenu nosaka tavs meistaribas limenis, prasmes u.t.t....
Jebkuraa gadiijumaa, es arii piekritu tam, ka Karloss nebija 25m verts..
Bet tas ir mans subjektivais viedoklis!

     [+] [-]

, 2009-07-21 09:20, pirms 15 gadiem
Vai tad kautko nepareizi pateica? Jā, Tevezs izvilka pāris spēles, taču daudz bija tādu spēļu, kur viņš neko nevarēja izdarīt. Un 25 miljoni - bišku par daudz.

  +5 [+] [-]

, 2009-07-21 09:21, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Ganjau, ka daudz retāk nekā savulaik to darīja Sulšērs
nu bet Sulšērs ir Man Utd leģenda.

  +5 [+] [-]

, 2009-07-21 09:24, pirms 15 gadiem
scorpio rakstīja: nu bet Sulšērs ir Man Utd leģenda.
un otrās komandas treneris tagad. viņu tiešām ļoti ciena MU fani un kluba vadība, spēlētāji. leģendārs spēlētājs - slepkava ar bērna seju.
Slēpts komentārs: Jurichs4

  -4 [+] [-]

, 2009-07-21 10:53, pirms 15 gadiem
Argentīnas izlasē par skaistām acīm vien neviens nespēlē. Un, ja kāds spēlē Argentīnas izlasē, tad tas jau ir rādītājs, un tas ir daudz labāks rādītājs par Fergusona izteicieniem un pat par sniegumu EPL.

     [+] [-]

, 2009-07-21 11:05, pirms 15 gadiem
labdien rakstīja: Ganjau, ka daudz retāk nekā savulaik to darīja Sulšērs
Salidzināji!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-21 11:18, pirms 15 gadiem
SUPORT_CHELSEA rakstīja: Ka tik ne arī. Cik bieži viņš tieši izvilka MU no suudiem izejot uz maiņu un iesitot golu.
MU komanda ir daudzi tadi kas var iesist izejot uz mainu - ta ka Tevezs ipasi ar neko neizcelas. Vins jau nav slikts, vins ir TOP klases speletajs, bet MU komanda vnk ir labaki, tapec ari vairak solinu deldeja neka speleja...

     [+] [-]

, 2009-07-21 11:21, pirms 15 gadiem
Lai cik Fergusons nebūtu labs taktiķis un treneris (manuprāt, labākais EPL ja ne pasaules treneris), tad šoreiz viņam nepiekrītu - Tevezs ir noteikti 25 vērts, ja ne vēl vairāk.

     [+] [-]

, 2009-07-21 11:22, pirms 15 gadiem
goLatvia rakstīja: Salidzināji!
eu, varbut Tevezs GALVENOKĀRT golus sita uz mača beigām. Ta, ka ideāls piemērs, bet nu Tevezam ir līdz viņa līmenim jātiek. 25 miljoni ir daudz par daudz. pat 15 būtu bišķu pa traku. Futbolists ir overrated

  +2 [+] [-]

, 2009-07-21 11:23, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: Vai tad kautko nepareizi pateica? Jā, Tevezs izvilka pāris spēles, taču daudz bija tādu spēļu, kur viņš neko nevarēja izdarīt. Un 25 miljoni - bišku par daudz.
Piekritu, Komanda nevajag daudz labu un dargu speletaju. MU ir praktiski vieniga komanda kas pareizi rikojas ar speletajiem. Pamatsastava ir augstas klases speletaji, bet rezerve lielakoties jauni daudzsolosi speletaji (salidzinosi leti neka Tevezs un Co). Kad jaunie speletaji klust par zvaigznem vini tiek pamatsastava un kad karjeras augstiene ir sasniegta tad par lielu summu pardod citam komandam (lidzigi ka Beckhem un C.Ronaldo). Tapec kada jega turet Tevezu kurs diez vai vairs diezko talantigaks un spejigaks spes klus, tapec labak turet par kadu milijonu jaunu daudsolosu speletaju nevis par 25 milj Tevezu kurs delde solinu

     [+] [-]

, 2009-07-21 11:27, pirms 15 gadiem
krissz rakstīja: eu, varbut Tevezs GALVENOKĀRT golus sita uz mača beigām. Ta, ka ideāls piemērs, bet nu Tevezam ir līdz viņa līmenim jātiek. 25 miljoni ir daudz par daudz. pat 15 būtu bišķu pa traku. Futbolists ir overrated
Lohs esi?

  +3 [+] [-]

, 2009-07-21 11:31, pirms 15 gadiem
goLatvia rakstīja: Lohs esi?
nevajag uzreiz nolikt, tāds ir mans skatījums uz viņu. ja neesi dzirdējis, ka viedokļi atšķiras, mani tevi jāsauc par lohu

     [+] [-]

, 2009-07-21 11:48, pirms 15 gadiem
SAF tērēs šādu summu tikai par spēlētājiem, kuri ietilpst viņa vīzijā par MU spēles taktiku, ja viņa rīcībā šāda spēlētāja nav un šādam spēlētājam ir paredzēta viena no galvenajām lomām lai sasniegtu izdomāto spēles taktiku! Teveza gadījumā izšķirošais apstāklis bija viņa cena, tas ir, jau iepriekšējās sezonas vidusdaļā kļuva skaidrs, ka Teveza īpašnieki negrasās nolaist līgumā ierakstīto izpirkuma summu - 32miljoni mārciņu, savukārt MU netaisijās par tādu naudu Tevezu izpirkt. Rezultātā loģiski, ka SAF Tevezu izmantoja tikai galējās nepieciešamības gadījumos, tā situācija galīgi sapinķerējās un kļuva nepatīkama visiem iesaistītajiem. Ja tā Teveza pārstāvošā aģentūra būtu laicīgi gatavi kādām pretīmnākošām kompromisu meklējošām sarunām, iespējams ka Tevezu tomēr nopirktu par tiem pašiem 25m. Kaut gan arī es uzskatu, ka tā ir pārāk liela nauda par Karlosu. Ja man kāds prasītu viņu novērtēt, teiktu 15-20m mārciņās

  -2 [+] [-]

, 2009-07-21 12:01, pirms 15 gadiem
Interesanti, ko tad Fērgusons, pēc tam kad Tevezs, bija pakritizējis pēc pārejas MU galveno treneri (sakarā ar to, ka netiek laukumā, mazs spēles laiks, neuzticēšanās) varēja teikt? Ka atdevām pa sviestmaizi? Ka katru dienu plēš matus, un Tevezam ir pilnīga taisnība, žēl ka viņu pazaudējām?? Būtu prasījuši pirms pārdošanas - būtu pavisam cita dziesma.
Un noteikt pareizu cenu futbolsitam vispār nevar (var tikai vēlāk novērtēt vai bija vai nebija vērts). Ej nu sazin vai šis tai klubā iedzīvosies, vai spēs spēlēt pie attiecīgā trenera un saprasties ar komandas biedriem. Un vai pēkšņi nedabūs traumu uz visu sezonu - (nedod dies (tpū, tpū , tpū) K. Ronaldu tagad sezonas sākumā satraumētos).... tā kā saukt ciparus 15, 25, 30, 5 var jebkādus - to tikai sezonas beigās varēs izvērtēt bija vai nebija. Līdz tam - plika d....

  +1 [+] [-]

, 2009-07-21 12:42, pirms 15 gadiem
Onka rakstīja: Interesanti, ko tad Fērgusons, pēc tam kad Tevezs, bija pakritizējis pēc pārejas MU galveno treneri (sakarā ar to, ka netiek laukumā, mazs spēles laiks, neuzticēšanās) varēja teikt? Ka atdevām pa sviestmaizi? Ka katru dienu plēš matus, un Tevezam ir pilnīga taisnība, žēl ka viņu pazaudējām?? Būtu prasījuši pirms pārdošanas - būtu pavisam cita dziesma.
Un noteikt pareizu cenu futbolsitam vispār nevar (var tikai vēlāk novērtēt vai bija vai nebija vērts). Ej nu sazin vai šis tai klubā iedzīvosies, vai spēs spēlēt pie attiecīgā trenera un saprasties ar komandas biedriem. Un vai pēkšņi nedabūs traumu uz visu sezonu - (nedod dies (tpū, tpū , tpū) K. Ronaldu tagad sezonas sākumā satraumētos).... tā kā saukt ciparus 15, 25, 30, 5 var jebkādus - to tikai sezonas beigās varēs izvērtēt bija vai nebija. Līdz tam - plika d....
Jā jā, protams plika d..., tikai vai Tu varētu vienreiz saprast, ka Tevezs nepiederēja MU klubam un SAF viņu NEPĀRDEVA! Tevezs MU klubā bija tikai izīrēts! Par kādu atdošanu par sviestmaizi Tu tur runā?!?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-21 16:04, pirms 15 gadiem
massbeat rakstīja: Vai tad kautko nepareizi pateica? Jā, Tevezs izvilka pāris spēles, taču daudz bija tādu spēļu, kur viņš neko nevarēja izdarīt. Un 25 miljoni - bišku par daudz.
un cik bija tadu spelu kur cikstulis neko nevareja izdarit visas 90.min,bet tevezam atveletais laiks bija krietni mazaks

  +1 [+] [-]

, 2009-07-21 16:05, pirms 15 gadiem
tomy91 rakstīja: Lai cik Fergusons nebūtu labs taktiķis un treneris (manuprāt, labākais EPL ja ne pasaules treneris), tad šoreiz viņam nepiekrītu - Tevezs ir noteikti 25 vērts, ja ne vēl vairāk.
pilnigi piekritu

     [+] [-]

, 2009-07-21 19:06, pirms 15 gadiem
plus rakstīja: Tad atdod kadus 24 miljonus atpakalj
loool

     [+] [-]

, 2009-07-21 22:17, pirms 15 gadiem
Tā viņi viens uz otru borzī tagad, rēcīgi lasīt. Tevezs jau arī muti nevar aizvērt.
Jo ātrāk tiks aizliegta tādu purnu kā Kia jaukšanās futbolā, jo labāk.

     [+] [-]

, 2009-07-22 01:20, pirms 15 gadiem
krissz rakstīja: eu, varbut Tevezs GALVENOKĀRT golus sita uz mača beigām. Ta, ka ideāls piemērs, bet nu Tevezam ir līdz viņa līmenim jātiek. 25 miljoni ir daudz par daudz. pat 15 būtu bišķu pa traku. Futbolists ir overrated
un vai tad 80 miljoni par Ronaldo ari nav par daudz ja speletaju prasmi mera nauda tad es nezinu ta jau sanak ka Ronaldo ir gandriz 4 reizes labaks par Tevezu