Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Azāra vārti nodrošina "Chelsea" uzvaru pār Mančestras "United"

Azāra vārti nodrošina "Chelsea" uzvaru pār Mančestras "United"
Edens Azārs
Foto: AP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas 33. kārtas centrālajā spēlē "Chelsea" savā laukumā ar 1:0 pārspēja Mančestras "United". Vienīgos vārtus guva Edens Azārs, bet gūtie trīs punkti ļāvuši Žuzē Mourinju vadītajai komandai spert vēl vienu soli tuvāk titulam.

"Chelsea" sastāvā savainojumu dēļ nebija iekļauti Djēgu Košta un Loiks Remī, bet otro spēli pēc kārtas sākumsastāvā bija Didjē Drogbā, savukārt Luisam van Gālam nācās izdarīt izmaiņas Fila Evansa un Daleja Blinda diskvalifikāciju dēļ, nespēlēja arī Maikls Keriks, un Veins Rūnijs tika nobīdīts uz pussarga pozīciju, dodot lielāku rīcības brīvību Radamelam Falkao uzbrukuma priekšgalā.

"United" spēli uzsāka visai droši, taču pēc ātrajām pirmajām minūtēm ātri apstājās "Chelsea" aizsardzības priekšā. Mančestras futbolisti kontrolēja bumbu daudz vairāk, taču tikai retu reizi spēja radīt intrigu pretinieku vārtu priekšā. Savukārt "Chelsea" gaidīja savu iespēju un sagaidīja 38. minūtē, kad Edens Azārs saņēma Oskara piespēli un no soda laukuma izdarīja precīzu sitienu. Falkao gan protestēja, ka "Chelsea" uzbrukuma laikā Džons Terijs viņu nogāzis, taču tiesnesis tik un tā norādīja uz laukuma centru.

Pašā puslaika izskaņā Falkao gandrīz panāca neizšķirtu, taču Tibo Kurtuā atvairīja sitienu no tuvas distances. Savukārt otrā puslaika sākumā "Chelsea" uzņēmās iniciatīvu, un vienā uzbrukumā lieliskas iespējas izniekoja gan Drogbā, gan Azārs, kurš trāpīja pa vārtu pārliktni. Drīz gan bumba tika atdota "United", taču "Chelsea" precīzā aizsardzība liktenīgas kļūdas nepieļāva. Neko daudz nemainīja arī Anhela di Marijas došanās laukumā, pēc stūra sitiena netrāpīja Rūnijs, un "Chelsea" noturēja uzvaru ar 1:0.

Kompensācijas laikā gan "United" varēja paveikties, jo Kehils šķietami soda laukumā paklupināja Erreru, taču spānieša kritiens bija tik samākslots, ka tiesnesis pendeles vietā iedeva viņam brīdinājumu par simulāciju. Jāpiemin, ka "Chelsea" šajā mačā bija ar bumbu tikai 30% spēles laika.

Tikmēr sāpīgu zaudējumu pret "Stoke" cietusi "Southampton", kura pirmā izvirzījās vadībā, taču otrajā puslaikā ielaida divus vārtus un zaudēja 1:2. Rīt "Tottenham" būs iespēja to izspiest no pirmā sešinieka, savukārt "Swansea" šodien viesos neprata tikt galā ar "Leicester" (0:2), tādējādi vairojot tās iespējas saglabāt vietu Premjerlīgā.

Anglijas Premjerlīgas 32. kārta

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
18.04Crystal Palace-WBA0:2 (0:1)Morisons 2` Gārdners 53`
18.04Everton-Burnley1:0 (1:0)Mirallass 29`
18.04Leicester-Swansea2:0 (1:0)Uloa 15` Kings 89`
18.04Stoke-Southampton2:1(0:1)Dioufs 47` Adams 84` - Šneiderlins 22`
18.04Chelsea-Man United1:0 (1:0)Azārs 38`
19.04Man City-West Ham15:30
19.04Newcastle-Tottenham18:00

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Chelsea32237264:2676
2.Arsenal32206663:3266
3.Man United33198659:3165
4.Man City32187765:3461
5.Liverpool32176948:3757
6.Southampton331751145:2456
7.Tottenham321661050:4654
8.Swansea331381238:4247
9.Stoke331371338:4146
10.West Ham3211101142:4043
11.Crystal Palace331191342:4542
12.Everton3310111241:4341
13.West Brom21891530:4636
14.Newcastle31981533:5135
15.Aston Villa33881724:4532
16.Sunderland325141325:4829
17.Hull326101629:4528
18.Leicester32771834:5128
19.QPR33752138:5926
20.Burnley335111726:5126

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.H.KeinsTottenham19
D.KoštaChelsea19
S.AgveroMan City19
4.Č.OstinsQPR16
5.A.SančessArsenal14
O.ŽirūArsenal14
7E.AzārsChelsea13
8.S.BerahinoWBA12
V.RūnijsMan United12

, 2015-04-18 21:30, pirms 10 gadiem
Maurs taktiski iznīcināja Nīderlandes sporta skolotāju !
, 2015-04-18 21:30, pirms 10 gadiem
Čempionu cienīga spēle! Lai vai arī cik klibs Drogba nebūtu, viņa spēli visā krāšņumā joprojām izbaudu! Erera gan āksts...

Bet ko dara Leicester??

Tagad gaidām pendeles Reading-Arsenal spēlē
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs: Rihaa
, 2015-04-18 21:32, pirms 10 gadiem
Ja pirmajā puslaikā "spēlējiet ar bumbu savā laukuma pusē un viduszonā cik uziet", tad otrajā puslaikā jau bija par ko drebēt.

Viss labs, kas labi beidzas

Ferdinands priecājas par Drogbas spēli, es par viņa taktiskajām viltībiņām un vēl joprojām par Ivanoviču.
, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
Mačs kā pēc Moura notīm. Hazard grūti neiedot gada balvu
, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
Prieks par Chelsea uzvaru!! bet nu saak jau besiit taa aizsardziibas speele.. Tak Chelsea ir labi uzbrukuma speletaaji, nesaprotu kapec uzsvars tiek likts uz aizsardziibu...bet nu laikam jau taads bija maca uzdevums , iesist golu un neielast pec tam
, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
Nu jāsaka, ka nav kauns zaudēt Chelsijai, spēlējām labi, bet nu salauzt Mourinju komandu vienmēr ir grūti
, 2015-04-18 21:33, pirms 10 gadiem
Zumā kā tanks
Pozitīvā nozīmē... drošs kā Šveices banka. Drīzāk otru pa zālienu izsmērēs, nekā ļaus ar sevi tikt galā
, 2015-04-18 21:34, pirms 10 gadiem
zigmār
tas bija uzbrauciens van Gaalam?
, 2015-04-18 21:34, pirms 10 gadiem
bet nu taa bija laba,asa un aizraujosa speele
, 2015-04-18 21:35, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: zigmār
tas bija uzbrauciens van Gaalam?
jap,Van Gāls ir klauns
, 2015-04-18 21:37, pirms 10 gadiem
Man visvairāk patīk veids, kā MU pazemoja Chelsea viņu zonā... Nu c'mon, nu ko tad tas Maurs likt var pretī izņemot savu autobusu?!? Veselību un apsveicu visus īstos Chelsea fanus ar titulu! Šajā dīvainajā sezonā nav labāka pretendenta. Tiksimies next year
, 2015-04-18 21:37, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: jap,Van Gāls ir klauns
Izskats var būt maldinošs
, 2015-04-18 21:38, pirms 10 gadiem
Labs
Es sapratu ka Chelsea uzvares kad Viasat objektivais komentetajs teica ka ja Man U ta turpinas spelet vini cinisies par cempionu titulu
, 2015-04-18 21:38, pirms 10 gadiem
Savādi liekas ka tikai southemptona ir ielaidusi mazāk vārtus nekā chelsea. Jokaini.

Blue is the colour...

Ja vēl arsenal vinnēs tad jau viss bumbās. Bet tas vēl jāizdara.
, 2015-04-18 21:39, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja pirmajā puslaikā "spēlējiet ar bumbu savā laukuma pusē un viduszonā cik uziet", tad otrajā puslaikā jau bija par ko drebēt.

Viss labs, kas labi beidzas

Ferdinands priecājas par Drogbas spēli, es par viņa taktiskajām viltībiņām un vēl joprojām par Ivanoviču.
Visā krāšņumā....
, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Zumā kā tanks
Pozitīvā nozīmē... drošs kā Šveices banka. Drīzāk otru pa zālienu izsmērēs, nekā ļaus ar sevi tikt galā
Otrajā stāvā šoreiz izcils nebija
, 2015-04-18 21:40, pirms 10 gadiem
Kapec SC nebija atgadinajums par sis dienas speli,gandriz aizmirsu
, 2015-04-18 21:41, pirms 10 gadiem
WELLCOME BACK TO REALITY United fani!
, 2015-04-18 21:41, pirms 10 gadiem
Bez uzbrucējiem sāvā labākajā formā + ar Rūniju centrā (nevis uzbrukumā), nav iespējams uzlaust to busu. Var redzēt, ka Falkao cenšas, bet pagaidām izpildījums nav tajā augstākajā līmenī. Interesanti, kāpēc MU pussargi nemēģināja sitienus no distances, jo tāpat tuvāk viņi nevarēja tikt. Šodien Mcnairam bija viens kārtīgs tālšāviens, vajadzēja MU biežāk tādā veidā mēģināt gūt vārtus.
, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
Lai ko var teikt par Mourinjo taktiku un busu,bet tas straadaa ka laba,ieeljota mashiina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-18 21:43, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Man visvairāk patīk veids, kā MU pazemoja Chelsea viņu zonā... Nu c'mon, nu ko tad tas Maurs likt var pretī izņemot savu autobusu?!? Veselību un apsveicu visus īstos Chelsea fanus ar titulu! Šajā dīvainajā sezonā nav labāka pretendenta. Tiksimies next year
Tabulu redzēji? Pazemotājs atradies.
, 2015-04-18 21:45, pirms 10 gadiem
edgarjans rakstīja: Lai ko var teikt par Mourinjo taktiku un busu,bet tas straadaa ka laba,ieeljota mashiina.
Varbūt pats atgriezies realitātē
, 2015-04-18 21:45, pirms 10 gadiem
Tas ir tituls! Paldies par uzmanību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-18 21:47, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Tabulu redzēji? Pazemotājs atradies.
Nu Chelsea fani var būt priecīgi par iznākumu un 3pts, bet vai Tu biji priecīgs spēles gaitā un ar parādīto sniegumu kopumā?
Nezinu, kapēc Maurs atļāva dominēt MU bumbu (tur gan nopelns arī pašam MU)- manuprāt ja esi tabulas līderis, turklāt savā laukumā, tad nu 30-70 bumbas kontrole ir apkaunojums, bet nu labi- pašpasludinātais Special One jau labāk zin- ko nu es?
, 2015-04-18 21:50, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nu Chelsea fani var būt priecīgi par iznākumu un 3pts, bet vai Tu biji priecīgs spēles gaitā un ar parādīto sniegumu kopumā?
Nezinu, kapēc Maurs atļāva dominēt MU bumbu (tur gan nopelns arī pašam MU)- manuprāt ja esi tabulas līderis, turklāt savā laukumā, tad nu 30-70 bumbas kontrole ir apkaunojums, bet nu labi- pašpasludinātais Special One jau labāk zin- ko nu es?
Tici man, kad tas pašpasludinātais special one cels kausu, viņam būs nospļauties par kkādām tur bumbas kontrolēm Galvenais ir rezultāts!
, 2015-04-18 21:51, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nu Chelsea fani var būt priecīgi par iznākumu un 3pts, bet vai Tu biji priecīgs spēles gaitā un ar parādīto sniegumu kopumā?
Nezinu, kapēc Maurs atļāva dominēt MU bumbu (tur gan nopelns arī pašam MU)- manuprāt ja esi tabulas līderis, turklāt savā laukumā, tad nu 30-70 bumbas kontrole ir apkaunojums, bet nu labi- pašpasludinātais Special One jau labāk zin- ko nu es?
Tevi baigi uztrauc bumbas kontrole vai realizācija???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-04-18 21:51, pirms 10 gadiem
Yuka
kada atskiriba kaa speelee, ja speej uzvareet? Katrs ciinaas par uzvaru un to dariis kaa varees
, 2015-04-18 21:52, pirms 10 gadiem
Yuka
un jaa, Mou daudz labaak zinaas par tevi
, 2015-04-18 21:53, pirms 10 gadiem
Par MU runājot- neveiksmīgas apstākļu sakritības rezultātā nebija Kerika, kuru varētu aizvietot Blinds, kurš arī nebija, tapēc Kerika pienākumus nācās uzņemties Rūnijam/Ereram, kas diezgan sāpēja, jo Rūnijs šajā mačā būtu ļoti noderējis savā īstajā ampluā.
Vispār kopumā šovakar daudzi MU spēlēja ne tur, kur pieraduši- arī Feleinī stiprās puses neizdevās izmantot, arī Erera ar savu labo sitienu būtu noderējis tuvāk vārtiem, tā ka tas, ka īsti neizdevās izveidot reālus vārtu momentus, īsti nepārsteidz. Kopumā ar spēli esmu apmierināts.
, 2015-04-18 21:54, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Yuka
un jaa, Mou daudz labaak zinaas par tevi
Nabags dodajā momentā raksta neadekvātas lietas, jo vel dibensāpe nav pārgājusi.
, 2015-04-18 21:54, pirms 10 gadiem
uzvareetajus nesoda
, 2015-04-18 21:57, pirms 10 gadiem
Soweto, Ferdinand, Ziwraw
Jā- uzvarētajus netiesā- labi zinu to, bet no otras puses- Chelsea nemaz tik daudz titulus nav ieguvusi ar šādu spēli, lai tagad palaistu muti, tā ka par to uzvarošo stratēģiju var vēl padiskutēt.
ps. sevišķi, ja tagad komandā novākti tādi meistari kā Azārs, Košta, Sesks..
bail būtu iedomāties, ko ar pretiniekiem izdarītu Chelsea, ja spēlētu uzbrukuma futbolu uz pilnu klapi, bet nu fanojiet tālāk.
, 2015-04-18 21:58, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Par MU runājot- neveiksmīgas apstākļu sakritības rezultātā nebija Kerika, kuru varētu aizvietot Blinds, kurš arī nebija, tapēc Kerika pienākumus nācās uzņemties Rūnijam/Ereram, kas diezgan sāpēja, jo Rūnijs šajā mačā būtu ļoti noderējis savā īstajā ampluā.
Vispār kopumā šovakar daudzi MU spēlēja ne tur, kur pieraduši- arī Feleinī stiprās puses neizdevās izmantot, arī Erera ar savu labo sitienu būtu noderējis tuvāk vārtiem, tā ka tas, ka īsti neizdevās izveidot reālus vārtu momentus, īsti nepārsteidz. Kopumā ar spēli esmu apmierināts.
Ak jā, runājot par pazemošanām... man patika kā Matič šodien nospēlēja pret Felaini ;D Owned
, 2015-04-18 21:59, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tevi baigi uztrauc bumbas kontrole vai realizācija???
ir tāds mazs sīkums, kā skaists futbols bet..dažiem tas tiešām ir tikai tāds sīkums
, 2015-04-18 22:00, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Ak jā, runājot par pazemošanām... man patika kā Matič šodien nospēlēja pret Felaini ;D Owned
Es kaut ko bildu par pazemošanu? Tu pareizo cilvēku nocitēji?
Mu Chelsiju nepazemoja nevienā komponentā (izņemot bumbas kontroli), bet ko tas dod, ja netiec cauri busam
, 2015-04-18 22:00, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Soweto, Ferdinand, Ziwraw
Jā- uzvarētajus netiesā- labi zinu to, bet no otras puses- Chelsea nemaz tik daudz titulus nav ieguvusi ar šādu spēli, lai tagad palaistu muti, tā ka par to uzvarošo stratēģiju var vēl padiskutēt.
Nu bet Mou tā ir veksmīgi spēlējis, Mou ir tik daudz uzvarējis, ka viņš labi zinās kā spēlēt un nu stulbi nolikt viņa taktiku, ja tā ir izdevusies jau kuro reizi
, 2015-04-18 22:02, pirms 10 gadiem
protams par uzvaru būtu priecīgāks....bet....tas parāda ka virziens MU ir pareizais,atliek tik pieslīpēt nianses un nākamsezon komanda būs OK progres ir redzams....šīs sezonas galvenais mērķis ir atgriesties Top 4 ,nākamsezon jau būs citas prasības Domāju ka varam apsveikt jau Chelsea ar titulu...
, 2015-04-18 22:02, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: ir tāds mazs sīkums, kā skaists futbols bet..dažiem tas tiešām ir tikai tāds sīkums
Pastāsti, kas ir skaists futbols?
, 2015-04-18 22:04, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Tabulu redzēji? Pazemotājs atradies.
Jā redzēju un tabula nemainītos pēc šīs spēles. Situācija mainās pēc šīs dienas!!! Situācija - kurā Chelsea slēpjas, bet MU iet uzbrukumā gatavojies...
, 2015-04-18 22:04, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Pastāsti, kas ir skaists futbols?
par tevi es domāju, rakstot teikuma otro pusi neapgrūtini sevi ar tādiem sīkumiem
p.s nekā personīga
, 2015-04-18 22:04, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Es kaut ko bildu par pazemošanu? Tu pareizo cilvēku nocitēji?
Mu Chelsiju nepazemoja nevienā komponentā (izņemot bumbas kontroli), bet ko tas dod, ja netiec cauri busam
Definē vārdu ''buss''
Tas , ka komandai prioritāte ir savu vārtu drošība, uzreiz skaitās buss?
Šovakar tas bija neliels minivens, bet priekš jums jā- buss lai būtu.
, 2015-04-18 22:05, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: protams par uzvaru būtu priecīgāks....bet....tas parāda ka virziens MU ir pareizais,atliek tik pieslīpēt nianses un nākamsezon komanda būs OK progres ir redzams....šīs sezonas galvenais mērķis ir atgriesties Top 4 ,nākamsezon jau būs citas prasības Domāju ka varam apsveikt jau Chelsea ar titulu...
Nu bet protams ka unitde kepkas priecigas par top4. Izterē 200 miljonus un gaida tikai top4. gaidam City uzvaru un vēlu atgriešanos pirmajā vietā
, 2015-04-18 22:06, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Nu bet Mou tā ir veksmīgi spēlējis, Mou ir tik daudz uzvarējis, ka viņš labi zinās kā spēlēt un nu stulbi nolikt viņa taktiku, ja tā ir izdevusies jau kuro reizi
Es bieži vien netieku pareizi saprasts šajā saitā
Es nekādā gadījumā nenolieku Mauru- top3 treneris šobrīd bez diskusijām- es tik prātoju, vai paši fani šovakar skatoties spēli no prieka fanoja-
galu galā tad kad rezultāts ir tikai 1:0 un pretiniekiem ir 70% bumbas kontrole, vismaz man tas sagādātu stresa pilnas emocijas, nevis kaifu.
, 2015-04-18 22:06, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: par tevi es domāju, rakstot teikuma otro pusi neapgrūtini sevi ar tādiem sīkumiem
p.s nekā personīga
Jautājums paliek joprojām aktuāls, izpaudies...
, 2015-04-18 22:06, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: ir tāds mazs sīkums, kā skaists futbols bet..dažiem tas tiešām ir tikai tāds sīkums
Ja gribi redzēt skaistu futbolu, tad vari iet spēlēt FIFU vai skatīties LaLigu, kā Barsa iznīcina līgas pastaītes. Šis ir EPL nevis fairytale.
, 2015-04-18 22:08, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Definē vārdu ''buss''
Tas , ka komandai prioritāte ir savu vārtu drošība, uzreiz skaitās buss?
Šovakar tas bija neliels minivens, bet priekš jums jā- buss lai būtu.
Nu es neieslīgšu kabrioletu, minivenu vai autobusu apmēru noteikšanā- man pa lielam ir 2 futboli- aizsardzības futbols un uzbrukuma futbols.
, 2015-04-18 22:09, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Es bieži vien netieku pareizi saprasts šajā saitā
Es nekādā gadījumā nenolieku Mauru- top3 treneris šobrīd bez diskusijām- es tik prātoju, vai paši fani šovakar skatoties spēli no prieka fanoja-
galu galā tad kad rezultāts ir tikai 1:0 un pretiniekiem ir 70% bumbas kontrole, vismaz man tas sagādātu stresa pilnas emocijas, nevis kaifu.
Uz to ir sarežģīti atbildēt, vismaz man, jo es esmu vairāk par taktisku un aizsargājošu futbolu, kad spēle tiek kontrolēta, United spēli kontrolēja vidusdaļā, bet Chelsija kontrolēja tā kā viņiem to vajadzēja
, 2015-04-18 22:09, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Ja gribi redzēt skaistu futbolu, tad vari iet spēlēt FIFU vai skatīties LaLigu, kā Barsa iznīcina līgas pastaītes. Šis ir EPL nevis fairytale.
Nu pasaki atklāti- kurš mačs tev (ja būtu neitrāls) sagādātu lielāku kaifu-
MU pret City, vai šāvakara?
, 2015-04-18 22:09, pirms 10 gadiem
Aguero #10 rakstīja: Nu bet protams ka unitde kepkas priecigas par top4. Izterē 200 miljonus un gaida tikai top4. gaidam City uzvaru un vēlu atgriešanos pirmajā vietā
jums vēl ilgi nāksies pagaidīt pēc pārliecinošas pirmās vietas EPL...pagaidām tās jums ir ļoti nepārliecinošas,kad kādreiz vinnēsiet ar viss maz 6 punktu pārsvaru ,tad runāsim tālāk
, 2015-04-18 22:10, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Ja gribi redzēt skaistu futbolu, tad vari iet spēlēt FIFU vai skatīties LaLigu, kā Barsa iznīcina līgas pastaītes. Šis ir EPL nevis fairytale.
kur es teicu, ka spēli skatījos ? ak jā .. 5 minūtes paskatījos ..sorī , borings
, 2015-04-18 22:12, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: kur es teicu, ka spēli skatījos ? ak jā .. 5 minūtes paskatījos ..sorī , borings
ko tad tu te dari? ienāci muļķi patēlot?
, 2015-04-18 22:13, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nu pasaki atklāti- kurš mačs tev (ja būtu neitrāls) sagādātu lielāku kaifu-
MU pret City, vai šāvakara?
Ja tu esi neitrāls, tad tas ir kaut kas cits, tu gribi redzēt aizraujošu futbolu, bet ja tu esi komandas līdzjutējs, tad tu gribi kontrolētu un drošu uzvaru
, 2015-04-18 22:13, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: jums vēl ilgi nāksies pagaidīt pēc pārliecinošas pirmās vietas EPL...pagaidām tās jums ir ļoti nepārliecinošas,kad kādreiz vinnēsiet ar viss maz 6 punktu pārsvaru ,tad runāsim tālāk
Ko var darīt kad viena komandas treneris guļ ar tiesnešiem cits sēz visu laiku aizsardzībā un nespēlē futbolu.
, 2015-04-18 22:13, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nu pasaki atklāti- kurš mačs tev (ja būtu neitrāls) sagādātu lielāku kaifu-
MU pret City, vai šāvakara?
Nemācēšu pateikt. Es pat nevaru iztēloties ka esmu neitrāls.
, 2015-04-18 22:15, pirms 10 gadiem
Aguero #10 rakstīja: Ko var darīt kad viena komandas treneris guļ ar tiesnešiem cits sēz visu laiku aizsardzībā un nespēlē futbolu.
pag, ko? Es esmu tevi ignorējis un jau labu laiku neatbildu, bet... ko? Šis bija vienkārši pārāk stulbi un bezsakarīgi...
, 2015-04-18 22:16, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: pag, ko? Es esmu tevi ignorējis un jau labu laiku neatbildu, bet... ko? Šis bija vienkārši pārāk stulbi un bezsakarīgi...
United kepkām nerunāju
, 2015-04-18 22:17, pirms 10 gadiem
Bronsons rakstīja: jums vēl ilgi nāksies pagaidīt pēc pārliecinošas pirmās vietas EPL...pagaidām tās jums ir ļoti nepārliecinošas,kad kādreiz vinnēsiet ar viss maz 6 punktu pārsvaru ,tad runāsim tālāk
Chelsie pelnīti šosezon dabūs kausu! Nav bijuši pretinieki viņiem un tas ir fakts. Apsveicam titula īpašniekus un gaidam nākamo sezonu. Vēlreiz sveicu īstos fanus, bet nākamgad būs daudz vairāk nervi beigti
, 2015-04-18 22:17, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Jā redzēju un tabula nemainītos pēc šīs spēles. Situācija mainās pēc šīs dienas!!! Situācija - kurā Chelsea slēpjas, bet MU iet uzbrukumā gatavojies...
Kurā vietā slēpjas?
Chelsea uzvarēja , spēlējot savu futbolu. Tas jau sen bija skaidrs, ka MU uzbruks, un Chelsea centīsies noturēt uzvaru. Tāda ir tā Moura taktika nevis kautkāda slēpšanās
, 2015-04-18 22:18, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Jautājums paliek joprojām aktuāls, izpaudies...
labi, mazliet uzskaitīšu - 1. 70 gada Brazīlijas izlase ar Pele, Tostao un Žairziņjo.Starp citu, Pele tur nebija labākais.
2. 74. gada Nīderlande ar Kruifu un Neeskensu.
3 . Brazīlijas izlase Spānijā ar Sokratesu
4. Francija ar Platinī
5. Kijevas Dinamo ar Lobanovski trenera amatā.
6. Spartaks ar Čerenkovu
7. Barselona ar Ronaldinjo
8. Barcelona ar Messi
tas tā , īsumā
, 2015-04-18 22:24, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Nemācēšu pateikt. Es pat nevaru iztēloties ka esmu neitrāls.
Es gan mācēšu- man tēvs nesen jautāja- cik tad šodien spēles skatīšos? Uz atbildi 3 viņš iesaucās- johaidi- 6h pēc kārtas futbols?
Jā- man 6h futbols ir bauda, bet atklāti- šodienas spēli es 6h nespētu noskatīties, tapēc ka pirmām kārtām esmu futbola fans dēļ skatāma futbola (skaidrībai- spēles uz vieniem vārtiem kā Real- Granada 9:1 neuzskatu par skatāmām)
, 2015-04-18 22:24, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: labi, mazliet uzskaitīšu - 1. 70 gada Brazīlijas izlase ar Pele, Tostao un Žairziņjo.Starp citu, Pele tur nebija labākais.
2. 74. gada Nīderlande ar Kruifu un Neeskensu.
3 . Brazīlijas izlase Spānijā ar Sokratesu
4. Francija ar Platinī
5. Kijevas Dinamo ar Lobanovski trenera amatā.
6. Spartaks ar Čerenkovu
7. Barselona ar Ronaldinjo
8. Barcelona ar Messi
tas tā , īsumā
Aplama atbilde...
Izskatās, ka tev pensija jau klāt
, 2015-04-18 22:24, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: ko tad tu te dari? ienāci muļķi patēlot?
atnācu uz teātri
, 2015-04-18 22:26, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Aplama atbilde...
Izskatās, ka tev pensija jau klāt
priekš tava vecuma laikam pārāk sarežģīti izteicos neķer kreņķi
es tur laikam pāŗāk daudz svešvārdus izmantoju
, 2015-04-18 22:30, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Es gan mācēšu- man tēvs nesen jautāja- cik tad šodien spēles skatīšos? Uz atbildi 3 viņš iesaucās- johaidi- 6h pēc kārtas futbols?
Jā- man 6h futbols ir bauda, bet atklāti- šodienas spēli es 6h nespētu noskatīties, tapēc ka pirmām kārtām esmu futbola fans dēļ skatāma futbola (skaidrībai- spēles uz vieniem vārtiem kā Real- Granada 9:1 neuzskatu par skatāmām)
Būt futbola fanam un neitrālam ir divas milzīgas atšķirības
, 2015-04-18 22:30, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: priekš tava vecuma laikam pārāk sarežģīti izteicos neķer kreņķi
es tur laikam pāŗāk daudz svešvārdus izmantoju
Nu ja nu ja Labāk pastāsti kā tu otrajā pasaules karā frontē ar naidnieku cīkstējies, vismaz būs jestrāk
, 2015-04-18 22:32, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Kurā vietā slēpjas?
Chelsea uzvarēja , spēlējot savu futbolu. Tas jau sen bija skaidrs, ka MU uzbruks, un Chelsea centīsies noturēt uzvaru. Tāda ir tā Moura taktika nevis kautkāda slēpšanās
Varbūt definē man savu izpratni par vārdu - "slēpjas". Vai varbūt padomāsim cik ļoti taktiski gudri Mourinju šovakar apspēlēja LvG? Esmu gatavs diskusijai, dafai parumājam Bet tu esi gatavs tikai komentāru rakstīšanai - respektīvi bezjēdzīgs kadrs!
, 2015-04-18 22:33, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu ja nu ja Labāk pastāsti kā tu otrajā pasaules karā frontē ar naidnieku cīkstējies, vismaz būs jestrāk
noteikti būtu interesantāk , nekā skatīties Chelsī spēles
, 2015-04-18 22:36, pirms 10 gadiem
Metz 3-0 vadībā, otrajā puslaikā gaidām Ikaunieku laukumā!!!!
, 2015-04-18 22:37, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: noteikti būtu interesantāk , nekā skatīties Chelsī spēles
Skaties ko gribi, neskaties arī labi
, 2015-04-18 22:39, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu ja nu ja Labāk pastāsti kā tu otrajā pasaules karā frontē ar naidnieku cīkstējies, vismaz būs jestrāk
lasot tavus komentus, man izskatās,ka esi pārliecināts, ka pirms Moura Chelsī futbols vispār nav bijis
, 2015-04-18 22:42, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: lasot tavus komentus, man izskatās,ka esi pārliecināts, ka pirms Moura Chelsī futbols vispār nav bijis
Turpini lasīt... varbūt vēl kaut ko saprātosi savā ķobī
, 2015-04-18 22:45, pirms 10 gadiem
Chelseaaaaaa.. Tituls principaa ir rokaa, tik jauzvar Arsenal.
Runajot par to kapec special one ir special one - pa 60m iegadajas Kostu un Fabregasu, viens ir viens no labakajiem bombardieriem, otrs rezultativakais assistu devejs.. LVG iztere tuvu pie 200m un cinas ap 2-4 vietu. Ir starpiba
, 2015-04-18 22:46, pirms 10 gadiem
aizmirsu ielikt vēl MU 1999.gadā ar Šeringemu, Solšjēru savā sarakstā
, 2015-04-18 22:48, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Turpini lasīt... varbūt vēl kaut ko saprātosi savā ķobī
atvaino, netaisos gan tos vairs lasīt tas priekš tevis būtu pārāk liels gods
, 2015-04-18 22:48, pirms 10 gadiem
Kur futbolaa ir rakstits ka nedrikst spelet no aizsardzibas.. Pasi ielaizat golu un cikst ka nevatiet iesist.. Futbolaa taktika ir svariga un beigu beigas rezultats ir tas kas skaitas #chelsea
, 2015-04-18 22:51, pirms 10 gadiem
Tad jau sanak ka busu paekotaji ir spejusi iesist vairak golus neka jusu uzbrukosa komanda.. Bez de gea jus vispar seainieka tiktu?? Saubos
, 2015-04-18 22:52, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Chelseaaaaaa.. Tituls principaa ir rokaa, tik jauzvar Arsenal.
Runajot par to kapec special one ir special one - pa 60m iegadajas Kostu un Fabregasu, viens ir viens no labakajiem bombardieriem, otrs rezultativakais assistu devejs.. LVG iztere tuvu pie 200m un cinas ap 2-4 vietu. Ir starpiba
Nu vēl neobjektīvāk laikam nav iespējams uzrakstīt.
Pirmkārt- tev šķiet, ka TSO ir galvenais iemesls, ka izdevās tos spēlētajus nocopēt pa ''nieka'' 60M?
Otrkārt- tev šķiet, ka Gāls izvēlējās visus tos spēlētajus, kas vasarā tika sapirkti?
Treškārt- vai atceries, kādā stāvoklī tika ''atstāta'' komanda, kad tur ieradās Lv.... nu tā... salīdzinājumā ar stāvokli Londonā attiecīgajā brīdī?
, 2015-04-18 22:55, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Kur futbolaa ir rakstits ka nedrikst spelet no aizsardzibas.. Pasi ielaizat golu un cikst ka nevatiet iesist..
Un kurš rakstīja, ka NEDRĪKST? Kurš čīkstēja, ka nevarējām iesist? Tu vispār lasi, jeb tikai svaidies ar no gaisa paņemtām frāzēm?
, 2015-04-18 22:56, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Bez de gea jus vispar seainieka tiktu?? Saubos
Tikpat labi var prasīt vai jūs bez Azāra būtu jau 10pts priekšā otrajai?
, 2015-04-18 22:58, pirms 10 gadiem
Tev atkal skiet ka LVG nebija nekada teiksana kadus speletajus vins velas kadas pozicijas??? Neuzskatu ka klubs tika atstats tads iepriekseja trenera pec.. Ka vins bija pie stures cik jaunus speletajus vins iegadajas??? Atnaca LVG un vinam deva visu.. Panema Falkao lai solinu silda haha..
Padoma mazliet, mou velejas sos divus jo redzeja ka vini var padarit celsiju stipraku.. A ko LVG
, 2015-04-18 23:04, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Tev atkal skiet ka LVG nebija nekada teiksana kadus speletajus vins velas kadas pozicijas??? Neuzskatu ka klubs tika atstats tads iepriekseja trenera pec.. Ka vins bija pie stures cik jaunus speletajus vins iegadajas??? Atnaca LVG un vinam deva visu.. Panema Falkao lai solinu silda haha..
Padoma mazliet, mou velejas sos divus jo redzeja ka vini var padarit celsiju stipraku.. A ko LVG
Nedomāju, ka varēšu paskaidrot tev vēl saprotamāk, tapēc vnk iekopēšu iespējams kompetentākā MU fana ABa neseno komentāru pie MU-MC spēles:

''Ereram jau bija jāatnāk pirms gada, kad nolaida luni ar transfēru. Esmu pārliecināts ka tur viss jau bija sarunāts krietni pirms zināja ka nāks LvG. Tāpēc arī bija vajadzīgs tik ilgs laiks kamēr izkaroja sev vietu sākumsastāvā. Tāpat kā ar Šo. dM pirka protams ar LvG akceptu, bet kurš gan treneris no tāda spēlētāja atteiktos. Falkao arī paķēra jo bija pieejams, nebija tur laiks kaut ko vērtēt un analizēt. Vienīgi laikam vēl Roho jāsauc par LvG pirkumu, jo viņš plānoja spēlēt ar 3 CB un bija vajadzīgs vēl viens ar kreiso darba kāju.''
, 2015-04-18 23:04, pirms 10 gadiem
Davidson
Tu no futbola nesajedz neko
, 2015-04-18 23:06, pirms 10 gadiem
Yuka
Nu ko tu lauz savus nervus, vins nesaprot futbolu, domaa ka izteereejot naudu uzreiz saaks uzvareet, taa nav
, 2015-04-18 23:10, pirms 10 gadiem
ps. klubs tika atstāts diezgan nožēlojamā stāvoklī, jo bija nokavēta paaudžu maiņa- pēdējo titulu MU izcīnīja Fergija pēdējā gadā, kad viņš izspieda pēdējo sulu no Gigsa, Skolza, Ferdinanda, Vidiča, Evrā (cerams nav jāskaidro, kas tie par vīriem un kāda bija viņu nozīme iepriekšējos MU panākumos)

Nākamajā sezonā- lasi- pagājušajā- Moizam jau bija jāstrādā ar vnk pārpalikumiem, jo lielākā daļa atslēgas spēlētaju bija prom. Šogad savukārt komanda tiek būvēta no jauna, un tikai trakais prasītu titulu jau pirmajā sezonā- akurāt kā tu- piedod.
, 2015-04-18 23:11, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Davidson
Tu no futbola nesajedz neko
Un to saka kepka, kurš patstāvīgi uzbrūk pie futbola rakstiem par MU lietotājam yuka! No kura par MU var izlasīt vairāk atziņas kā no tevis!
Atradies te Ģenerālis!
, 2015-04-18 23:12, pirms 10 gadiem
Nee.. Es futbolu saprotu, pat loti labi.. Vnka nesaprotu tos kas noliek chelsea ka vini parko busu.. Savulaik taa pat bija ar barcelona ka vini spele tiki taka fubolu.. Kada starpiba kaa spele ja tu spej iesist vairak nekaa pretinieku komanda.
, 2015-04-18 23:12, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Yuka
Nu ko tu lauz savus nervus, vins nesaprot futbolu, domaa ka izteereejot naudu uzreiz saaks uzvareet, taa nav
Nu man jau liekas, ka viņš te vnk iespēries pad*rst, bet ja kāds šitā neobjektīvi izgāž žulti pār manu favorītkomandu, tad kaut kā grūti paklusēt.
Ar Robi, ta skaidrs- viņš tikai troļļo, bet šitas davidsons izskatās, ka tiešām to domā nopietni
, 2015-04-18 23:14, pirms 10 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Un to saka kepka, kurš patstāvīgi uzbrūk pie futbola rakstiem par MU lietotājam yuka! No kura par MU var izlasīt vairāk atziņas kā no tevis!
Atradies te Ģenerālis!
Mēs neuzbrūkam viens otram- mēs tikai diskutējam. Un ne vienmēr viedokļi sakrīt. Bet Ziwraw ir 18,7 reizes kompetentāks par vismaz 80% no la ligas faniem.
, 2015-04-18 23:25, pirms 10 gadiem
Yuka beidz cīnīties ar vējdzirnavām....viņiem labāko futbolu spēlē Chelsea,mums MU
, 2015-04-18 23:26, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Mēs neuzbrūkam viens otram- mēs tikai diskutējam. Un ne vienmēr viedokļi sakrīt. Bet Ziwraw ir 18,7 reizes kompetentāks par vismaz 80% no la ligas faniem.
Šad tad pārlasot, esmu pamanījis, ka viņš uzvelkas uz gandrīz katra tava komentāra! Redzu, ka tu centies diskutēt, viņā es saskatu satrakotu āzi! Neņem galvā, es tāpat atceros kapēc viņš tā
Par La Liga nezinu, nesekoju tai vispār!
, 2015-04-18 23:26, pirms 10 gadiem
LS andrejs
Es neskatos uz to ka vins ir MU fans, mums ir loti dazadi viedokli un gadas pat pastrideties, bet vienmer beidzam ar kopsauceju
, 2015-04-18 23:32, pirms 10 gadiem
Tikmēr Holandē PSV kļūst par čempioniem!
, 2015-04-18 23:34, pirms 10 gadiem
Ferdinand
o super, paldies par info, simpatizee PSV
, 2015-04-18 23:43, pirms 10 gadiem
LS Andrejs rakstīja: Šad tad pārlasot, esmu pamanījis, ka viņš uzvelkas uz gandrīz katra tava komentāra! Redzu, ka tu centies diskutēt, viņā es saskatu satrakotu āzi! Neņem galvā, es tāpat atceros kapēc viņš tā
Par La Liga nezinu, nesekoju tai vispār!
Es nekad neesmu ņēmis ļaunā, ka kāds sakarīgs kadrs man oponē- tieši otrādi- es pat to gaidu, jo tieši viedokļu nesakritībās var uzzināt daudz ko jaunu. Ja visi visam piekrīt, tad nav par ko diskutēt

Tikko piemēram ar ziwravu sanāca īsa, bet vērtīga diskusija par jaunajiem kadriem rakstā - Kavani noliedz baumas: "Palikšu PSG"
Ar kaunu atzīšos, ka jaunā talanta uzbrucēja Daibalas eksistenci biju palaidis garām, bet pateicoties ziwravam nācās izšķirstīt pusi neta par viņu.
Vērtīgs info, ko no teiksim Zigfrīdiem velti kādreiz sagaidīt.
, 2015-04-18 23:55, pirms 10 gadiem
edgarjans rakstīja: Lai ko var teikt par Mourinjo taktiku un busu,bet tas straadaa ka laba,ieeljota mashiina.
Par to varēja pārliecināties čempionlīgā...
, 2015-04-19 00:22, pirms 10 gadiem
CHELSEA are The best un mutes ciet Perdeļi.
, 2015-04-19 00:25, pirms 10 gadiem
gandreiq rakstīja: Par to varēja pārliecināties čempionlīgā...
Play off nevar salīdzināt ar regulāro čempi kur ir jāizspēlē 38 spēles....
, 2015-04-19 00:52, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Play off nevar salīdzināt ar regulāro čempi kur ir jāizspēlē 38 spēles....
Taisnība- bet tās 2 spēles uzskatāmi parādīja, ka spēle uz rezultāta noturēšanu var smagi atspēlēties. Ja Special būtu devis rīkojumu censties gūt vārtus, nevis mēģināt noturēt izdevīgo 0:0 (turklāt spēlējot mājās un no 30 min pat vairākumā!!), tad noteikti Chelsea būtu panākusi savu un šobrīd cīnītos ar Barsu, tā ka šoreiz Maura taktika izgāzās ar blīkšķi.

Un līdzīgi arī šajā mačā- 1:0 vienmēr ir slidens rezultāts un atdot pretiniekiem laukuma vidu vienmēr var beigties bēdīgi. Ok spēles iznākums varbūt nebija supersvarīgs, bet nu anyway...
, 2015-04-19 07:59, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Varbūt definē man savu izpratni par vārdu - "slēpjas". Vai varbūt padomāsim cik ļoti taktiski gudri Mourinju šovakar apspēlēja LvG? Esmu gatavs diskusijai, dafai parumājam Bet tu esi gatavs tikai komentāru rakstīšanai - respektīvi bezjēdzīgs kadrs!
Sorry vakar nebija laiks tadam muļķībās. Pēc pēdējā sava komentāra neienācu varis sc
Un kas tu tāds esi, lai sauktu mani par bezjēdzīgu? Dzīvē esam pazīstami, lai varētu mētāties ar tādiem apgalvojumiem? Tā kā izvēlies izteicienus, čomīt.
, 2015-04-19 10:14, pirms 10 gadiem
Mou paņēma LvG šoreiz. par busu - tur jabut apdavinatam, lai nesaprastu, kā spēlēt pret MU šobrīd. Komanda uz viļņa, protams pēc inerces skries uz priekšu, lai arī reāli smailē ir nepārliecinošais Falkao un Rūnijs kkur kamčatkā. Tikmēr che ir labākais defs + zuma + matic un nāvējošais Hazarda pace. Ja jums būtu šāds setups pieejams, kādu taktiku izvēlētos? Parādiet man kādu top līgu top komandu dueļus, kas regulāri izceļas ar augstu rezultativitāti un 'skaistu futbolu'.

+ vēl var spriest, kā būtu bijis, ja spēlētu kosta vai remy, jo Drogba tomēr ir 37 un viņam laukumā ir nedaudz citi uzdevumi. (piem., epizode kur šķiet errera kļūdījās un DD aizskrēja pretuzbrukumā - nav vairs tas ātrums, nešaubos, ka kosta būtu noskrējis pretinieku, šķiet McNair tur spēkojās) bet tas, kā būtu ja būtu, to pašu var teikt par jebkuru citu, kas nespēlēja.
, 2015-04-19 10:38, pirms 10 gadiem
Falkao nepiedodami pazaudē bumbu pie centra līnijas, seko gols kas izšķir spēles likteni! Jautājumi vairs nav, kāpēc viņš vienkārši neder EPL klubiem. Kas vēl bija Chelsea vakar no iespējām gūt vārtus? Vēlreiz kļūda un Azāra štanga. Viss. MU iespējas bija kā minimums ne mazāk. Ar to, ka Erera tika nosūtīts spēlēt Kerika (vai Blinda) pozīcijā bet Rūnijs bija pussargs. Tā nav Chelsea problēma, bet vēlreiz atkārtošos, manā izpratnē MU vakar spēlēja kā saimnieks un īsto MU spēku vērtēsim nākamsezon. Šosezon Chelsea ir īstais čempions, EPL vienkārši nebija neviens nopietns pretinieks, kas nemazina Chelsea nopelnu!
, 2015-04-19 10:49, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. klubs tika atstāts diezgan nožēlojamā stāvoklī, jo bija nokavēta paaudžu maiņa- pēdējo titulu MU izcīnīja Fergija pēdējā gadā, kad viņš izspieda pēdējo sulu no Gigsa, Skolza, Ferdinanda, Vidiča, Evrā (cerams nav jāskaidro, kas tie par vīriem un kāda bija viņu nozīme iepriekšējos MU panākumos)

Nākamajā sezonā- lasi- pagājušajā- Moizam jau bija jāstrādā ar vnk pārpalikumiem, jo lielākā daļa atslēgas spēlētaju bija prom. Šogad savukārt komanda tiek būvēta no jauna, un tikai trakais prasītu titulu jau pirmajā sezonā- akurāt kā tu- piedod.
Nesaki tā. Tā ir necieņa pret manuprāt leģendārāko cilvēku futbolā! Nešaubies, ka SAF bija izdomāti padsmit gājienu uz priekšu. Bet nedrīkst pārmest cilvēkam, ja viņš savā vecumā, ģimenes iemeslu dēļ nolemj pamest darbu un mantojumā atstāj komandu, kura vairāk kā pārliecinoši uzvar čempionātā. Tas, ka nākamajam būs grūti, bija gaidāms un ar to bija jārēķinas, jo viss klubs balstījās uz viņa pleciem...
, 2015-04-19 12:25, pirms 10 gadiem
insideout rakstīja: Parādiet man kādu top līgu top komandu dueļus, kas regulāri izceļas ar augstu rezultativitāti un 'skaistu futbolu'.
Nu el classico piemēram vienmēr ir skatāms, ko nu ļoti grūti teikt par Barsa-Athletico spēlēm. EPL šādu skatāmu dueļu ir vēl krietni vairāk, tā ka apgalvojums, ka top klubi savā starpā reti spēle skaistu futbolu, vismaz manuprāt, nav gluži tiesa.
, 2015-04-19 12:30, pirms 10 gadiem
ABa- mani epiteti bieži vien ir mazliet ''piepušķoti'', lai cilvēkiem labāk uztvertos doma.
Konkrētajā gadījumā pēc davidsona uzbrauciena, ka Che redz iztērēja 60m un visdrīzāk iegūs titulu, MU iztērē 200m un cīnās tikai par 4ku, vēlējos džekam spilgti norādīt, ka nav salīdzināms komandu potenciāls un spēks pagājušajā vasarā- respektīvi- MU bija jāatsperās no krietni zemākas latiņas nekā Che.
Fergiju disrespektēt nekādā gadījumā nebija mana doma (ja nu tiešām tas tā izklausījās).
, 2015-04-19 12:37, pirms 10 gadiem
ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.
, 2015-04-19 12:50, pirms 10 gadiem
Lielākajā daļā no komentāriem atkal raudam par to, ka, lai kā arī nebūtu, Chelsea uzvarējis.

They hate the way you score. There will be haters.
/Adidas

(varbūt kāds redzēja)
, 2015-04-19 12:57, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.
Tā nu ir, futbolisti arī ir dzīvi cilvēki, nevis datorspēles elements.
Tas, kāds spēlētājs ir šodien, nenozīmē, ka tāds pats viņš būs rīt un nākamsezon.
Attiecas arī uz Di Mariju.
Un Manchester United sakarā vispār uz daudziem attiecas - Jangu, Felainī, pat Keriku un Rūniju vienbrīd jau apcēla
, 2015-04-19 13:07, pirms 10 gadiem
Yuka
Tas ka ieguldot naudu kluba uzreiz nebus rezultatu, piekritu. Bet si kluba speletaju maina tika veitka noveloti, es uzskatu ka tas bija jadara krietni atrak un sada situacija nerastos. Parsvara visas top komandas pastiprinas gadu no gada. Pats klubs jau pielava ka tas atsperiena punkts ir tik liels.
, 2015-04-19 13:15, pirms 10 gadiem
Ko domajiet pa C.Ostinu no QPR, personigi patiktu redzet vinu Chelsea sastava
, 2015-04-19 13:15, pirms 10 gadiem
Nu lūk- ja tu tā būtu rakstījis uzreiz, tad es pilnībā piekristu.
Bet nevajag pārmest, ka iztērējām 200m, bet titula redz nav.

ps. varbūt nevajag likt visiem MU faniem pēc kārtas mīnusus un Che faniem plusus pat neskatoties, kas tur uzrakstīts. Kaut kā pokemoniski tas ir.
, 2015-04-19 13:39, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.
Tu tak lasīji to rakstu par di Mariju. Es neredzu jebkādas izmaiņas. Arī CR7 būtu sarežģīti iejusties modelī kuru būvē LvG. Vasarā LvG nāksies izvēlēties ko viņš grib turpmāk būvēt - vai modeli ar lielu daļu riska (lasi dM), vai modeli ar dominanci bumbas kontrolē. Man šķiet ka izvēlēsies otro, bet par to nevar pilnvērtīgi spriest kamēr nezinam vasaras pirkumus. Nosacīts Strotmans var visas mūsu prognozes apgriezt kājām gaisā. Bet LvG pasaules čempionātā pierādīja, ka var būt elastīgs. Ja iepriekš viņš pateica ka Holandes izlasē spēli veidos ap Strotmanu, tad paliekot bez viņa atrada veidu kā sasniegt panākumus bez viņa...
, 2015-04-19 14:39, pirms 10 gadiem
Es personīgi nebūtu baigā starā par Strūtmana piesaisti- džeks iet cauri diezgan šausmīgam savainojumu ciklam ar ceļgalu (ir pat lasīts, ka iespējams trauma ir līdz galam neizārstējama) un otrkārt Roma, zinot, cik ļoti LvG grib Strūtmanu un cik lielas finanses pieejamas MU, vismaz pagājšvasar un janvārī baigi centās mūs ''aptīrīt''- izskanēja pat tādas absurdas cenas kā 60m, ja nemaldos. Es MU vietā tiem itāļiem pateiktu- ''Ejiet ratā'' un būvētu komandu citādāk.
, 2015-04-19 15:10, pirms 10 gadiem
United fani labāk pakomentējat Ereras un De Gea situācijas vakardienas spēlē!
, 2015-04-19 15:31, pirms 10 gadiem
Es jau vairāk gaidu, ka Chelsea fani iesaistīsies diskusijā, nevis tikai teiks, ka nav laika tādām muļķībām un sabāzīs visiem MU faniem mīnusus
, 2015-04-19 15:40, pirms 10 gadiem
Vot vot.. Pasas beigas, butu tas chelsea speletajs kas simuletu, tad visi brauktu chelsea virsuu ka baigie simulanti. LVG pecspeles intervija gan neizklausijas priecigs
, 2015-04-19 15:41, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Es personīgi nebūtu baigā starā par Strūtmana piesaisti- džeks iet cauri diezgan šausmīgam savainojumu ciklam ar ceļgalu (ir pat lasīts, ka iespējams trauma ir līdz galam neizārstējama) un otrkārt Roma, zinot, cik ļoti LvG grib Strūtmanu un cik lielas finanses pieejamas MU, vismaz pagājšvasar un janvārī baigi centās mūs ''aptīrīt''- izskanēja pat tādas absurdas cenas kā 60m, ja nemaldos. Es MU vietā tiem itāļiem pateiktu- ''Ejiet ratā'' un būvētu komandu citādāk.
Strotmanu pieminēju tikai kā nosacītu variantu. Tieši dēļ smagajām traumām. Ja nebūtu pēdējā, ne mirkli nešaubos ka viņš būtu primārais mērķis vasarai. Bet kā jau pareizi pieminēji, ir milzīgas šaubas vai viņš vispār spēs atgriesties pilnvērtīgi lielajā futbolā. Tā ir slepena informācija kuru mēs neuzzināsim tuvākajā laikā. Bet MU ir jāmeklē risinājums Kerika pozīcijai, pret mazāk nopietniem pretiniekiem viņu var aizvietot Blinds vai pat Erera, bet tā ir maskēšanās.
, 2015-04-19 15:48, pirms 10 gadiem
De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.
, 2015-04-19 16:01, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.
paskaties atkārtojumā https://www.youtube.com/watch?v=ial... man jau liekas ka viņš apzināt iet uz pendeli. nezinu kā vel to nosaukt bet par simulēšanu jo no Cahila puses tur nav pārkāpums
, 2015-04-19 16:03, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.
Tas ir tieši tas ko gribēju dzirdēt! Paldies
, 2015-04-19 16:08, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: paskaties atkārtojumā https://www.youtube.com/watch?v=ial... man jau liekas ka viņš apzināt iet uz pendeli. nezinu kā vel to nosaukt bet par simulēšanu jo no Cahila puses tur nav pārkāpums
Man nevajag atkārtojumus, es viņus redzēju pietiekami daudz jau vakar. Es dzirdēju dažādus ekspertu viedokļus pēc spēles un liela daļa no tiem teica ka pendeli bija jādod. Es palieku pie sava viedokļa. Tādās spēlēs tik neviennozīmīgas pendeles dot nedrīkst. Bet tas ka spēlētājs apzināti iet uz pārkāpumu?!? Nu vecīt, arī spēlētāju kurš apsteidz pretinieku kurš veic izklupienu tad jau arī var nosaukt par simulantu... Simulants ir tas kurš krīt bez jebkādas ārējas iedarbības
, 2015-04-19 16:19, pirms 10 gadiem
Tad jau drīzāk mēs varētu sūdzēties par tiesneša nenosvilpto Terija pārkāpumu pret Falkao pēc kā sekoja gols. Bet es neesmu no tiem. Te ir EPL un ja uzbrucējs atnāk līdz laukuma centram un pazaudē bumbu, tā ir viņa problēma. Tas, ka komanda tam nebija gatava pozicionāli, tā ir MU problēma. Bet ja tiesnesis tajā situācijā nosvilptu, neviens neko nepārmestu un mēs runātu par citām epizodēm
, 2015-04-19 16:29, pirms 10 gadiem
Sasmīdināja krievu komentētāja komentārs pēc Falko saķeršanās ar Teriju- Falko paberzēja aci, uz ko komentētājs teica- ''Neraudi Falko! Nevajag! Šeit taču ir Anglijas premjerlīga!''
, 2015-04-19 16:30, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Tad jau drīzāk mēs varētu sūdzēties par tiesneša nenosvilpto Terija pārkāpumu pret Falkao pēc kā sekoja gols. Te ir EPL un ja uzbrucējs atnāk līdz laukuma centram un pazaudē bumbu, tā ir viņa problēma. Tas, ka komanda tam nebija gatava pozicionāli, tā ir MU problēma. Bet ja tiesnesis tajā situācijā nosvilptu, neviens neko nepārmestu un mēs runātu par citām epizodēm
Parkapums? Iespejams, lai gan man liekas ka Falcao jabut specigakam un nedriks krist tik viegli pec sadam situacijam. Taa nav Spanija kuraa tas butu 100% sods. Turklat gols sakas ar so epizodi, mu bija vel laiks un iespejas lai neielaistu. Erera nenostradaja lidz galam un palaida savu speletaju - hazard kurs beigas ari iesita. Jaa ja nosvilptu sis gols nebutu bet jums bija laiks vel aizsargaties
, 2015-04-19 16:39, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Parkapums? Iespejams, lai gan man liekas ka Falcao jabut specigakam un nedriks krist tik viegli pec sadam situacijam. Taa nav Spanija kuraa tas butu 100% sods. Turklat gols sakas ar so epizodi, mu bija vel laiks un iespejas lai neielaistu. Erera nenostradaja lidz galam un palaida savu speletaju - hazard kurs beigas ari iesita. Jaa ja nosvilptu sis gols nebutu bet jums bija laiks vel aizsargaties
Bet vai tad tas nav tieši tas pats par ko rakstīju?!? Un teicu jau laiku iepriekš - Falkao neder epl, vismaz ne šādā vecumā, kad pāraudzināt viņu vairs nevar. Uzbrucējs nedrīkst zaudēt bumbu laukuma centrā, tad nevelcies ārā no savas zonas un negāz iekšā komandu.
, 2015-04-19 16:52, pirms 10 gadiem
Droši vien vairumam Chelsea fanu tas būs jaunums, bet Mourinju precīzi reiz pateica par savu taktiku. Komanda kurai ir bumba, kļūdīsies biežāk nekā komanda kas aizsargājas. Tāpēc viņam nevajag bumbas kontroli, viņš grib sagaidīt pretinieka kļūdu un to realizēt. Vakar notika tieši tas un nevienam nevar būt pretenziju. Vienmēr kāds uzvar un kāds zaudē.
, 2015-04-19 16:59, pirms 10 gadiem
Diezgan precīzi teikts. Problēma tādā taktikā gan ir tā, ka nevari paļauties, ka pretinieks kļūdīsies un ne vienmēr pretinieka kļūdas var pārvērst vārtu guvumos. Mēs vakar kļūdījāmies, pret PSG šādi triki neizgāja. Tas atspoguļojās arī rezultātos.
, 2015-04-19 17:06, pirms 10 gadiem
yuka
kļūdās visi un nav jau tā, ka tu tikai sēdi un gaidi to kļūdu. Ar savu aizsardzību tu veicini un centies panākt pretinieka kļūdas. Tamdēļ Mourinju nederēja Mata, De Bruine utt. jo tie viņam nav pietiekami labi aizsardzībā. Mourinju statuss neliek šaubīties par viņa taisnību, bet labi ka futbols ir tik dažāds un ir arī citi spēles varianti
, 2015-04-19 17:30, pirms 10 gadiem
yuka st.c. daudz laba un operatīva informācija par MU ir šeit:
carrick.ru
lai gan krievi, bet labāku saitu par MU neesmu atradis pat angļu valodā. Nav man krievu klaviatūra, būtu piereģistrējies un pateicis paldies
, 2015-04-19 17:40, pirms 10 gadiem
O- paldies liels. Es krievu saitos parasti neskatos, jo krieviski lasu tempā rindkopa 2-3 minūtēs, bet ja zinu, ka kaut kas labs, tad pamokos.
Ja saki, ka vērtīga lapa, tad noteikti iemetīšu acu ābolus tur.
, 2015-04-19 17:42, pirms 10 gadiem
ps. pateikt paldies var uz jebkuras klaviatūras- vajag tikai kompī nomainīt valodu un atrast bildi, kur kurš burts atrodas Man kā izbijušam multimediju dizaineram bieži nācās šitā rakstīt visādas apsveikumu kartiņas utml
, 2015-04-19 17:48, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: O- paldies liels. Es krievu saitos parasti neskatos, jo krieviski lasu tempā rindkopa 2-3 minūtēs, bet ja zinu, ka kaut kas labs, tad pamokos.
Ja saki, ka vērtīga lapa, tad noteikti iemetīšu acu ābolus tur.
Ir ir vērts, pats tagad cenšos saņemties un izlasīt pēcspēles apskatu. Tur gudri cilvēki savākušies un darbojas.