Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Azāra vārti nodrošina "Chelsea" uzvaru pār Mančestras "United"

Rolands Eliņš

Azāra vārti nodrošina "Chelsea" uzvaru pār Mančestras "United"
Edens Azārs
Foto: AP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas 33. kārtas centrālajā spēlē "Chelsea" savā laukumā ar 1:0 pārspēja Mančestras "United". Vienīgos vārtus guva Edens Azārs, bet gūtie trīs punkti ļāvuši Žuzē Mourinju vadītajai komandai spert vēl vienu soli tuvāk titulam.

"Chelsea" sastāvā savainojumu dēļ nebija iekļauti Djēgu Košta un Loiks Remī, bet otro spēli pēc kārtas sākumsastāvā bija Didjē Drogbā, savukārt Luisam van Gālam nācās izdarīt izmaiņas Fila Evansa un Daleja Blinda diskvalifikāciju dēļ, nespēlēja arī Maikls Keriks, un Veins Rūnijs tika nobīdīts uz pussarga pozīciju, dodot lielāku rīcības brīvību Radamelam Falkao uzbrukuma priekšgalā.

"United" spēli uzsāka visai droši, taču pēc ātrajām pirmajām minūtēm ātri apstājās "Chelsea" aizsardzības priekšā. Mančestras futbolisti kontrolēja bumbu daudz vairāk, taču tikai retu reizi spēja radīt intrigu pretinieku vārtu priekšā. Savukārt "Chelsea" gaidīja savu iespēju un sagaidīja 38. minūtē, kad Edens Azārs saņēma Oskara piespēli un no soda laukuma izdarīja precīzu sitienu. Falkao gan protestēja, ka "Chelsea" uzbrukuma laikā Džons Terijs viņu nogāzis, taču tiesnesis tik un tā norādīja uz laukuma centru.

Pašā puslaika izskaņā Falkao gandrīz panāca neizšķirtu, taču Tibo Kurtuā atvairīja sitienu no tuvas distances. Savukārt otrā puslaika sākumā "Chelsea" uzņēmās iniciatīvu, un vienā uzbrukumā lieliskas iespējas izniekoja gan Drogbā, gan Azārs, kurš trāpīja pa vārtu pārliktni. Drīz gan bumba tika atdota "United", taču "Chelsea" precīzā aizsardzība liktenīgas kļūdas nepieļāva. Neko daudz nemainīja arī Anhela di Marijas došanās laukumā, pēc stūra sitiena netrāpīja Rūnijs, un "Chelsea" noturēja uzvaru ar 1:0.

Kompensācijas laikā gan "United" varēja paveikties, jo Kehils šķietami soda laukumā paklupināja Erreru, taču spānieša kritiens bija tik samākslots, ka tiesnesis pendeles vietā iedeva viņam brīdinājumu par simulāciju. Jāpiemin, ka "Chelsea" šajā mačā bija ar bumbu tikai 30% spēles laika.

Tikmēr sāpīgu zaudējumu pret "Stoke" cietusi "Southampton", kura pirmā izvirzījās vadībā, taču otrajā puslaikā ielaida divus vārtus un zaudēja 1:2. Rīt "Tottenham" būs iespēja to izspiest no pirmā sešinieka, savukārt "Swansea" šodien viesos neprata tikt galā ar "Leicester" (0:2), tādējādi vairojot tās iespējas saglabāt vietu Premjerlīgā.

Anglijas Premjerlīgas 32. kārta

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
18.04Crystal Palace-WBA0:2 (0:1)Morisons 2` Gārdners 53`
18.04Everton-Burnley1:0 (1:0)Mirallass 29`
18.04Leicester-Swansea2:0 (1:0)Uloa 15` Kings 89`
18.04Stoke-Southampton2:1(0:1)Dioufs 47` Adams 84` - Šneiderlins 22`
18.04Chelsea-Man United1:0 (1:0)Azārs 38`
19.04Man City-West Ham15:30
19.04Newcastle-Tottenham18:00

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Chelsea32237264:2676
2.Arsenal32206663:3266
3.Man United33198659:3165
4.Man City32187765:3461
5.Liverpool32176948:3757
6.Southampton331751145:2456
7.Tottenham321661050:4654
8.Swansea331381238:4247
9.Stoke331371338:4146
10.West Ham3211101142:4043
11.Crystal Palace331191342:4542
12.Everton3310111241:4341
13.West Brom21891530:4636
14.Newcastle31981533:5135
15.Aston Villa33881724:4532
16.Sunderland325141325:4829
17.Hull326101629:4528
18.Leicester32771834:5128
19.QPR33752138:5926
20.Burnley335111726:5126

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.H.KeinsTottenham19
D.KoštaChelsea19
S.AgveroMan City19
4.Č.OstinsQPR16
5.A.SančessArsenal14
O.ŽirūArsenal14
7E.AzārsChelsea13
8.S.BerahinoWBA12
V.RūnijsMan United12

  -4 [+] [-]

, 2015-04-19 10:38, pirms 10 gadiem
Falkao nepiedodami pazaudē bumbu pie centra līnijas, seko gols kas izšķir spēles likteni! Jautājumi vairs nav, kāpēc viņš vienkārši neder EPL klubiem. Kas vēl bija Chelsea vakar no iespējām gūt vārtus? Vēlreiz kļūda un Azāra štanga. Viss. MU iespējas bija kā minimums ne mazāk. Ar to, ka Erera tika nosūtīts spēlēt Kerika (vai Blinda) pozīcijā bet Rūnijs bija pussargs. Tā nav Chelsea problēma, bet vēlreiz atkārtošos, manā izpratnē MU vakar spēlēja kā saimnieks un īsto MU spēku vērtēsim nākamsezon. Šosezon Chelsea ir īstais čempions, EPL vienkārši nebija neviens nopietns pretinieks, kas nemazina Chelsea nopelnu!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-19 10:49, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. klubs tika atstāts diezgan nožēlojamā stāvoklī, jo bija nokavēta paaudžu maiņa- pēdējo titulu MU izcīnīja Fergija pēdējā gadā, kad viņš izspieda pēdējo sulu no Gigsa, Skolza, Ferdinanda, Vidiča, Evrā (cerams nav jāskaidro, kas tie par vīriem un kāda bija viņu nozīme iepriekšējos MU panākumos)

Nākamajā sezonā- lasi- pagājušajā- Moizam jau bija jāstrādā ar vnk pārpalikumiem, jo lielākā daļa atslēgas spēlētaju bija prom. Šogad savukārt komanda tiek būvēta no jauna, un tikai trakais prasītu titulu jau pirmajā sezonā- akurāt kā tu- piedod.
Nesaki tā. Tā ir necieņa pret manuprāt leģendārāko cilvēku futbolā! Nešaubies, ka SAF bija izdomāti padsmit gājienu uz priekšu. Bet nedrīkst pārmest cilvēkam, ja viņš savā vecumā, ģimenes iemeslu dēļ nolemj pamest darbu un mantojumā atstāj komandu, kura vairāk kā pārliecinoši uzvar čempionātā. Tas, ka nākamajam būs grūti, bija gaidāms un ar to bija jārēķinas, jo viss klubs balstījās uz viņa pleciem...

  -4 [+] [-]

, 2015-04-19 12:25, pirms 10 gadiem
insideout rakstīja: Parādiet man kādu top līgu top komandu dueļus, kas regulāri izceļas ar augstu rezultativitāti un 'skaistu futbolu'.
Nu el classico piemēram vienmēr ir skatāms, ko nu ļoti grūti teikt par Barsa-Athletico spēlēm. EPL šādu skatāmu dueļu ir vēl krietni vairāk, tā ka apgalvojums, ka top klubi savā starpā reti spēle skaistu futbolu, vismaz manuprāt, nav gluži tiesa.

  -3 [+] [-]

, 2015-04-19 12:30, pirms 10 gadiem
ABa- mani epiteti bieži vien ir mazliet ''piepušķoti'', lai cilvēkiem labāk uztvertos doma.
Konkrētajā gadījumā pēc davidsona uzbrauciena, ka Che redz iztērēja 60m un visdrīzāk iegūs titulu, MU iztērē 200m un cīnās tikai par 4ku, vēlējos džekam spilgti norādīt, ka nav salīdzināms komandu potenciāls un spēks pagājušajā vasarā- respektīvi- MU bija jāatsperās no krietni zemākas latiņas nekā Che.
Fergiju disrespektēt nekādā gadījumā nebija mana doma (ja nu tiešām tas tā izklausījās).

  -3 [+] [-]

, 2015-04-19 12:37, pirms 10 gadiem
ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.

  +4 [+] [-]

, 2015-04-19 12:50, pirms 10 gadiem
Lielākajā daļā no komentāriem atkal raudam par to, ka, lai kā arī nebūtu, Chelsea uzvarējis.

They hate the way you score. There will be haters.
/Adidas

(varbūt kāds redzēja)

  +3 [+] [-]

, 2015-04-19 12:57, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.
Tā nu ir, futbolisti arī ir dzīvi cilvēki, nevis datorspēles elements.
Tas, kāds spēlētājs ir šodien, nenozīmē, ka tāds pats viņš būs rīt un nākamsezon.
Attiecas arī uz Di Mariju.
Un Manchester United sakarā vispār uz daudziem attiecas - Jangu, Felainī, pat Keriku un Rūniju vienbrīd jau apcēla

  +3 [+] [-]

, 2015-04-19 13:07, pirms 10 gadiem
Yuka
Tas ka ieguldot naudu kluba uzreiz nebus rezultatu, piekritu. Bet si kluba speletaju maina tika veitka noveloti, es uzskatu ka tas bija jadara krietni atrak un sada situacija nerastos. Parsvara visas top komandas pastiprinas gadu no gada. Pats klubs jau pielava ka tas atsperiena punkts ir tik liels.

     [+] [-]

, 2015-04-19 13:15, pirms 10 gadiem
Ko domajiet pa C.Ostinu no QPR, personigi patiktu redzet vinu Chelsea sastava

  -3 [+] [-]

, 2015-04-19 13:15, pirms 10 gadiem
Nu lūk- ja tu tā būtu rakstījis uzreiz, tad es pilnībā piekristu.
Bet nevajag pārmest, ka iztērējām 200m, bet titula redz nav.

ps. varbūt nevajag likt visiem MU faniem pēc kārtas mīnusus un Che faniem plusus pat neskatoties, kas tur uzrakstīts. Kaut kā pokemoniski tas ir.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-19 13:39, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: ps. Kā patika Marijas spēle šodien viņam atvēlētajā laikā?
Apņēmos šosezon viņu vairāk nekritizēt, bet man kaut kā mazliet krīt acīs viņa šābrīža individuālisms- bieži vien priekšā 2-3 aizsargi/pussargi, bet viņš tik un tā mēgina izspraukties cauri tā vietā, lai mazliet paietu atpakaļ un atspēlētu atpakaļ aizsargiem.
Tu tak lasīji to rakstu par di Mariju. Es neredzu jebkādas izmaiņas. Arī CR7 būtu sarežģīti iejusties modelī kuru būvē LvG. Vasarā LvG nāksies izvēlēties ko viņš grib turpmāk būvēt - vai modeli ar lielu daļu riska (lasi dM), vai modeli ar dominanci bumbas kontrolē. Man šķiet ka izvēlēsies otro, bet par to nevar pilnvērtīgi spriest kamēr nezinam vasaras pirkumus. Nosacīts Strotmans var visas mūsu prognozes apgriezt kājām gaisā. Bet LvG pasaules čempionātā pierādīja, ka var būt elastīgs. Ja iepriekš viņš pateica ka Holandes izlasē spēli veidos ap Strotmanu, tad paliekot bez viņa atrada veidu kā sasniegt panākumus bez viņa...

     [+] [-]

, 2015-04-19 14:39, pirms 10 gadiem
Es personīgi nebūtu baigā starā par Strūtmana piesaisti- džeks iet cauri diezgan šausmīgam savainojumu ciklam ar ceļgalu (ir pat lasīts, ka iespējams trauma ir līdz galam neizārstējama) un otrkārt Roma, zinot, cik ļoti LvG grib Strūtmanu un cik lielas finanses pieejamas MU, vismaz pagājšvasar un janvārī baigi centās mūs ''aptīrīt''- izskanēja pat tādas absurdas cenas kā 60m, ja nemaldos. Es MU vietā tiem itāļiem pateiktu- ''Ejiet ratā'' un būvētu komandu citādāk.

     [+] [-]

, 2015-04-19 15:10, pirms 10 gadiem
United fani labāk pakomentējat Ereras un De Gea situācijas vakardienas spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 15:31, pirms 10 gadiem
Es jau vairāk gaidu, ka Chelsea fani iesaistīsies diskusijā, nevis tikai teiks, ka nav laika tādām muļķībām un sabāzīs visiem MU faniem mīnusus

     [+] [-]

, 2015-04-19 15:40, pirms 10 gadiem
Vot vot.. Pasas beigas, butu tas chelsea speletajs kas simuletu, tad visi brauktu chelsea virsuu ka baigie simulanti. LVG pecspeles intervija gan neizklausijas priecigs

     [+] [-]

, 2015-04-19 15:41, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Es personīgi nebūtu baigā starā par Strūtmana piesaisti- džeks iet cauri diezgan šausmīgam savainojumu ciklam ar ceļgalu (ir pat lasīts, ka iespējams trauma ir līdz galam neizārstējama) un otrkārt Roma, zinot, cik ļoti LvG grib Strūtmanu un cik lielas finanses pieejamas MU, vismaz pagājšvasar un janvārī baigi centās mūs ''aptīrīt''- izskanēja pat tādas absurdas cenas kā 60m, ja nemaldos. Es MU vietā tiem itāļiem pateiktu- ''Ejiet ratā'' un būvētu komandu citādāk.
Strotmanu pieminēju tikai kā nosacītu variantu. Tieši dēļ smagajām traumām. Ja nebūtu pēdējā, ne mirkli nešaubos ka viņš būtu primārais mērķis vasarai. Bet kā jau pareizi pieminēji, ir milzīgas šaubas vai viņš vispār spēs atgriesties pilnvērtīgi lielajā futbolā. Tā ir slepena informācija kuru mēs neuzzināsim tuvākajā laikā. Bet MU ir jāmeklē risinājums Kerika pozīcijai, pret mazāk nopietniem pretiniekiem viņu var aizvietot Blinds vai pat Erera, bet tā ir maskēšanās.

     [+] [-]

, 2015-04-19 15:48, pirms 10 gadiem
De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.

     [+] [-]

, 2015-04-19 16:01, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.
paskaties atkārtojumā https://www.youtube.com/watch?v=ial... man jau liekas ka viņš apzināt iet uz pendeli. nezinu kā vel to nosaukt bet par simulēšanu jo no Cahila puses tur nav pārkāpums

     [+] [-]

, 2015-04-19 16:03, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: De Hea varēja mierīgi dot dzelteno, bet tikai atkārtojumā varēja precīzi pateikt ka nospēlēja ar roku ārpus soda laukuma. Situācija nebija tāda ka De Hea glāba kaut kādu bezcerīgu situāciju lai par to dotu sarkano. Erera nesimulēja, ja tiesnesis iedotu pendeli, piekasīties viņam nevarētu, tāpat kā nevaru viņam pārmest ka pendeli neiedeva. Piekrītu, ka tādās spēlēs tik neviennozīmīgās situācijās svilpt nedrīkst. MU fani par šo epizodi sūdzēties nedrīkst.
Tas ir tieši tas ko gribēju dzirdēt! Paldies

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 16:08, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: paskaties atkārtojumā https://www.youtube.com/watch?v=ial... man jau liekas ka viņš apzināt iet uz pendeli. nezinu kā vel to nosaukt bet par simulēšanu jo no Cahila puses tur nav pārkāpums
Man nevajag atkārtojumus, es viņus redzēju pietiekami daudz jau vakar. Es dzirdēju dažādus ekspertu viedokļus pēc spēles un liela daļa no tiem teica ka pendeli bija jādod. Es palieku pie sava viedokļa. Tādās spēlēs tik neviennozīmīgas pendeles dot nedrīkst. Bet tas ka spēlētājs apzināti iet uz pārkāpumu?!? Nu vecīt, arī spēlētāju kurš apsteidz pretinieku kurš veic izklupienu tad jau arī var nosaukt par simulantu... Simulants ir tas kurš krīt bez jebkādas ārējas iedarbības

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 16:19, pirms 10 gadiem
Tad jau drīzāk mēs varētu sūdzēties par tiesneša nenosvilpto Terija pārkāpumu pret Falkao pēc kā sekoja gols. Bet es neesmu no tiem. Te ir EPL un ja uzbrucējs atnāk līdz laukuma centram un pazaudē bumbu, tā ir viņa problēma. Tas, ka komanda tam nebija gatava pozicionāli, tā ir MU problēma. Bet ja tiesnesis tajā situācijā nosvilptu, neviens neko nepārmestu un mēs runātu par citām epizodēm

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 16:29, pirms 10 gadiem
Sasmīdināja krievu komentētāja komentārs pēc Falko saķeršanās ar Teriju- Falko paberzēja aci, uz ko komentētājs teica- ''Neraudi Falko! Nevajag! Šeit taču ir Anglijas premjerlīga!''

     [+] [-]

, 2015-04-19 16:30, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Tad jau drīzāk mēs varētu sūdzēties par tiesneša nenosvilpto Terija pārkāpumu pret Falkao pēc kā sekoja gols. Te ir EPL un ja uzbrucējs atnāk līdz laukuma centram un pazaudē bumbu, tā ir viņa problēma. Tas, ka komanda tam nebija gatava pozicionāli, tā ir MU problēma. Bet ja tiesnesis tajā situācijā nosvilptu, neviens neko nepārmestu un mēs runātu par citām epizodēm
Parkapums? Iespejams, lai gan man liekas ka Falcao jabut specigakam un nedriks krist tik viegli pec sadam situacijam. Taa nav Spanija kuraa tas butu 100% sods. Turklat gols sakas ar so epizodi, mu bija vel laiks un iespejas lai neielaistu. Erera nenostradaja lidz galam un palaida savu speletaju - hazard kurs beigas ari iesita. Jaa ja nosvilptu sis gols nebutu bet jums bija laiks vel aizsargaties

     [+] [-]

, 2015-04-19 16:39, pirms 10 gadiem
davidsons20 rakstīja: Parkapums? Iespejams, lai gan man liekas ka Falcao jabut specigakam un nedriks krist tik viegli pec sadam situacijam. Taa nav Spanija kuraa tas butu 100% sods. Turklat gols sakas ar so epizodi, mu bija vel laiks un iespejas lai neielaistu. Erera nenostradaja lidz galam un palaida savu speletaju - hazard kurs beigas ari iesita. Jaa ja nosvilptu sis gols nebutu bet jums bija laiks vel aizsargaties
Bet vai tad tas nav tieši tas pats par ko rakstīju?!? Un teicu jau laiku iepriekš - Falkao neder epl, vismaz ne šādā vecumā, kad pāraudzināt viņu vairs nevar. Uzbrucējs nedrīkst zaudēt bumbu laukuma centrā, tad nevelcies ārā no savas zonas un negāz iekšā komandu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-19 16:52, pirms 10 gadiem
Droši vien vairumam Chelsea fanu tas būs jaunums, bet Mourinju precīzi reiz pateica par savu taktiku. Komanda kurai ir bumba, kļūdīsies biežāk nekā komanda kas aizsargājas. Tāpēc viņam nevajag bumbas kontroli, viņš grib sagaidīt pretinieka kļūdu un to realizēt. Vakar notika tieši tas un nevienam nevar būt pretenziju. Vienmēr kāds uzvar un kāds zaudē.

     [+] [-]

, 2015-04-19 16:59, pirms 10 gadiem
Diezgan precīzi teikts. Problēma tādā taktikā gan ir tā, ka nevari paļauties, ka pretinieks kļūdīsies un ne vienmēr pretinieka kļūdas var pārvērst vārtu guvumos. Mēs vakar kļūdījāmies, pret PSG šādi triki neizgāja. Tas atspoguļojās arī rezultātos.

     [+] [-]

, 2015-04-19 17:06, pirms 10 gadiem
yuka
kļūdās visi un nav jau tā, ka tu tikai sēdi un gaidi to kļūdu. Ar savu aizsardzību tu veicini un centies panākt pretinieka kļūdas. Tamdēļ Mourinju nederēja Mata, De Bruine utt. jo tie viņam nav pietiekami labi aizsardzībā. Mourinju statuss neliek šaubīties par viņa taisnību, bet labi ka futbols ir tik dažāds un ir arī citi spēles varianti

     [+] [-]

, 2015-04-19 17:30, pirms 10 gadiem
yuka st.c. daudz laba un operatīva informācija par MU ir šeit:
carrick.ru
lai gan krievi, bet labāku saitu par MU neesmu atradis pat angļu valodā. Nav man krievu klaviatūra, būtu piereģistrējies un pateicis paldies

     [+] [-]

, 2015-04-19 17:40, pirms 10 gadiem
O- paldies liels. Es krievu saitos parasti neskatos, jo krieviski lasu tempā rindkopa 2-3 minūtēs, bet ja zinu, ka kaut kas labs, tad pamokos.
Ja saki, ka vērtīga lapa, tad noteikti iemetīšu acu ābolus tur.

     [+] [-]

, 2015-04-19 17:42, pirms 10 gadiem
ps. pateikt paldies var uz jebkuras klaviatūras- vajag tikai kompī nomainīt valodu un atrast bildi, kur kurš burts atrodas Man kā izbijušam multimediju dizaineram bieži nācās šitā rakstīt visādas apsveikumu kartiņas utml

     [+] [-]

, 2015-04-19 17:48, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: O- paldies liels. Es krievu saitos parasti neskatos, jo krieviski lasu tempā rindkopa 2-3 minūtēs, bet ja zinu, ka kaut kas labs, tad pamokos.
Ja saki, ka vērtīga lapa, tad noteikti iemetīšu acu ābolus tur.
Ir ir vērts, pats tagad cenšos saņemties un izlasīt pēcspēles apskatu. Tur gudri cilvēki savākušies un darbojas.