Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" pirmo reizi Premjerlīgas vadībā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester United" pirmo reizi Premjerlīgas vadībā
Karloss Tevezs un Dimitars Berbatovs
Foto: AP

Šodien Anglijas Premjerlīgā 22. kārtas ietvaros aizvadītas sešas spēles. "Manchester United" viesos pēdējā minūtē guva uzvaru nesošos vārtus pret "Bolton" un uzvarēja ar 1:0. Mančestrieši pirmo reizi šajā sezonā izvirzījušies Premjerlīgas vadībā. Laimīga pēdējo minūšu uzvara arī "Chelsea".

"Manchester United" laimīga uzvara

Sākums bija līdzīgs, taču, laikam ejot, aizvien lielāku teritoriālu pārsvaru ieguva "Manchester United". Trīs reizes pirmajā puslaikā "Bolton" glāba vārtsargs Jusi Jaskalainens - viņš atvairīja gan Krištianu Ronaldu sitienu ar galvu, gan Ronaldu bīstamu soda sitienu, gan arī Andersona spēcīgu tālsitienu. Mājinieki atbildēja vien ar Fabrisa Muambas tālu raidījumu, kuru uz stūra sitienu atvairīja Edvīns van der Sārs.

Otrajā puslaikā "Bolton" spēlēja krietni vien labāk, un cīņa jau bija līdzīga. Brīžiem valdīja diezgan atklāts futbols - abas komandas cerēja izraut uzvaru. Pēdējās 20 minūtēs tomēr atkal izpaudās "United" pārsvars, un 90. minūtē mančestrieši savu panāca - Karloss Tevezs (spēlē savainotā Veina Rūnija vietā) izspraucās starp diviem sedzējiem un ideāli piespēlēja vārtu priekšā esošajam Dimitaram Berbatovam, kurš sitienā ar galvu nekļūdījās. 1:0 viesu uzvara, un pirmo reizi šajā sezonā "Manchester United" izvirzījusies pirmajā vietā. Tāpat jāpiemin, ka šī bija "United" un van der Sāra desmitā sausā spēle pēc kārtas.

"Chelsea" uzvara vēl laimīgāka

"Chelsea" pirmajā puslaikā bija vairākas iespējas. Lielisku situāciju pēc Frenka Lamparda izpildīta soda sitiena neizmantoja Salomons Kalū. Savukārt pēc viesu spēlētāja Raiena Šouvkrosa izklupiena pret to pašu Kalū "Chelsea" pieprasīja 11 metru soda sitienu, taču tiesneša svilpe klusēja. Visbeidzot Nikolā Anelkas un Ešlija Kola sitienus atvairīja "Stoke" vārtsargs Tomass Sorensens.

Otrā puslaika sākumā iespēju izniekoja arī Mihaels Ballaks, un drīz vien "Chelsea" par šādu izšķērdību tika sodīta - pēc jaunieguvuma Džeimsa Bītija piespēles slavenais sānu iemetienu meistars Rorijs Delaps 60. minūtē negaidīti izvirzīja vadībā "Stoke". "Chelsea" metās atspēlēties, un mača izskaņā guva divus vārtus. Izlīdzinājumu aristokrāti panāca - 89. minūtē ar galvu precīzs bija Beleti. Savukārt vēl pēc mirkļa Lampards savā 400. spēlē "Chelsea" rindās izrāva savai komandai uzvaru ar skaistu tālisitienu. Luišs Felipe Skolari varēja atviegloti nopūsties - 2:1 "Chelsea" uzvara.

Anglijas Premjerlīga, 22. kārta (17. janvāris)

Blackburn R. - Newcastle U. 3:0 (0:0) (Makartijs 61' (11m), Robertss 62', 86')
Bolton W. - Manchester U. 0:1 (0:0) (Berbatovs 90')
Chelsea - Stoke C. 2:1 (0:0) (Beleti 89', Lampards 90' - Delaps 60')
Manchester C. - Wigan Athletic 1:0 (0:0) (Zabaleta 53')
Sunderland - Aston Villa 1:2 (1:0) (Kolinss 11' - Milners 63', Berijs 80' (11m))
West Bromwich A. - Middlesbrough 3:0 (1:0) (Brants 4', Korens 54', 67')

Atlikušās 22. kārtas spēles

Hull C. - Arsenal (šodien)
West Ham U. - Fulham (rīt)
Tottenham H. - Portsmouth (rīt)
Liverpool - Everton (parīt)

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Manchester United 21 145234:10 47
2.Liverpool 21 137135:13 46
3.Chelsea 22 136342:13 45
4.Aston Villa 22 135437:24 44
5.Arsenal 21 115534:23 38
6.Everton 21 105629:25 35
7.Wigan Athletic 22 94925:23 31
8.Hull City 21 76828:39 27
9.Fulham 19 68518:14 26
10.West Ham 21 75926:30 26
11.Manchester City 21 741039:30 25
12.Bolton 22 721322:30 23
13.Newcastle 22 58928:37 23
14.Sunderland 22 651123:32 23
15.Portsmouth 20 65921:33 23
16.Blackburn 21 561025:36 21
17.Middlesbrough 22 561118:33 21
18.Stoke City 22 561119:35 21
19.West Bromwich 22 631320:37 21
20.Tottenham Hotspur 21 551120:26 20

Anglijas Premjerlīgas rezultatīvākie spēlētāji (iekavās realizētie 11m soda sitieni)

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Nikolā AnelkaChelsea14
2.RobinjuManchester City11 (1)
3.Amr ZakiWigan10 (4)
4.Gabriels AgbonlahorsAston Villa9
5.Frenks LampardsChelsea9 (1)
6.-8.Pīters KraučsPortsmouth8
6.-8.Robins van PērsijsArsenal8
6.-8.Maikls OuvensNewcastle8
9.-11.Džibrils SisēSunderland8 (1)
9.-11.Stīvens DžerardsLiverpool8 (1)
9.-11.Krištianu RonalduManchester United8 (1)

Vairāk par 2008./09. gada sezonu lasiet ŠEIT.

"Manchester United" izrauj uzvaru ("Bolton" - "United" 0:1)

"Chelsea" ielaiž ("Chelsea" - "Stoke" 2:1)

Lampards izrauj uzvaru "Chelsea" ("Chelsea" - "Stoke" 2:1)

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:03, pirms 16 gadiem
Knapi izrāva uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-17 19:04, pirms 16 gadiem
Kas par speeles beigaam Chelsea-Stoke speelee!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ulmens

  +7 [+] [-]

, 2009-01-17 19:05, pirms 16 gadiem
Labi, kas labi beidzas
Prieks, ka Lampards atzīmējās ar vārtu guvu savā 400

 +11 [+] [-]

, 2009-01-17 19:05, pirms 16 gadiem
Abi superklubi izrauj uzvaru pedejas minutees, kautkaa paraak biezi tas notiek
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

     [+] [-]

, 2009-01-17 19:05, pirms 16 gadiem
Nu pedejas speles vai nu vartus pirmaja vai pedeja minute gust
Slēpts komentārs: PolkaDot

  +6 [+] [-]

, 2009-01-17 19:06, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Chelsea" vienkārši zvēri Tik skaista uzvara Šitā izvilt 3 punktus no cepures Malacis, Frenks

MU arī šoreiz paveicās. Atkal 1:0
Aga bet Chelsea nepaveicas ?

 +11 [+] [-]

, 2009-01-17 19:06, pirms 16 gadiem
Ists trileris bija Londona.Skatijos tiesam skaists macs

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:06, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Puīgrenjē ir ļoti labs aizsargs. "Zenit" tas būs liels zaudējums.
(c)http://esports.lv/futbols/transferi/13012009-pugrenje_atstaj_zenit

Tiešī Pugreņjē arī atstāja Berbatovu vienu pašu vārtu priekšā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:07, pirms 16 gadiem
esmu beigts. 42 sitieni uz Stoke vartiem, kas par izšķērdētām izdevibam un Stoke no saviem 4 sitieniem uz vartiem vienus iebakstija. totāla dominance Chelseai bija. Visi Chelsea spēlētāji uzsita vismaz reizi pa vartiem, jāuzteic Sorensens, kurš vilka Stoke ārā. Laimiga mainja, ka Belleti uznaca un pec brīža iesita.. un beigās vispār spiediens tik liels pie Stoke vartiem, sitieni pēc sitiena un Lampards ar kreileni smuki ieblieza...


Go Chelsea!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-17 19:07, pirms 16 gadiem
Priece ka chelsea rindas spele jaunie Štoks un Di Santo
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:07, pirms 16 gadiem
alzamora rakstīja: Abi superklubi izrauj uzvaru pedejas minutees, kautkaa paraak biezi tas notiek
CHelseai nē.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-17 19:07, pirms 16 gadiem
ļoti smaga spēle dēļ tā ka tā jau bija 3. spēle šonedēļ!!!!
nav viegli spēlēt 3 spēles nedēļā un vēl visas vinēt!!!!
Ļoti patiikama uzvara....beidzot esam tabulā tu kur mums vajag būt!!!!
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:08, pirms 16 gadiem
kā lai pasaka - MU atdzimst kā fēnikss no pelniem.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:09, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Chelsea" vienkārši zvēri Tik skaista uzvara Šitā izvilt 3 punktus no cepures Malacis, Frenks

MU arī šoreiz paveicās. Atkal 1:0

p.s.-šī bija "Chelsea" stunda
Beidzot tā pienāca!!
Pēc ielaistiem vārtiem man vienkārši nebija vārdi un biu jau samierinājies, ka labākā gadījumā būs neizšķirts un tad ap 80 min pazuda nets un tad parādās un redzu Chelsea jau vadībā 2:1!!! Lielsa prieks par to!! Bet, ja turpinās tik švaki spēlēt būs grūti atlikošo sezonu!!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-17 19:09, pirms 16 gadiem
homersimpson rakstīja: juuuhuu es tevi miilu :* pasmaidi, sauliite aaraa, viss tik jauki!
Kur Tu dzīvo, ka Tev saulīte ārā spīd?

  -4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:09, pirms 16 gadiem
homersimpson rakstīja: juuuhuu es tevi miilu :* pasmaidi, sauliite aaraa, viss tik jauki!
Pa nakti saule? Neesi kko sašņaucies?

  +5 [+] [-]

, 2009-01-17 19:10, pirms 16 gadiem
Uz MU veiksmes fona Chelsea uzvara nemaz nešķiet tik bēdīgs fakts.
Gloooory MU!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:10, pirms 16 gadiem
Ljoti veiksmiiga uzvara. Paldies Berbatovam par atkal izciiniitajiem triis punktiem, patieshaam svariigajiem triis punktiem. Pirmdien paredzu ljoti smagu speeli Puulei, Everton ir nopietns pretinieks.

     [+] [-]

, 2009-01-17 19:10, pirms 16 gadiem
krisis rakstīja: Priece ka chelsea rindas spele jaunie Štoks un Di Santo
Di Santo asistēja smuki Belleti. Bet Stochs vareja pat iesist uzvaras vartus.. gribu, lai Scolari sāk laizt laukumā arī Kakutu, kurš manas acis svaa vecuma ir viens no tehniskakajiem speletājiem pasaulē..
Slēpts komentārs: smurgulis
Slēpts komentārs: PolkaDot

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:11, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Chelsea" vienkārši zvēri Tik skaista uzvara Šitā izvilkt 3 punktus no cepures Malacis, Frenks

MU arī šoreiz paveicās. Atkal 1:0

p.s.-šī bija "Chelsea" stunda
Nu vnk fascine tas tavs koments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:12, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: un kas par to? Tad jau Rio vispār ir pēdējais lūzeris
Man patīk, ka tu sevi sauc par mega-ekspertu, taču realitāte ir tāda, ka tu esi atkal "izcēlies"

Un jā - starp citu. Rio Ferdinands ir labākais Anglijas izlases aizsargs. Tas ir informācijai, pirms tu muti palaid vaļā.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:15, pirms 16 gadiem
massbeat rakstīja: Man patīk, ka tu sevi sauc par mega-ekspertu, taču realitāte ir tāda, ka tu esi atkal "izcēlies"

Un jā - starp citu. Rio Ferdinands ir labākais Anglijas izlases aizsargs. Tas ir informācijai, pirms tu muti palaid vaļā.
Tā nu neteiktu, ka Rio ir labākais aizsargs Anglijas izlasē, Tu aizmirsi par Teriju

  -3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:15, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: Pats arī neesi sašņaucies kko? Kāda vēl nakts?
Mamma liek jau iet gulēt?
Nu vakars, kakaja rezņica?
Slēpts komentārs: PolkaDot

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:18, pirms 16 gadiem
PolkaDot rakstīja: Pat Liverpool sezonas sākumā neizvilka tik daudz uzvaras spēļu beigās ka MU izvelk pēdējos mēnešos! Tad jūs dirsāt cik ilgi var veikties,a tagad es dirsīšu ka Mudakiem visu laiku veicas,mudaki mudaki mudaki haļavščiki! glory glory city
Bez Aplikšanas jau nu nekādi nevar, ne?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:18, pirms 16 gadiem
Lieliski, ka izdevaas izciiniit kaarteejo uzvaru peec TIK saspringta grafika.

Tieshaam, neticeeju, ka tas notiks, jo vareeja redzeet, ka nebija taas dzirksteliites un tas arii saprotams, kaa nekaa, jau atkal jaaaizvada 2 speeles nedeeljaa un tas viss veel pirms nesenaa brauciena uz Japaanu.

Un tiem puisheljiem, kuri kaut ko chiikst par Chelsea un United haljavaam, tiem atgaadinaashu, to, ka nevis taas ir haljavas, bet likumsakariibas. Chelsea bija milziigs paarsvars shodien, taapeec, ir tikai likumsakariigi, ka vinji guva vaartus, tam bija jaanotiek aatraak vai veelaak.

Par United - protams, juutos atvieglots, ka izdevaas guut vaartus, tachu nekas no taa gola nebija haljava, Tevezs savaa stilaa izciinija bumbu, nogaidiija kad varees piespeeleet Berbam taa, lai vinjsh nebuutu aizmuguree un paareejais jau bija tehnikas jautaajums.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:18, pirms 16 gadiem
PolkaDot rakstīja: Pat Liverpool sezonas sākumā neizvilka tik daudz uzvaras spēļu beigās ka MU izvelk pēdējos mēnešos! Tad jūs dirsāt cik ilgi var veikties,a tagad es dirsīšu ka Mudakiem visu laiku veicas,mudaki mudaki mudaki haļavščiki! glory glory city
Pilnīgi saprotu Tevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:20, pirms 16 gadiem
MU un Chelsea(pēdējā laikā mazāk Jose laikā bija izteiktāk) ir tas kas Liverpool un Arsenal pietrūkst- uzvarētāju mentalitāte, spēja izraut uzvaras arī spēlējot salīdzinoši slikti, ticot uzvarai un cīnoties līdz galam.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:20, pirms 16 gadiem
tagad Benitezs varēs izjust spriedzīti pirmdienas māčā par līderpozīciju atgūšanu...
United spēles pēdējā laikā tā dod pa nerviem !! bet labi beidzas un MU jau 10 spēles pretiniekus atstāj uz nullēm !! tā turēt !!
starp citu cik nopietns ir Rūnija savainojums ??

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:20, pirms 16 gadiem
Beidzot MU pirmie!!!Karaļi atgriežas savaa likumiigajaa un vieniigajaa vietaa!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:22, pirms 16 gadiem
homersimpson rakstīja: pat tu nesabojasi man garstaavokli, jo es zinu ka sirdii tu esi jauks puisiitis ^________^
no Tavas starojošās auras man sagribējās simpsonus paskatīties...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:22, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Ljoti veiksmiiga uzvara. Paldies Berbatovam par atkal izciiniitajiem triis punktiem, patieshaam svariigajiem triis punktiem. Pirmdien paredzu ljoti smagu speeli Puulei, Everton ir nopietns pretinieks.
Es gan teiktu, ka paldies jāsaka Tevezam! Berbatovs protams arī labs, bet nu drīzāk būtu jābļauj ja viņš no tādas situācijas nebūtu iesitis, kas arī pēc sitiena nebija tālu no iespējamības Viss labs kas labi beidzas! Šoreiz tiešām neko vairāk kā uz 1:0 īsti nevarēja cerēt, tāpēc par šo rezultātu liels prieks! Un tiešām, lai jau Chelsea tiek lielā izglābšanās, galvenais ka esam virsotnē, neskatoties uz daudzajām traumām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:23, pirms 16 gadiem
vai,vai,vai kaa visiem nelabveeljiem skauzh!
bet realitaate ir turniira tabulaa!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:24, pirms 16 gadiem
Schtegomans pateica kaa ir, cita lieta ir, ka Liverpool shosezon saak paraadiities uzvareetaaju mentalitaate un arii vinji velk aaraa speeles, kuraas nenospeelee labi

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 19:24, pirms 16 gadiem
fascinee ciinja par izdziivoshanu ...
1a uzvara un var pacelties liidz 12 vietai ...

  +9 [+] [-]

, 2009-01-17 19:26, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: un kas par to? Tad jau Rio vispār ir pēdējais lūzeris
lasot, tavus spriedeleejumus, rodas tikai viens jautaajums. No kura laika Latvijas psihenees taadiem pacientiem kaa tu ir pieejams internets?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:27, pirms 16 gadiem
Schtegomans rakstīja: MU un Chelsea(pēdējā laikā mazāk Jose laikā bija izteiktāk) ir tas kas Liverpool un Arsenal pietrūkst- uzvarētāju mentalitāte, spēja izraut uzvaras arī spēlējot salīdzinoši slikti, ticot uzvarai un cīnoties līdz galam.
Nu Pūlei šīs sezonas sākumā arī tas tomēr bij...

Tagad visiem Liverpūles atbalstītājiem jācer ka Benitezs beigs mudīties un laidīs laukumā gan Toresu, gan Kīnu (un pēc 60 min nenomainīs Kīnu pret Ngogu, jo Spuru sastāvā Kīns regulāri sita izšķirošos golus), tad jābūt arī rezultātam.

Prieks par Aston Villu, tur līdzi pārējiem līderiem. Varēja jau šodien apsteigt Čelsī, ja Lampards nebūtu otro golu iesitis.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 19:31, pirms 16 gadiem
Pēc visa spriežot, ne tikai Benitesam sameties stresiņš redzot kā MU tabulā tuvojās un arī apsteidz! Izrādās streso arī esporta Pool līdzjutēji! Tik skatās prātīgi ar to stresu, redz ka visādi gadās...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-17 19:36, pirms 16 gadiem
PolkaDot rakstīja: vienīgais prieks tas ka Krištīne atkal nospēlēja slikti un šogad viņam balvas nespīd
O, vēl viens kadrs parādījās, kam futbolistus patīk saukt mīļos sieviešu vārdos Kas tik te neatklājas

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 19:41, pirms 16 gadiem
POO fani redzami saak stresot. var jau atkal vainot seru un to ka vinjs regulee visu liigaa. ir vienkaarshi jaatdziist ka MAU uz doto mirkli ir daudz labaakaa formaa nekaa LIVERPOO.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 19:46, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Es gan teiktu, ka paldies jāsaka Tevezam! Berbatovs protams arī labs, bet nu drīzāk būtu jābļauj ja viņš no tādas situācijas nebūtu iesitis, kas arī pēc sitiena nebija tālu no iespējamības Viss labs kas labi beidzas! Šoreiz tiešām neko vairāk kā uz 1:0 īsti nevarēja cerēt, tāpēc par šo rezultātu liels prieks! Un tiešām, lai jau Chelsea tiek lielā izglābšanās, galvenais ka esam virsotnē, neskatoties uz daudzajām traumām!
Tevezs regulāri sit svarīgus golus vai atdod svarīgas piespēles (spēles beigās, svarīgās spēlēs utt).
Škrobe par Wigan, varēja pieveikt tos عربي مدينة un atstāt viņus tuvāk izkrišanas zonai, lai Kakā apdomā uz kurieni iet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:03, pirms 16 gadiem
it`s my life rakstīja: Beidzot MU pirmie!!!Karaļi atgriežas savaa likumiigajaa un vieniigajaa vietaa!!!
pilnībā piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:05, pirms 16 gadiem
Kāds vispār pamanīja, kura komanda ir pēdējā vietā?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:07, pirms 16 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Kāds vispār pamanīja, kura komanda ir pēdējā vietā?
Par to tikai prieks!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 20:13, pirms 16 gadiem
MU vārtu video tas komentētājs tik rēcīgs.. kādas 10 sekundes uz `o` velk.

     [+] [-]

, 2009-01-17 20:15, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Tevezs regulāri sit svarīgus golus vai atdod svarīgas piespēles (spēles beigās, svarīgās spēlēs utt).
Jā biju pamanījis Tāpēc jau MU līdzjutēji viņu tik ļoti mīl! Ne tikai tāpēc protams, jo Karlos vienmēr ir uzsvēris savu vēlmi spēlēt tieši šajā klubā jau kopš bērnības! Žēl, bet man liekas, ka MU nemaksās par viņu tos 32m!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-17 20:19, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: POO fani redzami saak stresot. var jau atkal vainot seru un to ka vinjs regulee visu liigaa. ir vienkaarshi jaatdziist ka MAU uz doto mirkli ir daudz labaakaa formaa nekaa LIVERPOO.
Bet, vai tad tā nav? Vai, tad viņš neiet gandrīz katras spēles pārtraukumā runāt ar tiesnesi? Kad viņš kritizē tiesnešus, tad viņam tiek tikai aizrādīts, bet, ja citi kko pasaka par tiesnešiem, tad iedod mēmāko diskābeli! Vienkārši besīīī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:26, pirms 16 gadiem
Kāds skatās Arsenal pret Hull City? Pirmo puslaiku nesanāca redzēt, tādēļ labprāt redzētu kāda mazu rezumē par to.

     [+] [-]

, 2009-01-17 20:28, pirms 16 gadiem
Tevesam nevelti ir iesauka "Apacis".Tas argentiinietis ir iists ZVEERS!!!

     [+] [-]

, 2009-01-17 20:33, pirms 16 gadiem
mazpedis rakstīja: Kāds skatās Arsenal pret Hull City? Pirmo puslaiku nesanāca redzēt, tādēļ labprāt redzētu kāda mazu rezumē par to.
Respect hull, labi speelee, drosi uzbruuk, bet Ade ar galvinu no stuuriisha ielika, RvP pa paarliktni uzshaava! neteiktu ka Arsenal ir labi!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 20:34, pirms 16 gadiem
PolkaDot rakstīja: vienīgais prieks tas ka Krištīne atkal nospēlēja slikti un šogad viņam balvas nespīd
Tu āzi ja neredzēji spēli tad kluse stulbais duraks
un šeit nau nevienas krištīnes luni ^^ ja tevi tā sauc tad man piekāst vari savu vardu izpasut fakeriem.. šis ir tikai gada sākums un tu vel neko nevari paredzēt zābak.. vnk tu esi lohs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-17 20:39, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Tikai nevajag, United tādās spēlēs kā pret Bolton tiesnešu palīdzība nav vajadzīga un aizbildināties ar to, ka United uzvar tikai tiesnešu dēļ ir stulbi, Benitezs vienkārši ar visiem saviem nierakmeņiem sagājis sviestā, pagājušonedēļ viens krievu komentētājs izcili pateica par šīm Beniteza muļķībām! United iesita pirmajā minūtē pret Wigan un viņš uzreiz teica ar ironijas pieskaņu, ka acīmredzot jau Sers Alekss būs ar tiesnešiem pirms spēles parunājis! Man Pool fanu vietā būtu kauns par to ākstu - Benitezu

p.s. Who's on top of the league now?!
Nu tādās spēles, kā pret Boltonu nevajag, bet pārējās citās vajag!! Benitezs visu sezonu vispār neko nebija teicis, bet tagad viņa pacietībīas mērs bija pilns, un viņš pateica visu, ko domāja. Pasaki, ka tā nebija, ka Fergusons pēc katras neuzvarētās spēles kādu nevainoja? Bija vainīgi, vai nu tiesneši, vai laukums bijis slikts. Un, protams kalendārs, arī priekš viņa nebija labs. Viņa MU atkal bija vissliktākais, un viss neparocīgākais kalendārs, bet visiem pārējiem ir idēāls, un viņi spēlē tad, kad viņiem ērtāk, nevis kā kalendārs nosaka. Un tas, ka federācija SAF nepiemēro gandrīz nekādus sodus, tas arī ir normāli? Viņš var kritizēt tiesnešus, cik grib un viņam sods nav.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:43, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Jā biju pamanījis Tāpēc jau MU līdzjutēji viņu tik ļoti mīl! Ne tikai tāpēc protams, jo Karlos vienmēr ir uzsvēris savu vēlmi spēlēt tieši šajā klubā jau kopš bērnības! Žēl, bet man liekas, ka MU nemaksās par viņu tos 32m!
To visu var pateikt vienā (OK 3os vārdos):
F*cking greedy Kia...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 20:48, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Tikai nevajag, United tādās spēlēs kā pret Bolton tiesnešu palīdzība nav vajadzīga un aizbildināties ar to, ka United uzvar tikai tiesnešu dēļ ir stulbi, Benitezs vienkārši ar visiem saviem nierakmeņiem sagājis sviestā, pagājušonedēļ viens krievu komentētājs izcili pateica par šīm Beniteza muļķībām! United iesita pirmajā minūtē pret Wigan un viņš uzreiz teica ar ironijas pieskaņu, ka acīmredzot jau Sers Alekss būs ar tiesnešiem pirms spēles parunājis! Man Pool fanu vietā būtu kauns par to ākstu - Benitezu

p.s. Who's on top of the league now?!

Nē, nē! Es arī par šito nosmējos! Komentētājs teica, ka tagad Benitezs teiks, ka SAF ir sarunājis ar Wigan treneri uzvaru Velns, aizmirsu šā trenera uzvārdu, bet savulaik viņš bija SAF palīgs un varētu pat teikt skolotājs! Lieki piebilst, ka viņiem ir labas attiecības un tāpēc tas komentētājs ņirgājās, ka droši vien Rafa arī šajā apstāklī meklēs kādas sazvērestības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 20:50, pirms 16 gadiem
Vismaz labi, ka City uzvarēja ! Cerams kāps uz augšu, UEFA kausā jāuzvar ir obligāti!

     [+] [-]

, 2009-01-17 20:51, pirms 16 gadiem
Benitez galiigi suuka. no iistas cempionu komandas vinjs ir uztaisiijis klaunu paraadi. kad cilveekiem atveersies acis un vinji sapratiis ka debils treneris rok nost superklubu? ir jau arii cilveeki kuriem pietiek pavicinaat POO karogu gar degunu un vinjiem liekas ka tas viss ir taisniiba. POO nespees sasniegt neko vairaak dancojot zem aptaureeta spaanja stabules. paskatoties atpakalj uz pagaajusho sezonu viss ir skaidri redzams. zjeel ka POO fani to nesaprot.

     [+] [-]

, 2009-01-17 20:56, pirms 16 gadiem
Tofix rakstīja: Jā laikam tev taisnība, katrā ziņā skatoties maču izklausījās smieklīgi un visai patiesi!
Sākumā es atcerējos tā trenera uzvārdu un vienbrīd pēc tās spēles gribēju šeit to joku uzrakstīt, bet tad nodomāju, ka nav ko jau tā pārliecību iedragātos Pool līdzjutējus vēl vairāk kaitināt Bet jociņš bija izdevies Tam komentētājam jau vispār labi sanāk, interesanti

  -1 [+] [-]

, 2009-01-17 21:08, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: Benitez galiigi suuka. no iistas cempionu komandas vinjs ir uztaisiijis klaunu paraadi. kad cilveekiem atveersies acis un vinji sapratiis ka debils treneris rok nost superklubu? ir jau arii cilveeki kuriem pietiek pavicinaat POO karogu gar degunu un vinjiem liekas ka tas viss ir taisniiba. POO nespees sasniegt neko vairaak dancojot zem aptaureeta spaanja stabules. paskatoties atpakalj uz pagaajusho sezonu viss ir skaidri redzams. zjeel ka POO fani to nesaprot.
Žēl ka tu nesaproti ka esi idiots.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 21:16, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: Benitez galiigi suuka. no iistas cempionu komandas vinjs ir uztaisiijis klaunu paraadi. kad cilveekiem atveersies acis un vinji sapratiis ka debils treneris rok nost superklubu? ir jau arii cilveeki kuriem pietiek pavicinaat POO karogu gar degunu un vinjiem liekas ka tas viss ir taisniiba. POO nespees sasniegt neko vairaak dancojot zem aptaureeta spaanja stabules. paskatoties atpakalj uz pagaajusho sezonu viss ir skaidri redzams. zjeel ka POO fani to nesaprot.
Drīzāk jau no ambiciozā, taču neveiksmīgā Žerāra Uljē modeļa viņš ir izveidojis komandu, kas sekmīgi startē kausu izcīņās, bet līgā panākumi izpaliek.

Pārējais viss Tavs komentārs ir vienkārši noliciens bez kādas argumentācijas ("aptaurētais spānis", ""debils treneris rok nost superklubu", "no čempionu komandas uztaisījis klaunu parādi" - interesanti, kā vadībā tad Pūle ČL vinnēja ). Dalglišu vai Roju Evansu jau atpakaļ Pūle tāpat nedabūs un diez vai tas arī ir vajadzīgs.

Varbūt pacentīsies arī kaut ko argumentēt? Pirmā vieta ir tikai viena, un PL uzvarēt nav gluži bērnam konfekti atņemt. Pie tam šī sezona pat vēl nav beigusies, bet tieši šogad Pūle izskatījās cerīgāk nekā iepriekšējās. Trenera darbu vērtē pēc rezultātiem, un, kā beigsies sezona, to mēs vēl redzēsim. Tad arī kaut ko varēs novērtēt - kas izgāzies un kas nē.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-17 21:19, pirms 16 gadiem
GO, GO MANCHESTER UNITED!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 21:20, pirms 16 gadiem
Visi lielie klubi šodien izlīda. Chelsea bez komentāriem.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 21:31, pirms 16 gadiem
Istā cīņa sāksies tikai tagad, jo visas 4nieka komandas atrodas 1 pukta attālumā no pretiniekiem. Katrs tagad izcīnītais punkts var būt izšķirošais sezonas beigās. Lai uzvar stiprākais!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-17 21:34, pirms 16 gadiem
... kaut arī ne mazāka spriedze ir 2rajā 10niekā, visi cīnās par palikšanu premjerlīgā.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-17 21:35, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Vismaz labi, ka City uzvarēja ! Cerams kāps uz augšu, UEFA kausā jāuzvar ir obligāti!
Nu, vecīt! Ko tu savu latiņu esi tik zemu uzlicis?
Palabo mani, ja kļūdos, bet sezonas sākumā tu te dziedāji slavas dziesmas par City uzvaru šogad EPL un stabilu piedalīšanos ČL nākamgad. Tagad jau no ČL uz UEFA kausu, ja?

P.S. Lai kļūtu par Top4 komandu, ir vajadzīgs kas vairāk kā nafta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 21:46, pirms 16 gadiem
Hills rakstīja: Nu tādās spēles, kā pret Boltonu nevajag, bet pārējās citās vajag!! Benitezs visu sezonu vispār neko nebija teicis, bet tagad viņa pacietībīas mērs bija pilns, un viņš pateica visu, ko domāja. Pasaki, ka tā nebija, ka Fergusons pēc katras neuzvarētās spēles kādu nevainoja? Bija vainīgi, vai nu tiesneši, vai laukums bijis slikts. Un, protams kalendārs, arī priekš viņa nebija labs. Viņa MU atkal bija vissliktākais, un viss neparocīgākais kalendārs, bet visiem pārējiem ir idēāls, un viņi spēlē tad, kad viņiem ērtāk, nevis kā kalendārs nosaka. Un tas, ka federācija SAF nepiemēro gandrīz nekādus sodus, tas arī ir normāli? Viņš var kritizēt tiesnešus, cik grib un viņam sods nav.
Nu Tu šausmīgi pārspīlē! Tas ka Benitezs esot baigi cieties kamēr redz pacietības mērs ir pilns gan varētu piekrist, ņemot vērā viņa haotisko un brīžiem nesakarīgo runas gabalu! Bet nu tas jau jāsaprot, ka tieši tāds bija SAF mērķis, ar izteikumiem par Pool izredzēm izvest no pacietības Benitesu! Vai Tu tiešām domā, ka no šādas Rafas bļaustīšanās kaut kas mainīsies? Acīmredzot Benitezs nemāk spēlēt šādas psiholoģiskas spēlītes, bet SAF tādas ļoti labi pieprot un kamēr Rafa pa visurieni streso un bļaustās, SAF turpina apmierināti košļāt gumiju it kā ar viņu tam visam vispār nav nekāda sakara Ar savu nesakarīgo runu Benitezs tikai izrādīja savu nervozitāti, kas noteikti atstās kādu iespaidu arī uz spēlētājiem!

Par to, ka MU kaut ko uzvar tikai tiesnešu labvēlības dēļ vispār negribas neko komentēt, jo lielākas muļķības izdomāt grūti! Visi Beniteza pārmetumi MU un SAF jau sen ir atspēkoti ar faktiem, tāpēc vajag vien pašiem atzīt, ka tas bija muļķīgs Beniteza gājiens, šādā veidā bļaustīties ja nav neapgāžamu pierādījumu izteiktajiem apvainojumiem!

     [+] [-]

, 2009-01-17 21:56, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Drīzāk jau no ambiciozā, taču neveiksmīgā Žerāra Uljē modeļa viņš ir izveidojis komandu, kas sekmīgi startē kausu izcīņās, bet līgā panākumi izpaliek.

Pārējais viss Tavs komentārs ir vienkārši noliciens bez kādas argumentācijas ("aptaurētais spānis", ""debils treneris rok nost superklubu", "no čempionu komandas uztaisījis klaunu parādi" - interesanti, kā vadībā tad Pūle ČL vinnēja ). Dalglišu vai Roju Evansu jau atpakaļ Pūle tāpat nedabūs un diez vai tas arī ir vajadzīgs.

Varbūt pacentīsies arī kaut ko argumentēt? Pirmā vieta ir tikai viena, un PL uzvarēt nav gluži bērnam konfekti atņemt. Pie tam šī sezona pat vēl nav beigusies, bet tieši šogad Pūle izskatījās cerīgāk nekā iepriekšējās. Trenera darbu vērtē pēc rezultātiem, un, kā beigsies sezona, to mēs vēl redzēsim. Tad arī kaut ko varēs novērtēt - kas izgāzies un kas nē.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-17 21:59, pirms 16 gadiem
visa pagaajushaa sezona ir viens liels komentaars. tu tiesjaam neiesleedz smadzenes un nespeej paarkaapt paari savam fana aklumam .

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 22:38, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: visa pagaajushaa sezona ir viens liels komentaars.
Sorry, arī šis fleims neko neizsaka.
Un es neesmu Pūles fans.

     [+] [-]

, 2009-01-17 22:49, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Sorry, arī šis fleims neko neizsaka.
Un es neesmu Pūles fans.
besii kad stulbi cilveeki kaa tu vispaar ver muti valjaa. ja nav normaals pamatots viedoklis tad labaak pastaavi klusu. gudri padirst var jebkursh. redzot kaa tu aizstaavi POO tu vari meegjinaat seetas mietam iestaastiit ka neesi POO fans

     [+] [-]

, 2009-01-17 23:25, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: besii kad stulbi cilveeki kaa tu vispaar ver muti valjaa. ja nav normaals pamatots viedoklis tad labaak pastaavi klusu. gudri padirst var jebkursh. redzot kaa tu aizstaavi POO tu vari meegjinaat seetas mietam iestaastiit ka neesi POO fans
Besii kad aprobežoti cilvēki totāli bez argumentiem dzen pilnīgu h*iņu. Tieši tu te ar nepamatotu d-šanu izcelies - neviena argumenta. Kad paprasa pamatot, tad neko pateikt nevar.

Es neko neaizstāvu, es tev paprasīju pamatot tavu viedokli, bet tu acīmredzot nemāki sakabināt pat vienu loģisku argumentu kopā. Laikam to no tevis arī nav ko sagaidīt. Nu, apsveicu, esi pasmirdējis, diena ir izdevusies.

     [+] [-]

, 2009-01-17 23:28, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: besii kad stulbi cilveeki kaa tu vispaar ver muti valjaa. ja nav normaals pamatots viedoklis tad labaak pastaavi klusu. gudri padirst var jebkursh. redzot kaa tu aizstaavi POO tu vari meegjinaat seetas mietam iestaastiit ka neesi POO fans
Ko tu tur murgo??? Tevi tak neviens te netur, vari iet pie sētas stabiem un ar tiem skaidroties! Ja būtu iegriezies šeit reizēm arī skaidrā, tad zinātu, ka march 2k nav un nekad nav bijis Pool fans! Un ja jau esi tik tuvās attiecībās ar sētas mietiem, varētu pastāstīt, kurā no tiem ir ieskrāpēts, ka lai izteiktu savu viedokli par kādu komandu, pirms tam obligāti jākļūst par tās komandas fanu?!? Cerams nesarakstīju priekš tevis pārāk sarežģīti

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 23:31, pirms 16 gadiem
Glory United
1.v. jau
Lampijs ar čelsiem labi ielika, izrāva!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 23:35, pirms 16 gadiem
Ван дер Сар кстати в очередной раз в этом матче установил рекорд клуба по количеству сухих матчей подряд. У Шмейхеля серия была 7 матчей.
Кстати а какой рекорд премьер лиги?

     [+] [-]

, 2009-01-17 23:57, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Ko tu tur murgo??? Tevi tak neviens te netur, vari iet pie sētas stabiem un ar tiem skaidroties! Ja būtu iegriezies šeit reizēm arī skaidrā, tad zinātu, ka march 2k nav un nekad nav bijis Pool fans! Un ja jau esi tik tuvās attiecībās ar sētas mietiem, varētu pastāstīt, kurā no tiem ir ieskrāpēts, ka lai izteiktu savu viedokli par kādu komandu, pirms tam obligāti jākļūst par tās komandas fanu?!? Cerams nesarakstīju priekš tevis pārāk sarežģīti

     [+] [-]

, 2009-01-18 00:04, pirms 16 gadiem
Nu re veel viens aprobezjots POO fans ierunaajaas. prieksj tevis ir paaraak sarezjgiiti saprast kas ir kas. kaadus argumentus tu veel gribi , ja tev pat nav tik daudz praata lai redzeetu vienu konkreetu argumentu tad man vienkaarshi ir tevis zjeel

     [+] [-]

, 2009-01-18 00:33, pirms 16 gadiem
Personiigi man ļoti imponee Karlosa speele.Domaaju Tevezs ir to 32 citronu veerts!!!

     [+] [-]

, 2009-01-18 00:51, pirms 16 gadiem
it`s my life rakstīja: Personiigi man ļoti imponee Karlosa speele.Domaaju Tevezs ir to 32 citronu veerts!!!
Kuram gan MU līdzjutējam Karlosa spēle un attieksme laukumā neimponē, maigi sakot Bet cik saprotu, MU vasarā būs viena cita prioritāte, un baidos, ka nauda abiem nepietiks! Esmu pārliecināts, ka visi MU kolektīvā gribētu lai Tevezs paliek, bet tā ir ļooti liela nauda par spēlētāju, kurš pārsvarā nāk uz maiņu

     [+] [-]

, 2009-01-18 00:57, pirms 16 gadiem
Nekas,vēl viss priekšā,Laiverpūl čempions.

     [+] [-]

, 2009-01-18 02:00, pirms 16 gadiem
chealsea malachi! ';

     [+] [-]

, 2009-01-18 02:20, pirms 16 gadiem
Ljoti interesnati bija palasiit "viedokljus", kurus par sakariigiem un veeraa njemamiem var palasiit tikai no Tofixa, march un ABa. Taadus, kas lielaakais ko var pateikt ir "Kristiine" Kristiano Ronaldo vietaa nemaz nav veerts iesaakt izlasiit. Takaa PolkaDot vispaar var neciiksteet, lai Benitezs saak izjust spriedzi. Nu ok, izglaabaas United pashaas speeles beigaas...so?
Lai arii Chelsea peedeejaa laikaa ar to realizaaciju ir kaa ir (it iipashi jau pret Stoke), taapat vinjus un United uzskatu par galvenajiem konkurentiem ciinjaa par titulu, un savas domas nemainiishu. Speeles veel daudz priekshaa, un viss lielais shovs muus tikai sagaida, bet visi shie lielie d**seeji kas to vien maak, kaa atseviskjos topikos United speeleetaajus saukt par kropljiem un Ronaldo saukt par Kristiini, var gluzi vienkaarshi iesaaliities un savas stulbaas replikas pietaupiit.

     [+] [-]

, 2009-01-18 06:03, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Ljoti interesnati bija palasiit "viedokljus", kurus par sakariigiem un veeraa njemamiem var palasiit tikai no Tofixa, march un ABa. Taadus, kas lielaakais ko var pateikt ir "Kristiine" Kristiano Ronaldo vietaa nemaz nav veerts iesaakt izlasiit. Takaa PolkaDot vispaar var neciiksteet, lai Benitezs saak izjust spriedzi. Nu ok, izglaabaas United pashaas speeles beigaas...so?
Lai arii Chelsea peedeejaa laikaa ar to realizaaciju ir kaa ir (it iipashi jau pret Stoke), taapat vinjus un United uzskatu par galvenajiem konkurentiem ciinjaa par titulu, un savas domas nemainiishu. Speeles veel daudz priekshaa, un viss lielais shovs muus tikai sagaida, bet visi shie lielie d**seeji kas to vien maak, kaa atseviskjos topikos United speeleetaajus saukt par kropljiem un Ronaldo saukt par Kristiini, var gluzi vienkaarshi iesaaliities un savas stulbaas replikas pietaupiit.

     [+] [-]

, 2009-01-18 06:27, pirms 16 gadiem
cilveekiem vienkaarshi skauzj ka ir taadi kas var buut labaakie. katra uzvara, katrs tituls jau tiek veerteets kaa truukums. tajaa briidii arii besii cilveecinju aprobezotiiba. pasji tic saviem murgiem un ciitiigi censhas tos iestaastiit citiem.starp citu arii aBa ir stipri aprobezjots cilveecinjs. savu viedokli veido no taa ko saka citi nevis pauzj savus uzskatus. visiem nepatiik ka MANU dominee. tikai retais speej izveerteet situaaciju objektiivi. apsaukaat par mudakiem un citaadaak var katrs, tam dizjas iemanjas nav vajadziigas. tas ka Rafa zina ka dotajaa mirklii poole ir paraadiijusi visu uz ko vinja ir speejiiga un neko vairaak iespeejams arii neparaadiis nedod vinjam tiesiibas ap....irst citus. neredzu vinjus arii turpmaak kaa reaalus ciiniitaajus par troni.
sunjin ir reejushi un ries bet karavaana iet taalaak.
P.S. man kaa shii saita jaunpienaaceejam bija ljoti vienkaarshi izprast kas ir kas tikai ar paaris komemtaariem. zjeel bet pietruukst racionaala viedoklja un kaut nedaudz objektivitaates. prieks paaris cilveecinjiem kas situaaciju izveertee objektiivi un nemurgo savos komentaaros

  +1 [+] [-]

, 2009-01-18 10:45, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: cilveekiem vienkaarshi skauzj ka ir taadi kas var buut labaakie. katra uzvara, katrs tituls jau tiek veerteets kaa truukums. tajaa briidii arii besii cilveecinju aprobezotiiba. pasji tic saviem murgiem un ciitiigi censhas tos iestaastiit citiem.starp citu arii aBa ir stipri aprobezjots cilveecinjs. savu viedokli veido no taa ko saka citi nevis pauzj savus uzskatus. visiem nepatiik ka MANU dominee. tikai retais speej izveerteet situaaciju objektiivi. apsaukaat par mudakiem un citaadaak var katrs, tam dizjas iemanjas nav vajadziigas. tas ka Rafa zina ka dotajaa mirklii poole ir paraadiijusi visu uz ko vinja ir speejiiga un neko vairaak iespeejams arii neparaadiis nedod vinjam tiesiibas ap....irst citus. neredzu vinjus arii turpmaak kaa reaalus ciiniitaajus par troni.
sunjin ir reejushi un ries bet karavaana iet taalaak.
P.S. man kaa shii saita jaunpienaaceejam bija ljoti vienkaarshi izprast kas ir kas tikai ar paaris komemtaariem. zjeel bet pietruukst racionaala viedoklja un kaut nedaudz objektivitaates. prieks paaris cilveecinjiem kas situaaciju izveertee objektiivi un nemurgo savos komentaaros
Pārlasi vēlreiz savu pirmo komentāru kādas reizes piecas un tad padomā, vai tev ir tiesības kādu citu saukt par aprobežotu Pirms pārmet kādam kaut ko pasaki kurā vietā tu uzrakstīji kaut ko objektīvu? Pasakot: "ka Benitezs galīgi sūkā un ir debīls treneris???" Tad tādam jābūt tam SAVAM PERSONĪGAJAM VIEDOKLIM? Tad nav ko pēc tam brīnīties, ka diemžēl citi komandu līdzjutēji šeit apsaukā MU! Ar ko tu esi labāks? Kādu tādu gudro domu esi šeit izdvesis, lai tagad te lielītos? Neko izņemot bezjēdzīgus un nepamatotus apvainojumus tavos komentāros tāpat atrast nav iespējams
P.S. Tu kā jaunpienācējs ar saviem komentāriem vislabāk radīji priekšstatu par savu zemo intelektu, kur nav ne miņas no objektivitātes, un savu viedokli vispār neesi spējīgs izteikt bez citu apvainošanas!
Starp citu, ja domā te vēl kaut ko komentēt un citēt, tad pēc citēšanas jāraksta ir citētā teksta apakšā!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-18 14:08, pirms 16 gadiem
rabinovic rakstīja: cilveekiem vienkaarshi skauzj ka ir taadi kas var buut labaakie. katra uzvara, katrs tituls jau tiek veerteets kaa truukums. tajaa briidii arii besii cilveecinju aprobezotiiba. pasji tic saviem murgiem un ciitiigi censhas tos iestaastiit citiem.starp citu arii aBa ir stipri aprobezjots cilveecinjs. savu viedokli veido no taa ko saka citi nevis pauzj savus uzskatus. visiem nepatiik ka MANU dominee. tikai retais speej izveerteet situaaciju objektiivi. apsaukaat par mudakiem un citaadaak var katrs, tam dizjas iemanjas nav vajadziigas. tas ka Rafa zina ka dotajaa mirklii poole ir paraadiijusi visu uz ko vinja ir speejiiga un neko vairaak iespeejams arii neparaadiis nedod vinjam tiesiibas ap....irst citus. neredzu vinjus arii turpmaak kaa reaalus ciiniitaajus par troni.
sunjin ir reejushi un ries bet karavaana iet taalaak.
P.S. man kaa shii saita jaunpienaaceejam bija ljoti vienkaarshi izprast kas ir kas tikai ar paaris komemtaariem. zjeel bet pietruukst racionaala viedoklja un kaut nedaudz objektivitaates. prieks paaris cilveecinjiem kas situaaciju izveertee objektiivi un nemurgo savos komentaaros
Piemēram, man nekas neskauž. Es spēju atzīt, ja kāda komanda ir pelnījusi uzvaru, neatkarīgi no tā, kuru pusi atbalstu. Starp citu, ja gribi redzēt dominanci, tad paskaties uz La Liga turnīra tabulu, salīdzini to ar EPL un padomā, ko tu pats centies iestāstīt citiem.

Kā tu zini, uz cik vēl ir spējīga Pūle? Kā tu zini, ko domā Rafa?? Tu ar viņu strādā? Šādus "pravietojumus" arī pateikt nav liela māksla.

Tiešām, palasi pats vēlreiz savus komentārus. Joprojām neesmu redzējis nevienu pamatotu argumentu nevienā no tiem, arī šajā. Tikai uzbraucieni (kaut gan tevi neviens pirms tam nav nolamājis), kas jau par kaut ko liecina. Interesanti dzirdēt, ka par racionāla viedokļa un objektivitātes trūkumu izsakās cilvēks, kura viedoklis aprobežojas ar "Pūle smird un Benitezs sūkā".

PS Man nav nekas pret argumentētu diskusiju, bet izskatās, ka tas tev nav galvenais. Labāk un vieglāk jau, protams, ir aplikt komandu, kas pašam nepatīk un braukt augumā tiem, kas nebļaustās tev līdzi un mēģina no tevis izvilkt kaut kādus argumentus, lai sāktu diskusiju. Laikam jau nemaz nevajadzēja mēģināt, jo šķiet, ka tas tevi neinteresē.