Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" piedāvās van der Sāram jaunu līgumu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Manchester United" piedāvās van der Sāram jaunu līgumu
Edvīns van der Sārs
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas čempione ''Manchester United'' gatavo jaunu viena gada līgumu Nīderlandes vārtsargam Edvīnam van der Sāram, vēsta ''The Manchester Evening News''.

38 gadus vecajam van der Sāram pēc šīs sezonas beidzas līgums ar Mančestras klubu, un nīderlandientis vairākkārt izteicies, ka šī sezona viņam varētu būt pēdējā profesionāļa karjerā. Tikmēr Mančestras klubs gatavo veterānam jaunu viena gada līguma piedāvājumu.

Vārtsargu pozīcija ''United'' pēdējā laikā kļuvusi par vājo punktu, jo sezonas pirmos divus mēnešus van der Sārs izlaida traumas dēļ, bet tikmēr viņa vietā spēlēja nestabilais Bens Fosters. Baumo, ka Anglijas čempioni savās rindās vēlas redzēt Maskavas ''CSKA'' un Krievijas izlases pirmo numuru Igoru Akinfejevu.

Izmantotie resursi:
The Manchester Evening News

1 2 49 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2009-11-16 15:54, pirms 15 gadiem
nekadu Akinvejevu
Van Der Saram JAPALIEK !

 +12 [+] [-]

, 2009-11-16 15:57, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: nekadu Akinvejevu
Van Der Saram JAPALIEK !
Protams, Van Der Sāra devums Mančesterai ir ļoti liels, taču Akinfejevs ir ļoti jauns un augstas klases vārtsargs. Domāju, ka viņš iederētos Mančesterā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Archukins

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 16:10, pirms 15 gadiem
maarciic rakstīja: Protams, Van Der Sāra devums Mančesterai ir ļoti liels, taču Akinfejevs ir ļoti jauns un augstas klases vārtsargs. Domāju, ka viņš iederētos Mančesterā.
Akinfējeva fenomenālais seivs mačā pret Slovēniju.

youtube.com: YouTube
- Igor Akinfeev Save, WC Qualifers...

  +7 [+] [-]

, 2009-11-16 16:10, pirms 15 gadiem
Var izvilkt neticamus sitienus, bet ir redzeets norokam speeles, tipisks krievu vaartusargs, talantiigs, atleetisks ar labu reakciju, pareizu pozicijas izveeli, bet stabilitaate klibo....jauns veel chaliits domaaju ka Man U iedereesies bet veel vienu sezonu jaavelta Edviinam, lai krievinsh kaa otrais vaartu viirs pamaacaas no holandiesha, kas ir kas

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 16:14, pirms 15 gadiem
Archukins rakstīja: Van Der sara labākie gadi jau pagājuši
Ko tu zini par vaartusargiem, Edvins veel var staavaat, jebkuraa gadiijumaa labaaks par juusu tankistu Cehu, tizlo lemesi

     [+] [-]

, 2009-11-16 16:17, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Var izvilkt neticamus sitienus, bet ir redzeets norokam speeles, tipisks krievu vaartusargs, talantiigs, atleetisks ar labu reakciju, pareizu pozicijas izveeli, bet stabilitaate klibo....jauns veel chaliits domaaju ka Man U iedereesies bet veel vienu sezonu jaavelta Edviinam, lai krievinsh kaa otrais vaartu viirs pamaacaas no holandiesha, kas ir kas
lidz 40 kaa minimums, ja veseliba laus
krievs lai pasez pamacas

  -4 [+] [-]

, 2009-11-16 16:19, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Var izvilkt neticamus sitienus, bet ir redzeets norokam speeles, tipisks krievu vaartusargs, talantiigs, atleetisks ar labu reakciju, pareizu pozicijas izveeli, bet stabilitaate klibo....jauns veel chaliits domaaju ka Man U iedereesies bet veel vienu sezonu jaavelta Edviinam, lai krievinsh kaa otrais vaartu viirs pamaacaas no holandiesha, kas ir kas
LOL..Akinfeevs jau shobrid tiehi izceljaas ar savu stabilitaati un, gadiem neraksturigu, lielu pieredzi !
Manuprat vinsh jau shobrid ir krietni vien labaks par van der Saru..
+ uz Man utd kaa 2. gk vinsh nemuzzam neietu..

  +6 [+] [-]

, 2009-11-16 16:20, pirms 15 gadiem
Vaņinu
Slēpts komentārs: lacoste_123
Slēpts komentārs: manutdsucks

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 16:42, pirms 15 gadiem
Nezinu, nu man jau patīk van der Sāra spēle. Esmu par to, lai viņš paliek komandā vēl vismaz gadu. Itkā Fosters arī simpatizē kā talantīgs vārtsargs. Taču nav šaubu - Akinfejevs ir jaunā zvaigzne. Esmu par tādu variantu - Fergusons atstāj EvdS uz vēl vienu gadu un tad nopērk Akinfejevu!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 16:42, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: Nu Edvins vel var staveet vartos, to neviens neapshauba.. tachu ne Man utd'aa. Labakie gadi ir aiz muguras un tas ir jaatzist. Fiziski vair nevelk tadam limenim..
uz kuras planetas tu dzivo ?

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 16:42, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: LOL..Akinfeevs jau shobrid tiehi izceljaas ar savu stabilitaati un, gadiem neraksturigu, lielu pieredzi !
Manuprat vinsh jau shobrid ir krietni vien labaks par van der Saru..
+ uz Man utd kaa 2. gk vinsh nemuzzam neietu..
skriesus aizskrietu

  -3 [+] [-]

, 2009-11-16 16:53, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: uz kuras planetas tu dzivo ?
uzdod kadu vel stulbaku jautajumu ! zinu, ka vari parspeet iepriekshejo, viss tavaas rokaas !

  -3 [+] [-]

, 2009-11-16 16:54, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: skriesus aizskrietu
viedokli spej pamatot, vai vnk atsledz smadzenes un spaidi pa taustijiem ??

  -3 [+] [-]

, 2009-11-16 16:57, pirms 15 gadiem
reikons rakstīja: Nezinu, nu man jau patīk van der Sāra spēle. Esmu par to, lai viņš paliek komandā vēl vismaz gadu. Itkā Fosters arī simpatizē kā talantīgs vārtsargs. Taču nav šaubu - Akinfejevs ir jaunā zvaigzne. Esmu par tādu variantu - Fergusons atstāj EvdS uz vēl vienu gadu un tad nopērk Akinfejevu!
un jega ?? speletaju regress shadaa vecumaa notiek loti atri.. nakamsezon arshadu vartsargu nebus nekadu eispeju cinities par titulu ..

     [+] [-]

, 2009-11-16 16:57, pirms 15 gadiem
To jau vēl neviens nezina vai VdS vispār vēlās palikt vēl vienu sezonu augstākajā līmenī! Es tomēr domāju ka viņš pēc šīs sezonas quit....tomēr karjera viņam ir bijusi izcila un ļoti gara, naudiņu arī ir sapelnījis atliku likām....kāpēc gan neiet pelnītā atpūtā?!?!?!
Ceru jau nākamsezon Man Utd vārtos redzēt krievu Stoperu!! Edvīns varētu palikt MU sistēmā kā Vārtusargu treneris, viņš ar savu pieredzi ļoti daudz varētu dot jaunajiem talantiem!! Vai arī viņš var atgriezties Nīderlandē, dzimtenē, un tur vēl pabumboties kādu gadiņu!

     [+] [-]

, 2009-11-16 16:59, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: viedokli spej pamatot, vai vnk atsledz smadzenes un spaidi pa taustijiem ??
bet tu padoma ar galvu jaunais cilvek
MU vai CSKA
da kaut gadu, vai divus rezerve pasedet, sad tad uzspelet, pamacities no Holandiesa ar loti lielu iespeju pec tam pamatsastava spelet
nee nu ok speelu praksa kaa taada arii ir nepieciesama
protams neticu, ka no grandiem vienigais, kas par vinu interesejas ir MU
par stulbajiem jautajumiem runajot, kadi kometari , tadi jautajumi vasals

     [+] [-]

, 2009-11-16 17:05, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, ko visi te taa dzied par Akinfeejevu kaa vieniigo variantu vaartusarga iegaadei...Taa pat ar laukuma speeleetaajiem - baumoja par Ribery, Benzema, tagad baumo par Silva un Villa, bet tas jau nenoziimee, ka vini pievienojaas/sies...Taapat lasiiju, ka, iespeejams, United pirks vienu spaanu kluba vaartusargu ( preciizu uzvaardu neatceros ), tachu arii tas bija baumu liimenii.
Runaajot par Akinfeejevu - jaa, variants vinsh ir, pie tam pat sameeraa labs, tachu nevajag steigties notikumiem pa priekshu, jo, kameer ir Edvins, droshiibas sajuuta garanteeta.

     [+] [-]

, 2009-11-16 17:16, pirms 15 gadiem
micers9 rakstīja: Ko tu zini par vaartusargiem, Edvins veel var staavaat, jebkuraa gadiijumaa labaaks par juusu tankistu Cehu, tizlo lemesi
labi. aizver muti lauķi.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:28, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: bet tu padoma ar galvu jaunais cilvek
MU vai CSKA
da kaut gadu, vai divus rezerve pasedet, sad tad uzspelet, pamacities no Holandiesa ar loti lielu iespeju pec tam pamatsastava spelet
nee nu ok speelu praksa kaa taada arii ir nepieciesama
protams neticu, ka no grandiem vienigais, kas par vinu interesejas ir MU
par stulbajiem jautajumiem runajot, kadi kometari , tadi jautajumi vasals
salidzinajumaa ar tevi domaju ar galvu
paskaties objektivaak... vinhs ir pasaules klases GK un pats to apzinaas.... shads GK nepiekristu nevienaa klubaa spelet kaa 2. Gk.
+spelejot kaa 2. Gk, vinsh zaudetu pamatsastava lomu Krievijas izlasee..
ko tur salidzinaat abas komandas....nesen bij mach starp abaam, spried pats
Un ne jau tikai Utd interesejas par vinu, inrterese nak no desmitiem klubu, tachu Utd ir tas realakais shobrid ..
Ko tad vinjam macities no Vds??? Akinfeev nav nekads hot prospect, kuram no kada butu jamacaas..
Jau shobrid, manuprat, vinsh ir kvalitativaks par Vds...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:31, pirms 15 gadiem
Milu VDS!!! Vinsh ir labaakais :***
Gloury United

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:40, pirms 15 gadiem
Nu shim gan uz pensiju prasaas, shis jau trausls pamazam paliks kaa sakaltusi baltmaize..nebrinitos, ja shobrid jau artrits u n ostiohondroze moka.. ceru , ka uz laukuma nedosies ar spiekjiti, citadi tauta apsmies veco zelli

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:44, pirms 15 gadiem
micers9----> Tavam tevam kajstarpe laikam bija tizls lemesis, tadelj tu ari esi tads NEDADZELANS

     [+] [-]

, 2009-11-16 17:47, pirms 15 gadiem
Drīzāk optimālais variants ir tāds, ka Akinfejevs ir pirmais vārtsargs, bet Edvīns otrais, bet spēlē abi, piemēram 70/30 Igors stāv, jo tad viņš varēs gan mācīties no MEISTARA, gan spēlēt pie viena no labākajiem klubiem Eiropā...

Lai gan šādam iznākumam ir savs mīnuss - Kāns un Rensigs... Visi bļāva, ka Rensigs būs nr.1 'Bayern' , bet mēs zinām, ka tieši tagad Minhenes klubam ir problēmas ar ... vārtsargu ...

Gan jau, ka MU skauti un Sers Alekss izdomās, kas ir kas, jo baumas ir baumas... Vaņinu arī pierakstīja pie MU...

     [+] [-]

, 2009-11-16 17:49, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: salidzinajumaa ar tevi domaju ar galvu
paskaties objektivaak... vinhs ir pasaules klases GK un pats to apzinaas.... shads GK nepiekristu nevienaa klubaa spelet kaa 2. Gk.
+spelejot kaa 2. Gk, vinsh zaudetu pamatsastava lomu Krievijas izlasee..
ko tur salidzinaat abas komandas....nesen bij mach starp abaam, spried pats
Un ne jau tikai Utd interesejas par vinu, inrterese nak no desmitiem klubu, tachu Utd ir tas realakais shobrid ..
Ko tad vinjam macities no Vds??? Akinfeev nav nekads hot prospect, kuram no kada butu jamacaas..
Jau shobrid, manuprat, vinsh ir kvalitativaks par Vds...
tu runa tik parliecinosi taka butu vina agents

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:52, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: salidzinajumaa ar tevi domaju ar galvu
paskaties objektivaak... vinhs ir pasaules klases GK un pats to apzinaas.... shads GK nepiekristu nevienaa klubaa spelet kaa 2. Gk.
+spelejot kaa 2. Gk, vinsh zaudetu pamatsastava lomu Krievijas izlasee..
ko tur salidzinaat abas komandas....nesen bij mach starp abaam, spried pats
Un ne jau tikai Utd interesejas par vinu, inrterese nak no desmitiem klubu, tachu Utd ir tas realakais shobrid ..
Ko tad vinjam macities no Vds??? Akinfeev nav nekads hot prospect, kuram no kada butu jamacaas..
Jau shobrid, manuprat, vinsh ir kvalitativaks par Vds...
"ko tur salidzinaat abas komandas....nesen bij mach starp abaam, spried pats " - nu Tu parādiji experta dotības, nu kur var salīdzināt pēc vienas spēles divas dažāda līmeņa komandas, spēle kurā vienai neko nevajag, bet otrai komandai dzīvības nāves jautājums, salīdzināt komandas, no kurām viena ir gadiem veidota, slīpēta, ar komandu, kura savākta ar lielas naudas palīdzību(protama arī MU nauda lielu lomu spēlē, nauda ar prātu tērēta), nu ko es te ņemšos, nu kā jau krievu futbola klubam pienākas veidota Nevajag salīdzināt, ko nevar salīdzināt
Un par mācīšanos, es 100% esmu pārliecināts, ka VdS varātu arī ko jaunu no A. paņemt un otrādi, mēs mācāmies visu mūžu, bet Tev jau to nesaprast, Tavs niks parāda Tavu augstāko izglītību

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 17:55, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: tu runa tik parliecinosi taka butu vina agents
Jaa, esmu vina agents. lol

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 18:06, pirms 15 gadiem
raishis rakstīja: "ko tur salidzinaat abas komandas....nesen bij mach starp abaam, spried pats " - nu Tu parādiji experta dotības, nu kur var salīdzināt pēc vienas spēles divas dažāda līmeņa komandas, spēle kurā vienai neko nevajag, bet otrai komandai dzīvības nāves jautājums, salīdzināt komandas, no kurām viena ir gadiem veidota, slīpēta, ar komandu, kura savākta ar lielas naudas palīdzību(protama arī MU nauda lielu lomu spēlē, nauda ar prātu tērēta), nu ko es te ņemšos, nu kā jau krievu futbola klubam pienākas veidota Nevajag salīdzināt, ko nevar salīdzināt
Un par mācīšanos, es 100% esmu pārliecināts, ka VdS varātu arī ko jaunu no A. paņemt un otrādi, mēs mācāmies visu mūžu, bet Tev jau to nesaprast, Tavs niks parāda Tavu augstāko izglītību
Jaa, peikritu, ka CSka komanda tika gadiem veidota, slipeta utt
Ko nozimee, ar praatu tereta ??? Tu runaa par izdevigiem transfeeriem ?
njaa...tad nu Berbatova 30M, Hargrivzsa 17M un Nani 14M transfeeri ir nudien izdevushies
P.s. Ko tu domaa ar to nika un augstakaas izglitibas saistibu ?? noformulee ''nedaudz'' logiskak, ludzu

  +1 [+] [-]

, 2009-11-16 18:15, pirms 15 gadiem
Nu labi lies ar karoti Tev, proti neviens izglītots(lai gan tas ar nav rādītājs vienmēr) neliks sev tādu niku, kurš atklāti aicina uz naidu, bet gan jau Tevi dzīvē satiekot, Tu'būtu pieklājīgāks Neesmu tik zinošs par CSK, bet gan jau tai ar ir savi flopi(par Berbatovu gan nepiekrītu)

     [+] [-]

, 2009-11-16 18:19, pirms 15 gadiem
jāpiekrīt, ka Van Der Sāra ieguldījums MU ir milzīgs šo sezonu laikā, bet es domāju, ka tas būtu tikai likumsakarīgi, ja viņš pēc šīs sezonas aizies no MU, jo vismaz viens gols no MU 3 ielaistajiem ir uz Van Der Sāra rēķina, tas ir vidēji. nesaprotu kāpēc visi vēl tā viņu pārvērtē, jo nu manāmi viņš tik labs vairs nav priekš MU līmeņa. tāpēc domāju, ka Akinfejevs ir ideāls variants, it īpaši tagad izcilā formā. tikai pie kājstarpes jāpiestrādā, zb jau tik daudz gamaku.

     [+] [-]

, 2009-11-16 18:26, pirms 15 gadiem
raishis rakstīja: Nu labi lies ar karoti Tev, proti neviens izglītots(lai gan tas ar nav rādītājs vienmēr) neliks sev tādu niku, kurš atklāti aicina uz naidu, bet gan jau Tevi dzīvē satiekot, Tu'būtu pieklājīgāks Neesmu tik zinošs par CSK, bet gan jau tai ar ir savi flopi(par Berbatovu gan nepiekrītu)
Tas par niku nav nekads raaditaajs
nu hz, tas ir aicinajums satikties un padiskuteet par futbolu? es ar mieru
par cska, varu nomierinaat, nav vineim bijushi flopi

  -1 [+] [-]

, 2009-11-16 18:28, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: jāpiekrīt, ka Van Der Sāra ieguldījums MU ir milzīgs šo sezonu laikā, bet es domāju, ka tas būtu tikai likumsakarīgi, ja viņš pēc šīs sezonas aizies no MU, jo vismaz viens gols no MU 3 ielaistajiem ir uz Van Der Sāra rēķina, tas ir vidēji. nesaprotu kāpēc visi vēl tā viņu pārvērtē, jo nu manāmi viņš tik labs vairs nav priekš MU līmeņa. tāpēc domāju, ka Akinfejevs ir ideāls variants, it īpaši tagad izcilā formā. tikai pie kājstarpes jāpiestrādā, zb jau tik daudz gamaku.
pierodi, man utd fani vienmer parvertee savu klubu.
1 2 49 komentāri