Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" piedāvās van der Sāram jaunu līgumu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Manchester United" piedāvās van der Sāram jaunu līgumu
Edvīns van der Sārs
Foto: AFP

Anglijas Premjerlīgas čempione ''Manchester United'' gatavo jaunu viena gada līgumu Nīderlandes vārtsargam Edvīnam van der Sāram, vēsta ''The Manchester Evening News''.

38 gadus vecajam van der Sāram pēc šīs sezonas beidzas līgums ar Mančestras klubu, un nīderlandientis vairākkārt izteicies, ka šī sezona viņam varētu būt pēdējā profesionāļa karjerā. Tikmēr Mančestras klubs gatavo veterānam jaunu viena gada līguma piedāvājumu.

Vārtsargu pozīcija ''United'' pēdējā laikā kļuvusi par vājo punktu, jo sezonas pirmos divus mēnešus van der Sārs izlaida traumas dēļ, bet tikmēr viņa vietā spēlēja nestabilais Bens Fosters. Baumo, ka Anglijas čempioni savās rindās vēlas redzēt Maskavas ''CSKA'' un Krievijas izlases pirmo numuru Igoru Akinfejevu.

Izmantotie resursi:
The Manchester Evening News

     [+] [-]

, 2009-11-16 18:35, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: Tas par niku nav nekads raaditaajs
nu hz, tas ir aicinajums satikties un padiskuteet par futbolu? es ar mieru
par cska, varu nomierinaat, nav vineim bijushi flopi
Nav? Neticu
Diskutēt varam klātienē, bet esmu Liepājā, tālu no Tevis MU nīdēj

  +2 [+] [-]

, 2009-11-16 18:44, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: par cska, varu nomierinaat, nav vineim bijushi flopi
nu nevajag jau pārspīlēt. Brazīļi Ramons, Rikardu Žezus, vēl tur bija viens, kas ātri nozuda, pat aizmirsu jau kā sauca. Turks Džaners. Pēdējā laikā kkādi mistiski pirkumi tiek veikti no CSKA puses.

A vēl tas no Nigēras - Māzu. Tam jau apnicis Maskavā, nav draugu + sals. Domā iet prom.

     [+] [-]

, 2009-11-16 19:56, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-11-16 20:09, pirms 15 gadiem
runājot par CSKA, kas ar Karvaljo? tiešām ceļgala savainojums bija tik nopietns, ka vairs viņš pat nav vērts laišanai uz pēdējām desmit minūtēm? viņš taču bija tas pats Ronaldu tikai kreilis...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 03:22, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: youtube.com: YouTube
- Dimitar Berbatov Season 08/09...

youtube.com: YouTube
- Dimitar Berbatov Season 08/09...

youtube.com: YouTube
- Dimitar Berbatov Season 08/09...

youtube.com: YouTube
- Dimitar Berbatov Season 08/09...


Speciaali manutdsucks - noskaties visus un pasaki veel kko par Berbatova lietderiibu/nelietderiibu.
sorry, jocigi, bet viedoklis neizmainijaas...
lol.par jebkuru EPL speletaju var izveidot shadu video

     [+] [-]

, 2009-11-17 06:41, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: pierodi, man utd fani vienmer parvertee savu klubu.
veel tu nevari omierinaaties tavs iemesls neieredzeet MU tie;saam ir vairaak kaa nopietns

     [+] [-]

, 2009-11-17 08:12, pirms 15 gadiem
manutdsucks rakstīja: LOL..Akinfeevs jau shobrid tiehi izceljaas ar savu stabilitaati un, gadiem neraksturigu, lielu pieredzi !
Manuprat vinsh jau shobrid ir krietni vien labaks par van der Saru..
+ uz Man utd kaa 2. gk vinsh nemuzzam neietu..
Ar stabilitāti Tu domā spēli pret Rubin (otrie vārti)?

     [+] [-]

, 2009-11-17 08:13, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: bet tu padoma ar galvu jaunais cilvek
MU vai CSKA
da kaut gadu, vai divus rezerve pasedet, sad tad uzspelet, pamacities no Holandiesa ar loti lielu iespeju pec tam pamatsastava spelet
nee nu ok speelu praksa kaa taada arii ir nepieciesama
protams neticu, ka no grandiem vienigais, kas par vinu interesejas ir MU
par stulbajiem jautajumiem runajot, kadi kometari , tadi jautajumi vasals
Talantīgs un jau tagad ļoti meistarīgs vārtsargs neies par dublieri. Tādu kļūdu pieļāva urugvajietis Fabians Karīni, kurš ~21 gadu vecumā bija izlases pamatvārtsargs, bet pārgāja uz Juventus, kur likumsakarīgi nosēdās aiz Bufona muguras, apstājās izaugsmē un tā arī līdz šim neko izcilu nav sasniedzis (viņam tagad 29).
Šajā gadījumā interese par Akinfejevu diez vai ir kā par iespējamo dublieri. Un izskatās, ka saviem jaunajiem Fosteram un Kuščakam arī sers ne pārāk uzticas. Akinfejevs šobrīd ir "karstākā prece" vārtsargu tirgū un līgums ar VdS manuprāt ir domāts vairāk pieredzes nodošanai jaunajiem (tostarp šo to arī Akinfejevam), nevis tāpēc, ka ar viņu rēķinātos kā ar pamata spēlētāju.
Kaut gan, ja var ticēt Fosteram, kurš nesen čīkstēja par savstarpējām attiecībām ar VdS, holandietis īpaši neraujas atklāt viņam vārtsarga amata noslēpumus.

     [+] [-]

, 2009-11-17 08:30, pirms 15 gadiem
uh, Karini... nesaprotu šo cilvēku. viņš jau pēc abloma Juvē vēl uz Inter aizvilkās. tiešām nedomā cilvēks ar galvu tāda sajūta.
lai nu kā, piekrītu March par to, ka Akinfejevu ņem tikai un vienīgi kā pirmo vārtsargu, bet vai Sārs gribēs pēkšņi kļūt par dublieri? 38 gadu vecumā, spēlējot MU, augstākajā līmenī un jau paziņojot, ka aizies uz augstas nots, un pēkšņi pieņem lēmumu palikt vēl uz gadu, bet kā Nr.2.
Akinfejevam domāju, ka ir kur iet. viņš taču ir gan Bayern redzes lokā, gan arī cik saprotu neskatoties uz Didas atgriešanos, Abiati, Storari un Romu Milāna nav zaudējusi cerības Igoru iegūt savā īpašumā. liet tāda, ka Akinfejevs pats negrib pamest CSKA...

un par Fosteru runājot, esmu sašutis par Kapello. treneris ar tādiem standartiem, tādām ambīcijām un tradīcijām, tik ļoti prasīgs utt, un sauc uz izlasi Fosteru... vispār nesaprotu kāpēc šis vārtsargs tiek saukts par VdS aizvietotāju, jo, ja arī VdS nav tas un pieļauj daudz kļūdu, tad Fosters ir iedomājies, ka ar savu nestabilitāti un bērnišķīgo attieksmi varēs kļūt par viena no spēcīgākā kluba pamat vārtsargiem? Kušaks manuprāt ir daudz labāks. lai nu kā, saprotu, ka Anglijai vienmēr vārtsargu pozīcija ir bijusi problēma, bet tas, ka Kapello izsauc Fosteru, nu to es nebiju gaidījis no šī trenera puses. it īpašu jau zinot viņa uzlikto standartu Bekhemam.

     [+] [-]

, 2009-11-17 09:20, pirms 15 gadiem
Karini pāreja uz Juvi bija abloms spēlētājam, bet uz Inter - abloms Inter. Juves bosi (uzvārdus neatceros) salielīja Karini, atdeva Interam savu rezeves vārtsargu, kurš arī Milānā sēdēja uz soliņa, un pretī dabūja Kanavaro, varbūt minimāli kaut ko piemaksāja, darījums vispār bez komentāriem.

Fostera parādīšanās patiešām bija pārsteigums, bet tajā spēlē angļiem bija daudz rezervistu, kuri kvalī nespēlēja. Un vārtsarga pozīcija viņiem ir vājā vieta, jo īpašas izvēles viņiem nav. Kvalifikācijas sākumā bija Džeimss. Tad viņš satraumējās, tagad atkal ir vesels, un spēlē labi, bet Kapello uzskata, ka, lai brauktu uz DĀR, Džeimsam ir pilnībā jāizārstē trauma. Uz pamatuvienīgais reālais konkurents viņam ir Grīns.
Tālāk ir vesela strīpa ar vārtsargiem, kuri varētu cīnīties par 2./3. vārtsarga vietu - Hārts, kurš bija izsaukts uz spēli pret Brazīliju, kvalī spēlēja pat tādi frukti kā Kārsons un Robinsons, kuri gan īpašu pārliecību nevieš. Brīnos, kā nav izsaukts Kērklends, vismaz lai pārbaudītu.
Bet piekrītu, ka Fosteram vēl ir daudz jāpierāda, lai varētu uzskatīt, ka viņš ir labāks kaut vai par Hārtu/Robinsonu/Kārsonu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 10:19, pirms 15 gadiem
nu Inter ir pazīstami ar saviem transfēriem. tiešām Juve ieguva Kanavaro, kurš arī pēc tam deva daudz Juvei, praktiski par velti.

es arī tieši iedomājos par Kērklandu, jo nu manuprāt, par Fosteru labāks viņš ir. nesaku, ka Fosters nospēlēja slikti pret Brazīliju, zaudētajos vārtos viņu vainot grūti, ja nu vien par pozīcionālu kļūdu, bet pats fakts, ka tik nestabils vārtsargs, kurš vēl pie tā MU cīnās par otrā vārtsarga vietu tiek izlasē ir diezgan nepieņemams.
Džeimss ir neaizvietojams angļiem, un jā, nākamais ir Grīns aiz viņa, pārliecinošs vārtsargs, bet kāpēc viņš netiek izsaukts? saprotams, ka tik nenozīmīgas spēles var izmantot rezervistu apskatei, bet nu nedomāju, ka Fosters būtu adekvāta izvēle, lai būtu Džeimsa dublieris DĀR, tāpēc pareizāk būtu, ja tādās spēlēs izmantotu reālus rezervistus.
par Kārsonu gan daudz pēdējā laikā dzirdējis un redzējis viņu neesmu, bet nu Džeimss un Grīns tiešām izceļās uz visu pārējo ENG vārtsargu fona.
ļoti žēl, ka Kapello neizmanto Almuniju... visi tā sapriecājās, kad Almunija piekrita spēlēt izlasē, ja viņu sauks utt, bet Kapello uzskata, ka anglijas izlasē ir jāspēlē angļu GK, jo anglijas izlasē māk spēlēt tikai tie un ārzemnieki vienkārši neder. es gan nevaru iedomāties, ka Almunija varētu nospēlēt sliktāk par to pašu Džeimsu... bet nu.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 11:17, pirms 15 gadiem
Grīns spēlēja vairākas kvalifikācijas spēles, nepateikšu, kuras tieši. Pret Andoru laikam sargāja, bet tādā spēlē jau vārtsargs sevi parādīt nevar. Pret Horvātiju 5-1 savā laukumā arī sargāja, tā kā Kapello ir bijusi iespēja viņu novērtēt. Ja Džeimss tomēr nesadziedēs vecās traumas, tad visticamāk Grīns būs pamatā.
Fosters pret Brazīliju patiešām savu darbu normāli padarīja, bet tiešām šosezon neko tādu nav parādījis, lai pamatoti pretendētu uz vietu izlasē.
Almunja nebūs - arī pašreizējā situācijā angļi savam lepnumam nepārkāptu un nepieņemtu izlasē naturalizētu spēlētāju, un Kapello to apzinās un nekaitinās fanus.
Vārtsargu sakarā var nereāli apskaust Vācijas izlasi, kuriem visi izlases kandidāti manuprāt ir ne sliktāki kā Džeimss.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-17 13:56, pirms 15 gadiem
nu es ceru, ka Džeimsam tik nopietns nekas nebūs, jo nu tagad viņš spēlē, un kā jau Tu teici, tad spēlē labi. nepieļauju pat tādu iespēju, ka Anglijai pasaules kausā vārtos stāvētu kāds cits, bet ne Džeimss.
jā, ir tādas valstis, kurās ir izteikti labi vārtsargi, laba vārtsarga skola. tajā pašā Spānijā. izteikts līderis Kasiljass, kaut gan nedomāju, ka viņš varētu būt dikti labāks par Valdesu un Reinu. nē, nu atsevišķos momentos jā, bet kopumā gan diez vai. kā arī jaunā paaudze, tas pats Asenjo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja