Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Košta par 39 miljoniem eiro pārcelsies uz "Chelsea", Ferdinands pametīs MU

Košta par 39 miljoniem eiro pārcelsies uz "Chelsea", Ferdinands pametīs MU
Djēgu Košta (pa labi)
Foto: AFP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas klubs Londonas "Chelsea" vienojies ar Spānijas vienību Madrides "Atletico" par uzbrucēja Djēgu Koštas iegādi. "Sky Sports" vēsta, ka runa ir par darījumu aptuveni 39 miljonu eiro apjomā.

Madrides "Atletico" uzbrucējs Djēgu Košta šosezon ir viens no sava kluba līderiem un galvenajiem iemesliem, kāpēc vēsturiskā UEFA Čempionu līgas finālā varēs piedalīties arī "Atletico", turklāt Košta un viņa komandas biedri nopietni pretendē arī Spānijas čempionu titulu.

Tikmēr Londonas "Chelsea" un tā galvenais treneris Žuzē Mourinju jau sezonas gaitā izskatīja variantus par kāda uzbrucēja iegādi (kandidātu sarakstā bija arī tādi meistari kā, piemēram, Radamels Falkao), bet "Sky Sports", atsaucoties uz informācijas avotiem Londonas klubā, vēsta, ka Mourinju izvēle kritusi par labu Koštam. Brazīliešu uzbrucējs (ar Spānijas pasi) pārcelsies uz Londonu, "Atletico" kompensācijā saņemot 32 miljonus britu mārciņu (~ 39,3 miljoni eiro). Oficiāls paziņojums par darījumu starp "Chelsea" un "Atletico" būšot jūnija pirmajās dienās.

Ar 27 vārtu guvumiem 34 spēlēs Košta ir trešais labākais vārtu guvējs "La Liga" (pēc Krištianu Ronaldu un Lionela Mesi). Čempionu līgā 25 gadus vecais Košta ir pievienojis astoņus vārtus astoņās spēlēs. "Atletico" pirms pēdējās kārtas mača ar "Barcelona" apsteidz katalāņus par trim punktiem, tiesa, Barselonas kluba uzvaras gadījumā tieši tā futbolisti kļūs par Spānijas čempioniem.

Tikmēr "Manchester United" vasarā šķirsies no 35 gadus vecā centra aizsarga Rio Ferdinanda. Pieredzējušajam futbolistam, kura rēķinā "Manchester United" sastāvā ir 12 sezonas, 455 spēles un astoņi vārti, Mančestra negrasās piedāvāt līguma pagarinājumu, un pats aizsargs jau paspējis pateikties kluba darbiniekiem par pavadītajiem gadiem.

"Pēdējo mēnešu laikā esmu daudz domājis par savu nākotni un pēc 12 fantastiski pavadītiem gadiem, manuprāt, labākajā klubā pasaulē esmu nolēmis turpināt savu ceļu citur," sacīja Ferdinands. 12 gadu laikā pieredzējušais angļu aizsargs kopā ar "Manchester United" izcīnījis sešus Premjerlīgas titulus, divus Līgas kausus, Čempionu līgas trofeju un FIFA Pasaules klubu kausu.

Izmantotie resursi:
Official Manchester United Website
Sky Sports - Sports News, Transfers, Scores |...
Live scores, results, fixtures, tables,...

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:09, pirms 11 gadiem
555 - To, ka vinjsh ir tipisks Mourinju speeleetaajs, jau es arii rakstiiju, bet runa bija nevis par attieksmi bet tiiro skilu, speeju pasham sev momentus izkaartot un aizsargu 1v1 apspeeleet.

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:09, pirms 11 gadiem
labs pirkums Chelsea,ideaals prieksh Anglijas futbola,pat zeel,ka Atletico ir jaapaardod katru sezonu kaads no liideriem,lai savilktu galus kopaa,runaajot, ka vinja aizvietotaajs buus Damiao no Braziilijas.

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:19, pirms 11 gadiem
Forlans, Agvero, Falkao, Koshta - lai nu kursh, bet uzbruceeju skauts Atleetiem savu maiziiti godam nopelna.

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:45, pirms 11 gadiem
WELCOME DAVID LUIZ FC BARCELONA!!!

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:47, pirms 11 gadiem
edzus007 rakstīja: WELCOME DAVID LUIZ FC BARCELONA!!!
Nelec gaisā par agru! Viss vēl notiks, PSG uzmetīs nedaudz vairāk un jūs paliksiet gribot

     [+] [-]

, 2014-05-13 19:56, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nelec gaisā par agru! Viss vēl notiks, PSG uzmetīs nedaudz vairāk un jūs paliksiet gribot
Vecit, vinjiem aizsargi netrukst un pagajusho sezonu nopirka talantu no romas, un shis pat dabu sedet mala. Taka 80% kad shis bus barcelona.

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:06, pirms 11 gadiem
edzus007 rakstīja: Vecit, vinjiem aizsargi netrukst un pagajusho sezonu nopirka talantu no romas, un shis pat dabu sedet mala. Taka 80% kad shis bus barcelona.
Tos procentus nemētā pa labi un pa kreisi
Viens ir skaidrs kā diena, Chelsea Luizu atdos tam, kas visvairāk maksās un no PSG interese ir! Un man nav šaubu, ka viņi būs tie, kas uzliks naudu galdā vairāk kā Barsa.

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:14, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tos procentus nemētā pa labi un pa kreisi
Viens ir skaidrs kā diena, Chelsea Luizu atdos tam, kas visvairāk maksās un no PSG interese ir! Un man nav šaubu, ka viņi būs tie, kas uzliks naudu galdā vairāk kā Barsa.
Nu tad jau manis, cik daudz vinji dos, bet skaidrs ir viens, barca vinju tik viegli neatdos + vai vinsh vispar gribes iet uz tadu PSG kas ir spejigi uzvaret tikai to Miksto ligu.

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:21, pirms 11 gadiem
edzus007 rakstīja: Nu tad jau manis, cik daudz vinji dos, bet skaidrs ir viens, barca vinju tik viegli neatdos + vai vinsh vispar gribes iet uz tadu PSG kas ir spejigi uzvaret tikai to Miksto ligu.
Nesaku jau arī, ka viņš Barsai nepievienosies, jo kurš negribētu tur spēlēt?
Bet lielu lomu nospēlēs nauda un šeit jau gan ir vēl cits variants-PSG.
Bet protams kā jau teici, tad manīs Vrb vsp paliks Chelsea un visi paliks ar gariem deguniem

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:26, pirms 11 gadiem
PSG vajag franchus, citaadi buus probleemas ar UEFA homegrown kvotaam.

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:27, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: PSG vajag franchus, citaadi buus probleemas ar UEFA homegrown kvotaam.
Viens spēlētājs to ietekmēs?

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:33, pirms 11 gadiem
Pie tam Alexam vasarā beidzas līgums!

     [+] [-]

, 2014-05-13 20:55, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Viens spēlētājs to ietekmēs?
Gan Silva, gan Markinjušs ir pirkti par solīdām naudām, un viņiem noteikti ir dotas solīdas garantijas par spēlēšanu pamatā. Alex kā veterāns neizvirzīja nopietnas pretenzijas uz pamatsastāvu. Luisam gan tādas būs.
Tad sanāk PSG vai nu 3. aizsargu pirkt par nesamērīgu cenu, vai nobīdīt malā kādu 1 no 2 dārgi pirktajiem Silvu vai Markinjušu. Trīs tik dārgus aizsargus, šaubos, vai sastāvā turēs pat PSG, plus tas viņiem mikroklimatu nočekarēs, un rezultātā to naudu, ko teorētiski var iztērēt par Luisu, ir lielāka jēga tērēt tur, kur viņiem tā vairāk vajadzīga. Piemēram, par Edenu...

     [+] [-]

, 2014-05-13 21:18, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Gan Silva, gan Markinjušs ir pirkti par solīdām naudām, un viņiem noteikti ir dotas solīdas garantijas par spēlēšanu pamatā. Alex kā veterāns neizvirzīja nopietnas pretenzijas uz pamatsastāvu. Luisam gan tādas būs.
Tad sanāk PSG vai nu 3. aizsargu pirkt par nesamērīgu cenu, vai nobīdīt malā kādu 1 no 2 dārgi pirktajiem Silvu vai Markinjušu. Trīs tik dārgus aizsargus, šaubos, vai sastāvā turēs pat PSG, plus tas viņiem mikroklimatu nočekarēs, un rezultātā to naudu, ko teorētiski var iztērēt par Luisu, ir lielāka jēga tērēt tur, kur viņiem tā vairāk vajadzīga. Piemēram, par Edenu...
Nu ja viņi ir gatavi likt pieņemamu naudu par Edenu, tad stipri šaubos, ka Luiz vsp kkur dosies. Viens vai otrs.
Bet ja par Luizu un PSG, tad 3 centri nav nekas ārkārtējs.Normāla situācija tādā klubā. Pie tam ja Alex aiziet. Un viņam ar Markinjušu izskatās, ka diezgan līdzīgi spēļu laiki bijuši šajā sezonā. Var jau būt, ka dos viņam nākošsezon spēlēt pa pilno un rezervē vēl kādi citi paliek. Bet tas ja viņi iesaistīsies par Luiza iegādi, es dodu priekšroku viņiem ne Barsai. Stipri šaubos, ka Barsa viņus pārsolīs. Un vai tas būs prātīgi vai nē paliek viņu ziņā

     [+] [-]

, 2014-05-13 21:23, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nesaku jau arī, ka viņš Barsai nepievienosies, jo kurš negribētu tur spēlēt?
Bet lielu lomu nospēlēs nauda un šeit jau gan ir vēl cits variants-PSG.
Bet protams kā jau teici, tad manīs Vrb vsp paliks Chelsea un visi paliks ar gariem deguniem
Ja var but Daugavpils panjems vinju, viss kas var but.

     [+] [-]

, 2014-05-13 21:33, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu ja viņi ir gatavi likt pieņemamu naudu par Edenu, tad stipri šaubos, ka Luiz vsp kkur dosies. Viens vai otrs.
Bet ja par Luizu un PSG, tad 3 centri nav nekas ārkārtējs.Normāla situācija tādā klubā. Pie tam ja Alex aiziet. Un viņam ar Markinjušu izskatās, ka diezgan līdzīgi spēļu laiki bijuši šajā sezonā. Var jau būt, ka dos viņam nākošsezon spēlēt pa pilno un rezervē vēl kādi citi paliek. Bet tas ja viņi iesaistīsies par Luiza iegādi, es dodu priekšroku viņiem ne Barsai. Stipri šaubos, ka Barsa viņus pārsolīs. Un vai tas būs prātīgi vai nē paliek viņu ziņā
Markinjušam kkāda trauma pa vidam ar laikam bija.
Un parādi man, kuram klubam ir 3 CD par ~30 ļamiem pirkti, pie tam visi no vienas izlases. Jebkurš sevi cienošs izlašnieks grib spēlēt. Bet rotācijai nav aizsargs jāņem par ~30 M, tā ne1 nedara.

     [+] [-]

, 2014-05-13 21:48, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Markinjušam kkāda trauma pa vidam ar laikam bija.
Un parādi man, kuram klubam ir 3 CD par ~30 ļamiem pirkti, pie tam visi no vienas izlases. Jebkurš sevi cienošs izlašnieks grib spēlēt. Bet rotācijai nav aizsargs jāņem par ~30 M, tā ne1 nedara.
Slimības vēsturē nav minēti savainojumi šosezon Bet tas tā.
Nav jau runa par cik milj. viņi tiek pirkti, bet gan tas, ka 3 centriem ir jābūt. Pie tam, tam knēvelim tik 19 gadi un izlasē aizvadījis veselu vienu spēli. Un diez vai PSG gribētu atteikties no šādas iespējas iegādāties tādu aizsargu. Vai to izdarīs? Laiks to parādīs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-13 22:07, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Slimības vēsturē nav minēti savainojumi šosezon Bet tas tā.
Nav jau runa par cik milj. viņi tiek pirkti, bet gan tas, ka 3 centriem ir jābūt. Pie tam, tam knēvelim tik 19 gadi un izlasē aizvadījis veselu vienu spēli. Un diez vai PSG gribētu atteikties no šādas iespējas iegādāties tādu aizsargu. Vai to izdarīs? Laiks to parādīs....
Loģiski, ka 2 CD neviens netur. A tu uz jautājumu atbildi.
Parādi man, kuram klubam ir 3 CD par ~30 ļamiem pirkti, pie tam visi no vienas izlases. Un kurš ņem rotācijai aizsargu par ~30 M (ja Luiss izkonkurē Markinjušu, 30 ļamu aizsargs uz soliņa būs Markinjušs). Kamon, tā nenotiek.

     [+] [-]

, 2014-05-13 22:10, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Loģiski, ka 2 CD neviens netur. A tu uz jautājumu atbildi.
Un parādi man, kuram klubam ir 3 CD par ~30 ļamiem pirkti, pie tam visi no vienas izlases.
Un PSG to tavu argumentu nevar lauzt? Vai tas ir akmenī iecirsts, ka tā tam nebūs būt?

     [+] [-]

, 2014-05-13 22:58, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un PSG to tavu argumentu nevar lauzt? Vai tas ir akmenī iecirsts, ka tā tam nebūs būt?
Tici man, tā nenotiek. Kāpēc lai tas notiktu?

     [+] [-]

, 2014-05-13 23:23, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un PSG to tavu argumentu nevar lauzt? Vai tas ir akmenī iecirsts, ka tā tam nebūs būt?
tas tak ir futbols nevis basketbols,kur nevienam neprasa vai veelies paariet uz citu komandu vai nee un kaa baumo,tad Luizs jau ir vienojies par liigumu ar Barcu

     [+] [-]

, 2014-05-13 23:24, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Tici man, tā nenotiek. Kāpēc lai tas notiktu?
Nu ticēt jau es tev ticu, ka tā nav bijis, bet vai tā nevar kādreiz būt gan nē.

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:10, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: tas tak ir futbols nevis basketbols,kur nevienam neprasa vai veelies paariet uz citu komandu vai nee un kaa baumo,tad Luizs jau ir vienojies par liigumu ar Barcu
Tās baumas par Luiza iespējamo vienošanos ar Barsu jau lasīju sen, bet nu PSG ir uzradušies. Jūs neesat vienīgie.
Un domāju, ka daudz kas ir atkarīgs no PSG. Viņi pat nepērkot Luizu var liegt jums viņu dabūt. Un atceroties gadījumu ar Silvu un Barsu, tad par spīti viņi jums viņu var nocelt

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:13, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tās baumas par Luiza iespējamo vienošanos ar Barsu jau lasīju sen, bet nu PSG ir uzradušies. Jūs neesat vienīgie.
Un domāju, ka daudz kas ir atkarīgs no PSG. Viņi pat nepērkot Luizu var liegt jums viņu dabūt. Un atceroties gadījumu ar Silvu un Barsu, tad par spīti viņi jums viņu var nocelt
tik ir viena starpiiba,Silvam Barca neveeleejaas maksaat prasiito algu,bet gadiijumaa ar Luizsu,lai dariijumu apstiprinaatu,ir jaasagaida kas buus jaunais treneris un vai vinjsh akceptees sho paareju

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:19, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: tik ir viena starpiiba,Silvam Barca neveeleejaas maksaat prasiito algu,bet gadiijumaa ar Luizsu,lai dariijumu apstiprinaatu,ir jaasagaida kas buus jaunais treneris un vai vinjsh akceptees sho paareju
Tik ko PSG teica?
Un viņš jau var akceptēt visu ko vien vēlas, bet vai Chelsea to akceptēs?

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:27, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tik ko PSG teica?
Un viņš jau var akceptēt visu ko vien vēlas, bet vai Chelsea to akceptēs?
nu runaa,ka Maurs vinjam ir atljaavis doties prom un,ja tagad pateiks nee vinja izveeleetajai naakamajai maajasvietai paaris milj deelj,nedomaaju,ka Luizs par to buutu ljoti prieciigs,mazums veel pateiks kaa Aleksis savulaik, ka paaries tikai uz Barcu.
Un izskataas,ka PSG savaaks Alvesu no Barcas un Hazars vai Oscars no Chelsea vinjiem ir lielaaks meerkjis

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:40, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu runaa,ka Maurs vinjam ir atljaavis doties prom un,ja tagad pateiks nee vinja izveeleetajai naakamajai maajasvietai paaris milj deelj,nedomaaju,ka Luizs par to buutu ljoti prieciigs,mazums veel pateiks kaa Aleksis savulaik, ka paaries tikai uz Barcu.
Un izskataas,ka PSG savaaks Alvesu no Barcas un Hazars vai Oscars no Chelsea vinjiem ir lielaaks meerkjis
Kkas jau viņu starpā ne tā bija kopš nu jau aizgājušās sezonas sākuma, tpc nav brīnumu, ka zaļā gaisma tika dota...
Bet cik noprotu ne vairāk par vienu brango spēlētāju netiks pārdots. Un aizies tas par kuru maksās visvairāk, vai tas būs Hazards vai Luiz grūti saprast, bet ka tas ir atkarīgs no PSG ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:44, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Kkas jau viņu starpā ne tā bija kopš nu jau aizgājušās sezonas sākuma, tpc nav brīnumu, ka zaļā gaisma tika dota...
Bet cik noprotu ne vairāk par vienu brango spēlētāju netiks pārdots. Un aizies tas par kuru maksās visvairāk, vai tas būs Hazards vai Luiz grūti saprast, bet ka tas ir atkarīgs no PSG ir skaidrs.
neatminos,bet Maurs manupraat teica,ka Chelsea ir jaapaardod,lai vareetu pirkt par lielaam summaam,ja jau Kostu njem,tad kaut kaads finanseejums jau atrasts,kjipa par Luizsu tik jaasagaida kad atveersies transfeeru logs,lai gan runaa,ka dariijumu apstiprinaas tikai peec PK

     [+] [-]

, 2014-05-14 00:50, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: neatminos,bet Maurs manupraat teica,ka Chelsea ir jaapaardod,lai vareetu pirkt par lielaam summaam,ja jau Kostu njem,tad kaut kaads finanseejums jau atrasts,kjipa par Luizsu tik jaasagaida kad atveersies transfeeru logs,lai gan runaa,ka dariijumu apstiprinaas tikai peec PK
Bet viņi grib Koštu parakstīt pirms PK, tātad diez vai būtu prātīgi sākumā kko pirkt un tad censties kādam kko pārdot
Un nevar aizmirst Minhenes interesi, kuru jau viņi ziemā izrādīja, vai tā vēl ir spēkā? Nešaubos...

     [+] [-]

, 2014-05-14 01:04, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Bet viņi grib Koštu parakstīt pirms PK, tātad diez vai būtu prātīgi sākumā kko pirkt un tad censties kādam kko pārdot
Un nevar aizmirst Minhenes interesi, kuru jau viņi ziemā izrādīja, vai tā vēl ir spēkā? Nešaubos...
nu par to jau es runaaju,ja jau peer Koshtu,tad kaads cits diils jau ir sarunaats un domaaju ka Chelsea ar neriskees paaris milj deelj,ja nu Luizs ietiepjaas,lai nojauktu komandas papildinaajumu,kas tieshaam nepiecieshams,aizsargu un DM jau vinjiem ir paari paareem
un ja par Minheni,tad vinjiem vajadzeetu piebremzeet ar tiem pirkumiem, jau paraadaas pirmie neapmierinaatie ar seedeeshanu uz solinja,Martinezs jau skataas iespeeju virzienaa

     [+] [-]

, 2014-05-14 01:12, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu par to jau es runaaju,ja jau peer Koshtu,tad kaads cits diils jau ir sarunaats un domaaju ka Chelsea ar neriskees paaris milj deelj,ja nu Luizs ietiepjaas,lai nojauktu komandas papildinaajumu,kas tieshaam nepiecieshams,aizsargu un DM jau vinjiem ir paari paareem
un ja par Minheni,tad vinjiem vajadzeetu piebremzeet ar tiem pirkumiem, jau paraadaas pirmie neapmierinaatie ar seedeeshanu uz solinja,Martinezs jau skataas iespeeju virzienaa
Nē nu tpc jau Luizu iespējams centīsies pārdot pirms PK nevis pēc
Tie pāris milj. iespējams var sasniegt līdz 10, kas nav maz. Un par to ietiepšanos, tur cik garš tik plats, klubs ar pēc tam var ietiepties ja viņš visu izjauktu
Par aizsargiem piekrītu, tur rezerves ir pamatīgas, bet dm gan tik spoži nemaz neizskatās un ja tiks palaists prom tik universāls spēlētājs, tad tas nākotnē atmaksāsies....

     [+] [-]

, 2014-05-14 01:36, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nē nu tpc jau Luizu iespējams centīsies pārdot pirms PK nevis pēc
Tie pāris milj. iespējams var sasniegt līdz 10, kas nav maz. Un par to ietiepšanos, tur cik garš tik plats, klubs ar pēc tam var ietiepties ja viņš visu izjauktu
Par aizsargiem piekrītu, tur rezerves ir pamatīgas, bet dm gan tik spoži nemaz neizskatās un ja tiks palaists prom tik universāls spēlētājs, tad tas nākotnē atmaksāsies....
nu es ar neietiepshos,lai buutu kaa buutu,tik patiik Barcas fanu sarunas aarzemju tiimekljos,tur sadaliijushies divaas baazees,vieni neparko neveelas Luizu,otri ir sajuusmaa
un par DM-Ramires,Matic,Chelsea tik jaanosedz Mikela vieta,kas gandriiz taapat shosezon nespeeleeja,vieglaaks par vieglu,ja veel atkrataas no Eto'o,Ba vai Torresa