Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"City" spēlētājs Stērlings: "Ir jādod iespēja melnādainajiem treneriem"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

"City" spēlētājs Stērlings: "Ir jādod iespēja melnādainajiem treneriem"
Rahīms Stērlings. Foto: Scanpix/Reuters

Anglijas futbola izlases un Mančestras "City" spēlētājs Rahīms Stērlings intervijā BBC izteicās, ka melnādainajiem cilvēkiem netiek dotas iespējas. Viņš uzskata, ka Anglijas futbola vadošajos amatos ir pārāk maz melnādaino cilvēku.

"Viss nebeidzas tikai ar ceļa pielikšanu uz zemes," futbolists iesāka sarunu. "Ir jādod cilvēkiem iespēja. Ir jādod to, ko tie ir pelnījuši."

Stērlings turpināja: "Anglijas Premjerlīgā ir aptuveni 500 futbolisti, un trešdaļa no tiem ir melnādainie. Melnādainie cilvēki nav bieži sastopami Anglijas futbola amatos, un tie ir reti sastopami arī komandu treneru korpusos."

"Man ir labs piemērs tam, ka melnādainajiem netiek dota iespēja," Stērlings ķērās vērsim pie ragiem. "Glāzgovas "Rangers" šobrīd trenē Stīvens Džerards, Londonas "Chelsea" – Frenks Lampards. Ar viņiem Anglijas izlasē spēlēja tādi vīri kā Sols Kempbels un Ešlijs Kols. Arī viņiem (Kempbelam un Kolam) bija teicamas karjeras, bet viņi nav tikuši pie iespējas vadīt augstākā līmeņa komandas."

Tāpat futbolists izteicās par protestiem, kas šobrīd notiek dažādās pasaules valstīs, bet jo īpaši ASV: "Viss ir labi, ja šīs darbības norit mierīgi un bez veikalu demolēšanas. Rasisms mīt starp mums jau simtiem gadu. Cilvēki ir noguruši no tā un ir gatavi rīkoties."

Izmantotie resursi:
https://www.skysports.com/football/...

1 2 3 89 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2020-06-09 18:57, pirms 4 gadiem
Nepatīk šis "pārāk maz melnādaino vadošos amatos". Baigi izklausās pēc "pārāk maz sieviešu vadošos amatos". Lai pierāda, ka ir pozīcijas vērts un tiks pie amata. Nevajag ieviest kvotas.

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 19:14, pirms 4 gadiem
Aha... lai PSG, ManCity, Chelsea, RealMadrid, Bayern pieņem mello treneri un nolaiž komandu līdz FK DINABURG līmenim...

To kā melnie prot saimniekot, redzams Āfrikā...
Nedomāju, ka normāls kluba īpašnieks savam klubam ko tādu novēlētu..

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 19:16, pirms 4 gadiem
Lai tik turpina sūkstīties, mums vieglāk būs dzīvot!

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 19:20, pirms 4 gadiem
Kad QPR bija Premjerlīgā, tos ar sezonas otro pusi vadīja melnis. Cik tālu aizstūrēja varat saprast paši! Tas ar ņaudēja bieži

  -2 [+] [-]

, 2020-06-09 19:28, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: Aha... lai PSG, ManCity, Chelsea, RealMadrid, Bayern pieņem mello treneri un nolaiž komandu līdz FK DINABURG līmenim...

To kā melnie prot saimniekot, redzams Āfrikā...
Nedomāju, ka normāls kluba īpašnieks savam klubam ko tādu novēlētu..
Pfff...
Vācieši varētu tad jau teikt "tas kā Baltieši prot saimniekot, redzams kā uz acs"
Pie pakaļas fakts, ka 50 gadu bijām padumjajā savienībā, kā arī ilgu laiku pašas antīkās Vācijas čakarēta.

Ieslēdz kaut kādu analītiskāku smadzeni.
Āfrika ilgus jo ilgus laikus bija kolonizēta
Āfrika ir eksploitēta pat no valstīm, kam tur nekad nebija koloniju. Izglītojies, piemēram, par Šveices un Āfrikas attiecībām. Un... pirms d... pretī, tiešām kko arī apskaties par šo tematu, nevis laid šo te vienvirziena "baltie ir spēks" dzelzceļu.

  -3 [+] [-]

, 2020-06-09 19:34, pirms 4 gadiem
rihardilio rakstīja: Nepatīk šis "pārāk maz melnādaino vadošos amatos". Baigi izklausās pēc "pārāk maz sieviešu vadošos amatos". Lai pierāda, ka ir pozīcijas vērts un tiks pie amata. Nevajag ieviest kvotas.
Šim var piekrist. Nu... es personīgi. Nevaru runāt visu vārdā.
Ka nav pareizi likt amatā pēc jebkādām dzimuma/rases pazīmēm

Bēēēt... nav arī pareizi pēc šādām pazīmēm kādu tieši diskriminēt. Un lūk šo gan tiiiik daudzi šeit Latvijā negrib pieņemt.
Negribi feminismu? Forši. Es pat piekrītu.
Bet tad arī nost ar šito "visi tumšādainie - idioti", "visi romi - zagļi", "visi ebreji - mahinatori", "visi musulmaņi - teroristi" TUMSONĪBU.
Savādāk tādi dubultie standarti.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 19:45, pirms 4 gadiem
Kas tas par absurdu, ka melnādainais nevar veiksmīgi strādāt top līgu klubos? Man uzreiz nāk prātā leģendārais futbolists Patriks Vjērā, kura vadītā Nica ieņēma 5.vietu priekšlaicīgi pārtrauktajā Francijas čempionātā.

  +4 [+] [-]

, 2020-06-09 19:51, pirms 4 gadiem
Stērlings ir rasists

  +1 [+] [-]

, 2020-06-09 20:04, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pfff...
Vācieši varētu tad jau teikt "tas kā Baltieši prot saimniekot, redzams kā uz acs"
Pie pakaļas fakts, ka 50 gadu bijām padumjajā savienībā, kā arī ilgu laiku pašas antīkās Vācijas čakarēta.

Ieslēdz kaut kādu analītiskāku smadzeni.
Āfrika ilgus jo ilgus laikus bija kolonizēta
Āfrika ir eksploitēta pat no valstīm, kam tur nekad nebija koloniju. Izglītojies, piemēram, par Šveices un Āfrikas attiecībām. Un... pirms d... pretī, tiešām kko arī apskaties par šo tematu, nevis laid šo te vienvirziena "baltie ir spēks" dzelzceļu.
Protams... tagad visiem jāblauj Only Black Live Matter...
Kamēr Āfrikā saimniekoja eiropieši, tikmēr kontinents plauka un zēla... vietējiem bija ko ēst... tagad varu pārņēmuši vietējās ciltis... liela daļa Āfrikas cieš badu, karo savā starpā... dimatu raktuves pārnēmuši vietējie babuīni un paverdzina ļaudis..
Paskaties, kuribtad bija kas tos vergus tirgoja... ne jau eiropieši tur brauca un ķēra vietējos vergus... vietējie saķēra un tirgoja... bija gatavi visu savu ciemu pārdot... iemainīt pret pāris spogulīšiem, plintēm un saules sargiem...
Paši visu iztirgoja, lai tik nebūtu jāstrādā...
Tur es piekrītu, visi čigāni nav zagļi, zāles tirgoņi, bet 90% gan, visi ebreji nav mahinatori, bet 90% gan...

     [+] [-]

, 2020-06-09 20:07, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pfff...
Vācieši varētu tad jau teikt "tas kā Baltieši prot saimniekot, redzams kā uz acs"
Pie pakaļas fakts, ka 50 gadu bijām padumjajā savienībā, kā arī ilgu laiku pašas antīkās Vācijas čakarēta.

Ieslēdz kaut kādu analītiskāku smadzeni.
Āfrika ilgus jo ilgus laikus bija kolonizēta
Āfrika ir eksploitēta pat no valstīm, kam tur nekad nebija koloniju. Izglītojies, piemēram, par Šveices un Āfrikas attiecībām. Un... pirms d... pretī, tiešām kko arī apskaties par šo tematu, nevis laid šo te vienvirziena "baltie ir spēks" dzelzceļu.
P.S. CHELSEA vari ierakatīt jebkuru citu klubu, ja tas tik ļoti aiskara..

  +5 [+] [-]

, 2020-06-09 20:33, pirms 4 gadiem
Iedos kādu klubu nēģerim un pēc tam šie pieprasīs lai garantē vietu EPL ',neatkarīgi no rezultāta .

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 20:41, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: Protams... tagad visiem jāblauj Only Black Live Matter...
Kamēr Āfrikā saimniekoja eiropieši, tikmēr kontinents plauka un zēla... vietējiem bija ko ēst... tagad varu pārņēmuši vietējās ciltis... liela daļa Āfrikas cieš badu, karo savā starpā... dimatu raktuves pārnēmuši vietējie babuīni un paverdzina ļaudis..
Paskaties, kuribtad bija kas tos vergus tirgoja... ne jau eiropieši tur brauca un ķēra vietējos vergus... vietējie saķēra un tirgoja... bija gatavi visu savu ciemu pārdot... iemainīt pret pāris spogulīšiem, plintēm un saules sargiem...
Paši visu iztirgoja, lai tik nebūtu jāstrādā...
Tur es piekrītu, visi čigāni nav zagļi, zāles tirgoņi, bet 90% gan, visi ebreji nav mahinatori, bet 90% gan...
Palasi par beļģu Kongo... Nu, nekas tur neplauka, ja neskaita dažas atsevišķas provinces un reģionus. Cita lieta, ka tagad nav labāk, jā, šur tur pat sliktāk, nekā bija. Par ebrejiem mahinatoriem arī nepiekrītu. Tā nu ir sanācis, ka pazīstu vairākus, un viņi ir uzticami un labsirdīgi cilvēki!

  +4 [+] [-]

, 2020-06-09 21:01, pirms 4 gadiem
Kuras ir tās Āfrikas valstis, kuras ir uzplaukušas pēc balto padzīšanas... labprāt paskatīšos šos veiksmes stāstus...

  -2 [+] [-]

, 2020-06-09 21:21, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: Kuras ir tās Āfrikas valstis, kuras ir uzplaukušas pēc balto padzīšanas... labprāt paskatīšos šos veiksmes stāstus...
Tev ir prasts domas stils ģeopolitikā un vēl švakākas pasaules vēstures zināšanas.

Tas gan nav nekas neparasts...
Personām, kuras ir šajos platuma grādos... t.s. rietumu pasaulē, ir tendence sevi uzskatīt par evolūcijas ziņā pārākiem.
Ja vēstures zināšanas, zināšanas par to, cik trausli kādreiz bija svaru kausi starp rietumu pasauli (=antīko Eiropu) un Ziemeļāfriku, Tuvajiem austrumiem...
Ja nav nekādas izpratnes par to, ka vien pāris kaujas pasaules antīkajā vēsturē izšķīra to, ka 2222 (maģisks skaitlis, bet tieši tik šogad aprit t.s. Rietumu civilizācijas karā un uzvarā par savu dominējošo lomu uz kartes) gadus vēlāk Tu tagad esi uzvarētāju, attīstītās pasaules pusē...
Ja nav nekādas izpratnes par to, kā vispār pasaules civilizācijas attīstījušās, tad tagad ir šādas runas... tā izpratne, ka tas tā vnk... no dabas dots Rietumu civliziācijai būt stiprākai 😁
Jo nav nekādas poņas par to, ka cik melns aiz naga reiz vajadzēja, lai, iespējams, tieši Tu pats būtu Āfrikāņu vietā - mazāk attīstīts, mazāk izglītots, ar sliktāku veselības aprūpi, utt.

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 21:34, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tev ir prasts domas stils ģeopolitikā un vēl švakākas pasaules vēstures zināšanas.

Tas gan nav nekas neparasts...
Personām, kuras ir šajos platuma grādos... t.s. rietumu pasaulē, ir tendence sevi uzskatīt par evolūcijas ziņā pārākiem.
Ja vēstures zināšanas, zināšanas par to, cik trausli kādreiz bija svaru kausi starp rietumu pasauli (=antīko Eiropu) un Ziemeļāfriku, Tuvajiem austrumiem...
Ja nav nekādas izpratnes par to, ka vien pāris kaujas pasaules antīkajā vēsturē izšķīra to, ka 2222 (maģisks skaitlis, bet tieši tik šogad aprit t.s. Rietumu civilizācijas karā un uzvarā par savu dominējošo lomu uz kartes) gadus vēlāk Tu tagad esi uzvarētāju, attīstītās pasaules pusē...
Ja nav nekādas izpratnes par to, kā vispār pasaules civilizācijas attīstījušās, tad tagad ir šādas runas... tā izpratne, ka tas tā vnk... no dabas dots Rietumu civliziācijai būt stiprākai 😁
Jo nav nekādas poņas par to, ka cik melns aiz naga reiz vajadzēja, lai, iespējams, tieši Tu pats būtu Āfrikāņu vietā - mazāk attīstīts, mazāk izglītots, ar sliktāku veselības aprūpi, utt.
Tāds garš nodirsiens, bet tā arī neko nepateici.

     [+] [-]

, 2020-06-09 21:49, pirms 4 gadiem
pērtiķis

  -4 [+] [-]

, 2020-06-09 21:50, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Tāds garš nodirsiens, bet tā arī neko nepateici.
😏😏😏
Tā Tev liekas zini kapēc?
Tādeļ, ka, kamēr vien nepateikšu atslēgas vārdus, lai vari fiksi ieskatīties Wikipedia un argumentēt pretī svaigi iegūtas gudrības...
Kamēr vien tie atslēgas vārdi no manas puses nebūs, Tu reāli vnk nesaproti par ko ir runa... par kādiem 2222 gadiem, kas ir tie Antīkie Rietumi... nedz kas bija Rietumu pretinieki, viena soļa attālumā, lai visa pasaules vēsture būtu savādāka 😏😏😏

Savukārt, personām ar dziļāku izpratni pasaules vēsturē viss ko teicu ir skaidrāks par skaidru.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-09 21:52, pirms 4 gadiem
Eh, drīz visizdevīgāk būs būt melnādainam ebrejam ar homoseksuālu noslieci. Nedod Dievs tādam kāds kaut ko atteiks. Uzreiz būs bļaušana par rasismu, antisemītismu un homofobiju.

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 22:07, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: 😏😏😏
Tā Tev liekas zini kapēc?
Tādeļ, ka, kamēr vien nepateikšu atslēgas vārdus, lai vari fiksi ieskatīties Wikipedia un argumentēt pretī svaigi iegūtas gudrības...
Kamēr vien tie atslēgas vārdi no manas puses nebūs, Tu reāli vnk nesaproti par ko ir runa... par kādiem 2222 gadiem, kas ir tie Antīkie Rietumi... nedz kas bija Rietumu pretinieki, viena soļa attālumā, lai visa pasaules vēsture būtu savādāka 😏😏😏

Savukārt, personām ar dziļāku izpratni pasaules vēsturē viss ko teicu ir skaidrāks par skaidru.
Visas pasaules vēsture var būt citādāka gandrīz ik uz soļa un viens notikums noteikti nav tas uz ko ieciklēties. Tauriņa efekts kā nožmiegts melnais ar ceļgalu vai kāds to filmēja un alu cilvēks ar akmeni darbojās kopumā nemaina neko, jo mēs nezinām kā tas mainītu dzīvi, bet tikai to ka mainītu un iespējams pilnīgi citādāk, iespējams nē. Ar savu pārgudrību, aprobežotību un iedomību tu vari nediskutēt ar mani izdzirdot vienu faktu vai vienu doķeni pa history channel noskatījies, nav starpības diskutēt pat to kā būtu, ja būtu. Neviens to nezin un nekad nezinās. Apsveicu, ka esi atcerējies informāciju, no kuras jēgas nav un tās patiesums ir stipri apšaubāms.

  +3 [+] [-]

, 2020-06-09 22:22, pirms 4 gadiem
interesanti zinat, ko afrikani ir radijusi cilveces pastavesanas laika.....varbut kads var nosaukt kadu izcilu afrikas universitati, vai kadu citu macibu iestadi ? kada automasina ir izgudrota afrika....??? nu vismaz kaut ko nosauciet ludzu........

  -3 [+] [-]

, 2020-06-09 22:23, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Visas pasaules vēsture var būt citādāka gandrīz ik uz soļa un viens notikums noteikti nav tas uz ko ieciklēties. Tauriņa efekts kā nožmiegts melnais ar ceļgalu vai kāds to filmēja un alu cilvēks ar akmeni darbojās kopumā nemaina neko, jo mēs nezinām kā tas mainītu dzīvi, bet tikai to ka mainītu un iespējams pilnīgi citādāk, iespējams nē. Ar savu pārgudrību, aprobežotību un iedomību tu vari nediskutēt ar mani izdzirdot vienu faktu vai vienu doķeni pa history channel noskatījies, nav starpības diskutēt pat to kā būtu, ja būtu. Neviens to nezin un nekad nezinās. Apsveicu, ka esi atcerējies informāciju, no kuras jēgas nav un tās patiesums ir stipri apšaubāms.
Ik uz soļa Tev ir tikai notikumi, kas vēsturi kopumā un civilizāciju attīstību kā tādu mainītu tikai nenozīmīgi.
Ik uz soļa Tev ir tikai tikai nenozīmīgas lietas kā... piemeram... kurš Eiropietis parvaldīs otru. Pasaules izskatam globālā merogā, šiem "ik uz soļa" notikumiem ir maza nozīme.
Vēsturē kopumā tie ir sīkumi. Civilizāciju un rašu attīstībā vēl jo nenozīmīgaki sīkumi.

Kā jau teicu... prasta lietu izpratne un lielās bildes nezināšana, nesaprašana

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 22:30, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: interesanti zinat, ko afrikani ir radijusi cilveces pastavesanas laika.....varbut kads var nosaukt kadu izcilu afrikas universitati, vai kadu citu macibu iestadi ? kada automasina ir izgudrota afrika....??? nu vismaz kaut ko nosauciet ludzu........
😁😁😁
Tu nopietni???
......
Tev Āfrika sākas uz Dienvidiem no Sahāras, vai ne??? Vienalga, senā Āfrika, vai Mūsdienu 😁
Vai arī "Āfrika" esi izmantojis nevietā?!? Respektīvi... vai tik nevēlējies vaicāt, ko tumšādainie ir radījuši, nevis Āfrika, vai ne?

     [+] [-]

, 2020-06-09 22:38, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: interesanti zinat, ko afrikani ir radijusi cilveces pastavesanas laika.....varbut kads var nosaukt kadu izcilu afrikas universitati, vai kadu citu macibu iestadi ? kada automasina ir izgudrota afrika....??? nu vismaz kaut ko nosauciet ludzu........
Pačukstēšu Tev klusiņām priekšā, ka Ēģipte arī ir Āfrikā.
Ja Tu zini vēsturi, tad tev jāzin ko Ēģipte ir devusi pasaules civilizācijai.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-09 22:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pačukstēšu Tev klusiņām priekšā, ka Ēģipte arī ir Āfrikā.
Ja Tu zini vēsturi, tad tev jāzin ko Ēģipte ir devusi pasaules civilizācijai.
Citplanētiešu vergi un pakalpiņi ! Viņi deva to pasailes civilizācijai ko no saimnieku galda atbiras un arliekas viņiem pameta kā cilvēks sunim pamet !

  -3 [+] [-]

, 2020-06-09 23:04, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pačukstēšu Tev klusiņām priekšā, ka Ēģipte arī ir Āfrikā.
Ja Tu zini vēsturi, tad tev jāzin ko Ēģipte ir devusi pasaules civilizācijai.
Un tā ir tā noteicošā lieta, kādēļ vēsture, zināmā mērā, ir tāds kā mans hobijs...
Šī lieta ir PARADOKSS. Vēsturei ik uz stūra patikuši paradoksi.

Sākot ar to, kā mācekļi pārņem un attīsta skolotāja izgudrojumus, pēcāk pakļaujot pašus skolotājus...
Beidzot ar to, ka divas no mūsdienu lielvarām ir paradoksi jau paši par sevi...
Austrumslāvi krievi, kurus izglāba plašums... da pat krustneši vnk atdūrās ka nevar Novgorodu iekarot... jo vnk pārāk tālu un auksti 🤭
Paradoksāli ka ne jau krievi sakotnēji bija vadošie slāvi. Bet gan attīstītākie slāvu senči venedi un antesi... attiecīgi poļu un ukraiņu sentēvi. Un... atkal paradokss... tieši agrīnā augstākā attīstības pakāpe un esamība citu tautu redzeslokā... atspēlējās pašiem venediem un antesiem.

ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.
Vēl pāris simtus gadus... un reti kurš vispār atcerēsies, ka briti ir faktiskie amerikāņu senie overlordi...

Tieši tāpat...kā mēs sen jau esam aizmirsuši, ka paši kā Eiropieši reiz visu aizguvām no citiem. Un pārspējām viņus viņu pašu karalaukos.

     [+] [-]

, 2020-06-09 23:13, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un tā ir tā noteicošā lieta, kādēļ vēsture, zināmā mērā, ir tāds kā mans hobijs...
Šī lieta ir PARADOKSS. Vēsturei ik uz stūra patikuši paradoksi.

Sākot ar to, kā mācekļi pārņem un attīsta skolotāja izgudrojumus, pēcāk pakļaujot pašus skolotājus...
Beidzot ar to, ka divas no mūsdienu lielvarām ir paradoksi jau paši par sevi...
Austrumslāvi krievi, kurus izglāba plašums... da pat krustneši vnk atdūrās ka nevar Novgorodu iekarot... jo vnk pārāk tālu un auksti 🤭
Paradoksāli ka ne jau krievi sakotnēji bija vadošie slāvi. Bet gan attīstītākie slāvu senči venedi un antesi... attiecīgi poļu un ukraiņu sentēvi. Un... atkal paradokss... tieši agrīnā augstākā attīstības pakāpe un esamība citu tautu redzeslokā... atspēlējās pašiem venediem un antesiem.

ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.
Vēl pāris simtus gadus... un reti kurš vispār atcerēsies, ka briti ir faktiskie amerikāņu senie overlordi...

Tieši tāpat...kā mēs sen jau esam aizmirsuši, ka paši kā Eiropieši reiz visu aizguvām no citiem. Un pārspējām viņus viņu pašu karalaukos.
Un tas turpinās arī mūsdienās. Piemēram, tā pati Silīcija ieleja, kur ir sapulcināti gudrākie prāti no visas pasaules, bet viss ko viņi tur rada tiek pierakstīts ASV.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-09 23:20, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un tā ir tā noteicošā lieta, kādēļ vēsture, zināmā mērā, ir tāds kā mans hobijs...
Šī lieta ir PARADOKSS. Vēsturei ik uz stūra patikuši paradoksi.

Sākot ar to, kā mācekļi pārņem un attīsta skolotāja izgudrojumus, pēcāk pakļaujot pašus skolotājus...
Beidzot ar to, ka divas no mūsdienu lielvarām ir paradoksi jau paši par sevi...
Austrumslāvi krievi, kurus izglāba plašums... da pat krustneši vnk atdūrās ka nevar Novgorodu iekarot... jo vnk pārāk tālu un auksti 🤭
Paradoksāli ka ne jau krievi sakotnēji bija vadošie slāvi. Bet gan attīstītākie slāvu senči venedi un antesi... attiecīgi poļu un ukraiņu sentēvi. Un... atkal paradokss... tieši agrīnā augstākā attīstības pakāpe un esamība citu tautu redzeslokā... atspēlējās pašiem venediem un antesiem.

ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.
Vēl pāris simtus gadus... un reti kurš vispār atcerēsies, ka briti ir faktiskie amerikāņu senie overlordi...

Tieši tāpat...kā mēs sen jau esam aizmirsuši, ka paši kā Eiropieši reiz visu aizguvām no citiem. Un pārspējām viņus viņu pašu karalaukos.
ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.

Aka jē cik tizli um sekli ! Lielais dižaais GUDRAIS mums te izrādās ir kā bikses pieīķēzījis bēbēītyis kas arī bļauj un paziņo par savu krutumu !
Tūkstots reižu jau cilvēces vēsturē ir bijis un vēl tūkstots reižu būs kas varas elite kas valdījusi sen un verna un jūtas un neievainojama un ar brutuālu spēku vienmēr jūtas spējīgas apspiest visur visus un vienmēr ! un kā neizbēgami cieš sakāvi un aiziet nebūtībā ... Kur tikmēr vajadzēja varas elita ielaist kādu trešdaļu , kuri sakatītu situācijas unikalitāti un vajadzību meklēt kompromisu un nevis ar brutuālu spēku un tizlu tupu pašpārliecinātību ... Tā trešdaļa pietiktu lai pārliecinātu pārējos savādākai taktikai ... Bet praktiski tas ir notivcis vēsturē tik pāris procentu gadījumos ...

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 23:24, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un tā ir tā noteicošā lieta, kādēļ vēsture, zināmā mērā, ir tāds kā mans hobijs...
Šī lieta ir PARADOKSS. Vēsturei ik uz stūra patikuši paradoksi.

Sākot ar to, kā mācekļi pārņem un attīsta skolotāja izgudrojumus, pēcāk pakļaujot pašus skolotājus...
Beidzot ar to, ka divas no mūsdienu lielvarām ir paradoksi jau paši par sevi...
Austrumslāvi krievi, kurus izglāba plašums... da pat krustneši vnk atdūrās ka nevar Novgorodu iekarot... jo vnk pārāk tālu un auksti 🤭
Paradoksāli ka ne jau krievi sakotnēji bija vadošie slāvi. Bet gan attīstītākie slāvu senči venedi un antesi... attiecīgi poļu un ukraiņu sentēvi. Un... atkal paradokss... tieši agrīnā augstākā attīstības pakāpe un esamība citu tautu redzeslokā... atspēlējās pašiem venediem un antesiem.
Novgorodu iekaroja un izkāva moskovīti. Tie ir tie, ko tagad sauc par krieviem somgru, tjurku un slāvu mikslis, ko vēlāk nosauca par "velikorosiem", bet Stalins par "ruskijiem".

  -1 [+] [-]

, 2020-06-09 23:27, pirms 4 gadiem
kuklitis rakstīja: ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.

Aka jē cik tizli um sekli ! Lielais dižaais GUDRAIS mums te izrādās ir kā bikses pieīķēzījis bēbēītyis kas arī bļauj un paziņo par savu krutumu !
Tūkstots reižu jau cilvēces vēsturē ir bijis un vēl tūkstots reižu būs kas varas elite kas valdījusi sen un verna un jūtas un neievainojama un ar brutuālu spēku vienmēr jūtas spējīgas apspiest visur visus un vienmēr ! un kā neizbēgami cieš sakāvi un aiziet nebūtībā ... Kur tikmēr vajadzēja varas elita ielaist kādu trešdaļu , kuri sakatītu situācijas unikalitāti un vajadzību meklēt kompromisu un nevis ar brutuālu spēku un tizlu tupu pašpārliecinātību ... Tā trešdaļa pietiktu lai pārliecinātu pārējos savādākai taktikai ... Bet praktiski tas ir notivcis vēsturē tik pāris procentu gadījumos ...
Smieklīgi!
Manis pieminētajā Silīcija ieleja ASV pasaules gudrākos prātus saveda roku un kāju dzelžos iekaltus?

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 23:31, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: 😁😁😁
Tu nopietni???
......
Tev Āfrika sākas uz Dienvidiem no Sahāras, vai ne??? Vienalga, senā Āfrika, vai Mūsdienu 😁
Vai arī "Āfrika" esi izmantojis nevietā?!? Respektīvi... vai tik nevēlējies vaicāt, ko tumšādainie ir radījuši, nevis Āfrika, vai ne?
glumais, tu uz jautajumu ta ari neatbildeji............

  +2 [+] [-]

, 2020-06-09 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pačukstēšu Tev klusiņām priekšā, ka Ēģipte arī ir Āfrikā.
Ja Tu zini vēsturi, tad tev jāzin ko Ēģipte ir devusi pasaules civilizācijai.
Pačukstēšu Tev klusiņām priekšā,ta egipte ta ari palika viduslaiku civilizacijas limeni........

     [+] [-]

, 2020-06-09 23:43, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un tā ir tā noteicošā lieta, kādēļ vēsture, zināmā mērā, ir tāds kā mans hobijs...
Šī lieta ir PARADOKSS. Vēsturei ik uz stūra patikuši paradoksi.

Sākot ar to, kā mācekļi pārņem un attīsta skolotāja izgudrojumus, pēcāk pakļaujot pašus skolotājus...
Beidzot ar to, ka divas no mūsdienu lielvarām ir paradoksi jau paši par sevi...
Austrumslāvi krievi, kurus izglāba plašums... da pat krustneši vnk atdūrās ka nevar Novgorodu iekarot... jo vnk pārāk tālu un auksti 🤭
Paradoksāli ka ne jau krievi sakotnēji bija vadošie slāvi. Bet gan attīstītākie slāvu senči venedi un antesi... attiecīgi poļu un ukraiņu sentēvi. Un... atkal paradokss... tieši agrīnā augstākā attīstības pakāpe un esamība citu tautu redzeslokā... atspēlējās pašiem venediem un antesiem.

ASV... visa šīs valsts rašanās un kļūšana par pasaules nr.1 impēriju... faktiski ir viens liels paradokss... un tieši tāds pats stāsts par mazā, jaunā brāļa mācīšanos, attīstīšanos... un tam sekojošu lielā brāļa pazemošanu.
Vēl pāris simtus gadus... un reti kurš vispār atcerēsies, ka briti ir faktiskie amerikāņu senie overlordi...

Tieši tāpat...kā mēs sen jau esam aizmirsuši, ka paši kā Eiropieši reiz visu aizguvām no citiem. Un pārspējām viņus viņu pašu karalaukos.
Par ASV nepiekrītu. Paradoksa tur maz. Bagāta ar izrakteņiem teritorija, lielisks (kopumā) klimats, samērā mazapdzīvota, kad eiropieši ieradās, pāris simts gados izveidojās viena no pasaules valdošajām lielvarām. Bija sava daļa sakritības tajā visā, bet likumsakarības bija kudi vairāk. Amerikāņu vēlme atdalīties no britu impērijas nebija nekāds pārsteigums - laiks un ģeogrāfiskais attālums darīja savu+britu valdnieku vēlme iedzīvoties uz koloniju rēķina u.c. apstākļi. Kādi paradoksi? Nu, jā, pati dzīve ir viens pamatīgs paradokss...

  -2 [+] [-]

, 2020-06-09 23:45, pirms 4 gadiem
Gatis rakstīja: Kuras ir tās Āfrikas valstis, kuras ir uzplaukušas pēc balto padzīšanas... labprāt paskatīšos šos veiksmes stāstus...
Gabona, Namībija...

  -2 [+] [-]

, 2020-06-09 23:47, pirms 4 gadiem
Ha-ha rakstīja: interesanti zinat, ko afrikani ir radijusi cilveces pastavesanas laika.....varbut kads var nosaukt kadu izcilu afrikas universitati, vai kadu citu macibu iestadi ? kada automasina ir izgudrota afrika....??? nu vismaz kaut ko nosauciet ludzu........
Nu, tad jau var pajautāt, ko izgudrot varēja latvieši, būdami dzimtcilvēkos... Bet vēsturē ir zināms, ka Āfrikā bija vairākas megavalstis, kā piemēram, senā Gana, Mali u.c.

  +1 [+] [-]

, 2020-06-09 23:52, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tev ir prasts domas stils ģeopolitikā un vēl švakākas pasaules vēstures zināšanas.

Tas gan nav nekas neparasts...
Personām, kuras ir šajos platuma grādos... t.s. rietumu pasaulē, ir tendence sevi uzskatīt par evolūcijas ziņā pārākiem.
Ja vēstures zināšanas, zināšanas par to, cik trausli kādreiz bija svaru kausi starp rietumu pasauli (=antīko Eiropu) un Ziemeļāfriku, Tuvajiem austrumiem...
Ja nav nekādas izpratnes par to, ka vien pāris kaujas pasaules antīkajā vēsturē izšķīra to, ka 2222 (maģisks skaitlis, bet tieši tik šogad aprit t.s. Rietumu civilizācijas karā un uzvarā par savu dominējošo lomu uz kartes) gadus vēlāk Tu tagad esi uzvarētāju, attīstītās pasaules pusē...
Ja nav nekādas izpratnes par to, kā vispār pasaules civilizācijas attīstījušās, tad tagad ir šādas runas... tā izpratne, ka tas tā vnk... no dabas dots Rietumu civliziācijai būt stiprākai 😁
Jo nav nekādas poņas par to, ka cik melns aiz naga reiz vajadzēja, lai, iespējams, tieši Tu pats būtu Āfrikāņu vietā - mazāk attīstīts, mazāk izglītots, ar sliktāku veselības aprūpi, utt.
jā... man ir salīdzinoši maz zināšanu pasaules ģeopolitikā...
bet pastāsti, kuras ir tās valstis, kuras pēc balto padzīšanas ir piedzīvojušas ekonomisko uzplaukumu un kur noziedzība ir radiakāli samazinājusies...
un vēl jautājums, kā šis maģiskais skaitlis - 2222 ietekmē to, ka cilvēki tuvāk ziemeļiem vairāk strādā, lai iegūtu labklājību, veido kopienas, lai tirgotos, aizsargātos pret citiem (ES, NATO) utt... salīdzinot ar tiem ļaudīm, kas tuvāk ekvatoram - tie, kas tiek pie ieročiem, tie pakļauj vājākos un liek tiem strādāt (rakt dimantus, pumpēt naftu utt..)...
mainījies ir tikai tas, ka agrāk iezemieši skraidīja ar šķēpiem, lokiem un pakļāva vājākos, tagad braukā ardžipiem un automātiem rokā...

Tavi prātuļojumi vairāk izklausās pēc prasta sektanta sludinājumiem - ja Tu nedomā tā pat kā es... Tu neko nesaproti, Tu esi nozombēts un nepareizi dzīvo...
1 2 3 89 komentāri