Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

''Barcelona'' vēlas iegūt Fabregasu jau janvārī

''Barcelona'' vēlas iegūt Fabregasu jau janvārī
Sesks Fabregass
Foto: Professional Sport

Spānijas klubs ''Barcelona'' paziņojis, ka tā transfēru tirgus prioritāte Nr.1 ir Londonas ''Arsenal'' pussargs Sesks Fabregass, un ''Barcelona'' savu bijušo audzēkni vēlas iegūt jau janvārī.

21 gadu vecais Fabregass ir ''Barcelona'' audzēknis, bet Londonas ''Arsenal'' pievienojās 2003. gadā. Spānijas klubs sākotnēji bija paziņojis, ka Fabregasu mēģinās pārvilināt atpakaļ uz Barselonu nākamā gada vasarā, taču pēc kluba vadības tikšanās pieņemts lēmums mēģināt Sesku atgūt savā īpašumā jau janvārī. Pats Fabregass nesen izteicās, ka lēmumu par savu nākotni pieņems sezonas beigās, atzīstot, ka labprāt atgrieztos savā bijušajā klubā.

''Barcelona'' kluba pārstāvis: ''Šovasar klubā atgriezās aizsargs Herards Pikē (no ''Manchester United''), tagad vēlamies, lai tas pats notiktu ar Fabregasu. ''Barcelona'' zina, ka viņš mīl klubu, un klubs darīs visu, lai viņš atgrieztos. Tas maksās lielu naudu, un Fabregass ir kluba galvenā transfēru prioritāte.''

Paredzams, ka Barselonai Fabregasa iegādei nāksies šķirties vismaz no 30 miljoniem mārciņu.

Izmantotie resursi:
dailystar.co.uk


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 16:48, pirms 16 gadiem
Bāc ... ja Arsenals atdos Fabregasu tad būs žopa (lielāka nekā tagad...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 16:52, pirms 16 gadiem
Gaidat ar maisu!
Un 30 milj.? tik leeti jau netiksiet cauri... ja jau par Adi uzlika 40, tad par Sesku ne zemaak par 80... un arii tad -videejo pirkstinju jums paraadiis...
peec kaadiem vairaakiem gadiem jaa, nesaubos, ka atgrieziisies, bet ne tagad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 16:52, pirms 16 gadiem
paši atdeva un paši tagad grib dabūt atpakaļ vot jenoti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 16:56, pirms 16 gadiem
Nu pa 30- tā jau ir ņirgāšanās, ņemot vērā pašreizējo situāciju tirgū. Tiesa gan, tā ir izveidojusies pateicoties tādiem klubiem kā Real un līdzīgiem, kuriem laikam patīk deformēt tirgu ar prātam neaptveramiem piedāvājumiem. Lai vai kā- ceru. ka Fabregass paliks Arsenālā vēl ilgi.
, 2008-11-07 16:57, pirms 16 gadiem
Tas buutu vnk ideaali!
, 2008-11-07 16:57, pirms 16 gadiem
Nē, lai neiet prom
Arsenal bez Fabregasa vairs nav Arsenal
, 2008-11-07 17:01, pirms 16 gadiem
Priekš kam? Galīgi garām... ar kuru galu viņi domā? Cerams tur nekas nesanāks un viss paliks pa vietām.
Slēpts komentārs: eskaralis
, 2008-11-07 17:06, pirms 16 gadiem
es par to tikai būt priecīgs
, 2008-11-07 17:08, pirms 16 gadiem
eskaralis rakstīja: Es par! Liela un loti vaidziga nauda guneriem. Walcot norukaas par abiem tagad guneriem ir vaidzigi pieredzejushaaki vechi.. Taadi kaa hlebs! Un sesks manupraat nav nekaads paaraakais lai vengers vinu ar zobiem tureetu
Peedeejam teikumam, par visiem 100% nepiekriitu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 17:10, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Priekš kam? Galīgi garām... ar kuru galu viņi domā? Cerams tur nekas nesanāks un viss paliks pa vietām.
Pilnīgi piekrītu, Fabregasam Barcā vietas diemžēl nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 17:13, pirms 16 gadiem
Paliec.
, 2008-11-07 17:13, pirms 16 gadiem
Kura komanda gan vinju negribētu!
, 2008-11-07 17:16, pirms 16 gadiem
keyseedee rakstīja: Paaraakai jau nav, bet labaakais saspeeles vadiitaajs gan!
Vinjs satur kopaa komandu gan laukumaa, gan aarpus taa (organizee visaadas satiksanaas, vakarinjas utt.).... sniedz nevainojamas intervijas, atbild ljoti gudri un diezgan veiksmiigi izvairaas no zhurnaalistu izliktajiem slazdiem. Peec divaas Emirates nospeeleetajaam sezonaam, abaas vinjs ir paarlliecinosi atziits par labaako komandas speeleetaaju... un bez vinja komandai iet ljoti smagi....
, 2008-11-07 17:18, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: Sesks:
Pirmo reizi dzirdu ka vinja vaardu taa izrunaa
Jau kaadu ento 100 reizi ieraugu shaadu debiilismu (taadu kaadu tu uzrakstiiji)
, 2008-11-07 17:21, pirms 16 gadiem
Veel nav bijis taa,ka ja komandu pamet taas līderis,kurš dotajā situācijā ir Fabregas,komanda sāk katastrofāli slikti spēlēt!
ja Fabregas aizies,es domāju tas notiks 100000%,nebūs nekas traks priekš Arsenal,automātiski uzradīsies cits līderis un komanda turpinās tikpat labi spēlēt arī tālāk!!!!
Vai komandai notika kaut kas kad Henry to pameta???
, 2008-11-07 17:22, pirms 16 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Nē, lai neiet prom
Arsenal bez Fabregasa vairs nav Arsenal
Kādreiz tā arī teica par Henry,nu visi jau vinju ir aizmirsushi,un tagad jau ar Fabregas notiek tas pats!!!
, 2008-11-07 17:24, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Jau kaadu ento 100 reizi ieraugu shaadu debiilismu (taadu kaadu tu uzrakstiiji)
Esi tad jau ciitiigs komentaaru lasiitaajs
, 2008-11-07 17:24, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: Veel nav bijis taa,ka ja komandu pamet taas līderis,kurš dotajā situācijā ir Fabregas,komanda sāk katastrofāli slikti spēlēt!
ja Fabregas aizies,es domāju tas notiks 100000%,nebūs nekas traks priekš Arsenal,automātiski uzradīsies cits līderis un komanda turpinās tikpat labi spēlēt arī tālāk!!!!
Vai komandai notika kaut kas kad Henry to pameta???
Vengers uzskata, ka Jack Wilshere (16 gadi) peec gadiem buus CM (paslaik ir RW)... ja Samirs paliek savaa kreisajaa, tad shaada negadiijuma gadiijumaa Jack var ienjemt Seska vietu un vairaak kaa veiksmiigi to aizstaat...
bet, tpu, Wilshere ir citi celji, caur kuriem vinjs tiks first team...
, 2008-11-07 17:26, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: Esi tad jau ciitiigs komentaaru lasiitaajs
Apkarotaajs....
, 2008-11-07 17:27, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: Veel nav bijis taa,ka ja komandu pamet taas līderis,kurš dotajā situācijā ir Fabregas,komanda sāk katastrofāli slikti spēlēt!
ja Fabregas aizies,es domāju tas notiks 100000%,nebūs nekas traks priekš Arsenal,automātiski uzradīsies cits līderis un komanda turpinās tikpat labi spēlēt arī tālāk!!!!
Vai komandai notika kaut kas kad Henry to pameta???
nu atšķirība tāda, ka ar Henry ierindā Arsenal varēja uzvarēt EPL, bet,ja tas neskaitās panākums,tad Tev taisnība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 17:29, pirms 16 gadiem
Es jau saprotu Barcas ambīcijas, bet izdevīgāk būtu, ja viņš paliktu. Iemesli ir pietiekami-

1) Naudas summa pa maz. DAUDZ PA MAZ
2) Viņš Arsenal ir līderis un fanu elks
3) Barcelonai pašai tas ir neapdomīgs solis... Centrā ir lieliski spēlētāji- Šavi, Injesta, Jaja Turē, Keita, Hļebs. Viņi visi var uztaisīt spēli, jo īpaši Šavi un Injesta.
4) Moš pēc gadiem 5, kad Sesks Anglijā savu būs atkapājis un Šavi paliks vecs un vairs tā nemirdzēs... Tad var mēģināt.
5) Vengers varētu viegli viņu aizstāt, tieši Nasri ir playmakers, bet nē, Vengers viņu neizmanto tā. Drīz jau tas pats Ramsijs varēs spēlēt pamatsastāvā... Tuvākajā nākotnē aizstāt viņu būtu reāli, bet ja Barca neplāno notirgot kādu no saviem pussargiem, tad pilnīgi nevajadzīgs solis.
, 2008-11-07 17:29, pirms 16 gadiem
starp citu, kur ir palicis gunneru arii savulaik Barcai nochieptais Frans Merida? luuk cilveeks, kuram buutu jaaaizvieto Sesks, un vinjam jau ir 18, taatad driiz buus pensionaars Vengera izpratnee
kaads guneru fans vareetu uzraxtiit, kas ar chali notiek ...
, 2008-11-07 17:32, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Es jau saprotu Barcas ambīcijas, bet izdevīgāk būtu, ja viņš paliktu. Iemesli ir pietiekami-

1) Naudas summa pa maz. DAUDZ PA MAZ
2) Viņš Arsenal ir līderis un fanu elks
3) Barcelonai pašai tas ir neapdomīgs solis... Centrā ir lieliski spēlētāji- Šavi, Injesta, Jaja Turē, Keita, Hļebs. Viņi visi var uztaisīt spēli, jo īpaši Šavi un Injesta.
4) Moš pēc gadiem 5, kad Sesks Anglijā savu būs atkapājis un Šavi paliks vecs un vairs tā nemirdzēs... Tad var mēģināt.
5) Vengers varētu viegli viņu aizstāt, tieši Nasri ir playmakers, bet nē, Vengers viņu neizmanto tā. Drīz jau tas pats Ramsijs varēs spēlēt pamatsastāvā... Tuvākajā nākotnē aizstāt viņu būtu reāli, bet ja Barca neplāno notirgot kādu no saviem pussargiem, tad pilnīgi nevajadzīgs solis.
Peps Hljebu uzskata par Messi dublieri, Yaya un Keita (kopaa ar Busketu) ir balsta pussargi. sanaak Xavi, Iniesta un Gudjonsens uz 2 vakantajaam centraalaa pussarga vietaam, plus Iniestu vinsh labpraat Anrii vietaa uzbrukuma flangaa iespeelee. taa kaa nemaz nav tik daudz tautas ...
, 2008-11-07 17:33, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: starp citu, kur ir palicis gunneru arii savulaik Barcai nochieptais Frans Merida? luuk cilveeks, kuram buutu jaaaizvieto Sesks, un vinjam jau ir 18, taatad driiz buus pensionaars Vengera izpratnee
kaads guneru fans vareetu uzraxtiit, kas ar chali notiek ...

Izvazaajies pa loan, tagad atgriezies klubaa, reserves team speeleetaajs, Carling Cup shii gada sastaavaa speelee... ja ir veelme vinju redzeet, tad skjiet, ka pirmdien, baidos smagi kljuudiities, myp2p.eu striimos Arsenal reserves team speeli, izcila kvalitaate (kluba TV), tur uz vinju varees paskatiities....
, 2008-11-07 17:34, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Izvazaajies pa loan, tagad atgriezies klubaa, reserves team speeleetaajs, Carling Cup shii gada sastaavaa speelee... ja ir veelme vinju redzeet, tad skjiet, ka pirmdien, baidos smagi kljuudiities, myp2p.eu striimos Arsenal reserves team speeli, izcila kvalitaate (kluba TV), tur uz vinju varees paskatiities....
vinsh nemaz ne mazaak talantiigs par Sesku savulaik skaitiijaas, veel nesen pa siiko spaanju izlaseem blandiijaas. shvaki
, 2008-11-07 17:34, pirms 16 gadiem
tpu velns, reserves team speelee varbuut nepiedaliisies - midweek tacu Carling Cup! Tad tajaa vinjs speelees - vismaz taa vajadzeetu buut....
, 2008-11-07 17:37, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: vinsh nemaz ne mazaak talantiigs par Sesku savulaik skaitiijaas, veel nesen pa siiko spaanju izlaseem blandiijaas. shvaki
Gan jau ka vinja attiistiibaa ir noticis kkas taads, kas liedzis sasniegt Seska pasreizeejo liimeni... varbuut taada iespeeja kaada Seskam radaas (aizstaajot Vieru)....
, 2008-11-07 17:42, pirms 16 gadiem
555 rakstīja: Peps Hljebu uzskata par Messi dublieri, Yaya un Keita (kopaa ar Busketu) ir balsta pussargi. sanaak Xavi, Iniesta un Gudjonsens uz 2 vakantajaam centraalaa pussarga vietaam, plus Iniestu vinsh labpraat Anrii vietaa uzbrukuma flangaa iespeelee. taa kaa nemaz nav tik daudz tautas ...
Bet arī balsta pussargi ir pussargi, viņi arī veido spēli, pietam tāds Jaja pat ļoti izteikti. Es domāju, ka Barcai Sesku nevajag. Tagad noteikti nē...
, 2008-11-07 17:46, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Bet arī balsta pussargi ir pussargi, viņi arī veido spēli, pietam tāds Jaja pat ļoti izteikti. Es domāju, ka Barcai Sesku nevajag. Tagad noteikti nē...
nu es arii taapat domaaju. varbuut naakamvasar, bet ziemaa no taa vismaz arsenaalam galiigi nekaadas jeegas nav.
lai arii kaa tur buutu, cerams, ka Laporta buus iists dzhentelmenis un sarunaas ar guneriem buus godiigs un atklaats, ne taa kaa nozheelojamaas galaktiskaas miskates liideris kalderons, aizmuguriski jaajot ronaldo smadzenes un izsaucot vecaa marasmaatikja Sera dusmu izvirdumus vairaaku meeneshu garumaa
, 2008-11-07 17:57, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Vinjs satur kopaa komandu gan laukumaa, gan aarpus taa (organizee visaadas satiksanaas, vakarinjas utt.).... sniedz nevainojamas intervijas, atbild ljoti gudri un diezgan veiksmiigi izvairaas no zhurnaalistu izliktajiem slazdiem. Peec divaas Emirates nospeeleetajaam sezonaam, abaas vinjs ir paarlliecinosi atziits par labaako komandas speeleetaaju... un bez vinja komandai iet ljoti smagi....
aha, un viņa teksts, ka Spurs zaudētu Arsenal lēdijām bija kas - žurnālistu slazdu apiešana, vai nevainojamā intervija???
, 2008-11-07 18:12, pirms 16 gadiem
Kārtējās baumas pasapņot jau protams var, bet nu galīgi neapdomīgs solis būtu no Barcas puses. Pēdējā laikā ļoti labi komandā ienāk jaunā paaudze, ko paši ir izaudzinājuši. Joprojām nesaprotu kāpēc bija jāatpērk Pique?! Galīgi nepārliecina šis spēlētājs. Pirkt tikai tāpēc ka bijis Barcas audzēknis?! sanāk, ka paši izaudzina, ieliek piķi trenēšanā, tad viņš bez transfēra maksas aiztinās un barca liek galdā ļimonus lai atpirktu... krievu bizness.
Daudz labāk būtu bijis atstāt Crosas, jauns, perspektīvs un pietam nekas nebūtu bijis jāpērk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 18:13, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: paši atdeva un paši tagad grib dabūt atpakaļ vot jenoti
šoreiz jenoti būtu Arsenal, jo no Barcas viņi viņu nozaga un tagad mēģina pārdot atpakaļ
, 2008-11-07 18:14, pirms 16 gadiem
Nu neja jau Barcelona, viņiem jau nav TĀDAS naudas, tie būs city!!
, 2008-11-07 18:31, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: HALO ! Cesc fabregas neizrunajas nekada gadijuma ka SESKS ! Pareizi butu vai nu Cess Fabregas vai ari Scess fabregas ! ZB jau tie musu latviesu ''rakstnieki' , kuri saklausijusies kreipanu vai nez kadu vel tur komentetaju, kuriem ir vienmer ''loti augstas'' zinibas !
Sen nebiju šitā smējies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 18:51, pirms 16 gadiem
Nju barcai wajag kadu ronaldinjo wieta. . . .bet arsenal gan waretu klut wel tikai sliktak
, 2008-11-07 19:01, pirms 16 gadiem
singerman rakstīja: HALO ! Cesc fabregas neizrunajas nekada gadijuma ka SESKS ! Pareizi butu vai nu Cess Fabregas vai ari Scess fabregas ! ZB jau tie musu latviesu ''rakstnieki' , kuri saklausijusies kreipanu vai nez kadu vel tur komentetaju, kuriem ir vienmer ''loti augstas'' zinibas !
Aizej labāk aploudo kādu NBA spēli un nomierinies!!!
, 2008-11-07 19:15, pirms 16 gadiem
silenthill rakstīja: Aizej labāk aploudo kādu NBA spēli un nomierinies!!!
Visi te mīl par Fabregasa vārdu izteikties, ko lai dara.
, 2008-11-07 19:45, pirms 16 gadiem
piekrītu Barca7 neiederās Barcelona nau ko tajā klubā darīt-tikai sabojāt savu izaugsmi un futbolista karjeru ar tādu TRENERI,KAS TAGAD IR BARCELONAI IZAUGSMES NEBŪS!!!!Cesc pašlaik ir Arsenal sirds un dvēsele un viņs jau nu noteikti janvārī nekur nepāries-šis puisis nav ne nodevējs nedz arī $$$ meklētājs!!!Un Barcelona taču ir Xavi,Iniesta,Bojan(vienīgie kurus cienu tajā klubelī un Henry protams arī)!Tāpēc neredzu iemeslu,lai e-sports te tagad sāktu spazmot ar rakstiem FABREGAS-BARCELONA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-11-07 20:36, pirms 16 gadiem
Ka tik Arsenal negadās tā kā Spurs, ka pārdeva Kīnu un Berbatovu cerot nopirk Aršavinu un tagad šēž pilnīgā ****. Jau tā Arsenālam sezonas sākums nav pārliecinošs salīdzinot ar to kas bija pagājušā gadā.
, 2008-11-07 20:49, pirms 16 gadiem
Danila12345 rakstīja: Ka tik Arsenal negadās tā kā Spurs, ka pārdeva Kīnu un Berbatovu cerot nopirk Aršavinu un tagad šēž pilnīgā ****. Jau tā Arsenālam sezonas sākums nav pārliecinošs salīdzinot ar to kas bija pagājušā gadā.
pilnīgā dirsā-izčakarēja tavu team Liverpool spēles sen esi redzējis?!nu lien,lien TH no bedres laukā !!!!
, 2008-11-07 20:59, pirms 16 gadiem
barcelona laikam pamazaam paarpirkt Arsenaalu...!!
, 2008-11-07 21:03, pirms 16 gadiem
silenthill rakstīja: Aizej labāk aploudo kādu NBA spēli un nomierinies!!!
Nu ko lai dara, ko lai dara, ja pareizi ir Kesks Fabregas!
, 2008-11-07 22:59, pirms 16 gadiem
keyseedee rakstīja: Barca7
Barcelona speeles neskatos, taapeec pasaki cik biezhi Hleb tiek laukumaa!
Hleb tiek samērā reti. Ļoti reti pamatsastāvā, parasti uz maiņu, bet tagad tā vairāk dabūs uzspēlēt, jo Injesta out.

Un kur tad Fabregas spēlētu? Yaya, Keita, Biskets, Xavi, Hleb Gudijs veido visu middlefield. Tur viss ir ok. Būtu labāk kādu pieredzējušu cb paņēmuši... (no cita kluba) Pikē vietā...
, 2008-11-08 09:24, pirms 16 gadiem
Lūk tas būtu spilgts piemērs, kā var nenoveikties atlaižot kādu jauno talantu. Paši Fabregasu atzina par nepietiekoši talantīgu priekš Barcelonas un tagad maksās par to bargu cenu, burtiskā nozīmē. 30 miljoni par savas futbola akadēmijas audzēkni - nav slikti. Tikai jautājums, ko bez viņa darīs Arsenal? Vai tad tiešām viņi cer, ka Ramzijs spēs viņu aizstāt?
, 2008-11-08 09:28, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: SESKS????? WTF
Nu ir viņš Sesks tikai nelasās, kā Sesks, bet ar šauro e. Viņš ir Fransesks Fabregass [Francesc Farbregas], saukts arī par Cesc Fabregas un Cesc izrunā nekā citādi, kā vien Sesk, bet latviešu valodā vēl pieliek klāt s galotni.
, 2008-11-13 03:06, pirms 16 gadiem
saakshu ar to, ka ja cilveeks sevi uzskata par pusliidz zhurnaalistu un raksta rakstus nopietnam portaalam, tad nevajadzeetu lietot rakstaa un virsrakstaa taadus vaardus, kas muusu valodaa noziimee ko citu- zb jau piemeeri ar Kaku utt. saprotu, ka gribas paspiideet un pasham sev uz pleca uzsist par aspraatiibu, bet atstaaj taadus paarprotamus vaardus komenteetaajiem.
es pats Sesku saucu par sesku, bet nu ir atskjiriiba starp rakstu un komentaaru.
par transfeeru- pieljauju, ka Kolo brachka vareetu tikt tajaa ieaistiits, bet visdriizaak, ka tas notiks peec sezonas- 99%. tas, ka fabregas buus Barsaa ir tiki laika jautaajums un es to uztveru normaali, jo vins ir tur dzimis un audzis un jebkuram dienvidniekam Real un Barca koteesies augstaak par Angliju, pat njemotveeraa, ka Arsenal nav tipisks anglju klubs. protams arsenal tas buus liels zaudeeums, jo vinsh satur kopaa un veido visu speeli, pietam nav ne minjas no uzpuutiibas un zvaigzhnju slimiibas.