Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Pols Skoulzs tieši un atklāti par Anglijas futbolu: "Visi labākie spēlē citur"

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Pols Skoulzs tieši un atklāti par Anglijas futbolu: "Visi labākie spēlē citur"
Pols Skoulzs
Foto: AFP/Scanpix

Leģendārais "Manchester United" pussargs Pols Skoulzs Īena Māršala grāmatā "Class of 92" izteicis savas domas par futbolu savā dzimtenē, uzskatot, ka visu nosaka nauda, futbolam paliekot otrajā plānā.

Grāmatā stāstīts par futbola kluba "Manchester United", iespējams, talantīgāko paaudzi, kuru pārstāvējuši tādi spēlētāji kā Deivids Bekhems, Raiens Gigss, Fils un Gerijs Nevili, kā arī Pols Skoulzs.

"Manuprāt, elites līmeņa futbolu vairs nav tik interesanti skatīties, it īpaši Anglijā. Daudzi cilvēki saka, ka Anglijā tiek spēlēts labākais futbols pasaulē, bet es uzskatu, ka uz doto brīdi labākā ir Spānijas līga. Arī Vācijā ir labākas komandas nekā Anglijā. Itālijas līgu angļi bieži vien neuztver pārāk nopietni, sakot, ka tā ir garlaicīga. Nekā tamlīdzīga - "Juventus" varētu pārspēt jebkuru Premjerlīgas komandu."

"Tie ir meli, ka Itālijas A Sērijā komandas tikai aizsargājas. Pagājušā Čempionu līgas sezonā "Juventus" bez lielām grūtībām apspēlēja "Manchester City". Spānijas līga pagaidām ir labākā pasaulē. Ja paskatāmies uz pagājušās sezonas Čempionu un Eiropas līgas ceturtdaļfinālistēm, sešas no sešpadsmit komandām bija no Spānijas, kamēr no Anglijas - tikai divas," realitāti, runājot par Anglijas futbolu uz Eiropas fona iezīmē Skoulzs.

"Anglijā nopietni jāuzlabo futbola kvalitāte. Premjerlīgā nespēlē daudz tāda līmeņa spēlētāju kā Agvero, De Broine vai Davids Silva. Visi labākie spēlētāji spēlē citās valstīs. Labākie spēlētāji atrodas Spānijā, Minhenes "Bayern" vai "Juventus"."

"Mēs, angļi, esam saistīti ar superzvaigznēm - velsietis Gerets Beils tāds ir - bet viņu šeit nav! Mēs nekad neredzam mesi vai neimārus pārceļamies spēlēt futbolu uz Angliju. Premjerlīgā ir daudz labu spēlētāju, bet vai tas nozīmē labu spēles kvalitāti? Jautāju sev, vai pēdējo divu gadu laikā esmu redzējis kādu patiešām kvalitatīvu Premjerlīgas spēli? Ticiet vai nē, man bija grūti kādu atcerēties," skarbi futbola kvalitāti Anglijā novērtē leģendārais pussargs.

"Es nevarētu iedomāties situāciju, ka "Real", "Barcelona", "Bayern", "Borussia" spēlētāji mūsu komandu spēles skatās ar tikpat lielu interesi kā mēs skatāmies viņu derbijus. Pirms 10 gadiem, "Bayern" un "Juventus" nerādīja neko īpašu. Nepārprotiet mani, tās bija labas komandas, bet mēs bijām vienā līmenī ar viņiem. Nu tie laiki ir pagājuši."

Kā vienu no galvenajām problēmām Anglijas futbolā, Pols Skoulzs iezīmē dažbrīd šķietami kosmiskās naudas summas, kuras tiek izmaksātas par spēlētāju iegādi. Piemēram, Pols Pogbā no daudzkārt Skoulza pieminētā "Juventus" uz Skoulza reiz pārstāvēto "Manchester United" pārnāca par 145 miljoniem eiro.

"Nauda un sponsorlīgumi pamazām ņem virsroku pār futbolu, pār patiku to spēlēt. Tā tas ir ne tikai top komandās. Treneri baidās zaudēt savus darbus. Ja pēc 3 zaudētām spēlēm treneris jūt, ka var tikt atbrīvots, tas liek viņam domāt - tā, spēlēsim, lai uzvarētu, vai izklaidētu skatītājus? Tas ir stulbi un sabojā futbolu."

"Nauda ir galvenais, jo vairums no klubu īpašniekiem domā tikai par to, kā nopelnīt naudu savam futbola klubam. Viņiem vienalga, ko viņi sestdienā redz uz laukuma. Tas ir tīrs bizness."

Kā pozitīvo piemēru Pols minēja "Barcelona": "Protams, arī viņi vēlas nopelnīt, taču tas ir klubs, kooperatīvs, kas pieder faniem, nevis kādam vienam indivīdam. Tātad, viņi grib gūt peļņu, bet tas nav primāri. Primārais ir uzvarēt Čempionu līgā, nacionālajā čempionātā. Tāpēc viņiem ir paši labākie spēlētāji. Un tāpēc tādas komandas ir labākās."

Izmantotie resursi:
https://www.theguardian.com/footbal...

  -4 [+] [-]

, 2016-09-06 16:07, pirms 8 gadiem
Anglija pamazām noriet no futbola skatuves. Ir laiks Madridei kļūt par futbola galvaspilsētu pasaulē, un Spānijai - par labāko līgu.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-06 16:13, pirms 8 gadiem
tas, ka kādā līgā ir kāda spēcīgāka komanda nenozīmē, ka līga ir labāka vai spēcīgāka.

drīzāk to, vai kāda līga ir spēcīga un laba, nosaka vienlīdzīgu komandu skaits līgā, nevis līga, kurā ir 20 komandas un tikai 3 spēcīgas, bet pārējās nekad un neko

     [+] [-]

, 2016-09-06 16:19, pirms 8 gadiem
Anglijas klubi ir galvenie futbolistu cenu inflācijas izraisītāji pasaulē, tāpēc angļa žēlabas par futbola attīstību kontinenta kontekstā ir krokodila asaras.

Un par Spāniju - jā tur ir divi, komats, pieci pasaules līmeņa klubi. Vācijā to ir vel mazāk (viens, komats, pieci). Toties visi ar solīdu vēsturi un bez milzīgiem, nedabiskiem lēcieniem finanšu injekciju dēļ. Tie ir elitē tāpēc, ka piesaista šaušalīgi milzīgu naudu, bet naudu piesaista ar panākumiem. Nevis "vispirms nauda, tad panākumi".

  -2 [+] [-]

, 2016-09-06 16:21, pirms 8 gadiem
Nedomāju, ka līga kopumā spāņiem ir stiprāka. Tas, kad ir divi klubi virs vidējā neko nenozīmē.

     [+] [-]

, 2016-09-06 16:27, pirms 8 gadiem
Zelta vārdi.

  +3 [+] [-]

, 2016-09-06 16:36, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Anglijas klubi ir galvenie futbolistu cenu inflācijas izraisītāji pasaulē, tāpēc angļa žēlabas par futbola attīstību kontinenta kontekstā ir krokodila asaras.

Un par Spāniju - jā tur ir divi, komats, pieci pasaules līmeņa klubi. Vācijā to ir vel mazāk (viens, komats, pieci). Toties visi ar solīdu vēsturi un bez milzīgiem, nedabiskiem lēcieniem finanšu injekciju dēļ. Tie ir elitē tāpēc, ka piesaista šaušalīgi milzīgu naudu, bet naudu piesaista ar panākumiem. Nevis "vispirms nauda, tad panākumi".
Cik tad Anglijā ir tādi klubi? 0,5? Ja mēs skatāmies pēc sportiskiem principiem nevis finansiāliem.

     [+] [-]

, 2016-09-06 16:40, pirms 8 gadiem
Spānijā jau sen vairs nav kā tikai 2 klubi.. Atletico pāriet pāri jebkuram Anglijas klubam.. un pārējie spāņi arī labi spēlē Eiropā, tas ka klubos spēlē mazāk pazīstami spēlētāji, neliecina par līgas vājumu. Sevillja ir spilgts piemērs.

problēma drīzāk tajā visā ir tieši, tas ka Anglijā ir pārāk daudz šie vienlīdz spēcīgie klubi, kas uz Eiropas nemaz nav tik stipri.. pēdējo 4 gadus neviens ČL finālā nav spēlējis, pat īsti ne tuvumā.. un lets be fear ne Man City, ne Arsenal tā arī neko nav parādījuši Eiropā nekad!!...nemaz nerunājot par citiem "stiprajiem" Totenham, Everton utt..

neteikšu, ka personīgi man ir super interesanti PL skatīties, jo es katru nedēļu varu redzēt derbiju/spēcīgo klubu satikšanos kā MU vs Man City, bet kas par to?! nākamajā nedēļā būs Chelsea vs Liverpool vai Arsenal vs MU.. tajā pašā laikā, šaubos ka kāds futbola cienītājs kaut reizi izlaiž El Classico..
tīri personīgais viedoklis

     [+] [-]

, 2016-09-06 16:49, pirms 8 gadiem
Amazing rakstīja: Cik tad Anglijā ir tādi klubi? 0,5? Ja mēs skatāmies pēc sportiskiem principiem nevis finansiāliem.
Apmēram tā arī ir. Lesteras tituls tam ir labākais pierādījums.

Galvenā problēma: ar milzīgu naudu šo atpalicību ir iespējams likvidēt, un to jau cenšas darīt. Piekrītu Skoulzam, ka tas nav pareizais ceļš. Angļiem vajadzētu samierināties ar to, kas viņi ir. Pavisam parasta zeme, kurā kopš seniem laikiem cenšas spārdīt bumbu.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-06 17:00, pirms 8 gadiem
Diez ko tagad teiks mūsu sportacentra komentētāji, kas kuriem acis ir aizmiglojusi EPL. Domāju tādai leģendai gūti iebilst.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-06 17:18, pirms 8 gadiem
Neslund rakstīja: Diez ko tagad teiks mūsu sportacentra komentētāji, kas kuriem acis ir aizmiglojusi EPL. Domāju tādai leģendai gūti iebilst.
Leģenda ne leģenda, bet katram ir sava galva uz pleciem un katrs var uzskatīt pa savam.

     [+] [-]

, 2016-09-06 17:31, pirms 8 gadiem
Nu neko jau viņš jaunu nepateica nu bet auni, kuri vēl joprojām dzīvo pagātnē, jā, jau aptuveni desmit gadīgā, taču tāpat mals savu )))

  -1 [+] [-]

, 2016-09-06 17:43, pirms 8 gadiem
ViestursThePunisher rakstīja: Anglija pamazām noriet no futbola skatuves. Ir laiks Madridei kļūt par futbola galvaspilsētu pasaulē, un Spānijai - par labāko līgu.
Madride- futbola galvaspilsēta? Sapņo vien.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-06 17:54, pirms 8 gadiem
Situācijā, kad divās no pēdējām 3 sezonām Čempionu līgas finālā ir bijis Madrides derbijs, saukt to par futbola galvaspilsētu nav gluži nepamatoti. Neatkarīgi no tā, cik ļoti lai man arī neriebtos Real.

  -4 [+] [-]

, 2016-09-06 18:04, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Skoulzam, kā spēlētājs viens no pašiem izcilākajiem Premjerlīgā, bet nu pilnīgs murgs ko viņš šeit saka

  +1 [+] [-]

, 2016-09-06 18:50, pirms 8 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Visu cieņu Skoulzam, kā spēlētājs viens no pašiem izcilākajiem Premjerlīgā, bet nu pilnīgs murgs ko viņš šeit saka
Jo?

  -1 [+] [-]

, 2016-09-06 19:19, pirms 8 gadiem
Labākas varbūt ir citas līgas,bet intereses ziņā EPL nr.1

     [+] [-]

, 2016-09-06 19:46, pirms 8 gadiem
Ai ai ai- cik cītīgi autors centies izprovocēt kārtējo komentu pilnu diskusiju par līgu spēkiem. Speciāli pat boldā izcēlis provokatīvakos teikumus

Mans viedoklis- šitos futbola veterānu tekstus pārsvarā neklausos.
Par daudzām frāzēm vnk jāpabrīnās. Un Skoulzs uz mutes točna nav kritis un tv bieži vien ir izcēlies ar provokatīviem un pārspīlētiem tekstiem.

LaLiga aizstāvji vienmēr bāž un bāzīs acīs CL rezultātus. EPL aizstāvji norādīs uz daudz līdzīgāku spēku samēru kur katrs var zaudēt katram, itāļi, vācieši un francūži turpinās klusēt. Un tā visu laiku. Bezjēdzīgi.
Lai spāņi onē pie clasico, man daudz aizraujošāki liekas epl augšgala dueļi. Katram savs.

  -1 [+] [-]

, 2016-09-06 20:03, pirms 8 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Visu cieņu Skoulzam, kā spēlētājs viens no pašiem izcilākajiem Premjerlīgā, bet nu pilnīgs murgs ko viņš šeit saka
Viņš pateica visu ideāli. Tas ko viņš teica, tā ir tīrākā patiesība.

     [+] [-]

, 2016-09-06 20:07, pirms 8 gadiem
blondais18 rakstīja: Spānijā jau sen vairs nav kā tikai 2 klubi.. Atletico pāriet pāri jebkuram Anglijas klubam.. un pārējie spāņi arī labi spēlē Eiropā, tas ka klubos spēlē mazāk pazīstami spēlētāji, neliecina par līgas vājumu. Sevillja ir spilgts piemērs.

problēma drīzāk tajā visā ir tieši, tas ka Anglijā ir pārāk daudz šie vienlīdz spēcīgie klubi, kas uz Eiropas nemaz nav tik stipri.. pēdējo 4 gadus neviens ČL finālā nav spēlējis, pat īsti ne tuvumā.. un lets be fear ne Man City, ne Arsenal tā arī neko nav parādījuši Eiropā nekad!!...nemaz nerunājot par citiem "stiprajiem" Totenham, Everton utt..

neteikšu, ka personīgi man ir super interesanti PL skatīties, jo es katru nedēļu varu redzēt derbiju/spēcīgo klubu satikšanos kā MU vs Man City, bet kas par to?! nākamajā nedēļā būs Chelsea vs Liverpool vai Arsenal vs MU.. tajā pašā laikā, šaubos ka kāds futbola cienītājs kaut reizi izlaiž El Classico..
tīri personīgais viedoklis
tur jau tā lieta, ka vismaz man EPL piesaista lielāku interesi jo es zinu, ka tur ir daudz lielāka iespēja uz spēli kura nebūs vienos vārtos, skatīties kā, piemēram, Barca visos caurumos izvālē kaut kādus Deportivo vai Almerias. Protams ka salīdzinājumā ar kaut kādu Anglijas grandu spēli es labāk skatītos El Classico, bet nav jau tā kā tie El Classico katru nedēļas nogali būtu

     [+] [-]

, 2016-09-06 20:59, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Viņš pateica visu ideāli. Tas ko viņš teica, tā ir tīrākā patiesība.
Kas ir "tīrākā patiesība"? Man ir mana patiesība, nevis Skoulza vai tava.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-06 21:06, pirms 8 gadiem
Par šo tēmu vairākkārt izteicies Mourinju. Spānijā un Itālijā bijušas spēles, pret kurām viņš varējis attiekties vieglprātīgi, bet Anglijā to nevarot atļauties. Tāpat Spānijā un Itālijā mēdz būt spēles ar izteikti zemu apmeklētību. Anglijā tādu nav.
Atpalicību komandu absolūtajā meistarībā Premjerlīga kompensē ar mārketingu, pasniegšanas veidu, atmosfēru un neprognozējamību.

  +1 [+] [-]

, 2016-09-06 21:06, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Ai ai ai- cik cītīgi autors centies izprovocēt kārtējo komentu pilnu diskusiju par līgu spēkiem. Speciāli pat boldā izcēlis provokatīvakos teikumus

Mans viedoklis- šitos futbola veterānu tekstus pārsvarā neklausos.
Par daudzām frāzēm vnk jāpabrīnās. Un Skoulzs uz mutes točna nav kritis un tv bieži vien ir izcēlies ar provokatīviem un pārspīlētiem tekstiem.

LaLiga aizstāvji vienmēr bāž un bāzīs acīs CL rezultātus. EPL aizstāvji norādīs uz daudz līdzīgāku spēku samēru kur katrs var zaudēt katram, itāļi, vācieši un francūži turpinās klusēt. Un tā visu laiku. Bezjēdzīgi.
Lai spāņi onē pie clasico, man daudz aizraujošāki liekas epl augšgala dueļi. Katram savs.
sportacentrs.com autors (full time), reģistrējies pirms 47 gadiem, —.
Publicējis 24 rakstus, bet komentārus principiāli neatstāj.

Te pat nav vairs ko piebilst

  +2 [+] [-]

, 2016-09-06 21:13, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: sportacentrs.com autors (full time), reģistrējies pirms 47 gadiem, —.
Publicējis 24 rakstus, bet komentārus principiāli neatstāj.

Te pat nav vairs ko piebilst
Pēc bildes gan neizskatās tik vecs
Lai neutver kā apvainojumu, bet drīzāk mazgadīgs Barsas vai Reāla fans.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-06 21:19, pirms 8 gadiem
Saprotu Skoulza viedokli. tacu man tapat EPL ir visintesantakais turnirs. Un ta fantastiska iespriekseja sezona. Fakts, ka EPL pedejas vietas ieguveja sanem vairak ka CL uzvaretaja ari daleji varetu izskaidrot Pola teikto.. Iepsejams, ari tapec Spurs neuzlika optimalo sastavu EL play-off. Tacu jau 10.septembri bus derbijs..

     [+] [-]

, 2016-09-06 21:22, pirms 8 gadiem
kungs rakstīja: tas, ka kādā līgā ir kāda spēcīgāka komanda nenozīmē, ka līga ir labāka vai spēcīgāka.

drīzāk to, vai kāda līga ir spēcīga un laba, nosaka vienlīdzīgu komandu skaits līgā, nevis līga, kurā ir 20 komandas un tikai 3 spēcīgas, bet pārējās nekad un neko
pilnīgi piekrītu tev +

  +2 [+] [-]

, 2016-09-06 21:45, pirms 8 gadiem
Rai4a rakstīja: Iepsejams, ari tapec Spurs neuzlika optimalo sastavu EL play-off. Tacu jau 10.septembri bus derbijs..
Tā ir gandrīz katru gadu. It sevišķi spilgti pēdējos divos ar WestHam.
Pēdējā laikā atceros tikai vienu gadījumu, kad epl komandai tiešām vajadzēja uzvarēt EL un tas bija pagājšgad ar Pooli, jo epl tabulā pēc traģiskās ziemas situācija iekļūt CL zonā izskatījās nudien bēdīgi.
Kas no tā sanāca?- sadragāja Mančesteru, uzvarēja Dortmudi, deklasēja arī Villareal un tikai finālā pakāsa Seviļai. Lieki salīdzināt kādās vietās finišēja visas minētās komandas savos čempionātos.

Bet LaLiga fani tik un tā spītīgi atsakās ticēt, ka epl EL nav vajadzīga, sauc tās tikai par atrunām un patiesībā ''epl grib bet nevar''...
Lai nu tā būtu. Katram savas brilles tā teikt.

  -3 [+] [-]

, 2016-09-06 22:55, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Viņš pateica visu ideāli. Tas ko viņš teica, tā ir tīrākā patiesība.
Tak neklausies yuka un ZIWRAV blefošanā. 2 toļļi, kuriem neinteresē fakti, bet kko troļļo visu laiku. Vnk nav jēgas ar viņiem strīdēties.

     [+] [-]

, 2016-09-07 01:35, pirms 8 gadiem
palasiiju komentaarus,bet taa ar nesaprotu pie kaa piekasiities pie Skolza teiktaa,kjipa vinjsh nepatiesiibu saka,jaa EPL ir visskonkureetspeejiigaa liiga pasaulee,bet nez kaapeec lielaakaas zvaigznes,kad sanjem piedaavaajumu no Real,Barcas vai Bayern,daudz nedomaa ka veelas paarvaakties

     [+] [-]

, 2016-09-07 03:04, pirms 8 gadiem
Par Barcelona labi pateikts!

     [+] [-]

, 2016-09-07 08:48, pirms 8 gadiem
Futbolu spēlē priekš skatītājiem un ja skatītāji ne tikai Anglijā, bet arī citur pasaulē ir gatavi maksāt par EPL skatīšanos vairāk kā par citu līgu skatīšanos (ko pierāda TV reitingi un līgumu summas), tātad EPL ir skatītājiem vissaistošākā. Uz katra Skoulza viedokli būs pretī Mourinju vai cita līdzvērtīga futbola statusa cilvēka pretējs viedoklis. Nez kurā vēl līgā spētu uzvarēt komanda ar koeficientu 1:5000?

     [+] [-]

, 2016-09-07 09:58, pirms 8 gadiem
Atklāsme par to, ka Juventus varētu uzvarēt jebkuru Premjerlīgas komandu vispār izklausās tāds dīvaina! Kāpēc lai nevarētu un vai tā nebija laikā kad Skolzs pats spēlēja? Izņemot tos dažus gadus kad šie tika aizsūtīti uz pagraba līgām, Juve vienmēr bijis futbola grands eiropā. Tajā pašā laikā šobrīd ir apmēram 10 epl komandas, kuras atsevišķā spēlē vismaz savā laukumā varētu Juventus uzvarēt un tā nebūtu nekāda mega sensācija.

  +2 [+] [-]

, 2016-09-07 15:22, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: palasiiju komentaarus,bet taa ar nesaprotu pie kaa piekasiities pie Skolza teiktaa,kjipa vinjsh nepatiesiibu saka,jaa EPL ir visskonkureetspeejiigaa liiga pasaulee,bet nez kaapeec lielaakaas zvaigznes,kad sanjem piedaavaajumu no Real,Barcas vai Bayern,daudz nedomaa ka veelas paarvaakties
Nepatiesību jau nesaka, bet tajā pašā laikā viņš dara to pašu ko sc troļļi- mēra visu līgas spēku un skatāmību pēc pāris augšgala komandām:
Piemin Juvi, Barsu, CL utml, bet tās ir tikai atsevišķas komandas.
Itālijas līgu angļi bieži vien neuztver pārāk nopietni, sakot, ka tā ir garlaicīga. Nekā tamlīdzīga - "Juventus" varētu pārspēt jebkuru Premjerlīgas komandu."
Vai šis ir nopietns arguments?
Par kosmiskajām summām jau atkal jāsaka, ka lai ieskatās transfēru tirgū un pajautā sev kurš ir tas īstais tirgus purgātājs.
Par Messi, Neimāriem, Beiliem nav pat ko piebilst- viņi spēlē top3 klubos Eiropā un neredzu arī iespēju, ka kāds no viņiem varētu pārcelties uz to pašu Juvi, vai nedod dievs Dortmundi, kas vispār kļuvusi gandrīz vai par fārmklubu Bayernam- vai tas liecina par spēcīgu līgu? Tieši otrādi- tas ir nožēlojami skumji.

Lielākā problēma mūsdienu futbolā ir ārprātīgā noslāņošanās, ko veicina 2.klases klubu nespēja finansiāli pretoties topklubu piedāvājumiem un šeit lielākie grēkāži ir ne jau Anglija. CL kļūst arvien neskatāmāka vismaz daļēji dēļ tā, ka vismaz 2 pusfināla komandas jau ir skaidrs ka būs vismaz 2 no lielā trijnieka. Vai tur ir vainīgi angļi ar saviem sponsorlīgumiem? Nē- vainīga ir citu līgu vidējo klubu nespēja kaut ko likt pretī augšgalam.
Salīdzinam kaut vai divu CB transfērus šogad- Stounsu un Hummelsu.
Cik viegli un par kādu summu Dortmunde atdeva Hummeli un cik sparīgi turējās pretī Everton. Visas futbola pasaules interesēs būtu, lai būtu vairāk tādi klubi kā Everton, kas tomēr neatdod savus labākos spēlētajus par grašiem. Ja lielie grib, tad lai maksā. Vidējais par iegūto naudu vismaz varēs vietā dabūt kaut ko līdzvērtīgu.
Un es nemaz nesākšu runāt par tv ienākumu sadali utml lietām.

     [+] [-]

, 2016-09-07 18:15, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Nepatiesību jau nesaka, bet tajā pašā laikā viņš dara to pašu ko sc troļļi- mēra visu līgas spēku un skatāmību pēc pāris augšgala komandām:
Piemin Juvi, Barsu, CL utml, bet tās ir tikai atsevišķas komandas.
Itālijas līgu angļi bieži vien neuztver pārāk nopietni, sakot, ka tā ir garlaicīga. Nekā tamlīdzīga - "Juventus" varētu pārspēt jebkuru Premjerlīgas komandu."
Vai šis ir nopietns arguments?
Par kosmiskajām summām jau atkal jāsaka, ka lai ieskatās transfēru tirgū un pajautā sev kurš ir tas īstais tirgus purgātājs.
Par Messi, Neimāriem, Beiliem nav pat ko piebilst- viņi spēlē top3 klubos Eiropā un neredzu arī iespēju, ka kāds no viņiem varētu pārcelties uz to pašu Juvi, vai nedod dievs Dortmundi, kas vispār kļuvusi gandrīz vai par fārmklubu Bayernam- vai tas liecina par spēcīgu līgu? Tieši otrādi- tas ir nožēlojami skumji.

Lielākā problēma mūsdienu futbolā ir ārprātīgā noslāņošanās, ko veicina 2.klases klubu nespēja finansiāli pretoties topklubu piedāvājumiem un šeit lielākie grēkāži ir ne jau Anglija. CL kļūst arvien neskatāmāka vismaz daļēji dēļ tā, ka vismaz 2 pusfināla komandas jau ir skaidrs ka būs vismaz 2 no lielā trijnieka. Vai tur ir vainīgi angļi ar saviem sponsorlīgumiem? Nē- vainīga ir citu līgu vidējo klubu nespēja kaut ko likt pretī augšgalam.
Salīdzinam kaut vai divu CB transfērus šogad- Stounsu un Hummelsu.
Cik viegli un par kādu summu Dortmunde atdeva Hummeli un cik sparīgi turējās pretī Everton. Visas futbola pasaules interesēs būtu, lai būtu vairāk tādi klubi kā Everton, kas tomēr neatdod savus labākos spēlētajus par grašiem. Ja lielie grib, tad lai maksā. Vidējais par iegūto naudu vismaz varēs vietā dabūt kaut ko līdzvērtīgu.
Un es nemaz nesākšu runāt par tv ienākumu sadali utml lietām.
Labi pa plauktiniem saliki. Piekritu. Neko pielikt, neko atnemt.