Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Dumpis: "Nespēju iztēloties, ka masu pasākumu rīkošana šogad būtu vēlama"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Dumpis: "Nespēju iztēloties, ka masu pasākumu rīkošana šogad būtu vēlama"
Uga Dumpis. Foto: arsts.lv

Veselības ministrijas galvenais infektologs Uga Dumpis šodien viesojās "Delfi TV ar Jāni Domburu", un viņš pauda uzskatu, ka šogad nevajadzētu ļaut masu pasākumu, tostarp sporta sacensību, rīkošanu. Tiesa, profesors arī piebilda, ka tas ir viņa viedoklis, bet lēmumu pieņems politiķi.

Ugam Dumpim tika jautāts par masu pasākumu rīkošanu, piemēram, "Arēnā Rīga" un stadionos, par festivālu norisi, par kino un teātra apmeklējumiem. Infektologs sacīja, ka pašlaik nespēj iztēloties scenāriju, kurā šādu pasākumu atļaušana šogad būtu vēlama. Viņš atzina, ka apmeklētāju distancēta izsēdināšana nenovērš visas problēmas.

"Saprotiet, ir ne tikai sēdēšana. Ir ierašanās, bufetes un tualetes. Šīs lietas jāskatās savādāk. Tas nav tikai tā, ka mēs te sēžam ik pa diviem metriem," teica Dumpis. Viņš gan arī uzsvēra, ka šobrīd izteikt ilgtermiņa prognozes ir ļoti sarežģīts uzdevums. "Mēs nezinām, kas būs jūnijā, septembrī vai decembrī. To nezina neviens pasaulē."

"Mums ir jādomā, kādi būs ieguvumi. Vai sporta un mākslas dēļ cilvēkiem ir jāriskē ar dzīvību?" vaicāja Dumpis. Pilnu sarunu iespējams noskatīties ŠEIT.

Izmantotie resursi:
https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-ja...

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:29, pirms 5 gadiem
Ak vai! Nabaga lumpeņiem atņemtas izpriecas! Ko nu?
Tai vietā, lai pateiktu cilvēkam paldies par profesionālu rīcību, ka mēs salīdzinoši sausi esam šajā šļurā salīdzinot uz citu Baltijas valstu fona, daži garīgie kr-pļi atļaujas te vamslāt. Kur tādi mē-li rodas?

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 21:31, pirms 5 gadiem
ups77 rakstīja: Sporta zālēs nedrīkst. Es un daudzi mani draugi, paziņas spēlē klasisko volejbolu un basketbolu....
es netieku pie hoķa. ir divi varianti, krīzes laikā atrast ko citu vai arī nīdēt netā

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 21:32, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nav nekādas vēl oficālas atļaujas Vācijā!
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11505316/bundesliga-return-off-coronavirus-lockdown/
Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383...

  -4 [+] [-]

, 2020-04-29 21:36, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: nav nekādas vēl oficālas atļaujas Vācijā!
https://www.thesun.co.uk/sport/football/11505316/bundesliga-return-off-coronavirus-lockdown/
Ir piemēram Šveicē. Bet tas, ka ir bažas, skaidrs, ka ir dažādi viedokļi

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:38, pirms 5 gadiem
ak68 rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu! Viņš ir zinātnieks un runā ļoti pragmatiski! Bet tonis viņam manā izpratnē drīzāk gan pozitīvs!
Sabiedrībai vajag dzirdēt vairāk pozitīvisma, neatkarīgi no tā, kas izsaka viedokli

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:42, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383283-pec-ierobezojumu-atvieglosanas-vacija-atkal-palielinajusies-covid-19-izplatiba
Ar kaut kādu pasliktināšanos bija jārēķinās, bet šeit nevar skatīties tikai uz skaitļiem. Te ir jāizvērtē situācija no dažādām pusēm un izsvērt riskus un ieguvumus no viena vai otra lēmuma

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 21:45, pirms 5 gadiem
fkscd rakstīja: Sabiedrībai vajag dzirdēt vairāk pozitīvisma, neatkarīgi no tā, kas izsaka viedokli
Viņš nav modelis, kuram jāuzliek mākslīgs smaids, un jātēlo ka viss ir super.
Sabiedrībai jāzina patiesā lietu būtība, lai cik smaga tā arī nebūtu, nevis kaut kādi pārspīlēti pozitīvi stāstiņi. Pozitīvismu katrs cilvēks pats radīs sev apkārt, ja vispār spējīgs uz ko pozitīvu, un negaida, kad tam kāds pozitīvismu ieliks mutē ar sudraba karotīti.

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:48, pirms 5 gadiem
fkscd rakstīja: Ar kaut kādu pasliktināšanos bija jārēķinās, bet šeit nevar skatīties tikai uz skaitļiem. Te ir jāizvērtē situācija no dažādām pusēm un izsvērt riskus un ieguvumus no viena vai otra lēmuma
Kad cilvēkiem draud iespēja, ja ne gluži nomirt, bet pēc slimošanas palikt ar smagām komplikācijām, tad par kaut kādiem ieguvumiem nav runas, un tādas nevar būt. Neviena materiāla vērtība un izprieca nav, un nevar būt, svarīgāka par cilvēka dzīvībām un veselību.

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 21:59, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņš nav modelis, kuram jāuzliek mākslīgs smaids, un jātēlo ka viss ir super.
Sabiedrībai jāzina patiesā lietu būtība, lai cik smaga tā arī nebūtu, nevis kaut kādi pārspīlēti pozitīvi stāstiņi. Pozitīvismu katrs cilvēks pats radīs sev apkārt, ja vispār spējīgs uz ko pozitīvu, un negaida, kad tam kāds pozitīvismu ieliks mutē ar sudraba karotīti.
Cilvēks gribot negribot ļoti ietekmējas no masu medijiem. Ja visu laiku tiek dramatizēta situācija, cilvēkam ir grūti palikt pozitīvam. Dumpis tomēr šobrīd nav laborants, bet publiska persona, kuram ir jādomā, kā viņa teiktais izklausās sabiedrībai kopumā

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:00, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc pandēmijas dēļ noteikto ierobežojumu atvieglošanas Vācijas oficiālajos datos par COVID-19 izplatību manāmas pirmās pazīmes par situācijas pasliktināšanos.

https://jauns.lv/raksts/arzemes/383283-pec-ierobezojumu-atvieglosanas-vacija-atkal-palielinajusies-covid-19-izplatiba
Nopietni..lasi kas jauns?😀zināju..ka esi cirvis..bet kad ar tādu kātu..tas ir kat kas iespaidīgs

  -1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:03, pirms 5 gadiem
norins rakstīja: Nopietni..lasi kas jauns?😀zināju..ka esi cirvis..bet kad ar tādu kātu..tas ir kat kas iespaidīgs
Pamuļķi, tev atkal laiks izskalot pietirstās bikšeles!

  -2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad cilvēkiem draud iespēja, ja ne gluži nomirt, bet pēc slimošanas palikt ar smagām komplikācijām, tad par kaut kādiem ieguvumiem nav runas, un tādas nevar būt. Neviena materiāla vērtība un izprieca nav, un nevar būt, svarīgāka par cilvēka dzīvībām un veselību.
Mēs diemžēl nedzīvojam Ēdenes dārzā, kur nav slimību un nāves. Tā ir mūsu pasaules realitāte ne tikai krīzes apstākļos. Neviena veselības sistēma nav spējīga padarīt visus veselus. Lai cik tas varbūt nežēlīgi, bet cilvēku dzīvības diemžēl nav skatāmas atrauti no ekonomiskiem faktoriem. Runa ir par izvērstu un jā pragmatisku lēmumu pieņemšanu

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:05, pirms 5 gadiem
Koroče, sporta expertus šitais vismazāk ietekmē! Kā mēs distancēti vāvuļojām līdz Coronai, tā arī turpināsim!

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:06, pirms 5 gadiem
Šogad decembrī tiks gratulēta Krīzes balva "Gada Cirvis-2020"

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:10, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Šogad decembrī tiks gratulēta Krīzes balva "Gada Cirvis-2020"
Vai SC komentētājs Maikl30 ar Barselona logo avatarā ir galvenais pretendents uz to?

P.S. Vaivods jeb arhīvs sen nav manīts komentējam. Nezini, kur nozudis?

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:13, pirms 5 gadiem
Nē, tagad katrs rok kā māk. Novembra sākumā anketēsim sporta expertus, tad arī palēnam noteiksim Gada Cirvi-2020!

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:14, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Koroče, sporta expertus šitais vismazāk ietekmē! Kā mēs distancēti vāvuļojām līdz Coronai, tā arī turpināsim!
jā, pirmie pārgājām uz ''esportu"

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:14, pirms 5 gadiem
Pag, Arhīvs bija tas lustīgais Sabiles dejotājs?

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:15, pirms 5 gadiem
fkscd rakstīja: Cilvēks gribot negribot ļoti ietekmējas no masu medijiem. Ja visu laiku tiek dramatizēta situācija, cilvēkam ir grūti palikt pozitīvam. Dumpis tomēr šobrīd nav laborants, bet publiska persona, kuram ir jādomā, kā viņa teiktais izklausās sabiedrībai kopumā
ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!

  +5 [+] [-]

, 2020-04-29 22:16, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Pag, Arhīvs bija tas lustīgais Sabiles dejotājs?
tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem
Nu, ja, Svensoni tāpat kronas par velti nedalīs

  -3 [+] [-]

, 2020-04-29 22:19, pirms 5 gadiem
Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:21, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: tā bija viena noraušanās, ikdienā vairāk pa akmeņu laukiem
es Tev vecīt,par tiem uefa naudas pieskatītājiem atbildēšu,pa dienu nebija laikavarbūt ka atceries,kā eiropas padomdevēji G24 kredītu pieskatīja?tas tā,par godīgajiem un pareizajiem Eiropas onkuļiemvai visas tās neskaitāmās sāgas ar nopirktajiem čempionātiem??tur tak tādi pat zagļi sēž..

  +3 [+] [-]

, 2020-04-29 22:23, pirms 5 gadiem
fkscd rakstīja: Mēs diemžēl nedzīvojam Ēdenes dārzā, kur nav slimību un nāves. Tā ir mūsu pasaules realitāte ne tikai krīzes apstākļos. Neviena veselības sistēma nav spējīga padarīt visus veselus. Lai cik tas varbūt nežēlīgi, bet cilvēku dzīvības diemžēl nav skatāmas atrauti no ekonomiskiem faktoriem. Runa ir par izvērstu un jā pragmatisku lēmumu pieņemšanu
Apmēram šādi, vai stipri līdzīgi, runāja UK premjērs Džonsons. Ceru, ka redzēji kā viņš pateicās ārstiem, kuri viņu izvilka no .......

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:24, pirms 5 gadiem
Par Koronaligu man ir vairāk pierakstu, nekā Funim par KHL. Sekoju sen un daudz valstīm.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:24, pirms 5 gadiem
Runčuks rakstīja: Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂
tad jau SWE un BLR šobrīd pasaules TOP valstis..man liekas,ka līdzīgi ari Anglijā un ASV domāja..tik kas viņiem no tā sanāca?man liekas,ka tas tomēr iet kopsolī ar medicīnas sistēmas iespējām katrā valstī,cilvēku dzīves ieradumiem un daudz ko citu..

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:25, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es Tev vecīt,par tiem uefa naudas pieskatītājiem atbildēšu,pa dienu nebija laikavarbūt ka atceries,kā eiropas padomdevēji G24 kredītu pieskatīja?tas tā,par godīgajiem un pareizajiem Eiropas onkuļiemvai visas tās neskaitāmās sāgas ar nopirktajiem čempionātiem??tur tak tādi pat zagļi sēž..
var arī nepaveikties ar onkuli, nav izslēgts. sliktāktāk ka ar vietējā futbola skaidugalvām nebūs, būs tapat vai labāk.

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:25, pirms 5 gadiem
Gin4a rakstīja: Par Koronaligu man ir vairāk pierakstu, nekā Funim par KHL. Sekoju sen un daudz valstīm.
un kādi secinājumi?kuri ir līderos,kuri pa lejasgalu kuļas?kādas nākotnes perspektīvas?

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:28, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: var arī nepaveikties ar onkuli, nav izslēgts. sliktāktāk ka ar vietējā futbola skaidugalvām nebūs, būs tapat vai labāk.
es tomēr uzskatu,ka Latvijā latviešiem pašiem jāvalda...Indriķis kaut kur uz lauriem aizsēdējās,tagad tā sekas jūtam..bet,domāju,ka nākotnē vajadzētu iet uz augšutik dziļā bedrē LV futenim nav nekāda ekonomiska pamatojuma atrasties!

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tad jau SWE un BLR šobrīd pasaules TOP valstis..man liekas,ka līdzīgi ari Anglijā un ASV domāja..tik kas viņiem no tā sanāca?man liekas,ka tas tomēr iet kopsolī ar medicīnas sistēmas iespējām katrā valstī,cilvēku dzīves ieradumiem un daudz ko citu..
man šausmīgi gribas lai atveras vietējie biznesi, pulciņi u.t.t., bet es saprotu piesardzības politiku, cik paskatos/palasu kopbildi, es redzu ka neviens nefiga vēl īsti nezin kas un kā ar to mēslu ir, ik pa laikam izlec "britu zinātnieks", "vietējaus kivičs" vai "zviedru ārsts" ar akujenajām atklāsmēm, bet nu ticības nav. un ja reiz to sūdu nenoturēt, tad nenoturēs, bet ir truli pret riska grupām pat nepamēģināt

  +2 [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 5 gadiem
Runčuks rakstīja: Izlasiju tvnetā interviju ar zviedru ārstu, kurš ir arī viens no pirmajiem frontes rindās cīņa ar vīrusu. Viņa viedoklis ir daudz skarbāks, neērtāks un nepatīkamāks kā Pugam. Bet - pavisam citā virzienā! Izslimos visi, visādas ierobežošanas tikai pagarina procesu. Un pasmīkņāja par Latvijas plātīšanos ar zemo saslimstību. Viņš iesaka nevis izolēties visiem, bet izolēt vecos un multislimos, kamēr pārējie ātri izslimo un dabū pūļa imunitāti visiem, tad riska grupas varēšot atgriezties apritē.. Visa “izolēšanās, labā statistika, zemie saslimstības rādītāji” esot politiķu reitingu kačāšana ilgtermiņā, lai tie varētu tēlot, kā rūpējas par tautu un cik veiksmīgi tas izdodas. Un viņoem jo ilgāk, jo labāk, ir skatuve, kur pelnīt labos punktus. Viedoklis šķiet argumentēts un vērā ņemams, pirms tam man arī likās, ka mēs te esam malači. Tikai tā Viņķele, kura mikimauša balsī gruzī visus, ka Līgo nebūs, gan jau bija kļuvusi kaitinoša😂
Es arī to interviju izlasīju, un tajā viņš nevienu vārdu nepasaka pārliecinošā formā, un viņš pats tajā godīgi atzīst, ka neviens tā īsti nemaz nezin kā jārīkojas, un viedokļi un apstākļi mainās dienu no dienas.
Pie tam viņš godīgi arī atzīst, ka SWE ir pieļāvusi milzu kļūdas. Piemēram, kaut vai uz tiem pašiem veco ļaužu namiem.
Viņš jau var stāstīt visu ko vien vēlas, bet fakts ir tāds, ka SWE ir Baltijas reģionā vislielākā (aiz Vācijas) slimošana un mirstība no COVID-19.
Un tas ir neapstrīdams fakts.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:29, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!
Lūk, tevi es saprotu, tu vismaz iespringsti uz savu bērnu un viņa vajadzībām, kuras tev pašam šķiet svarīgas, tas ir cilvēcīgi, normāli un loģiski. Bet to, ka šajā situācijā pieauguši veči bur drāmas un ir pierādījuši skapjus spilvenus profesionālā sporta dēļ, tas man vnk ir kosmoss. Saki man, Leonīd, cik tavuprāt ārkārtīgi tukšai ir jābūt cilvēka dzīvei, lai tik briesmīgi tagad satrauktos, kā profesionālais sports pārdzīvos šos laikus?
Vislabāk man patīk tēze - mirst visi, izdzīvos stiprākais, dabiskā atlase, dzive ir skarba, bla bla bla un nākamajā teikumā ar.dramatiamu piesauc, ka neko nemainot būšot sporta klubi, kuri bankrotēs un, lūk tā ir īsta traģēdija. Zin kā, lai mirst, tā pat neviena dzīvs nav mūžīgi palicis, tagad galvenais sporta klubus glābt no bankrota ja es pati nebūtu tik ciniska, tad nespētu tam noticēt, tagad man vnk smiekli par to nāk un īpaši jau tāpēc, ka ar tādu paštaisnumu tas tiek pasniegts

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:30, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: es tomēr uzskatu,ka Latvijā latviešiem pašiem jāvalda...Indriķis kaut kur uz lauriem aizsēdējās,tagad tā sekas jūtam..bet,domāju,ka nākotnē vajadzētu iet uz augšutik dziļā bedrē LV futenim nav nekāda ekonomiska pamatojuma atrasties!
es jau te vairāk aiz izmisuma blēju, vnk šķērmi metas, kā kāds no futbola sabiedrības ver muti, tā mati ceļas stāvus....

     [+] [-]

, 2020-04-29 22:31, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: ko nozīmē-dramatizē situāciju???manuprāt viņš paeizi pasaka-masu pasākumi nav pirmās nepieciešamības lieta!!!tāpat kā lielveikalu apmeklējums!!bez tiem var iztikt!!svarīgi ir nodrošināt pamatvajadzības-lai cilvēki var strādāt,bērni apmeklēt skolas,pulciņus!!par to visu,manuprāt,Dumpis neko noliedzošu neteica!!a tā 21gs slimība-masu tusiņi,varbūt pat ir labi,ka drusku tiks piebremzēti!!
Redzi, kas vienam ir izklaide vai lielveikalu apmeklējums, otram ir darbs. Pragmatiski nozīmē izvērtēt riskus, nevis izdarīt skaļas negatīvas prognozes. Par tusiņiem piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2020-04-29 22:32, pirms 5 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: un kādi secinājumi?kuri ir līderos,kuri pa lejasgalu kuļas?kādas nākotnes perspektīvas?
Baigi visi muldās. Vienu dienu tā, citu šitā. Liegumi gan totāli atšķiras. Mēs esam absolūti brīvajā teritorijā. Citur ir skarbi. Man patīk indiešu puikas, kuri rūpējas par tautas fizisko sagatavotību https://www.youtube.com/watch?v=ckN...
Singapūrieši bija baigo rankingu iemetuši šodien, kad un kurā valstī ies ārā no krīzes. https://ddi.sutd.edu.sg/when-will-c...