Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Ljungbergs maina viedokli

Sestdien Anglijas futbola Premjerlīgā spēlēs "Arsenal" pret "West Ham". No pirmajiem pie otrajiem starpsezonā aizgāja pussargs Fredijs Ljungbergs, jo neredzēja potenciālu cīnīties par kādu no tituliem. Tagad viņš domas ir mainījis.

"Upton Park" stadionā sestdien tiksies divas Londonas komandas - mājinieki "West Ham" spēlēs pret "Arsenal". Šo divu komandu dueli interesantu padara ne tikai izcelsme no vienas pilsētas, bet arī tas, ka pagājušajā futbolistu pāreju logā no "Arsenal" uz "West Ham" pārcēlās zviedru pussargs Fredriks Ljungbergs. Futbolists savu pāreju paspilgtināja ar paziņojumu, ka "Arsenal" ir komanda bez godkāres (t.i. - bez ambīcijām), kurai nav izredžu šosezon izcīnīt kādu titulu.

Tomēr šīs spēles priekšvakarā Arsēns Vengers ("Arsenal" galvenais treneris) nācis klajā ar paziņojumu, ka Ljugnbergs ir mainījis viedokli par sava bijušā kluba izredzēm šosezon, tāpēc saņēmis uzslavu no Vengera.

Vasarā futbolists teica, ka gados jaunā "Arsenal" komanda ķepurosies ar lielām grūtībām. Tomēr tagad viņš uzgavilē par gaidāmo pretinieku un atzīst, ka tam ir potenciāls, lai kļūtu par ievērojamu spēku Anglijas futbolā.

Vengers pirms spēles preses konferencē teica: "Jā, viņš ir pārdomājis. Bet es uz Frediju neturu ļaunu prātu, jo es zinu, ka viņš ir atklāts puisis. Mēs vienmēr mīlēsim Frediju, jo kopā ar viņu esmu izgājis cauri daudzām grūtām lietām. Viņš nav ļauns, es zinu to. Viņš ir pārdomājis un viss ir godīgi. "Fair play" no viņa puses"

Arī ļaunu prātu par pašu aiziešanu Vengers netur: "Viņam bija trīs vai četru gadu līgums un iespēja spēlēt 30 gadu vecumā. Šeit viņš vienmēr bija nozīmīgs. "Arsenal" sastāvā viņš bija fantastisks spēlētājs, bet nolēma meklēt jaunu izaicinājumu. Es cienu viņa lēmumu."

Cita starpā Vengers komentēja arī naudas lietas: "Ja kāds man iedotu 100 miljonus, lai iztērētu tos transfēriem, es tos atdotu atpakaļ. Jo tas sabojātu visu iepriekšējos piecos gados izdarīto darbu. Tu attīsti spēlētājus, bet te vienā mirklī kāds par 30 miljoniem atnāk, lai gan nav labāks, bet dod iemeslu teikt, ka - redziet, "Arsenal" nopirkuši super spēlētāju."

"Bet nenoliegšu, var pienākt brīdis, kad vajadzēs iegādāties kādu lielu spēlētāju. Pagaidām es neredzu nevienu tādu spēlētāju. Piemēram, Ronaldinjo - pirms gada viņš bija pirmais numurs. Bet vai tagad vēl ir? Nav. Cilvēkiem ir grūtības to saprast. Līdzīgi kā tenisā, martā tu esi pirmais, bet novembrī - desmitais."

"Ir jāsaprot, ka pieņemot lēmumus būs kļūdas. Bet vajag to uztvert mierīgi un smaidīt. Labajā rokā tev var būt spridzeklis, bet kreisajā granāta. Un jebkurā brīdī, ja izdarīsi kaut ko nepareizu, var sprāgt."


Izmantotie resursi:
www.arsenal.com

Foto:AFP, Sean Dempsey

1 2 49 komentāri

  +1 [+] [-]

, 2007-09-28 20:56, pirms 17 gadiem
respekt ljunberbam par domu mainisanu

  -4 [+] [-]

, 2007-09-28 21:07, pirms 17 gadiem
Arse anal nevinnees premjerliigu, 6 speeles nav raadiitaajs.

  +4 [+] [-]

, 2007-09-28 21:12, pirms 17 gadiem
Es ljunbergam piekriitu... Tad, kad vinjsh izteica pirmo domu... taa arii izskatiijaas... Tachu tagad Arsenal ir mainiijies...

  +8 [+] [-]

, 2007-09-28 21:41, pirms 17 gadiem
Arseens Vengers savaa elementaa.Vinja vaardos ir pateikts viss kapeec Arsenal vienmeer ir bijis un buus superklubs.Es atbalstu Arsenal tapeec,ka es atbalstu tieshi shaadu kluba attiistiibas politiku

  +6 [+] [-]

, 2007-09-28 21:51, pirms 17 gadiem
Par Jungbergu-shis vecis vasaraa noleeja Arsenal ar dubljiem.Un devaas izciiniit panaakumus(kas Arsenal rindaas neesot iespeejams)uz...WHU!Smiekliigi.Patiesiibaa zviedru veteraans grib speeleet izlasee,bet tam ir nepiecieshama regulaara speelju prakse.Arsenal tas nebuutu iespeejams,jo vinsh sheit elementaari netiek sastaavaa

  +4 [+] [-]

, 2007-09-28 23:02, pirms 17 gadiem
Pilniigi piekriitu Vengeram....
par tiem speeleetaajiem...gribeetos jau, lai tas buutu Samir Nasri, kas paarietu pie gunneriem....es jau zinu, ko Dandijs teiks vinja sakaraa, bet Vengeram jau taadu speeleetaaju vien vajag un es nesaubos, ka vinjs Samiru izaudzinaatu par vienu no izcilaakajiem pasaules midfielderiem. Diemzheel neesmu dzirdeejis, ka Vengers izraadiitu interesi par vinju
Tad veel kaut kaads itaalis vinjam esot padomaa un cik noprotu arii francuuzis.....

  +3 [+] [-]

, 2007-09-28 23:03, pirms 17 gadiem
Nja ar to ari atskiras izcils treneris no laba trenera, pirmais pats izaudzina labus speletajus, uzvar un tad par lielu piki pardod otrajam, kas megina no zvaigznem kko izveidot ka tas bija ar Zozi

  -4 [+] [-]

, 2007-09-28 23:09, pirms 17 gadiem
Vegners sava elementa... Visu izstasta kas uz sirds! Ka neka franculzis

  +2 [+] [-]

, 2007-09-28 23:23, pirms 17 gadiem
Arsenal labakie - un piekritu - labak, ka izaudina pasi, neka perk speletajus (jau ka zvaigznes).

  +2 [+] [-]

, 2007-09-28 23:39, pirms 17 gadiem
2Gunner.Visi tavi mineetie speeleetaaji ir sameeriigaas cenaas un ljoti jauni.Un man nav nekas pret Nasri,es tikai tev noraadiiju,ka vinjam shobriid ir probleemas ar progreseeshanu un nelaago raksturu.Tavu piemineeto itaali neatradu nekur.

  +3 [+] [-]

, 2007-09-28 23:47, pirms 17 gadiem
Lai klubs vareetu normaali funkcioneet vajadziigs:1)iespeeja futbolistiem augt un attiistiities laba speciaalista vadiibaa;2)klubam jaabuut pelnosham;3)futbolistiem jaabuut pietiekami jauniem un motiveetiem,lai iztureetu saspringto speelju grafiku.Tad arii rezultaats neizpaliks.Manupraat Arsenal balstaas tieshi uz shiem punktiem

  +2 [+] [-]

, 2007-09-29 00:14, pirms 17 gadiem
par to ronaldinjo parezi!

  -2 [+] [-]

, 2007-09-29 00:28, pirms 17 gadiem
Fredijs, protams, tagad mēģina savākt izlieto ūdeni. Bet es domāju, ka tieši spēle pret Hammers var izrādīties par Arsenal unbeaten run beigām. Kā būs patiesībā, redzēsim jau sestdien plkst.17:00. Starp citu pērn West Ham uzvarēja Arsenal abās spēlēs. Pēc Dandija loģikas Hammers ir spēcīgāki par Arsenal

  +3 [+] [-]

, 2007-09-29 00:32, pirms 17 gadiem
2silenthill.WHU uzvareeja arii MU pagaajushajaa sezonaa,taa kaa neredzu iemeslu tev lekties

  -4 [+] [-]

, 2007-09-29 00:39, pirms 17 gadiem
MU IR čempioni Un izbraukumā MU Hammers zaudēja nepelnīti. Tā bija Curbs (Alana Kērbišlija debija West Ham trenera amatā). Hammers tajā spēlē realizēja savu viennīgo iespēju visā spēlē. Faktiski pusiespēju. A savā laukumā pakāsām sezonas pēdējā spēlē, kad pilnīgi nekas vairs mums nebija vajadzīgs (WH gan cīnījās par izdzīvošanu).
A tu tagad neizvairies no atbildes. Pats visu vasaru kladzināji, ka Arsenal bija labāki par MU, jo uzvarēja abās savstarpējās spēlēs. Un nesaki, ka tā nebija Tikai nez kur radās ta 20 (precīzi neatceros) punktu starpībā EPL finišā..?

  +4 [+] [-]

, 2007-09-29 01:16, pirms 17 gadiem
Ak tad MU zaudeeja nepelniiti.Nepelniiti vinji kljuva par chempioniem.Jebkuraa gadiijumaa ieprieksheejaa sezona ir beigusies.Kaa jau esi pamaniijis,tad shajaa viss ir citaadaak.Un Arsenal ir speeciigaaki par MU,man liekas tas ir aciimredzams

  -3 [+] [-]

, 2007-09-29 01:27, pirms 17 gadiem
Nu ko tu vari liet? Kā var uzvarēt Prmejerlīgā nepelnīti komanda, kas salīdzinājumā ar pārējām 19 komandām sezonas 38 spēlēs izcīnīja visvairāk uzvaras (28 uzvaras 38 spēlēs), savāca visvairāk punktu un iesita visvairāk vārtu. Ja tas ir nepelnīti, tad kas pēc tavām domām ir pelnīta uzvara Premjerlīgā???
Par šo sezonu.. Kur viņi ir spēcīgaki? Par 2 punktiem vairāk pie spēles pret dažādiem pretiniekiem? Tas nav nopietns pamatojums. Veiksmīgāki noteikti, jo izmantojuši savas iespējas, piemēram, pēdējā minūtē iesisti uzvaras vārti pret Fulham, pret City savā laukumā ari tikai pašās beigās nodrošināja 3 pts. Ja pieņemam, ka tās abas spēles būtu beigušas ničā, tad Arsenal būtu par 4 punktiem mazāk un... 4./5.vieta... Par to vai spēcīgāki, pāragri spriest. Noteikti ne pēc 7 spēlēm. Tam taču tu vari piekrist?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 03:48, pirms 17 gadiem
green street varētu pacīnīties diezgan labi ar gunneriem, mošk kāds zin pa kur TV kanālu varētu rādīt šo spēli ?

  +2 [+] [-]

, 2007-09-29 08:11, pirms 17 gadiem
2silenthill.1)MU vareeja neiesist divus veiksmes golus un vispaar pakaast;2)MU sniegums un Arsenal sniegums ir divas shobriid nesaliidzinaamas lietas;3)Ja neesi pamanijis,tad Arsenal biezhi vien iesit peedeejaas sekundees,tas nav saistiits ar veiksmi,bet gan ar fizisko un psihologjisko sagatavotiibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2007-09-29 11:04, pirms 17 gadiem
Too silenthill:Arsenal vienreize uzvareja un vienreiz zaudeeja West Ham pagaajusosezon!U nehuj te gudro meetaat,speciaalist ibio!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2007-09-29 11:56, pirms 17 gadiem
ddd,
Ja es nezinātu, ko runāju, tad nemuldētu, kā te dara lielākā daļa. West Ham uzvarēja abās spēlēs ar 1-0.
Round 11 [Nov 5] West Ham United 1-0 Arsenal (Harewood 89) . Šajā spēlē izcēlās incidents starp Vengeru un vēl toreizējo Hammers treneri Pārdjū. Arsēns dabūja 10 štukas soda naudu.

Round 32 [Apr 7] Arsenal 0-1 West Ham United (???).

Lūk tā!!!

  -2 [+] [-]

, 2007-09-29 11:59, pirms 17 gadiem
Dandij, tu tā arī neatbildēji uz manu jautājumu. Ai ai ai.. Atkal izvairies no atbildes. Laikam nav loģisku argumentu

  +2 [+] [-]

, 2007-09-29 12:08, pirms 17 gadiem
atceros, ka tika publiceets raksts par shito un toreiz Ljunbergs neizsaciijaas tik maigi, bet bija stipraaki apvainojumi... bet vengers labs, ka neuzskata, ka komandaa vajaga zvaigznes..

  +2 [+] [-]

, 2007-09-29 12:31, pirms 17 gadiem
2silenthill.Es atbildēju gan.Iemācies lasīt.Uz kuru jautājumu vēl man jāatbild.Uz to,kas saucās vai es tev piekrītu?Mana atbilde ir NĒ NEPIEKRĪTU!!!

  +2 [+] [-]

, 2007-09-29 12:39, pirms 17 gadiem
2silenthill.Par komandu spēku samēriem var spriest tikai pēc parādītā snieguma un savstarpējām spēlēm.Savstarpējo spēļu vēl nav,tapēc jāvadās pēc spēles un rezultātiem.Lūk daži fakti.1)Arsenal spēlēja pret Portsmouth un uzvarēja ar 3:1,varēja jau sasist vēl,bet lai nu paliek.MU arī spēlēja ar šo pašu Portsmouth un knapi paglābās no pelnīta zaudējuma.2)Arsenal spēlēja pret City un smagā cīņā pret labā formā esošu pretinieku izkapāja 3 punktus.City spēlēja stingri no aizsardzības,bet nespēja izturēt.MU arī spēlēja pret City.Spēles gaita bija tieši tāda pati.Taču MU pietrūka meistarības un psiholoģiskās noturības,lai pārvērstu savu pārsvaru uzvarā.Vēl vairāk-viņi pat pamanījās zaudēt.Ko teiksi par šiem ar faktiem apstiprinātajiem argumentiem?

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 12:41, pirms 17 gadiem
Ne jau par to, bet gan par šito:
Kā var uzvarēt Prmejerlīgā nepelnīti komanda, kas salīdzinājumā ar pārējām 19 komandām sezonas 38 spēlēs izcīnīja visvairāk uzvaras (28 uzvaras 38 spēlēs), savāca visvairāk punktu un iesita visvairāk vārtu. Ja tas ir nepelnīti, tad kas pēc tavām domām ir pelnīta uzvara Premjerlīgā???

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 12:49, pirms 17 gadiem
Pelnīta uzvara ir ja komanda 1)parāda skatāmu spēli;2)dod iespēju attīstīties jaunajiem;3)ir rentabla

  -1 [+] [-]

, 2007-09-29 12:52, pirms 17 gadiem
Nu tavi nosauktie rādītāji/argumenti nav īsti attiecināmi uz pelnītu uzvaru čempionātā.
Bet nu lai būtu:
1) Pagājušajā sezonā MU spēlēja patiešām skatāmu futbolu. Neskatāmi spēlējot, tik daudz vārtus nevar iesist un summā dabūt vārtu attiecību virs + 40.. 2) jaunie attīstās.. cik nu viņi ir.. Rentabla noteikti arī bija uzvara, jo neesmu dzirdējis par kaut kādiem zaudējumiem.. tā kā..

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 12:54, pirms 17 gadiem
too silenthill:Jaa pirmo pakaasa,bet otro vinneja ar 1:0,un es to speeli skatiijos!!!!Taa kaa esi kluudainaa vietaa raknaajies, specok!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 13:01, pirms 17 gadiem
Lol
Citu spēli skatījies.. Reku no BBC Sport teksts:

The Hammers have won only one of their last eight London Premier League derbies; that victory being 0-1 over Arsenal at the Emirates on 7 April.

Arsenal are undefeated in 17 in all competitions; won 12 and drawn five since losing to West Ham on 7 April.


West Ham v Arsenal HEAD TO HEAD
Marlon Harewood came off the bench to score a late winner in this corresponding fixture on Guy Fawkes Day last year. The celebration of then manager Alan Pardew so angered his opposite number, that Wenger famously refused to shake hands afterwards, which cost him a £10,000 fine.

Five months later the Hammers brought an end to Arsenal's league record at the Emirates Stadium and wrapped up a first ever Premier League 'double' over them, and first against their London rivals since 1964-65.

Tagad pārliecinājies???

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 13:05, pirms 17 gadiem
2silenthill.1)Par skatāmību katram ir savs viedoklis;2)Kurš no MU jaunajiem ir audzis un iekļuvis pamatsastāvā pagājušās sezonas laikā?3)Arsenal neskatoties uz titulu trūkumu ir daudz rentablāks klubs,jo nemētājas ar naudu.Šogad pieliksim klāt kādu titulu un kļūsim par bagātāko klubu uz planētas

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 13:06, pirms 17 gadiem
2ddd.Nomierinies,pakāsām abas spēles pret WHU.Tāpat kā MU

  +1 [+] [-]

, 2007-09-29 13:06, pirms 17 gadiem
Man pohuj ko raksta BBC Sport es to speeli skatiijos no tribiineem,taa kaa sorry lasi taalaak aviiziites!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2007-09-29 13:09, pirms 17 gadiem
Noteikti visvairāk prātā nāk Kriss Īglss.. Bet noteikti ir vēl pāris.. Neaizmirsti, ka, piemēram, Rūnijs un Ronaldu izauga tieši MU nevis attiecīgi Everton un Sporting. Tāpat es domāju, ka nav jēgas piemīnēt MU 90. gadu vidus un beigu izaugušos talantus - brāļus Nevilus, Bekhemu, Skoulzu, Giggsu utt.. United ir daudz vecāka un pieredzējušāka komanda par Arsenal un jauno spēlētāju iepludināšana sastāvā notiek pakāpeniski, ne ar tik milzīgiem apjomiem kā Arsenal. Klubiem ir dažāda attīstības stratēģija. No biznesa viedokļa United ir viens no līderiem pasaulē. Tāpēc nav iemesla kaut ko būtiski mainīt..
1 2 49 komentāri