Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Maradona: "Mesi ir lielisks, bet es biju labāks"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Maradona: "Mesi ir lielisks, bet es biju labāks"
Djēgo Maradona apsveicinās ar faniem pirms preses konferences Neapolē
Foto: AP / Scanpix

Pasaules un Argentīnas futbola leģenda Djēgo Maradona otrdien paziņoja, ka viņš bija labāks futbolists nekā Lionels Mesi, nemaz nerunājot par Pelē.

Maradona ieradies Itālijas pilsētā Neapolē, lai risinātu jautājumus, kas saistīti ar apsūdzībām nodokļu nemaksāšanas lietā. "Esmu upuris, uzticējos cilvēkiem, kuri parakstīja līgumu. Nevienu neesmu nogalinājis Tagad nesaprotu, kāpēc Itālijas taisnīguma sistēma joprojām uz mani dusmojas," preses konferencē teica Maradona, paziņojot, ka ir nevainīgs un nav piesavinājies nevienu itāļu liru.

Šobrīd 52 gadus vecais Maradona arī atklāja, ka uzskata sevi par visu laiku labāko futbolistu… "Mesi ir lielisks, bet domāju, ka es biju labāks. Pelē? Viņš spēlēja pret spēlētājiem, kuri nekustējās," norāda 1986. gada pasaules čempions. "Ceru, ka Mesi palīdzēs Argentīnai uzcīnīt Pasaules kausu, bet tas nebūs viegli, jo pretinieki viņu zina."

Izmantotie resursi:
terra.com
goal.com

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-27 12:20, pirms 11 gadiem
laiks Messi zvanīt Pertijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-27 12:24, pirms 11 gadiem
lai arii kas tur buutu aarpus laukuma, viens no diviem futbola Dieviem. un vinja naids ar Peli jau ir sen zinaams fakts, taapeec nevajag iipashi nopietni uztvert, ko vinji viens par otru staasta.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-27 12:38, pirms 11 gadiem
Slima suņa murgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-27 12:46, pirms 11 gadiem
Kas Messi būtu/ir ārpus barselonas? - pilnīgi nekas, atliek tik viņam uzspēlēt izlasē un visi saprot, kas viņš īsti ir par putnu - kad sākās barselonas pretīgā bumbošanās un viņš ar injestas/xavi līdzdalību sit bankas tad visiem aizmirstas, ka individuāli viņš nav tas, par ko viņu dēvē. Pēdējās spēlēs tikpat labi var Paharu likt viņa vietā, Messi neko nav izdarījis, lai pat uztaisītu viņa tuvplānu

Piekrītu Maradonnam.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-27 12:51, pirms 11 gadiem
Zināmā mērā Maradonam taisnība. Mesi ir izcils vārtu guvējs, Maradona bija izcils visā laukumā! Pie kam viņš spēlēja laikā, kad izklupieni no aizmugures bija atļauti, arī par rupjiem pārkāpumiem dzeltenās deva ļoti reti! Par Peli īsti nevaru spriest, tiešraidēs neesmu redzējis,tikai pasliktas kvalitātes filmās.
Tieši priekš manis, Maradona kā izcils spēlētājs "izbeidzās" tajā momentā, kad Anglijai (P.Šiltonam) golu iesita ar roku! Sportā Nav nekādu "dieva roku", ir tikai pēc noteikumiem gūts panākums, vai nē! Tādam meistaram lielīties ar to - tā ir diagnoze! Ieskaitīts, neieskaitīts- tas ir cits stāsts....

  -2 [+] [-]

, 2013-02-27 12:55, pirms 11 gadiem
alexey sonar rakstīja: Kas Messi būtu/ir ārpus barselonas? - pilnīgi nekas, atliek tik viņam uzspēlēt izlasē un visi saprot, kas viņš īsti ir par putnu - kad sākās barselonas pretīgā bumbošanās un viņš ar injestas/xavi līdzdalību sit bankas tad visiem aizmirstas, ka individuāli viņš nav tas, par ko viņu dēvē. Pēdējās spēlēs tikpat labi var Paharu likt viņa vietā, Messi neko nav izdarījis, lai pat uztaisītu viņa tuvplānu

Piekrītu Maradonnam.
Tad tu saki ka Messi bez Xavi un Injestas nav nekas? Apskaties sho te
Messi needs Xavi & Iniesta to score? - YouTube

Un tu saki ka messi Argentiinas izlasee nav nekas? Tu gadiijumaa neieveeroji ka pasaules kausaa Messi speeleeja pussarga poziicija un cik vaarti tika guuti peec vinja piespeeleem? Domaa ko runaa, par pasaules labaako futbolistu Messi izveeleejaas pasaules futbola eksperti, treneri, zhurnaalisti, ne jau taadi futbola amatieri kaa tu

  +6 [+] [-]

, 2013-02-27 12:58, pirms 11 gadiem
alexey sonar rakstīja: Kas Messi būtu/ir ārpus barselonas? - pilnīgi nekas, atliek tik viņam uzspēlēt izlasē un visi saprot, kas viņš īsti ir par putnu - kad sākās barselonas pretīgā bumbošanās un viņš ar injestas/xavi līdzdalību sit bankas tad visiem aizmirstas, ka individuāli viņš nav tas, par ko viņu dēvē. Pēdējās spēlēs tikpat labi var Paharu likt viņa vietā, Messi neko nav izdarījis, lai pat uztaisītu viņa tuvplānu

Piekrītu Maradonnam.
Vēlies par to parunāt?
';

     [+] [-]

, 2013-02-27 12:58, pirms 11 gadiem
bālais rakstīja: Zināmā mērā Maradonam taisnība. Mesi ir izcils vārtu guvējs, Maradona bija izcils visā laukumā! Pie kam viņš spēlēja laikā, kad izklupieni no aizmugures bija atļauti, arī par rupjiem pārkāpumiem dzeltenās deva ļoti reti! Par Peli īsti nevaru spriest, tiešraidēs neesmu redzējis,tikai pasliktas kvalitātes filmās.
Tieši priekš manis, Maradona kā izcils spēlētājs "izbeidzās" tajā momentā, kad Anglijai (P.Šiltonam) golu iesita ar roku! Sportā Nav nekādu "dieva roku", ir tikai pēc noteikumiem gūts panākums, vai nē! Tādam meistaram lielīties ar to - tā ir diagnoze! Ieskaitīts, neieskaitīts- tas ir cits stāsts....
veciit, ja tu kaut nedaudz buutu iedziljinaajies saapiigajaas attieciibaas starp Angliju un Argentiinu, nerakstiitu kaut kaadas muljkjiibas par sportiskiem principiem. Vai tik vinjiem formaali joprojaam nav kara staavoklis vai kas tamliidziigs?
izsist angljus no turniira - un vienalga kaa - tie ir nacionaalie sveetki.

     [+] [-]

, 2013-02-27 13:02, pirms 11 gadiem
Man gan šķiet, ka beidzot pasaules futbolā ir parādījušies uzreiz divi, kas Maradonu viennozīmīgi atstāj aiz muguras. Vārdus nesaukšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-27 13:28, pirms 11 gadiem
Messi viennozīmīgi ir labāks par šito resnuli. Un muldēt, ka Messi ir tikai labs vārtu guvejs ar nav korekti. Messi ir augstākās meistarības paraugs. Neviens nekad nav spēlējis tik labi.

     [+] [-]

, 2013-02-27 13:41, pirms 11 gadiem
..vecais atkal uzkapis uz "baltās takas"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-27 14:28, pirms 11 gadiem
Djego nekad nebus labakais - jo vins zaudeja cinu ar narkotikam.

     [+] [-]

, 2013-02-27 14:42, pirms 11 gadiem
KarstgalvisLaur4a rakstīja: Kostaricas filma par Maradonu bija lieliska,bet ar ko viñsh labàks?Jo ir Pasaules chempions,bet pàràk dzìvojàs pagàtnè un grib bùt uzmanìbas centrà!
ja jau esi redzējis filmu, tad jautājumi ir lieki. Varbūt noskaties vēlreiz ,lai saprastu kādēļ Maradonna ir tāds kāds viņš ir!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-27 14:55, pirms 11 gadiem
tasesmues rakstīja: Tad tu saki ka Messi bez Xavi un Injestas nav nekas? Apskaties sho te
Messi needs Xavi & Iniesta to score? - YouTube

Un tu saki ka messi Argentiinas izlasee nav nekas? Tu gadiijumaa neieveeroji ka pasaules kausaa Messi speeleeja pussarga poziicija un cik vaarti tika guuti peec vinja piespeeleem? Domaa ko runaa, par pasaules labaako futbolistu Messi izveeleejaas pasaules futbola eksperti, treneri, zhurnaalisti, ne jau taadi futbola amatieri kaa tu
Kāds Mesi pasaules labākais? Cik tad Pasaules čempiona kausus ar Mesi Argentīna ieguvusi? Kad iegūs, tad parunāsim! PELE- FUTBOLA KARALIS!!!!!!!!!!Un Maradonai ar savu roku tālu līdz Pele! Kas vēl 1000 vārtus iesitis (Romario) un 3 Pasaules kausus ieguvis?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-27 14:56, pirms 11 gadiem
Ir/bija spelētaji, kas prot veidot vēsturiskas uzvarās un iesist tieši svarīga bridi(Zidan, Maradonna, Pele). Viņi sit iekša kad tas loti vajadzīgs.

Bet ir speletaji kuri sīt pa 3-4 vartiem regularaja spelē, bet neko neprot bridī kad tas isti vajadzīgs(Ronalodo, Messi, Beckhem), piemeram ČL pusfinalā pagajuša gadā, vai izlasē.

Tadus speletaja tipus nevar pat salidzināt, jo lietderibas koefecients pat tuvu nav vienads.

Maradonam ir taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-27 15:10, pirms 11 gadiem
Diskutabls jautājums,jo Maradona tomēr ir pasaules čempionsun praktiski divātā ar Kanidžu ievilka Argentīnu finālā 1990 gadā un praktiski vienmēr ir bijis izlases līderis.Par Mesi to nevar teikt,beidzamajā PK pat nespēja pastiprināt ar savu spēli izlasi ,pie tam daudz labāku izlasi kā piemēram 1990 Maradonas modeļa izlasi.Klubā protams viņš labi spēlē,bet Barcelona tomēr ir ļoti spēcīga komanda ,salīdzinot ar Maradonas Napoli ,kuru vilka Maradona,Kareka un neatminos trešo leģionāru.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-27 15:22, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: veciit, ja tu kaut nedaudz buutu iedziljinaajies saapiigajaas attieciibaas starp Angliju un Argentiinu, nerakstiitu kaut kaadas muljkjiibas par sportiskiem principiem. Vai tik vinjiem formaali joprojaam nav kara staavoklis vai kas tamliidziigs?
izsist angljus no turniira - un vienalga kaa - tie ir nacionaalie sveetki.
Par attiecībām labi zinu, un par Argentīnas naidu pret angliju, par Folklendiem u.t..t Tādēļ arī rakstīju - tā Nedrīkst rīkoties pasaules labākais (uz to brīdi noteikti) futbolists! Lai ko viņš pēctam nemuldētu!

     [+] [-]

, 2013-02-27 15:27, pirms 11 gadiem
Shed rakstīja: Messi viennozīmīgi ir labāks par šito resnuli. Un muldēt, ka Messi ir tikai labs vārtu guvejs ar nav korekti. Messi ir augstākās meistarības paraugs. Neviens nekad nav spēlējis tik labi.
Draudziņ, paskaties kādu PČ maču ar Maradonu - Viņš vilka visu komandu, bet piespēles un apspēles tehnika ir daudz labāka kā Mesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -1 [+] [-]

, 2013-02-27 16:07, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Maradona jau sen kā nedraudzējas ar galvu. Man pat ne tika daudz interesē, kurš par kuru ir labāks. Vienkārši Maradonas viedoklis ir tālu no realitātes un loģikas.
Nu izskatās, ka Maradonas viedoklis tev liekas nepieņemams nejau tāpēc, ka tas būtu tālu no realitātes, bet gan tāpēc, ka kāds pasaka, ka ir labāks par Messi.

Ja ņemam Maradonas teikto un padomājam? Vaitad tas būtu tālu no patiesības, ka Maradona ir visu laiku labākais futbolists sporta vēsturē? Es domāju, ja kāds man tā pateikt, nevarētu nepiekrist. Tāpat varētu teikt, ja kāds to teiktu par Messi. Tā kā viss mierīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-27 16:22, pirms 11 gadiem
Lai Messi ar Argentinu novinnē kaut ko un pēc tam nomaina klubu kā to izdarija Maradona un saniedz ar to kaut tik cik Maradona un tad parunāsim... Un nav runa tikai par 86. gadu.... Arī 90.jā Maradona vilka Argentinu un finālā vāciešiem 87. minūtē iedeva pendeli ko citreiz arī nedotu. Es neapšaubu Messi talantu ( arī Ronaldu ), bet pagaidām nevajag salīdzināt ar Maradonu. Neapolē Maradona pacēla futbolu citā līmenī un vinnēja Itālijas čempionātu. Tagad Messi tā varētu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-27 17:00, pirms 11 gadiem
Maradonas stilā, viss kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-27 17:03, pirms 11 gadiem
Jevgis2005 rakstīja: Ir/bija spelētaji, kas prot veidot vēsturiskas uzvarās un iesist tieši svarīga bridi(Zidan, Maradonna, Pele). Viņi sit iekša kad tas loti vajadzīgs.

Bet ir speletaji kuri sīt pa 3-4 vartiem regularaja spelē, bet neko neprot bridī kad tas isti vajadzīgs(Ronalodo, Messi, Beckhem), piemeram ČL pusfinalā pagajuša gadā, vai izlasē.

Tadus speletaja tipus nevar pat salidzināt, jo lietderibas koefecients pat tuvu nav vienads.

Maradonam ir taisnība
https://www.youtube.com/watch?v=t0G...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 45 komentāri