Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Cīņa pret "West Ham" turpināsies

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Jau septiņi Anglijas Premjerlīgas klubi iestājušies par to, lai "West Ham" tiktu sodīts ar punktu atņemšanu un līdz ar to labāko sabiedrības pamešanu "Sheffield United" vietā.

Atgādinām, ka aprīļa beigās "West Ham" saņēma lielāko naudas sodu Premjerlīgas vēsturē - 5.5 miljonus sterliņu mārciņu, jo tika atzīti par vainīgiem, reģistrējot Argentīnas spēlētājus Karlosu Tevezu un Havjeru Mačerano (tagad spēlē "Liverpool") pagājušā gada augustā. Šie spēlētāji piederēja trešajai pusei ("Media Sports"), līdz ar to tika pārkāpti Premjerlīgas noteikumi. Naudas sods patiešām iespaidīgs, taču punkti "West Ham" netika atņemti, kas galu galā izrādījās ļoti svarīgi, jo izkrišanas zonā esošā "Sheffield United" turnīra noslēgumā tika apsteigta par trim punktiem.

"Sheffield United" ir aicinājusi atbalstīt pārējos Premjerlīgas klubus cīņā pret "West Ham". Pagaidām šādu klubu skaits ir septiņi - "Sheffield United", "Wigan", "Charlton", "Middlesbrough", "Fulham" un vēl divi klubi, kas pagaidām savu vārdu vēlas paturēt slepenībā. "Sheffield United" ir pārliecināta, ka varētu pierādīt savu taisnību lordu palātā, taču tas prasītu pārāk ilgu laiku - jaunā Premjerlīgas sezona jau būtu sākusies. Tāpēc "Sheffield United" liek visas cerības uz Premjerlīgas vadību.

Izmantotie resursi:
www.bbc.com

     [+] [-]

, 2007-05-14 12:59, pirms 17 gadiem
Cik tad punktus viņi grib lai atņem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:04, pirms 17 gadiem
nu jā, SU izlidoja ārā no Premjerlīgas un tag meklē kkādas iespējas, lai tur aizķertos....sviests....

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:14, pirms 17 gadiem
Kāda ir pārkāpuma būtība?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:24, pirms 17 gadiem
Galvenais ir tas, ka Premjerligas vadiba West Ham parkapumu speletaju registreshana ir atzinusi, pieskirot milzigu naudas sodu. Parati lidzigos gadijums tiek atnemti punkti. Runa ir par apmeram 10 punktiem. Soreiz ta nav noticis. Tas ari ir izraisijis milzigo sashutumu citu EPL klubos. Domajams, ka saja lieta vel bus vairaki paversieni.

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:31, pirms 17 gadiem
Inčīgi ir tas, ka spriedums tika pieņemts aprīļa beigās...West Ham pa tam laikam izpisa Wiganus un ieguva citus punktus. Sheffieldi arī papisa Wiganiem un tikai tagad sāk šo kampaņu...ar novēlošanos. BBC apskatnieks teica, ka maksimāli tas varētu būt 3 punkti un naudas sods. To viņš teica pirms sēdes. Komiija pieņēma lēmumu tādu kādu rakstīja Edmunds. Tāpēc, ka WH vadība aizbildinājās ar to, ka atzīst vainu, bet to ievārīja iepriekšējā vadība un viņiem ar to nav nekāda sakara. Visu lai izšķir notikumi laukumā nevis aizkulisēs. Naudas sodu uzlika un spēlējam futbolu nevis spēlītes gaiteņos...WH vadība arī uzsver lielās negācijas kuras presē un sabiedrībā virmo pret viņu klubu...

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:51, pirms 17 gadiem
Regjistraacija - tas kaut kaa diivaini skan Nesaprotu - sods ir par to, ka West Ham pieteica shos viirinjus savaa sastaavaa?

     [+] [-]

, 2007-05-14 13:56, pirms 17 gadiem
...ROKAS NOST NO WEST HAM!!...šis klubs ir devis izlasei Lampardu, Džo Koulu, Rio Ferdinandu

     [+] [-]

, 2007-05-14 14:12, pirms 17 gadiem
nesaprotu...

     [+] [-]

, 2007-05-14 14:14, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Yo
Regjistraacija - tas kaut kaa diivaini skan Nesaprotu - sods ir par to, ka West Ham pieteica shos viirinjus savaa sastaavaa?



Pēc nolikuma spēlētāji nedrīkst piederēt trešajai pusei. West Ham ņēma no brazīliešu kluba, bet tai pat laikā viņi piederēja arī kaut kādam irāņu magnātam...tādejādi tika pārkāpti noteikumi. To "paveica" iepriekšējā kluba vadība, jo bija jāpaspēj iekļauties spēlētāju pieteikšanas termiņā. Par to trīspusējo piederību protams noklusēja. Jaunā vadība atzina sava kluba vainu. Viņi saka (jaunais šefs) ka nebūtu pārkāpuši šo nolikumu, ka jūtas vainīgi un to atzīst, bet tai pat laikā uzskata, ka atņemt punktus tagad būtu negodīgi. No sērijas lai visu izšķir futbols, nevis tiesas. Bet Sheffield United to tā negrib atstāt. Karoč baigā putra...palasi BBC. Tur ir dafiga raksti par šo tēmu...

     [+] [-]

, 2007-05-14 14:25, pirms 17 gadiem
Pārkāpums ir par to, ka līgumā tika iekļauts punkts, ka spēlētaju īpašnieku -Mēdiju grupai ir tiesības pārtraukt līguma darbību,izmaksājot kkādu kompensāciju, tādejādi 3 pusei ir iespējas finansiāli ietekmēt, kas ir aizliegts, tas ka tiesības uz spēlētājiem pieder 3 pusei, nav pārkāpums, bet ka 3 pusei ir iespējas ietekmēt klubu un sacensības ir pārkāpums. Cik es saprotu pastāv 2 varianti vai nu izdarīt spiedienu uz premjerlīgu(vienīgais reālais),vai sūdzēt tiesā West Ham, kam nav jēgas, jo pārāk garš process, jo tiesā sūdzēt premejrlīgas lēmumu nevar, visi ir vienojušies, pakļauties tās lēmumiem. PS. Gribās lai WH paliek un Tevez paliek WH izskatās, ka tur ir savstarpēja mīlestība starp Tevezu un WH, bet to jau laikam noteiks Teveza īpašnieki, nez vai WH varēs maksāt tik daudz cik lielie klubi ir gatavi maksāt.

     [+] [-]

, 2007-05-14 14:26, pirms 17 gadiem
Rio Ferdinandu deva Leeds ta pat ari Alanu Smithu viduku, keewelu utt

     [+] [-]

, 2007-05-14 15:34, pirms 17 gadiem
Interesanti viedokļi BBC...

"I must ask you what you think about Sheff Utd's Kevin McCabe and his recent comments this morning. I Quote "I feel cheated because losing to Wigan was not the root cause of our relegation "

Well what was it then? If they would have beaten Wigan they would have stayed up, and he wouldn't have come out with a ridiculous statement like that!

In my opinion losing to Wigan and many other clubs this season was the root cause of their relegation. Isn't this just another desperate attempt to drop West Ham in it, when there is nooone else to blame but themselves?"

"Sheffield United are a Championship side and have returned to their home. I know what relegation feels like, it's gutting, but Sheffield should have no complaints.

Warnock has blamed just about everybody, including other managers, referees, etc, for Sheffield going down, rather than their poor form all season.A challenge to any Sheffield United or Wigan fan: Show me a verifiable article that has Warnock or Whelan saying the immortal words: "We did not play well enough through the season. We didn't score enough goals and beat enough sides. That's why we are where we are in the table" (or words more or less the same)"

Sheffield menedžeris esot pat izmetis tekstu vērstu pret MU un tās menedžeri par vāja sastāva izlikšanu pret West Ham kas sekmēja hammeru uzvaru. Smieklīgi....

     [+] [-]

, 2007-05-14 15:39, pirms 17 gadiem
Blades fans:

"I have listened to Everything our "Beloved Manager" has had to say and moan about this season.... Referee's, the wrong doings of the West Ham, The Weakened sides that Man U, Liverpool & Middlesborough have fielded.... etc etc. Yeah West Ham have got away with pts reduction and maybe the teams did play understrength sides..... BUT the reason we have gone down is because we were not good enough over the 38 games... FACT !!! and the person responsible is NEIL WARNOCK... FACT !!! his Naive negative tactics for the away games have been our major pitfall 8 goals all Season away from home tells the story and it's goal difference thats cost us our place in the Premiership.... I'm sure that irrespective of the West Ham situation there'll be more than enough Fans, Managers, & Pundits glad to see the back of our "Beloved Manager". Yeah you can say he's outspoken, controversial and worth a laugh... BUT his limitaions as a Manager and his unprofessional outspoken views of other Professionals, leaves sour tastes in people's mouths."

     [+] [-]

, 2007-05-14 15:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Anorex
Rio Ferdinandu deva Leeds ta pat ari Alanu Smithu viduku, keewelu utt



...tu kļūdies....Rio Ferdinands ir West Ham futbola audzēknis....pēc tam bija Leeds un Munited.... jaunākais bračka vēl šķiet ir hammeros

     [+] [-]

, 2007-05-14 15:43, pirms 17 gadiem
Jā, tiešām interesanti.

     [+] [-]

, 2007-05-14 15:52, pirms 17 gadiem
Sezonas sākumā visi premjerlīgas klubi parakstījās par to, ka uztic Anglijas FA pieņemt lēmumus bez to apstrīdēšanas. Tagad lai sēž pie ratiem. Un Sheffield United vajadzētu zaudēt ar cieņu, nevis tagad meklēt citus vainojamos savā relegācijā.

     [+] [-]

, 2007-05-14 16:04, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Schtegomans
tas ka tiesības uz spēlētājiem pieder 3 pusei, nav pārkāpums, bet ka 3 pusei ir iespējas ietekmēt klubu un sacensības ir pārkāpums.




Jā...tev taisnība.

Bet īstenībā baigi dīvaini sanāk...tai pat laikā klubs var slēgt līgumu ar spēlētāju, kura mantiskās tiesības pieder trešajai pusei - tas nav pret nolikumu, BET kkāds punkts numur 18 tomēr nosaka, ka nevar slēgt, ja trešā puse var ietekmēt līgumu un komandas sniegumu...

Jā...West Ham iekļāva private agreement ar to kompāniju un tas ir pārkāpums:

When signing Tevez and Mascherano, West Ham entered into a private agreement with the companies which owned their economic rights.

The contract stated, among other things, that those companies had the right to terminate the players' contracts upon payment to West Ham of £2m (in Tevez's case) or £150,000 (for Mascherano) in the January transfer window.

By entering into that agreement, West Ham clearly broke rule U18.

PUTRA! Jāskatās kas būs tālāk. Man būtu žel hammerus! Sheffielda toč ir čempionāta komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 16:28, pirms 17 gadiem
Whether they like the decision or not, they are stuck with it


šis kāda jurista izteikums daudz ko izsaka...raudi cik gribi - samierinies!!!

     [+] [-]

, 2007-05-14 16:42, pirms 17 gadiem
Nu viens variants ir izdarīt kā Itālijā - noņemt punktus no nākošās sezonas, lai gan laikam tika ņemti nost punkti no tekošās sezonas - bet nu salīdzināt pārkāpumus ir visai grūti- tiesnešu uzpirkšana un spēlētāju reģistrācija, iekļaujot noteikumus, kas ļauj klubu un līgas rezultātus finansiāli ietekmēt, lai gan šādam darījumam ir potenciālas iespējas izvērsties kā krāpšanās ar rezultātiem, ja šādas saistības tiek ļaunprātīgi izmantotas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-14 17:55, pirms 17 gadiem
Kāpēc ātrāk nesūdzēja ? Kad sezona pakāsta, tad Shefield sāk domāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-05-15 00:34, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Hose
Spriedums jau ir bijis, tāpēc pārējie lūzeri var klaigāt cik grib. Ja nemāk zaudēt, paši vainīgi. "Hammers" ir un paliek viens no EPL skatāmākajiem klubiem.



1. Es anglu futbolam sekoju lidzi patiprinati. Un par skatamu West Ham futbolu var nosaukt tikai pedejas 15 speles, kad Curbs (treneris) beidzot iespeleja Tevezu. Pirms tam ta komanda bija drausmiga, speletaji uz laukuma vairak mudijas neka speleja, panika un nekartiba sava soda laukuma utt. Tagad ir labak, bet Teveza aizieshana ir neizbegama, un lidz ar to Hammers atkal bus tada pati vidusmera komanda gan speles, gan ari visa pareja ka citas tamlidzigas komandas.
2. Kas attiecas uz juridiskajiem jautajumiem, kas ir ap so komandu sakara ar abu argentiniesu transferiem, tad ta lieta nav tira un viss! Es vel tagad atceros, ka 31. augusta vakara (transferu pedeja diena) pasas pedejas stundas paradijas zinas par abu speletaju pievienosanos Hammers. Tagad paradas info, ka abi argentiniesi tika piedavati ari citiem klubiem, bet tie atteikusies.
3. Par Sheffield United. Vajag spelet, nevis chixtet (ir vel viena komanda no Londonas, kurai ari patikt chixtet par visu pec kartas, bet viniem nedraud relegation) Ja 38 speles nevar nospelet tik labi, lai paliktu EPL, tad vini nav pietiekosi labi sim limenim un viss.
4. Noteikumi visiem ir vienadi. Un, ja Hammers tos ir parkapusi, tad viniem ir jasanem attiecigs sods. Un tiem ir jabut atnemtajiem punktiem nevis naudas sodiem, jo naudas sodi neko neizskir.

     [+] [-]

, 2007-05-15 11:57, pirms 17 gadiem
silenthill

naudas sods 5.5 angļu naudiņas nu nemaz nav maz....un taisnība jau ir līgas funkcionāriem, ka sezonas gaitā...tas ir izskaņā atņemt punktus ir neforši. No sērijas pieteica augustā un nākamā gada aprīlī - eu, džeki, jums te tāds fufelis nolaists...anuka 10 points docking. Kaut gan nav godīgi pret Seffieldiem, Wiganiem un pārējiem relegation race dalībniekiem...Bet pateikts šķiet ir skaidrāk par skaidru: Whether they like the decision or not, they are stuck with it...

Tas tavs mājiens uz čīkstošo komandu no Londonas ir takā domāts par komandu, kuru vada aktieris, psihologs un estrādes mākslinieks vienā personā un kuri spēlē zilās maiciņās, kā arī pieder ļoooooti bagātam kādas lielas valsts guberņas šefam?!

     [+] [-]

, 2007-05-15 12:26, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Mr.Oizo
silenthill

naudas sods 5.5 angļu naudiņas nu nemaz nav maz....un taisnība jau ir līgas funkcionāriem, ka sezonas gaitā...tas ir izskaņā atņemt punktus ir neforši. No sērijas pieteica augustā un nākamā gada aprīlī - eu, džeki, jums te tāds fufelis nolaists...anuka 10 points docking. Kaut gan nav godīgi pret Seffieldiem, Wiganiem un pārējiem relegation race dalībniekiem...Bet pateikts šķiet ir skaidrāk par skaidru: Whether they like the decision or not, they are stuck with it...

Tas tavs mājiens uz čīkstošo komandu no Londonas ir takā domāts par komandu, kuru vada aktieris, psihologs un estrādes mākslinieks vienā personā un kuri spēlē zilās maiciņās, kā arī pieder ļoooooti bagātam kādas lielas valsts guberņas šefam?!



1) 5.5 limoni salidzinot ar apmeram 40, ko Hammers iegus pateicoties EPL statusam nakosaja sezona, tads sikums vien ir.

2) Londona ir loti daudz futbola klubu. You never know...

     [+] [-]

, 2007-05-15 13:13, pirms 17 gadiem
žurkas (lasīt: Sheffield United) cenšas pamest grimstošu klubu un pieķerties pie katra salmiņa

     [+] [-]

, 2007-05-15 17:52, pirms 17 gadiem
...parādījas ziņa ,ka arī FIFA ķeras klāt šim skandālam....un izmeklēs neatkarīgi no angļu FA...Blaters šodien paziņojis, ka neatkarīgi no septiņu klubu protesta , FIFA ķeras klāt Teveza un Mascerano lietai...

     [+] [-]

, 2007-05-15 18:22, pirms 17 gadiem
tapeec vajag aizliegt, ka speleetaji pieder kaut kaadam tur Media Sports... kas tas par murgu triispuseeja piederiiba... vot vajag to aizliegt vispirms, un tad sodiit West Ham, kas par speeleetaaiem samaksaaja lielu naudu, bez tam ja grib sodiit Hammerus tad sodu vajag daliit ar Liverpuuli un visiem citiem klubiem kas pateicoties Hammeriem ieguus shos speeletajus... idijotisms vien te ir, lai Blades (visu cienju pret sho klubu) njem un pieraada savu piederiibu Paraades liigai tur, kur ir iistais anglju futbols - Chempionaataa