Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Surkis: "Dodu Verpakovskim pusotru mēnesi, lai viņš nāktu pie prāta"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Kārtējo reizi savu nelabvēlību pret latviešu futbolistu Māri Verpakovski izteicis Kijevas "Dynamo" prezidents Igors Surkis. Ar katru reizi viņa draudi kļūst konkrētāki - tagad Surkis paziņojis, ka klubā būs iespaidīga reorganizācija un ka konkrēti Verpakovskim ir pusotrs mēnesis, lai labotos, uzlabotu savu attieksmi un mainītu situāciju.

Surkis: "Kadru revolūcija ir neizbēgama. Kādu izīrēsim, kādu pārdosim, taču ar viņiem nerēķināsimies. Viens no maniem mīļākajiem spēlētājiem bija Verpakovskis, es sajūsminājos par viņu un lepojos par šo transfēru. Viņš uzspīdēja un preses atsauksmes bija lieliskas, bet kas notika tālāk - es nesaprotu. Varbūt viņš ir no cilvēku kategorijas, kas nopelna pirmo lielo naudu un uzreiz "pazūd" - man tādi komandā nav vajadzīgi. Vēl ir pusotrs mēnesis, kuru laikā viņš var nākt pie prāta. Tikai attiecībā uz Māri ticu, ka viņš ir uz to spējīgs. Priekš tā viņam ir viss, vaina ir tikai vēlēšanās un motivācijā, kuru viņš nez kāpēc ir pazaudējis."

Citus Surkis kritizē vēl skarbāk: "Vesela rinda citu spēlētāju ir slogs mums. Viņus viss apmierina - sēž ar lieliem līgumiem uz rezervistu soliņa un neuztraucas. "Shakhtar" ir viens spēlētājs, kurš sēž uz soliņa, taču iet laukumā un sit iekšā vārtus - tas ir Bieļiks. Lūk, tādi mums vajadzīgi. Bet mums daudzi grib spēlēt, bet ne konkurēt. Tas ir pats briesmīgākais. Es teicu Černatam, lai viņš nāktu pie prāta. Tas viennozīmīgi skar arī Pejevu, Petkoviču, Irimiju. Revam un Dmitruļinam beidzas līgumi - viņi būs brīvie aģenti. Labāk dot ceļu jaunajiem - lai viņi pierāda savu profesionalitāti, kā to tagad dara Mandzjuks."

Surkis par Rodrigo: "Ja viņš uzvedīsies tā, kā pašlaik, tad arī ar viņu šķirsimies. Kad ar viņu slēdzām jaunu līgumu, noticēju, ka viņs var mainīties. Tomēr viņam pietika pacietības tikai neilgam laika posmam."

Surkis par Beļkēviču: "Viņam beidzas līgums. Taču Beļkevičs daudzus karjeras gadus veltīja Kijevas "Dynamo". Mēs apsēdīsimies ar treneri un Beļkēviču un izlemsim - pagarināt līgumu vai nē. Varbūt viņš vēlas uzspēlēt citā līmenī, kur nav tādu slodžu - piemēram, Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE). Taču piedāvāsim viņam palikt arī kā trenerim, iet mācīties un ar laiku kļūt par dublieru komadas treneri."

Surkis par "Dynamo" treneri Demjaņenko: "Ja nekas nemainīsies atlikušajos trijos Čempionu līgas mačos un arī nacionālajā čempionātā, būs attiecīgi jālemj. Komandas spēle uz šo brīdi neapmierina ne mani, ne pašu Demjaņenko. Taču vēl ir pietiekami daudz laika, lai labotu situāciju. Tāpēc uzticības kredīts Demjaņenko ir tāds, kāds nevienam trenerim no manas puses nav bijis. Un tagad neviens nevar man pārmest, ka neuzticos viņam.

Demjaņenko uzskata, ka problēma ir psiholoģijā - zaudējums "Steaua" komandai iznīcinoši iedarbojies uz komandu. Piekrītu tam, tomēr domāju, ka trauksmes zvaniņš bija vēl pirms tam. Toreiz savācu vienkopus komandu un brīdināju, ka mani piesardzīgu darīja spēle pret Doņeckas "Metalurg". Tomēr esmu pietiekami ilgi futbolā, lai saprastu, kur ir kritums, kur nav vēlēšanās un kur cilvēki vienkārši nespēj. Man toreiz izlikās, lai gan neņemos to droši apgalvot, ka jau tajā spēlē komandai bija kritums. Pie tam ne tikai psiholoģiskais, bet arī fiziskais."

Surkis par komandas pastiprināšanu: "Ir sešu cilvēku saraksts: leģionāri ar mērķi pastiprināties uzreiz un ukraiņu jaunatne - 1987.-1989. gados dzimušie futbolisti."

Izmantotie resursi:
www.dynamomania.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Banzai
ko viņš grauž to māri?
būtu devis spēlēt galvenajā sastāvā un tagad vairāk uzticējies, tad Māris varētu sevi pierādīt. Bet viņu jau nelaiž spēlēt. Kā tad lai sevi pierāda? Surkis laikam ir palaidis garām faktu, ka Māris guva divus vārtus pret Islandi. Noteiktu tūlīt atradīsies ņirdzēji, kas teiks ka tās bija cūcenes, bet uzbrucējam ir jābūt īstajā vietā un laikā. Māris bija.



Tu esi piemirsis, ka spēlētāji regulāri aizvada treniņus. Ja Māris cītīgi rautos un censtos treniņos, viņu agrāk vai vēlāk ieliktu pamatsastāvā. Treneris nav sev ienaidnieks, lai ignorētu spēlētājus, kuri cenšas un labi spēlē. Jāsāk sevi apliecināt nevis oficiālos mačos, bet nu vismaz treniņu laukumā.

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:07, pirms 18 gadiem
nu,tas ir vnk smiekkliigi-kad Verpakovskis speelee labi,atd vinjam kkas nepatiik(preciibas...). vinjsh labaak uzticaas braziilietim ,un nejau taapeec,ka vionjsh buutu labaaks,bet gan taapeec,ka vinjsh ir braziilietis..tas nav nopietni. nesaprotyu,kaa taadaa klubaa var buut taadi klauni galvenajos amatos

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:13, pirms 18 gadiem
Lai tas Surkis aizver savu debilo muli!!!!!Vispirms jaatbrivojas no tiem merkekiem kurus vini nopirka packam, konkurence ir llabi bet ja 10 uzbruceji un vel kadi 2 katru menesi nak klat.....tas ir pilnigs [cenzēts]!!!Demjanenko katru speli parbaud tos jaunus, ta ka tas butu predsezonka!Nav tur stabilitates.Novelu Marim nomainit klubu....ari bihu piedomat par attieksmi
Dinamo talantu kapenes!!!!

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:17, pirms 18 gadiem
surkim pilniiga taisniiba

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:24, pirms 18 gadiem
vinam baigaa [cenzēts] tad

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:24, pirms 18 gadiem
Daudz aukstāk rakītais komentos ir pareizi,tikpat aplami- uzdodu [pavisam vienkāršu jautājumu:}
Kādas ir Verpakovska kā futbolista stiprās īpašibas, kuru dēl viņam būtu tiesības spēlēt augstas klases klubos..>??
un padomājam arī par mīnusiem, saliekam kopā un kas ir vairāk, un tad katrs priekš sevis arī izlemjam

Manuprāt + ātrums, un bumbas pieturēšana skrējienā (nejaukt ar tehniku, kas ir liels liels mīnuss) ir tendēts uz vārtiem.
- kā jau minēju nav tehnikas, nav cīņas niknuma, ātri nogurst, amnuprāt ir vienas kājas spēlētājs, tas tā īsumā,

un vismaz man pašam acīmredzams ir falts , ka Māra klubs ir nevis CL spēlējoša vienība bet, labākajā gadījumā Skandināvijas līgas.... arī Russi nav ko darīt, tā jau nav pruhas, kur tad vēl pa kartupeļu laukiem skriet!!

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:28, pirms 18 gadiem
Mums no malas jau viegli komentus cept, nezinot patiesību, kas šoreiz ir tur iekšā!

Bet mani vairāk par to vai Māris strādā vai slaistās, kam taisnība, kam nē, vai uzēdies kads vai ne, interesē otrā daļa - proti - KAS NOTIKS PĒC PUSOTRA MĒNEŠA??????????????????

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Motorolers
Ja godīgi ir tāds skats, ka mazais mārītis lidinās mākoņos, tāpt kā Šķēle basī, kaut īstenībā neko vēl nav sasnieguši... ( Verpakovskis ir šo to izdarījis...)
MOSTIES MĀRI!!!


pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:35, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zelts
Daudz aukstāk rakītais komentos ir pareizi,tikpat aplami- uzdodu [pavisam vienkāršu jautājumu:}
Kādas ir Verpakovska kā futbolista stiprās īpašibas, kuru dēl viņam būtu tiesības spēlēt augstas klases klubos..>??
un padomājam arī par mīnusiem, saliekam kopā un kas ir vairāk, un tad katrs priekš sevis arī izlemjam

Manuprāt + ātrums, un bumbas pieturēšana skrējienā (nejaukt ar tehniku, kas ir liels liels mīnuss) ir tendēts uz vārtiem.
- kā jau minēju nav tehnikas, nav cīņas niknuma, ātri nogurst, amnuprāt ir vienas kājas spēlētājs, tas tā īsumā,

un vismaz man pašam acīmredzams ir falts , ka Māra klubs ir nevis CL spēlējoša vienība bet, labākajā gadījumā Skandināvijas līgas.... arī Russi nav ko darīt, tā jau nav pruhas, kur tad vēl pa kartupeļu laukiem skriet!!



Visumā jau jāpiekrīt vien ir!
Starp citu kādus gadus 2 atpakaļ runāju ar vienu ukaraini, kas par futeni bija gana informēts un tas bija laikā, kad Māris tur bija Superstārs. Jau tad ukrainis teica, ka Verpakovska un Pahara galvenā atšķirība ir tā, ka Verpis sevi saaudzē un izvairās no agresīvas cīņas un kontakta, savukārt Pahars pretēji, kapājas līdz galam un viņam ir vairāk niknuma.
Manuprāt arī izlases mačos Māris pārāk bieži cer, ka tiesnesis iedos pārkāpumu pret viņu, tāpat bieži vien neatstrādā līdz galam. Kā jau teikts viņam trūkst cīņas niknuma, ar šo nebūt negribu teikt ka viņš ir slikts spēlētājs, bet iespējams tiešām ir vaina sasniegtajā komfortā...?!

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:44, pirms 18 gadiem
lai iet uz spaniju

     [+] [-]

, 2006-10-29 11:47, pirms 18 gadiem
Virsraksts jau labs!

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:04, pirms 18 gadiem
diez vai tiks uz spaaniju kaada vinam gorma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:22, pirms 18 gadiem
Pie>Skeps> manuprāt, Māris ir arī psihol.ne visai stabils, bez tam viņam patik kā Latvijas izlasē-ja spēlē uz viņu, Dinamo ir arī vairāki citi kas var un māk....varbūt man tikai tā liekas...Katrā ziņā-MĀRI,SAŅEMIES JA ŠO LASI! UN VISS BŪS OK! KAUT VAI JAUNAJĀ KLUBĀ IENĀKSI LABĀKĀ FORMĀ NEKĀ JA ARĪ DINAMO DUBLIEROS TAUPĪSIES!

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:34, pirms 18 gadiem
cerams, ka pārdos nevis izīrēs! nav ko ar tādiem debīliem klubiem sieties!

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:35, pirms 18 gadiem
Man gan liekas, ka Verpaka DK problēmas sākās, pie stūres esot vēl Sabo, kas tagad ir laika sportiskais direktors DK. Tad šie spēlēja ar Kleberu kopā, Klebers pasus nedeva, visus uzbrukumus nočakārēja, bet tāpat spēlēja, kamēr Šackihs (ar kuru Verpakam daudz labāka saprašanās laukumā un lai arī kāds buratīno 'Maksims nebūtu, vismaz viņš laukumā redz ne tikai bumbu un vārtu,. bet arī partnerus) sēdēja uz beņķa.
Verpaks jau mūsu žurnalistiem izteica toreiz pretenzijas pret Kleberu, ka nesaprot nafig viņš spēlē, jo runā ar viņu, cik negribi, tāpat gudrāks šis nepaliek, iespējams kaut ko šis pateica arī Sabo un sākā personisks konflikts (tieši Sabo savulaik sāka pirmais kritizēt Verpaku, kad tas vēl bija līdzjutēju mīlulis).

Manurpāt, DK ir acīmredzamas problēmas ar vadību, kur galvenais treneris nebūt nav galvenais vainīgais, bet gan kluba funkcionāri un pirmkārt jau pats Surkis, kurš tomēr tur visu zapravļajet. Var būt komandā atsevišķiem spēlētājiem problēmas ar attieksmi, bet ne jau puskomandai. Ja puskomandai ir problēmas ar attieksmi, tad skaidrs, ka vaina ir kolektīva vadībā, nevis kolektīvā. Manuprāt, vislielākā viana ir tāda, ka DK ir pārāk daudz spēlētāju un nekādas spēlētāju rotācijas. Visiem vietas nepietiei pat pieteikumā, tādēļ tāpat skaidrs ka liela daļa paliks dublieros, bet vairums tomēr nav gatavi visu laiku spēlēt dublieros un gaidīt savas 5min galvenajā komandā un šiem futbolistiem nevar pārmest, jo nav tam pašam Černatam vairs 18, lai gaidītu savu laimes stundu, viņam jāspēlē ir tagad. Tajā pašā laikā jau vairākkārt DK nelaiž spēlētājus uz citiem (augsta līmeņa) klubiem, pat pēc pašu spēlētāju lūgumiem (Gavraņčičs, tas pat Černats, starp citu arī). Vienkārši vadība nespēj organizēt un izmantot savus resursus, un paši nesaprot, kādu komandu viņi īsti vēlas izveidot.

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:37, pirms 18 gadiem
Jo Māris ātrāk tiks no DK projām, jo labāk viņam un Latvijas izlasei.

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:40, pirms 18 gadiem
Jā, Surkis nu gan ir ideāls vadītājs. Laikam jau no Māra sēdēšanas rezervē Dynamo spēlē labāk, un uz laukuma ir pārākie čaļi, kas sitas līdz pulsa zudumam, nez kāpēc Dynamo kāš Eiropā. Problēma tiešām ir motivācijā, tikai to motivāciju atņēma paši Dynamo funkcionāri, it sevišķi, kad Surkis paziņoja savu kursu un fani to pieprasīja,lai komanda tiktu ukrainizēta. Radās leģionāru bariņš, kas patika treneriem, un pārējās vietas iedalīja savējiem.

     [+] [-]

, 2006-10-29 12:49, pirms 18 gadiem
njaa werpakovskis galigi palaidies , acimredzot attieksmes naw nekads

     [+] [-]

, 2006-10-29 13:00, pirms 18 gadiem
Nu Maari, kaa tu shitaaa!!!

     [+] [-]

, 2006-10-29 13:24, pirms 18 gadiem
Ka tik verpakovskim vēl nesanāks uz Latviju atgriezties

     [+] [-]

, 2006-10-29 13:25, pirms 18 gadiem
carlito,pilniigi piekriitu Tev. un paareejie,kuri kko aizraada par attieksmes truukumu,man shkjiet, vnk neko nesaprot un nav informeeti,bet spriezh peec kkaadaam dzeltenaas preses zinjaam. un veel kaads teica,ka Maaris grib,lai speelee uz vinju-nu man tieshaam naak smiekli,kur kko taadu var izraut?!.. tgad deelj viena kkaada neapmierinaaata MHM (Surka) izteikumiem Verpakovskis no nacionaalaa varonja paarveertiisies sliktaa speeleetaajaa,kuram taa sakaapis galvaa,ka vinjsh uz treninjiem neiet,nestraadaa utt..? saaciet ta4u domaat pastaaviigi!

     [+] [-]

, 2006-10-29 13:48, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Mansion

Citāts:

Publicējis Banzai
ko viņš grauž to māri?
būtu devis spēlēt galvenajā sastāvā un tagad vairāk uzticējies, tad Māris varētu sevi pierādīt. Bet viņu jau nelaiž spēlēt. Kā tad lai sevi pierāda? Surkis laikam ir palaidis garām faktu, ka Māris guva divus vārtus pret Islandi. Noteiktu tūlīt atradīsies ņirdzēji, kas teiks ka tās bija cūcenes, bet uzbrucējam ir jābūt īstajā vietā un laikā. Māris bija.



Tu esi piemirsis, ka spēlētāji regulāri aizvada treniņus. Ja Māris cītīgi rautos un censtos treniņos, viņu agrāk vai vēlāk ieliktu pamatsastāvā. Treneris nav sev ienaidnieks, lai ignorētu spēlētājus, kuri cenšas un labi spēlē. Jāsāk sevi apliecināt nevis oficiālos mačos, bet nu vismaz treniņu laukumā.



Nu nezinu kas notiek viņiem treniņos un kā Māris tur strādā. Saku tikai to ko tiešām redzu. Māris ļoti maz tiek Dinamo sastāvā, līdz ar to viņam nebūt nav daudz iespējas sevi pierādīt! Nu protams tas kāpēc tik maz tiek laikam vien ir Māra vaina, bet tomēr.

     [+] [-]

, 2006-10-29 17:32, pirms 18 gadiem
surkis kaut kaads kjeems!

     [+] [-]

, 2006-10-29 17:50, pirms 18 gadiem
Labak lai vins nak uz Jurmalu...

     [+] [-]

, 2006-10-29 21:17, pirms 18 gadiem
Māri tew ir izdewiba! Nepiewil tak wisus ..... dawaj spele tak agresiwi nwiss siewiešu futbolu ar sawu pastaigašanos Dinamo dublieros!!!! Turies un cinies ka vīrs!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-10-29 21:42, pirms 18 gadiem
Diemžēl ir jāpiekrīt augstāk minētajam ukraiņu viedoklim par Veprakovski salīdzinājumā ar Paharu, ne jau želejas daudzums matos, patstāvīgs iedegums un regulāra informācija par apenēm PDz nodrošina meistarību un cieņu līdzjutējos. Tā kā nav ko vainot trenerus un funkcionārus, ja esi vecis, tad pierādi to....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-10-29 23:20, pirms 18 gadiem
domaaju,ka verpakovskis lidos aaraa

     [+] [-]

, 2006-10-30 02:00, pirms 18 gadiem
Man liekas Marim jaaiziet pie psihologa...

     [+] [-]

, 2006-10-30 11:45, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Grabeklis
Zel ir Mara, jo vinam visu laiku ir milzigs preses spiediens..
Bet reali raugoties skiet ka dinamo bosam ir taisniba. Jo sakuma Verpakovskis speleja lieliski, bet tad peksni ka tada bedre, un ne jau tas anginas del kuras izlaida nedelu treninnometnes... Nauda jau tiesam liela. Dinamo tik tiesam visi tie krutie spiileri sez uz rezervista solinu, pirkti par lielam naudam un sanem lielas algas. Ja maris spetu sevi pozitivi aradit izlases rindas tad skaidrs ka Dinamo nav kas kartiba, bet ar 2 goliem pret islandi gada laika ir par maz, prieks tadas klases speletaju ka mes iedomajamies...
Smagakais jautajums ir ja sini parbaudes laika nekas nemainisies kur noklus Maris... jacer ka klubakur spes sevi atkal apliecinat un karjera ies uz augsu, nevis otradi.



Daudzi vēlam viņam labu, bet kaut ko darīt var viņš pats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja