Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

LFF nosoda situāciju ap "Daugavas" stadionu

Andris Liepa
Andris Liepa

Latvijas Futbola federācija ir izplatījusi atklātu vēstuli, kurā izteikts nosodījums par Nacionālās sporta bāzes „Daugavas stadions” kritisko stāvokli. eSports.lv publicē vēstuli pilnā apjomā:

„Latvijas Futbola federācija aicina Latvijas Republikas Ministru kabinetu un Izglītības un Zinātnes ministriju pieņemt attiecīgus lēmumus, lai Latvijas Futbola federācija sadarbībā ar investoriem varētu savest kārtībā Latvijas vienīgo Nacionālo stadionu, sporta bāzi „Daugavas stadions”, kurš patlaban ir kritiskā stāvoklī un rada kaunu Latvijas valstij. Latvijas Futbola federācija ir spiesta vērsties ar šādu lūgumu, jo vairs nespēj paciest neslavu sabiedrības priekšā un pazemojumus par šādu Nacionālo sporta bāzi, kuru vada, mūsuprāt, bezatbildīgi cilvēki. Daugavas stadionu patlaban apsaimnieko Izglītības un Zinātnes ministrijas pārraudzībā esošais kultūras un sporta centrs „Daugavas stadions”. Savukārt Latvijas Futbola federācija stadionu nomā tikai uz konkrētām spēlēm.

Šā gada 1.septembra vakarā starptautiskā futbola spēlē starp Latvijas un Portugāles futbola izlasēm radās apkaunojoša situācija – stadionā pazuda 50% apgaismojuma – pārtrauca strādāt divi no četriem apgaismojuma stabiem. Tajos elektrības padeve tā arī netika atjaunota, jo stadiona administrācija un darbinieki vairs neatradās savā darba vietā. Šī spēle bija ļoti labi apmeklēta, bija ieradušies mediji no Portugāles un Latvijas, spēli tiešraidē raidīja Portugāles telesabiedrība un vairāki radio kanāli. Šis gadījums liedza atbilstošā kvalitātē pārraidīt spēli televīzijā un ir atzīstams kā stadiona vadības bezatbildīgas rīcības sekas. Turklāt tas arī pierāda, ka ir pēdējais brīdis kaut ko sākt darīt lietas labā.

Jau pērn Latvijas Futbola federācija pauda gatavību slēgt nomas līgumu par stadiona apsaimniekošanu un, ievērojot pilnīgi visas valsts intereses, kas definētas stadiona attīstības plānā, to atjaunot un rekonstruēt par saviem līdzekļiem. Šobrīd ir izveidojusies situācija, ka federācija vairs nevarēs izmantot stadionu starptautiskajām spēlēm, kamēr tas nebūs atbilstoši rekonstruēts.

Latvijas Futbola federācija lūdz nekavējoties pieņemt attiecīgos mērus un nodot stadionu apsaimniekošanā vai nu federācijai, vai kādam citam investoram, vai arī valstij pašai atrast līdzekļus stadiona sakārtošanai.

Latvijas Futbola federācijas valdes vārdā

Latvijas Futbola federācijas prezidents Guntis Indriksons”

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:37, pirms 18 gadiem
Mežeckis 2. augustā: "Drīz, nedod Dievs, “Daugavas” stadions var sabrukt, bet valsts par sporta attīstību nedomā. Cerēsim, ka rīt U-21 izlases spēle pret Portugāli noritēs bez nepatīkamiem pārsteigumiem."

Laikam jau juta, ka kaut kas nebūs lāgā

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:40, pirms 18 gadiem
Visi zina par stadiona staavokli, visi nosoda sho situaaciju, bet neviens taapat neko nedara. Laikam valstij sports pie kaajas.

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:41, pirms 18 gadiem
Pilnībā piekrītu G.Indriksona kungam!Pats biju mačā,sēdēju un domāju:kā gādīgās rokas rūpējas par stadionu?Viņš ir vajadzīgs man,kā skatītājam un ja tagadējie saimnieki nevar to savest kārtībā,tad lai pamet!Varbūt vēlēšanu laikā...

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:44, pirms 18 gadiem
Lai stadiona apsaimniekotāji pamet to arī juridiski..Ceru,ka LFF viņu savāks un padarīs atkal par Rīgas sporta seju...

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:58, pirms 18 gadiem
PIZGJETS NAHŪJ

     [+] [-]

, 2006-09-04 14:59, pirms 18 gadiem
LFF vajag nosodit par to ka latvija nav futbola

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:04, pirms 18 gadiem
Mja, kauns pa visu seju Latvijai...

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:04, pirms 18 gadiem
sen jau bija kauns

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:10, pirms 18 gadiem
kauns ir par daudz ko bet nekas tapat nemainas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:11, pirms 18 gadiem
Jamal tieshi ta

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:14, pirms 18 gadiem
gan jau, ka LFF arī nebija bez vainas apgaismojuma pazušanā..

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:15, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis treneris
gan jau, ka LFF arī nebija bez vainas apgaismojuma pazušanā..



aha

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:17, pirms 18 gadiem
[cenzēts].............. nja sen jau vajadzeja!

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:17, pirms 18 gadiem

     [+] [-]

, 2006-09-04 15:41, pirms 18 gadiem
Vajag celt jaunu un miers! Nav ko čakarēties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-04 16:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Margeladze
Mežeckis 2. augustā: "Drīz, nedod Dievs, “Daugavas” stadions var sabrukt, bet valsts par sporta attīstību nedomā. Cerēsim, ka rīt U-21 izlases spēle pret Portugāli noritēs bez nepatīkamiem pārsteigumiem."

Laikam jau juta, ka kaut kas nebūs lāgā



Vai 3. augustaa arii bija speele ar Portugaales U-21?

     [+] [-]

, 2006-09-04 16:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kegums

Citāts:

Publicējis Margeladze
Mežeckis 2. augustā: "Drīz, nedod Dievs, “Daugavas” stadions var sabrukt, bet valsts par sporta attīstību nedomā. Cerēsim, ka rīt U-21 izlases spēle pret Portugāli noritēs bez nepatīkamiem pārsteigumiem."

Laikam jau juta, ka kaut kas nebūs lāgā



Vai 3. augustaa arii bija speele ar Portugaales U-21?


Marge bik sabuuries. presene bija shkjiet 31.augustaa kur Mezheckis to teica, bet speele bija 1.septembrii pret POR

     [+] [-]

, 2006-09-04 17:32, pirms 18 gadiem
Protams, ka nožēlojami, ka "Daugavas stadions" ir tādā stāvoklī.
Tomēr nepiekrītu tam, ka stadions būtu jānodod LFF apsaimniekošanā. Tam tomēr būtu jābūt vispirms vieglatlētikas stadionam, tikai tad futbolam. Jā, nomas līgumā var noteikt, ka ir jāsaglabā skrejceļi, jānomaina to segums utt. Bet nedrīkst pieļaut situāciju, kā Ventspilī, ka stadionā bez maz vairs nedrīkst mest šķēpu, lai nesabojātu laukuma apsildes sistēmu (oficiālā versija). Prioritātei šajā stadionā jābūt vieglatlētikai - vai arī tad LFF uzceļ jaunu stadionu speciāli veiglatlētikai. Tāpēc uzskatu, ka LFF tomēr nebūtu labākais variants.

     [+] [-]

, 2006-09-04 17:44, pirms 18 gadiem
..pareiz i`!

     [+] [-]

, 2006-09-04 19:07, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Reebok
Vajag celt jaunu un miers! Nav ko čakarēties!


bija doma rekonstruēt, bija pat projekts(bilde)

     [+] [-]

, 2006-09-04 19:17, pirms 18 gadiem
Lai sakārto sēdvietu un rindu numerāciju savā Skonto stadionā un tad māca pārējiem kā dzīvot! Nesaku, ka Daugavā viss ir ok, bet nu tāds bardaks, kāds bija Skonto stadionā uz pēdējo spēli (LAT - SWE) arī nav pieļaujams! Iekšā varēja ienest da jebko - neviens neoārbaudīja, kā jau tas bija pierasts pēdējā laikā! Nonākot tribīnēs nācās secināt, ka uz biļetēm norādītās sēdvietas dabā (tribīnēs) nemaz neeksistē! Vēl bija arī cilvēki, kuriem biļetes bija uz rindām, kuras arī, nez kāpēc, nebija! Vietu ierādītāja neviena! Apsargs tik plāta rokas - nekā nezinot... Pilnīgs čau! Sakārtotāji atradušies...

     [+] [-]

, 2006-09-04 20:07, pirms 18 gadiem
nu, nevajag pirkt biljeti kaut kur kreisi! man visas biljetes un rindas bija tieshi taa kaa vajag!

     [+] [-]

, 2006-09-04 20:49, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis gix
nu, nevajag pirkt biljeti kaut kur kreisi! man visas biljetes un rindas bija tieshi taa kaa vajag!


Lielākais hipotekārais kreditētājs hvz kādā tur Eiropā... tas tiešām ir "kaut kur pa kreisi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-04 21:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Lazio
Protams, ka nožēlojami, ka "Daugavas stadions" ir tādā stāvoklī.
Tomēr nepiekrītu tam, ka stadions būtu jānodod LFF apsaimniekošanā. Tam tomēr būtu jābūt vispirms vieglatlētikas stadionam, tikai tad futbolam. Jā, nomas līgumā var noteikt, ka ir jāsaglabā skrejceļi, jānomaina to segums utt. Bet nedrīkst pieļaut situāciju, kā Ventspilī, ka stadionā bez maz vairs nedrīkst mest šķēpu, lai nesabojātu laukuma apsildes sistēmu (oficiālā versija). Prioritātei šajā stadionā jābūt vieglatlētikai - vai arī tad LFF uzceļ jaunu stadionu speciāli veiglatlētikai. Tāpēc uzskatu, ka LFF tomēr nebūtu labākais variants.



pilnībā piekrītu, viegatlētikai ir jābūt pirmajā vietā jo daugavs stadions praktiski ir vienīgais kur var trenēties, pat osc ir aizklapēt ciet uz nato samita laiku
ja jau lff grib tā investēties, vai tiešām indriksonam trūkst zemes gabalu kur uzcelt atbilstoša līmeņa stadionu? šķiet ka varētu sanākt pat lētāk kā rekonstruēt....

     [+] [-]

, 2006-09-04 21:38, pirms 18 gadiem
to muga84
Visu vasaru spēlēju tur futbolu, savukārt pa ziemu šad un tad sanāk tur hokeju uzspēlēt, tāpēc ļoti labi zinu cik nožēlojamā stāvoklī tur viss ir!
Par biļetēm, maigi izsakoties, Tev nav taisnība! Ja jau esi iemācījies lasīt, tad, varbūt, atrodi šodienas Dienu, un pie spēles apraksta varēsi izlasīt arī par šo te.
P.S. nedauzi nu tik stipri galvu pret sienu - sāpēs

     [+] [-]

, 2006-09-04 22:57, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis jdex

Citāts:

Publicējis Lazio
Protams, ka nožēlojami, ka "Daugavas stadions" ir tādā stāvoklī.
Tomēr nepiekrītu tam, ka stadions būtu jānodod LFF apsaimniekošanā. Tam tomēr būtu jābūt vispirms vieglatlētikas stadionam, tikai tad futbolam. Jā, nomas līgumā var noteikt, ka ir jāsaglabā skrejceļi, jānomaina to segums utt. Bet nedrīkst pieļaut situāciju, kā Ventspilī, ka stadionā bez maz vairs nedrīkst mest šķēpu, lai nesabojātu laukuma apsildes sistēmu (oficiālā versija). Prioritātei šajā stadionā jābūt vieglatlētikai - vai arī tad LFF uzceļ jaunu stadionu speciāli veiglatlētikai. Tāpēc uzskatu, ka LFF tomēr nebūtu labākais variants.



pilnībā piekrītu, viegatlētikai ir jābūt pirmajā vietā jo daugavs stadions praktiski ir vienīgais kur var trenēties, pat osc ir aizklapēt ciet uz nato samita laiku
ja jau lff grib tā investēties, vai tiešām indriksonam trūkst zemes gabalu kur uzcelt atbilstoša līmeņa stadionu? šķiet ka varētu sanākt pat lētāk kā rekonstruēt....



Redz, bet īstenībā jau šos "investorus" interesē visa šī teritorija kopumā, kas Rīgas mērogiem nemaz nav tik maza. Tur it kā ir plānoti biroji, dzīvokļi, tirdzniecības telpas utt., jā un arī stadions, tikai neesmu vēl redzējis, ka tur būtu paredzēts stadions vieglatlētikai, t.i., ar skrejceliņiem, mešanas disciplīnu sektoriem, tāllēkšanas sektors utt. Ok., man nav nekādu pretenziju, ja šo stadionu apbūvē, bet tad uzceliet citur Rīgā atbilstošu vieglatlētikas stadionu, kaut vai tajā pašā Mežaparkā. Nav jau Latvija Zviedrija, tāpēc vieglatlētikas stadionam nav jābūt ar daudzu tūkstošu skatītāju vietām tribīnēs, galvenais, lai ir kvalitatīvi skrejceliņi, mūsdienīgas ģērbtuves, ideāli būtu, ja kaut kāda stilizēta manēža (kaut zem tribīnēm) vēl būtu. Kamēr nevaram (vai negribam) uzcelt normālu manēžu Rīgā, kuru Latvijas vieglatlēti ar saviem panākumiem starptautiskajā arēna jau sen ir nopelnījuši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-09-05 12:17, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Lazio
Redz, bet īstenībā jau šos "investorus" interesē visa šī teritorija kopumā



Ha, tur jau ir tā sāls! Neba jau nu Gunčam tieši stadions baigi vajadzīgs! Tāpat par to Ķeizarmežu 2 gadus diņģējās ar Rīgas domi, kamēr izkauca sev vietiņu, kur privātmājas uzbliezt. Protams, sākotnējā projektā nosauca tās par sportistu kotedžām vai kaut kā tā! Tāpat būs ar to stadionu, kaut kādu pleķīti ar vārtiem atstās, lai neviens nevar piekasīties un apkārt uzbombīs viesnīcas un tirdzniecības centrus!