Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:116, Did:0, useCase: 3

1.līga: "Rēzeknei" un "Caramba/Dinamo" neizšķirts, "Valmierai" 2.uzvara

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

1.līga: "Rēzeknei" un "Caramba/Dinamo" neizšķirts, "Valmierai" 2.uzvara
Niks Savaļnieks
Foto: Edgars Vaivads

Šodien komanda.lv 1.līgā izspēlētas atlikušās trīs spēles 2.kārtā. Uzvaras izcīnīja AFA "Olaine" un "Valmiera Glass", kamēr centrālajā mačā starp "Rēzekni" un "Caramba/Dinamo" tika fiksēts neizšķirts.

Dienas pirmajā spēlē "AFA Olaine" ar 2:1 pārspēja "Saldus/Brocēnu" komandu. Uzvarētāju rindās pamatsastāvā izgāja un visas 90 minūtes nospēlēja Dzintars Zirnis, kuram 25.aprīlī apritēs 38 gadi. Olaines komanda abus savus vārtus guva 1.puslaikā, bet "Saldus/Brocēni" savus sezonas 1.vārtus iesita 2.puslaika vidū. Mača 87.minūtē viesi pēc Edgara Dimzas noraidījuma palika mazākumā un izraut neizšķirtu nespēja.

Ar lielu intrigu tika gaidīta pagājušās sezonas 1.līgas vicečempiones "Rēzeknes" tikšanās ar ambiciozo "Caramba/Dinamo". Mihaila Koņeva vadītās vienības namiņš lielā mērā sabruka jau 2.minūtē, kad rēzeknieši realizēja ļoti tālu brīvsitienu - Dmitrija Silova izpildītais sitiens nešķita no bīstamākajiem, tomēr Roberts Ozols rupji kļūdījās un izlaida bumbu no rokām.

Ja 1.puslaikā ritēja līdzīga cīņa un vēl vismaz viena laba iespēja iesist bija "Rēzeknei", pēc pārtraukuma "Caramba/Dinamo" pilnībā pārņēma iniciatīvu. Aleksejs Bespalovs un Andrejs Perepļotkins katrs izšķērdēja pa divām fantastiskiem momentiem, bet 63.minūtē viesi vārtus beidzot guva - pēc stūra sitiena ļoti skaistus vārtus šķērītē iesita tas pats Bespalovs (1:1). "Caramba/Dinamo" turpināja uzbrukt, tiesa, vienu izcilu iespēju nerealizēja arī "Rēzekne" - izgājienā viens pret vienu Guntars Silagailis mēģināja pārmest bumbu pāri, taču Ozols šo nodomu uzminēja. Spēle noslēdzās neizšķirti - 1:1.

"Valmiera Glass" galvaspilsētā izcīnīja 3:2 uzvaru pār JDFS "Alberts". Valmieriešiem izdevās gūt pietiekami ātrus vārtus (15'), bet 30.minūtē "Alberta" spēlētājs Dāvis Burmistris saņēma sarkano kartīti un šai epizodē tika piešķirts arī 11 metru soda sitiens, kas ļāva viesiem panākt 2:0 - jau 3.pendeli divās spēlēs realizēja Raimonds Brēža. Vairākumā spēlējošās "Valmieras" labā 49.minūtē Niks Savaļnieks, gūstot savus 2.vārtus mačā, panāca 3:0 (starp citu, arī pendeli nopelnīja Savaļnieks), tomēr spēles izskaņa iznāca visai negaidīta. JDFS "Alberts", neskatoties uz viena futbolista iztrūkumu, cīņas pēdējās minūtēs pamanījās gūt divus vārtus! Neticamam varoņdarbam vienu vārtu pietrūka, līdz ar to "Valmiera" aiz RFS kļuva par 2.komandu, kurai divās kārtās maksimālie seši punkti.

komanda.lv 1.līga, 2.kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji/Laiks
Auda - 1625 Liepāja4:2 (2:0)Kalns 17'; 77'; Zaļais 38'; Fjodorovs 88' - Kuzmins 49'; Gurels 74'
Staiceles Bebri - Ogre0:1 (0:1)Bērziņš 4'
Tukums 2000 - Jēkabpils7:0 (2:0)Blanks 38'; 39'; 64'; Šteimanis 68'; 85'; Masedu 71'; Kovaļovs 74'
RFS - Preiļi8:0 (4:0)Čamkins 4'; 54'; Rosoha 15'; 85' (11m); Vasiļjevs 37'; 67'; Breidaks 45' (s.v.); Hasanalijevs 90'
Smiltene - Salaspils1:1 (0:0)Teremko 55' - Malvess 57'
AFA Olaine - Saldus/Brocēni2:1 (2:0)Kazura 26'; Kaļķis 32' - Novgorodskis 62'
Rēzekne - Caramba/Dinamo1:1 (1:0)Silovs 2' - Bespalovs 63'
Alberts - Valmiera/Glass2:3 (0:2)Šonmanis 87'; Roderts 88' (11m) - Savaļnieks 15'; 49'; Brēža 31' (11m)

komanda.lv 1.līga, turnīra tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Rīgas Futbola skola 2 2009:0 6
2.Valmiera Glass FK/BSS 2 2008:2 6
3.FK Auda 2 1104:2 4
4.FC Caramba/Dinamo 2 1103:1 4
5.Rēzeknes FA 2 1104:3 4
6.FK Tukums 2000 TSS 2 1018:3 3
7.JDFS Alberts 2 1015:4 3
8.FK 1625 Liepāja 2 1015:5 3
9.FK Ogre 2 1013:3 3
10.AFA Olaine 2 1012:2 3
11.FK Smiltene/BJSS 2 0203:3 2
12.JFK Saldus/Brocēnu NBJSS 2 0111:2 1
13.Salaspils 2 0111:3 1
14.Preiļu BJSS 2 0112:10 1
15.FK Staiceles Bebri 2 0020:6 0
16.FK Jēkabpils/JSC 2 0021:10 0

Izmantotie resursi:
lff.lv

  +3 [+] [-]

, 2015-04-12 17:55, pirms 10 gadiem
Valmierai 3 punkti, tas galvenais, lai gan ziepes varēja sanākt! Otrajā puslaikā, vairākumā spēlēdami, pārāk atslāba, lai gan uz to brīdi varēja (vajadzēja) būt 5:0 (vienus vārtus neieskaitīja dēļ aizmugures, tad vēl pārliknis, vēl vairākas reizes virsū vārtsargam). Alberta čaļi iesita smuku stūri, ar galviņu - šķita, nu lai tiek zēniem, goda gols! Bet tad hops - nevajadzīga pendele (bumba centrējumā trāpīja pa roku Valmieras aizsargam), un jau 2:3 un manāms pažars!

Ļoti patīkami un nepierasti Latvijas futenē bija skatīties uz divām tīri latviskām komandām - nebija ne lamāšanās "matam", ne citu tamlīdzīgu brēcienu laukumā, kā pierasts dzirdēt regulāri pat virslīgā bļ...ā, s...a utt.

Lai Albertam veicas pārējās spēlēs (jāatņem punkti aiKarambai, Rēzeknei utt.)!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-12 18:08, pirms 10 gadiem
Valmiera ieslēda raslabonu un paši gandrīz atrāvās. Alberts būs SFK United variants, kad mājās ar visiem cīnījās, bet izbraukumos zāģēja.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-12 18:11, pirms 10 gadiem
Pretinieki atceraties - Niks Savaļnieks nāk !!!

  +3 [+] [-]

, 2015-04-12 18:39, pirms 10 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Pretinieki atceraties - Niks Savaļnieks nāk !!!
Labs speletajs 1.ligai, nekas vairak

     [+] [-]

, 2015-04-12 18:46, pirms 10 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Pretinieki atceraties - Niks Savaļnieks nāk !!!
Atceraties pretinieki Silagailis naak!

  +2 [+] [-]

, 2015-04-12 18:49, pirms 10 gadiem
Spēle intresanta Alberts pret Valmieru.Tik speli pabojāja viens āksts zilā formā-tiesnesis Vasjukovs.
Pirmos vartus nevajadzeja skaitīt jo Alberta vartsargam no rokām bumba tika izsista.Valmierietim iedod dzeltano parastā situācijā-saskrienoties,speletajiem viens otru neredzot.
Un vel šadus tadus brīnumus pasfilpoja

  -2 [+] [-]

, 2015-04-12 18:49, pirms 10 gadiem
asums20 rakstīja: Atceraties pretinieki Silagailis naak!
Pofig to Silaigaili, pagājušo sezon bija labākais tikai tāpēc, ka redz iesita tos 40 vārtus, tas nekas, ka puse bija pret Pļaviņām.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-12 18:51, pirms 10 gadiem
Var redzēt, ka komentāros pārsvarā ir Valmieras heitošana.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-12 18:55, pirms 10 gadiem
Džeina rakstīja: Spēle intresanta Alberts pret Valmieru.Tik speli pabojāja viens āksts zilā formā-tiesnesis Vasjukovs.
Pirmos vartus nevajadzeja skaitīt jo Alberta vartsargam no rokām bumba tika izsista.Valmierietim iedod dzeltano parastā situācijā-saskrienoties,speletajiem viens otru neredzot.
Un vel šadus tadus brīnumus pasfilpoja
Nu ne gluži! Pēc Savaļnieka sitiena vārtsargs ķēra/atsita, nevarēja īsti saprast, bet galīgi nofiksējis bumbu viņš nebija!

     [+] [-]

, 2015-04-12 18:55, pirms 10 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: Var redzēt, ka komentāros pārsvarā ir Valmieras heitošana.
Nav tik traki, beidz!

  +1 [+] [-]

, 2015-04-12 19:39, pirms 10 gadiem
Niks un Robis ir bračkas?
Niks un Robis ir Dzintara dēli?

     [+] [-]

, 2015-04-12 19:57, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Niks un Robis ir bračkas?
Niks un Robis ir Dzintara dēli?
Tiesi ta

     [+] [-]

, 2015-04-12 20:09, pirms 10 gadiem
Jāpiekrīt Džeinai, tiesāšana Alberta spēlē bija zem katras kritikas. Kaut gan stulbi sodi tika dāļāti gan vieniem, gan otriem, šoreiz Alberts tika norakts vairāk. 1. golā bija strīdīga situācija, taču nevaru komentēt, jo neredzēju situāciju perfekti. Pendele nebija sarkanā kartīte, jo Savaļnieks tika nogāzts, ejot perpendikulāri vārtiem, nebija tīrs 1v1, un, pat ja viņš netiktu nogāzts, vārtsargs būtu klāt. Tas pilnībā izmainīja spēli, jo līdz noraidījumam, spēle bija vienlīdzīga, Valmierai neviens bez Savaļnieka īsti neko izveidot nespēja. Tomēr rupjākā tiesneša kļūda (jo to nevar novelt uz neredzēšanu) bija spēles finālsvilpes nosvilpšana tieši, kad JDFS bija izgājuši 1v1 ar vārtsargu. Kā ķirsīts uz tortes bija fakts, ka nemaz nebija pagājušas tiesneša pieliktās 4 minūtes (3:40), nemaz neņemot vērā faktu, ka kompensācijas laikā arī bija aizkavējumi. Laikam Vasjukova kungs centās paspēt uz lielisko Mančesteras derbiju.

     [+] [-]

, 2015-04-12 20:13, pirms 10 gadiem
Arī piefixēju,ka Alberts-Valmiera spēlē komunikācija starp spēlētājiem notika tikai latviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-04-12 20:26, pirms 10 gadiem
z-kovs1989 rakstīja: sarauj rezekne, turas virsliga FA tuvojas VIRSLIGAI
nūūū, nē

  -2 [+] [-]

, 2015-04-12 20:29, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Jāpiekrīt Džeinai, tiesāšana Alberta spēlē bija zem katras kritikas. Kaut gan stulbi sodi tika dāļāti gan vieniem, gan otriem, šoreiz Alberts tika norakts vairāk. 1. golā bija strīdīga situācija, taču nevaru komentēt, jo neredzēju situāciju perfekti. Pendele nebija sarkanā kartīte, jo Savaļnieks tika nogāzts, ejot perpendikulāri vārtiem, nebija tīrs 1v1, un, pat ja viņš netiktu nogāzts, vārtsargs būtu klāt. Tas pilnībā izmainīja spēli, jo līdz noraidījumam, spēle bija vienlīdzīga, Valmierai neviens bez Savaļnieka īsti neko izveidot nespēja. Tomēr rupjākā tiesneša kļūda (jo to nevar novelt uz neredzēšanu) bija spēles finālsvilpes nosvilpšana tieši, kad JDFS bija izgājuši 1v1 ar vārtsargu. Kā ķirsīts uz tortes bija fakts, ka nemaz nebija pagājušas tiesneša pieliktās 4 minūtes (3:40), nemaz neņemot vērā faktu, ka kompensācijas laikā arī bija aizkavējumi. Laikam Vasjukova kungs centās paspēt uz lielisko Mančesteras derbiju.
Biji šodien uz laukuma Alberta rindās? Sāksim ar to, ka Alberta laukums ir vienkārši kaut kas katastrofāls! Loģiski, ka neviens neko izveidot nevarēja, ja jāspēlē tik mazā laukumā, un ja vēl pretinieku komanda noliek autobusu pirms sodalaukuma.
Alberts mājās liksies labs, bet sāks braukāt tā zāģēs kā nemetās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-04-12 20:45, pirms 10 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: Biji šodien uz laukuma Alberta rindās? Sāksim ar to, ka Alberta laukums ir vienkārši kaut kas katastrofāls! Loģiski, ka neviens neko izveidot nevarēja, ja jāspēlē tik mazā laukumā, un ja vēl pretinieku komanda noliek autobusu pirms sodalaukuma.
Alberts mājās liksies labs, bet sāks braukāt tā zāģēs kā nemetās!
pirmkārt, es runāju par tiesnešiem, tu man par autobusiem. otrkārt, katrs spēlē kā labāk sanāk. Ja jauniešu komanda (neņemot vērā vienu spēlētāju, kurš nāca uz maiņu), spēlējot pret komandu, kur pamatsastāvā bija 1 95. gads, pārējie vecāki, var cīnīties līdzīgi ar galveno favorītu uz tikšanu Virslīgā esot mazākumā, tad problēma nav Albertā, bet Valmierā.

     [+] [-]

, 2015-04-12 20:56, pirms 10 gadiem
Skaidrs 1.līga ir tas, ka te nav izteikta favorīta kā tas bija pirms gada ar Rēzeknes BJSS un FB Gulbene!!!!
Pat tās komandas, kas skaitās top komandas - nāksies reizi pa reizei paklupt pret tā saucamajām vidusmēra komandām!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-12 21:20, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: pirmkārt, es runāju par tiesnešiem, tu man par autobusiem. otrkārt, katrs spēlē kā labāk sanāk. Ja jauniešu komanda (neņemot vērā vienu spēlētāju, kurš nāca uz maiņu), spēlējot pret komandu, kur pamatsastāvā bija 1 95. gads, pārējie vecāki, var cīnīties līdzīgi ar galveno favorītu uz tikšanu Virslīgā esot mazākumā, tad problēma nav Albertā, bet Valmierā.
Alberts ir šīs sezonas SFK United variants. Un punkts.

     [+] [-]

, 2015-04-12 21:27, pirms 10 gadiem
France fifa world champs '10 rakstīja: Alberts ir šīs sezonas SFK United variants. Un punkts.
Domā vairāk par savu komandu nevis tiem piena puikām, kas bija pelnījuši Savaļnieku un 10 rūķīšus apspēlēt

     [+] [-]

, 2015-04-12 21:44, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Domā vairāk par savu komandu nevis tiem piena puikām, kas bija pelnījuši Savaļnieku un 10 rūķīšus apspēlēt
Domāju, mana komanda šodien City ar 4-1 apspēlēja.

     [+] [-]

, 2015-04-12 22:02, pirms 10 gadiem
Valmierai pārsvars bija nospiedošs gandrīz visu spēli. Rezultāts varēja būt krietni lielāks, bet 2 aizmugures goli, pārliktnis, Dubovs neaizsniedzās līdz bumbai, kad varēja to tukšos izklupienā iebakstīt, sitieni no labām pozīcijām virsū varočikam utt. Jāuzteic gan arī Alberta vārtu vīrs. Dažus labus seivus uztaisīja.
Principā Albertam ļoti par labu nāca tas, ka laukums mazs. Varēja ar vienu sitienu nogādāt bumbu soda laukuma tuvumā un tad ar gaļu mēģināt iebakstīt, kas beigās arī gandrīz izdevās, jo valmieriešiem šur tur kāja notrīcēja,redzot biedru acīs nelielu paniku, bet alberti ar jaunības entuziasmu pa laukumu sāka lidot. Uz lielā laukuma tas neizdotos.
Galvenais, ka 3 punkti kabatā.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-12 22:30, pirms 10 gadiem
neitrals23 rakstīja: Tiesi ta
Par Liepājas un Valmieras 2 paaudžu sadarbību : )

     [+] [-]

, 2015-04-12 23:05, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Jāpiekrīt Džeinai, tiesāšana Alberta spēlē bija zem katras kritikas. Kaut gan stulbi sodi tika dāļāti gan vieniem, gan otriem, šoreiz Alberts tika norakts vairāk. 1. golā bija strīdīga situācija, taču nevaru komentēt, jo neredzēju situāciju perfekti. Pendele nebija sarkanā kartīte, jo Savaļnieks tika nogāzts, ejot perpendikulāri vārtiem, nebija tīrs 1v1, un, pat ja viņš netiktu nogāzts, vārtsargs būtu klāt. Tas pilnībā izmainīja spēli, jo līdz noraidījumam, spēle bija vienlīdzīga, Valmierai neviens bez Savaļnieka īsti neko izveidot nespēja. Tomēr rupjākā tiesneša kļūda (jo to nevar novelt uz neredzēšanu) bija spēles finālsvilpes nosvilpšana tieši, kad JDFS bija izgājuši 1v1 ar vārtsargu. Kā ķirsīts uz tortes bija fakts, ka nemaz nebija pagājušas tiesneša pieliktās 4 minūtes (3:40), nemaz neņemot vērā faktu, ka kompensācijas laikā arī bija aizkavējumi. Laikam Vasjukova kungs centās paspēt uz lielisko Mančesteras derbiju.
Es to pendeles momentu redzēju ļoti labi. Savaļnieks apspēlēja PĒDĒJO aizsargu, pakārtoja sev bumbu uz labo kāju un atlika iesist, taču tika smuki nopļauts! Vārtsargs nebūtu ticis pie bumbas. Tur bija 1 pret 1 ar vārtsargu, tīrs pēdējās cerības sods. Manuprāt, tādos gadījumos dod sarkano!

Tu saki, Alberts "bija pelnījuši apspēlēt Savaļnieku un 10 rūķīšus". Kāds pamatojums? Neviens vārtu moments pa visu spēli, tad iesist no stūra, nopelnīt veiksmīgu pendeli ne no kā (uzsita centrējot aizsargam pa elkoni soda laukuma stūrī)? Piekritīšu "puslaikam", rezultāts otrajā varēja būt arī 5:0 (pārliknis, neaizsniedzās pie tukšiem vārtiem utt.), tad viss būtu laicīgi beidzies un mēs te nediskutētu.

Par to beigu svilpi - jā, norāva pēdējo uzbrukumu, bet tur 1 pret 1 nebija ne tuvu, iecēla soda laukuma malā, aizsargs bija blakus.

Katrā ziņā Alberts malači, patika! Ļoti labs aizsargs, #10 šķiet! Latvisks klubs, kas Rīgā ir retums! Savā laukumā atņems punktus daudziem, cerams, arī Rēzeknei un Carambai! Turās!

     [+] [-]

, 2015-04-12 23:30, pirms 10 gadiem
Alberts nebija pelnījis pat tos 2 golus, kādas vēl diskusijas par 3 punktiem..

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 11:34, pirms 10 gadiem
Ambrē, 2015-04-12 20:56, vakar, ignorēt, atbildēt
Skaidrs 1.līga ir tas, ka te nav izteikta favorīta kā tas bija pirms gada ar Rēzeknes BJSS un FB Gulbene!!!!
Pat tās komandas, kas skaitās top komandas - nāksies reizi pa reizei paklupt pret tā saucamajām vidusmēra komandām!!!

Piekrītu par favorītiem. Toties treniņmaisi ir zināmi: Saldus,Bebri, Jēkabpils.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 14:22, pirms 10 gadiem
Pukuzirnis12 rakstīja: Piekrītu par favorītiem. Toties treniņmaisi ir zināmi: Saldus,Bebri, Jēkabpils.
Nevajag bebrus par zemu novērtēt, mājās viņi spēlē ļoti labi, Ogri jau gandrīz sagrauza..

     [+] [-]

, 2015-04-13 17:01, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Es to pendeles momentu redzēju ļoti labi. Savaļnieks apspēlēja PĒDĒJO aizsargu, pakārtoja sev bumbu uz labo kāju un atlika iesist, taču tika smuki nopļauts! Vārtsargs nebūtu ticis pie bumbas. Tur bija 1 pret 1 ar vārtsargu, tīrs pēdējās cerības sods. Manuprāt, tādos gadījumos dod sarkano!

Tu saki, Alberts "bija pelnījuši apspēlēt Savaļnieku un 10 rūķīšus". Kāds pamatojums? Neviens vārtu moments pa visu spēli, tad iesist no stūra, nopelnīt veiksmīgu pendeli ne no kā (uzsita centrējot aizsargam pa elkoni soda laukuma stūrī)? Piekritīšu "puslaikam", rezultāts otrajā varēja būt arī 5:0 (pārliknis, neaizsniedzās pie tukšiem vārtiem utt.), tad viss būtu laicīgi beidzies un mēs te nediskutētu.

Par to beigu svilpi - jā, norāva pēdējo uzbrukumu, bet tur 1 pret 1 nebija ne tuvu, iecēla soda laukuma malā, aizsargs bija blakus.

Katrā ziņā Alberts malači, patika! Ļoti labs aizsargs, #10 šķiet! Latvisks klubs, kas Rīgā ir retums! Savā laukumā atņems punktus daudziem, cerams, arī Rēzeknei un Carambai! Turās!
Piekrītu tev, tas par pelnītu uzvaru bija pārspīlējums, par Savaļnieku un 10 rūķīšiem, piedod, bet tā nu tas ir. Bet sarkanā kartīte tā nebija. Tas ir sods, tā ir pendele, tā ir dzeltenā kartīte. Bet, manuprāt, sarkanā kartīte tā nav. Līdz sarkanajai kartītei spēle bija līdzīga, momenti abiem bija 1 vai 2, Valmiera veiksmīgi no stūra bija iesitusi pēc izcilās aizsarga spēles no līnijas. Un es nesaku, ka tiesāšana bija pret Albertu, nē, tiesāšana vienkārši bija ļoti zemā līmenī. Valmiera arī saņēma dzeltenās, kur nevajadzēja, un Alberts nesaņēma, kur vajadzēja. Viss, ko es vēlējos pateikt (nedaudz aizrāvos pirms tam), bija, ka es to neuzskatu par korektu sarkano kartīti un spēle bez tās varēja pagriezties jebkādi.

     [+] [-]

, 2015-04-13 17:32, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Piekrītu tev, tas par pelnītu uzvaru bija pārspīlējums, par Savaļnieku un 10 rūķīšiem, piedod, bet tā nu tas ir. Bet sarkanā kartīte tā nebija. Tas ir sods, tā ir pendele, tā ir dzeltenā kartīte. Bet, manuprāt, sarkanā kartīte tā nav. Līdz sarkanajai kartītei spēle bija līdzīga, momenti abiem bija 1 vai 2, Valmiera veiksmīgi no stūra bija iesitusi pēc izcilās aizsarga spēles no līnijas. Un es nesaku, ka tiesāšana bija pret Albertu, nē, tiesāšana vienkārši bija ļoti zemā līmenī. Valmiera arī saņēma dzeltenās, kur nevajadzēja, un Alberts nesaņēma, kur vajadzēja. Viss, ko es vēlējos pateikt (nedaudz aizrāvos pirms tam), bija, ka es to neuzskatu par korektu sarkano kartīti un spēle bez tās varēja pagriezties jebkādi.
Redz, man pat šķita, ka tā sarkanā nospēlēja nedaudz beigās par sliktu Valmierai, kas atslāba, domādama, ka viss jau izdarīts! :-)

Labi, ka Tu saki "manuprāt", es arī saku "manuprāt", jo 100% ka bija jādod, arī nevaru pateikt, jo neesmu pro tiesnesis, esmu tiesājis tik skolu mačus! Te mums noderētu Miķeļa Rubeņa viedoklis! :-)

Savaļnieks ir ļoti labs, jā. Domāju, ka viens no labākajiem uzbrucējiem pirmajā līgā. Ne velti pēc Ziemas kausa bija piedāvājumi no Virslīgas klubiem! Bet nevajag nolikt pārējo komandu, kas šogad ir ļoti laba un sabalansēta starp pieredzējušajiem un jaunajiem ! tomēr kāds viņam tās piespēles nogādā, bumbu līdz viņam izspēlē, ne!? ;-) Turtklāt, pirms 2 gadiem Valmiera bija 3.vietā bez Savaļnieka, pagājušosezon arī pievienojās pirmā riņka pusē! Pēc Tevis teiktā Valmierai tā kā būtu jājūtas vainīgai, ka viņiem ir Savaļnieks!? :-) Labi, salīdzinājums skaļš, bet principā, tad jau , piemēram,par Barcu arī var teikt "Messi un10 rūķīši"! :-)

Lai veicas Valmierai un Albertam, un visām pārējām sakarīgajām komandām, kurām apakšā kārtīga jaunatnes sistēma un infrastruktūra, kas ir pamats futenes attīstībai Latvijā!!! ;-)

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 19:02, pirms 10 gadiem
ficuks rakstīja: Redz, man pat šķita, ka tā sarkanā nospēlēja nedaudz beigās par sliktu Valmierai, kas atslāba, domādama, ka viss jau izdarīts! :-)

Labi, ka Tu saki "manuprāt", es arī saku "manuprāt", jo 100% ka bija jādod, arī nevaru pateikt, jo neesmu pro tiesnesis, esmu tiesājis tik skolu mačus! Te mums noderētu Miķeļa Rubeņa viedoklis! :-)

Savaļnieks ir ļoti labs, jā. Domāju, ka viens no labākajiem uzbrucējiem pirmajā līgā. Ne velti pēc Ziemas kausa bija piedāvājumi no Virslīgas klubiem! Bet nevajag nolikt pārējo komandu, kas šogad ir ļoti laba un sabalansēta starp pieredzējušajiem un jaunajiem ! tomēr kāds viņam tās piespēles nogādā, bumbu līdz viņam izspēlē, ne!? ;-) Turtklāt, pirms 2 gadiem Valmiera bija 3.vietā bez Savaļnieka, pagājušosezon arī pievienojās pirmā riņka pusē! Pēc Tevis teiktā Valmierai tā kā būtu jājūtas vainīgai, ka viņiem ir Savaļnieks!? :-) Labi, salīdzinājums skaļš, bet principā, tad jau , piemēram,par Barcu arī var teikt "Messi un10 rūķīši"! :-)

Lai veicas Valmierai un Albertam, un visām pārējām sakarīgajām komandām, kurām apakšā kārtīga jaunatnes sistēma un infrastruktūra, kas ir pamats futenes attīstībai Latvijā!!! ;-)
Nu es varu spriest tikai pēc vakardienas spēles, jo 1. Līgai patiešām sekot tikai šogad, un pēc vakardienas spēles neizskatījās. ka Valmierai bez Savaļnieka kāds spētu ko izveidot. Bet nu rezultāti, protams, ir ļoti labi, ko viens pats futbolists nespētu sasniegt. Visu cieņu Valmierai

     [+] [-]

, 2015-04-13 20:34, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: Nu es varu spriest tikai pēc vakardienas spēles, jo 1. Līgai patiešām sekot tikai šogad, un pēc vakardienas spēles neizskatījās. ka Valmierai bez Savaļnieka kāds spētu ko izveidot. Bet nu rezultāti, protams, ir ļoti labi, ko viens pats futbolists nespētu sasniegt. Visu cieņu Valmierai
Tev jāatnāk uz vēl kādu Valmieras spēli! ;-)

     [+] [-]

, 2015-04-14 14:00, pirms 10 gadiem
Futbolizators rakstīja: pirmkārt, es runāju par tiesnešiem, tu man par autobusiem. otrkārt, katrs spēlē kā labāk sanāk. Ja jauniešu komanda (neņemot vērā vienu spēlētāju, kurš nāca uz maiņu), spēlējot pret komandu, kur pamatsastāvā bija 1 95. gads, pārējie vecāki, var cīnīties līdzīgi ar galveno favorītu uz tikšanu Virslīgā esot mazākumā, tad problēma nav Albertā, bet Valmierā.
Komandā ir arī 97 un 98 gadā dzimuši džeki, paskaties pieteikumu un tad raksti muļķības.