Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Video: Video - ne visi uzskata niršanu par refleksu

Atsaucoties uz nesen ievietoto videofailu un diskusiju par niršanu (http://sportacentrs.com/futbols/video/14122009-i_dont_dive), apspriešanai fragments no 12. decembra Anglijas Premjerlīgas spēles (Blackburn Rovers - Hull).
Notikumu centrā - talantīgais Blackburn Rovers horvātu uzbrucējs Nikola Kaliničs, kurš divcīņā ar pretinieka aizsargu izvēlējās nespēlēt teātri un palikt kājās, cik vien situācijā bija iespējams.
Vērtējums: +12

Vai atbalstāt šādu spēlētāja attieksmi?

  • 410

  • 78


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: arca4

  +7 [+] [-]

, 2009-12-19 02:28, pirms 14 gadiem
to kad ne visi ira nireji un ka kads ari cinas lidz galam, nevis nokrit uz zemes un momentaali celj rokas augshaa...
Slēpts komentārs: arca4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-12-19 07:39, pirms 14 gadiem
Katram gadiijumam divas puses - shajaa par spiiti paarkaapumam speeleetaajs, izveeleejaas speeleet liidz galam un centaas guuut vaartus, nevis krist un centies ieguut 50/50 pendeles iespeeju ...
Es atbalstu pirmo variantu, tomeer lai cik liidzjuteeju atminja buutu iisa, tomeer vienmeer labaak ir veerteejushies speeleetaaji/ciiniitaaji, nevis iislaiciigas reputaacijas daiveri ...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-19 09:20, pirms 14 gadiem
arca4,
es šo ieliku, nevis lai kaut ko pierādītu, bet lai turpinātu iepriekšējo diskusiju.
Pie iepriekšējā video Tu rakstīji:
Tie,kas sprega par daivošanu,noteikti nav speleejushi futbolu iznemot pagalmā

Kaliničs tā kā nespēlē pagalmā, bet drusku augstākā līmenī.

domā vinju treneris pa galvinju glaudīs,ka šis nenokrita,kad bija 100% pārkāpums.. jeb fani priecīgi,ka vinjiem esot spelētājs,kas nekrīt arī tad,kad ir pārkāpti noteikumi

Fani starp citu viņu slavē. Ne visi domā tā kā Tu.
Savukārt treneris uzskata, ka bija jākrīt, lai tiesnesim labāk būtu redzams pārkāpums. Pats rakstīji, ka 100% fauls - tas nebija tiesnesim jāredz? Šeit piekrītu omgstfu, ka bija fauls un bija jāsvilpj jebkurā gadījumā.

un kāds sakars te ar nirshanu?? bija pārkāpums,bet vins izvelējās nekrist...2 dažādas lietas..

Krišana pie minimāla kontakta, kādu bieži gadās redzēt, ir tāda pati šmaukšanās kā "tīrā" niršana, neredzu atšķirību. Jo tiesnesis tādos momentos tiek čakarēts ar to, ka viņam vēl papildus jāzīlē, vai bija pietiekams kontakts, lai nokristu, vai nebija. Bet futbols no kontakta sporta tiek padarīts par baletu un teātri.

un es nesapratu,ko tu ar šo video gribēji parādīt?? to ka ne visi ir nirēji? vai tad kāds bija domājis,ka visi futbolisti ir nirēji un tagad atrada vienīgo,kas nenirst?

Paskaiti cik reizes pie pirmā video ir atkārtots "visi tagad nirst". Es vnk atceros, ka vēl pavisam nesen šāda attieksme bija nevis patīkams izņēmums, bet norma. Tas, ka mums tagad šī tēma ir atsevišķi jāapspriež, parāda, kur ir nonācis futbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-12-19 14:30, pirms 14 gadiem
Zidane The Best rakstīja: Slavenākais piemērs tam kurš neraud pēc katra pieskāriena ir Messi , jo nevar pat saskaitīt , cik reizes viņš vienas spēles laikā dabūn pa kājām!
A zato kristīne labāk paraud.
Paskaties yutubā,ko tavai saucamai kristiinei ir naacies pārciest no citiem futbolistiem un tad runā.. Tu neko savaa dziivee neesi sasniedzs,bet spregā baigo ekspertu zābaks! besī šitie,kuri neko nav izdarijushi,bet pie pc ir tād gudrīši.. Tu sākumā uzzini kā vins ir treneejies,lai dabuutu taadu tehniku.. nu bet es pateikshu priekšā.. pat 7h dienā skraidija ar bumbu pa madeiras salu...kādam jabuut raksturam,bet nee redzi tev vinja kritieni izsaka visu(piekritu taadu r daudz un man ar nepatiik) bet nevajag aprunaat citus,kad tu neko neesi pats sasniedzis

  -1 [+] [-]

, 2009-12-19 14:34, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: arca4,
es šo ieliku, nevis lai kaut ko pierādītu, bet lai turpinātu iepriekšējo diskusiju.
Pie iepriekšējā video Tu rakstīji:
Tie,kas sprega par daivošanu,noteikti nav speleejushi futbolu iznemot pagalmā

Kaliničs tā kā nespēlē pagalmā, bet drusku augstākā līmenī.

domā vinju treneris pa galvinju glaudīs,ka šis nenokrita,kad bija 100% pārkāpums.. jeb fani priecīgi,ka vinjiem esot spelētājs,kas nekrīt arī tad,kad ir pārkāpti noteikumi

Fani starp citu viņu slavē. Ne visi domā tā kā Tu.
Savukārt treneris uzskata, ka bija jākrīt, lai tiesnesim labāk būtu redzams pārkāpums. Pats rakstīji, ka 100% fauls - tas nebija tiesnesim jāredz? Šeit piekrītu omgstfu, ka bija fauls un bija jāsvilpj jebkurā gadījumā.

un kāds sakars te ar nirshanu?? bija pārkāpums,bet vins izvelējās nekrist...2 dažādas lietas..

Krišana pie minimāla kontakta, kādu bieži gadās redzēt, ir tāda pati šmaukšanās kā "tīrā" niršana, neredzu atšķirību. Jo tiesnesis tādos momentos tiek čakarēts ar to, ka viņam vēl papildus jāzīlē, vai bija pietiekams kontakts, lai nokristu, vai nebija. Bet futbols no kontakta sporta tiek padarīts par baletu un teātri.

un es nesapratu,ko tu ar šo video gribēji parādīt?? to ka ne visi ir nirēji? vai tad kāds bija domājis,ka visi futbolisti ir nirēji un tagad atrada vienīgo,kas nenirst?

Paskaiti cik reizes pie pirmā video ir atkārtots "visi tagad nirst". Es vnk atceros, ka vēl pavisam nesen šāda attieksme bija nevis patīkams izņēmums, bet norma. Tas, ka mums tagad šī tēma ir atsevišķi jāapspriež, parāda, kur ir nonācis futbols.
es nesaprotu kādu kopsaucēju tu gribi dabūt? ja mēs runātu kā futbola fani es tev piekristu it visā,bet es runāju kā futbolists un zinu ļoti daudz par šo visu no pieredzes.. ja tu neesi spelējs nopietnu futbolu tev nesaprast..tas nav uzbrauciens..vnk tad viss ir savadāk.. es varētu te rakstiit visu sikumos,bet neredzu jēgu,jo tavam rakstiitajam ir arii taisniba,bet no skatiitaaju puses,no futbolista ne..

  -2 [+] [-]

, 2009-12-19 14:45, pirms 14 gadiem
un vēl tādu klasnicu ir pilna pasaule.. nu ok parspilēju,bet taadu ir looti daudz.. tas,ka vins nenokrita saucās ārprātīgi liela meertieciiba uz vārtiem.. 15gadu vecumā man komandā bija tāds speletaajs kursh ar nekad nekrita,ja pat sita pa kajaam... bet kad peec speeles treners vinjam kaarteejo reizi prasija kapeec vins nekrita,tas atbildeeja,ka trener es tādos briizhos redzu tikai vaartus un nedomaaju par kautko citu.. bet teica,ka naakamreiz kritishot,bet taa nebija..vins vnk aizmirsa.. un treneri arii ir parto,lai speletaaj pie kontaktiem kriit,jo vinjiem galvenais rezultaats..

tev vavag parunaat ar veel kaadu futbolistu,varbuut tad tu sapratisi.. kaut vins spelee 1ligaa..ari der.. kstarp citu 1ligaa ir čalis kuru venmeer esmu abriinojs.. spelee metaa un vins nekad nenirst..tu vinjam kautk kaajas norauj..čalis terminators.. klasnic tuvu nestaav..

un ja gribi palureet vechu ciinjas tad sagaidi rengers - celtic speeli,tur vienmeer aizmirst par kautkaada veda simulaacjaam

     [+] [-]

, 2009-12-19 16:01, pirms 14 gadiem
Man liekas, ka šis drīzāk ir piemērs tam, ka labāk daivot un skatīties uz tiesnesi nekā palikt kājās un izdarīt šādu tādu sitienu, jo beigās sanāk, ka uzbrucējs pasniedz dāvanu pretiniekam un šā vai tā paliek zaudētājos. Cita lieta, ka tiesnesis šajā epizodē varbūt neko nedotu, pat ja nokristu.

     [+] [-]

, 2009-12-19 21:03, pirms 14 gadiem
arca4 rakstīja: es nesaprotu kādu kopsaucēju tu gribi dabūt? ja mēs runātu kā futbola fani es tev piekristu it visā,bet es runāju kā futbolists un zinu ļoti daudz par šo visu no pieredzes.. ja tu neesi spelējs nopietnu futbolu tev nesaprast..tas nav uzbrauciens..vnk tad viss ir savadāk.. es varētu te rakstiit visu sikumos,bet neredzu jēgu,jo tavam rakstiitajam ir arii taisniba,bet no skatiitaaju puses,no futbolista ne..
Vnk niršanas tēma manuprāt ir ļoti aktuāla un gribēju parādīt tās pretstatu.
Un kas Tev liek domāt, ka es kaut ko neesmu spējīgs saprast?
Es labi saprotu, ka treneris ir atbildīgs par rezultātu ar savu amatu. Tieši tāpēc treneri prasa rezultātu katrā spēlē, ar visādiem līdzekļiem. Jo augstākajā līmenī tagad treneriem gandrīz neviens laiku nedod - lai cik klišejisks būtu teksts par to, ka uzvar komanda, bet zaudē treneriis, tajā tomēr ir liela daļa taisnības. Tāpēc es saprotu un pieņemu, ka trenera prasība spēlētājiem pietēlot pārkāpuma gadījumā ir mūsdienu realitāte, bet tīri subjektīvi lielāka cieņa man ir pret spēlētājiem, kas tā nedara.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-20 19:43, pirms 14 gadiem
arca4 aka vecene4

  +1 [+] [-]

, 2009-12-20 20:35, pirms 14 gadiem
atceros kad sadi cinijas lidz galam un tad man futbols patika, tiesi tadel ka ir sadi baleta, teatra speletaji utt, vairs so speli vnk necienu, nesaku ka nesekoju lidz bet vairs arii nefanoju ne par vienu, jo diemzel labakie futbolisti parsvara (protams ne visi) ir labakie aktieri... diemzel bet man tas nav pienemami, ja futbolu uzskatam par virus speli...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-22 22:52, pirms 14 gadiem
omgstfu rakstīja: Tiesnesim būtu jāpiešķir pendele tik un tā, jo pārkāpums bija acīmredzams.
Kkas pratam neaptverosh.. Beidzot Spertaalam normals komentaars.

     [+] [-]

, 2010-01-25 17:34, pirms 14 gadiem
Atceros spēli pret Turciju ,kad Māris ,gandrīz jau zemē norauts, iesita otros vārtus panākot 2:2. viņš arī būtu varējis krist, bet izvēlējās cīņu.
Kad nokrīti(vai Tevi nogāž) bija vai nebija pārkāpums viss ir atkarīgs no tiesneša, kā piemēram spēlē pret Vāciju sekojošajā EČ.

     [+] [-]

, 2010-06-14 02:15, pirms 14 gadiem
Muļķības!