Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Andrejevs atbrīvots no amata

Jānis Pārums

Andrejevs atbrīvots no amata
J.Andrejevs,foto Kokšarovs, SA

No "LMT Virslīgas" kluba "Liepājas metalurgs" galvenā trenera amata atbrīvots Jurijs Andrejevs, portālu eSports.lv informēja liepājnieku preses sekretārs Harvejs Rudzītis.

Pagaidām galvenā trenera amatā darbosies Vladimirs Osipovs, kurš līdz šim bija Andrejeva asistents, taču vienlaikus tiks meklēts jauns galvenais treneris. Osipovam palīdzēs Viktors Lukins.

Rudzītis arī sacīja, ka Andrejeva liktenis tiks izlemts līdz 24. jūnijam: "Viņš varētu palikt kluba sistēmā, taču, iespējams, ka nepaliks. Par to līdz Jāņiem izlemts kluba prezidents."

Šo sezonu "Liepājas metalurgs" aizvada ļoti neveiksmīgi - 10 spēlēs izcīnīti tikai 14 punkti, kas dod sesto vietu turnīra tabulā. Pērn liepājnieki Latvijas čempionātā izcīnīja sudraba godalgas.

     [+] [-]

, 2008-06-16 19:32, pirms 16 gadiem
Norky rakstīja: Nu intervijā Kurzemes Vārdā un liepājniekos viņš atzina, ka būtu ar mieru atgriesties Metalurgā kā treneris. Viņam kā nekā ir liela autoritāte spēlētāju vidū, viņš vienmēr laukumā prata savākt komandu, labi pārzin komandu un plus vēl bija gudrs spēlētājs laukumā un domāju būs gudrs treneris laukuma malā.


Es lasiju to interviju!
Jā,es par to,ka viņš atgriežās LM sistēmā!
Vienīgi es īsti nesapratu,vai viņam ir trenera sertifikāts,kas ļauj trenēt virslīgas komndu!

  +4 [+] [-]

, 2008-06-16 19:42, pirms 16 gadiem
Jā. Nu viņam trenera karjera nav diez ko padevusies. Vispirms Skonto, tad izlase, tagad LM... Žēl cilvēka!

Lai turās. Ne visiem sanāk... Varbūt tagad lai aiziet pie jauniešiem, tos trenēt...

P.S. Daudzi fani nepareizi rīkojas, novēlot viņam to sliktāko nākotnē... Par ko??? Cilvēks darīja savu darbu cik labi mācēja.. Viņš necentās? Kas bijis - bijis.. Bet nu šitā nopelt... Tas jau vairs nav cilvēcīgi... Tas ir lopiski.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 19:42, pirms 16 gadiem
Nakamias darbs FK ALGUNS.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-16 19:47, pirms 16 gadiem
kegums rakstīja: Paldies par Paharu, Andrejev!
Dari to, kas Tev labāk sanāk - esi otrais trenneris.

Tieši tā! Sliktu otro treneri Starkovs tik ilgus gadus nebūtu turējis.

  +2 [+] [-]

, 2008-06-16 19:48, pirms 16 gadiem
Reālākie kandidāti uz LM trenera amatu:
- Semjonovs (ja ir luste atkal trenēt - bijušais FK Rīga treneris)
- varētu būt interesants J.Dreimanis, bet tas jau trenē U17 izlasi un nezinu vai viņu tā atkal ņems.
- varētu atpakaļ Zelkeviču, bet tas maz ticams
- varbūt jāpaskatās kāds no Polijas, Somijas, Zviedrijas, Austrijas, Vācijas (1 vai 2ro līgu), Anglijas (Pols Ešvorts, Džonsons tīri ok trenē, bet varētu vēl labāk) vai kaut kas tāds, kas tiešām būtu interesants un labs. Varbūt kādu no dienvidu valstīm (Itālija, Spānija, Portugāle, Grieķija, Brazīlija, Argentīna) atrod kādu tīri ok kadru spēles dažādošanai un jaunumu ieviešanai. Krievus labāk nevajag, jo to jau tā te daudz. Gribas kaut ko svaigāku, interesantāku, nepieredzētāku.

Grūti tā uzreiz uzķert kādu labu treneri no visiem apvāršņiem, jo nav jau skaidrs, kuri tad īsti ir brīvi, kuri nav.

     [+] [-]

, 2008-06-16 19:49, pirms 16 gadiem
Protams, nav ko sapņot par pirmā un otrā kaluma treneriem, kuriem algas vismaz gadā sākot no pārsimts tūkstošiem sezonā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-06-16 19:58, pirms 16 gadiem
tigereens rakstīja: Reālākie kandidāti uz LM trenera amatu:
- Semjonovs (ja ir luste atkal trenēt - bijušais FK Rīga treneris)
- varētu būt interesants J.Dreimanis, bet tas jau trenē U17 izlasi un nezinu vai viņu tā atkal ņems.
- varētu atpakaļ Zelkeviču, bet tas maz ticams
- varbūt jāpaskatās kāds no Polijas, Somijas, Zviedrijas, Austrijas, Vācijas (1 vai 2ro līgu), Anglijas (Pols Ešvorts, Džonsons tīri ok trenē, bet varētu vēl labāk) vai kaut kas tāds, kas tiešām būtu interesants un labs. Varbūt kādu no dienvidu valstīm (Itālija, Spānija, Portugāle, Grieķija, Brazīlija, Argentīna) atrod kādu tīri ok kadru spēles dažādošanai un jaunumu ieviešanai. Krievus labāk nevajag, jo to jau tā te daudz. Gribas kaut ko svaigāku, interesantāku, nepieredzētāku.

Grūti tā uzreiz uzķert kādu labu treneri no visiem apvāršņiem, jo nav jau skaidrs, kuri tad īsti ir brīvi, kuri nav.

Man bail,ka Zaharjins atkal izvilks kādu vietējo!
Nesaprotu,kāpēc viņš neriskē,un nepaņem kādu mazliet pazīstamāku treneri!
Domāju,ja mūsējie EC turnīros LM mazliet tālāk aizvestu,tad tas atmaksātos ar uzviju! Grupu turnīros tai pašā UEFA kausā jau tīri smuku naudiņu klubiem atpogā!

  +4 [+] [-]

, 2008-06-16 19:59, pirms 16 gadiem
Galvenais gribas daudz inteliģentāku, kombicionālāku, prātīgāku futbolu, nevis skrien un sit variantus. Gribas smukas saspēles, izspēles un uzbrūkošu futbolu redzēt, jo LM ir visas iespējas un labs sastāvs novākts. Ir ļoti labi uzbrucēji komandai, kuriem ir un jārada iespējas pēc iespējas vairāk izpausties - Grebis, Beniušas, Klimeks, Kamešs un Rimkevičius. Itkā piesaistīšot vēlvienu. Iedomājaties - 5ci uzbrucēji komandā!!! Viņiem ir jārada visas uzbrukuma iespējas, un viņiem ir ļoti labi palīgi - Soloņicins, Rubīns, Bleidelis, Tamošauskas, Miceika, Mihaļčuks. Un tad vēl no aizsargiem ir gana labi uzbrūkošī spēlētāji, kā piemēram, Fereira, Ivanovs, Surņins, reizēm Kļava un Zirnis.

Tā kā.... jo skaistāks futbols, jo labāk. Tātad vajag tādu treneri, kurš būtu tendēts uz smukām kombinācijām, nevis tālās piespēles, skrien un dzenies pakaļ bumbai variantos.

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:01, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Jā. Nu viņam trenera karjera nav diez ko padevusies. Vispirms Skonto, tad izlase, tagad LM... Žēl cilvēka!

Lai turās. Ne visiem sanāk... Varbūt tagad lai aiziet pie jauniešiem, tos trenēt...

P.S. Daudzi fani nepareizi rīkojas, novēlot viņam to sliktāko nākotnē... Par ko??? Cilvēks darīja savu darbu cik labi mācēja.. Viņš necentās? Kas bijis - bijis.. Bet nu šitā nopelt... Tas jau vairs nav cilvēcīgi... Tas ir lopiski.

Tie ir citu klubu fani,kas noliek Juriku,jo baidās,ka tagad Mečis atgūs iepriekšējo spēku!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Man bail,ka Zaharjins atkal izvilks kādu vietējo!
Nesaprotu,kāpēc viņš neriskē,un nepaņem kādu mazliet pazīstamāku treneri!
Domāju,ja mūsējie EC turnīros LM mazliet tālāk aizvestu,tad tas atmaksātos ar uzviju! Grupu turnīros tai pašā UEFA kausā jau tīri smuku naudiņu klubiem atpogā!



Viss jau būtu ok, tikai kuru? Iesaki kādu? Es pagaidām nezinu nevienu!
Un vēl jau - jo zināmāks, jo dārgāk maksā!!! Normāls rietumu treneris paprasīs kā minimums 50 000 - 80 000 EUR sezonā!!! Protams, ja gribi LABU treneri, rēķinamies vismaz ar 80-150 štukām!

     [+] [-]

, 2008-06-16 20:04, pirms 16 gadiem
Сергей Юран оптимально подходит для работы в ЛМе. У него уже есть опыт работы в Латвии, помимо этого практикует атакующий стиль, что с потенциалом Металурга в передней линии вам бы очень пригодилось!

  -2 [+] [-]

, 2008-06-16 20:05, pirms 16 gadiem
BEIDZOT!!! URRAAAAA!!!! un tagad tikai jaatlaizh dazhi speletaji un viss buss oky
Iesaku pardot Zirni un Sononicinu un ari Tomoshauski.....
Surninam jadod iespeja sevi paradit un viss bus oky....

  +1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:08, pirms 16 gadiem
Nu nezinu vai Jurans dosies atpakaļ. Viņš near ko īpaši neizcēlās. Nu kāpēc atkal skatīties uz krievu pusi? Labāk paskatamies uz rietumiem!!! Cik tad mums LMT Virslīgā ir rietumu treneri? Cik zinu - tikai Pols Ešvorts no SKONTO. Pārējie vai nu vietējie (Lapsa, Semjonovs, Babičevs, Andrejevs, Popkovs utml), vai ilggadīgie Latvijā (Grigorčuks, Pertija) vai no Krievijas atvestie (FK Rīga treneris Morozovs). Nu gribas jau kaut ko svaigāku, jaunāku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-06-16 20:18, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Jā. Nu viņam trenera karjera nav diez ko padevusies. Vispirms Skonto, tad izlase, tagad LM... Žēl cilvēka!

Lai turās. Ne visiem sanāk... Varbūt tagad lai aiziet pie jauniešiem, tos trenēt...

P.S. Daudzi fani nepareizi rīkojas, novēlot viņam to sliktāko nākotnē... Par ko??? Cilvēks darīja savu darbu cik labi mācēja.. Viņš necentās? Kas bijis - bijis.. Bet nu šitā nopelt... Tas jau vairs nav cilvēcīgi... Tas ir lopiski.


Varētu jau Tev piekrist, bet ja viņš būtu godavīrs, sen būtu uzrakstījis atlūgumu, nevis novedis visu tik tālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:24, pirms 16 gadiem
tigereens rakstīja: Viss jau būtu ok, tikai kuru? Iesaki kādu? Es pagaidām nezinu nevienu!
Un vēl jau - jo zināmāks, jo dārgāk maksā!!! Normāls rietumu treneris paprasīs kā minimums 50 000 - 80 000 EUR sezonā!!! Protams, ja gribi LABU treneri, rēķinamies vismaz ar 80-150 štukām!


Kas meklē tas atrod!
Grūti man šobrīd nosaukt kādu labu treneri no Rietumiem,kas būtu tā saucamajā lētā galā! LM sporta direktors,lai pameklē!
Un,ja ņem globāli, tad kas ir 150. štukas!
Domāju,ka LM varētu paņemt par visām 300 ,jo ar laiku tas atmaksātos! Labs treneris var piesaistīt labus spēlētājus!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:29, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kas meklē tas atrod!
Grūti man šobrīd nosaukt kādu labu treneri no Rietumiem,kas būtu tā saucamajā lētā galā! LM sporta direktors,lai pameklē!
Un,ja ņem globāli, tad kas ir 150. štukas!
Domāju,ka LM varētu paņemt par visām 300 ,jo ar laiku tas atmaksātos! Labs treneris var piesaistīt labus spēlētājus!



Piekrītu! Es jau paskatītos uz Anglijas, Vācijas, Itālijas pirmo līgu, varbūt otro līgu komandu trenerus, vai arī kādu virslīgas bijušo komandas treneri, kurš trenējis ne no lielo valstu komandām (tas ir ne no Anglijas, Vācijas, Francijas, Spānijas, Portugāles, Itālijas, Grieķijas, Nīderlandes, Beļģijas)... bet gan no skandināviem, Austrijas, Šveices, Slovākijas, Polijas, Ungārijas, Bulgārijas...

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:30, pirms 16 gadiem
beidzot tas notika!!!!!! Lm shogad jaw pie medaljaam tik war tikai ar briinumu!! jebkursh treneris labaak wareetu notreneet nekaa shis **** treneris!!!! Aiziet Mechi Aiziet !!! Aiziet Mech iAiziet!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-06-16 20:46, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nē,Lukins ir labs darbā ar jaunatni,bet virslīgā viņš kaut kā nevelk! Viņš bija pirms Beņa,un tad nebija nekādu izcilu rezultātu!

Lukins ar LM saaka straadaat panjemot sev liidiz no dublieriem 6-7 jaunos speeleetaajus, tomeer divaas sezonaas izciinija attieciigi 3. un 2.vietu. Tajaa laikaa Zaharjins negribeeja njemt dazhus legjionaarus, kas iespeejams buutu paliidzeejushi izciiniit titulu, toties Bena laikaa bija vesela chupa nekam nevajadziigi aarzemnieku. Taapeec saliidzinaat nav korekti, jo iespeejas treneriem nebija vienaadas. Shaubos, ka Bens ar tadu sastaavu kaa 02. un 03.gadaa buutu izciiniijis titulu

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:48, pirms 16 gadiem
sen jau bija laiks

  +1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:49, pirms 16 gadiem
prpr rakstīja: Сергей Юран оптимально подходит для работы в ЛМе. У него уже есть опыт работы в Латвии, помимо этого практикует атакующий стиль, что с потенциалом Металурга в передней линии вам бы очень пригодилось!

Jurans ir piemaskavas Himkos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-06-16 20:51, pirms 16 gadiem
Alusvēders rakstīja: citu klubu faniem shii ir melna diena! LM atkal buus speeks!


Vot,to es saprotu!
Labs komentārs!!!

     [+] [-]

, 2008-06-16 20:54, pirms 16 gadiem
begemots rakstīja: Lukins ar LM saaka straadaat panjemot sev liidiz no dublieriem 6-7 jaunos speeleetaajus, tomeer divaas sezonaas izciinija attieciigi 3. un 2.vietu. Tajaa laikaa Zaharjins negribeeja njemt dazhus legjionaarus, kas iespeejams buutu paliidzeejushi izciiniit titulu, toties Bena laikaa bija vesela chupa nekam nevajadziigi aarzemnieku. Taapeec saliidzinaat nav korekti, jo iespeejas treneriem nebija vienaadas. Shaubos, ka Bens ar tadu sastaavu kaa 02. un 03.gadaa buutu izciiniijis titulu


Labi! Piekrītu!
Bet tieši par to jau es runāju,ka šoreiz vajag tādu treneri,kas ar savu vārdu var piesaistīt labus futbolistus! Neviens labs futbolists nenāks uz mazpazīstamu komandu,kuru trenē vel mazpazīstamāks treneris!

     [+] [-]

, 2008-06-16 20:59, pirms 16 gadiem
Njaa... zemak un zemak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-06-16 21:13, pirms 16 gadiem
Zeļkjavičus,Andrejevs,kurš nākošais būs LM fanu apriešanas objekts.Te pēdējā laikā nāca gaismā,ka vaina nav vien Andrejevā,bet derētu pameklēt arī komandā.

     [+] [-]

, 2008-06-16 21:23, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Zeļkjavičus,Andrejevs,kurš nākošais būs LM fanu apriešanas objekts.Te pēdējā laikā nāca gaismā,ka vaina nav vien Andrejevā,bet derētu pameklēt arī komandā.


Viss atkarīgs no paša trenera!
Ja arī komandā ir kādi nesmukumi,tad tieši trenerim ir ar to jatiek galā! Līdzekļu un sankciju ko pielietot viņam ir pietiekoši!
Faniem nav jadomā kas notiek komandas iekšienē līdz brīdim kamēr komanda skaisti spēlē, un ir labs rezultāts! Ja tā visa nav,tad faniem ir pilnas tiesības prasīt,lai komandā ievieš kārtību!

  +3 [+] [-]

, 2008-06-16 21:43, pirms 16 gadiem
Varu pateikt Jums visiem/Man bija tas gods kadu laiku atpakaļ būt vienā nometnē ar latvijas izlasi un skonto!!!Visu cieņu visiem pārējiem,bet Andrejevs nebija pats sliktākais/Es nerunāju no tribīnes,bet visi skonto un izlases vīri teica ka Andrejevs ir daudz cilvēcīgāks un KOREKTĀKS!!!!!!!!Es esmu kopā ar viņiem visiem audzis.Man variet likt mīnusus,bet ar to jau nekas nemainās!

  -1 [+] [-]

, 2008-06-16 21:47, pirms 16 gadiem
katasonov v moskve v sisteme fk lokomotiv....

     [+] [-]

, 2008-06-16 21:53, pirms 16 gadiem
Buutu interesanti ielikt tabulu LM ka spēlēja Andrējeva vadiiba un ka spele bez viņa!!
eSports.lv autori izveidojiet ja nav gruuti....tas ta nakotnei!

     [+] [-]

, 2008-06-16 21:56, pirms 16 gadiem
ScorpionLV rakstīja: Varu pateikt Jums visiem/Man bija tas gods kadu laiku atpakaļ būt vienā nometnē ar latvijas izlasi un skonto!!!Visu cieņu visiem pārējiem,bet Andrejevs nebija pats sliktākais/Es nerunāju no tribīnes,bet visi skonto un izlases vīri teica ka Andrejevs ir daudz cilvēcīgāks un KOREKTĀKS!!!!!!!!Es esmu kopā ar viņiem visiem audzis.Man variet likt mīnusus,bet ar to jau nekas nemainās!

Cilvēcīgāks par kuru?

Un... galvenais jau ir rezultāts... Nevis, kāds tu esi cilvēks! Ja rezultāts ir... Tātad treneris labs...

Es varu būt attiecību speciālists un visiem spēlētājiem patikt... Bet ja nemāku trenēt, tātad - nemāku!!!

     [+] [-]

, 2008-06-16 22:02, pirms 16 gadiem
Man pret Andrejevu nav nekāda naida... Bet nu 3 komandas... Tas ir kā minimums 33 spēlētāji viņa vadībā ir spēlējuši slikti...

P.S. Patiesi... Vienīgais, kas viņam padevās... izveidoja Paharu!

P.P.S. Veiksmi viņam nākotnē.