Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Platinī: "FIFA ir mainījusi "Ballon d'Or" uz slikto pusi, balvu vajadzēja iegūt Riberī"

Rolands Eliņš

Platinī: "FIFA ir mainījusi "Ballon d'Or" uz slikto pusi, balvu vajadzēja iegūt Riberī"
Mišels Platini blakus "Ballon d`Or" ieguvējam Krištianu Ronaldu
Foto:AFP/Scanpix

UEFA prezidents Mišels Platinī, kurš pats savulaik ieguvis pasaules labākā spēlētāja balvu, paziņojis, ka Franka Riberī palikšana bez šīs atzinības pierāda, ka FIFA izmaiņas nākušas par sliktu šai prestižajai futbola godalgai.

Vakar notikušajā ceremonijā tika atklāts, ka par 2013. gada vērtīgāko futbolistu nosaukts portugālis Krištianu Ronaldu. Lai arī Mišels Platinī nenoliedz Ronaldu nopelnus, viņš tomēr uzskata, ka uzvarētājam bija jābūt citam.

„Ronaldu ir lielisks spēlētājs, taču esmu ļoti vīlies Franka Riberī dēļ,” pēc ceremonijas sacīja Platinī. „Patiešām, nākamajā gadā un arī pēc tam uzvarētāju loks aprobežosies ar Ronaldu un Lionelu Mesi. 50 gadus šīs balvas pasniegšanas vēsturē nozīmīgi bija sasniegtie rezultāti un iegūtie tituli, taču šobrīd tas vairs nav svarīgi.”

„Domāju, ka, ja Franks neieguva šo balvu gadā, kad uzvarēja pilnīgi visu, tad mums ir problēma. Tāpat notika arī ar spāņu futbolistiem 2010. gadā. Kopš balvu pārņēma FIFA kaut kas ir mainījies „Ballon d'Or” sistēmā un ne jau uz labo pusi.”

Platinī savulaik ieguva pasaules vērtīgākā futbolista balvu trīs gadus pēc kārtas. Līdzīgās domās bija arī par gada labāko treneri atzītais Jups Hainkess, kuram bija liela loma „Bayern” šī gada panākumos.

„Ir grūti šobrīd runāt par Riberī,” sacīja 68 gadus vecais Hainkess. „Viņš bija atslēgas spēlētājs „Bayern” uzvarās un noteikti bija pelnījis šo balvu. „Bayern” sastāvā bija vairāki spēlētāji, kuri arī bija pelnījuši nomināciju šim titulam – Filips Lāms, Bastians Šveinsteigers, Tomass Millers. Arī viņi varēja būt labāko trijniekā, taču tajā diemžēl ir par maz vietas, un visus kandidātus tajā iekļaut nav iespējams.”

Savukārt pats Krištianu Ronaldu, kurš pārtrauca Lionela Mesi četrus gadus ilgo dominanci „Ballon d'Or” balsojumos, atzinis, ka, lai arī Riberī un Mesi bija cienīgi kandidāti, uzvarējis tomēr viņš: „Ja cilvēki šo balvu pasniedza man, tad droši vien arī taisnība, ka biju to pelnījis. Esmu ļoti priecīgs par to un dalos panākumos ar savu komandu.”

Ronaldu arī paskaidroja, kādēļ balvas saņemšanas laikā izplūdis asarās: „Ieraudzīju savu māti, un viņa raudāja. Centos savaldīties, taču sāku raudāt pats. Pirmā reize, kad ieguvu „Ballon d'Or”, bija ļoti svarīga, taču šoreiz emociju uzplūds bija spēcīgāks, jo biju savas mātes un sava bērna priekšā.”

Tikmēr „Barcelona” futbola direktors Andoni Subisareta izteicies, ka Lionels Mesi koncentrēsies sniegumam klubā, lai iegūtu balvas un titulus, kuriem ir lielāka nozīme: „Mesi jau zina, kāda ir sajūta būt šajā pozīcijā, jo viņš ir netikai uzvarējis, bet arī zaudējis. Viņš ļoti labi apjauš, ka šī ir tikai balva, un jau iepriekš man izteicās, ka lietas, kuras ir svarīgas, ir vēl tikai priekšā.”

Ja balvu vēl pasniegt pēc vecās sistēmas, kura bija spēkā līdz 2009. gadam, proti, ņemot vērā vien žurnālistu balsojumu, tad tā pārliecinoši būtu aizceļojusi pie Riberī. Par francūzi kā labāko nobalsoja 80 mediju pārstāvji, kamēr Ronaldu saņēma 48 balsis, kurās bija atzīmēts kā labākais.

Izmantotie resursi:
L'EQUIPE 21, la première chaîne 100% sport,...
Goal.com

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2014-01-14 10:36, pirms 11 gadiem
Tā nu tas ir, ka balva kļuvusi par sava veida skaistumkonkursu.

 +15 [+] [-]

, 2014-01-14 10:48, pirms 11 gadiem
Tikpat labi to balvu vareja dot jebkuram no Bayern tikai tapec ka ir izcinijis visas trofejas. Ronaldo ''Real'' labaa ir darijis daudz, bet taa jau nav vina vaina ka komanda tizlojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2014-01-14 10:56, pirms 11 gadiem
aNnounced rakstīja: Tikpat labi to balvu vareja dot jebkuram no Bayern tikai tapec ka ir izcinijis visas trofejas. Ronaldo ''Real'' labaa ir darijis daudz, bet taa jau nav vina vaina ka komanda tizlojas.
Tieši tā,un Platinī ir jefiņš,kaut vai ir bijis vērtīgākais spēlētājs!!

  +5 [+] [-]

, 2014-01-14 10:56, pirms 11 gadiem
nepiekriitu Platinii, jo balva jau ir labaakajam speeleetaajam, nevis par guutajaam trofejaam (par guutajaam trofejaam balva ir guutaas trofejas).
gruuti striideeties, ka labaakais speeleetaajs peern viennoziimiigi bija CR7 (lai arii, protams, man ir iipash viedoklis par dazhaam vinja iipashiibaam ). zhurnaalistiem ir veelme ienest sho "obligaati jaaizciina trofeja" elementu, kameer treneri un speeleetaaji zina, kursh ir labaakais un gruutaakais pretinieks. galu galaa - shii ir taada arodbiedriibas balva, un viss ir pareizi.

  +5 [+] [-]

, 2014-01-14 11:10, pirms 11 gadiem
aNnounced rakstīja: Tikpat labi to balvu vareja dot jebkuram no Bayern tikai tapec ka ir izcinijis visas trofejas. Ronaldo ''Real'' labaa ir darijis daudz, bet taa jau nav vina vaina ka komanda tizlojas.
piekrītu tev.. šogad balva pienācās visai Bayern komanai nevis vienam spēlētājam, bet tad jau kādu citu gadu iepriekš to balvu tomēr vajadzēja piešķirs Ronaldo - nevar tomēr nenoliegt ka viņš pagājušo gad darījis tiešām daudz Real un Portugāles labā kā individuāls spēlētājs

  +8 [+] [-]

, 2014-01-14 11:21, pirms 11 gadiem
Platini, protams, savu tautieti aizstāvēs. Bet , piekrītu, ka ja vadās no komandas sasniegumiem, tad Bayern komandā bija vairāki Riberī līmeņa spēlētāji, piemēram holandietis Robens, Švainšteigers, Lāms, Noiners. . . Patlaban ar Ronaldu un Mesi var konkurēt, varbūt, vienīgi Ibrahimovičs, bet tā kā Mesi nebija labākā sazona, tad pilnīgi pelnīti balvu ieguva Ronaldu. Riberī pilnīgi pietika , ka viņš jau ieguva čempiona līgas labākā spēlētāja balvu!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 11:53, pirms 11 gadiem
Nu bet tad eksperti,izstāstat, kā balvu dabūt aizsargam- vispār nereāli, pusargs vismaz iekļuva balsošanā. Riberī tomēr veidoja Byern saspēli arī Francijas izlasē darīja to pašu un ieguva visas trofejas pieveicot gan real, gan pazemojot Barcelona. Es ar uzskatu, ka balva bija jādod Riberī. Visu laiku par to bumbu balsošanā sabāž uzbrucējus, kas sit golus, jo to jau parasts līdzjutējs jau vienmēr pamanīs

 +10 [+] [-]

, 2014-01-14 11:54, pirms 11 gadiem
kur Platīnī ar savām domām par to,ka balva jādod tiem,kuri kaut ko izcīnījuši, bija tad,kad Sneiders ar klubu izcīnīja visu,ko varēja un ar izlasi aizspēlējās līdz PK finālam,bet balvu tāpat nedabūja?

     [+] [-]

, 2014-01-14 11:58, pirms 11 gadiem
Cepās pirms pasniegšanas un vēl nevar norimt pēc. Katram var atrast iemeslus piešķirt balvu, bet nu šāds iznākums ir loģiskākais.

     [+] [-]

, 2014-01-14 12:10, pirms 11 gadiem
Nākošgad rindas kārtībā būs Iniesta!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 12:11, pirms 11 gadiem
popovich rakstīja: Nu bet tad eksperti,izstāstat, kā balvu dabūt aizsargam- vispār nereāli, pusargs vismaz iekļuva balsošanā. Riberī tomēr veidoja Byern saspēli arī Francijas izlasē darīja to pašu un ieguva visas trofejas pieveicot gan real, gan pazemojot Barcelona. Es ar uzskatu, ka balva bija jādod Riberī. Visu laiku par to bumbu balsošanā sabāž uzbrucējus, kas sit golus, jo to jau parasts līdzjutējs jau vienmēr pamanīs
Ronaldo un Ribery abi divi vispār ir wingeri. Ronaldo gan biežāk pieslēdzas uzbrukumam, jo ar savu ātrumu un tehniku to var atļauties. Ribery vairāk tomēr mīl pa savu malu ņemties un piespēlēt soda laukumā, bet pozīcija reāli ir viena abiem diviem. Kas ir produktīvāks? Mans domāt ka tomēr Ronaldo. Messi atkal ir uzbrūkošais pussargs, tākā reāli visi 3 viņi ir pussargi rupji runājot. Ribery protams ir izcils, bet Messi ar Ronaldo ir ārpus vērtību skalas un ir uzlikuši jaunu latiņu kādam jābūt futbola superstāram.

Jā es zinu, ka ir spēles kur Ronaldo iebāž kā uzbrucēju, bet reāli viņš ir wingeris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 12:35, pirms 11 gadiem
pfff....protams ka Platinī aizstāvēs savējo..

  +2 [+] [-]

, 2014-01-14 13:32, pirms 11 gadiem
Nedomāju ka Platinī tā runātu ja Riberī nebūtu francūzis.

     [+] [-]

, 2014-01-14 13:40, pirms 11 gadiem
Neviens no viņiem abiem un visiem zemāk ierindojušiem futbolistiem nav spējīgi darīt to, ko Ronaldo darīja visu iepriekšējo gadu. Ja daudzi vērtētu neitrāli to visu, tad Messi ar Ribery nesavāktu kopā tik daudz balsu, cik Ronaldo viens pats.

     [+] [-]

, 2014-01-14 13:52, pirms 11 gadiem
Pasaules čempionātā redzēsim kurš labāks būs,domāju un ja skatās ka izlases spēletājus tad Ronaldo Portogale ir lideris.bet RIBERY Francija ir,tad ticamāk Benzima ir

     [+] [-]

, 2014-01-14 14:01, pirms 11 gadiem
..pilnīgi piekrītu tajā, ka sistēma ir stulba un uzvara būtu jādod Riberī. diez vai vēl kādā gadā kāds dabūtu pilnīgi visus kausus. vasarā vēl paņems Pasaules Čempionāta kausu un būs dabūjis VISU!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-14 15:00, pirms 11 gadiem
Pasaulē ir pārāk daudz meistarīgu spēlētāju, lai viennozīmīgi nosauktu labāko. Tajā pašā Manchester City nenormālu darba apjomu paveic Yaya Toure. Nu nevar tikai pēc gūto vārtu skaita spriest par spēlētāju!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 15:07, pirms 11 gadiem
Tagad, visi tik raksta, citus gadus arii bija pelnijis Ronaldu, jautaajums, kapec?
Reali Mesi jau visiem saak riebties, tikai taapeec, ka vinsh tik daudz uzvaret, nevis tieshi futbolu kaadu vinsh speelee.
Es nesaku ka Ronaldu ir nulle, taa pat arii Ribery, ja shogad Ronaldu bija tieshaam nopelnijis, bet es nesaprotu, kapec juus sakat ka citos gadus Mesi galigi nebija pelnijis, un bez maz vai lai iet dilles tas Mesi.
Jaa es esmu Mesi fans, un es vienmeer buushu vina fans, bet es neskatosuz vina balvaam, kaut arii taas ir loti daudz un protams noziimiigas, bet vinsh pat pats saka, ka ir daudz kas svariigaaks nekaa shitaas individuaalaas balvas.
Nu luuk, un piemeeram taadam fanam, kaa man, kuram neinteres balvas, jo es skatos katru barselonas speeli, tikliidz Mesi ir sastaavaa, vai vismaz pieteikumaa, jo nejau man patiik tas ka, vinsh ir dabujis 4 bumbas, bet gan futbools ko vinsh spele. un ja paskatas ieprieksheejos gadus, tad nu es nesaprotu, kapec jus sakat kad Ronaldu bija vairaak pelnijis, tieshaam zheel shobriid Mesi, jo visi vienkaarshi vinu reali nodirsh, un tikai deelj talanta, ka balvu ir par daudz.
Tas vien, ka vinsh nepamet futbolu peec 4 ieguutaam bumbaam izsteniba ir kautkas neticams, tadi ka no muusu Latvijas paaris ''futbolisti'' peec vienas ieguutas bumbas, pateiktu ar dievas un blatotu kaiminam Igoram.

     [+] [-]

, 2014-01-14 15:25, pirms 11 gadiem
Ja Messi shogad nebuutu izlaidis tik daudz speelju savainojumu deelj, ne Pederasts, ne Ribery balvu nedabuutu. Fakts.

     [+] [-]

, 2014-01-14 15:35, pirms 11 gadiem
m. scofield rakstīja: Pasaulē ir pārāk daudz meistarīgu spēlētāju, lai viennozīmīgi nosauktu labāko. Tajā pašā Manchester City nenormālu darba apjomu paveic Yaya Toure. Nu nevar tikai pēc gūto vārtu skaita spriest par spēlētāju!
Kāds kaut ko teica, vai tikai durvis nočīkstēja?

     [+] [-]

, 2014-01-14 15:37, pirms 11 gadiem
Ja mēs ņemam tikai panākumus un lomu šajos panākumos, tad varēja dot Riberī, tāpat kā par PK gadu bija jādod Sneideram.

     [+] [-]

, 2014-01-14 15:47, pirms 11 gadiem
gan jau būs vēl šādi izteicieni.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 15:47, pirms 11 gadiem
Smieklīgi ir tas, ka Platīnī par to sāk runāt tikai tagad kad Ronaldo dabūja balvu. Kur viņš bija agrāk kaut vai tai paša 2010.gadā. Sneiders ar Inter izcīnija trofejas visos turnīros kuros piedalījās, bet balsojumā palika 4. Messi bija populārāks tāpēc arī dabūja balvu.

Manuprāt, reāli nolika Ronaldo sasniegto. Bezmaz vai Platīnī:"ja būtu vecā sistēma Tu (domāts Ronaldo) nemaz nebūtu dabūjis balvu". Nez kapēc kad Messi dabūja balvas 4 gadus pēc kārtās viss bija kārtībā!?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 15:52, pirms 11 gadiem
Balva tiek pasniegta labākajam spēlētājam nevis ,tam kurš izcīnijis vairāk kausu vai trofeju. Ronaldo šogad bija labākais , tur nav ko piebilst . Vienīgi paŗsteidza tas ka balsojumā 2.vietu izcīnija Messi nevis Ribeŗī

  -1 [+] [-]

, 2014-01-14 15:59, pirms 11 gadiem
Nav šī balva tik svarīga, lai par to lauztu šķēpus. Tīri subjektīvs balsojums, līdzīgi kā simboliskās izlases utt. Populistisks.

CR acīmredzot dabūja šogad, jo 4 gadus bija Mesi un šogad Mesi vājāks gads - iespēja iedot CR, lai neraud aiz bēdām (bet prieka).

Un Riberī tomēr nešķiet tik liels drauds pretējai komandai kā CR vai Mesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-14 17:09, pirms 11 gadiem
Manuprāt pēc šīs cereremonijas ar lielākajām pārdomām par tēmu, kas 2013. gada griezumā ir noticis ar savu sniegumu futbolā, vajadzēja palikt angļiem, nīderlandiešiem un itāļiem. Itāļu vispār nebija, un tas, ka uz skatuves bija Hodžsons un Gullits, arī droši vien ir vājš mierinājums.

     [+] [-]

, 2014-01-14 17:21, pirms 11 gadiem
Pardon, no britiem tomēr bija nominēts SAF kā labākais treneris. Bet ir vēl viens fakts - izņemot SAF, šogad pat no angļu, itāļu un nīderlandiešu klubiem nebija neviena nominanta.

     [+] [-]

, 2014-01-14 19:10, pirms 11 gadiem
Varžurijējs vienmēr kauc, it īpaši ja tas skar citu varžurijēju

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 19:30, pirms 11 gadiem
Mesi apsveica Ronaldu ar pelnītu balvu, bet cik reižu Ronaldu ir apsveicis Mesi? Tas tā, pārdomām.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-14 23:18, pirms 11 gadiem
Iedeva ronaldīnei,jo šamais apenes izlaida ,tas ari viss ....

Platini visu pareizi pateica .......
1 2 38 komentāri