Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Video: SuperMarians

Šodien aprit apaļi 10 gadi kopš 1999. gada 5. aprīļa, dienas, kad Anglijas Premjerlīgā izbraukuma spēlē pret "Coventry City", iznākot uz maiņu 70. minūtē, "Southampton" komandas sastāvā debitēja Latvijas visu laiku labākais futbolists Marians Pahars. Sezonā, kurā "Southampton" lavierēja uz izkrišanas robežas no Premjerlīgas, tieši Mariana superdebija (trīs vārti četrās spēlēs, tostarp divi no tiem izšķirošajā pret "Everton") izglāba svētos. Drīz vien latviešu futbolists iemantoja neizmērāmu līdzjutēju mīlestību un iesauku SuperMarians. Pahars turpināja rezultatīvi spēlēt arī nākamajās trijās sezonās, ierindojoties starp Premjerlīgas rezultatīvākajiem futbolistiem, līdz guva nopietnu savainojumu 2001./2002. gada sezonā. Kopš tā brīža viņa līdz šim spožo karjeru nomāca vēl vairākas traumas, līdz 2006. gada pavasarī klubs ar viņu nepagarināja līgumu, un Marians, veicot zīmīgu atvadu apli pēc sezonas pēdējās spēles "St Mary's" stadionā, pielika punktu savai karjerai Anglijā, kuras laikā Pahars iesita 43(!) vārtus. Šajā video ir ietverti spilgtākie Mariana momenti viņa Anglijas Premjerlīgas karjerā, daļa no šiem videomateriāliem ir ņemti arī no intervijas ar viņu interneta vietnē spanishsaints.com: Southampton Football Club - Marian Pahars...
Vērtējums: +255


Slēpts komentārs: Straka

 +96 [+] [-]

, 2009-04-05 00:56, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Mums bez Supermariana ir arī Supermario
Nu nez nez... Pagaidaam tikai reti kurš LV futbolists buutu cieniigs Marianam kurpes aizsnoreet. LV futbola legjenda...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs: Krokodils

 +53 [+] [-]

, 2009-04-05 01:06, pirms 16 gadiem
leģenda. izcils spēlētājs un izcila personība. neapsaubāmi visu laiku labākais Latvijas futbolists. viņs radīja futbolu Latvijā. paldies Marian!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-04-05 01:07, pirms 16 gadiem
labs video!

 +37 [+] [-]

, 2009-04-05 01:07, pirms 16 gadiem
Ideāls video Žēl, ka tās traumas Comeback pret Liverpool[Paharam 2 goli] pats emocionālākais. Un arī kā Stamu apspēlēja.. Ehh, superMarians, tiešām Arī pret Portsmutu labs gols Goli gan pret MU, Liverpool, Everton, Ņūkāslu Ideāli Žēl, ka izlasē Pahars nesasniedza tik daudz kā klubā

LEĢENDA
Paldies par video [Reti kad noskatos šitik garus video līdz beigām, bet šis bija to vērts]

 +13 [+] [-]

, 2009-04-05 01:08, pirms 16 gadiem
spoT rakstīja: Nu nez nez... Pagaidaam tikai reti kurš LV futbolists buutu cieniigs Marianam kurpes aizsnoreet. LV futbola legjenda...
tā nu gan, tik žēl, ka pērn uz viņa spēlēm te pat Latvijā labi, ja pāris simti atnāca skatīties, kgan vēljoprojām vinjs ir lielisks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-04-05 01:14, pirms 16 gadiem
neticās,ka tas ir latvietis,kas tajā video ir. šobrīd mūsu futbolā neviens nav spējīgs uz ko tādu,ko paveica Marians savos ziedu laikos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Barca7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 01:18, pirms 16 gadiem
Ļoti labs un aizkustinoš video!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-04-05 01:18, pirms 16 gadiem
jā, bija laiki!
atceros, ka vēl skolā mācījos un lasīju visas ziņas par Paharu, kur viņu salīdzināja ar Maiklu Ouvenu...tiešām bija tāds prieks...
video, ļoti nostaļģisks. žēl ka tā vairs nav, es ceru, ka tas tikai pagaidām un pēc kāda laika būs vēl kāds, tāda kalibra spēlētājs! to ari visiem novēlu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-04-05 01:21, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Perepļotkins, Laizāns...?
nu ko nu muļķojies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-04-05 01:22, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Perepļotkins, Laizāns, Rubins...?
ja nu vien visi trīs kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-04-05 01:24, pirms 16 gadiem
jaa uz beigaam pinkshki paraawa

 +11 [+] [-]

, 2009-04-05 01:24, pirms 16 gadiem
video vienkārši WOW...lika novērtēt un saprast,KĀDS kruts futbolists mums bijis... tiešām,nav neviena cita mums tāda..cerams,ka būs...verpakovskis bija ļoti populārs,kad sensacionāli aizveda LV uz čempi..savu misiju izpildīja..
Slēpts komentārs: Barca7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-04-05 01:25, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Perepļotkins, Laizāns, Rubins...?
tev laikam tiešām ir 7 gadi

 +11 [+] [-]

, 2009-04-05 01:26, pirms 16 gadiem
Visu laiku LABĀKAIS Latvijas futbolists! Ļoti žēl, ka šo futbolistu tik ļoti vajāja traumas, citādi vēl daudzu gadus mūs priecētu prejmerlīgā un, kas zin, varbūt pat vēl šodien.

Paldies, Marian!

P.S.
Paldies arī eSports.lv par daudziem vēl neredzētiem video ar Mariana dalību!

  -3 [+] [-]

, 2009-04-05 01:26, pirms 16 gadiem
Gauja,zāli ēdīsi? rakstīja: Izlasi ievadu.
jap
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 01:26, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Perepļotkins, Laizāns, Rubins...?
ai nu beidz, nejau Laizāns, cik es esmu skatījies, viņš tikai kļūdas pieļauj, protam ir reizes kad labi nospēlē, bet nu tik reti, un viņš ir nenormēli rupjš uz laukuma, savu rupjību viņš varētu pārvers par sportisku niknumu un spēlēt labāk, nevis kā kautkāds rupeklis, bet kā futbulists, pretējā gadījumā, viņam pat tālu līdz Astafjevam

  +8 [+] [-]

, 2009-04-05 01:26, pirms 16 gadiem
Little Latvian...

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 01:27, pirms 16 gadiem
Beigas riktīgi emocionālās.
Viennozīmīgi labākais futbolists kāds mums Latvijai jebkad ir bijis

p.s. viņam baigi patika pēc gūtajiem vārtiem lekt savējiem spēlētājiem opā

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 01:28, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: jā, tas bija ļauns un stulbs joks, bet es neuzskatu Paharu par visu laiku labāko.
ļauns jau nebij bet joks gan

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 01:28, pirms 16 gadiem
Jaa pilniigi kamols kaklaa saskreeja Visu cienju Marianam!!! Zheel ka nesanaac mums uz vinju paskatiities MU formaa Bet nu laikam nebija lemts Tie kas seko liidzi EPl sapratiis
Slēpts komentārs: Barca7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 01:31, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: es ākstījos pārāl ļauni ;D tur nekas nebija nopietni.

Man piemēram liekas, ka, visu cieņu Paharam, tā ir taisnība, ka viens no visu laiku labākajiem, bet tomēr dodu priekšroku Vitjam.
piedod, nesapratu ļauno joku

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 01:32, pirms 16 gadiem
Nu vēl jau var cerēt ka Mārītim bus otrā jaunība sākusies un sāks atkal kapāt kārtīgi jo visu cieņu ko viņš izdarīja spēlē pret Luksenburgu parāda tikai to ka viņam vēl ir iekšā!!!!
Slēpts komentārs: Barca7

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 01:36, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: Nu vēl jau var cerēt ka Mārītim bus otrā jaunība sākusies un sāks atkal kapāt kārtīgi jo visu cieņu ko viņš izdarīja spēlē pret Luksenburgu parāda tikai to ka viņam vēl ir iekšā!!!!
kā man liekas, tad Māris ir labs tikai tapēc, ka nerespektē nevienu, bet tas arī viss, protams visu cieņu par visu, ko darījis LV izlasē (sitis golus), bet Līdz Mariana līmenim krietni jāstiepjas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 01:37, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: tur jau nebija nekas jāsaprot.
bet redz, visi kautko saprata un kautko no tā izlobīja
Slēpts komentārs: Barca7

  +8 [+] [-]

, 2009-04-05 01:45, pirms 16 gadiem
Jā, tie tik bija laiki, kad mazais cinītis no Latvijas gāza LIELUS vezumus pašā Anglijas premjerlīgā Daudzi vārti augstāka pasaules klase Un pasakiet, kuram vēl no Latvijas futbolistiem vēl ir taisītas tādas atvadas, aizejot prom no kluba , un pie tam kur --> futbola dzimtenē. Tas jau vien nozīmē, cik fani viņu mīlēja un cienīja

Viennozīmīgi Latvijas futbola leģenda, tikai tās traumas...

p.s. paldies par video, tiešām interesanti bija apskatīties

  +6 [+] [-]

, 2009-04-05 01:45, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Noskatījos video un sapratu ka Pahars savos ziedu laikos
* Varēja iedot piespēles kā Astafijevs.
* Varēja uzsist ar galvu kā Karlsons.
* Varēja gūt vārtus kā Verpakovskis.
* Varēja apspēlēt kā Cauņa.
* Varēja uzsist no tāluma kā Laizāns (Laizānam 1gadījumā no 100 ir labs tālsitiens).
* Varēja nocīnīties par bumbu kā Gorkšs.
* Varēja gūt vārtus/noskriet pretinieku kā Verpakovskis.

un tad mēs varam minēt kurš ir labākais visu laiku Latvijas futbolists

P.S. Turklāt Pahars to izdarīja EPL pret vislabākajiem pretspēlētājiem, kamēr pārējie čaļi (vairumā) to dara tepat Latvijā - LMT virslīgā..
Piekrītu

     [+] [-]

, 2009-04-05 01:46, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: tā jau viņu ģēla.
man liekas, ka te visi uz tevi uzēdušies, vienalga ko tu raksti tev tik krāmē mīnusus
Slēpts komentārs: Barca7

  +4 [+] [-]

, 2009-04-05 01:53, pirms 16 gadiem
Pēdējie vārti bija vau............ Marians bija un būs labākais Latvijas futbolists. Vēlu veiksmi kādam no jaunajiem Latvijas futbolistiem tādu karjeru Anglijas premjerlīgā!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 01:58, pirms 16 gadiem
Man liekas, kad Pahars aizgāja Southamptona izkrita no EPL, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 02:03, pirms 16 gadiem
nazhiss rakstīja: Man liekas, kad Pahars aizgāja Southamptona izkrita no EPL, ja?
nē, ja pareizi atceros, tad jau bija izkrituši, kamēr Pahars bija traumēts un ārstējās.

     [+] [-]

, 2009-04-05 02:03, pirms 16 gadiem
Nominatīvs rakstīja: Es gribētu precizēt tavu novēlējumu:Lai kādam no latviešu jaunajiem futbolistiem ir tāda karjera Anglijas premjerlīgā,tikai bez nopietnām traumām kādas bija Paharam,jo visi labi zin,ja Paharu nebūtu sākušas nomocīt smagās traumas viņš vēl tagad Premjerlīgā spēlētu
tad šobrīd spēlēšana par PK 2010 nebūt sapnis, bet gandrīz jau realitāte bet kā būtu, ja būtu....

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 02:05, pirms 16 gadiem
Jaani paldies par šo materiālu !!!
Itkaa jau tas viss nemaz tik sen atpakaļ nav bijis, taču cik ātri aizmirstas ka mums ir bijis TAADS UZBRUCEEJS ! Talants,kurš vareeja veel ilgi mirdzeet pasaules labaakajaa liigaa. Traumas...
Un cik daudz no goliem ir iisti šedervi !!! Man viss labaak patikaas Mariana gols pret Portsmouth- apveda 2-us aizsargus un iegrieza "sauso lapu"taalajaa vaartu stuurii !!! Perfekti.
Jaa Little Latvian, kurš tik daudz vaartus iesita ar galvu!
Slēpts komentārs: Menti2002
Slēpts komentārs: Barca7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 02:34, pirms 16 gadiem
jipii rakstīja: Beidziet te Marianu ar Māri salīdzināt
Māris ne tuvu savās slavas 15 min nebija tik labs kā Marians savos labākajos gados
Vo vo! Māris paspīdēja tikai vienu sezonu, bet Marianam tādas sezonas bija vairākas. Un kur- Anglijas Premjerlīgā!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protams, vienam patīk māte, otram meita...
Aptaujā par visu laiku labāko Latvijas uzbrucēju es balsoju šādi :
1. Pahars
2.Verpakovskis

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 03:03, pirms 16 gadiem
un veel taa dziesma uz atvadaam no fanu puses...apraudaaties var...izcils Latvietis...

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 04:12, pirms 16 gadiem
Beigās jau nobimbāties var
Nu es ceru uz Cauņu, lai gan vai ir liels pamats...nu nez..bet ceru..
nu un protams uz citiem jaunajiem arī

  +9 [+] [-]

, 2009-04-05 05:36, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Nezinu,bet mani Pahars neko neizsaka,bet Musu Verpakovskis lika nevienu vien reizi acis asaram saskriet,pat sodien ja skatitos videos!Pahars Atvijas laba pat 5% nav izdarijis cik Maris un vai tiesam bez Mari mes butu sasniegusi EURO2004?Kas attiecas uz Paharu kluba panakumiem~nevajag salidzinat vinu loti atri iemileja taja kluba un atbalstija neskaitami100 cilveki~logiski ka vins sita ieksa,jo pacelums bija milzigs!A marim Kijeva nepartraukta treneru maina kluba nessaskanas un fani vairak mileja Shaskinu(sorry nezinu ka parasti vinu uzrakstit).Maris Verpakovskis manas acis Latvijas futbola Legenda NR1 FOREVER!!!!
Tā vien šķiet, ka futbolu Tu esi sācis skatīties tikai no euro2004. citādi apgalvot, ka Pahars salīdzinot ar Verpakovski nav izdarījis neko? Un ko tad Māris ir paveicis izņemot uzspīdēšanu euro kvalifikācijā un lūkošanos tautā no reklāmas stendiem ar fructis produkciju?
Es kaut kā lieliski atceros tos laikus, kad sporta sadaļa avīzē bija jāver labi ātri vaļā lai uzzinātu kā Pahars Anglijā nospēlējis, vai ir vai nav vēl viena banka.
Un nu piedod man, bet vainot trenerus un fanus pie tā, ka spēlētājs nevar iesist ir vnk muļķīgi. Tad kādēļ Māris nespīd kā milzu zvaigzne pār pus eiropai (vai labi spoži vismaz Latvijai)? klubs taču jau sen kā cits.
Leģenda ir leģenda. Un Mārim līdz leģendai vēl tālu jāaaug. Pagaidām vairāk par pāris skaistiem atrāvieniem no pretspēlētāja pēc tālas piespēles diez vai sanāks, nemaz nerunājot par tādiem meistarstiķiem kā 2 pretspēlētāju apspēlēšanu un tā visa noslēgšanu ar skaistu golu.
Bet tas tā, vairāk mans nostaļģiski subjektīvais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 07:40, pirms 16 gadiem
Aizkustinos video,paldies Tev Marian,SuperMarian!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 08:50, pirms 16 gadiem
Bāc nebūtu tās daudzās traumas.... būtu vēl vairāk sasniedzis. Kad strādāju Anglijā, daudzi zināja kas ir pahars un teica, ka bija super spēlētājs!!! Super video, paldies. šaubos, ka tuvākajā laikā mums būs vēl tāds talants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 08:52, pirms 16 gadiem
Aaaa un te piemin verpekovski. Saliidziniet kā iesit vārtus Māris un Marians....

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 09:23, pirms 16 gadiem
tik labs video,žel ka cilveki noveco

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 09:36, pirms 16 gadiem
Žēl, ka toreiz tas savainojums. Paldies, Marian, par visu!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 09:38, pirms 16 gadiem
loti labs klipins, malacis autors.
zhel ka Paharam sakas tas traumas. ;( savadak ari tagad mums butu savs supermarians...gluzi ka ukrainiem Shevchenko..

     [+] [-]

, 2009-04-05 09:41, pirms 16 gadiem
jā, Pahars tiešām bija zvaigzne un beigas klipam ļoti emocionālas - tā tik bija pavadīšana! Kad vēl kāds no Latvijas tā spēlēs un iemantos tādu cieņu fanu acīs?

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 09:48, pirms 16 gadiem
Šo video vajag pirmajā lapā!!!! esports vareetu izraadiit cieņu un šo rakstu ielikt kaa shodienas galveno zinju !!!!

Šo cilveeku vajadzeeetu un gribeetu redzeet sporta studijaa... lai raada shos video..... asaras skrien aciiiis..... mazais Ouvens

Zheel ka tajos laikos biju mazs, un par futbolu neintereseejos, un bija vienalga kas tur PL notiek ....

LFF vareeja samest naudu un uzspeleeet kkaadu atvadu machu, piemeram Skonto pret Southamptonu, Southamptona....

visi LV futbolisti vareetu sho video skatiities kartu dienu, stundu no stundas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 10:18, pirms 16 gadiem
Nebuutu traumas hvz mosh speeleetu vienu dienu arii vienaa no TOP 4 klubiem!
Bet nu jaa labaakais ko Latvija ir devusi futbolaa! hands Down!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 10:22, pirms 16 gadiem
pilnīgi asaras sagāja acīs..

  +5 [+] [-]

, 2009-04-05 10:26, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Za to Verpiks ir spēlējis ČL pret Real un iesitis Kasiliasam!
Toties Marians regulaari meta dimantus pasaules specigakajaa chempii
Un spriežot pēc redzētā viņa mīļākie klubi bija MU un Liverpool. He, he.

Starp citu reku vēl viens gols, kas nebija šajā kompilācijā. Ap pirmo minūti Marians ieliek vājprātīgu banku ar kreiso kāju. Verpakovskis nemaz tik spēcīgi nevarētu uzsist pa bumbu.

youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)

  +6 [+] [-]

, 2009-04-05 10:42, pirms 16 gadiem
Tie, kas mēģina salīdzināt Māri ar Marianu...Nu, nav vārdu vienkārši. Mārim bija lielisks uzplaiksnījums divu trīs gadu garumā. Bez viņa uz Portugāli mēs nebūtu tikuši. Bet tas, kā viņš tagad netiek Spānijas otrās līgas kluba pamatsastāvā...Cik ātri parādījās Eiropā, tikpat ātri nozuda.Nu, kā viņu var salīdzināt ar cilvēku, kurš nebija tālu no MU. Bet tie savainojumi...eh...

Marians ir leģenda. Dievs dod kādam no mūsējiem pietuvoties viņa kādreizējam līmenim.

     [+] [-]

, 2009-04-05 10:46, pirms 16 gadiem
Beidzot!!!! Un pagaaaja tik ilgs laiks lai paraadiitu par vinu video!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 10:53, pirms 16 gadiem
Starp citu reku vēl viens gols, kas nebija šajā kompilācijā. Ap pirmo minūti Marians ieliek vājprātīgu banku ar kreiso kāju. Verpakovskis nemaz tik spēcīgi nevarētu uzsist pa bumbu.

youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)
[/quote]

man jau likās,ka viena izcila banka tai video pietrūka!

ārprāts,10 gadi jau!es tak vēl atceros kā vakardienu!vēl bilde priekšā,kad prezentēja jauno pirkumu ar 17.numuru - PAHARS!
1 miljons mārciņu!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 10:55, pirms 16 gadiem
youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)

TAADS GOLS NO PAHARA 1:00 aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 11:04, pirms 16 gadiem
00:20 - 1:00 viss labaakais gols ko Pahars ir iesitis un vel pret Arsenal un arī pret aizsargu Stammu vnk trūkst vārdu LV leģenda

PS.
15:23

  +9 [+] [-]

, 2009-04-05 11:13, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Nezinu,bet mani Pahars neko neizsaka,bet Musu Verpakovskis lika nevienu vien reizi acis asaram saskriet,pat sodien ja skatitos videos!Pahars Atvijas laba pat 5% nav izdarijis cik Maris un vai tiesam bez Mari mes butu sasniegusi EURO2004?Kas attiecas uz Paharu kluba panakumiem~nevajag salidzinat vinu loti atri iemileja taja kluba un atbalstija neskaitami100 cilveki~logiski ka vins sita ieksa,jo pacelums bija milzigs!A marim Kijeva nepartraukta treneru maina kluba nessaskanas un fani vairak mileja Shaskinu(sorry nezinu ka parasti vinu uzrakstit).Maris Verpakovskis manas acis Latvijas futbola Legenda NR1 FOREVER!!!!
nepiekrītu. salīdzināt Māri ar Marianu nevar nekādīgi. Marians spēlēja labi un stabili. viņs spēlēja vājā klubā spēcīga līgā un sita golus spēcīgām komandām. bet Māris ir vienas dienas putns un nekas vairāk. Mārim sanāca dažas izcili labas spēles. bet nevienu golu viņs neiesita īpasi lielisku. viņs tikai noslēdza uzbrukumus. viņs neapveda, viņs īpasi ātrumu neizrādīja uz citu fonu, tikai izgājienos 1pret1. Māris nekad nebija līderis un nekad nebūtu bijis. viņs ir uzbrukumu noslēdzējs, nekas vairāk. viņs nevar apvest 3 spēlētājus un uzsist labi. dažreiz tas sanāk visiem, viņam arī reizes 3-5 sanāca. bet Marians tā spēlēja visu savu karjeru. viņs bija līderis un izņemot uzbrukumu noslēgumus viņs varēja arīradītu tos. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Koļinko. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Stepanova, Latvija netiktu uz Euro2004 bez neviena! nekad Latvijā nebija izteikta līdera. Mārim golus dāvināja, viņam radīja momentus, viss, kas viņam bija jādara bija jānoved moments līdz golam. ko viņs arī protams darīja. bet ja viņa vietā būtu Marians viņs to darītu nesliktāk. Māris nekad un nekur mūs neizveda. vai arī Jūs esat tik akli, ka domājat, ka visus tos momentus, kuros Māris guva vārtus viņs pats arī izveidoja? atverat acis. to, ko Latvija paveica 2003/2004 gados bija tikai un vienīgi komandas darbs. ne viena izteikta spēlētāja. kur nu vēl Māra.
visu cieņu Mārim, bet salīdzināt ar Marianu nevar. Marians ir futbolists, Māris ir amatieris salīdzinājumā ar viņu.

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:20, pirms 16 gadiem
Viennozīmīgi visu laiku labākais Latvijas futolists.Visu cieņu, žēl ka karjeras beigas sanāca tādas-nekādas.Jauniem būs no kā mācīties!

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:20, pirms 16 gadiem
tā teikt - leģenda, man ta patik ka vins speleja! zel ka traumas bija!

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 11:22, pirms 16 gadiem
saprotu ka Māris pirmajā vietā ir jaunākai paaudzei, kuri nav redzējuši kā Pahars spēlē, viss ok. tāpat vecākiem labākais varbūt ir Starkovs. nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. arī Māris ir labs, priekš Latvijas pat lielisks futbolsits, bet Marians tomēr cits līmenis. katrs savu līmeni ir pierādījis, un katrs tur arī spēlēja un tie līmeņi ir atšķirīgi. un galvenā atšķirība man liekas raksturā. kamēr viens izsitās uz augšu un izkaroja savu vietu ilgā laikā, tikmēr otrs tiek nu tur kur sanāk ..

ps - cerams Paharam būs arī pelnīts atvadu mačs.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 11:23, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja:
Nu, divi goli Māra kontā arī ir augstākā pilotāža. Gols pret ungāriem Rīgā, kad no sava laukuma puses aizskrēja un piesmēja četrus maģārus, gk ieskaitot. Kā arī tas gols Kasiljasam. Bet nu Māris ātri uzplaiksnīja un arī ātri nodzisa.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 11:31, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nepiekrītu. salīdzināt Māri ar Marianu nevar nekādīgi. Marians spēlēja labi un stabili. viņs spēlēja vājā klubā spēcīga līgā un sita golus spēcīgām komandām. bet Māris ir vienas dienas putns un nekas vairāk. Mārim sanāca dažas izcili labas spēles. bet nevienu golu viņs neiesita īpasi lielisku. viņs tikai noslēdza uzbrukumus. viņs neapveda, viņs īpasi ātrumu neizrādīja uz citu fonu, tikai izgājienos 1pret1. Māris nekad nebija līderis un nekad nebūtu bijis. viņs ir uzbrukumu noslēdzējs, nekas vairāk. viņs nevar apvest 3 spēlētājus un uzsist labi. dažreiz tas sanāk visiem, viņam arī reizes 3-5 sanāca. bet Marians tā spēlēja visu savu karjeru. viņs bija līderis un izņemot uzbrukumu noslēgumus viņs varēja arīradītu tos. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Koļinko. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Stepanova, Latvija netiktu uz Euro2004 bez neviena! nekad Latvijā nebija izteikta līdera. Mārim golus dāvināja, viņam radīja momentus, viss, kas viņam bija jādara bija jānoved moments līdz golam. ko viņs arī protams darīja. bet ja viņa vietā būtu Marians viņs to darītu nesliktāk. Māris nekad un nekur mūs neizveda. vai arī Jūs esat tik akli, ka domājat, ka visus tos momentus, kuros Māris guva vārtus viņs pats arī izveidoja? atverat acis. to, ko Latvija paveica 2003/2004 gados bija tikai un vienīgi komandas darbs. ne viena izteikta spēlētāja. kur nu vēl Māra.
visu cieņu Mārim, bet salīdzināt ar Marianu nevar. Marians ir futbolists, Māris ir amatieris salīdzinājumā ar viņu.
nez kas tad uzbruceejam ir jādara??? labaak lai nesit ieksaa, bet pagaida kad atksrien speletaaji kadi 2 vai 3 megjinaat shos apspelet un peec tam censties izrpinat bumbu gk caur kaajam?? lai tiaki butu skaisti?? GOLS paliek GOLS lai arii kads tas butu!
Maaris super speletajs, ok tagad neiet, nu un? varu sadereet, ka 2004 gadaa Maaris bija DIEVA lomaa, bet kaa neiet taa visi naski uz noliksanu.. Pahars protams fenomenaals speletaajs, nez kaa butu ja buutu moss piemeeram tagad MU ar ruuniju kopaa speleetu
Slēpts komentārs: Menti2002

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 11:36, pirms 16 gadiem
Piedodiet un atvainojiet, bet kad viņš bija uz savā labākajā kondīcija man bija 13 gadi un nebiju futbola fanāts, bet tagad paskatoties uz šo video, kaut kas fantastisks tiešām izcils futbolists apvešanas manervi dažās vietās vnk fantastiski.... Nešaubos piekrist pāŗējiem tiešām izcils futbolists un laikam vienīgais tikai tāds Latvijas vēsturē un Latvijas futbolā...! Visu cieņu viņam... Un beigās tiešām skumji palika...

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:37, pirms 16 gadiem
Visu cieņu

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 11:40, pirms 16 gadiem
skautins rakstīja: nez kas tad uzbruceejam ir jādara??? labaak lai nesit ieksaa, bet pagaida kad atksrien speletaaji kadi 2 vai 3 megjinaat shos apspelet un peec tam censties izrpinat bumbu gk caur kaajam?? lai tiaki butu skaisti?? GOLS paliek GOLS lai arii kads tas butu!
Maaris super speletajs, ok tagad neiet, nu un? varu sadereet, ka 2004 gadaa Maaris bija DIEVA lomaa, bet kaa neiet taa visi naski uz noliksanu.. Pahars protams fenomenaals speletaajs, nez kaa butu ja buutu moss piemeeram tagad MU ar ruuniju kopaa speleetu
Vecais saņemies un padomā ar galvu Māris lai arī ir diezgan labs spēlētājs, bet Pahars bija leģēnda!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 11:41, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Ja kads no mums ir sacis futbolu skatities no EURO04 tad tas esi Tu!Kads limenis futbolam viisa pasaule bija 90 un kads ir no2002?Limenis aug visur un ari tepat Latvija?Varbut Maris paspideja tikkai kadu 1,5 sezonu,bet ko vins izdarija to nevar aizmirst,bet ko Pahars ir izdarijis Anglija to sen esmu aizmirsis un Latvijas izlase Pahars speleja ka amatieris!Un Maris vel liks par sevim runat!
Varbūt arī sāksi teikt, ka Pele neko neprot un neprata spēlēt, ka jebkurš sīkais tagad par viņu spēlē labāk? Futbols attīstās un mainās līdz nepazīšanai, bet vecos sasniegumus aizmirst un noniecināt nedrīkst.
Paharam neizdevās karjera Latvijas izlasē, bet izlase ir tāda lieta, kur ir jāsakrīt daudziem faktoriem. Ja Pahara ziedu laikos Latvijas izlase būtu tikpat stipra kā Euro04 kvalifikācijas ciklā...Bet tā nebija. Saproti, panākumi izlasē nav atkarīgi tikai no tevis paša, bet gan no visas izlases kopumā. Jā, Māris izlasi aizveda uz Portugāli. Milzīgs paldies par to, bet kā futbolists viņš tikai uz īsu, īsu brīdi pietuvojās Mariana līmenim. Uzplaiksnīja un nodzisa.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 11:42, pirms 16 gadiem
Lai arī Mariana zvaigžņu laikā es biju sīks perdelis, tagad skatoties šo video, man acīs raisās asaras, jo cilvēki viņu mīlēja un fanoja par viņu. Viņš bija EPL zvaigzne, dod Dievs vēl kādam latvietim tādus panākumus un meistarību kā Paharam.

Paldies, Marian...Savu valdīšanas laiku Tu atstrādāji par visiem 200%

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:43, pirms 16 gadiem
Renciks rakstīja: Vecais saņemies un padomā ar galvu Māris lai arī ir diezgan labs spēlētājs, bet Pahars bija leģēnda!!!
Protams, nekada zinjā neapasaubu Paharu, par to jau arii nav runa!
Vnk kapec janoliek Maaris? un kaa tu vari teikt, ka vins ir diezgan labs speletajs? taa tu vari teikt par sanju no pagalma!

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:53, pirms 16 gadiem
Domāju un ceru, ka Cauņam būs pa spēkam uzmirdzēt Anglijā Jā, varbūt ne tādā līmenī kā Pahars, bet tuvu tam

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 11:54, pirms 16 gadiem
Varu piekrist ''skautins''
te nav ko salidzinat..
Maris uzreiz aizgaja uz Eiropu spelet. un tur ir lielaka shi konkurence un negaja tik labi varbut ka veletos visi..
Bet Pahars aizgaja uz angliju, tika samera laba, ne ljoti stipra kluba un speleja lieliski..
Bet nekur nav teikts kad ja Maris speletu Southampton vins neiesistu tik pat daudz.. Jus te tagad droshi varetu abus vinjus salidzinat ja Maris ari butu spelejis Southampton .. Bet nav ko lieki vienu noniecinat un otru slavināt.. Mes neviens te, kas šos krutos komentarus raktam neesam ne Druscinjas tik labi ka Verpakovskis vai Paharas.. Jalepojas ar to kas ir.. Varu deret kad Maris guva vartus portugale nevienam nebija doma galva ka Maris slikti spele un Pahars par vinju ir labaks.. Ta ka labak visi komentejiet video nevis kaut ko salidzinat..

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:56, pirms 16 gadiem
Respect čalim. Zel Tikai Par Tām Traumām. Velu Visu To Labako.

     [+] [-]

, 2009-04-05 11:59, pirms 16 gadiem
emacionals video,bet loti labs.zel ka nav mums vairs tada limenja speletaju.gan jau kadreiz bus.

     [+] [-]

, 2009-04-05 12:04, pirms 16 gadiem
interesanti ka Latvijas izlesē viņš nebija tik spilgta personība, laikam jau vajag labus partnerus lai varētu darīt brīnumus uz laukumu! [nenolieku Latvijas izlases spēlētājus, bet ...... ]

* Latvia 69 games 15 goals

     [+] [-]

, 2009-04-05 12:16, pirms 16 gadiem
Nu ko Jūs uzreiz sākat salīdzināt, kurš labāks Pahars vai Māris vai vēl kāds!!! Te ir video par Paharu un tā vietā lai tur salīdzinātu vai noliktu vienu vai otru spēlētāju, labāk būtu priecāties un apzināties, ka mums vispār ir tāds spēlētājs kā Pahars.

Vismaz man ir ļoti žēl, ka tajos laikos, kad viņš tā spēlēja, es par futbolu tā neinteresējos

Tiešām būtu jāiziet uz spēli, kad būs Skonot stadionā Jūrmala, lai vēl redzētu viņu laukumā.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 12:20, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Īstenībā jau par nevienu nevar teikt, ka viņš ir vislabākais, bet TOP3 arī varētu būt Pahars, Verpakovskis, Vitja? (kopš neatkarības atgūšanas)
eu sīci, ko tu esi sapīpējies? Kāpēc nevar teikt, ka Pahars ir labākais? Atver acis un paskaties uz faktiem. Salīdzini spēlētāju CV un ja tad tev vēl nav skaidrs, kurš ir labākais, tad tev vajag speciālista palīdzību

     [+] [-]

, 2009-04-05 12:21, pirms 16 gadiem
siruan rakstīja: Jā, tie tik bija laiki, kad mazais cinītis no Latvijas gāza LIELUS vezumus pašā Anglijas premjerlīgā Daudzi vārti augstāka pasaules klase Un pasakiet, kuram vēl no Latvijas futbolistiem vēl ir taisītas tādas atvadas, aizejot prom no kluba , un pie tam kur --> futbola dzimtenē. Tas jau vien nozīmē, cik fani viņu mīlēja un cienīja

Viennozīmīgi Latvijas futbola leģenda, tikai tās traumas...

p.s. paldies par video, tiešām interesanti bija apskatīties
Mišam Zemļinskim, bija līdzīgas atvadas Skonto stadionā. Pats biju klāt, jā protams tas nav tas līmenis, bet priekš Latvijas, viņš guva daudzu futbola līdzjūtēju atzinību!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 12:23, pirms 16 gadiem
a kā Marians dabūja tik šausmīgu traumu un kas viņam bija pa traumu??? Varbūt kāds zin.... vnk interesē, jo kad viņš kapāja arī es vēl biju sīks perdelis, tāpēc nezinu!!!
A vispār viņš tagad Latvijā dzīvo?

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 12:29, pirms 16 gadiem
pahars netikai latviesu legenda bet ari Southamptonas
malacis butu vairaki tadi ka vins izlase un latvija

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 12:35, pirms 16 gadiem
Njā. emociionāls video. daudzi vārti nebija redzēti. Pahars varēja uztaisīt golu nenokā.Arī izlasē tajā laikā viņš spēlēja labi.
Cerams, ka nākotnē LV augs tikpat daudz talantīgu uzbrucēju kā Pahars!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 12:37, pirms 16 gadiem
Kā jau viens te iepriekš teica, ka ne jau Māris viens aizveda 2004. gadā Latviju uz Portugāli.

Nu nevar neviens noliegt, ka tajā laikā izlasē Koļinko bija vislabākajā kondīcijā un viņš ne vienu vien reizi glāba Latviju, jo ar to aizsardzību bija problēmas, jo jauno vēl nebija un bija jau tādi, kam bija laiks beigt spēlēt izlasē.

Protmas, ka uzbrucējs būs redzamāks un visiem paliks vairāk atmiņā, bet manuprāt ja mums tajā gadā nebūtu Koļinko tik labā formā, tad nelīdzētu ne uzbrucēju gūtie vārti, ne arī lieliskā komandas spēle.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 12:42, pirms 16 gadiem
ar nepacietiibu agraaak gaidiiju sporta zinnas lai uzzinaatu par kaarteeejo Pahara golu.......LEĢENDA

     [+] [-]

, 2009-04-05 12:51, pirms 16 gadiem
Video labs.Paldies!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 13:03, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Za to Verpiks ir spēlējis ČL pret Real un iesitis Kasiliasam!
sory, zato cik marinas golu ir iesistis labaakajiem premjerliigas varstargiem un kur vinsh ir bijis labako scoreru tabulaa... eh kur tie laiki ka par sho Mu interesejas

     [+] [-]

, 2009-04-05 13:04, pirms 16 gadiem
sanak ka vinsh ukriana dzimis, bet vecaki ir Latvieshi? kko tadu tai southamton lapa salasiju! ta par briinumu ko vel varbuut ari peec izcelsmes latvietis?

     [+] [-]

, 2009-04-05 13:04, pirms 16 gadiem
Mjā, Pahars un le Tissier - viņus laikam neviens Southemptonas fans nekad neaizmirsīs.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-05 13:13, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: A vispār viņš tagad Latvijā dzīvo?
Jūrmalas sastāvā tagad ir

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 13:22, pirms 16 gadiem
sito es neaizmirsiishu nekad

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 13:27, pirms 16 gadiem
būtu forsi, ja Marians tiktu pastrādāt Southamptonā arī pēc futbolista karjeras. nu tas ir tikai simboliski. viņs spēlēja klubā ilgu laiku, bija labs tajā, bija fanu mīlulis un joprojām ir liela daļa no tā vēstures (90'o gadu vēstures). parasti tādi spēlētāji kaut pēc vairākiem gadiem, bet paliek strādāt klubā.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 13:38, pirms 16 gadiem
Šodien plkst.14:00 Jūrmala - Skonto, Pahars Jūrmalas sastāvā.
LIVE: LMT Virslīga

     [+] [-]

, 2009-04-05 13:55, pirms 16 gadiem
lieliska personiiba .. fanu miilulis .. izcils futbolists.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 13:56, pirms 16 gadiem
Pahars bija labākais. Zel ka tādu vairs nav

     [+] [-]

, 2009-04-05 14:02, pirms 16 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Šodien plkst.14:00 Jūrmala - Skonto, Pahars Jūrmalas sastāvā.
Diemžēl nav pieteikumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-04-05 14:07, pirms 16 gadiem
Viņš tiesām ir zvaigze, ledzende gan Latvijā ,gan Southamtono. Fani vinu mīlēja jo sita ieks vārtus. Zēl ka tik dz=audz traumu bet ko tad lai dara. Tāda ir tā dzīve. Emocionāls video. Būtu kaut 2 sādi spēlētāji mēs tiktu pasaules cempī.

     [+] [-]

, 2009-04-05 15:17, pirms 16 gadiem
Marian Pahars
MArian
Oh Lord Marian

  -1 [+] [-]

, 2009-04-05 15:21, pirms 16 gadiem
kur sito video var noka4aat ???

     [+] [-]

, 2009-04-05 15:35, pirms 16 gadiem
Kaut mums kādreiz būtu tik labs uzbrucējs vēlreiz

     [+] [-]

, 2009-04-05 16:22, pirms 16 gadiem
Cauņa vareetu buut tada liimenja futbolists.
Vins ir uzbruukosaa stila pussargs un iistenibaa Marians arii speleeja parsvaraa no laukuma dziljuma
es domaaju ka Caunja noteikti vareetu buut tas kas no muusejiem nakotnee premjerligaa sit golus

     [+] [-]

, 2009-04-05 16:32, pirms 16 gadiem
Ar Māri Paharu nevajadzētu salīdzināt, te jebkuram skaidrs, kurš ir labāks.
Es tik vēl domāju, ka Rimkus ir ļoti nenovertēts Euro 2004 tikšanā, jo viņš Mārim pasniedza ļoti daudz konfektes, tai skaitā mačā pret Turciju, ja nemaldos. Žēl tik, viņam pašam ar to iesišanu tik ļoti izlasē neveicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-05 17:19, pirms 16 gadiem
varbūt kāds zin dziesmas nosaukumu, kura sākas 12. min'??
video ļooooti labs..cepuri nost Pahara priekšā..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-05 17:54, pirms 16 gadiem
imurss rakstīja: varbūt kāds zin dziesmas nosaukumu, kura sākas 12. min'??
video ļooooti labs..cepuri nost Pahara priekšā..
Video beigās ir dziesmu nosaukumi

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 18:00, pirms 16 gadiem
ka var gudri runat par to ka marinas speleja ka amatieris izlase? ?!?!?!?! vinsh vienemr ravas pirmais uz izlasi, teu butu redzeis ik vinsh bija parlaimigs, kas mes tikam euro2004, starkovs vinju vienemr nema lidzi pat ja vinsh nebija gatavs spelet, lai chaliem palidzetu ar padomu un atbalstitu, vinjam bija loti nozimiga loma Latvijas izlases panakumos. maris... malacis, ka sasita savus vartus kvalifikacija, bet salidzinat marianu ar verpakocvski tas pats kas ladu kalinu ar bugatti veyron

  -1 [+] [-]

, 2009-04-05 18:01, pirms 16 gadiem
Tu saki? rakstīja: Video beigās ir dziesmu nosaukumi
ai, nepamanīju..paldies

     [+] [-]

, 2009-04-05 19:04, pirms 16 gadiem
lūk tas ir uzbrucējs ar lielo U burtu un vārtu gūšanas garšu!

     [+] [-]

, 2009-04-05 19:49, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: a kā Marians dabūja tik šausmīgu traumu un kas viņam bija pa traumu??? Varbūt kāds zin.... vnk interesē, jo kad viņš kapāja arī es vēl biju sīks perdelis, tāpēc nezinu!!!
A vispār viņš tagad Latvijā dzīvo?
par traumu nezinu,bet viņš dzīvo Jūrmalā.

     [+] [-]

, 2009-04-05 19:53, pirms 16 gadiem
qwen rakstīja: kur sito video var noka4aat ???
mozilla download helper. ja tev ir mozilla,tad ieraksti google.lv `mozilla download helper`,ieinstalē un augšā pie linka būs tādas trīs krāsainsa bumbiņas. kā palaidīsi video,tā būs iespēja novilkt.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-05 20:05, pirms 16 gadiem
Jānis Līgats liek ļoti labus video!!! Paldies autoram!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-05 20:34, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nepiekrītu. salīdzināt Māri ar Marianu nevar nekādīgi. Marians spēlēja labi un stabili. viņs spēlēja vājā klubā spēcīga līgā un sita golus spēcīgām komandām. bet Māris ir vienas dienas putns un nekas vairāk. Mārim sanāca dažas izcili labas spēles. bet nevienu golu viņs neiesita īpasi lielisku. viņs tikai noslēdza uzbrukumus. viņs neapveda, viņs īpasi ātrumu neizrādīja uz citu fonu, tikai izgājienos 1pret1. Māris nekad nebija līderis un nekad nebūtu bijis. viņs ir uzbrukumu noslēdzējs, nekas vairāk. viņs nevar apvest 3 spēlētājus un uzsist labi. dažreiz tas sanāk visiem, viņam arī reizes 3-5 sanāca. bet Marians tā spēlēja visu savu karjeru. viņs bija līderis un izņemot uzbrukumu noslēgumus viņs varēja arīradītu tos. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Koļinko. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Stepanova, Latvija netiktu uz Euro2004 bez neviena! nekad Latvijā nebija izteikta līdera. Mārim golus dāvināja, viņam radīja momentus, viss, kas viņam bija jādara bija jānoved moments līdz golam. ko viņs arī protams darīja. bet ja viņa vietā būtu Marians viņs to darītu nesliktāk. Māris nekad un nekur mūs neizveda. vai arī Jūs esat tik akli, ka domājat, ka visus tos momentus, kuros Māris guva vārtus viņs pats arī izveidoja? atverat acis. to, ko Latvija paveica 2003/2004 gados bija tikai un vienīgi komandas darbs. ne viena izteikta spēlētāja. kur nu vēl Māra.
visu cieņu Mārim, bet salīdzināt ar Marianu nevar. Marians ir futbolists, Māris ir amatieris salīdzinājumā ar viņu.
bija arī vārti kur Verpis pats sevi izveda uz momenta, kautvai speele pret zviedriju, kad vinejam 1:0! Diemzhel pahars nebija manaa laika, jo atd es futbolu tikai saku skatities un neko nesaprazdams fanoju! Bet zinu, ka Pahras bija labaaks visos komponentos par Verpiiti, bet shos speletajus nevar salidzinat(man liekas), tas ir nekorekti!

     [+] [-]

, 2009-04-05 22:58, pirms 16 gadiem
Es pašreiz dzīvoju Anglijā un te viņu joprojām labi atceras....saka, ka Marians bija jaunais Owens...turklāt es nebūt nedzīvoju sauthamptonā un cilvēki ar kuriem esmu par viņu runājis nebūt nebija sauthamptonas fani. RESPECT Tev Marian!!!

     [+] [-]

, 2009-04-05 23:02, pirms 16 gadiem
Straka rakstīja: Mums bez Supermariana ir arī Supermario
.. un vēl komentārs par Perepļotkinu ir vieni no esports.lv gada komentāriem. Asaru parāva.

Pahars tiešām bija izcils futbolists, žēl, ka čalim bija daudz traumas, tā viņš varbūt vēl tagad spēlētu Latvijas izlasē.

  +3 [+] [-]

, 2009-04-05 23:41, pirms 16 gadiem
Tas moments,kur Marians apčakarē garo holandiešu izlases Stamu no M.U.,vien ir ko vērts! Klasika! Kad vēlāk skatijos Stamu,tad vienmēr man viņš asociējās ar šo Mariana superstiķi.
Ja kāds te piemin Marusju(šo kļičku viņam iedeva Pahars,tad viņa golus Kijevā ari nevar neatzīmēt,vienu laiku viņš bija Dinamo līderis un arī baudīja milzīgas fanu simpātijas.Varbūt Māra golus var redzēt kādā Dynamokiev arhīvā.. Mans uzskats ir,ka Māri "noraka" brazīļu trio ar individuālistu Kleberu priekšgalā,bet tas jau cits stāsts...
Varam tikai mācīties,kādas atvadas no sporta saviem labākajiem prot sarīkot angļi...

     [+] [-]

, 2009-04-05 23:53, pirms 16 gadiem
Pietrūkst Pahara izlasē..

  +4 [+] [-]

, 2009-04-06 00:29, pirms 16 gadiem
Pilnigi asaras sariesas acis..
atceros, ka katru (laikam kaadreiz taas bija pirmdienas?!) pirku Sporta Avizi (lielu un melnbaltu) un lasiiju stundas zem galda - - sapnoju un skaitloju, ka tagad attistisies LAT futbols..
Tas, kas bija tad un TAS, KO Marians ir paveicis -- IR FANTASTIKA!!!!!
Diemzel - pasaule ir nezeliga.. Un, manupraat, maajaas (izlasee) vinsh bija pelniijis "speciaalaaku" attieksmi pret sevi.. zheel, domaaju, ka vinsh buutu veel daudz paliidzeejis..

  +2 [+] [-]

, 2009-04-06 01:07, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Paharam. Bija baigi labais spēlētājs tikai žēl ka traumas liedza tikt vēl augstāk. Žel, ka no izlases aizgāja, bet nu ja veselība netur tad var saprast.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 01:07, pirms 16 gadiem
Un paldies par video!
Slēpts komentārs: BMWPower

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 22:29, pirms 16 gadiem
Ieliekat šito video kāds youtube.. vai kkur.. reali.. jau liktu.. bet man teica ka par garu video

  +1 [+] [-]

, 2012-01-16 19:51, pirms 13 gadiem
Šis raksts un video ir vienkārši zelta vērtē! Vai varētu, lūdzu, ielikt youtubē!

     [+] [-]

, 2012-01-17 13:34, pirms 13 gadiem
Leģenda ! Lepnums ! Lielisks video !

     [+] [-]

, 2012-01-17 13:57, pirms 13 gadiem
ex-clusive9 rakstīja: Šis raksts un video ir vienkārši zelta vērtē! Vai varētu, lūdzu, ielikt youtubē!
lejuplādē un ieliec!

respekts Marianam... cik žēl, ka traumas nomocīja lil Latvian'u, bet ar visu to, fani pavadīja viņu ar asarām acīs, malacis, paldies Tev, Marian!

     [+] [-]

, 2012-01-18 00:36, pirms 13 gadiem
JTerry rakstīja: lejuplādē un ieliec!

respekts Marianam... cik žēl, ka traumas nomocīja lil Latvian'u, bet ar visu to, fani pavadīja viņu ar asarām acīs, malacis, paldies Tev, Marian!
SuperMarians Pahars
- YouTube