Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Līgats

Video: SuperMarians

Šodien aprit apaļi 10 gadi kopš 1999. gada 5. aprīļa, dienas, kad Anglijas Premjerlīgā izbraukuma spēlē pret "Coventry City", iznākot uz maiņu 70. minūtē, "Southampton" komandas sastāvā debitēja Latvijas visu laiku labākais futbolists Marians Pahars. Sezonā, kurā "Southampton" lavierēja uz izkrišanas robežas no Premjerlīgas, tieši Mariana superdebija (trīs vārti četrās spēlēs, tostarp divi no tiem izšķirošajā pret "Everton") izglāba svētos. Drīz vien latviešu futbolists iemantoja neizmērāmu līdzjutēju mīlestību un iesauku SuperMarians. Pahars turpināja rezultatīvi spēlēt arī nākamajās trijās sezonās, ierindojoties starp Premjerlīgas rezultatīvākajiem futbolistiem, līdz guva nopietnu savainojumu 2001./2002. gada sezonā. Kopš tā brīža viņa līdz šim spožo karjeru nomāca vēl vairākas traumas, līdz 2006. gada pavasarī klubs ar viņu nepagarināja līgumu, un Marians, veicot zīmīgu atvadu apli pēc sezonas pēdējās spēles "St Mary's" stadionā, pielika punktu savai karjerai Anglijā, kuras laikā Pahars iesita 43(!) vārtus. Šajā video ir ietverti spilgtākie Mariana momenti viņa Anglijas Premjerlīgas karjerā, daļa no šiem videomateriāliem ir ņemti arī no intervijas ar viņu interneta vietnē spanishsaints.com: Southampton Football Club - Marian Pahars...



, 2009-04-05 09:38, pirms 16 gadiem
loti labs klipins, malacis autors.
zhel ka Paharam sakas tas traumas. ;( savadak ari tagad mums butu savs supermarians...gluzi ka ukrainiem Shevchenko..
, 2009-04-05 09:41, pirms 16 gadiem
jā, Pahars tiešām bija zvaigzne un beigas klipam ļoti emocionālas - tā tik bija pavadīšana! Kad vēl kāds no Latvijas tā spēlēs un iemantos tādu cieņu fanu acīs?
, 2009-04-05 09:48, pirms 16 gadiem
Šo video vajag pirmajā lapā!!!! esports vareetu izraadiit cieņu un šo rakstu ielikt kaa shodienas galveno zinju !!!!

Šo cilveeku vajadzeeetu un gribeetu redzeet sporta studijaa... lai raada shos video..... asaras skrien aciiiis..... mazais Ouvens

Zheel ka tajos laikos biju mazs, un par futbolu neintereseejos, un bija vienalga kas tur PL notiek ....

LFF vareeja samest naudu un uzspeleeet kkaadu atvadu machu, piemeram Skonto pret Southamptonu, Southamptona....

visi LV futbolisti vareetu sho video skatiities kartu dienu, stundu no stundas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-04-05 10:18, pirms 16 gadiem
Nebuutu traumas hvz mosh speeleetu vienu dienu arii vienaa no TOP 4 klubiem!
Bet nu jaa labaakais ko Latvija ir devusi futbolaa! hands Down!
, 2009-04-05 10:22, pirms 16 gadiem
pilnīgi asaras sagāja acīs..
, 2009-04-05 10:26, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Za to Verpiks ir spēlējis ČL pret Real un iesitis Kasiliasam!
Toties Marians regulaari meta dimantus pasaules specigakajaa chempii
Un spriežot pēc redzētā viņa mīļākie klubi bija MU un Liverpool. He, he.

Starp citu reku vēl viens gols, kas nebija šajā kompilācijā. Ap pirmo minūti Marians ieliek vājprātīgu banku ar kreiso kāju. Verpakovskis nemaz tik spēcīgi nevarētu uzsist pa bumbu.

youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)
, 2009-04-05 10:42, pirms 16 gadiem
Tie, kas mēģina salīdzināt Māri ar Marianu...Nu, nav vārdu vienkārši. Mārim bija lielisks uzplaiksnījums divu trīs gadu garumā. Bez viņa uz Portugāli mēs nebūtu tikuši. Bet tas, kā viņš tagad netiek Spānijas otrās līgas kluba pamatsastāvā...Cik ātri parādījās Eiropā, tikpat ātri nozuda.Nu, kā viņu var salīdzināt ar cilvēku, kurš nebija tālu no MU. Bet tie savainojumi...eh...

Marians ir leģenda. Dievs dod kādam no mūsējiem pietuvoties viņa kādreizējam līmenim.
, 2009-04-05 10:46, pirms 16 gadiem
Beidzot!!!! Un pagaaaja tik ilgs laiks lai paraadiitu par vinu video!!!
, 2009-04-05 10:53, pirms 16 gadiem
Starp citu reku vēl viens gols, kas nebija šajā kompilācijā. Ap pirmo minūti Marians ieliek vājprātīgu banku ar kreiso kāju. Verpakovskis nemaz tik spēcīgi nevarētu uzsist pa bumbu.

youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)
[/quote]

man jau likās,ka viena izcila banka tai video pietrūka!

ārprāts,10 gadi jau!es tak vēl atceros kā vakardienu!vēl bilde priekšā,kad prezentēja jauno pirkumu ar 17.numuru - PAHARS!
1 miljons mārciņu!
, 2009-04-05 10:55, pirms 16 gadiem
youtube.com: YouTube - Derby County...comeback kings (again!)

TAADS GOLS NO PAHARA 1:00 aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
, 2009-04-05 11:04, pirms 16 gadiem
00:20 - 1:00 viss labaakais gols ko Pahars ir iesitis un vel pret Arsenal un arī pret aizsargu Stammu vnk trūkst vārdu LV leģenda

PS.
15:23
, 2009-04-05 11:13, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Nezinu,bet mani Pahars neko neizsaka,bet Musu Verpakovskis lika nevienu vien reizi acis asaram saskriet,pat sodien ja skatitos videos!Pahars Atvijas laba pat 5% nav izdarijis cik Maris un vai tiesam bez Mari mes butu sasniegusi EURO2004?Kas attiecas uz Paharu kluba panakumiem~nevajag salidzinat vinu loti atri iemileja taja kluba un atbalstija neskaitami100 cilveki~logiski ka vins sita ieksa,jo pacelums bija milzigs!A marim Kijeva nepartraukta treneru maina kluba nessaskanas un fani vairak mileja Shaskinu(sorry nezinu ka parasti vinu uzrakstit).Maris Verpakovskis manas acis Latvijas futbola Legenda NR1 FOREVER!!!!
nepiekrītu. salīdzināt Māri ar Marianu nevar nekādīgi. Marians spēlēja labi un stabili. viņs spēlēja vājā klubā spēcīga līgā un sita golus spēcīgām komandām. bet Māris ir vienas dienas putns un nekas vairāk. Mārim sanāca dažas izcili labas spēles. bet nevienu golu viņs neiesita īpasi lielisku. viņs tikai noslēdza uzbrukumus. viņs neapveda, viņs īpasi ātrumu neizrādīja uz citu fonu, tikai izgājienos 1pret1. Māris nekad nebija līderis un nekad nebūtu bijis. viņs ir uzbrukumu noslēdzējs, nekas vairāk. viņs nevar apvest 3 spēlētājus un uzsist labi. dažreiz tas sanāk visiem, viņam arī reizes 3-5 sanāca. bet Marians tā spēlēja visu savu karjeru. viņs bija līderis un izņemot uzbrukumu noslēgumus viņs varēja arīradītu tos. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Koļinko. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Stepanova, Latvija netiktu uz Euro2004 bez neviena! nekad Latvijā nebija izteikta līdera. Mārim golus dāvināja, viņam radīja momentus, viss, kas viņam bija jādara bija jānoved moments līdz golam. ko viņs arī protams darīja. bet ja viņa vietā būtu Marians viņs to darītu nesliktāk. Māris nekad un nekur mūs neizveda. vai arī Jūs esat tik akli, ka domājat, ka visus tos momentus, kuros Māris guva vārtus viņs pats arī izveidoja? atverat acis. to, ko Latvija paveica 2003/2004 gados bija tikai un vienīgi komandas darbs. ne viena izteikta spēlētāja. kur nu vēl Māra.
visu cieņu Mārim, bet salīdzināt ar Marianu nevar. Marians ir futbolists, Māris ir amatieris salīdzinājumā ar viņu.
, 2009-04-05 11:20, pirms 16 gadiem
Viennozīmīgi visu laiku labākais Latvijas futolists.Visu cieņu, žēl ka karjeras beigas sanāca tādas-nekādas.Jauniem būs no kā mācīties!
, 2009-04-05 11:20, pirms 16 gadiem
tā teikt - leģenda, man ta patik ka vins speleja! zel ka traumas bija!
, 2009-04-05 11:22, pirms 16 gadiem
saprotu ka Māris pirmajā vietā ir jaunākai paaudzei, kuri nav redzējuši kā Pahars spēlē, viss ok. tāpat vecākiem labākais varbūt ir Starkovs. nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas. arī Māris ir labs, priekš Latvijas pat lielisks futbolsits, bet Marians tomēr cits līmenis. katrs savu līmeni ir pierādījis, un katrs tur arī spēlēja un tie līmeņi ir atšķirīgi. un galvenā atšķirība man liekas raksturā. kamēr viens izsitās uz augšu un izkaroja savu vietu ilgā laikā, tikmēr otrs tiek nu tur kur sanāk ..

ps - cerams Paharam būs arī pelnīts atvadu mačs.
, 2009-04-05 11:23, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja:
Nu, divi goli Māra kontā arī ir augstākā pilotāža. Gols pret ungāriem Rīgā, kad no sava laukuma puses aizskrēja un piesmēja četrus maģārus, gk ieskaitot. Kā arī tas gols Kasiljasam. Bet nu Māris ātri uzplaiksnīja un arī ātri nodzisa.
, 2009-04-05 11:31, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nepiekrītu. salīdzināt Māri ar Marianu nevar nekādīgi. Marians spēlēja labi un stabili. viņs spēlēja vājā klubā spēcīga līgā un sita golus spēcīgām komandām. bet Māris ir vienas dienas putns un nekas vairāk. Mārim sanāca dažas izcili labas spēles. bet nevienu golu viņs neiesita īpasi lielisku. viņs tikai noslēdza uzbrukumus. viņs neapveda, viņs īpasi ātrumu neizrādīja uz citu fonu, tikai izgājienos 1pret1. Māris nekad nebija līderis un nekad nebūtu bijis. viņs ir uzbrukumu noslēdzējs, nekas vairāk. viņs nevar apvest 3 spēlētājus un uzsist labi. dažreiz tas sanāk visiem, viņam arī reizes 3-5 sanāca. bet Marians tā spēlēja visu savu karjeru. viņs bija līderis un izņemot uzbrukumu noslēgumus viņs varēja arīradītu tos. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Koļinko. Latvija netiktu uz Euro2004 bez Stepanova, Latvija netiktu uz Euro2004 bez neviena! nekad Latvijā nebija izteikta līdera. Mārim golus dāvināja, viņam radīja momentus, viss, kas viņam bija jādara bija jānoved moments līdz golam. ko viņs arī protams darīja. bet ja viņa vietā būtu Marians viņs to darītu nesliktāk. Māris nekad un nekur mūs neizveda. vai arī Jūs esat tik akli, ka domājat, ka visus tos momentus, kuros Māris guva vārtus viņs pats arī izveidoja? atverat acis. to, ko Latvija paveica 2003/2004 gados bija tikai un vienīgi komandas darbs. ne viena izteikta spēlētāja. kur nu vēl Māra.
visu cieņu Mārim, bet salīdzināt ar Marianu nevar. Marians ir futbolists, Māris ir amatieris salīdzinājumā ar viņu.
nez kas tad uzbruceejam ir jādara??? labaak lai nesit ieksaa, bet pagaida kad atksrien speletaaji kadi 2 vai 3 megjinaat shos apspelet un peec tam censties izrpinat bumbu gk caur kaajam?? lai tiaki butu skaisti?? GOLS paliek GOLS lai arii kads tas butu!
Maaris super speletajs, ok tagad neiet, nu un? varu sadereet, ka 2004 gadaa Maaris bija DIEVA lomaa, bet kaa neiet taa visi naski uz noliksanu.. Pahars protams fenomenaals speletaajs, nez kaa butu ja buutu moss piemeeram tagad MU ar ruuniju kopaa speleetu
Slēpts komentārs: Menti2002
, 2009-04-05 11:36, pirms 16 gadiem
Piedodiet un atvainojiet, bet kad viņš bija uz savā labākajā kondīcija man bija 13 gadi un nebiju futbola fanāts, bet tagad paskatoties uz šo video, kaut kas fantastisks tiešām izcils futbolists apvešanas manervi dažās vietās vnk fantastiski.... Nešaubos piekrist pāŗējiem tiešām izcils futbolists un laikam vienīgais tikai tāds Latvijas vēsturē un Latvijas futbolā...! Visu cieņu viņam... Un beigās tiešām skumji palika...
, 2009-04-05 11:37, pirms 16 gadiem
Visu cieņu
, 2009-04-05 11:40, pirms 16 gadiem
skautins rakstīja: nez kas tad uzbruceejam ir jādara??? labaak lai nesit ieksaa, bet pagaida kad atksrien speletaaji kadi 2 vai 3 megjinaat shos apspelet un peec tam censties izrpinat bumbu gk caur kaajam?? lai tiaki butu skaisti?? GOLS paliek GOLS lai arii kads tas butu!
Maaris super speletajs, ok tagad neiet, nu un? varu sadereet, ka 2004 gadaa Maaris bija DIEVA lomaa, bet kaa neiet taa visi naski uz noliksanu.. Pahars protams fenomenaals speletaajs, nez kaa butu ja buutu moss piemeeram tagad MU ar ruuniju kopaa speleetu
Vecais saņemies un padomā ar galvu Māris lai arī ir diezgan labs spēlētājs, bet Pahars bija leģēnda!!!
, 2009-04-05 11:41, pirms 16 gadiem
Menti2002 rakstīja: Ja kads no mums ir sacis futbolu skatities no EURO04 tad tas esi Tu!Kads limenis futbolam viisa pasaule bija 90 un kads ir no2002?Limenis aug visur un ari tepat Latvija?Varbut Maris paspideja tikkai kadu 1,5 sezonu,bet ko vins izdarija to nevar aizmirst,bet ko Pahars ir izdarijis Anglija to sen esmu aizmirsis un Latvijas izlase Pahars speleja ka amatieris!Un Maris vel liks par sevim runat!
Varbūt arī sāksi teikt, ka Pele neko neprot un neprata spēlēt, ka jebkurš sīkais tagad par viņu spēlē labāk? Futbols attīstās un mainās līdz nepazīšanai, bet vecos sasniegumus aizmirst un noniecināt nedrīkst.
Paharam neizdevās karjera Latvijas izlasē, bet izlase ir tāda lieta, kur ir jāsakrīt daudziem faktoriem. Ja Pahara ziedu laikos Latvijas izlase būtu tikpat stipra kā Euro04 kvalifikācijas ciklā...Bet tā nebija. Saproti, panākumi izlasē nav atkarīgi tikai no tevis paša, bet gan no visas izlases kopumā. Jā, Māris izlasi aizveda uz Portugāli. Milzīgs paldies par to, bet kā futbolists viņš tikai uz īsu, īsu brīdi pietuvojās Mariana līmenim. Uzplaiksnīja un nodzisa.
, 2009-04-05 11:42, pirms 16 gadiem
Lai arī Mariana zvaigžņu laikā es biju sīks perdelis, tagad skatoties šo video, man acīs raisās asaras, jo cilvēki viņu mīlēja un fanoja par viņu. Viņš bija EPL zvaigzne, dod Dievs vēl kādam latvietim tādus panākumus un meistarību kā Paharam.

Paldies, Marian...Savu valdīšanas laiku Tu atstrādāji par visiem 200%
, 2009-04-05 11:43, pirms 16 gadiem
Renciks rakstīja: Vecais saņemies un padomā ar galvu Māris lai arī ir diezgan labs spēlētājs, bet Pahars bija leģēnda!!!
Protams, nekada zinjā neapasaubu Paharu, par to jau arii nav runa!
Vnk kapec janoliek Maaris? un kaa tu vari teikt, ka vins ir diezgan labs speletajs? taa tu vari teikt par sanju no pagalma!
, 2009-04-05 11:53, pirms 16 gadiem
Domāju un ceru, ka Cauņam būs pa spēkam uzmirdzēt Anglijā Jā, varbūt ne tādā līmenī kā Pahars, bet tuvu tam
, 2009-04-05 11:54, pirms 16 gadiem
Varu piekrist ''skautins''
te nav ko salidzinat..
Maris uzreiz aizgaja uz Eiropu spelet. un tur ir lielaka shi konkurence un negaja tik labi varbut ka veletos visi..
Bet Pahars aizgaja uz angliju, tika samera laba, ne ljoti stipra kluba un speleja lieliski..
Bet nekur nav teikts kad ja Maris speletu Southampton vins neiesistu tik pat daudz.. Jus te tagad droshi varetu abus vinjus salidzinat ja Maris ari butu spelejis Southampton .. Bet nav ko lieki vienu noniecinat un otru slavināt.. Mes neviens te, kas šos krutos komentarus raktam neesam ne Druscinjas tik labi ka Verpakovskis vai Paharas.. Jalepojas ar to kas ir.. Varu deret kad Maris guva vartus portugale nevienam nebija doma galva ka Maris slikti spele un Pahars par vinju ir labaks.. Ta ka labak visi komentejiet video nevis kaut ko salidzinat..
, 2009-04-05 11:56, pirms 16 gadiem
Respect čalim. Zel Tikai Par Tām Traumām. Velu Visu To Labako.
, 2009-04-05 11:59, pirms 16 gadiem
emacionals video,bet loti labs.zel ka nav mums vairs tada limenja speletaju.gan jau kadreiz bus.
, 2009-04-05 12:04, pirms 16 gadiem
interesanti ka Latvijas izlesē viņš nebija tik spilgta personība, laikam jau vajag labus partnerus lai varētu darīt brīnumus uz laukumu! [nenolieku Latvijas izlases spēlētājus, bet ...... ]

* Latvia 69 games 15 goals
, 2009-04-05 12:16, pirms 16 gadiem
Nu ko Jūs uzreiz sākat salīdzināt, kurš labāks Pahars vai Māris vai vēl kāds!!! Te ir video par Paharu un tā vietā lai tur salīdzinātu vai noliktu vienu vai otru spēlētāju, labāk būtu priecāties un apzināties, ka mums vispār ir tāds spēlētājs kā Pahars.

Vismaz man ir ļoti žēl, ka tajos laikos, kad viņš tā spēlēja, es par futbolu tā neinteresējos

Tiešām būtu jāiziet uz spēli, kad būs Skonot stadionā Jūrmala, lai vēl redzētu viņu laukumā.
, 2009-04-05 12:20, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Īstenībā jau par nevienu nevar teikt, ka viņš ir vislabākais, bet TOP3 arī varētu būt Pahars, Verpakovskis, Vitja? (kopš neatkarības atgūšanas)
eu sīci, ko tu esi sapīpējies? Kāpēc nevar teikt, ka Pahars ir labākais? Atver acis un paskaties uz faktiem. Salīdzini spēlētāju CV un ja tad tev vēl nav skaidrs, kurš ir labākais, tad tev vajag speciālista palīdzību
, 2009-04-05 12:21, pirms 16 gadiem
siruan rakstīja: Jā, tie tik bija laiki, kad mazais cinītis no Latvijas gāza LIELUS vezumus pašā Anglijas premjerlīgā Daudzi vārti augstāka pasaules klase Un pasakiet, kuram vēl no Latvijas futbolistiem vēl ir taisītas tādas atvadas, aizejot prom no kluba , un pie tam kur --> futbola dzimtenē. Tas jau vien nozīmē, cik fani viņu mīlēja un cienīja

Viennozīmīgi Latvijas futbola leģenda, tikai tās traumas...

p.s. paldies par video, tiešām interesanti bija apskatīties
Mišam Zemļinskim, bija līdzīgas atvadas Skonto stadionā. Pats biju klāt, jā protams tas nav tas līmenis, bet priekš Latvijas, viņš guva daudzu futbola līdzjūtēju atzinību!!!
, 2009-04-05 12:23, pirms 16 gadiem
a kā Marians dabūja tik šausmīgu traumu un kas viņam bija pa traumu??? Varbūt kāds zin.... vnk interesē, jo kad viņš kapāja arī es vēl biju sīks perdelis, tāpēc nezinu!!!
A vispār viņš tagad Latvijā dzīvo?