Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"AC Milan" interesējas par Aršavinu

"AC Milan" interesējas par Aršavinu
Andrejs Aršavins
Foto:AP

Itāļu sporta laikraksts "La gazetta dello sport" ziņo, ka Itālijas futbola klubs "AC Milan" interesējas par Sanktpēterburgas "Zenit" uzbrucēju Andreju Aršavinu.

Kā ziņo laikraksts, pirms pāris dienām notikusi "AC Milan" pārstāvju tikšanās ar Denisu Lahteru, kas ir Krievijas izlases futbolista aģents.

Andrejs Aršavins ir nolēmis pamest Sanktpēterburgu jau šoziem, tāpēc par spēlētāju interesējas vairāki klubi. Bez "AC Milan" par Krievijas labāko spēlētāju, kas vakar ieguva sesto vietu balsojumā par "France Football" balvu- "Zelta Bumbu", interesējas arī citi itāļu klubi, to skaitā "AC Milan" galvenais sāncensis "Inter" un Turīnas "Juventus".

Atgādināsim, ka jau šajā vasarā dažādu Eiropas klubu interese par spēlētāju bija visnotaļ liela, bet uzbrucējs tomēr palika Krievijā.

Izmantotie resursi:
gazzetta.it

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 18:45, pirms 16 gadiem
arwavin to ir pelnijis,laj vejsac.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 18:53, pirms 16 gadiem
nav par jaunu tajā pensionāru biedrībā!

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 18:58, pirms 16 gadiem
Aršavins: "Spēlēšu tikai EPL Top 4 klubā", "Bayern ir mans sapnis" utt. Paliksi vien savā Zenitā
Slēpts komentārs: ÜBERNAZIONALE

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 19:02, pirms 16 gadiem
alexy, kāds Bayern?

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:05, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: alexy, kāds Bayern?
Aršavins iepriekš bija bieži izrunājies par Bayern Redz, ka čalim sapņi pārāk augsti

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:05, pirms 16 gadiem
alexy rakstīja: Aršavins: "Spēlēšu tikai EPL Top 4 klubā", "Bayern ir mans sapnis" utt. Paliksi vien savā Zenitā
Alexy kāds Zenit?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 19:06, pirms 16 gadiem
viņs diezgan skaidri pateica spēle pret RM ir pēdējā vairāk viņš vienkārši nejies laukumā!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:06, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: Alexy kāds Zenit?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:07, pirms 16 gadiem
Nezinu kapēc bet kkā nenormāli besī šitas čalīts. Nav pamatojuma vnk nepatīk un viss.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:09, pirms 16 gadiem
Aršavinam piestavētu Juve!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:12, pirms 16 gadiem
ozy666 rakstīja: Nezinu kapēc bet kkā nenormāli besī šitas čalīts. Nav pamatojuma vnk nepatīk un viss.
normāls pamatojums!

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:16, pirms 16 gadiem
vispār skatos sāgas atkal būs modē
football.ua: Интер готовит контракт для Роналду - football.ua
nez ko pats Mourinjo domā!

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:20, pirms 16 gadiem
Aršavins tēlo Berbu.

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:23, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Nafiga Aršavins grib pamest Zenit? Zenit uzvar Uefa Kausā, Uefa Super Kausā ( pret MU ), bet vēl viņš grib aiziet. Man šķiet ka džekam sakāpis galvā.
džeks ir pāraudzi Krievijas premjerlīgu viņs grib kādā Eiropas top klubā un čempionātā uzspēlēt!

P.S. Sakāpis galvā

     [+] [-]

, 2008-12-03 19:26, pirms 16 gadiem
->refresh, nu pasaki, tev nav tā ka kāds cilvēks nepatīk un tur neko nevar izdarīt.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:28, pirms 16 gadiem
ozy666 rakstīja: ->refresh, nu pasaki, tev nav tā ka kāds cilvēks nepatīk un tur neko nevar izdarīt.
es jau neko tev nepārmetu protams,ka ir!vienkārši labi uzrakstiji

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 19:35, pirms 16 gadiem
Caur tel. grūti(neesmu pieradis) normāli uzrakstīt savu domu p.s. Atkal kko samurgoju

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 20:07, pirms 16 gadiem
Arshavins uz AC nepāries viņš atkal prasīs 40 ļimonus ar kapeikām , bet Milan nav stulbi viņi par tādu naudu pat beigās izdomāja neņemt Adebayor kas bija viņu vasaras prioritāte

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 20:33, pirms 16 gadiem
ÜBERNAZIONALE rakstīja: Nafiga Aršavins grib pamest Zenit? Zenit uzvar Uefa Kausā, Uefa Super Kausā ( pret MU ), bet vēl viņš grib aiziet. Man šķiet ka džekam sakāpis galvā.
man liekas, ka ja viņs grib pamest tādu klubu, kas uzvar tik daudz, tad tiesi viņam nav sakāpis galvā. bet tas ir tikai mans viedoklis

Arsavins + Juve būtu ideāli... vienkārsi ideāli... zinot to, kā sis spēlētājs var nospēlē jebkurā pozīcijā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 22:31, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: viņs diezgan skaidri pateica spēle pret RM ir pēdējā vairāk viņš vienkārši nejies laukumā!
Sakāpis, ne? Nu nav viņš superzvaigzne un var pūsties cik grib. Vispirms lai uzspēlē kādā no vidusmēra klubiem, tad var domāt tālāk.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 22:35, pirms 16 gadiem
nepareizi Tu runā Barca7. ja viņs nebūtu superzvaigzne, par viņu nesolītu 20 miljonus. ja viņs nebūtu superzvaigzne, viņs neizvilktu Krievijas izlase tik tālu Euro. ja viņs nebūtu spuerzvaigzne, viņs netiktu 6. vietā Eiropas labāko spēlētāju vidū. un galu galā, vai tad futbolistam jābūt superzvaigznei? sis vārds vairāk der aktieriem, dziedātājiem utt.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 22:39, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nepareizi Tu runā Barca7. ja viņs nebūtu superzvaigzne, par viņu nesolītu 20 miljonus. ja viņs nebūtu superzvaigzne, viņs neizvilktu Krievijas izlase tik tālu Euro. ja viņs nebūtu spuerzvaigzne, viņs netiktu 6. vietā Eiropas labāko spēlētāju vidū. un galu galā, vai tad futbolistam jābūt superzvaigznei? sis vārds vairāk der aktieriem, dziedātājiem utt.
Nav viņš tādas naudas vērts. Būtu vismaz šajā sezonā kaut starp rez. snaiperiem. Manuprāt viņš to savu popularitāti ieguva par savām preses pīlēm. Euro bronzu ieguva Gūss un Krievijas izlase. Aršavins spēlēja labi, bet nu nezinu... Vispirms lai uzspēlē kādā ne no stiprajām komandām un pierāda sevi. Gribēt jau var daudz ko. Un arī neticu, ka Milāna viņu pirks.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 22:46, pirms 16 gadiem
nepiekrītu diemžēl.
Zenit bija diezgan vājs klubs, kad viņs sāka tajā spēlēt. kā arī tajā, ko Zenit ir sasniegusi būtiska daļa ir Arsam. un ja Tu runā par to, ka viņam vajadzētu uzspēlēt vājā klubā... es domāju kļūt par labāko stipra kluba spēlētāju no nulles ir daudz grūtāk, nekā kļūt par tādu pat vājā klubā. tici man, viņs spēlēja vājā klubā un so vājo klubu pataisīja par stipru. tas pats ar Krievijas izlasi.
un par to bombardieru sarakstu, laikam Tu neesi īpasi redzējis Arsavina spēli, ja tā saki. te daudz tādu. jo Arsasvins nekad nespēlē, kā uzbrucējs! nekad. ta, kā par so bombardierismu viņam piesieties nevar.
un par to vai ir viņs vērts. es domāju, ka tie, kas sola par viņu tik daudz zina labāk, vai ir viņs tā vērts vai nav. un viņs ir pat vairāk vērts. pasaki, kus vēl pēdējā laikā, ko tādu or paveicis? nu es domāju, ir bijis vilcējs Zenītā, Krievijā utt. vienkārsi vilcējs. nav daudz sodien uzbrucēju, kas ir 20 miljonu vērti, ja tā reāli padomā. bet ja ir, tad Andrejs ir viens no tiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 22:51, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nepiekrītu diemžēl.
Zenit bija diezgan vājs klubs, kad viņs sāka tajā spēlēt. kā arī tajā, ko Zenit ir sasniegusi būtiska daļa ir Arsam. un ja Tu runā par to, ka viņam vajadzētu uzspēlēt vājā klubā... es domāju kļūt par labāko stipra kluba spēlētāju no nulles ir daudz grūtāk, nekā kļūt par tādu pat vājā klubā. tici man, viņs spēlēja vājā klubā un so vājo klubu pataisīja par stipru. tas pats ar Krievijas izlasi.
un par to bombardieru sarakstu, laikam Tu neesi īpasi redzējis Arsavina spēli, ja tā saki. te daudz tādu. jo Arsasvins nekad nespēlē, kā uzbrucējs! nekad. ta, kā par so bombardierismu viņam piesieties nevar.
un par to vai ir viņs vērts. es domāju, ka tie, kas sola par viņu tik daudz zina labāk, vai ir viņs tā vērts vai nav. un viņs ir pat vairāk vērts. pasaki, kus vēl pēdējā laikā, ko tādu or paveicis? nu es domāju, ir bijis vilcējs Zenītā, Krievijā utt. vienkārsi vilcējs. nav daudz sodien uzbrucēju, kas ir 20 miljonu vērti, ja tā reāli padomā. bet ja ir, tad Andrejs ir viens no tiem.
Nezinu... nav slikts, bet brīžiem pats no sevis uztaisa kādu iedomīgu tipiņu . Nav jau garantija, vai viņš spēs tajā lielajā klubā tāpat spēlēt. Priekšā viņam jau ir daudz izcilu spēlētāju, jebkurā grandā. Diez kāpēc Barcelona viņam piedāvāja 20 ļimonus. Ko viņš tur darītu, I don't know.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 23:05, pirms 16 gadiem
un ko Barsā dara Anrī? Gļebs? dzirdi kautko par viņiem? Anrī spēlē tik slikti, kā nekad. par Gļebu nekā nedzird. un es domāju, ka tādam spēlētājam, kā Arsavins vieta tādā komandā, kā Barsa būs vienmēr. tici man. ja jau pat 20 miljonus deva...
katrā grandā izcili spēlētāji prieksā. pat Ronaldinjo nevarēja tik viegli iejusties Milānā un bija aiz muguras visiem.
iedomīgu tipiņu var pataisīt no jebkura. un kāda starpība? tik un tā tu viņu nepazīsti un no intervijas nesapratīsi, kāds viņs ir. turklāt, kādas intervijas mēs lasam? katrā kas cits. un vispār, ko viņs tādu ir izdarījis, ka viņs ir iedomīgs tipiņs? ja par Ronaldu nevar teikt, ka viņs ir iedomīgs, tad par Arsavinu VAJAG. laikam tāpēc, ka Ronaldu nepiedzima Krievijā.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 23:27, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: un ko Barsā dara Anrī? Gļebs? dzirdi kautko par viņiem? Anrī spēlē tik slikti, kā nekad. par Gļebu nekā nedzird. un es domāju, ka tādam spēlētājam, kā Arsavins vieta tādā komandā, kā Barsa būs vienmēr. tici man. ja jau pat 20 miljonus deva...
katrā grandā izcili spēlētāji prieksā. pat Ronaldinjo nevarēja tik viegli iejusties Milānā un bija aiz muguras visiem.
iedomīgu tipiņu var pataisīt no jebkura. un kāda starpība? tik un tā tu viņu nepazīsti un no intervijas nesapratīsi, kāds viņs ir. turklāt, kādas intervijas mēs lasam? katrā kas cits. un vispār, ko viņs tādu ir izdarījis, ka viņs ir iedomīgs tipiņs? ja par Ronaldu nevar teikt, ka viņs ir iedomīgs, tad par Arsavinu VAJAG. laikam tāpēc, ka Ronaldu nepiedzima Krievijā.
Domāju, ka Henry un Hleb dod lielāku sniegumu, nekā dotu Aršavins. Nevajag viņu. Kāds tam būtu iemesls? FCB spēlē Eto, Messi, Henry, Bojans, šad un tad jaunie spēlētāji, Gudijs var uzbrukumā uzspēlēt, ja vajag.

Ronaldinju ļoti labi jau savā 1. spēlē pierādīja sevi. Ilgu laiku nevarēja gūt vārtus, bija dažas neveismīgas spēles, bet tagad viņš ir komandas līderis un kodols.

Aršaviks iedomīgs tādā ziņā, kad viņš jau pārāk sacerējies uz tiem Anglijas TOP 4 klubiem, gribot nezin cik tur citronus utt. Daudzi jau domā, ka tā vienkārši bija/ir ''Zvaigžņu slimība'' piemetusies viņam. Tā jau Aršavinam piedāvāja tos 20 milj., bet ja tos neņem pretīm, tad jau nu galīgi... Ronaldu jau ir iedomīgs pats par sevi..

  +1 [+] [-]

, 2008-12-04 00:35, pirms 16 gadiem
nu domāt var daudz ko. pierādīt to nevar neviens, jo Arsavins nepārgāja uz barsu.
un vēlreiz - Arsavins nav uzbrucējs. nevajag viņu salīdzināt ar uzbrucējiem.

Ronaldinjo bija diezgan palielas problēmas. netikai neiesisto vārtu dēļ, bet tādēļ, ka vienkārsi nevarēja sevi apliecināt. neizmantoja iespējas. nevarēja ieiet komandā. tas ir tikai normāli. reti gadās, ka spēlētājs pāriet uz citu klubu un uzreiz spēlē spīdosi.

uuuj... pirmkārt, nejau Andrejam tos 20 miljonus piedāvāja. otrkārt, Tu domā viņam Zenītā maz maksā? nez, kur viņam maksātu vairāk nekā Zenītā... iespējams tikai Spartakā vai CSKA. nekur citur. ta kā nevajag 20 miljonus piegāzt Arsavinam. Jūs pasi padarat viņu par iedomīgu dodot viņam tos 20 miljonus. bet nejau viņam tie iet, bet klubam. un nejau viņs no tiem atteicās, bet klubs...
kurs gan netēmē uz TOP4? es domāju Arsavinam tiesi tādā klubā ir nākotne. viņs ir pelnījis un apliecinājis sevi. viņs mierīgi spētu būt līdersi arī Anglijā. nekāda zvaigžņu slimība ta nav, ka viņs tēmē uz TOP4 Premjerlīgas klubuiem - tas reāli ir viņa līmenis.
nekādu zvaigžņu slimību te esaskatu... viņs neizsakās stulbi, bet gan tā, kā tas ir. viņs nemēģina grābt milijonus. es saprastu, ja viņam būtu piedāvājumi no visiem klubiem un viņs atteiktu katru, tad varētu teikt, ka viņs spēlē pa naudu. jo cik maksā Krievijā tik nemaksā nekur. bet seit ir otrādi. tā kā sie nīdēji iebrauc ritīgās auzās.
cik atceros, tad Arsavins pats prasīja Zenītu samazināt savu summu. tas liecina par zvaigžņu slimību? man liekas par pretējo. un tādu spēlētāju mūsdienās ir maz, bet lūk slimais un iedomīgais Arsavins ir no tiem. tā kā padomājiet pirms runājiet.

     [+] [-]

, 2008-12-04 01:06, pirms 16 gadiem
termometrs rakstīja: nu domāt var daudz ko. pierādīt to nevar neviens, jo Arsavins nepārgāja uz barsu.
un vēlreiz - Arsavins nav uzbrucējs. nevajag viņu salīdzināt ar uzbrucējiem.

Ronaldinjo bija diezgan palielas problēmas. netikai neiesisto vārtu dēļ, bet tādēļ, ka vienkārsi nevarēja sevi apliecināt. neizmantoja iespējas. nevarēja ieiet komandā. tas ir tikai normāli. reti gadās, ka spēlētājs pāriet uz citu klubu un uzreiz spēlē spīdosi.

uuuj... pirmkārt, nejau Andrejam tos 20 miljonus piedāvāja. otrkārt, Tu domā viņam Zenītā maz maksā? nez, kur viņam maksātu vairāk nekā Zenītā... iespējams tikai Spartakā vai CSKA. nekur citur. ta kā nevajag 20 miljonus piegāzt Arsavinam. Jūs pasi padarat viņu par iedomīgu dodot viņam tos 20 miljonus. bet nejau viņam tie iet, bet klubam. un nejau viņs no tiem atteicās, bet klubs...
kurs gan netēmē uz TOP4? es domāju Arsavinam tiesi tādā klubā ir nākotne. viņs ir pelnījis un apliecinājis sevi. viņs mierīgi spētu būt līdersi arī Anglijā. nekāda zvaigžņu slimība ta nav, ka viņs tēmē uz TOP4 Premjerlīgas klubuiem - tas reāli ir viņa līmenis.
nekādu zvaigžņu slimību te esaskatu... viņs neizsakās stulbi, bet gan tā, kā tas ir. viņs nemēģina grābt milijonus. es saprastu, ja viņam būtu piedāvājumi no visiem klubiem un viņs atteiktu katru, tad varētu teikt, ka viņs spēlē pa naudu. jo cik maksā Krievijā tik nemaksā nekur. bet seit ir otrādi. tā kā sie nīdēji iebrauc ritīgās auzās.
cik atceros, tad Arsavins pats prasīja Zenītu samazināt savu summu. tas liecina par zvaigžņu slimību? man liekas par pretējo. un tādu spēlētāju mūsdienās ir maz, bet lūk slimais un iedomīgais Arsavins ir no tiem. tā kā padomājiet pirms runājiet.
Skaidrs, ka klubam naudiņa, bet nebūtu viņš starp līderiem. Ja klubi tā domātu, tad sen viņu paķertu komandā, bet tā nopietni nekas nav bijis. Tas pats vecais labais Zeņit.Viņš jau atteica vairākiem labiem klubiem, kur patiešām labi spēlētu, varētu izcelties, bet vajag grandu. Uz kurieni viņš no Zenīta aizies, ja vispār aizies? Tāds ir jautājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-04 19:41, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Skaidrs, ka klubam naudiņa, bet nebūtu viņš starp līderiem. Ja klubi tā domātu, tad sen viņu paķertu komandā, bet tā nopietni nekas nav bijis. Tas pats vecais labais Zeņit.Viņš jau atteica vairākiem labiem klubiem, kur patiešām labi spēlētu, varētu izcelties, bet vajag grandu. Uz kurieni viņš no Zenīta aizies, ja vispār aizies? Tāds ir jautājums.
redzi, atkal. nejau viņs izdomāja neiet. viņs pats izsakās, ka ja būtu iespēja, 100% viņs būtu jau prom no Zenīta. klubs viņu nelaiž. tas ir diezgan saprotmi, jo viņs ir labākais. bet nu, nevajag jaukt Arsavinu kluba problēmās un vainot par to Arsavinu. viņu nelaiž nevis viņs atsaka. viņs neatsaka. un ja reāli viņam būtu iespēja viņs arī aizietu.