Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" iegādājas divus serbu talantus

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester United" iegādājas divus serbu talantus
Alekss Fergusons
Foto: AP

Transfēru logs tikai nupat atvēries, taču jau ir pirmie vērā ņemamie darījumi. "Manchester United" pievienojušies divi jaunie serbu talanti - Torans Tošičs un Adems Ļjajičs. Ir arī vēl citi transfēru jaunumi.

Lielākais darījums, protams, ir Lasanas Diarā pāriešana no "Portsmouth" uz Madrides "Real" par 20 miljoniem sterliņu mārciņu, taču par šo darījumu bija zināms jau agrāk, un 1. janvārī tika vienīgi nokārtotas formalitātes.

Arī par "United" vēlmi iegūt savā īpašumā abus serbu talantus runāja jau agrāk, taču tikai šodien mančestrieši šos futbolistus iegādājušies oficiāli. Abi nopirkti no Belgradas "Partizan" - darījuma summa netiek izpausta, taču ir informācija, ka par abiem spēlētājiem "United" šķirsies apmēram no 16.3 miljoniem mārciņu.

21 gadu vecais malējais uzbrūkošais pussargs Tošičs uzreiz ir pieteikts "United" sastāvā ar 14. numuru, bet 17 gadus vecais pussargs Ļjajičs pagaidām pieredzes gūšanai tiks izīrēts tam pašam Belgradas klubam un Mančestrā atgriezīsies tikai pirms 2009./2010. gada sezonas. Tošičs, kurš var spēlēt gan labā, gan kreisā pussarga pozīcijā, visticamāk būs papildus alternatīva kreisajā flangā. Uz šo vietu sastāvā jau konkurē pieredzējušais Raiens Gigss, portugāļu talants Nani, kā arī korejietis Dži Sun Parks.

Citu skaļu darījumu nav, taču uzmanības vērts fakts ir, ka Londonas "Chelsea" devusi atļauju "Manchester City" sākt pārrunas ar aristokrātu īpašumu Veinu Bridžu. "Chelsea" treneris Felipe Skolari gan atzinis, ka "Manchester City" piedāvājumam jābūt ļoti labam, lai Bridžs tiktu pārdots. Tiek minēta summa 12 miljonu sterliņu mārciņu apmērā. Bridžs "Chelsea" ieradās 2003. gadā, taču pēc Ešlija Koula pievienošanās klubam viņa spēles laiks strauji samazinājies.

Jāmin arī "Hull City" izrādīto interesi par "Liverpool" 25 gadus malējo pussargu Žermainu Penantu. Par Penantu interesējoties arī "Tottenham", "Wigan", "Stoke" un pat Madrides "Real".

Vēl viens darījums skāris Kaspara Gorkša pārstāvēto "QPR". Pārbaudes laiku izturējis islandiešu uzbrucējs Heidars Helgusons, kurš kopš novembra "QPR" uz īres tiesībām no Premjerlīgas kluba "Bolton" aizvadīja septiņas spēles, gūstot trīs vārtus. "QPR" treneri Paulo Souzu apmierinājis Helgusona sniegums, un klubs parakstījis līgumu ar Helgusonu - tādējādi islandietis tagad jau ir pilntiesīgs "QPR" īpašums.

Izmantotie resursi:
bbc.com

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 15:43, pirms 16 gadiem
Itkaa ja Chelsea paardot Bridge tad nopirks Zhirkovu!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 15:43, pirms 16 gadiem
Jāteic, ka neko daudz vinji nedos

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 15:44, pirms 16 gadiem
Penants beidzot tiks prom no komandas jo nav jēgas sēdēt dziļā rezervē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2009-01-02 15:49, pirms 16 gadiem
SAF: Nedomāju, ka mēs piedalīsiemies kādos darījumos.

Vot viltnieks!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-02 15:49, pirms 16 gadiem
nekko nepirksim
Slēpts komentārs: Andromeeds

 +11 [+] [-]

, 2009-01-02 15:52, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: SAF: Nedomāju, ka mēs piedalīsiemies kādos darījumos.

Vot viltnieks!
Par šitiem 2 serbiem jau vēl rudenī runāja, ka MU agri vai vēlu šos savāks.
Kaugan jāpiekrīt - klusu, klusu visu ņem un nokārto Fērgusons un MU.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 15:52, pirms 16 gadiem
Fergusons tads melis ir...teica,ka komanda neiepirksies

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 15:59, pirms 16 gadiem
Andromeeds rakstīja: Fergijs galīgi saspiedies nah tik daudz malējos pussargus vajag?! Turklāt, šitie čaļi vairāk pirmajā sezonā beņķi sildīs.
Gigss beigs karjeru -> paliks 3 nomināli kreisie malējie.
Izmēģinās Nani, Pārku un Tošiču kreisajā malā - 2 labākos paturēs, lieko pārdos.
Nu kaut kā tā

  +5 [+] [-]

, 2009-01-02 16:00, pirms 16 gadiem
Nez, gan jau, ka Gigsiju piekoļīs vēl kādu sezonu uzlaist, čalis centrā zem uzbrucējiem arī ne slikti izskatās

  +9 [+] [-]

, 2009-01-02 16:02, pirms 16 gadiem
Viņš vienmēr ir pārsteigumiem bagāts!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-02 16:03, pirms 16 gadiem
Andromeeds rakstīja: Fergijs galīgi saspiedies nah tik daudz malējos pussargus vajag?! Turklāt, šitie čaļi vairāk pirmajā sezonā beņķi sildīs.
Pats neesi saspiedies? Giggs ilgi vairs nespeles , Nani United cienigu speli spej demonstret tikai epizotiski vel paliek Parks taka par launu jau nenaks ari Tosics

  +6 [+] [-]

, 2009-01-02 16:03, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Par šitiem 2 serbiem jau vēl rudenī runāja, ka MU agri vai vēlu šos savāks.
Kaugan jāpiekrīt - klusu, klusu visu ņem un nokārto Fērgusons un MU.
Jaa, dzirdeeju taas runas tad...
No otras puses, sad*rst medijiem, ka neko nepirks un peec tam pa kluso visu nokaartot, tas ir gudraakais solis! Labaak klusaa vientuliibaa, nekaa saceljot skalju breeku!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 16:05, pirms 16 gadiem
rezervists rakstīja: Pats neesi saspiedies? Giggs ilgi vairs nespeles , Nani United cienigu speli spej demonstret tikai epizotiski vel paliek Parks taka par launu jau nenaks ari Tosics
Nemīz mazais, Nani sasniegs labu līmeni, Parks ir labs backup wingers, Gigsiju sakoļīs, to pašu var teikt par Skoulzu. Ja vectētiņi var turēt līdzi 21 gadīgam džekam, tad tādu spēlētāju ar milzīgu pieredzi katrs trenerisgrib paturēt savās rindās pēc iespējas ilgāk.

     [+] [-]

, 2009-01-02 16:10, pirms 16 gadiem
Andromeeds rakstīja: Nemīz mazais, Nani sasniegs labu līmeni, Parks ir labs backup wingers, Gigsiju sakoļīs, to pašu var teikt par Skoulzu. Ja vectētiņi var turēt līdzi 21 gadīgam džekam, tad tādu spēlētāju ar milzīgu pieredzi katrs trenerisgrib paturēt savās rindās pēc iespējas ilgāk.
Nu man nav nekas pret Nani tiri normals dzeks bet vins nevar radit United cienigi spelei katra spele... a vispar Nani centrejumus esi redzejis??? vina centrejumi ir vienkarsi briesmigi labakaja gadijuma 1 no 15 aiziet uz to pusi kur vajadzetu a parejie galigi...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-02 16:15, pirms 16 gadiem
Andromeeds rakstīja: Fergijs galīgi saspiedies nah tik daudz malējos pussargus vajag?! Turklāt, šitie čaļi vairāk pirmajā sezonā beņķi sildīs.
rakstā jau rakstīts, ka tikai viens pieteikts MU sastāvā pagaidām........ un tas arī ir tikai normāli, ka nopērk jaunus 21, 17 gadīgus čaļus, kuri sēž rezervē, treniņos mēģina sevi pierādīt. Tas, ka viņus nopērk tāds klubs kā MU nenozīmē, ka nu tik būs pamata špīleri uzreiz. Saspiedies te noteikti neviens nav.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 16:17, pirms 16 gadiem
graic rakstīja: rakstā jau rakstīts, ka tikai viens pieteikts MU sastāvā pagaidām........ un tas arī ir tikai normāli, ka nopērk jaunus 21, 17 gadīgus čaļus, kuri sēž rezervē, treniņos mēģina sevi pierādīt. Tas, ka viņus nopērk tāds klubs kā MU nenozīmē, ka nu tik būs pamata špīleri uzreiz. Saspiedies te noteikti neviens nav.
Šitie čaļi par brangu piķi nopirkti, nav jau Rossi, ko par kapeikām paņēma vai Pikē. Ja jau tik daudz maksāja, tad jau rēķinās ar viņiem tagad uzreiz

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 16:26, pirms 16 gadiem
njaa tosics aizgaaja....jaacer ka man utd pratiis vinju izmantot..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 16:43, pirms 16 gadiem
apmēram 16.3 miljoniem mārciņu
apmeram 16 315 308 .. apmeram

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 16:50, pirms 16 gadiem
Beidzot! Jau labu laiku brieda šis darījums, prieks, ka veiksmīgi arī tika īstenots.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 17:00, pirms 16 gadiem
gribas uzzināt kas būs ar Aršavinu...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 17:41, pirms 16 gadiem
Andromeeds rakstīja: Šitie čaļi par brangu piķi nopirkti, nav jau Rossi, ko par kapeikām paņēma vai Pikē. Ja jau tik daudz maksāja, tad jau rēķinās ar viņiem tagad uzreiz
Es te seezu un pratoju, kapec tevi Sera vietaa nenem?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 18:04, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Beidzot! Jau labu laiku brieda šis darījums, prieks, ka veiksmīgi arī tika īstenots.
Tieši tā! Domāju, ka SAF lielā plauksta uz šo spēlētāju iegādi bija uzlikta jau labu laiku atpakaļ, darījums jau bija sarunāts un bija tikai jāsagaida transfēru logs! Tā jau tikai Real patīk darīties, ka pirms oficiāli atļautiem darījumiem paziņo ko viņi jau ir sarunājuši un ko obligāti šoreiz nopirks To, ka abi serbi ir MU interesēs un SAF viņus lenc bija zināms, un par lielu viltību to nenosaukt!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 18:47, pirms 16 gadiem
Nu labāk jau būtu bijuši angļu talanti, bet ir ok! Un Fergusons jau zin ko ņemt! Bekhemu izaudzinājis, Ronaldu!!! Iespejams pec gadiem šie serbi būs vieni no labākajiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 19:06, pirms 16 gadiem
Tosic vaards gadiijumaa nebija Zorans ?

Nu nekaads lielais pikjis gan nav samaksaats, kliist informaacija, ka uzreiz tiks samaksaati apmeeram 6m maarcinju un paareejais - kaa visai biezhi atkariigs no aizvadiito speelju un ieguuto kausu skaita

Ir ok, Ljacic palaidiis maajaas uz gadu, kas principaa ir pareizi...a Tosic principaa ir gatavs speeleet, vinjam jau ir 12 speeles Serbu lielajaa izlasee, taa kaa shaubu nav. Nedaudz pieradiis pie tempiem, valsts un buus viss kruta. Vinjsh ir labs, aatrs, tehnisks maleejais pussargs ar labu sitienu, kaa arii prot izpildiit standartsituaacijas. Mums tik tieshaam nodereetu, kaads labs stuura sitienu izpildiitaajs, kaa arii soda sitienu vispaar

Un vispaar esmu ljoti prieciigs par Tosic iegaadi, tas buus speeriens pa pakalju Nani, kuram beidzot varbuut pieleks, ka no vinja tiek gaidiits vairaak.

Ar Ljacic savukaart jaapagaida veel, tehnikas, protams, netruukst, bet shobriid vairaak aizraujas ar pretinieku apveshanu, tachu gan jau...

Un jaa, iesaku paskatiities youtube klipinjus, it sevishkji vienu par Tosic - ja ir interese.

Par City un Bridge - ljoti labs dariijums abaam puseem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-02 19:25, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Tieši tā! Domāju, ka SAF lielā plauksta uz šo spēlētāju iegādi bija uzlikta jau labu laiku atpakaļ, darījums jau bija sarunāts un bija tikai jāsagaida transfēru logs! Tā jau tikai Real patīk darīties, ka pirms oficiāli atļautiem darījumiem paziņo ko viņi jau ir sarunājuši un ko obligāti šoreiz nopirks To, ka abi serbi ir MU interesēs un SAF viņus lenc bija zināms, un par lielu viltību to nenosaukt!
Te viens video, ja ir interese:
youtube.com: YouTube - Zoran Tosic and Adem Ljajic: Partizan...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 19:42, pirms 16 gadiem
homersimpson rakstīja: Fērgijs zina, ko dara jāber ka Nani saņemsies, zinot ka ir konkurence.
Nani drīzāk ir nevis jāsaņemas, bet jāsavācas, jo viņš spēlē ar baigo entuziasmu, taču ārkārtīgi neproduktīvi:
*mēģina notamborēt 3 aizsargus vai sit pa vārtiem, kad vienkāršāk ir piespēlēt bumbu;
*brīvsitieni ļoti spēcīgi un ļoti neprecīzi;
*centrējumi vispār kur kurais..
Taču Nani ir atlētiskāks, un tā ir viņa priekšrocība. Ja novērstu šos trūkumus, tad būtu lielisks futbolists...

Ja Tošičs būs apdomīgāks, t.i. zinās, kad piespēlēt, kad mēģināt apvest pretinieku, tad izkonkurēs portugāli, jo pašlaik Nani pakāš bumbu pārāk bieži.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 19:55, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Te viens video, ja ir interese:
http://www.youtube.com/watch?v=oH0XFSDPzzs&feature=related
Protams interesē, paldies Tosičam kreisā kāja fantastiska, jā'domā, ka arī labā nav domāta tikai staigāšanai Tieši tas kas brīžiem pietrūkst ļoti MU! Bet, nu kā iejutīsies EPL un MU, pareizāk sakot cik laika aizņems, redzēsim! Šajā jautājumā prognozēt kaut ko ir grūti, ja jau pat Berbatovs tik ilgi nespēj iejusties komandā!

march 2k

Nani man kaut kā ļoti atgādina CR pašā sākumā MU sastāvā! Bet šeit ir viena būtiska nianse! MU tajā laikā bija jaunas komandas sastāva attīstības stadijā, līdz ar to CR ieguva regulāru spēles laiku un tas ir ļoti būtiski attīstībai! Nani varbūt izdomāja, ka ar viņu būs tāpat, tādēļ reizēm atļaujas uz laukuma pārāk daudz, pārāk daudz grib izdarīt pats, bet tas kaitē komandai! No vienas puses, tajā īsajā spēles laikā gribās izdarīt visu, bet no otras, pārāk biežas situācijas kad Nani ņem spēli uz sevi kad partneris ir labākā pozīcijā! Jā, arī centrējumu kvalitāte ir zema, kas ir ļoti dīvaini!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-02 20:48, pirms 16 gadiem
ABa,
Manuprāt, pārmaiņas midā pašlaik ir lielākas nekā bija tolaik. Tad no fantastiskā četrinieka bija aizgājis tikai Bekhems (uz Real), viņu pārmaiņus aizstāja Sulšērs un CR (kurš vispār bija pirkts ar domu kā Beka aizstājējs ilgtermiņā), taču palika Gigss, Kīns un Skoulzs. Šobrīd ir aktuāls jautājums, kurš aizstās Gigsu un Skoulzu. Tāpēc domāju, ka Nani tagad nav sliktākā pozīcijā nekā CR karjeras sākumā.
Ja par tēmu Nani un CR, tad viņus bieži salīdzina, tāpēc ka jauni un tāpēc, ka portugāļi. Taču man izskatās, ka CR spēle bija produktīvāka.
Taisnība, Nani ļoti cenšas uzņemties iniciatīvu, taču ir jautājums - vai vajag to darīt, ja nav rezultāta? Parasti pēc viņa gājieniem vai neprecīzajiem sitieniem bumba nonāk pie pretinieka. Tik daudz bumbas pazaudēt kā Nani, to vajag mācēt.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 21:06, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: ABa,
Manuprāt, pārmaiņas midā pašlaik ir lielākas nekā bija tolaik. Tad no fantastiskā četrinieka bija aizgājis tikai Bekhems (uz Real), viņu pārmaiņus aizstāja Sulšērs un CR (kurš vispār bija pirkts ar domu kā Beka aizstājējs ilgtermiņā), taču palika Gigss, Kīns un Skoulzs. Šobrīd ir aktuāls jautājums, kurš aizstās Gigsu un Skoulzu. Tāpēc domāju, ka Nani tagad nav sliktākā pozīcijā nekā CR karjeras sākumā.
Ja par tēmu Nani un CR, tad viņus bieži salīdzina, tāpēc ka jauni un tāpēc, ka portugāļi. Taču man izskatās, ka CR spēle bija produktīvāka.
Taisnība, Nani ļoti cenšas uzņemties iniciatīvu, taču ir jautājums - vai vajag to darīt, ja nav rezultāta? Parasti pēc viņa gājieniem vai neprecīzajiem sitieniem bumba nonāk pie pretinieka. Tik daudz bumbas pazaudēt kā Nani, to vajag mācēt.
Nē nu viss ok, bet Tu taču piekritīsi, ka CR bija regulāri MU sākumsastāvā, un tas neņemot vērā izaugsmes iespējas, bija arī drošība par savu vietu un nebija jānervozē par katru kļūdu! Es nekādā ziņā negribu attaisnot Nani spēli, jo no viņa tika un tiek gaidīts beidzot nobriedis komandas futbols! BET, man tikko ienāca prātā doma, varbūt Nani progresa bremzēšanās ir saistīta kaut kādā mērā ar SAF bijušā palīga- portugāļa (velns, kā var būt tik veca galva) aiziešanu uz izlasi???

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:22, pirms 16 gadiem
Vispaar pagaidaam komanda veel iisti nedarbojas, kaa labi noreguleets pulkstenis...un kaa viens no iemesliem, manupraat, ir tieshi Keirusha aizieshana - vinjsh ir ideaals trenera asistents, tachu laikam vinjam vienkaarshi nav lemts buut galvenajam...jo taa turpinot 2010. gada vasaraa Portugaales izlases futbolisti varees suukt kokchikus pludmalee, nevis speeleet pasaules chempii

  +2 [+] [-]

, 2009-01-02 21:28, pirms 16 gadiem
Piekrītu ELiam, ar Keiruša aiziešanu, iespējams, var skaidrot daudz ko, sākot jau ar Nani izaugsmes apstāšanos, beidzot, kā jau pieminēji, MU spēli, kura tā arī vēl joprojām nav tik pārliecinoša kā pagājušā sezonā.

     [+] [-]

, 2009-01-02 21:56, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Piekrītu ELiam, ar Keiruša aiziešanu, iespējams, var skaidrot daudz ko, sākot jau ar Nani izaugsmes apstāšanos, beidzot, kā jau pieminēji, MU spēli, kura tā arī vēl joprojām nav tik pārliecinoša kā pagājušā sezonā.
Nu re, atgādinājāt - Keirušs Mūsdienās sen vairs komandas panākumus nevar attiecināt tikai uz galveno treneri! Labs asistents ir zelta vērts un šajā sakarā ir atrodami daudzi zīmīgi piemēri, un ne tikai futbola spēlē! Keirušs ir izcils futbola speciālists, bet kā jau ELiam teica, ne visi ir spējīgi gūt panākumus arī kā galvenie! Keirušs aizgāja uz MReal ar Beku, bet atgriezās! Tagad ir Portugāles izlasē, un gribētu viņam tomēr novēlēt veiksmi! BET, ja tomēr nesanāks, cerams atgriezīsies atkal

  -2 [+] [-]

, 2009-01-02 22:23, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Nani drīzāk ir nevis jāsaņemas, bet jāsavācas, jo viņš spēlē ar baigo entuziasmu, taču ārkārtīgi neproduktīvi:
*mēģina notamborēt 3 aizsargus vai sit pa vārtiem, kad vienkāršāk ir piespēlēt bumbu;
*brīvsitieni ļoti spēcīgi un ļoti neprecīzi;
*centrējumi vispār kur kurais..
Taču Nani ir atlētiskāks, un tā ir viņa priekšrocība. Ja novērstu šos trūkumus, tad būtu lielisks futbolists...

Ja Tošičs būs apdomīgāks, t.i. zinās, kad piespēlēt, kad mēģināt apvest pretinieku, tad izkonkurēs portugāli, jo pašlaik Nani pakāš bumbu pārāk bieži.
Visam jau varētu piekrist, bet Nani un atlētisks? Cmon, viņu taču var lidināt aizsargi Viņš nav pārāk fiziski spēcīgs, tikai skriet prot divcīņās,itsevišķi gaisā viņš ir diezgan bezcerīgs

  +1 [+] [-]

, 2009-01-02 22:44, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Visam jau varētu piekrist, bet Nani un atlētisks? Cmon, viņu taču var lidināt aizsargi Viņš nav pārāk fiziski spēcīgs, tikai skriet prot divcīņās,itsevišķi gaisā viņš ir diezgan bezcerīgs
Doma bija "atlētiskāks nekā Tošičs" - jo Tošičam jau dzimtenē bija iesauka Bembijs, kas jau šo to liecina par viņa miesasbūvi

     [+] [-]

, 2009-01-02 23:07, pirms 16 gadiem
Nu es nezinu ko reinis uzskata par atlētisku futbolistu Nu nav jau visiem pussargiem jāizcīna bumbas gaisā ar tiešām atlētiskajiem aizsargiem! Tas protams ir pozitīvi ja to var izdarīt, bet ... laikam ne jau portugāļi reinis uzreiz metīs acīs Ballaku, un visu cieņu šim spēlētājam, bet nevar tak salīdzināt visus pēc vienas mērauklas!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-02 23:16, pirms 16 gadiem
Jo mazāk angļu - jo labāk

  +2 [+] [-]

, 2009-01-03 11:57, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Visam jau varētu piekrist, bet Nani un atlētisks? Cmon, viņu taču var lidināt aizsargi Viņš nav pārāk fiziski spēcīgs, tikai skriet prot divcīņās,itsevišķi gaisā viņš ir diezgan bezcerīgs
Tev tiešām grūti pasēdēt mierā, es te lasu kā vīri apspriež jaunumus, a te pēkšņi atkal Tu ar saviem domu graudiem, es pat saprotu, ka Tu dzen muļķi katrā otrā komentārā, Tev puika neapnīk? Laimīgu jauno gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-05 01:54, pirms 16 gadiem
ABa rakstīja: Nu es nezinu ko reinis uzskata par atlētisku futbolistu Nu nav jau visiem pussargiem jāizcīna bumbas gaisā ar tiešām atlētiskajiem aizsargiem! Tas protams ir pozitīvi ja to var izdarīt, bet ... laikam ne jau portugāļi reinis uzreiz metīs acīs Ballaku, un visu cieņu šim spēlētājam, bet nevar tak salīdzināt visus pēc vienas mērauklas!
Nejau tā tas ir domāts, vienkārši Nani tiešām nav tas atlētiskākais, nejau tieši gaisā, arī uz zemes, viegls, paīss Tā kautkā