Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Latvijas gada sportisti - Martins Dukurs un Ineta Radeviča

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvijas gada sportisti - Martins Dukurs un Ineta Radeviča
Ineta Radeviča
Foto: AFP/Scanpix

Par 2010. gada labākajiem Latvijas sportistiem ceturtdienas vakarā tika kronēti skeletonists Martins Dukurs un tāllēcēja Ineta Radeviča. Dukurs līdzjutēju balsojumā tika atzīts arī par populārāko sportistu.

Vankūveras olimpiskais vicečempions un Pasaules kausa ieguvējs Martins Dukurs konkurencē par gada labāko sportistu pārspēja savu brāli Tomasu, tenisistu Ernestu Gulbi, BMX riteņbraucēju Māri Štrombergu un lodes grūdēju Māri Urtānu. Martins šogad arī populārākais sportists, šajā kategorijā otrajā vietā atstājot Štrombergu un pludmales volejbolistu Mārtiņu Pļaviņu.

Tikmēr dāmu konkurencē nepārspēta palika Eiropas čempione un Latvijas rekordiste tāllēkšanā (6.92 m), Inteta Radeviča. Uz gada sportistes titulu vēl pretendēja arī Zoja Golubeva (dambrete), Anastasija Grigorjeva (grieķu romiešu cīņa), Jeļena Rubļevska (modernā pieccīņa) un tenisiste Anastasija Sevastova.

"Latvijas Gada balva sportā 2010"

NominācijaLaureāts (sporta veids)
Labākais sportistsMartins Dukurs (skeletons)
Labākā sportisteIneta Radeviča (tāllēkšana)
Labākais trenerisDainis Dukurs (skeletons)
Populārākais sportistsMartins Dukurs (skeletons)
Gada sporta skolotājsMāris Priedītis (Valmieras Valsts ģimnāzija)
Labākā komanda/ekipāžaAndris un Juris Šici (kamaniņu sports)
Labākā sporta spēļu komandaU-20 sieviešu basketbola izlase
Paraugs sportāIgors Vihrovs (vingrošana)
LTV specbalvaMartins un Tomass Dukuri (skeletons)
Mūža ieguldījums Latvijas sportāGunārs Jākobsons (sporta komentētājs)
Labākais paralimpietisGints Jonasts (loka šaušana)
Gada uzlecošā zvaigzneArtjoms Rudņevs (futbols)
Labākais tehnisko sporta veidu pārstāvisMaksims Bogdanovs (spīdvejs)
Gada sporta notikums LatvijāRīgas "Dinamo" iekļūst KHL "play off"
SOK balva par atbalstu Latvijas sportamLMT
Slēpts komentārs: NenadTrajkovic

 +10 [+] [-]

, 2010-12-24 00:47, pirms 14 gadiem
Apsveicu Inetu!!!
Runajot par strīda tematu:
Šī bija GADA balva. Šī 2010.GADA balva!
Visu cieņu Mārim, pazīstu viņu personīgi..bet nu, es esmu objektīvs.
Šis gads tomēr pieder Martinam! Olimpiskā sudraba medaļa - kāds darbs aiz tā stāv..kāda attīstība..tas ir apbrīnojami!!
PK balvas ir abiem! Šogad notika Ziemas spēles..šogad balvu saņem Martins - pelnīti, absolūti pelnīti!
2008.gadā mēs visi apsveicām Māri ar šīm balvām - pelnīti!!!
Katram ir savs gads, katram ir savi nopelni. Nav runa par to, cik/kādi konkurenti. Svarīgi ir ieguldītais darbs, atdeve savam sporta veidam, savai kaislībai!
Es no sirds apsveicu visus sportistus, kas godīgi, ar sirdi un dvēseli nododas savai kaislībai - Jūs visi esat pelnījuši balvas un mūsu(atbalstītāju) sirsnību un atbalstu!
Viegli ir kritizēt, nezinot daudz...te neviens nav jānosoda. Priecāsimies par šiem mūsu valsts vārda nesējiem un atbalstīsim viņus! Viņi ir mūsu lepnums! Viņiem mūsu atbalsts ir vajadzīgs! Viņi ir mūsējie!
Lai izdodas!! Cheers!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 00:50, pirms 14 gadiem
korben rakstīja: Zinot Māri, šī škrobe nav Mārim, bet līdzjūtējiem. Viņš ir paveicis to, kas nav bijis pa spēkam nevienam olimpisko sporta veidu sportistam Latvijā: 2x#1PČ, #1OC, #1PK, 2x#1NBL, #1EČ... tas viss jau 23 gadu vecumā.
Izdali atsevišķi Štromberga šī gada panākumus. Dukuram šogad ir arī EČ zelts, ko daudzi piemirst.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:50, pirms 14 gadiem
Sandis444! Georgs Kakls par Ger labāko sportistu atzīts 1.reizi (1998). Turklāt Vācijas ikgadējā aptaujā nepretendē futbolisti. Ja būtu pēdējie ietverti, tad katru gadu uzvarētu kāds futbolists. Konkurēt varētu tikai Šumahers un tenisisti. Tipa Bekers. Nevienā valstī,kur izskatītu arī futbolistus, ragavu braucēji, mazu ritenīšu un smieklīgu mocīšu braucēji nebūtu tuvumā topu kandidātiem.

     [+] [-]

, 2010-12-24 00:52, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar tevi, antiņ, parasti nekādas diskusijās cenšos neielaisties, taču šoreiz pajautāšu- Tev ir aptuvena nojauta cik uz planētas ir skeletonistu un cik Xeru? Painteresējies un tad sapratīsi kādā konkurencē MŠ ir labākais sportists!
P.S. Pirms komentē izlasi 2x ko komentē. Teksts sākas ar:'' JĀPIEKRĪT...."
Varbūt visi kopā rīt, ņemam ragavas un ejam uz skeletonu, tā teikt uztaisam tam Dukuram konkurenci ... .

     [+] [-]

, 2010-12-24 01:10, pirms 14 gadiem
Camelion rakstīja: Apsveicu Inetu!!!
Runajot par strīda tematu:
Šī bija GADA balva. Šī 2010.GADA balva!
Visu cieņu Mārim, pazīstu viņu personīgi..bet nu, es esmu objektīvs.
Šis gads tomēr pieder Martinam! Olimpiskā sudraba medaļa - kāds darbs aiz tā stāv..kāda attīstība..tas ir apbrīnojami!!
PK balvas ir abiem! Šogad notika Ziemas spēles..šogad balvu saņem Martins - pelnīti, absolūti pelnīti!
2008.gadā mēs visi apsveicām Māri ar šīm balvām - pelnīti!!!
Katram ir savs gads, katram ir savi nopelni. Nav runa par to, cik/kādi konkurenti. Svarīgi ir ieguldītais darbs, atdeve savam sporta veidam, savai kaislībai!
Es no sirds apsveicu visus sportistus, kas godīgi, ar sirdi un dvēseli nododas savai kaislībai - Jūs visi esat pelnījuši balvas un mūsu(atbalstītāju) sirsnību un atbalstu!
Viegli ir kritizēt, nezinot daudz...te neviens nav jānosoda. Priecāsimies par šiem mūsu valsts vārda nesējiem un atbalstīsim viņus! Viņi ir mūsu lepnums! Viņiem mūsu atbalsts ir vajadzīgs! Viņi ir mūsējie!
Lai izdodas!! Cheers!
Bet piekritīsi, Martinam ir arī superkamanas, kuras uzbūvējis Gada treneris, kuras pat apstrīd Vacija un co. Tātad liels nopelns ir kamanām, bet Māra Free agent ir vidēja, kuru 'Māris ir pacēlis ar savu darbu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 01:51, pirms 14 gadiem
Storm rakstīja: Savickis šodien pierādīja to, ka Irbem pilnībā ir taisnība (lai kā Dinamo to centās noliegt). "Dinamo" ir politisks projekts, kura patiesie mērķi pavisam nav saistīti ar sportu. Cerams, ka kādam atvēra acis/noņēma rozā brilles par RD kā tikai sporta projektu.
Nu pie d!rzas kas tas par projektu, es varu skatīties hoķi.....

  +5 [+] [-]

, 2010-12-24 01:56, pirms 14 gadiem
Par ko te šūmēties??? Ir tikai jāpriecājas, ka mums ir tik labi panākumi bijuši, ka tāds sportists kā Štrombergs neuzvar. Labāk jau būtu, ja mums viens cilvēks kkur būtu knapi kādu bronzu izcīnījis kkur un viss ja? Vai vispār jāapbalvo kā labākais kāds, kurš desmitniekā iekļuvis Vienīgais kur piekrītu ir tā LTV balva, ka to varēja iedot Štrombergam. Būtu tāds jauks žests - sak, neuztraucies tavus panākumus neviens nav palaidis garām vai aizmirsis, vienkārši šogad bija olimpiskais gads un izcils olimpietis konkurentos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-24 02:51, pirms 14 gadiem
Par Līgu Banku!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 03:33, pirms 14 gadiem
Inetai- jaaa (jo paarspeejaa muusu veelmes), bet Martinam shoreiz nee, jo tas bija kaasiens un pamatiigs, zaudeeta zelta medalja 8taa viraazhaa!
Tad braalji Shici (nebuut nav mani favoriiti), sho medalj izkapaaja, liidz ar to liekami augstaak!

     [+] [-]

, 2010-12-24 07:50, pirms 14 gadiem
Pelniiti

     [+] [-]

, 2010-12-24 09:00, pirms 14 gadiem
pilniibaa piekriitu

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 09:38, pirms 14 gadiem
Gulbis-LV No 1- Pasaules mērogā,atpazīstamībā,TV auditorijā.
% absolūti pirmais
ja skataas cik pasaulē...tenisistu-un 24 no miljoniem...

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:01, pirms 14 gadiem
Visumā atzīstams pasākums. Šogad bija jūtams, ka pie organizēšanas piestrādājuši cilvēki ar atbilstošām zināšanām. Man patika, ka pie apbalvošanas tika aicināti no sporta ļoti tālu stāvoši cilvēki. Tas, varbūt, rosinās arī viņus pievērsties vismaz līdzjušanai. Bija dažas, manuprāt, amizantas lietas: Kā tas Dinamo vadītājs atklāti lien un ir gatavs laizīt ... arī Zatleram. Bet čekistiem tas asinīs. Man šķita, ka Dinamo spēle ar kanādiešiem bija nozīmīgāks pasākums par kautkādu SKA uzvaru. Arī tas, ka sportisti iepriekš zin, kurš ko saņems nedaudz noplicina pasākumu ( Štrombergs ar visu savu ķermeni rādīja televīzijā, ka ir garlaicīgi. Kad diktors paziņoja par atšķirību arī skatītāju balsojumā, sašļuka pavisam ). Vai patiešām ar vienu spēli kautkādā valsts turnīrā pietiek, lai kļūtu Latvijā par uzlecošu zvaigzni? Un patiesībā, vai nedaudz virs tūkstoša balsu, kuras Dukurs savāca, varētu liecināt par popularitāti? Domāju, ja organizētāji balsojuma naudu nodotu tieši uzvarētājam, balsojums būtu pavisam citāds. A tā, nez kuram ākstam tā nauda tiek... Bet citādi, labs pasākums, salīdzinot ar citiem gadiem!!!

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:07, pirms 14 gadiem
maalaciss :*:*:* radevicai Pelniti :*

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 10:19, pirms 14 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Visumā atzīstams pasākums. Šogad bija jūtams, ka pie organizēšanas piestrādājuši cilvēki ar atbilstošām zināšanām. Man patika, ka pie apbalvošanas tika aicināti no sporta ļoti tālu stāvoši cilvēki. Tas, varbūt, rosinās arī viņus pievērsties vismaz līdzjušanai. Bija dažas, manuprāt, amizantas lietas: Kā tas Dinamo vadītājs atklāti lien un ir gatavs laizīt ... arī Zatleram. Bet čekistiem tas asinīs. Man šķita, ka Dinamo spēle ar kanādiešiem bija nozīmīgāks pasākums par kautkādu SKA uzvaru. Arī tas, ka sportisti iepriekš zin, kurš ko saņems nedaudz noplicina pasākumu ( Štrombergs ar visu savu ķermeni rādīja televīzijā, ka ir garlaicīgi. Kad diktors paziņoja par atšķirību arī skatītāju balsojumā, sašļuka pavisam ). Vai patiešām ar vienu spēli kautkādā valsts turnīrā pietiek, lai kļūtu Latvijā par uzlecošu zvaigzni? Un patiesībā, vai nedaudz virs tūkstoša balsu, kuras Dukurs savāca, varētu liecināt par popularitāti? Domāju, ja organizētāji balsojuma naudu nodotu tieši uzvarētājam, balsojums būtu pavisam citāds. A tā, nez kuram ākstam tā nauda tiek... Bet citādi, labs pasākums, salīdzinot ar citiem gadiem!!!
Piekrītu Rudņevs uzlecošā zvaigzne? Es atvainojos 21 gadā jau pasaulē ir futbolsiti zvaigznes. Uzskatu, ka balvu bija pelnījis kāds cits

     [+] [-]

, 2010-12-24 10:33, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar tevi, antiņ, parasti nekādas diskusijās cenšos neielaisties, taču šoreiz pajautāšu- Tev ir aptuvena nojauta cik uz planētas ir skeletonistu un cik Xeru? Painteresējies un tad sapratīsi kādā konkurencē MŠ ir labākais sportists!
P.S. Pirms komentē izlasi 2x ko komentē. Teksts sākas ar:'' JĀPIEKRĪT...."
Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...

  +3 [+] [-]

, 2010-12-24 10:44, pirms 14 gadiem
Pasaulē atpazīstamākais, tātad arī populārākais ir Ernests Gulbis...Latvijā populārākais ir Sandis Ozoliņš, kuru pazīst katra mājsaimniece!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-24 11:18, pirms 14 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Bet piekritīsi, Martinam ir arī superkamanas, kuras uzbūvējis Gada treneris, kuras pat apstrīd Vacija un co. Tātad liels nopelns ir kamanām, bet Māra Free agent ir vidēja, kuru 'Māris ir pacēlis ar savu darbu
Tās superkamanas ir arī jāuzbūvē. Lai izsistos pasaules mērogā, visur apakšā stāv milzīgs darbs. Ne tikai tehniskais, bet arī fiziskais, morālais un garīgais. Viņi ir stipri it visur, jo viņi ir gājuši cauri tam, par ko mēs sapņos neesam sapņojuši vai murgos murgojusi. Mums visiem vajadzētu mācīties no viņiem. Un ne jau tikai no Māra vai Martina..no pilnīgi visiem!!!
Un es ar viņiem visiem lepojos!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 11:51, pirms 14 gadiem
Nezinu vai bija pelnīts Inetai ... šis cilvēks vispār nebija manā domu sarakstā. Godīgi sakot, pirmo reizi dzirdu. Daudz citu sportistu, kuri bija vairāk pelnījuši. Mans viedoklis. /Ošņarts/

  -2 [+] [-]

, 2010-12-24 11:57, pirms 14 gadiem
BMX nekāds ceļš vairs nav ejams. Viņi ir jau vērā ņemams sports. Salīdzinam var būt cik daudzi nodarbojas ar renes šļūkšanu un BMX? Vajadzētu nojaukt to stulbo Siguldas trasi. Pārāk daudz līdzekļu aiziet, lai padsmit sportisti varētu nodarboties ar neinteresantu sportaveidu. BMX līdzekļi no valsts puses ir krietni mazāk ieguldīti , bet rezultāti krietni aukstāki.

     [+] [-]

, 2010-12-24 12:20, pirms 14 gadiem
Piigoznis rakstīja: Nezinu vai bija pelnīts Inetai ... šis cilvēks vispār nebija manā domu sarakstā. Godīgi sakot, pirmo reizi dzirdu. Daudz citu sportistu, kuri bija vairāk pelnījuši. Mans viedoklis. /Ošņarts/
Vieniigaa alternatiiva bija Grigorjeva, kuru driizaak vajadzeeja nomineet pie jaunajaam zvaigzneem!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 12:32, pirms 14 gadiem
Populārākais sportists Martins Dukurs (skeletons) - ha,ha
Paraugs sportā Igors Vihrovs (vingrošana) - ha, ha

Šīs nominācijas ir smieklīgas. Par Martinu ir populārāki gandrīz visi sportisti .
Par paraugu ieliek sportā džeku kuram ir bijusi viena izcila sezona .

  -3 [+] [-]

, 2010-12-24 13:04, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Strombergam zelts bija 2008 gada vins togad paņēma vissas balvas ko varēja!! Tagad ir 2010 gads!!

Nedzivo pagātnē!
- Pasaules čempionātā augstākais sasniegums - 6.vieta. Šogad - PČ nemaz nebija. Nākamais būs februārī. Toties Māris ir Pasaules čempions 2. reizi.
- Pasaules kauss sasniegums līdzīgs. Dukurs uzvarēja 2009/10 sezonā, un Māris ar.
- Olimpiskās spēlēs jāņem olimpiskā cikla kontekstā jo tās nenotiek katru gadu,..katrā ziņā - Māra sasniegumu Dukurs nav pārspējis. Kas tad vēl būtu Mārim šogad jāizdara, lai pārspētu olimpisko sudrabu ziemas sportā, kur konkurence ir nesalīdzināmi mazāka? Jāuzbrauc ar savu divriteni kosmosā?
Pasaules čempionāts BMX-ā, patiesībā ir komplicētāks, jo piedalās daudz vairāk sportistu - tātad, daudz lielāka iespēja izkrist vēl pirms iekļūšanas finālbraucienā. Olimpiskās spēles dod vairākas papildus iespējas tomēr tikt līdz finālam un konkurentu ir tikai 32.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 13:12, pirms 14 gadiem
Gada sporta skolotājs Māris Priedītis (Valmieras Valsts ģimnāzija)

Hāā, mans sporta skolotājs. Lepojos ka man ir tāds skolotājs.

     [+] [-]

, 2010-12-24 13:47, pirms 14 gadiem
Krampītis rakstīja: Populārākais sportists Martins Dukurs (skeletons) - ha,ha
Paraugs sportā Igors Vihrovs (vingrošana) - ha, ha

Šīs nominācijas ir smieklīgas. Par Martinu ir populārāki gandrīz visi sportisti .
Par paraugu ieliek sportā džeku kuram ir bijusi viena izcila sezona .
Piekrītiu tādu balvu būtu pelnījuši, piemēram, K.Skrastiņš, Fadejevs, varbūt pat Ozoliņš, jo tomēr ir pārvarējis daudzas problēmas un atkal ir sportā

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 13:51, pirms 14 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...
Mjā! Vecīt... tev vasarā būs iespēja redzēt BMX treniņus un sacensības te pat Rīgā. Pats esmu pietiekami pasvīdis gan vieglatlētikā, gan BMX-ā..un tas ko tu runā ir pilnīgās auzas. Ar Valmieras vieglatlētiem vari parunāties, tiem, kas pieredzējuši Māra 100m skrējienu kopā ar pieredzējušiem šīs disciplīnas vienaudžiem. Tas liecina par daudz ko.
Jā.. Latvijā varbūt BMX nav tik piepildīts ar sportistiem(un tāls ceļš ejams), jo vajag šādus-tādus līdzekļus, nopietnu apņēmību un drosmi, kuras Latvijas jauniešiem un to vecākiem vēl pamaz.
BMX oficiāli ieviests 70 valstīs. ASV asociācijā ABA vien ir 60 000 braucēju. Ap 15 000 licenču turētāju ir Francijā.. es šeit nerunāju par ielu braukāšanu, bet par sacīkšu sportu vien. Jā, BMX var sākt trenēties no brīža, kad spēj braukt ar riteni (3 gadi), bet izaicinājums pieaug līdz ar ātrumu un šķēršļu lielumu. Tas tev nav skriet katram pa savu celiņu pat ar vienāda augstuma barjerām.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-24 14:13, pirms 14 gadiem
korben rakstīja: - Pasaules čempionātā augstākais sasniegums - 6.vieta. Šogad - PČ nemaz nebija. Nākamais būs februārī. Toties Māris ir Pasaules čempions 2. reizi.
- Pasaules kauss sasniegums līdzīgs. Dukurs uzvarēja 2009/10 sezonā, un Māris ar.
- Olimpiskās spēlēs jāņem olimpiskā cikla kontekstā jo tās nenotiek katru gadu,..katrā ziņā - Māra sasniegumu Dukurs nav pārspējis. Kas tad vēl būtu Mārim šogad jāizdara, lai pārspētu olimpisko sudrabu ziemas sportā, kur konkurence ir nesalīdzināmi mazāka? Jāuzbrauc ar savu divriteni kosmosā?
Pasaules čempionāts BMX-ā, patiesībā ir komplicētāks, jo piedalās daudz vairāk sportistu - tātad, daudz lielāka iespēja izkrist vēl pirms iekļūšanas finālbraucienā. Olimpiskās spēles dod vairākas papildus iespējas tomēr tikt līdz finālam un konkurentu ir tikai 32.
Ko tu tagad gribi pierādīt? Vai tiešām skauž ka iedeva Dukuram vai kāda cita problēma? Abiem diviem šogad izcili panākumi - kuram izcilāki, par to kā redzams te var strīdēties bezgalīgi - katram savi argumenti un pie kopsaucēja tāpat nenonāk. Fakts ir tāds ka izcili panākumi bija abiem un pelnījuši bija abi. Un tā kā Štrombergs jau vienreiz bija novācis visu ražu sev un pelnīti, un vēlpietam šogad bija olimpiskais gads..tad kāpēc gan šādā situācijā neiedot balvas tam izcilniekam, kurš vēl tās nav saņēmis??? Un nedomāju, ka Štrombergs tagad nu baigi būtu apvainojies, ka nedabūja nevienu balvu...

     [+] [-]

, 2010-12-24 14:55, pirms 14 gadiem
killo2000 rakstīja: Ko tu tagad gribi pierādīt? Vai tiešām skauž ka iedeva Dukuram vai kāda cita problēma? Abiem diviem šogad izcili panākumi - kuram izcilāki, par to kā redzams te var strīdēties bezgalīgi - katram savi argumenti un pie kopsaucēja tāpat nenonāk. Fakts ir tāds ka izcili panākumi bija abiem un pelnījuši bija abi. Un tā kā Štrombergs jau vienreiz bija novācis visu ražu sev un pelnīti, un vēlpietam šogad bija olimpiskais gads..tad kāpēc gan šādā situācijā neiedot balvas tam izcilniekam, kurš vēl tās nav saņēmis??? Un nedomāju, ka Štrombergs tagad nu baigi būtu apvainojies, ka nedabūja nevienu balvu...
Nav jau nav apvainojies. Bet varbūt pats pamani atšķirību starp tavu domu gājienu un manējo: Iedot tikai tāpēc, ka vēl nav saņēmis, tāpēc, ka tagad ir aktuāla sezona skeletonam, tāpēc, ka šogad bija tikai ziemas olimpiskās spēles. Savus iebildumus esmu pietiekami pragmatiski argumentējis. Olimpiskās spēles skeletonam, principā, bija arī pasaules čempionāts, jo tāds nenotika. Elementāri salīdzinām zeltu ar sudrabu un miers! - Nekādas skaudības man nav. Nākotne rādīs kam ir taisnība. Es jau šeit pat neņemu par kritērijiem to, cik tehniskais nodrošinājums(kamanas) ir būtisks laba rezultāta iegūšanai skeletonā, salīdzinot ar BMX.
Esmu pilnīgi drošs, ja LTV parādītu šīs 5 sacensības: PČ un četrus PK posmus vasarā, sabiedrības un žūrijas viedoklis krasi atšķirtos no tagadējā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-24 14:57, pirms 14 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Nu skeletonistu uz planētas droši vien nav vairāk par bmikseru. Bet arī tie puikas ir tālu no globāla un profesionāla sporta. BMX braucējiem vēl tāls ceļš ejams, lai kļūtu par nopietniem atlētiem. Vispirms jau talantu atlase ne tuvu nav pat iestrādāta. Tad jau cits Māris ( tas kurš Urtāns ) ar ceturto vietu Eiropā būtu pelnījis balvu. Jo vieglatlētika un, tai skaitā, lodes grūšana ir patiesi globāls un pamatīgi atstrādāts sporta veids un ar to nemaz ne tuvu pat nevar nodarboties katrs garāmgājējs: var pamatīgi kaitēt savai veselībai. lai tiktu pie nopietna rīka, gadi 4 - 5 jāpadarbojas ar ko vieglāku...
Beidzot Kairi tev ir sakarīgi komentāri,par kuriem gribot man viedoklis neatšķirtos. Cik pasaulē ir BMX trases, cik ir kamanu, skeletona trases un cik ir stadioni. Lūk viss pateikts, kur konkurence un atlase ir visaugstākajā līmēni. Lai trimpliņi tenisisti vispār ar bumbiņām aizrijas par Gulbja ''panākumiem''.
Tomēr medaļa Spēlēs, paliek medaļa Spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-12-24 15:35, pirms 14 gadiem
pols rakstīja: ...Cik pasaulē ir BMX trases, cik ir kamanu, skeletona trases un cik ir stadioni..
Nu... cik tad ir BMX trašu? Nākamgad Latvijā būs 12(varbūt pat 13) trašu. Un tas vēl ir tikai tāda politiskās gribas trūkuma, sabiedriskās pasivitātes un nabadzības izraisīts minimums. Normālā blīvumā kāds ir Nīderlandē, Francijā un citās attīstītās BMX valstīs, Latvijā vajadzētu būt pie 30..40 aktīvi nodarbinātām trasēm... Baltijas valstīs - ap 100. Cik Latvijā ir stadionu, kur pilnvērtīgi var nodarboties ar mūsdienu vieglatlētiku... ar sarkaniem, jeb ziliem celiņiem. Redz, vieglatlētika, tā pat kā BMX ir atkarīga no tā vai vispār ir vieta, kur ar to nodarboties. Šajā ziņā, trases ir daudz lētākas un neprasa tik īpašas parsības izbūvei.

     [+] [-]

, 2010-12-24 15:47, pirms 14 gadiem
korben rakstīja: Nav jau nav apvainojies. Bet varbūt pats pamani atšķirību starp tavu domu gājienu un manējo: Iedot tikai tāpēc, ka vēl nav saņēmis, tāpēc, ka tagad ir aktuāla sezona skeletonam, tāpēc, ka šogad bija tikai ziemas olimpiskās spēles. Savus iebildumus esmu pietiekami pragmatiski argumentējis. Olimpiskās spēles skeletonam, principā, bija arī pasaules čempionāts, jo tāds nenotika. Elementāri salīdzinām zeltu ar sudrabu un miers! - Nekādas skaudības man nav. Nākotne rādīs kam ir taisnība. Es jau šeit pat neņemu par kritērijiem to, cik tehniskais nodrošinājums(kamanas) ir būtisks laba rezultāta iegūšanai skeletonā, salīdzinot ar BMX.
Esmu pilnīgi drošs, ja LTV parādītu šīs 5 sacensības: PČ un četrus PK posmus vasarā, sabiedrības un žūrijas viedoklis krasi atšķirtos no tagadējā.
Nū tā jau nevar teikt - salīdzinam sudrabu ar zeltu un elementari. Jebkurš olimpiska sportaveida pārstāvis pateiks, ka četrgades nozīmīgākais starts ir Olimpiskais starts. Paskatoties pasaulē, olimpiskā medaļa - jebkāda pārsvarā vienmēr tiek vērtēta augstāk kā pasaules čempiona tituls. Gribi teikt tā nav? Parasti, kad sauc sportista panākumus vienmēr cik esmu pamanījis kā pirmās tiek sauktas olimpiskās medaļas. Vienalga kaut piemēram sportists ir četrkārtējs pasaules čempions un izcīnījis teiksim olimpisko sufrabu - pārsvarā vienmēr pa priekšu tiek saukts olimpiskais sudrabs, un tikai tad četrkārtējs pasaules čempions un pārējie sasniegumi. Gribi to apstrīdēt?

     [+] [-]

, 2010-12-24 16:05, pirms 14 gadiem
korben rakstīja: Nu... cik tad ir BMX trašu? Nākamgad Latvijā būs 12(varbūt pat 13) trašu. Un tas vēl ir tikai tāda politiskās gribas trūkuma, sabiedriskās pasivitātes un nabadzības izraisīts minimums. Normālā blīvumā kāds ir Nīderlandē, Francijā un citās attīstītās BMX valstīs, Latvijā vajadzētu būt pie 30..40 aktīvi nodarbinātām trasēm... Baltijas valstīs - ap 100. Cik Latvijā ir stadionu, kur pilnvērtīgi var nodarboties ar mūsdienu vieglatlētiku... ar sarkaniem, jeb ziliem celiņiem. Redz, vieglatlētika, tā pat kā BMX ir atkarīga no tā vai vispār ir vieta, kur ar to nodarboties. Šajā ziņā, trases ir daudz lētākas un neprasa tik īpašas parsības izbūvei.
Katrā gadījumā BMX trases ir krietni mazāk kā stadioni. Līdz ar to spried pats par atlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja