Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

Pamatīgi apcērpj armijas naudu sportam

Pamatīgi apcērpj armijas naudu sportam
Arnis Vecvagars
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kļuvis zināms, ka, sākot ar nākamo gadu, Aizsardzības ministrija (AM) nopietni apcirpusi sporta jomai paredzēto finansējumu. Tiek lēsts, ka kopējā summa, kas aizies secen sportam, varētu būt viena miljona latu robežās, vēsta LETA. Armijas atbalstu zaudēs arī Rīgas ASK basketbola klubs.

Sporta klubi un federācijas no Aizsardzības ministrijas (AM) nākamgad saņems trīsreiz mazāku finansiālo atbalstu nekā šogad, turklāt vairāki sporta klubi vispār nesaņems nekādu ministrijas atbalstu. Šogad dažādu sporta veidu atbalstam AM finansējums bija 1,6 miljoni latu, taču nākamgad tas paredzēts vien 572 000 latu apmērā. Finansiālā atbalsta samazinājums ir tieši saistīts ar ministrijas kopējā budžeta samazinājumu.

Saskaņā ar AM Sporta padomes lēmumu, nākamgad no AM līdzekļiem netiks atbalstīts triatlons, slēpošana, smagatlētika, bobslejs, kamaniņu sports, riteņbraukšana, ūdens motosports, motosports un jātnieku sporta federācija. Tāpat finansējumu 2009.gadā nesaņems arī sporta komandas - basketbola klubs "ASK Rīga" (šogad Latvijas galvaspilsētas klubs no AM saņēma 300 000), hokeja klubs "Pērkons", sporta klubs "Trial" un futbola klubi -"Olimps" un "Ādaži". Būtiski samazināsies AM atbalsts orientēšanās sporta veidam, militārajai pieccīņai, handbolam. Hokeja klubam "ASK Ogre" nākamgad paredzētais atbalsts būs aptuveni divas reizes mazāks nekā šogad - 100 000 latu.

AM turpinās atbalstīt Latvijas Paraolimpisko komiteju un bērnu hokeja skolu "Lūši". Nauda būšot arī 1. Eiropas čempionātam hokejā karavīriem.

Izmantotie resursi:
LETA

     [+] [-]

, 2008-12-19 20:10, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Vai tad tā nav visiem?
TE visiem izskatās, ka tā nav...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 20:13, pirms 16 gadiem
ASK ir jāparstāva armija nevis jaizmanto tikai nosaukums. Basketbola variantā tas ir tīrais plaģiāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-19 20:17, pirms 16 gadiem
pidžāmu balle rakstīja: tu buusi pirmais, kas dabuus pa muti.
Diezvai tie ārzemnieki viņu meklēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-19 20:31, pirms 16 gadiem
Jā, riebīgi gan. Ja arī atradīs labus sponsorus, tad no skanīgā nosaukuma ASK Rīga nosaukuma paliks kkāds muļķīgs RBSSKALS/TELE2 vai kas tml.

     [+] [-]

, 2008-12-19 20:37, pirms 16 gadiem
Es tik nesaprotu, kur tāda ažiotāža ap ziņu, kuru jau visi mēnesi atpakaļ zināja. Iesaku palasīt analītiskus rakstus par Latvijas ekanomiku, ziņas (ne tikai sporta), internets.

Protams, ka tas ir nepatīkami un nesaprotu tos, kuri te priecājas. Ja ASK bankrotēs tas būs tikai mīnuss LV basim - kritīsies līmenis, nebūs Rīgas derbiju ap kuriem vienmēr bija ažiotāža utt. Tas pats attiecas uz hokeja komandām.
Es, kā Barons fans nebūt nepriecājos, kā te daži..Vieinīgi prieks, ka dāmu čempis, tomēr notiks.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 20:42, pirms 16 gadiem
Ko jūs te čīkstiet par savu ASK? Naudas būs mazāk visiem (vismaz tā jābūt) - paskatieties, šogad ASK saņēma 300 000 (acīmredzot, latu), kas tā jau nav nekāda lielā summa priekš kluba, kurš algo leģionārus un arī Latvijas valstvienības cienīgus spēlētājus + taisās maksāt gan Štelmaheram, gan Kambalam...
Ja es arī būtu ASK fans, tik un tā man kā latvietim uztrauktu vairāk, piemēram, tas pats bobslejs un citi sporta veidi, kuriem katrs santīms zelta vērtē...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 20:47, pirms 16 gadiem
Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-19 20:56, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.
Nejauc 2 dažādas lietas - viņi noņem naudu atsevišķām komandām, sporta veidiem. Bet tautas sportošana un labas veselības uzturēšana, praktiski, nemaz nav atkarīga no ASK Rīgas basketbola vai ASK Ogres hokeja klubiem. Tā ir atkarīga no sabiedrības izglītošanas, tautas sporta pasākumu rīkošanas, fiziskās audzināšanas (kā man nepatīk šitais vārdu savienojums) mācīšanas skolā utml. pasākumiem. Drīzāk otrādi - pie augstāka līmeņa sporta pasākumiem vairāk "līdzjutēju", kuri rij čipsus un sēž pie TV kastēs, blenžot ASK - Barona spēli... nu labi, tas tā nenopietnāk.
Un ja par šo tēmu, tad drīz jau nevienam neradīsies jautājumi, kāpēc orientēšanās ir populārākais sporta veids - tāpēc, ka lēts. Turklāt rādās, ka daudziem orientēšanās sporta veida nicinātājiem pašiem nāksies iemēģināt šo sporta veidu, mežos bēgot no kreditoriem...

     [+] [-]

, 2008-12-19 20:58, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Var redzēt, ka mums valstī viss tiek domāts īstermiņā. No vienas puses, atņemot sportam naudu šodien, īstermiņā tiek ietaupīti līdzekļi un būtisks kaitējums it kā nepastāv. Vienkāršāk sakot, vairāk plusu nekā mīnusu. Bet, ja paskatāmies ilgtermiņā šādus lēmumus, tad redzam, valsts neveicina veselīga dzīves veida ideju. Vai tiešām Veselības ministrijai nekas nav sakāms šajā sakarā? Labāk, lai valsts iedzīvotāji nodzerās, slimo un izdara noziegumus nekā nodarbojas ar sportu?
Nav brīnums, ka valsts atrodas tādā bedrē, visi lēmumi taču tiek balstīti uz īstermiņa plāniem.
Interesnti kā ASK Rīga sonsorēšana ietekmē iedzivotāju nodzeršanos un veselību?!
Un tad kad nauda vajadzīga, lai vispār tuvākajos mēnešos izmaksātu algu, ir grūti domāt ilgtermiņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-19 21:22, pirms 16 gadiem
Sen jau vajadzēja samazināt to AM budžetu! Lai tak pašfinansējas! Kā nodokļu maksātājs nevēlos uzturēt kaut kādus bebrus un "ASK". Labāk būtu bobslejam vairāk naudiņas atvēlējuši, bet kur nu!

Tad nu jādomā, ka Kambis un Štelmis "armijniekiem" šosezon nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-19 21:33, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: pasaki kursh eiroligas augsta limenja klubs ir tikai ar pashmaju basketbolistiem!? Es negribetu lai ask riga nolaizhas lidz tadam limenim ka ventspils kuri pat uleba netiek ar pashmaju basketbolistiem
Būtu priecājies, Antiņ, ka ir klubs, kurš uzdrošinās ieguldīt arī pašmāju basketbolā un izlases nākotnē!
Mēs tā pat tuvākajos gados nebūsim Eirolīgā. "Barons" FIBA kauss būs vienīgā latviešu izcīnītā trofeja pēdējos gadu desmitos.
Labāk likt uz izlasi, nekā censties, lai beigās izkristu eirokausu 2.vai 3.kārtā.

p.s.-kamēr būs finansiālā krīze, mūsu klubiem nebūs nekādu cerību eirokausos. Pēc tam skatīsimies, bet neticu, ka lielās zvaigznes rausies uz LV klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-19 21:42, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Kādas tev problēmas pret Ventspili? viņi šajā sezonā spēlē ļoti sakarīgi un sastāvs viņiem ir ļoti neslikts savākts ar ierobežotiem līdzekļiem, viņi vismaz neņem spēlētajus ko nevar atļauties. ir vinnējuši Baronu, Žalgiri gandrīz un pavasarī vēl pacīnīsies gan ar Baronu gan ar Rīgu.

  -4 [+] [-]

, 2008-12-19 21:43, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: juu fiba kauss kur speleja eiropas atkritumi tiesham ir ar ko lepoties baloni 4ever! ja tur speletu kautvai nevežis tad domaju balons tiem iekastu ka parasti!

Nu ko tad jus pi** klat ask rigai, ja ir tads klubs ka ventspils kur spele jussu iemilotie latvieshu jaunie talanti! Tikai es negribu ierubit teļuku un skatities ka mes pajajam eiropas klubiem un ari leishiem
Vismaz "Barons" kolekcijā ir kāds eirokauss, bet "ASK" ir "nulle"! Samierinies Par "ASK" kāsieniem "Baronam" jau esi piemirsis

Man besīja, ka "ASK" nedeva ieguldījumu LV izlasē. "Baronā" vismaz līderis bija/ir Šķēle. Arī Bērziņš progresē. BKV vienmēr ir devusi ieguldījumu izlasē, tāpēc nav ko sieties klāt. Ja Tu izlases panākumu vietā izvēlies pāris uzvaras eirokausos, tad man ar Tevi nav par ko runāt.
Par "ASK" pagaidām varu teikt tikai labu, jo beidzot Bertānam tiek dota iespēja uzspēlēt un progresēt. Tas labi. Vītols un Helmanis starpcitu lielākos panākumus guvuši tieši BKV sastāvā
BKV starpcitu šosezon triju LV grandu savstarpējās spēlēs spēlējusi vispārlecinošāk

p.s.-leišiem mēs zaudēsim vienmēr. Tāda ir realitāte, tāpēc nečīksti. Ja mēs jaunos audzinātu tā pat kā kaimiņi, tad nebūtu jāpaļaujas tikai uz viesspēlētājiem, kuri tā pat nav augstākās raudzes.

Tevi gadījumā nenobanoja par muļķību gvelšanu?

     [+] [-]

, 2008-12-19 21:47, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vismaz "Barons" kolekcijā ir kāds eirokauss, bet "ASK" ir "nulle"! Samierinies Par "ASK" kāsieniem "Baronam" jau esi piemirsis

Man besīja, ka "ASK" nedeva ieguldījumu LV izlasē. "Baronā" vismaz līderis bija/ir Šķēle. Arī Bērziņš progresē. BKV vienmēr ir devusi ieguldījumu izlasē, tāpēc nav ko sieties klāt. Ja Tu izlases panākumu vietā izvēlies pāris uzvaras eirokausos, tad man ar Tevi nav par ko runāt.
Par "ASK" pagaidām varu teikt tikai labu, jo beidzot Bertānam tiek dota iespēja uzspēlēt un progresēt. Tas labi. Vītols un Helmanis starpcitu lielākos panākumus guvuši tieši BKV sastāvā

p.s.-leišiem mēs zaudēsim vienmēr. Tāda ir realitāte, tāpēc nečīksti. Ja mēs jaunos audzinātu tā pat kā kaimiņi, tad nebūtu jāpaļaujas tikai uz viesspēlētājiem, kuri tā pat nav augstākās raudzes.
Kāpēc kādam klubam būtu jādod iegudījums LV izlasē? Un tas, ka Šķēle spēle Baronā tas nenozīmē, ka Barons dod baigo ieguldījumu izlasei. tikpat labi var teikt, ka Spānijas līga dod baigo ieguldījumu, jo tur divi saspeles vadītaji mūsejie spelē.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 21:49, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: ..un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi??
10.oktobris - LBL spēle - Ventspils vs ASK 73:68

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 21:51, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Kāpēc kādam klubam būtu jādod iegudījums LV izlasē? Un tas, ka Šķēle spēle Baronā tas nenozīmē, ka Barons dod baigo ieguldījumu izlasei. tikpat labi var teikt, ka Spānijas līga dod baigo ieguldījumu, jo tur divi saspeles vadītaji mūsejie spelē.
Šķēle ir komandas līderis, īpaši jau efektivitātes ziņā, turklāt viņš spēlē LV čempionvienībā. Viņš noteikti būs LV izlasē, un jau pēdējā EČ bija izlases vadošais punktu guvējs. Jautājumi?

p.s.- Nu, ja runa būtu par LT izlasi un klubiem, tad neko nevarētu pārmest, jo LT izlases spēlētāji spēlē pasaules vadošajos klubos un krāj pieredzi tur. Bet kur krāj pieredzi mūsu līderi un jaunās zvaigznes (neskaitot Biedriņu un vēl pāris)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-19 21:55, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šķēle ir komandas līderis, īpaši jau efektivitātes ziņā, turklāt viņš spēlē LV čempionvienībā. Viņš noteikti būs LV izlasē, un jau pēdējā EČ bija izlases vadošais punktu guvējs. Jautājumi?
Es piekrītu, ka Šķēļe ir ļoti labs spēlētājs un noteikti būs izlasē. Es vienkārši gribēju teikt, ka dēļ tā ka viņš spēle Barona, nenozīme, ka Barons baigi uztraucas par izlasi un dod tai kautkādu ieguldījumi, man pat liekas tieši otrādi, jo letiņi tajā komandā izskatās ka regresē vai vismaz apstājušies izaugsmē točna.

     [+] [-]

, 2008-12-19 21:55, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
.. 1reiz Ventspils shosezon ir vinnejusi ask...

     [+] [-]

, 2008-12-19 21:58, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Pirms pats kaut ko dir*s padomā vai pēc idiņa neizklausies. Ja jau tik dikti gribējās uzlikt uz BKV tad bišk pielieto smadzenes. Pirmkārt Ventspils ir vinnējusi ASK šosezon, lai gan budžets ir kādas trīs reizes mažaks. Otrkārt Ventspils ir bijuši ULEB grupu turnīra labāka komanda, kas ASK ar vēl n-gadus domāju nespīd

  -2 [+] [-]

, 2008-12-19 22:03, pirms 16 gadiem
Marty82 rakstīja: Pirms pats kaut ko dir*s padomā vai pēc idiņa neizklausies. Ja jau tik dikti gribējās uzlikt uz BKV tad bišk pielieto smadzenes. Pirmkārt Ventspils ir vinnējusi ASK šosezon, lai gan budžets ir kādas trīs reizes mažaks. Otrkārt Ventspils ir bijuši ULEB grupu turnīra labāka komanda, kas ASK ar vēl n-gadus domāju nespīd
Ideāli noliki to tīni pie vietas

     [+] [-]

, 2008-12-19 22:05, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: juu fiba kauss kur speleja eiropas atkritumi tiesham ir ar ko lepoties baloni 4ever! ja tur speletu kautvai nevežis vai zhalgiris tad domaju balons tiem iekastu ka parasti!
Nu diezin vai Ural Great, Zagreb, Khimik, Paok ir baigie eiropas atkritumi. Tāpat tur spēlēja arī ASK mīļais Maroussi.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-19 22:05, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Es piekrītu, ka Šķēļe ir ļoti labs spēlētājs un noteikti būs izlasē. Es vienkārši gribēju teikt, ka dēļ tā ka viņš spēle Barona, nenozīme, ka Barons baigi uztraucas par izlasi un dod tai kautkādu ieguldījumi, man pat liekas tieši otrādi, jo letiņi tajā komandā izskatās ka regresē vai vismaz apstājušies izaugsmē točna.
Ok, baigi jau neuztraucas, bet labi ja līderis ir viens no LV labākajiem spēlētājiem un treneris ir LV pašlaik labākais speciālists

     [+] [-]

, 2008-12-19 22:06, pirms 16 gadiem
ArchKK rakstīja: davai nejauksim te musu lv zemo lieni pashmaju basketbola! parunasim globali, vai ventspils ir ko sasniegusi eiropa? nevar ne rytas vinnet ne zhalgiri? un vai shosezon vetspils vinneja ask rigu kautreizi?? kaskuli pirms dir* sac padoma, vai kad ask speleja pret mourosi bija visi lideri ask vienibai? ne nebija taka nedirs ja nezini! ventspils vel tuvakos 50 gadus ar 1 000 budzetu neko nesasniegs

mja un prieksh ipashi gudrajiem tad uleba uzvara skaitas ja uzvar 2 spelju summa ko ask ari izdarija taka
Kā man patīk šitie bērnudārza līmeņa komentāri, piemēram, "mēs zaudējām, jo mums nebija līderu" utml. Nemaz nerunājot par to, ka komentāra autoram nav informācijas par BK Ventspils sasniegumiem.

Un vispār, iemācieties rakstīt daudz maz gramatiski pareizā latviešu valodā un man pajāt, ka neesat vēl gājuši 1. klasē, kur māca pareizrakstības pamatus. Tādā gadījumā nenāciet šeit komentēt!!!