Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:440, Did:0, useCase: 3

Atbilde Trampam: Irāna neielaiž ASV sportistus

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Atbilde Trampam: Irāna neielaiž ASV sportistus
Donalds Tramps
Foto: LM Otero / AP

Irānas Ārlietu ministrijas pārstāvis vakar paziņoja, ka ASV cīņas izlasei ir liegts ieceļot šajā valstī. Tā ir atbilde uz ASV jaunā prezidenta lēmumu neielaist musulmaņu valstu pārstāvjus. 16.-17. februārī Irānā ieplānotas Pasaules kausa sacensības brīvajā cīņā.

Irānas Ārlietu ministrijas runasvīrs Bahrams Gasemi informē, ka speciāla komisija izvērtēja ASV cīņas izlases iespējamo klātbūtni Irānā un noraidīja to.

27. janvārī ASV jaunais prezidents Donalds Tramps parakstīja diskriminējošu rīkojumu un aizliedza ieceļot cilvēkiem no septiņām valstīm ar musulmaņu vairākumu, informē irāņu ziņu aģentūra. Irāna nolēma veikt atbildes pasākumus.

ASV cīņas vadība: "Ja šī informācija ir patiesa, tad esam ļoti vīlušies. Mūsuprāt, tā būtu nepieņemama situācija. Cīņā esam par sacenšanos un labo gribu, politikai te nav vietas."

Pasaules cīņas savienības (UWW) prezidents Nenads Lalovičs: "Mēs cerējām uz Irānas Ārlietu ministrijas citādu lēmumu, taču apzināmies šī jautājuma sarežģīto raksturu. Šobrīd strādājam, lai pēc iespējas ātrāk rastu risinājumu Pasaules kausa sakarā. Neskatoties uz ceļošanas ierobežojumiem starp šīm valstīm, aicinu Irānas un ASV cīņas federācijas uz sadarbību un draudzību. Daudzu gadu laikā esam pieredzējuši, ka cīņas sports vieno cilvēkus un tautas. Esam pārliecināti, ka ASV un Irānas cīkstoņi pavisam drīz atkal būs uz viena paklāja."

Kā zināms, Irāna ir brīvās cīņas lielvalsts. Šis sporta veids tur ir ārkārtīgi populārs, bet sievietēm liegts nodarboties un apmeklēt sacensības.


Izmantotie resursi:
unitedworldwrestling.org
teamusa.org
irna.ir

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 15:57, pirms 8 gadiem
Apsveicams lēmums! Tramps ir rasists!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 16:06, pirms 8 gadiem
Gati, ko tu te ievilki to rižo ākstu?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 16:22, pirms 8 gadiem
Irānas 11.gs bedrei vajadzētu iemācīties zināt savu vietu un neprovocēt ar bezjēdzīgiem raķešu izmēģinājumiem, Tramps nav obama, nevienam neklanīsies.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 16:29, pirms 8 gadiem
Kols rakstīja: Irānas 11.gs bedrei vajadzētu iemācīties zināt savu vietu un neprovocēt ar bezjēdzīgiem raķešu izmēģinājumiem, Tramps nav obama, nevienam neklanīsies.
Ej tu bekot ar to rižo amīšu prezi.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-04 16:37, pirms 8 gadiem
Caune JM rakstīja: Ej tu bekot ar to rižo amīšu prezi.
Vari iet bekot.Tramps beidzot var sākt ar normālu politiku ņemties,nekā tas negroīds

     [+] [-]

, 2017-02-04 17:29, pirms 8 gadiem
Caune JM rakstīja: Ej tu bekot ar to rižo amīšu prezi.
Pliki apvainojumi un brēkšana, tipiska Caunes JM & co pazīme, varētu teikt pat - vienīgā pazīme, skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 18:13, pirms 8 gadiem
fanotājs a rakstīja: Nu amīšiem nav ko apvainoties,ka neielaida Irānā,viņu prezidents cīnās pret musulmaņiem un ko tad viņi tad brauc pie musļikiem?
Ja autobusa soferis ir piedzēries un iebrauc kokā,pie kā tad vainīgi ir pasažieri??!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-04 18:27, pirms 8 gadiem
Ja čempis notiktu ASV, tad tak ar Irānas sportisti netiktu ielaisti, balstoties uz Trampa dekrētu, vai arī tur ir kādi ipaši izņēmumi, kas attiecas uz sportistiem? Ja tā, tad neredzu, par ko amīšiem iebildumi konkrētajā situācijā.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-04 18:52, pirms 8 gadiem
Lai tik šis neadekvātais tā turpina

  -2 [+] [-]

, 2017-02-04 20:18, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Lai tik šis neadekvātais tā turpina
neoedinārs nenozīmē neadekvāts

     [+] [-]

, 2017-02-04 20:22, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Ja čempis notiktu ASV, tad tak ar Irānas sportisti netiktu ielaisti, balstoties uz Trampa dekrētu, vai arī tur ir kādi ipaši izņēmumi, kas attiecas uz sportistiem? Ja tā, tad neredzu, par ko amīšiem iebildumi konkrētajā situācijā.
Bez izņēmumiem! Pats smieklīgākais, ka tas aizliegums kaitē pašai ASV. Gan zaudē ieņēmumus no tūristiem, gan iekšējie konflikti rodas, gan sabojāts tēls ārvalstīs.
Būsim godīgi - ne bēgļi ceļo ar vīzām, ne teroristiem ir problēmas dabūt citu pasi. Vnk Tramps ir rasists. Kā nekā ja nemaldos viens no viņa tuvākajiem līdzgaitniekiem ir rasistu žurnāla īpašnieks.

Ir teiciens - ko sēsi, to pļausi. Tieši šai situācijai piemērots. Ja manai valstij uzliktu tādu veto, kas pārkāpj cilvēktiesību normas, tad es rīkotos tieši tāpat - arī aizliegtu iebraukt.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 21:42, pirms 8 gadiem
Ka tik tas viss nebeidzas ar impīčmentu... Protams, ne jau cīņas sporta dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-04 21:53, pirms 8 gadiem
elfs rakstīja: Bez izņēmumiem! Pats smieklīgākais, ka tas aizliegums kaitē pašai ASV. Gan zaudē ieņēmumus no tūristiem, gan iekšējie konflikti rodas, gan sabojāts tēls ārvalstīs.
Būsim godīgi - ne bēgļi ceļo ar vīzām, ne teroristiem ir problēmas dabūt citu pasi. Vnk Tramps ir rasists. Kā nekā ja nemaldos viens no viņa tuvākajiem līdzgaitniekiem ir rasistu žurnāla īpašnieks.

Ir teiciens - ko sēsi, to pļausi. Tieši šai situācijai piemērots. Ja manai valstij uzliktu tādu veto, kas pārkāpj cilvēktiesību normas, tad es rīkotos tieši tāpat - arī aizliegtu iebraukt.
Tipiska un nožēlojama metode, kuru jau ilgstoši piekopj kreisā spektra, liberāļu, demokrātu pārstāvji - visus, kuri iebilst pret viņu domām un dogmu - saukt par rasistiem, liekēžiem utt.

Par lietu. Tavuprāt, no Jemenas, Irākas, Irānas, Sīrijas, Somālijas vai Sudānas ASV ir jebkāds tūrisms, nesmīdini mani, tas pirmkārt. Otrkārt, kā jau uzskaitīju, attiecīgais aizliegums ir pret iepriekš nosauktajām 7 valstīm - tas nav musulmaņu aizliegums kā tāds, jo vēl dučiem musulmaņu valstis aizliegumā nav iekļautas.

Treškārt, šīs valstis jau iepriekšējā administrācijā (Obamas) jau tika iezīmētas un iekļautas sarakstā kā potenciāli bīstamas, Tramps daļēji uz arī šī atzinuma balstīja lēmumu.

Ceturtkārt, daudzi ar "saskalotām" smadzenēm vai arī ar pasaules uzskatu "viss ir jauks un pūkains, ja kaut ko gribi, visi sadodas rokās un tas notiks", domā, ka ar Klintoni būtu daudz labāk, jo, lūk, viņa nav "burtiski Hitlers" (vai kāds cits klišejas apvainojums)

Tad nu lūk, karš Sīrijā, Lībijā (Kadaffi gāšana), kas arī ir pamats bēgļu straumēm, Klintone bija valsts sekretāre, kā vienu no plāniem viņa noteica prezidentūrā, palielināt bēgļu uzņemšanu par 550%, kā Eiropā "veicas" ar bēgļiem, jau ir pierādījumu daudz, bet to notušē, protams, atklātu terorismu mūsdienu informācijas pasaulē noslēpt ir neiespējami. Vēl sliktāk - Eiropa pat netiek galā ar ex-koloniju iedzīvotājiem, kuri tur dzīvo jau gadiem, bet ir radikalizēti - kauns!

Vēl var piebilst, ka nekur konstitūcijā nav teikts, ka ASV ir pienākums uzņemt visus cilvēkus, neatkarīgi no politiskās situācijas, būtībā neatkarīgi no nekā, īpaši jau no valstīm, kur radikāla islama pārstāvji veic prātam neaptveramus noziegumus un kur plosās karš.

Visskumjākais ir tas, ka legāli ievēlēta prezidenta (ar ļoti lielu pārsvaru štatos vēlēšanās, pie tam) kabinetu, augstākās tiesas pārstāvi un citus amatus nevar apstiprināt jau 2 nedēļas, jo demokrāti - viņu tiesneši un pārstāvji palātās gan ar legāliem, gan nelegāliem (iestājoties pret konstitūciju), brutāli velk laiku, spēlē politiskās spēlītes - kamēr iedzīvotāju drošība un labklājība ir atkarīga!

Es varētu rakstīt esejas, bet saprotiet, vieglāk jau būtu bļaut, rādīt ar pirkstu un saukt par rasistiem, homofobiem, islamofobiem visus, kuriem tiešām rūp SAVA valsts, SAVI iedzīvotāji un labklājība.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-04 21:59, pirms 8 gadiem
denebs rakstīja: Ka tik tas viss nebeidzas ar impīčmentu... Protams, ne jau cīņas sporta dēļ.
Impīčotāji, smiekli nāk, daudziem pat nav sapratnes, ko tas nozīmē, vispār diez gan lielas šaubas par lielu daļu ASV iedzīvotāju, kuri iet ielās, laupa veikalus, uzbrūk cilvēkiem un veic grautiņus - paši sludinot mieru un to, ka Tramps ir rasists un apmāts ar vardarbību; nemaz nerunājot par DisruptJ20, kas ar blokādēm, smirdbumbām u.c. līdzekļiem novērst legāla prezidenta inaugurāciju, vienīgais ko šeit lamātāji spēj - likt mīnusus.

Sportacentram kopumā ieteiktu nepublicēt politiskus rakstus, jau par Krievu dopingu saskrien troļļi, kas kliedz ka Krieviju diskriminē, kas saskrienas ar otru pusi un tās viedokli

     [+] [-]

, 2017-02-04 22:22, pirms 8 gadiem
Kols rakstīja: Impīčotāji, smiekli nāk, daudziem pat nav sapratnes, ko tas nozīmē, vispār diez gan lielas šaubas par lielu daļu ASV iedzīvotāju, kuri iet ielās, laupa veikalus, uzbrūk cilvēkiem un veic grautiņus - paši sludinot mieru un to, ka Tramps ir rasists un apmāts ar vardarbību; nemaz nerunājot par DisruptJ20, kas ar blokādēm, smirdbumbām u.c. līdzekļiem novērst legāla prezidenta inaugurāciju, vienīgais ko šeit lamātāji spēj - likt mīnusus.

Sportacentram kopumā ieteiktu nepublicēt politiskus rakstus, jau par Krievu dopingu saskrien troļļi, kas kliedz ka Krieviju diskriminē, kas saskrienas ar otru pusi un tās viedokli
Es neteicu, ka viss, ko dara Tramps, ir slikti utt., es gribu pagaidīt, lai redzētu, kā situācija attīstīsies. Lai katra puse parāda savu īsteno seju. Jo ASV sabiedrība izsenis ir sašķelta divās pretējās nometnēs - republikāņos un demokrātos, starp kurām vienmēr noritējusi cīņa, kas gadu desmitu gaitā palaikam te atslābusi, te saasinājusies. Tramps ir ļoti īpatnējs politiķis, kas nav īsti ne viens, ne otrs. Ne velti republikāņi viņu padarīja par savējo tikai pēdējā brīdī, jo saprata, ka viņš varētu vinnēt.
Es atbalstu Trampu tajā ziņā, kur viņš grib saglabāt bijušās Amerikas garu, nācijas kopību, kas bija savulaik, bet tagad globalizācijas dēļ draud izšķīst pasaules kultūras mikslī. Te nevajag būt rasistam, lai saprastu, kā te ir ne jau rasu, bet reliģiju un ĻOTI ATŠĶIRĪGU kultūru sadursme, un Tramps negrib Amerikas islamizēšanos, tāpat kā arī daudzi Eiropā negrib to. Arī es to negribu, un šajā ziņā Trampam piekrītu. Bet ir arī daudz kas cits, kam nepiekrītu... Taču tas jau vairs nav SC komentāra teksts, tur jāveido diskusija citās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-04 23:17, pirms 8 gadiem
Ja kas ASV pēc būtības īstie saimnieki ir indiāņi. Ar savu kultūru un reliģijām.
Baltais vai melnādainas, meksikānis vai ārābs - tā nav starpība. Visi viņi ir nepiederīgi tai valstij.
Vēsturi mazliet zināt? Tramps varētu būt labs Dienvidnieku līderis tajā karā. Un kā zināms, pat tagad Dienvidu štatos zeļ un plaukst rasisms. Vai Tramps kādreiz ir noliedzis savus uzskatus par citas rases un/vai reliģijas piederīgajiem? Nē.

ASV vienmēr kopš izveidošanas bijusi internacionāla valsts. Tad par ko te runāt? Ar ko eiropiešu/āfrikas izcelsmes amerikāņi ir labāki par mūsdienu ieceļotājiem ASV? Cita kultūra? Kad ar varu kolonizējāt, tad tur arī bija cita kultūra. Cita reliģija? Tas pats.
Ja vien Tramps negrib pārrakstīt vēsturi, tad viņš nevar pēkšņi atgriezt kaut kādu amerikāņu kultūru. Visi viņi tur ir emigrantu pēcteči.

Ja, kas tad kristietība, islams un jūdaisms ir viena un tā pati reliģija. Kristieši un islāmticīgie pēc būtības tic ebreju ticībai/vēsturei.

Pats esmu Latvietis, nacionālpatriots kurš stāv pāri reliģiskiem, rasu vai sazin vel kādiem naidiem. To, kur piedzimt mēs neviens nevaram ietekmēt. Tur kur piedzimstam 90% gadījumu nosaka reliģisko piederību. Tāpat ādas krāsu mēs arī neizvēlamies.
Cilvēki jāvērtē pēc cilvēcības un tām vērtībām.

Galvenais ir lai cilvēki dzīvo mierā, bet kamēr būs tādi slimie, kā Tramps un viņa atbalstītāji un tie teroristi tikmēr miers nevaldīs. Un ja jūs uzskatāt islamu par sliktu reliģiju, tad apskatāties vēsturi (pat mūsdienās aiz vien vēl) kristietība ir slaktējusi ''neticīgos''. Un ne jau ticības dēļ, bet gan naudas un varas. Tāpat tie teroristi. Pirms kaut ko nosoda vajag padomāt vai paša ticības un rases brāļi un māsas nerīkojas tāpat.

P.S. Ja kas esmu pret globalizāciju, bet pirmā vietā lieku cilvēktiesības.