Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Kļičko: "Hejs var izvēlēties, ar kuru no mums cīnīties"

Jānis Pārums

Kļičko: "Hejs var izvēlēties, ar kuru no mums cīnīties"
Brāļi Vladimirs un Vitālijs Kļičko
Foto: Eastside Boxing

WBC pasaules čempions smagajā svarā ukrainis Vitālijs Kļičko, kurš šovakar aizvadīs cīņu pret poli Albertu Sosnovski, atzinis, ka brāļi Kļičko dod iespēju WBA čempionam Deividam Hejam izvēlēties, ar kuru no viņiem Hejs grib cīnīties.

"Ļoti gribu tikties ringā ar Heju. Arī Vladimirs to vēlas, bet viņš pateica, ka Heja tituls viņu neinteresē. Es vēlos cīņu ar Heju tāpēc, ka gribu divas čempiona jostas. Vladimirs grib cīnīties personisku motīvu vadīts un aizvērt Hejam ringā muti. Visa boksa pasaule gaida Heja cīņu pret Kļičko, tāpēc Deivid – mēs tev dodam iespēju izvēlēties, pret kuru no mums tu gribi iziet ringā," sacīja Vitālijs, kurš šovakar aizvadīs cīņu pret Albertu Sosnovski.

38 gadus vecais Kļičko uzsvēra, ka šobrīd smagajā svarā trūkst konkurētspējīgu bokseru un izteica cerību, ka jaunā un daudzsološā bokseru paaudze parādīsies ātrāk nekā viņš aizies no boksa.

"Esmu gatavs cīnīties ar jebkuru. Mēs ar brāli esam gatavi pierādīt, ka esam spēcīgākie smagajā svarā cīņā pret jebkuru pretinieku. Taču nav skaļu uzvārdu. Sosnovskis nudien nav Muhameds Ali, tāpēc mēs gaidām jaunas bokseru paaudzes parādīšanos. Nav vairs Lenoksu Lūisu vai Maiku Taisonu. Mums jāgaida un jābūt gataviem pieņemt jebkuru izaicinājumu. Ceru, ka jauni bokseri parādīsies ātrāk nekā es vecuma dēļ pametīšu boksu," piebilda Kļičko.

Izmantotie resursi:
gazeta.ru

 +23 [+] [-]

, 2010-05-29 10:44, pirms 14 gadiem
Nu kādam no viņiem tam Hejam ir mute jāaizver.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2010-05-29 10:48, pirms 14 gadiem
Muti jau viņi neviens nevienam neaizvērs,bet nu izdauzīt gan var mēģināt

 +16 [+] [-]

, 2010-05-29 10:50, pirms 14 gadiem
Šie džeki bez konkurences mauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2010-05-29 11:12, pirms 14 gadiem
kā Ufo dziesmiņā...mēs esam brāļi Ilmāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-05-29 11:25, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: Es gaidu, kad beidzot kads pievers vienu no Klicko mutem
Vinji vismaz par savu muti atbild un, sasodiits, atbild labi!

  -4 [+] [-]

, 2010-05-29 11:26, pirms 14 gadiem
abi brali ir pasaule labakie bokseri,domajams ta ari paliks,lidz karieru beigs,sies iet Taisona un Ali pedas

     [+] [-]

, 2010-05-29 12:13, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Maiks Taisons bija neapturams!!!
tik nez kapēc Lenoks viņam iedeva pa tauri.. ja jau bija tik neapturams..

  -2 [+] [-]

, 2010-05-29 12:18, pirms 14 gadiem
rekur Taisons uz dēļiem.. youtube.com: YouTube
- Mike Tyson v.s Lenox Lewis Defeat

 +12 [+] [-]

, 2010-05-29 12:35, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: tik nez kapēc Lenoks viņam iedeva pa tauri.. ja jau bija tik neapturams..
Veciit nesaliidzini Taisonu peec cietuma ar Taisonu pirms cietuma, tie ir divi dazhaadi Taisonu, pilniigi esmu paarliecinaats ka ciinoties ar Taisonu pirms cietuma, Luuisam nebuutu izredzhu

  -2 [+] [-]

, 2010-05-29 12:51, pirms 14 gadiem
tasesmues rakstīja: Veciit nesaliidzini Taisonu peec cietuma ar Taisonu pirms cietuma, tie ir divi dazhaadi Taisonu, pilniigi esmu paarliecinaats ka ciinoties ar Taisonu pirms cietuma, Luuisam nebuutu izredzhu
nu bet kurš tad tur vainīgs ka viņš nokļuva cietumā..
pats vien vainīgs.. ja vairs nespēja vinnēt, tad vajadzēja aiziet no boksa... tapēc nevajag teikt ka viņš bijis neapturams..
vel jau arī Taisons no Holifilda dabūja divreiz iekšās.. un no vel tur kautkāda frukta atrāvās.. kopā seši zāģi karjerā..

     [+] [-]

, 2010-05-29 13:22, pirms 14 gadiem
ar vladimiru varētu cīnīties, bet vispār vienala

  +7 [+] [-]

, 2010-05-29 13:26, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: rekur Taisons uz dēļiem.. http://www.youtube.com/watch?v=zgaQCM8PpZ0
boks man ir tuvs, un pagaidām vēl labāku par Taisonu neesmu redzējis.

beigas nebija spožas, bet bet to ko viņš jaunībā rādija... klase.... vnk klase

  -1 [+] [-]

, 2010-05-29 13:40, pirms 14 gadiem
dragoo rakstīja: boks man ir tuvs, un pagaidām vēl labāku par Taisonu neesmu redzējis.

beigas nebija spožas, bet bet to ko viņš jaunībā rādija... klase.... vnk klase
un tu būtu tas eksperts kurš nosaka labāko?
cik es zinu, labāko nosaka ringā.. un viņš aizgāja kā zaudētājs.. plus vel ar savām psihiskajām problēmām izcēlās nokožot Holifildam ausi..
protams leģenda viņš paliks, jo viņa ziedu laikos jau nebija neviens skaļš uzvārds pret ko cīnīties, tikai otršķirīgi melnie kurus viņš skaldīja kā malku.. kad nāca skaļāki uzvārdi, tad viņa uzbrūkošais bokss vairs negāja tik vienkārši cauri... arī tagad tie laiki ir aizgājuši..

     [+] [-]

, 2010-05-29 13:53, pirms 14 gadiem
Hejam varbūt nav tik stiprs sitiens kā Kļicko, bet Hejs var uzvarēt uz ātrumu.
Un daudz muld ,ka Hejs baidās. Reāli bokserim vienalga pret ko cīnīties, vienīgais ,kas var apturēt ir finansiāli aspekti.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-29 14:04, pirms 14 gadiem
Taisons labākais + Ali un tagad Brāļi ilmāri!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-29 15:00, pirms 14 gadiem
Nākamais aiz ali ir holifīlds. punkts.

     [+] [-]

, 2010-05-29 15:16, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: un tu būtu tas eksperts kurš nosaka labāko?
cik es zinu, labāko nosaka ringā.. un viņš aizgāja kā zaudētājs.. plus vel ar savām psihiskajām problēmām izcēlās nokožot Holifildam ausi..
protams leģenda viņš paliks, jo viņa ziedu laikos jau nebija neviens skaļš uzvārds pret ko cīnīties, tikai otršķirīgi melnie kurus viņš skaldīja kā malku.. kad nāca skaļāki uzvārdi, tad viņa uzbrūkošais bokss vairs negāja tik vienkārši cauri... arī tagad tie laiki ir aizgājuši..
Tu zini, ka Lenoxx ir zaudējis McCall kurš bija Tysona sparinga partneris? Tu zināji, ka viņš zaudēja Rahman? Tie bija kaut kur mūsdienu bokseri(skilla ziņā), + vēl ar nokautu abiem diviem.
Tysons 80s otrajā pusē ir piedauzijis nemāz zināmu uzvārdu. Protams es viņu neliktu pie vieniem no labākajiem bokseriem, bet pie vieniem no slavenākajiem. Viņš ir iespējams otrs dzirdētākais, slavenākais, pazīstamākais bokseris aiz Alī.

     [+] [-]

, 2010-05-29 15:20, pirms 14 gadiem
Nu par Heja mutes aiztaisīšanu, šķiet, ka viņš pats jau ir aiztaisījis muti, jo kopš cīņas ar Ruizu vispār nekas nav dzirdēts no viņa.
Un Taisons patiešām bija neapturams līdz 1990. gada 11. februārim, turklāt ne visi viņa pretinieki bija otršķirīgi melnie, viņš praimā visus, kas nespēja satvert viņu klinčā, skaldīja kā malku.

     [+] [-]

, 2010-05-29 16:16, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: un tu būtu tas eksperts kurš nosaka labāko?
cik es zinu, labāko nosaka ringā.. un viņš aizgāja kā zaudētājs.. plus vel ar savām psihiskajām problēmām izcēlās nokožot Holifildam ausi..
protams leģenda viņš paliks, jo viņa ziedu laikos jau nebija neviens skaļš uzvārds pret ko cīnīties, tikai otršķirīgi melnie kurus viņš skaldīja kā malku.. kad nāca skaļāki uzvārdi, tad viņa uzbrūkošais bokss vairs negāja tik vienkārši cauri... arī tagad tie laiki ir aizgājuši..
Formens nebija skaļš uzvārds?

     [+] [-]

, 2010-05-29 17:11, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Tu zini, ka Lenoxx ir zaudējis McCall kurš bija Tysona sparinga partneris? Tu zināji, ka viņš zaudēja Rahman? Tie bija kaut kur mūsdienu bokseri(skilla ziņā), + vēl ar nokautu abiem diviem.
Tysons 80s otrajā pusē ir piedauzijis nemāz zināmu uzvārdu. Protams es viņu neliktu pie vieniem no labākajiem bokseriem, bet pie vieniem no slavenākajiem. Viņš ir iespējams otrs dzirdētākais, slavenākais, pazīstamākais bokseris aiz Alī.
nu a tu zini ka tulīt pēc tam Lenoxx paņēma revanšu Rahmanam, un nolika viņu tāpat uz dēļiem? vienkārši Rahmanam padevās viens sitiens pret Lenoxxu un tapēc viņš uzvarēja.. no tā Rahmana nekā tur nebija..
un tur tev taisnība, ka viņš ir slavenākais no bokseriem, jo taisīja ne mazums sūdu.. savā laikā protams Taisons bija labākais.. bet nu nebija viņam īstu pretinieku.. un redz pret Holifildu un to pašu Lenoxxu viņam gāja sūdīgi..
un tas jau vien ka viņš 85 gadā aizvadīja 15 boksa mačus norāda ka tie pretinieki bij tikai skaldāmi koki... jo normāli tik daudz cīņas nevar aizvadīt gada laikā..

     [+] [-]

, 2010-05-29 17:12, pirms 14 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Formens nebija skaļš uzvārds?
nu cik zinu viņš pret Formenu nav boksējies.. Formens jau tad beidza karjeru.. jeb kautkā tā...
varbūt nedaudz kļūdos.. bet arī ja būtu boksējies, Formens tad jau bija vecs Taisona laikā..

     [+] [-]

, 2010-05-29 17:32, pirms 14 gadiem
pagaidi, pagaidi jauno bokseru paaudzi, dabūsi bietē no Heja tā vis neteiksi!

     [+] [-]

, 2010-05-29 19:15, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: nu a tu zini ka tulīt pēc tam Lenoxx paņēma revanšu Rahmanam, un nolika viņu tāpat uz dēļiem? vienkārši Rahmanam padevās viens sitiens pret Lenoxxu un tapēc viņš uzvarēja.. no tā Rahmana nekā tur nebija..
un tur tev taisnība, ka viņš ir slavenākais no bokseriem, jo taisīja ne mazums sūdu.. savā laikā protams Taisons bija labākais.. bet nu nebija viņam īstu pretinieku.. un redz pret Holifildu un to pašu Lenoxxu viņam gāja sūdīgi..
un tas jau vien ka viņš 85 gadā aizvadīja 15 boksa mačus norāda ka tie pretinieki bij tikai skaldāmi koki... jo normāli tik daudz cīņas nevar aizvadīt gada laikā..
Lai nu ko, bet nejau Lenoxxa cīņu vajag attiecināt kā vienu no galvenajām Maika cīņam. Maika vislielākā uzvara bija pret Spinksu kuru viņš nokautēja 91 sekundē. Spinks bija paņēmis Holmes kurš ir arī viens no labākajiem smagsvariem.
Un tā Holija otrā cīņa; vispār es saprotu Maiku, ja Tevi ar galvu vienu cīņu līdz 11 roundam atdauzītu un nākamajā cīņa Tevi turpinātu ar galvu dauzīt, tad es saprotu, nervi netur. Bokss ir sports, boksa mir noteikumi, es īsti nesaprotu ar ko atšķiras košana no sišanas ar galvu. Laikam ar to, ka koda Maiks Taisons, kurš bija vispopulārākais sportists aiz Maikla Džordana tajā laikā.

     [+] [-]

, 2010-05-29 19:52, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Lai nu ko, bet nejau Lenoxxa cīņu vajag attiecināt kā vienu no galvenajām Maika cīņam. Maika vislielākā uzvara bija pret Spinksu kuru viņš nokautēja 91 sekundē. Spinks bija paņēmis Holmes kurš ir arī viens no labākajiem smagsvariem.
Un tā Holija otrā cīņa; vispār es saprotu Maiku, ja Tevi ar galvu vienu cīņu līdz 11 roundam atdauzītu un nākamajā cīņa Tevi turpinātu ar galvu dauzīt, tad es saprotu, nervi netur. Bokss ir sports, boksa mir noteikumi, es īsti nesaprotu ar ko atšķiras košana no sišanas ar galvu. Laikam ar to, ka koda Maiks Taisons, kurš bija vispopulārākais sportists aiz Maikla Džordana tajā laikā.
Dona Kinga uzpūsta slavenība.. par psihiskajām problēmām liecināja arī dzīve ārpus boksa, kur viņš bij pacēlis roku pret sievietem.. un regulāri izraisīja kautiņus..
lielākā uzvara pret Spinksu? tu smejies? Spinks smagsvaros vispār tik četras cīņas ir aizvadījis.. tad nu gan baigo kalnu un slavenību Taisons nogāzis.. tas ka ar pirmo cīņu Spinks tika pie IBF titula jau nav nekas tāds lai viņu uzskatītu par baigo veci..
es pat domā ka tajos laikos daudzas cīņas arī bija sarunātas.. uzkrītoši daudzi tur pat nepretojās.. tas pats Spinks pret Taisonu pat neko nedarīja.. ļāva sevi sist..

     [+] [-]

, 2010-05-29 20:11, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: Dona Kinga uzpūsta slavenība.. par psihiskajām problēmām liecināja arī dzīve ārpus boksa, kur viņš bij pacēlis roku pret sievietem.. un regulāri izraisīja kautiņus..
lielākā uzvara pret Spinksu? tu smejies? Spinks smagsvaros vispār tik četras cīņas ir aizvadījis.. tad nu gan baigo kalnu un slavenību Taisons nogāzis.. tas ka ar pirmo cīņu Spinks tika pie IBF titula jau nav nekas tāds lai viņu uzskatītu par baigo veci..
es pat domā ka tajos laikos daudzas cīņas arī bija sarunātas.. uzkrītoši daudzi tur pat nepretojās.. tas pats Spinks pret Taisonu pat neko nedarīja.. ļāva sevi sist..
Manuprāt, Dons Kings ir zināms tīri dēļ Taisona. Taisona padariju Donu zināmu, kā zagli un čali kurš var novākt cilvēku par 100 dolāriem.

Saproti vienu, Spinks bija undefeated, viens no labākajiem LHW čempioniem of all time un viens no labākajiem vispār. Manā sarakstā viņš ir ap 25-30 vietu. Viņš uzvarēja Holmsu(zini tādu?), viņš bija ar lielāku pieredzi un saukts par vienu no labākajiem uzvarētājiem.

Un laikam Tu neko nesaproti no boksa, jo nekad neemsu dzirdējis, ka kāds sevi atļaut sist. Tas, ka Maiks noķēra ar labu left uperccut pa žokli Spinksu un pēc tam vēl ar labajiem piebeidza nenozīmē, ka viņš viņu atļāva dauzīt.

     [+] [-]

, 2010-05-29 20:13, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: nu cik zinu viņš pret Formenu nav boksējies.. Formens jau tad beidza karjeru.. jeb kautkā tā...
varbūt nedaudz kļūdos.. bet arī ja būtu boksējies, Formens tad jau bija vecs Taisona laikā..
Tu esi nedaudz smieklīgs. Ok Foremans necīnijās pret Maiku, bet tikko Tu vel skandināji, ka Maiks bija pats vainīgs, ka iesēdās cietumā, zaudēja savus prime gadus, bet tagad, ja viņš kādu uzvar nozīmē, ka viņš bija vecs vai arī četras cīņas aizvadijis smagsvaros.
Saki ko gribi, Maikam ir 10 titula aizstāvēšaas cīņas, viņš iztīrija visu heavyweight divīziju un vēl spēja paņemt lielus PPV nummurus.

     [+] [-]

, 2010-05-29 21:14, pirms 14 gadiem
nu tagat jau gan kličko to muti par daudz virina!!!! un nu tak beidzot neverinat muti bet gan izkārtojat cīņu kuru visi gaida!!!

     [+] [-]

, 2010-05-29 21:17, pirms 14 gadiem
nu un ka viņš vinnēja Holmsu? vairāk arī neko viņš nav vinnējis.. acīmredzot Holms viņam bija parocīgs pretinieks..
un gribi teikt ka Taisons pats nav vainīgs ka iesēdās cietumā? viņu nabadziņu tāpat vien iesēdināja...
un arī ar Holifildu kad viņš nokoda ausi, neviens viņu ar galvu nedauzīja, vienkārši Taisons neko nevarēja padarīt un nespēja sagremot ka jazaudē..
un tu pats neko nesaproti no boksa, ja tev ir pirmā dzirdēšana ka kāds ļaujas zaudēt deļ naudas.. jebkurā sporta veidā ir bijušas sarunātas spēles jeb cīņas... un tajā laikā tas bij vel izteiktāk..

     [+] [-]

, 2010-05-29 22:58, pirms 14 gadiem
Kidd rakstīja: nu un ka viņš vinnēja Holmsu? vairāk arī neko viņš nav vinnējis.. acīmredzot Holms viņam bija parocīgs pretinieks..
un gribi teikt ka Taisons pats nav vainīgs ka iesēdās cietumā? viņu nabadziņu tāpat vien iesēdināja...
un arī ar Holifildu kad viņš nokoda ausi, neviens viņu ar galvu nedauzīja, vienkārši Taisons neko nevarēja padarīt un nespēja sagremot ka jazaudē..
un tu pats neko nesaproti no boksa, ja tev ir pirmā dzirdēšana ka kāds ļaujas zaudēt deļ naudas.. jebkurā sporta veidā ir bijušas sarunātas spēles jeb cīņas... un tajā laikā tas bij vel izteiktāk..
Spinks arī paņēma Kūniju, kas bija čalis ar lielu sirdi un nopietns tests heavyweightos. Ja nemaldos 5 roundā nokautēja.
Tu vispār to cīņu esi redzējis? Tu redzēji kādi headbutti tur bija? Tik kroplīgi darīt. Holīfilds ir visnetīrākais bokseris kuru zinu, bet nu cienu viņu tāpat.
Es Tev iesaku paskatīties Seldon vs Tyson, tā iespējams ir sarunāta cīņa, jo Seldons kā lops vienkārši nokrita. Spinks vs Tyson nav sarunāta cīņa, tur vispār nekādu sarunātību neredzu, vienkārši prime Tyson. Vienreiz ar kreiso uperccatu un labo un tad ar ļoti labu labo upercatu pa žokli. Tieši tā smird pēc sarunātas cīņas.

Un piedod atvaino, bet es neesmu dzirdējis par sarunātām cīņam 80s. Ir bijušas dažādas ''aplaupīšanas'' no tiesnešu puses, bet, ka kāds čalis nokrīt zemē dēļ naudas... Piedod neesmu dzirdējis( Ja nu vienīgi Tu nerunātu par kaut kādiem contenderiem)
Sarunāšana notika 50s, kad boksu pārvaldija mafijas čalīši, mūsdienās tā vairs nav. Vienīgais iespējams judge`s ir pārāk neobjektīvi vai uzpirkti attiecīgos gadijumos.