Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Vailders: "Esmu zvērs ar Dieva dotu talantu"

Jānis Pārums

Vailders: "Esmu zvērs ar Dieva dotu talantu"
Deontajs Vailders
Foto: AFP/Scanpix

27 gadus vecais amerikāņu smagsvars Deontajs Vailders (28-0, 28KO), kurš aizvadītajā nedēļas Lielbritānijā nogalē izcīnīja kārtējo uzvaru, 70 sekundēs nokautējot britu Odliju Harisonu (31-7, 23KO), atzinis, ka viņam nebūtu iebildumu vēlreiz cīnīties šajā valstī.

"Tas bija lielisks sniegums," par sevi jūsmoja Vailders. "Es esmu īsts zvērs ar Dieva dotu talantu. Neviens nevar izturēt manu jaudu. Tiklīdz es izdarīju sitienu Harisonam, viņa acis jau bija pakausī... "

"Atgriezīšos [LIelbritānijā] un cīnīšos ar Taisonu Fjuriju tiklīdz viņa komanda sagribēs šo cīņu. Mēs tāpat pārrunājam Deivida Praisa un Tonija Tompsona revanšu un to, ka es varētu cīnīties ar uzvarētāju. Labprāt gribētu atgriezties Lielbritānijā. Es būšu nākamais pasaules čempions smagsvaros," piebilda Vailders.

Jāatgādina, ka sestdienas vakarā Vailders izcīnīja 28 uzvaru ar nokautu 28 profesionālajās cīņās. Vailders pirmā raunda 70 sekundē sakāva 41 gadu veco Odliju Harisonu.

Izmantotie resursi:
Boxing News & Results updated 24/7 - Fightnews

     [+] [-]

, 2013-04-29 21:02, pirms 11 gadiem
28-0, 28KO Iespaidīgi!

  +6 [+] [-]

, 2013-04-29 21:03, pirms 11 gadiem
Varētu šito pret briedi likt

  +6 [+] [-]

, 2013-04-29 21:04, pirms 11 gadiem
Nu statistika jau iespaidīga.
P.S. Gliemezis arī ir zvērs (joks)
Slēpts komentārs: miersmajas

  +5 [+] [-]

, 2013-04-29 21:14, pirms 11 gadiem
čalis aizvadījis 28 reitinga cīņas, nopietnu pretinieku redzējis nav, tā kā nevaig spriest par viņu pēc statistikas

  +6 [+] [-]

, 2013-04-29 21:20, pirms 11 gadiem
miersmajas rakstīja: Smejies? Briedis zaudētu minūtes laikā
nebur drāmu... puisim nav bijis neviens patiešām nopietns pretinieks. kad izies pret kādu no pieminētajiem, tad arī varēs sākt domāt, cik varens ir. lai gan nenoliedzami, ka potenciāls ir liels

  +1 [+] [-]

, 2013-04-29 21:36, pirms 11 gadiem
Jursi2 rakstīja: nebur drāmu... puisim nav bijis neviens patiešām nopietns pretinieks. kad izies pret kādu no pieminētajiem, tad arī varēs sākt domāt, cik varens ir. lai gan nenoliedzami, ka potenciāls ir liels
Tavai domai pilnībā gan piekrītu, tik gribēju uzdot pretjautājumu - Vaitad Briedim ir bijuši nopietni pretinieki? (Pēc cīņas, nevis vārda)

  -2 [+] [-]

, 2013-04-29 21:51, pirms 11 gadiem
Jursi2 rakstīja: nebur drāmu... puisim nav bijis neviens patiešām nopietns pretinieks. kad izies pret kādu no pieminētajiem, tad arī varēs sākt domāt, cik varens ir. lai gan nenoliedzami, ka potenciāls ir liels
Briedim ar nav

  -1 [+] [-]

, 2013-04-29 22:01, pirms 11 gadiem
Vailders diezgan brutāli iznīcināja Harisonu....negribās jau to atzīt, bet pat Taisonam būtu pagrūi pret šīem mūsdienu gigantiem - Vailders, Fjūrijs, Kličko...bet piezīmēšu, ka TIKAI dēļ vinu garā auguma...visi 2 m...a Taisons maziņš - 1.78.....njaa...ja paskatās boxrec top 20 bokserus, tad gandrīz visi ir virs 1.90 m ....tomēr augums tagad spēlē lielāku lomu, nekā prasmes...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-29 22:24, pirms 11 gadiem
Andree rakstīja: Vailders diezgan brutāli iznīcināja Harisonu....negribās jau to atzīt, bet pat Taisonam būtu pagrūi pret šīem mūsdienu gigantiem - Vailders, Fjūrijs, Kličko...bet piezīmēšu, ka TIKAI dēļ vinu garā auguma...visi 2 m...a Taisons maziņš - 1.78.....njaa...ja paskatās boxrec top 20 bokserus, tad gandrīz visi ir virs 1.90 m ....tomēr augums tagad spēlē lielāku lomu, nekā prasmes...
Par to Harisonu... Taisons viņu noliktu uz dēļiem tik pat ātri, ja ne ātrāk kā Vilders. Un ja tu skatījies cīņu, tad rokas nereāli zemu turēja Vilders, normāls bokseris (Heys, Kļičko, tas pats Tiasons) sen jau būtu izdauzījuši Vilderam seju. Bet nu jāatdzīst ka čalim ļoti labs sitiens, ātrums nav tas labākais, bet kustās ok, gan jau ka pa čempionu kādreiz kļūs, to laiks rādīs.

  +4 [+] [-]

, 2013-04-29 22:25, pirms 11 gadiem
Pilnīgs buļļasūds
Taisons I (tas Taisons, kurš boksēja līdz nokļūšanai cietumā) šitādus garos pārsvarā klapēja 1. raundā, cīnoties ik pēc dažām nedēļām Viņam nebija nekādu problēmu pret tāda līmeņa garajiem. Un viņš arī līdz 27 gadu vecuma nedauzīja otrās šķiras bokserus, bet 20 gados cīnījās par čempiontitulu

Andree rakstīja: Vailders diezgan brutāli iznīcināja Harisonu....negribās jau to atzīt, bet pat Taisonam būtu pagrūi pret šīem mūsdienu gigantiem - Vailders, Fjūrijs, Kličko...bet piezīmēšu, ka TIKAI dēļ vinu garā auguma...visi 2 m...a Taisons maziņš - 1.78.....njaa...ja paskatās boxrec top 20 bokserus, tad gandrīz visi ir virs 1.90 m ....tomēr augums tagad spēlē lielāku lomu, nekā prasmes...

  -2 [+] [-]

, 2013-04-29 22:36, pirms 11 gadiem
Nu visus garos nelika pirmajā roundā...paskaties abas cīņas ar Donnavan Ruddock...otro tikai pēc punktiem vinnēja..un Ruddocks bija īsāks par Vailderu...arī Mitču Grīnu tikai pēc punktiem Taisons vinnēja....

domāju, ka pēc punktiem Taisons vinnētu arī visus šos garos..bet būtu ļoti grūti viņam...tomēr viņam jākustās 2 x vairāk, nekā tam garajam...

  +2 [+] [-]

, 2013-04-29 23:09, pirms 11 gadiem
Nejau Taisonam auguma bij problema ir ar tada lieta ka stulba traka sunja sindroms ja nebutu tas tad diezvai butu butu tikai divas reizes chempions,a shito mierigi Mairi varertu suutiit ringaa domaju Briedis uzvaretu jo prciizaak sit

     [+] [-]

, 2013-04-29 23:36, pirms 11 gadiem
Visi Taisona pretinieki bija garāki par viņu, tā ka visu karjeru viņš cīnījās pret auguma pārspēku. Karjeras pirmajā posmā tas viņam izdevās vislabāk boksa vēsturē Pēc tam - cits stāsts. Garie, kā viņš pats teica, pēc sitiena ķermenī vienmēr kļuva daudz īsāki Viņa labaisķermenī, labais žoklī strādāja bez variantiem pret daudz labākiem večiem nekā tie, kurus Vailders te moka.
Lai gan, protams, Vailders ir interesants bokseris, tomēr salīdzināt viņu ar Taisonu pagaidām īsti nav pamata. Viņš ir tuvāk Briedim nekā Taisonam
Andree rakstīja: Nu visus garos nelika pirmajā roundā...paskaties abas cīņas ar Donnavan Ruddock...otro tikai pēc punktiem vinnēja..un Ruddocks bija īsāks par Vailderu...arī Mitču Grīnu tikai pēc punktiem Taisons vinnēja....

domāju, ka pēc punktiem Taisons vinnētu arī visus šos garos..bet būtu ļoti grūti viņam...tomēr viņam jākustās 2 x vairāk, nekā tam garajam...

     [+] [-]

, 2013-04-30 08:27, pirms 11 gadiem
Tante rakstīja: Visi Taisona pretinieki bija garāki par viņu, tā ka visu karjeru viņš cīnījās pret auguma pārspēku. Karjeras pirmajā posmā tas viņam izdevās vislabāk boksa vēsturē Pēc tam - cits stāsts. Garie, kā viņš pats teica, pēc sitiena ķermenī vienmēr kļuva daudz īsāki Viņa labaisķermenī, labais žoklī strādāja bez variantiem pret daudz labākiem večiem nekā tie, kurus Vailders te moka.
Lai gan, protams, Vailders ir interesants bokseris, tomēr salīdzināt viņu ar Taisonu pagaidām īsti nav pamata. Viņš ir tuvāk Briedim nekā Taisonam
nu pēc tehnikas protams, Vailders nav ne tuvu...pret Harisonu tie vēzieni bija kā ar airiem es tā šobrīd vēzējos savā amatiera treniņā un treneris par to vien baksta mani, lai beidzu vēzēties

  +2 [+] [-]

, 2013-04-30 13:19, pirms 11 gadiem
Nedarbs rakstīja: Tavai domai pilnībā gan piekrītu, tik gribēju uzdot pretjautājumu - Vaitad Briedim ir bijuši nopietni pretinieki? (Pēc cīņas, nevis vārda)
Pričom te Briedis vispār.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-30 23:16, pirms 11 gadiem
Nu nu veči. Protams, ka te nevar ar nevienu salīdzināt, jo nekas nopietns viņam nav bijis, bet 28ko no 28 un tas spēks...... No viena taisnā pat labākie saļimtu. Domāju,ka šim nav pretinieku. Monstrs!
Uzskatīju, ka pagaidām Kļičko nav pretinieku, līdz redzeju šī čaļa cīņas!

     [+] [-]

, 2013-05-01 09:48, pirms 11 gadiem
piekuns18 rakstīja: Nu nu veči. Protams, ka te nevar ar nevienu salīdzināt, jo nekas nopietns viņam nav bijis, bet 28ko no 28 un tas spēks...... No viena taisnā pat labākie saļimtu. Domāju,ka šim nav pretinieku. Monstrs!
Uzskatīju, ka pagaidām Kļičko nav pretinieku, līdz redzeju šī čaļa cīņas!
Dak ne jau pēc 28 ko no 28 kaut ko spriež, bet gan no šī čaļa opozīcijas. A opozīcija viņam nu tāda- neviena zināma boksera izņemot Ovenu Beku, kurš arī pēdējos gadus strādā par maisu.