Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Fantastiskā čempionu kaujā Briedis pēc punktiem tomēr piekāpjas Usikam

Fantastiskā čempionu kaujā Briedis pēc punktiem tomēr piekāpjas Usikam
Oleksandrs Usiks un Mairis Briedis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Mairis Briedis (23-1, 18KO) Pasaules boksa Supersērijas pusfinālā un titulcīņā par WBC un WBO pasaules čempiona jostām ātrā, vētrainā un tehniski iespaidīgā 12 raundu cīņā tomēr piekāpās Oleksandram Usikam (14-0, 11KO) pēc punktiem.

Mairis Briedis uz cīņu ieradās kā WBC čempions ar nevainojamu uzvaru bilanci, Oleksandrs Usiks Arēnā Rīga ienāca kā WBO čempions tādu pašu nullīti profesionālā boksa zaudējumu sarakstā kā Briedim. Par bukmeikeru un boksa apskatnieku izteiktu favorītu pirms cīņas tika uzskatīts Usiks.

Šī bija tikai otrā cīņa kopš 2008. gada pirmā smagā svara kategorijā, kurā bija paredzēta pasaules čempionu titulu apvienošana, šī arī bija pirmā reize, kad Rīgā viesojās un titulcīņu aizvadīja tik augsta līmeņa boksa čempions kā Usiks. Šī arī bija cīņa, uz kuru Briedis bija mērķtiecīgi virzījies un pakāpeniski kāpis uz augšu pa boksa karjeras kāpnēm, beidzot nonākot pie savas lielās iespējas pret svara kategorijas teorētiski visspēcīgāko bokseri.

Cīņas sākumā Briedis ieņēma ringa centru un darbojās nedaudz agresīvāk, kamēr Usiks centās vēl ieturēt piesardzīgāku stāju. Kopumā pirmais raunds sanāca aktīva boksa pilns, bet otrajā raundā abi sportisti uz priekšu devās vēl drošāk. Bīstamas kombinācijas gandrīz izdevās abiem, un klinčs praktiski netika novērots. Lielā trokšņa dēļ netika dzirdēts gongs, un tiesnesis ļāva cīnai turpināties vēl vairākas sekundes.

Trešajā raundā radās neliels pārtraukums Usika uzacs dēļ, bet drīz vien Mairis atkal piespieda pretinieku pie virvēm. Pašā raunda izskaņā gan labāk izskatījās Usiks, kurš trāpīja pāris sitienus. Ceturtā raunda sākumā Briedis ar agresīvu uzbrukumu piespieda Usikam nedaudz sapīties kājās, bet ukrainis ātri vien atguvās un centās pārņemt iniciatīvu, kas daļēji arī izdevās, taču Briedis darbojās reizē ātri un agresīvi, bet arī uzmanīgi un nopietnu Usika sitienu „cauri” neizlaida.

Piektajā raundā Briedis pirmoreiz nokļuva nopietnās problēmās – Usiks pārsita viņam degunu un iespieda Briedi stūrī, no kura tomēr izdevās tikt ārā, taču raunda atlikušajā daļā Usiks trāpīja vēl vairākus sitienus. Sestā raunda vidū Briedis norāva Usiku zemē, par ko gan uzreiz atvainojās, un turpinājās ātra un lielā mērā arī līdzvērtīga cīņa. Taču septītajā raundā Usiks pārņēma iniciatīvu visai uzskatāmi, kamēr Briedis raunda izskaņā izskatījās noguris. Astotajā raundā Briedis darbojās piesardzīgāk un Usiks vairs pie tik bīstamiem sitieniem netika, taču tāpat saglabāja kontroli pār mača tempu, nelaižot Briedi sev tuvumā.

Devītā raunda izskaņā Usiks izlaida pāris Brieža sitienus, bet joprojām izskatījās saglabājis vairāk svaiguma. Desmitajā un 11. raundā Briedim klājās arvien grūtāk noturēt pretinieka tempu, taču teju katram Usika uzbrukumam tāpat sekoja asa Brieža atbilde, pāris reizes arī trāpot spēcīgu sitienu. Pēdējā raundā Briedis atrada spēkus, lai vēl pārietu uzbrukumā un censtos pabeigt cīņu ar nokautu, taču Usiks pārgāja aizsardzībā un izturēja līdz galam.

Līdz ar to uzvarētaja noteikšana tika atstāta mača tiesnešu ziņā. Viena tiesneša vērtējumā bija neizšķirts 114:114, bet pārējie divi nelielu pārsvaru tomēr deva Usikam (115:113 un 115:113). Pēc rezultātu paziņošanas pirmā lieta, ko Usiks darīja, bija Brieža rokas pacelšana Latvijas līdzjutēju pūļa priekšā, paužot atzinību par aizvadīto cīņu.

Šis sīvais un savā ziņā arī minimālais zaudējums tomēr liek Briedim izstāties no Supersērijas, kā arī atvadīties no WBC čempiona titula. Tāpat šis ir pirmais zaudējums Brieža profesionāļa karjerā, tiesa, iepriekš 13 cīņās 11 nokautus veikušais Usiks šoreiz tam tuvumā īsi netika, un Briedi joprojām neviens nokautā nav nosūtījis.


, 2018-01-28 01:14, pirms 8 gadiem
90tajos mums solīja Taisonu pret Holifildu - dabūjām kaut ko vēl labāku!!
Bez šaubām!!!

Kalle Zauerlands nožēlo, ka šis nav fināls!
Abi izcili bokseri!
Rezultāts aizmirsīsies - cīņas gars paliks atmiņās!!!
, 2018-01-28 01:14, pirms 8 gadiem
Tas, kas bija LNB pirms nedēļas, bija sērdieņa latvieša 100 gade...

Šovakar bija īstā:
kuršu vikingu
Pēterpils jaunlatviešu
latviešu strēlnieku
brīvības cīnītāju
leģionāru
mežabrāļu
lauksaimnieku, mežsaimnieku
L A T V I J A S
1 0 0 G A D E

Paldies, Mairi! Ordenis pilnīgi pelnīti!!!
, 2018-01-28 01:15, pirms 8 gadiem
1 punkts

Mairis bija nikns un gudrs
Oleksandrs bija nikns un ass
Abi bija pelnījuši!!!
Bet Usiks bija nedaudz par gramu labāks!!!
Slēpts komentārs: kuklitis
, 2018-01-28 01:20, pirms 8 gadiem
Vel lielaks respect pret Mairi, fantastiska cinjaa no abiem, kaa jau mineju komentaros Mairis sovakar buutu jebkuru no tiem parejiem atslaanijis, bet tas tik vel vairaka pieraada kaads zvers ir Usiks
Slēpts komentārs: gomes
, 2018-01-28 01:20, pirms 8 gadiem
Viena no TOP5 boksa cīņām, kādu esmu redzējis. Šobrīd uz emocijām un dēļ Maira liekas, ka labākā.
Lepnums par mūsu tautieti!!!
Paldies Mairi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: abs-1982
, 2018-01-28 01:22, pirms 8 gadiem
Nepietika pulvera visai cīņai. Sākums jau ļoti cerīgs. Ehhh, neko nepadarīt, kādam bija jāzaudē.
, 2018-01-28 01:23, pirms 8 gadiem
eziitis rakstīja: Viena no TOP5 boksa cīņām, kādu esmu redzējis. Šobrīd uz emocijām un dēļ Maira liekas, ka labākā.
Lepnums par mūsu tautieti!!!
Paldies Mairi!
Mana bija Formens Holifilds, kur vecais Popajs visus 12 izturēja
, 2018-01-28 01:24, pirms 8 gadiem
Fantastiska cīņa, Mairim nedaudz pietrūka. Veiksmi turpmākajās cīņās!

Vienīgi varbūt uzvarētāju izsvilpt nevajadzēja, tomēr abi parādīja fantastisku sniegumu.
, 2018-01-28 01:24, pirms 8 gadiem
4 raundi bija labi ! bet paldies
, 2018-01-28 01:24, pirms 8 gadiem
kuklitis rakstīja: tas kas nichu ielika ! Tieshaam vecais kraķis Savickis nemeloja ka bija sapiķojis ! :O Es pat nezinu kam vairs ticēt - nepar velti kremļa čekists Putins ar savu internet toļū brigadi ja varēja ASV velēšanas ietkemēt, tad kas tur nopirkt kādu tiesnesi uz šo cīņu ??? :O
Nesaki viss
Aizsardzība arī ir vērtē
, 2018-01-28 01:24, pirms 8 gadiem
abs-1982 rakstīja: kartejo reizi pieradas ka nauda dara savu tiesneshi pi...asi
Visu cieņu Briedim,bet tikai akls varēja neredzēja,ka Usiks uzvarēja pelnīti.
, 2018-01-28 01:25, pirms 8 gadiem
Fināla cienīga cīņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:25, pirms 8 gadiem
Ļoti aizraujoša cīņa, bet šodien vel kādu laiku sirds sāpēs!
, 2018-01-28 01:25, pirms 8 gadiem
Būsim godīgi - šis bija fināls. Mairis malacis, bija tiešām lielisks, un mača beigās - pirmo reizi Usiks šķiet vairs nebija par sevi pārliecināts. Mairis darbojās gudri, pārliecinoši.
Principā visu izšķīra tas viens vienīgais rounds..šķiet piektais. Ja ne tā sanācis - Mairis būtu uzvarētājs. Bet ir kā ir. Komanda lieliski pastrādājusi. Usika pluss arī bija garās kājas - jo vairākas reizes varēja novērot, ka Mairis vienkārši netiek klāt, jo kāja izlikta priekšā. Bet kopumā visu cieņu abiem. Neviens neticēja, ka Mairis izvilks. Bet Mairis ne tikai izvilka, bet darbojās kā līdzīgs, ar līdzīgu. Varētu pat teikt, ka Mairis bija fiziski spēcīgāks, bet Usiks ar kombinācijām spēja izvilkt uzvaru.
, 2018-01-28 01:26, pirms 8 gadiem
Mairis bija un būs mūsu lepnums! Jāsaka ka šis bija fināls pirms fināla, jo neticu ka Usyku kāds spēs apturēt, tā ir mašīna!
, 2018-01-28 01:27, pirms 8 gadiem
kuklitis rakstīja: tas kas nichu ielika ! Tieshaam vecais kraķis Savickis nemeloja ka bija sapiķojis ! :O Es pat nezinu kam vairs ticēt - nepar velti kremļa čekists Putins ar savu internet toļū brigadi ja varēja ASV velēšanas ietkemēt, tad kas tur nopirkt kādu tiesnesi uz šo cīņu ??? :O
Matč kanāla teica, ka pēc noteikumiem tiesnesis neizšķirtu ielikt nedrīkst, tad tādos gadījumos ir ceturtais tiesnesis
, 2018-01-28 01:28, pirms 8 gadiem
Spļāviens sejā visiem negatīvajiem heiteriem kuri te skandināja, ka nav izredžu un tmldz. Cīņa varēja aiziet uz abām pusēm. Par mata tiesu nonāca usikam. Abi čempioni, abi cienīgi tikt finālā, taču beigās vieta tikai vienam. Lepojamies ar Briedi.
, 2018-01-28 01:28, pirms 8 gadiem
Briedis tapat čempions. Ši bija fināla cienīga cīņa un skatamakā ciņa pagaidām turnirā. Usiks nenormāli daudz sitienus izdara un tas kad trapija pa degunu Briedim tas arī daudz izšķira pēc tam uzreiz Usiks arī sajuta uzvaras garšu.
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
rihardilio rakstīja: Nepietika pulvera visai cīņai. Sākums jau ļoti cerīgs. Ehhh, neko nepadarīt, kādam bija jāzaudē.
Njā, fizuha šķiet nebija TOP līmenī - ja būtu Mairis spējis turēt ja ne gluži tādu pašu, bet līdzīgu tempu un intensitāti kā pirmajos 3 raundos, tad jau varbūt būtu izdevies paņemt vēl kādu raundu par labu sev un ar to varbūt pietiktu uzvarai... Kaut kā pašlaik gribas vainot treneru korpusu. Kleinu & co, kuri, manuprāt, tomēr nav gluži pasaules līmeņa speciālisti... T.i. nav šaubu, ka Briedis bija labi sagatavots cīņai, bet nu tajā līmenī jau visu izšķir nianses - ar 'labi' nepietiek. Vajag izcili! Usiks tādā ziņā monstrs - pat 12. raundā fiziski izskatījās lieliski.
Tā citādi Mairis malacis - darīja visu ko dotajā brīdī varēja izdarīt. Usiks vienkārši bija šovakar labāks un viss.
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
Pietruka izturibas Mairim...
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
Usiks bija bik bik labāks, viss godīgi
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
Sajūtas kā pēc EČ 1/4 fināla basketbolā - ļoti augstas kvalitātes, intensitātes un sprieguma mačs, kurā kādam bija jāzaudē, diemžēl šoreiz tas bija Briedis. Pietrūka precīzo un postošo sitienu pēc 5.raunda. Lai veicas atgūt jostu!
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Visu cieņu Briedim,bet tikai akls varēja neredzēja,ka Usiks uzvarēja pelnīti.
ne jau ar pārsvaru milzu
Mairim bija kontras
Maira defs mazāk laida cauri kā Usiks...
nebūtu brīnums, ja Maira pilsonība būtu no CUB, GER,GBR, USA - punkti kristu citādi

šoreiz par laimi abi bija trešā pasaule boksā... un balsojums bija GODĪGS
, 2018-01-28 01:29, pirms 8 gadiem
Usiks - Briedis, atgādina Latvija - Slovēnija. Fināls pirms fināla.
, 2018-01-28 01:30, pirms 8 gadiem
gomes rakstīja: no piektā raunda bez variantiem briedim!
beidz muldēt, "bez variantiem" ir nokauts
, 2018-01-28 01:30, pirms 8 gadiem
labs autiņš , normāla māja un kāzām sanāks par cīņu !
, 2018-01-28 01:31, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Visu cieņu Briedim,bet tikai akls varēja neredzēja,ka Usiks uzvarēja pelnīti.
Es teiktu, ka uzvaru būtu pelnījuši abi. Usika pārākuma ilūziju rādīja tas, ka Usiks aktīvi darbojās ar rokām - bet lielākā daļa bija garām. Ja pareizi atminos, tad Usikam bija 860 sitieni, bet Mairim 500, bet trāpiti - 212 pret 195... Tā kā nekāds aklums nav vajadzīgs. Kopumā cīņa bija līdzīga. Un neatkarīgi no rezultāta, abi bija pelnījuši.
Domāju, ka to lieliski apliecināja Usyka skatiens gaidot rezultātu - tur no bravūras vairs nebija ne smakas. Drīzāk cieņa, pret Briedi.
Slēpts komentārs: zaxx
, 2018-01-28 01:33, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: ne jau ar pārsvaru milzu
Mairim bija kontras
Maira defs mazāk laida cauri kā Usiks...
nebūtu brīnums, ja Maira pilsonība būtu no CUB, GER,GBR, USA - punkti kristu citādi

šoreiz par laimi abi bija trešā pasaule boksā... un balsojums bija GODĪGS
Nesaku ka milzīgu drīzāk minimālu,bet redzamu.Krievu komentētāji pat bija pārsteigti,ka tik mazu pārsvaru tiesneši iedevuši.
, 2018-01-28 01:33, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: un atkal letiņi neiztur spriedzi, tas laikam asinīs

nāk prātā dukura izgāšanās OS vankūverā pēdējā braucienā
Visi spriedzi izturēja, tik tas, ka Usiks vienkārši aizsardzībā labāk nostrādāja un Mairis diemžēl pie sava sitiena netika un tas faktors arī izšķīra visu cīņu.
, 2018-01-28 01:33, pirms 8 gadiem
Šī cīņa pierādija,ka Briedis ir ļoti izturīgs.Nokautēt viņu nav viegli.Super cīņa!
, 2018-01-28 01:34, pirms 8 gadiem
Paldies Mairim par cīņu. Ļoti līdzīgs rezultāts.
Atmosfēra arēnā lieliska.
Ar piekto raundu sākās reālas problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:35, pirms 8 gadiem
Gods un slava Mairim, bet zaudēja uz fiziskās izturības rēķina!!!
, 2018-01-28 01:35, pirms 8 gadiem
Usiks - spirtacentra serveri 1:0
Kā pa miglu (aliņš 5tais jau iekšā iet) atceros vienā citā cīņā arī bija "viņš jau ir noguris", un pēc tam pretinieks vienkārši ieslēdz otrajā robā, vai nebija pret Perezu.
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
PALDIES MAIRI, TU ESI SUPER, TICU KA DRĪZ JOSTAS BŪS TAVAS.
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: un atkal letiņi neiztur spriedzi, tas laikam asinīs

nāk prātā dukura izgāšanās OS vankūverā pēdējā braucienā
Man atkal nāk prātā tas, ka RUS jau 30+ gadus nav hokejā OS zeltam tikuši tuvumā! .
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
Hmm... rakstīja: Njā, fizuha šķiet nebija TOP līmenī - ja būtu Mairis spējis turēt ja ne gluži tādu pašu, bet līdzīgu tempu un intensitāti kā pirmajos 3 raundos, tad jau varbūt būtu izdevies paņemt vēl kādu raundu par labu sev un ar to varbūt pietiktu uzvarai... Kaut kā pašlaik gribas vainot treneru korpusu. Kleinu & co, kuri, manuprāt, tomēr nav gluži pasaules līmeņa speciālisti... T.i. nav šaubu, ka Briedis bija labi sagatavots cīņai, bet nu tajā līmenī jau visu izšķir nianses - ar 'labi' nepietiek. Vajag izcili! Usiks tādā ziņā monstrs - pat 12. raundā fiziski izskatījās lieliski.
Tā citādi Mairis malacis - darīja visu ko dotajā brīdī varēja izdarīt. Usiks vienkārši bija šovakar labāks un viss.
Treneriem vienīgais, ko varētu pārmest bija kombināciju trūkums Brieža arsenālā. Paskaties uz Mairi jebkurā no iepriekšējām cīņam, un paskaties tagad. Tur jābūt stulbam, lai domātu, ka fiziskajā ziņā pa šiem mēnešiem bija iespējams ko vairāk mainīt.
Izcili darbojās ar Ķermeni, laba aizsardzība.
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
Mairis ir VARONIS!
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
rihardilio rakstīja: Nepietika pulvera visai cīņai. Sākums jau ļoti cerīgs. Ehhh, neko nepadarīt, kādam bija jāzaudē.
Sakums cerigs, a Tev neliekas ka sporta ir tada lieta,ka taktika, paskaidrosu Tev sikak pokemon,
Ukrainits speciali atdeva inecitivu sakuma,pec tam principa darija ko gribeja,iesita,tad aizsargajas kad vajadzeja laiku novilkt,respektivi seit bija bez variantiem Biredim, cits limenis,cita pasaule!!!! Patik jums ts pokemoniem jeb ne!!!!
, 2018-01-28 01:36, pirms 8 gadiem
1-4 : Briedis 5-6 : Usiks 7 : neizskirts 8-10 Usiks 11 : neizskirts 12 : Briedis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:37, pirms 8 gadiem
Vienreizēja cīņa un tajā piedalijās latvietis!
Paldies Mairi,ka nepievīli!
Tu esi labākais!
, 2018-01-28 01:37, pirms 8 gadiem
Paldies Mairi. Veselību un ātrāk atkopties, kā tika solits paaules klases bokss. Ja izdotos noturēt pirmo piecu raundu jaudu, domāju, uzvara neizpaliktu. Noteikti ieraksīji savu vārdu visu laiku izcilāko Latvijas sportistu sarakstā. Lepojamies, un ceram atkal redzēt Tevi ringā. Usiks malacis, patīkama personība.
Slēpts komentārs: chubaki
, 2018-01-28 01:37, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Briedis malacis, bet Usiku nebija varianti uzvarēt nekādi.
Kaut te mazie sapņotāji SC skricelēja ka nu tik būs, neskatoties uz reāliem spēku samēriem, es jau pirms pusgada teicu ka nebūs.
Jāskatās reāli uz lietām nevis jāsapņo mazie
Tu cīņu skatījies ?
, 2018-01-28 01:37, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Mairim !
Superatlētu cīņa!
Uzvaras vēl priekšā!
, 2018-01-28 01:37, pirms 8 gadiem
Divu čempionu cīņa, kurā pelnītu uzvaru izcīnīja Usiks, jo pēc ceturtā raunda gana spēcīgi mainīja savu taktiku, bet Briedis kā sāka no pirmā raunda tā arī neko nespēja mainīt savā taktikā.
Viss taisnīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:38, pirms 8 gadiem
Ja Usiks uzvares superseriju drosi varesim teikt, ka Briedis sava savara ir labakais, jo Usiks publisksi sola iet uz citu svaru, bet Briedim bus uzdevums vakt jostas no jauna un pieradit sevi.
, 2018-01-28 01:38, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Sakums cerigs, a Tev neliekas ka sporta ir tada lieta,ka taktika, paskaidrosu Tev sikak pokemon,
Ukrainits speciali atdeva inecitivu sakuma,pec tam principa darija ko gribeja,iesita,tad aizsargajas kad vajadzeja laiku novilkt,respektivi seit bija bez variantiem Biredim, cits limenis,cita pasaule!!!! Patik jums ts pokemoniem jeb ne!!!!
O, kremlini atgriezušies.
Slēpts komentārs: Maikl30
, 2018-01-28 01:39, pirms 8 gadiem
Usikam labāk par Džošua nesapņot. daudz laiž garām
, 2018-01-28 01:39, pirms 8 gadiem
Papisa tīri taktikā.
, 2018-01-28 01:40, pirms 8 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu cīņu skatījies ?
Es skatijos jaa,un piekritu uzvaret bija nekadu variantu,tas ka Ukrainis speciali atdeva ineciativu,Latviesu pokemoniem,laikam gruti ir saprast!!!!
, 2018-01-28 01:40, pirms 8 gadiem
sanjok rakstīja: очень жаль что Майриц не справился с псевдоукраинцем, который почему то говорит не на мове. Но молодец Майрис, отличный бой провел
Майритууд псевдо-Украинтай тааралдаж чаддаггүй нь заримдаа хэлээр ярьдаггүй учраас маш буруу юм. Гэсэн ч Хамтран Myris, агуу их тулаан зарцуулсан
, 2018-01-28 01:40, pirms 8 gadiem
Ja es būtu tiesnesis ,tad ar atdotu uzvaru Usikam.Tomēr bija agresīvaks un biežāk iedzina sturī Mairi.
, 2018-01-28 01:41, pirms 8 gadiem
Laba ciinja. Izskatiijaas, ka fizuhas pietruuka, nebija tas asuminjsh. Es arii par taktiku iedomaajos, ka seit UKR puse paarliecinosi paarspeeja LV
, 2018-01-28 01:41, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Butu pelnijusi uzvaret abi? Tads pamulkis Tu esi,arprac ,Tikai tapec ka Latvietis????,nevajag jau teikas izdomat, te bija bez variantiem, kautvai pec sejas vien var redzet,kura bija cietusi vairak...
Nē, tas, ka sitieni tiek mesti rokās/garām, nenozīmē, ka tie tiek skaitīti. Daudziem pamuļķīšiem nekas vairāk nav vajadzīgs - redzēt, ka tiek sists. Pofig kur - gaisā, garām, rokās, pofig. Briedis darbojās taktiski gudri, un gaidīja izdevības, maksimāli cenšoties izvairīties. To arī apliecina cīņas statistika.
, 2018-01-28 01:41, pirms 8 gadiem
Var jau būt, ka tas ir uz emocijām un Maira atbalstīšanu, bet neuzskatu, ka Usiks kādā brīdī būtu izskatījies labāk... no mana neprofesionālā skatu punkta beigas aizritēja Brieža zīmē un Mairis izskatījās svaigāks, bet varbūt tas tik man tā likās... katrā gadījumā cīņa bija laba... bet tas, ko jau pirms cīņas biju sapratis - ja Usiks uzvarēs pēc punktiem (kā tas notika), tad gribas teikt, ka tas kaut kādā ziņā jau bija nolemts - Usikam bija jāuzvar, jo "money talks" jeb Usiks ir daudz pievilcīgāks sponsoru un bukmeikeru acīs... nedod Dievs bukmeikeri šovakar būtu zaudējuši... pa lielam jau pirms cīņas bija skaidrs, ka Mairim uzvarēt būtu izdevies tikai ar KO - pēc punktiem praktiski vienmēr kustīgais bokseris pārspēs mazkustīgo - mazkustība ir arī vienīgā lieta, ko var Mairim pārmest... nav iespējams šāda līmeņa cīņu uzvarēt, ja tu ļoti maz kusties - tad tikai spēcīgi un precīzi sitieni var glābt, bet tādu diemžēl nebija pārāk daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
skepse[LV] rakstīja: Usiks un visas viņa pelces līdz 5tam aukstu mīza
Izskatās, ka tu tā arī nesaprati, ka Usiks pirmajos četros raundos ļāva Briedim izkačāties, bet pats sataupīja spēkus atlikušajiem astoņiem raundiem. Ja, netici, tad paskaties vēlreiz kāds izskatījās Briedis pauzēs starp raundiem, un kā izskatījās Usiks.
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
regjis rakstīja: Ukraiņi 40 miljonu nācija, letiņi nepilini 2 miljoni. Tāpēc arī hohols uzvarēja
Nepārspīlē. Latvijā latvieši 2017.g. pēc oficiāliem datiem bija 1,2miljoni
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
Sandi, atkāpies!
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Es skatijos jaa,un piekritu uzvaret bija nekadu variantu,tas ka Ukrainis speciali atdeva ineciativu,Latviesu pokemoniem,laikam gruti ir saprast!!!!
Nekādi varianti ir tad, kad izslēdz pirmajā raundā, vai nespēj nevienu raundu noboksēt līdzīgi.
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
Usiks bija labāks , bet Briedis necerēti labi turējās !
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Briedis malacis, bet Usiku nebija varianti uzvarēt nekādi.
Kaut te mazie sapņotāji SC skricelēja ka nu tik būs, neskatoties uz reāliem spēku samēriem, es jau pirms pusgada teicu ka nebūs.
Jāskatās reāli uz lietām nevis jāsapņo mazie
Saistībā ar sportu pēcpusē vari iebāzt savu reālismu. Esmu slims ar sporta līdzjušanu tikai tāpēc, ka tur mazie dāvidi spēj nogāzt milzu goliātus.
Pirms cīņas nebļaustījos, bet cerēju, ticēju, ka Mairis paveiks brīnumu. Ja rīt viņi cīnītos atkal, cerētu, ticētu atkal.
Man sports nebūtu interesants, ja rezultāti neatšķirtos no loģiskajām prognozēm.
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
Būsim godīgi, Usiks bija spēcīgāks. Ātrāks, fiziski labāk sagatavots. Kā krievu komentētāji daudzas reizes uzsvēra, tiešām ļoti talantīgs bokseris.
Taču ir pamats priecāties, cīņa tik tiešām bija lieliska. Briedis aizvadīja lielisku maču un no ringa var doties ar augstu paceltu galvu.
, 2018-01-28 01:42, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Ja es būtu tiesnesis ,tad ar atdotu uzvaru Usikam.Tomēr bija agresīvaks un biežāk iedzina sturī Mairi.
Ja tantei būtu riteņu, tad tā joprojām nebūtu mašīna. Boksā nedod punktus par agresiju, un par stūri - arī nē.
, 2018-01-28 01:43, pirms 8 gadiem
Tak atveriet acis! tie,kuri saka ka lidz 5 raundam Briedim bija labakais utt!!! Jaa,jo Usiks atputaas un atdeva iniciativu un %.raundaa tik reaali saaka bokseet. Lidz ar to Briedim saakaas problemas un vins vairs nespeja vilkt lidzi. Bet cinja laba,protams. Bet viss notika,kaa tam bija janotiek. Busim reali. Usyks ir nr 1. Un Briedis,iespejams, ir uzreiz aiz vinja saja kategorija.
Slēpts komentārs: chubaki
, 2018-01-28 01:43, pirms 8 gadiem
Mairis bija un ir mūsu lepnums! LEĢENDA!
, 2018-01-28 01:43, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Sandi, atkāpies!
, 2018-01-28 01:43, pirms 8 gadiem
Vislabāk man patīk ,ka jostas dala Rīgā, bet naudu dala Belju ar Heiju.
, 2018-01-28 01:44, pirms 8 gadiem
Domāju, ka šo cīņu vēl ilgi atcerēsies. Praktiski visas 36 minūtes bezkompromisa uzbrukuma cīņā bez atelpas. Jācer, ka Mairim vēl tiks dota viena iespēja atgūt kādu no šīm jostām, jo pēc šādas cīņas būtu čābīgi, ja norakstītu.
, 2018-01-28 01:44, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vislabāk man patīk ,ka jostas dala Rīgā, bet naudu dala Belju ar Heiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:45, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Ja es būtu tiesnesis ,tad ar atdotu uzvaru Usikam.Tomēr bija agresīvaks un biežāk iedzina sturī Mairi.
Agresivitāte nenozīmē labu boksēšanu. Briedis bija daudz, daudz precīzāks ar saviem sitieniem.
, 2018-01-28 01:45, pirms 8 gadiem
Paldies no manis. Lieliska cīņa, paldies MB
, 2018-01-28 01:45, pirms 8 gadiem
yankeezulu rakstīja: Domāju, ka šo cīņu vēl ilgi atcerēsies. Praktiski visas 36 minūtes bezkompromisa uzbrukuma cīņā bez atelpas. Jācer, ka Mairim vēl tiks dota viena iespēja atgūt kādu no šīm jostām, jo pēc šādas cīņas būtu čābīgi, ja norakstītu.
Gan jau būs, Usika jau kāps augstāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:45, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Viss. Pēc šīs cīņas arī beigsies Brieža bums Latvijā.
Idiņiem, kā tu, beigsies
, 2018-01-28 01:46, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Treneriem vienīgais, ko varētu pārmest bija kombināciju trūkums Brieža arsenālā. Paskaties uz Mairi jebkurā no iepriekšējām cīņam, un paskaties tagad. Tur jābūt stulbam, lai domātu, ka fiziskajā ziņā pa šiem mēnešiem bija iespējams ko vairāk mainīt.
Izcili darbojās ar Ķermeni, laba aizsardzība.
Nu nez, es tomēr uzskatu, ka Mairim mazliet pietrūka izturība un iespējams tas izšķīra cīņas likteni. Var jau būt, ka katram ir kaut kādas robežas, stiprās un vājās puses un varbūt Mairim izturība ir vienkārši tā lieta, kas nav tā stiprākā puse, ko var trenēt un trenēt, bet 'augstāk par pakaļu' neuzlekt (nu kā Rastorgujevam šaušana utml.), bet no, malas skatoties, man tomēr nav pārliecība, ka treneru korpuss sagatavošanās posmā nav pielaiduši kādu lažu. Nav jau tur Kleinam & co tik liela pieredze boksā (lai neteiktu vairāk - boksā aug un attīstās kopā ar Briedi) un kaut kādā brīdī jau arī trenerim iespēju 'griesti' tiek sasniegti, kad savam audzēknim neko jaunu iemācīt nevar un augstākam līmenim sagatavot vairs nevar. Tā ka nez... Cīņa atstāja mazliet 'sliktu pēcgaršu' - taču Mairim absolūti neko negribu pārmest, jo cīnījās kā 'zvērs' un izlika sevi visu! Tāpēc pārmetu treneriem
, 2018-01-28 01:46, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: es laikam gulēt, rīt jāceļas uz superbingo
uz Siguldu nelaidīsi?
, 2018-01-28 01:46, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Viss. Pēc šīs cīņas arī beigsies Brieža bums Latvijā.
Tas bumss jau tāds nosacīts - kamēr reklamē, tikmēr pilns ar cilvēciņiem, kas tēlo fanus, boksa speciālistus un vēl nez ko.
, 2018-01-28 01:46, pirms 8 gadiem
Mairis šonakt izlika ringā visu, visus 100%!
Šoreiz nesanāca.
Visu cieņu Mairim Briedim! Lieliska cīņa!
You win or you learn!
, 2018-01-28 01:46, pirms 8 gadiem
Briedim pietrūka Igija garās rokas!
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tas bumss jau tāds nosacīts - kamēr reklamē, tikmēr pilns ar cilvēciņiem, kas tēlo fanus, boksa speciālistus un vēl nez ko.
Tā arī izskatās modernais sports.
';
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Usiks bija labāks , bet Briedis necerēti labi turējās !
Un kāpēc, lai Briedis labi neturētos, ja reiz viņā bija nonācis līdz 1/2. finālam.
Usiks vienā no intervijām jau teica-Briedim arī ir čempionu josta, un tāpēc nekāda vieglā cīņa nebūs.
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
Nu atzīstas kurš uzlika sotaku uz Briedi, nav divtik čābīgi ko?
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tas bumss jau tāds nosacīts - kamēr reklamē, tikmēr pilns ar cilvēciņiem, kas tēlo fanus, boksa speciālistus un vēl nez ko.
Latvijas standarts diemžēl...
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
Visvairāk gribētos, ka Mairis un Oleks rīt pasēdētu pirti un abi labi iedzertu - viņi bija ļoti labi un cienīgi!!!
, 2018-01-28 01:47, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Sakums cerigs, a Tev neliekas ka sporta ir tada lieta,ka taktika, paskaidrosu Tev sikak pokemon,
Ukrainits speciali atdeva inecitivu sakuma,pec tam principa darija ko gribeja,iesita,tad aizsargajas kad vajadzeja laiku novilkt,respektivi seit bija bez variantiem Biredim, cits limenis,cita pasaule!!!! Patik jums ts pokemoniem jeb ne!!!!
Īstais pokemons esi Tu. Es izteicu savu viedokli balstoties uz to ko redzēju, tam arī ir paredzēta komentāru sadaļa. Ej paprasi, lai mamma uztaisa Tev kādu nomierinošu tēju.
, 2018-01-28 01:48, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Agresivitāte nenozīmē labu boksēšanu. Briedis bija daudz, daudz precīzāks ar saviem sitieniem.
Nu nezinu, izskatijās ka Usiks izturētu vēl vairakus raundus atškiribā no Brieža.Kā ne kā favorīts vinnēja.
, 2018-01-28 01:48, pirms 8 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu nez, es tomēr uzskatu, ka Mairim mazliet pietrūka izturība un iespējams tas izšķīra cīņas likteni. Var jau būt, ka katram ir kaut kādas robežas, stiprās un vājās puses un varbūt Mairim izturība ir vienkārši tā lieta, kas nav tā stiprākā puse, ko var trenēt un trenēt, bet 'augstāk par pakaļu' neuzlekt (nu kā Rastorgujevam šaušana utml.), bet no, malas skatoties, man tomēr nav pārliecība, ka treneru korpuss sagatavošanās posmā nav pielaiduši kādu lažu. Nav jau tur Kleinam & co tik liela pieredze boksā (lai neteiktu vairāk - boksā aug un attīstās kopā ar Briedi) un kaut kādā brīdī jau arī trenerim iespēju 'griesti' tiek sasniegti, kad savam audzēknim neko jaunu iemācīt nevar un augstākam līmenim sagatavot vairs nevar. Tā ka nez... Cīņa atstāja mazliet 'sliktu pēcgaršu' - taču Mairim absolūti neko negribu pārmest, jo cīnījās kā 'zvērs' un izlika sevi visu! Tāpēc pārmetu treneriem
Vairāk SPānijā netrenēties, vajag augstkalni kaut kur norvēģijā vai Himalajos!
, 2018-01-28 01:49, pirms 8 gadiem
Parasti nekomentēju, bet šoreiz nevaru palikt malā! Apsveicu Latviju un latviešus. Nav svarīgi kurš tika finālā! Svarīgs ir latvieša gars, kur pierādās, latviešu cīņaspars un spēks! Iet runa ne tikai par Mairi, bet arī par līdzjutējiem. Šie ir brīži dēļ kuriem varu teikt: " Esmu lepns LATVIETIS!"
, 2018-01-28 01:50, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Būsim godīgi - šis bija fināls. Mairis malacis, bija tiešām lielisks, un mača beigās - pirmo reizi Usiks šķiet vairs nebija par sevi pārliecināts. Mairis darbojās gudri, pārliecinoši.
Principā visu izšķīra tas viens vienīgais rounds..šķiet piektais. Ja ne tā sanācis - Mairis būtu uzvarētājs. Bet ir kā ir. Komanda lieliski pastrādājusi. Usika pluss arī bija garās kājas - jo vairākas reizes varēja novērot, ka Mairis vienkārši netiek klāt, jo kāja izlikta priekšā. Bet kopumā visu cieņu abiem. Neviens neticēja, ka Mairis izvilks. Bet Mairis ne tikai izvilka, bet darbojās kā līdzīgs, ar līdzīgu. Varētu pat teikt, ka Mairis bija fiziski spēcīgāks, bet Usiks ar kombinācijām spēja izvilkt uzvaru.
Finālā visa LV būs par Usiku!!!
, 2018-01-28 01:50, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Matč kanāla teica, ka pēc noteikumiem tiesnesis neizšķirtu ielikt nedrīkst, tad tādos gadījumos ir ceturtais tiesnesis
Neizšķirtu ielikt var, cīņa nevar beigties neizšķirti. (Noteikumi attiecīgajai jostai).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:51, pirms 8 gadiem
Hmm... rakstīja: Nu nez, es tomēr uzskatu, ka Mairim mazliet pietrūka izturība un iespējams tas izšķīra cīņas likteni. Var jau būt, ka katram ir kaut kādas robežas, stiprās un vājās puses un varbūt Mairim izturība ir vienkārši tā lieta, kas nav tā stiprākā puse, ko var trenēt un trenēt, bet 'augstāk par pakaļu' neuzlekt (nu kā Rastorgujevam šaušana utml.), bet no, malas skatoties, man tomēr nav pārliecība, ka treneru korpuss sagatavošanās posmā nav pielaiduši kādu lažu. Nav jau tur Kleinam & co tik liela pieredze boksā (lai neteiktu vairāk - boksā aug un attīstās kopā ar Briedi) un kaut kādā brīdī jau arī trenerim iespēju 'griesti' tiek sasniegti, kad savam audzēknim neko jaunu iemācīt nevar un augstākam līmenim sagatavot vairs nevar. Tā ka nez... Cīņa atstāja mazliet 'sliktu pēcgaršu' - taču Mairim absolūti neko negribu pārmest, jo cīnījās kā 'zvērs' un izlika sevi visu! Tāpēc pārmetu treneriem
Protams. Bet fiziskajā ļoti apšaubu, vai tur ko varēja mainīt. Jā, pēc ceturtā rounda Briedis arī nolaidās, bet..ja skatās reāli - Briedis bija daudz vairāk spiests darboties ar ķermeni visa mača garumā - tur arī radās šis nogurums. Var jau būt, ka Usyka treneri darbojās taktiski labāk. Savā ziņā Usyks vairāk pārsteidza Mairi - sākumā vairāk vēroja Briedi, un ļāva Briedim darboties. Mairis būtu pirmos roundus pavadījis mierīgāk - iespējams, ar to būtu pieticis, lai pietiktu enerģija beigās sakrāt tos punktus. Ir kā ir.
, 2018-01-28 01:51, pirms 8 gadiem
Holacaust rakstīja: Neizšķirtu ielikt var, cīņa nevar beigties neizšķirti.
tad atvainojos, nepareizi sapratu
, 2018-01-28 01:51, pirms 8 gadiem
Jau pie 9.raunda sapratu,ja nenoboksēs tīrajā ,tad būs zaude,diemžēl.
, 2018-01-28 01:51, pirms 8 gadiem
Vispār jau malacis. Varēja jau nostāties sen pirms beigām bet neko. Tagad jālasa visas jostas atpakaļ ja vien Usiks pāries uz smagsvariem
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Tā arī izskatās modernais sports.
mmm, svaigs botokss, arī novēroju
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Briedis malacis, bet Usiku nebija varianti uzvarēt nekādi.
Kaut te mazie sapņotāji SC skricelēja ka nu tik būs, neskatoties uz reāliem spēku samēriem, es jau pirms pusgada teicu ka nebūs.
Jāskatās reāli uz lietām nevis jāsapņo mazie
dzimis zaudetajs,gadijuma nesi tas taksometra soferis,kuram Hartlijs uzd.rsa?
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
Usiks vinēja dēļ savām garajām kājām un rokām.Viņam vairāk punktus piešķīra dēļ bakstošiem sitieniem,kas dažreiz sasniedza Mairi.Kas šavukārt nebija Mairim.Iedotu neizšķirtu,papildus raundu,tad redzētu,jo Mairis uz beigām bija zvērs.Te arī daudz ko izčīra piķis un politika.Iepriekšējā cīņ mūsu Latvietis pret Dāni toč vinēja.Nezinu kā viņi Dānim saskaitīja uzvaru!
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Finālā visa LV būs par Usiku!!!
Toties nākamajā pusfinālā es par kubieti!
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Finālā visa LV būs par Usiku!!!
Personīgi - jā. Bet domāju jau tagad 100% var apgalvot, ka Usyks iegūs trofeju. Nav viņam pretinieku šeit. Un ar Briedi savā ziņā jau apdedzinājās, un domāju, viņš nevēlas vēl vienu cīņu, kur beigās jāšaubās par savu uzvaru.
, 2018-01-28 01:52, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Lepns, ka līdzjutēji izsvilpa Usiku pēc uzvaras? Boksā līdzjušanas kultūra pie mums vēl bērna autiņos...
Ko viņiem vajadzēja darīt? Aplaudēt naidniekam? Ir jebkad kaut kur bijuši tādi precedenti?
Slēpts komentārs: M8archa
, 2018-01-28 01:53, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Lepns, ka līdzjutēji izsvilpa Usiku pēc uzvaras? Boksā līdzjušanas kultūra pie mums vēl bērna autiņos...
Piekrītu, tas nebija glīti. Ļautiņi droši vien bija par daudz ieņēmuši uz krūti pirms cīņas.
, 2018-01-28 01:53, pirms 8 gadiem
Rauliits rakstīja: Tak atveriet acis! tie,kuri saka ka lidz 5 raundam Briedim bija labakais utt!!! Jaa,jo Usiks atputaas un atdeva iniciativu un %.raundaa tik reaali saaka bokseet. Lidz ar to Briedim saakaas problemas un vins vairs nespeja vilkt lidzi. Bet cinja laba,protams. Bet viss notika,kaa tam bija janotiek. Busim reali. Usyks ir nr 1. Un Briedis,iespejams, ir uzreiz aiz vinja saja kategorija.
Nedomāju gan, jo Gasijevs, man tā šķiet, iespējams ir pat labāks par Usiku.
, 2018-01-28 01:53, pirms 8 gadiem
Hmm... rakstīja: Njā, fizuha šķiet nebija TOP līmenī - ja būtu Mairis spējis turēt ja ne gluži tādu pašu, bet līdzīgu tempu un intensitāti kā pirmajos 3 raundos, tad jau varbūt būtu izdevies paņemt vēl kādu raundu par labu sev un ar to varbūt pietiktu uzvarai... Kaut kā pašlaik gribas vainot treneru korpusu. Kleinu & co, kuri, manuprāt, tomēr nav gluži pasaules līmeņa speciālisti... T.i. nav šaubu, ka Briedis bija labi sagatavots cīņai, bet nu tajā līmenī jau visu izšķir nianses - ar 'labi' nepietiek. Vajag izcili! Usiks tādā ziņā monstrs - pat 12. raundā fiziski izskatījās lieliski.
Tā citādi Mairis malacis - darīja visu ko dotajā brīdī varēja izdarīt. Usiks vienkārši bija šovakar labāks un viss.
Mairim nebija iespēju pie Petrova apgūt tās nianses, ko UKR skola deva OU
, 2018-01-28 01:53, pirms 8 gadiem
Nu piiiiii, kas te īsteno latviešu savācies!!! Es cīņu skatījos pa ukraiņu TV. Ukraiņu pēccīņas diskusijā ļoti daudz uzslavu un pat apbrīna Brieža virzienā. Paši unkraiņi uzskata, ka cīņa bija 50:50 un nebūtu brīnums, ja uzvara tiktu Briedim!!! Tikai tūda latvieši spēj savējo noniecināt. Ukraiņi izsakās, ka pēc šīs te sērijas beigām pilnīgi prasās pēc revanša cīņas. Malacis Mairis, ja pārstāvētu Vāciju, 100 punkti, ka ar tādu varējumu ietu tālāk. Arī Usiks normāls džeks - nevis muti brūķē, bet izsakās ar cieņu pret pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 01:54, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko viņiem vajadzēja darīt? Aplaudēt naidniekam? Ir jebkad kaut kur bijuši tādi precedenti?
Jā, izsvilpšana ir necieņa. Viņi abi aizvadīja fantastisku cīņu, nebija iemesla izsvilpšanai.
, 2018-01-28 01:55, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: Usiks vinēja dēļ savām garajām kājām un rokām.Viņam vairāk punktus piešķīra dēļ bakstošiem sitieniem,kas dažreiz sasniedza Mairi.Kas šavukārt nebija Mairim.Iedotu neizšķirtu,papildus raundu,tad redzētu,jo Mairis uz beigām bija zvērs.Te arī daudz ko izčīra piķis un politika.Iepriekšējā cīņ mūsu Latvietis pret Dāni toč vinēja.Nezinu kā viņi Dānim saskaitīja uzvaru!
Mairis epizodiski darbojās labāk. Bet nekādu politiku, naudu neredzēju Brieža cīņā. Bija līdzīgi, bet objektīvi skatoties, Usiks bija pelnījis.
Arī Mairis būtu pelnījis, ja būtu uzvarējis.
, 2018-01-28 01:55, pirms 8 gadiem
Ko jūs te muldat? Kas tur bija vienādi ? Kopš 6. raunda bija viss vienos vārtos. Briedis ir foršs čoms, bet Usiks vienkārši bija līmeni augstāks...
, 2018-01-28 01:55, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko viņiem vajadzēja darīt? Aplaudēt naidniekam? Ir jebkad kaut kur bijuši tādi precedenti?
Kādam naidniekam?
, 2018-01-28 01:55, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomāju gan, jo Gasijevs, man tā šķiet, iespējams ir pat labāks par Usiku.
Nee,vecit. Kaut kas lidzigs Briedim. Bet ,domaju,Briedis tomer ir priekssaa... Paskaties Gasijeva cinjas.
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
rīt paskatīšos bez emocijām un paskaitīšu, bet man sanāca, ka Mairis pēc punktiem uzvar.
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Kur Rīgā TS tusē?
Rīga normālu TS nav, ir šitā te blogere (bet viņa 5/10 max) kas tusē ar to amunu goldenā, bet uz to ūķi es nekad neesmu bijis un neiešu (geju klubs) A tās, kas atbrauc, t.i. eskortenes, kā kura, tā, pie kuras es biju, bija Romā
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: Usiks vinēja dēļ savām garajām kājām un rokām.Viņam vairāk punktus piešķīra dēļ bakstošiem sitieniem,kas dažreiz sasniedza Mairi.Kas šavukārt nebija Mairim.Iedotu neizšķirtu,papildus raundu,tad redzētu,jo Mairis uz beigām bija zvērs.Te arī daudz ko izčīra piķis un politika.Iepriekšējā cīņ mūsu Latvietis pret Dāni toč vinēja.Nezinu kā viņi Dānim saskaitīja uzvaru!
Briedim garākas rokas, pat Zlatans to zina.
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
nauritis10 rakstīja: Parasti nekomentēju, bet šoreiz nevaru palikt malā! Apsveicu Latviju un latviešus. Nav svarīgi kurš tika finālā! Svarīgs ir latvieša gars, kur pierādās, latviešu cīņaspars un spēks! Iet runa ne tikai par Mairi, bet arī par līdzjutējiem. Šie ir brīži dēļ kuriem varu teikt: " Esmu lepns LATVIETIS!"
Nebūtu trenda, tad visiem būtu vienalga.
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
Paldies Mairim un Usikam par superīgi cīņu . Abi bija pēlnijuši uzvarēt .
, 2018-01-28 01:56, pirms 8 gadiem
Mairis malacis ..visu cieņu viņam !!!!! ..un Usikam novēlu Muhameda jostu..
, 2018-01-28 01:58, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Mutē ņem?
Kā kura.
, 2018-01-28 01:58, pirms 8 gadiem
Rolis hahaha kāds zvērs? Usiks jau zināja ka ir uzvarējis, un neiespringa. Briedi paņēma priekšā pēc pilnas programmas. Kāda vēl nauda un politika? Būtu amerikānu pretinieks,tad par to varētu runāt. Usiku neatbalsta tādā veidā ukrainas valsts ja Tu to nezināji.
Taktiski Briedis izgāzās, sveiciens trenerim "viņš noguris viņam tagad būs jāatpūšās" tajā momentā Briedis jeļi dišī...
Treneri Usikam, go pēc taktikas...viņš pirmstam ļāva vest cīņu un nokust, un kad ieslēdza savu taktiku Briedim nebija variantu. Viss. Iesaku skatīties šādas tiešraides kuras komentē bijušie bokseri un boksa treneri.
Tas ka viens tiesnesis iedeva vienādus punktus jau bija kļūda,jo līdz vienādiem punktiem tur bija tālu. Par kādiem bakstošiem sitieniem tu runā? Ja paskatīsies uz Brieža seju,traumām,gemotomām...neko sev tā viņš ir bakstīts. Un paskaties uz Usika seju, svaigs kā gurķīts.
, 2018-01-28 01:58, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu piiiiii, kas te īsteno latviešu savācies!!! Es cīņu skatījos pa ukraiņu TV. Ukraiņu pēccīņas diskusijā ļoti daudz uzslavu un pat apbrīna Brieža virzienā. Paši unkraiņi uzskata, ka cīņa bija 50:50 un nebūtu brīnums, ja uzvara tiktu Briedim!!! Tikai tūda latvieši spēj savējo noniecināt. Ukraiņi izsakās, ka pēc šīs te sērijas beigām pilnīgi prasās pēc revanša cīņas. Malacis Mairis, ja pārstāvētu Vāciju, 100 punkti, ka ar tādu varējumu ietu tālāk. Arī Usiks normāls džeks - nevis muti brūķē, bet izsakās ar cieņu pret pretinieku.
Vismaz kāds gaišāks prāts.
, 2018-01-28 01:58, pirms 8 gadiem
Slava Ukraini, Gerovam slava! Cieņu Usikam!
, 2018-01-28 01:59, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu piiiiii, kas te īsteno latviešu savācies!!! Es cīņu skatījos pa ukraiņu TV. Ukraiņu pēccīņas diskusijā ļoti daudz uzslavu un pat apbrīna Brieža virzienā. Paši unkraiņi uzskata, ka cīņa bija 50:50 un nebūtu brīnums, ja uzvara tiktu Briedim!!! Tikai tūda latvieši spēj savējo noniecināt. Ukraiņi izsakās, ka pēc šīs te sērijas beigām pilnīgi prasās pēc revanša cīņas. Malacis Mairis, ja pārstāvētu Vāciju, 100 punkti, ka ar tādu varējumu ietu tālāk. Arī Usiks normāls džeks - nevis muti brūķē, bet izsakās ar cieņu pret pretinieku.
+++++
, 2018-01-28 01:59, pirms 8 gadiem
VVilks rakstīja: Ko jūs te muldat? Kas tur bija vienādi ? Kopš 6. raunda bija viss vienos vārtos. Briedis ir foršs čoms, bet Usiks vienkārši bija līmeni augstāks...
Kāpēc, tad Usiks vārtijās pa grīdu?
, 2018-01-28 01:59, pirms 8 gadiem
Cieņa auga gan pret Usiku gan pret Briedi.
, 2018-01-28 02:00, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kāpēc, tad Usiks vārtijās pa grīdu?
kurā vietā?
, 2018-01-28 02:00, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kāpēc, tad Usiks vārtijās pa grīdu?
Kad Briedis viņu paņēma uz gurna? Vai tad boksā tas atļauts?
, 2018-01-28 02:01, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: kurā vietā?
Vienu brīdi bija uz grīdas, ja ne tiesnesis, Briedis būtu jau ar kāju!
, 2018-01-28 02:01, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko viņiem vajadzēja darīt? Aplaudēt naidniekam? Ir jebkad kaut kur bijuši tādi precedenti?
Piekrītu Tev daļēji, jo Usiku nevar nosaukt par naidnieku! Viņš bija konkurents un ļoti cienīgs konkurents! Bet, tas nemazina faktu kāda līmeņa sportisti dzīvo Latvijā!
, 2018-01-28 02:01, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vienu brīdi bija uz grīdas, ja ne tiesnesis, Briedis būtu jau ar kāju!
Briedis jau šo, kā teikt, nogrūda
, 2018-01-28 02:01, pirms 8 gadiem
Tā ir taisnība ,ka Mairis nepārzin angļu valodu?
, 2018-01-28 02:02, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Vienu brīdi bija uz grīdas, ja ne tiesnesis, Briedis būtu jau ar kāju!
nu nejau no sitiena viņš bija uz grīdas.
, 2018-01-28 02:02, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Briedis jau šo, kā teikt, nogrūda
Viņš tēloja, jo bija nokdaunā!
, 2018-01-28 02:02, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Tā ir taisnība ,ka Mairis nepārzin angļu valodu?
Kuram tas tagad interesē, tiešām ?
, 2018-01-28 02:02, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Tā ir taisnība ,ka Mairis nepārzin angļu valodu?
Pārzina šķiet, bet diezgan švaki , cik ir dzirdēts.
, 2018-01-28 02:02, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Vismaz kāds gaišāks prāts.
Ukrainā nav troļļu armijas, kā tas ir Latvijā. Tie kas bija, tie jau aizvācās, jo Putins dabūja ko gribēja - izpostīja donbasu, okupēja krimu. Mums ir padomju atliekas, kas ar baudu no rīta ceļās fonā uzliekot šo dziesmu https://www.youtube.com/watch?v=coe... tad vēl apmaksātie kremlini. Ja pavērotu rakstību, saprastu, cik daudz dažu, vai viena cilvēka profili šeit raksta.
, 2018-01-28 02:03, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Tā ir taisnība ,ka Mairis nepārzin angļu valodu?
Šo to jau saprot, bet ne pietiekami, lai spētu pilnvērtīgi atbildēt/saprast. Un arī Usyks to nepārzin, kā redzēji.
, 2018-01-28 02:03, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Sonakt Ķelti tavējos nesavtīgos uzvilks uz desas.
hehe! sasmīdināji. GSW brauks pāri ar 18+ kruīzā un Iguodalam un Grīnam kārtējās nesavtīguma paraugstundas!
, 2018-01-28 02:03, pirms 8 gadiem
Tocubakiko tu tur mūldi? Kādā nokdaunā..Mairis viņu.apņēma un nogrūda. Kur jūs sīkie stū lbeņi rodaties...
, 2018-01-28 02:04, pirms 8 gadiem
Witcher rakstīja: Kuram tas tagad interesē, tiešām ?
Interesē vai neinteresē,jebkurā gadījumā tas škiet dīvaini ,vai ne tā?
, 2018-01-28 02:04, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ukrainā nav troļļu armijas, kā tas ir Latvijā. Tie kas bija, tie jau aizvācās, jo Putins dabūja ko gribēja - izpostīja donbasu, okupēja krimu. Mums ir padomju atliekas, kas ar baudu no rīta ceļās fonā uzliekot šo dziesmu https://www.youtube.com/watch?v=coe... tad vēl apmaksātie kremlini. Ja pavērotu rakstību, saprastu, cik daudz dažu, vai viena cilvēka profili šeit raksta.
ne pa tēmu, bet nesen twitter izlaida statistiku ar rus botiem, piemēram, Trampa sekotājos tie sastāda ap 40%, tas daudz izsaka par viņu vērienu
, 2018-01-28 02:04, pirms 8 gadiem
A kas viņam tgd būs jācīnās ar Usiku atkal lai dabūtu jostu atpakaļ?
, 2018-01-28 02:04, pirms 8 gadiem
fire rakstīja: Tocubakiko tu tur mūldi? Kādā nokdaunā..Mairis viņu.apņēma un nogrūda. Kur jūs sīkie stū lbeņi rodaties...
Brīvdienas, ko var gribēt, mazgadīgie skolnieki sarosās
, 2018-01-28 02:04, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ukrainā nav troļļu armijas, kā tas ir Latvijā. Tie kas bija, tie jau aizvācās, jo Putins dabūja ko gribēja - izpostīja donbasu, okupēja krimu. Mums ir padomju atliekas, kas ar baudu no rīta ceļās fonā uzliekot šo dziesmu https://www.youtube.com/watch?v=coe... tad vēl apmaksātie kremlini. Ja pavērotu rakstību, saprastu, cik daudz dažu, vai viena cilvēka profili šeit raksta.
Es vienkārši nesaprotu kā PAŠI LATVIEŠI var būt vairāk pret briedi, kā pārējie cilvēki pasaulē? Skumji paliek.
, 2018-01-28 02:05, pirms 8 gadiem
Tricktrick1993 rakstīja: A kas viņam tgd būs jācīnās ar Usiku atkal lai dabūtu jostu atpakaļ?
Ja Usiks pāriet uz smagsvariem, tad jostas, paļubomu, būs pieejamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:05, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Viņš runā tikai latviski, galva jau tik ļoti atdauzīta - kur tur vēl svešvalodas apgūt.
Neesi jau domājis, ka viņam nav ne laika, ne nepieciešamības. Atšķirībā no tevis, kurš tikai internetā ir varonis. Latvijā šādi ir daudz, bet Krievija uz šīs bāzes būvē armiju - skatīt bildi evilenglish.net
, 2018-01-28 02:05, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Es vienkārši nesaprotu kā PAŠI LATVIEŠI var būt vairāk pret briedi, kā pārējie cilvēki pasaulē? Skumji paliek.
Tie jau tie paši, kas katru dienu pret KP troļļo. Laikam pārdevušies Ushakam!
, 2018-01-28 02:05, pirms 8 gadiem
Kaut kas ne tā cīņas vidū notika , jo nu sākums un beigas bija līdzīgas.
Pakačās izturību Mairis un varēs revanču kādu dien uzprasīt
, 2018-01-28 02:06, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Šo to jau saprot, bet ne pietiekami, lai spētu pilnvērtīgi atbildēt/saprast. Un arī Usyks to nepārzin, kā redzēji.
Pieļauju, ka tas ir arī no organizētājiem atkarīgs. Nav vajadzīgi viņiem visādi joku mēmi, ja kāds kaut ko sajauks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:06, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Es vienkārši nesaprotu kā PAŠI LATVIEŠI var būt vairāk pret briedi, kā pārējie cilvēki pasaulē? Skumji paliek.
Neredzu kur kāds te būtu pret, dīzāk pa daudz ekstāzē, bet visumā viss normāli, parasta interneta diskusija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:07, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: jA nebūs, tad atkal dziedāsi ieprogrammēto tekstu par 60+ uzvarām kruīzā un čempiona titulu jūnijā?
Ko, ja nebūs, būs. tu visu mūžu par Nets, jo tur progorenka, bet šie kuļas pa lejas galu. hehehehe! kepka!
, 2018-01-28 02:07, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: Es vienkārši nesaprotu kā PAŠI LATVIEŠI var būt vairāk pret briedi, kā pārējie cilvēki pasaulē? Skumji paliek.
Tiem, kam dzīvē neiet - tiem sagādā baudu kādu nozākāt, apd**, jo lieliski apzinās, ka tiem citiem iet labāk.
, 2018-01-28 02:07, pirms 8 gadiem
Witcher rakstīja: Neredzu kur kāds te būtu pret, dīzāk pa daudz ekstāzē, bet visumā viss normāli, parasta interneta diskusija
VOT VOT!! pareizi pateikts
, 2018-01-28 02:08, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Man neviens nemaksā un es arī neesmu trollis.
Tava problēma. Citi ar to, ko dari tu nodarbojas nosacīti profesionāli, un pelna naudu.
, 2018-01-28 02:08, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Es teiktu, ka uzvaru būtu pelnījuši abi. Usika pārākuma ilūziju rādīja tas, ka Usiks aktīvi darbojās ar rokām - bet lielākā daļa bija garām. Ja pareizi atminos, tad Usikam bija 860 sitieni, bet Mairim 500, bet trāpiti - 212 pret 195... Tā kā nekāds aklums nav vajadzīgs. Kopumā cīņa bija līdzīga. Un neatkarīgi no rezultāta, abi bija pelnījuši.
Domāju, ka to lieliski apliecināja Usyka skatiens gaidot rezultātu - tur no bravūras vairs nebija ne smakas. Drīzāk cieņa, pret Briedi.
Cinju redzeji?
, 2018-01-28 02:08, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ukrainā nav troļļu armijas, kā tas ir Latvijā. Tie kas bija, tie jau aizvācās, jo Putins dabūja ko gribēja - izpostīja donbasu, okupēja krimu. Mums ir padomju atliekas, kas ar baudu no rīta ceļās fonā uzliekot šo dziesmu https://www.youtube.com/watch?v=coe... tad vēl apmaksātie kremlini. Ja pavērotu rakstību, saprastu, cik daudz dažu, vai viena cilvēka profili šeit raksta.
Tā troļļu armija ar Ukrainā darbojās, bet no Krievijas IP adresēm, mums ir porblēma, ka daudzi vietējie krievi nesaprot, ka nekad nebūs viņējie, vai ir vienkārši tik tupi, ka darbojās pret savu valsti, kurā viņu bērni būtu mūsējie...
, 2018-01-28 02:08, pirms 8 gadiem
Djokovic rakstīja: Interesē vai neinteresē,jebkurā gadījumā tas škiet dīvaini ,vai ne tā?
Jebkurā gadījumā pa muti var iedot arī bez angļu valodas. Bokserim tas nav tik svarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:09, pirms 8 gadiem
fire

pirms 4 min.

Rolis hahaha kāds zvērs? Usiks jau zināja ka ir uzvarējis, un neiespringa. Briedi paņēma priekšā pēc pilnas programmas. Kāda vēl nauda un politika? Būtu amerikānu pretinieks,tad par to varētu runāt. Usiku neatbalsta tādā veidā ukrainas valsts ja Tu to nezināji.
Taktiski Briedis izgāzās, sveiciens trenerim "viņš noguris viņam tagad būs jāatpūšās" tajā momentā Briedis jeļi dišī...
Treneri Usikam, go pēc taktikas...viņš pirmstam ļāva vest cīņu un nokust, un kad ieslēdza savu taktiku Briedim nebija variantu. Viss. Iesaku skatīties šādas tiešraides kuras komentē bijušie bokseri un boksa treneri.
Tas ka viens tiesnesis iedeva vienādus punktus jau bija kļūda,jo līdz vienādiem punktiem tur bija tālu. Par kādiem bakstošiem sitieniem tu runā? Ja paskatīsies uz Brieža seju,traumām,gemotomām...neko sev tā viņš ir bakstīts. Un paskaties uz Usika seju, svaigs kā gurķīts.

Usikam acis araī bija aizpampušas.Un jā Usokam boja vairāk sitienu bakstošu kas arī deva uzvaru pēc punktiem.Iepriekšējo cīņu redzēji kur mūsu Latvietis vnk dominēja visos punktos,bet piešķīra uzvaru Dānim.Tā ir tiešākā naudas politika,nevis sports.
, 2018-01-28 02:10, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Es par krieviem neesmu neatminēji.
Ko tu troļļo , tu esi Lebegjeva fans, kurš tikko iznāca no krūmiem. Nets fans, karoč zaudētāju fans, kas troļļo pret LV.
, 2018-01-28 02:10, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Tiem, kam dzīvē neiet - tiem sagādā baudu kādu nozākāt, apd**, jo lieliski apzinās, ka tiem citiem iet labāk.
Tas ir pats trakākais, jo tādi vienmēr skaudīs, bet viņi nekad nestrādās, lai to pašu sasniegtu. Ja latvietis redzēs, ka kaimiņam jauna mašīna, viņš labāk normāli neēdīs un dzīvos uz trūkuma robežas, bet nopirks labāku auto kā kaimiņam....Tā ir liela problēma Latvijā...Pats sliktākais, ka tās iesakņojas jaunajos cilvēkos un tie ko uzsākot nereti nepārdomā un ātri vien aplaužas skatoties uz citiem.
, 2018-01-28 02:10, pirms 8 gadiem
timurietis rakstīja: Tā troļļu armija ar Ukrainā darbojās, bet no Krievijas IP adresēm, mums ir porblēma, ka daudzi vietējie krievi nesaprot, ka nekad nebūs viņējie, vai ir vienkārši tik tupi, ka darbojās pret savu valsti, kurā viņu bērni būtu mūsējie...
Loģiski, ka šeit dzīvojošie krievijai, jeb psrs lojālie krievi, krievijā nekad nebūs savējie. Viņi nevienam nav vajadzīgi. Bet paskaties kremļa tv kanālus - tur cilvēki tiek zombēti. Ir pat daži labi paziņas, kas ar nopietnību atstāsta krievijas tv kanālos redzēto. Citreiz nezinu kā uz to skatīties - ar izbrīnu, vai žēlumu.
, 2018-01-28 02:11, pirms 8 gadiem
Witcher rakstīja: Neredzu kur kāds te būtu pret, dīzāk pa daudz ekstāzē, bet visumā viss normāli, parasta interneta diskusija
"Pret" izpaužas tādā ziņā, ka neitrāli fani procentuāli vairāk deva uzvaru mairim nekā paši latvieši.
, 2018-01-28 02:11, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: fire

pirms 4 min.

Rolis hahaha kāds zvērs? Usiks jau zināja ka ir uzvarējis, un neiespringa. Briedi paņēma priekšā pēc pilnas programmas. Kāda vēl nauda un politika? Būtu amerikānu pretinieks,tad par to varētu runāt. Usiku neatbalsta tādā veidā ukrainas valsts ja Tu to nezināji.
Taktiski Briedis izgāzās, sveiciens trenerim "viņš noguris viņam tagad būs jāatpūšās" tajā momentā Briedis jeļi dišī...
Treneri Usikam, go pēc taktikas...viņš pirmstam ļāva vest cīņu un nokust, un kad ieslēdza savu taktiku Briedim nebija variantu. Viss. Iesaku skatīties šādas tiešraides kuras komentē bijušie bokseri un boksa treneri.
Tas ka viens tiesnesis iedeva vienādus punktus jau bija kļūda,jo līdz vienādiem punktiem tur bija tālu. Par kādiem bakstošiem sitieniem tu runā? Ja paskatīsies uz Brieža seju,traumām,gemotomām...neko sev tā viņš ir bakstīts. Un paskaties uz Usika seju, svaigs kā gurķīts.

Usikam acis araī bija aizpampušas.Un jā Usokam boja vairāk sitienu bakstošu kas arī deva uzvaru pēc punktiem.Iepriekšējo cīņu redzēji kur mūsu Latvietis vnk dominēja visos punktos,bet piešķīra uzvaru Dānim.Tā ir tiešākā naudas politika,nevis sports.
Parakstos zem šī komentāra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:12, pirms 8 gadiem
sanjok rakstīja: очень жаль что Майриц не справился с псевдоукраинцем, который почему то говорит не на мове. Но молодец Майрис, отличный бой провел
Es cienu Tevi kā cilvēku,bet vienalga ...Путин-хуйло...собака
, 2018-01-28 02:12, pirms 8 gadiem
Sanchezzs rakstīja: "Pret" izpaužas tādā ziņā, ka neitrāli fani procentuāli vairāk deva uzvaru mairim nekā paši latvieši.
Kur tu tādu statistiku izrāvi? pašam nenāk smiekli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:13, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Loģiski, ka šeit dzīvojošie krievijai, jeb psrs lojālie krievi, krievijā nekad nebūs savējie. Viņi nevienam nav vajadzīgi. Bet paskaties kremļa tv kanālus - tur cilvēki tiek zombēti. Ir pat daži labi paziņas, kas ar nopietnību atstāsta krievijas tv kanālos redzēto. Citreiz nezinu kā uz to skatīties - ar izbrīnu, vai žēlumu.
Tie kepkas nevienam nav vajadzīgi, viņi vispār nesaprot, ko dara, balso par kremliniem, kas viņus padar nabagus, bet vng domā, ka tie ir Rietumnieki!
, 2018-01-28 02:13, pirms 8 gadiem
Jutu līdzi briedim, un abiem sportistiem paldies par cīņu, tā nebija garlaicīga un mīņāšanās Kļičko stilā, kkas vairāk uz Taisona pusi. Skaists boks, bet Usiks bija labāks.
Bet liels kauns par līdzjutējiem, par Usika izsvilpšanu un šī iemesla dēļ ir prieks ka uzvarēja Usiks. Esmu bijis ASV un Vācijā uz boksa čīņām un tur ja abi bokseri parāda lielisku cīņu visi stāv kājās un aplaudē abiem,pateicoties par skatāmo cīņu.

Te vakar kāds izteicās par Madrides reāl līdzjutējiem,bet bija gadījums kad Ronaldinjo par fantastisko spēli (Barsa), stāvēja visi kājās un aplaudēja.

Taču tikai Larvijā ir tādi @ēslu fani kas izsvilpj sportistu kurš ļoti labi atsaucās gan par Latviju, Briedi un viņa cieņas pilnā attieksme pēc cīņas vien ir ko vērta. Bet mūsējie izsvilpj...miskastes runču līmenis mums Latvijā.
, 2018-01-28 02:13, pirms 8 gadiem
Rauliits rakstīja: Cinju redzeji?
Ne tikai redzēju, bet arī skatījos reāli kas notiek. Usykam sitienu bija ļoti daudz, bet liela daļa garām/rokās.
, 2018-01-28 02:14, pirms 8 gadiem
petravicus rakstīja: Var jau būt, ka tas ir uz emocijām un Maira atbalstīšanu, bet neuzskatu, ka Usiks kādā brīdī būtu izskatījies labāk... no mana neprofesionālā skatu punkta beigas aizritēja Brieža zīmē un Mairis izskatījās svaigāks, bet varbūt tas tik man tā likās... katrā gadījumā cīņa bija laba... bet tas, ko jau pirms cīņas biju sapratis - ja Usiks uzvarēs pēc punktiem (kā tas notika), tad gribas teikt, ka tas kaut kādā ziņā jau bija nolemts - Usikam bija jāuzvar, jo "money talks" jeb Usiks ir daudz pievilcīgāks sponsoru un bukmeikeru acīs... nedod Dievs bukmeikeri šovakar būtu zaudējuši... pa lielam jau pirms cīņas bija skaidrs, ka Mairim uzvarēt būtu izdevies tikai ar KO - pēc punktiem praktiski vienmēr kustīgais bokseris pārspēs mazkustīgo - mazkustība ir arī vienīgā lieta, ko var Mairim pārmest... nav iespējams šāda līmeņa cīņu uzvarēt, ja tu ļoti maz kusties - tad tikai spēcīgi un precīzi sitieni var glābt, bet tādu diemžēl nebija pārāk daudz...
Mairim 195 trāpīts sitiens, Usykam 212. Tas ka Usyks kaudzi sitienu sita cimdos to neskaita
, 2018-01-28 02:14, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: Usiks vinēja dēļ savām garajām kājām un rokām.Viņam vairāk punktus piešķīra dēļ bakstošiem sitieniem,kas dažreiz sasniedza Mairi.Kas šavukārt nebija Mairim.Iedotu neizšķirtu,papildus raundu,tad redzētu,jo Mairis uz beigām bija zvērs.Te arī daudz ko izčīra piķis un politika.Iepriekšējā cīņ mūsu Latvietis pret Dāni toč vinēja.Nezinu kā viņi Dānim saskaitīja uzvaru!
Pamulki Tu, starp citu ja sekotu boksam,tad Maira rokas ir pat garakas neka Usikam,neskatoties ka augums garaks ir Usikam,taka kartejas Latviesu atmaskas,par musejo neveiksmem ,ir nevieta,kartejais pokomenos!!!!!!!!
, 2018-01-28 02:14, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tie kepkas nevienam nav vajadzīgi, viņi vispār nesaprot, ko dara, balso par kremliniem, kas viņus padar nabagus, bet vng domā, ka tie ir Rietumnieki!
tak viņi balso lai sevi padarītu nabagu. Kāpēc tu par to uztraucies?
, 2018-01-28 02:14, pirms 8 gadiem
Bet nu cīņa bija laba, visiem labunakti. un Nākamnedēļ par Dortikosu!
, 2018-01-28 02:15, pirms 8 gadiem
fire rakstīja: Jutu līdzi briedim, un abiem sportistiem paldies par cīņu, tā nebija garlaicīga un mīņāšanās Kļičko stilā, kkas vairāk uz Taisona pusi. Skaists boks, bet Usiks bija labāks.
Bet liels kauns par līdzjutējiem, par Usika izsvilpšanu un šī iemesla dēļ ir prieks ka uzvarēja Usiks. Esmu bijis ASV un Vācijā uz boksa čīņām un tur ja abi bokseri parāda lielisku cīņu visi stāv kājās un aplaudē abiem,pateicoties par skatāmo cīņu.

Te vakar kāds izteicās par Madrides reāl līdzjutējiem,bet bija gadījums kad Ronaldinjo par fantastisko spēli (Barsa), stāvēja visi kājās un aplaudēja.

Taču tikai Larvijā ir tādi @ēslu fani kas izsvilpj sportistu kurš ļoti labi atsaucās gan par Latviju, Briedi un viņa cieņas pilnā attieksme pēc cīņas vien ir ko vērta. Bet mūsējie izsvilpj...miskastes runču līmenis mums Latvijā.
Ko teiksi par Predators faniem NHL?
, 2018-01-28 02:15, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Kur tu tādu statistiku izrāvi? pašam nenāk smiekli?
Nāk. Smejos. Asaras acīs.
, 2018-01-28 02:17, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Loģiski, ka šeit dzīvojošie krievijai, jeb psrs lojālie krievi, krievijā nekad nebūs savējie. Viņi nevienam nav vajadzīgi. Bet paskaties kremļa tv kanālus - tur cilvēki tiek zombēti. Ir pat daži labi paziņas, kas ar nopietnību atstāsta krievijas tv kanālos redzēto. Citreiz nezinu kā uz to skatīties - ar izbrīnu, vai žēlumu.
Jebkas, ko skaties ir jaanlizē, jāskatās kā to citur atspoguļo utt. es pat baigi nevaru pārmest viņiem, jo PSRS bija viena televīzija un tur viss bija taisnība - televīzija tak nemelo, bez maz kā reliģija.
, 2018-01-28 02:19, pirms 8 gadiem
Wreck LV
Runa ir par kopumu. NHL fanus.pat meizskatu, Predatoru fanus tīri labi izpogā NY R fani tie arī savus vietā vai nevietā izsvilpj vai iet prom (bija tas gods būt Renžeru spēlē), diez ko tie fani teiktu par spēli ko rāda RDinamo uzvedas kā mē sli.
Bet nu par LV faniem kauns.
, 2018-01-28 02:20, pirms 8 gadiem
Šeit var redzēt cīņas atkārtojumu Full HD kvalitātē - Bitcoin and Ethereum made easy | Luno
, 2018-01-28 02:21, pirms 8 gadiem
Rīt ar vēsu prātu jānoskatās cīņa pa tv.
Jā, seja Mairim diez gan cietusi. Cīņa tiešām skatāma, ja nemaldos tik 2 klinši bija.
, 2018-01-28 02:21, pirms 8 gadiem
timurietis rakstīja: Jebkas, ko skaties ir jaanlizē, jāskatās kā to citur atspoguļo utt. es pat baigi nevaru pārmest viņiem, jo PSRS bija viena televīzija un tur viss bija taisnība - televīzija tak nemelo, bez maz kā reliģija.
Beidz. Ja ar nopietnību sāk stāstīt, ka Amerikāņi plāno uzbrukt Krievijai, tāpēc ir loģiska Krievijas vēlme izvietot pierobežā armiju, uzbrukuma raķetes, vai to, ka pie visām šī gada laika apstākļiem krievijā ir vainojami amerikāņi.. nu nezinu, vai viņiem nevar pārmest..viens ir, ka informāciju ņem no viena avota, otrs ir, kad pilnībā nefiltrē to saņemto informāciju. Galva taču katram sava.
, 2018-01-28 02:22, pirms 8 gadiem
Usikam tik tiešām bija vairāk sitienu.Bet kārtīgi sitieni vairāk nedaudz bija biedrim.Usiks vinēja dēļ ātrajām rokām un kājām,kas viņam deva tos bakstošos tiešos tjp sitienus.Žēl bet tāda tā realitāte.Mairim vajadzēja nakdaunu!Savādāk nekas nesanāktu!Pluss vēl tā naudas politika,kas iepriekšējā cī ņā bija bija izteikta.
, 2018-01-28 02:22, pirms 8 gadiem
fire rakstīja: Wreck LV par to zobmo TV ))) es to pašu par mūsu pašu bāliņiem varu teikt kuri akli tic Labajai eiropai un Amerikai un tic visam ko saka uz vārda . Lai saprastu ziņas visu dali uz 3...iegūsi aptuveno taisnības %. Un jā arī LV TV zombē...
Tieši kādā veidā? Nevienā no LV ziņu kanāliem neesmu dzirdējis, kad censtos iestāstīt, ka melns ir balts, vai to, ka bullis patiesībā ir aita. Nu nav tā.
, 2018-01-28 02:23, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Beidz. Ja ar nopietnību sāk stāstīt, ka Amerikāņi plāno uzbrukt Krievijai, tāpēc ir loģiska Krievijas vēlme izvietot pierobežā armiju, uzbrukuma raķetes, vai to, ka pie visām šī gada laika apstākļiem krievijā ir vainojami amerikāņi.. nu nezinu, vai viņiem nevar pārmest..viens ir, ka informāciju ņem no viena avota, otrs ir, kad pilnībā nefiltrē to saņemto informāciju. Galva taču katram sava.
Zini, kas vēl ir trakāks par to? Tur 30% tautas ir nabagi, bet tajā pašā laikā Kremlis palielina militāros izdevumus un vairākums to atbalsta, kur tur loģika?
, 2018-01-28 02:26, pirms 8 gadiem
Ar šo arī lielais boks Lv beidzas vismaz uz pusotru gadu!
, 2018-01-28 02:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zini, kas vēl ir trakāks par to? Tur 30% tautas ir nabagi, bet tajā pašā laikā Kremlis palielina militāros izdevumus un vairākums to atbalsta, kur tur loģika?
Vai tiešām vairākums? Šur tur pavīd ziņas, ka tomēr ir visai liela cilvēku daļa, kas pret to iebilst. Bet tie visi, kas izrāda kaut kripatu nepatikas nekur netiek nedz rādīti, nedz demonstrēti, ne ņemti vērā. tieši pretēji - tiek ātri apslāpēti. Vēlēšanas krievijā jau arī ir ļoti civilizēts pasākums - uzvarētājs zināms jau pirms tās vispār ir notikušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:29, pirms 8 gadiem
Nu tad iesaku vērīgāk filtrēt...kvai ziņas par ameriku,nato,eiropu,par bēgļiem...daudz ļoti daudz.
Par ziņām no francijas kur ir kvartāli kur bēgļu dēļ vietējie pat dienā neiet, par vācijā un skandināvijā kur izvarošanu skaits audzis par 160%...un atmini kas statistiski ir tie varotāji? Par pieņemtajām ES normām attiecība uz pārtiku, medicīnu, par eu un asv savstarpēju līgumu un daudz ko citu.
Par sīrijas karu... LV saka asv tādi labiņi, bet paskatoties pašu amerikāņu ziņas bija lieli kungi atzinušies ka karotājiem kopā ar Krieviju metišu ieročus, lādiņus, munīciju īsāk sakot nodrošina tos kuri slaktē, bet itkaaa veic palīdzību. Mums pasniedz ka asv labi a Ru slikti a pēc fakta sīrijā abas lielvaras taisa savus eksperimentus un izlādē vecās munīcijas..turpināt var gari. Ļoti jāfiltrae ko mums pasniedz. Savukārt visādi tvnet,delfi ir dzltenā prese ne žurnālistika
, 2018-01-28 02:29, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vai tiešām vairākums? Šur tur pavīd ziņas, ka tomēr ir visai liela cilvēku daļa, kas pret to iebilst. Bet tie visi, kas izrāda kaut kripatu nepatikas nekur netiek nedz rādīti, nedz demonstrēti, ne ņemti vērā. tieši pretēji - tiek ātri apslāpēti. Vēlēšanas krievijā jau arī ir ļoti civilizēts pasākums - uzvarētājs zināms jau pirms tās vispār ir notikušas.
Pie mums ir savādāk?
, 2018-01-28 02:30, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vai tiešām vairākums? Šur tur pavīd ziņas, ka tomēr ir visai liela cilvēku daļa, kas pret to iebilst. Bet tie visi, kas izrāda kaut kripatu nepatikas nekur netiek nedz rādīti, tieši pretēji - tiek ātri apslāpēti. Vēlēšanas krievijā jau arī ir ļoti civilizēts pasākums - uzvarētājs zināms jau pirms tās vispār ir notikušas.
Protams, ka tā ir. Tur patīk pieklusināt cilvēkus, bet diemžēl, es neteiktu, ka pašlaik tādu vairākums būtu. Ir normāli cilvēki tur, bet diemžēl vēl kādam laiciņam jāpaiet, lai viņi vairākumā būtu....Bet vai būs? Tur visas militārās nometnes utt. jau no bērnudārza sākas, viņi veido jaunatnes domāšanu.
, 2018-01-28 02:32, pirms 8 gadiem
Boks Lv augstā līmenī beidzās līdz ar šo cīņu.Varbīt tādi sasniegumi vairs nebūs!Paldies Mairim!
, 2018-01-28 02:33, pirms 8 gadiem
fire rakstīja: Nu tad iesaku vērīgāk filtrēt...kvai ziņas par ameriku,nato,eiropu,par bēgļiem...daudz ļoti daudz.
Par ziņām no francijas kur ir kvartāli kur bēgļu dēļ vietējie pat dienā neiet, par vācijā un skandināvijā kur izvarošanu skaits audzis par 160%...un atmini kas statistiski ir tie varotāji? Par pieņemtajām ES normām attiecība uz pārtiku, medicīnu, par eu un asv savstarpēju līgumu un daudz ko citu.
Par sīrijas karu... LV saka asv tādi labiņi, bet paskatoties pašu amerikāņu ziņas bija lieli kungi atzinušies ka karotājiem kopā ar Krieviju metišu ieročus, lādiņus, munīciju īsāk sakot nodrošina tos kuri slaktē, bet itkaaa veic palīdzību. Mums pasniedz ka asv labi a Ru slikti a pēc fakta sīrijā abas lielvaras taisa savus eksperimentus un izlādē vecās munīcijas..turpināt var gari. Ļoti jāfiltrae ko mums pasniedz. Savukārt visādi tvnet,delfi ir dzltenā prese ne žurnālistika
Vai tiek klaji melots? Melots jau gluži netiek. Jā, ir lietas, kuras tiek noklusētas. It īpaši bēgļu sakarā - un tā noklusēšana ir visas eiropas mērogā, ne tikai Latvijā. Arī par amerikāņiem. Bet es runāju par klajiem meliem - Krievijas tv joprojām pasniedz Krimas pievienošanu, kā krimas iedzīvotāju brīvprātīgu gribu. Apgalvo, ka donbasā cīnās amerikāņu un latvijas ''aģenti'' utt. Klaji meli. Ja Eiropā ir noklusēšana, tad Krievijā klaji meli - ja paskatītos dažus labus kanālus, saprastu. Es šad tad fonā ieslēdzu - humoram.
, 2018-01-28 02:33, pirms 8 gadiem
Stulbi, ka tiesneši skaita tikai džabus , pofig viņien, ka mairis ja sita, tad katru reizi usiks uzstreipuļoja. Gandrīz, kā valujeva laikā, valujevs bakstija ar dzabu un lasīja punktus. Usiku uzvarēs tikai tas kurš viņu noguldīs, savādāk nevarēs, jo svarīgi tak tikai tas, ka cik reizes baksti
, 2018-01-28 02:35, pirms 8 gadiem
janis_eksa_1640279416267570 rakstīja: Stulbi, ka tiesneši skaita tikai džabus , pofig viņien, ka mairis ja sita, tad katru reizi usiks uzstreipuļoja. Gandrīz, kā valujeva laikā, valujevs bakstija ar dzabu un lasīja punktus. Usiku uzvarēs tikai tas kurš viņu noguldīs, savādāk nevarēs, jo svarīgi tak tikai tas, ka cik reizes baksti
Nevajag iet galējības. Usikam bija daudz labu sitienu, bet procentuāli no visiem veiktajiem - tie bija maz.
, 2018-01-28 02:36, pirms 8 gadiem
Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?
, 2018-01-28 02:36, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vai tiek klaji melots? Melots jau gluži netiek. Jā, ir lietas, kuras tiek noklusētas. It īpaši bēgļu sakarā - un tā noklusēšana ir visas eiropas mērogā, ne tikai Latvijā. Arī par amerikāņiem. Bet es runāju par klajiem meliem - Krievijas tv joprojām pasniedz Krimas pievienošanu, kā krimas iedzīvotāju brīvprātīgu gribu. Apgalvo, ka donbasā cīnās amerikāņu un latvijas ''aģenti'' utt. Klaji meli. Ja Eiropā ir noklusēšana, tad Krievijā klaji meli - ja paskatītos dažus labus kanālus, saprastu. Es šad tad fonā ieslēdzu - humoram.
Eiropā ir diemžēl otrs grāvis, arī to pašu imigrantu sakarā. Tiek publiskota nepatiesa informācija, respektīvi, paziņo par noziegumu, kur it kā vainīgais ir bēglis, lai gan tā nav un reizēm tie stāsti ir vienkārši izdomāti. Eiropā vairāk tiek kultivēts tas, ka esošā situācija laba un nav jāmaina.
, 2018-01-28 02:37, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?
Trīs mēnešos neizmainīsi to, uz ko Usiks ir gājis gadiem, neaizmirsīsim tomēr, ka Usiks ir no pašiem pamatiem tikai ar boksu nodarbojies + taktika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 02:40, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?
Usyks visu savu karjeru darbojies aktīvi. Mairis, savukārt, tieši pretēji - mierīgs, nosvērts. Ja raksti, ar izbrīnu par to, ka Mairis 3 mēnešos nav kļuvis par Usyku v2- tad acīmredzot, ar sportu nekad tālāk par staigāšanu un pie ekrāna - neesi ticis. 3 mēnešos nevar izmainīt sevi. Jau tā Mairis epizodiski darbojas ļoti labi, it īpaši, ja ņem vērā, ka Usyks pats par sevi ir ļoti nēerts pretinieks - kreilis, kas uzsikam ir milzīga priekšrocība. Viņš visu karjeru pārsvarā ir cīnījies pret labročiem. Mairim - šis bija tikai otrais kreilis. Un par nogurumu - paskaties, kā Mairis visa mača garumā darbojās ar Ķermeni. Ne jau Usyks pats no sevis sitienus sita garām - gluži vienkārši Mairis aktīvi izvairījās.
, 2018-01-28 02:47, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Usyks visu savu karjeru darbojies aktīvi. Mairis, savukārt, tieši pretēji - mierīgs, nosvērts. Ja raksti, ar izbrīnu par to, ka Mairis 3 mēnešos nav kļuvis par Usyku v2- tad acīmredzot, ar sportu nekad tālāk par staigāšanu un pie ekrāna - neesi ticis. 3 mēnešos nevar izmainīt sevi. Jau tā Mairis epizodiski darbojas ļoti labi, it īpaši, ja ņem vērā, ka Usyks pats par sevi ir ļoti nēerts pretinieks - kreilis, kas uzsikam ir milzīga priekšrocība. Viņš visu karjeru pārsvarā ir cīnījies pret labročiem. Mairim - šis bija tikai otrais kreilis. Un par nogurumu - paskaties, kā Mairis visa mača garumā darbojās ar Ķermeni. Ne jau Usyks pats no sevis sitienus sita garām - gluži vienkārši Mairis aktīvi izvairījās.

Ne jau man bija jauztrenē kardio izturība, bet profesionālam sportistam, kam bija jāpamaina treniņu ritms un intensitāte...
Respektīvi, es šo cīņu redzu kā zaudējumu Maira treneru štābā, kas centās izbraukt uz pāris kombinācijām un sitienu spēcīgumu. Trīs raundos Uksiks atkoda kombinācijas, pēc tam piecus raqundus Mairi vnk nokausēja...
Atgādinu - mēs te par profesionāļiem runājam, nevis par mani
Divi varianti manā skatījumā... Briesim nav tas līmenis, vai Briedis kļūdījās sagatavošanās posmā...
, 2018-01-28 02:47, pirms 8 gadiem
Raitcha

pirms 2 min.

Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?

Usiks vnk pēc fizikas ir ātrāks ar garākām rokām un kājām,un arī ātrums,bet tehnika un sitiena spēks Mairim bija labāks,bet punktus tas nedeva !Par izturību grūti spriest.Jo pēdējā raundā Mairis bija monstrs.Ja iedotu vēl raundu būtu bijis interesanti!
, 2018-01-28 02:49, pirms 8 gadiem
Roli nu beidz tak mūldēt...visi zin ka Mairim roookas ir garākaes nekā Usikam...
, 2018-01-28 02:50, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: Raitcha

pirms 2 min.

Viss tā kā bija skaidrs jau pirms cīņas un pa lielam pirmie trīs raundi iedeva viltus cerības...
Pārējā cīņa aizritēja kā tā bija paredzēta...
Bet kas, mani pārsteidz... Mairis trīs mēnešus trenējās baigā režīmā... Kā nākas ka kustībā un kardio... Uksiks bija tik ļoti pārāks...?



Usiks vnk pēc fizikas ir ātrāks ar garākām rokām un kājām,un arī ātrums,bet tehnika un sitiena spēks Mairim bija labāks,bet punktus tas nedeva !Par izturību grūti spriest.Jo pēdējā raundā Mairis bija monstrs.Ja iedotu vēl raundu būtu bijis interesanti!
Monstrs uz pēdējās maksimālās spēku izsīkumu robežas...
No kuras Uksiks izvairījās, jo zināja, kas tas ir par gājienu un ka Briedis ies uz pilnu banku.
Neticu, ka Mairim diži vļe iekš abija , kas atlicis, tas arī bija uz ko varēja saņemties. JA būtu bijis vairāk, būtu šacis ātrāk celt sacelšanās kustību... Nav jau tā, ka viņš nezināja raundu skaitu...
Visu cieņu Mairim... bet nu pretinieks bija krietni pārāks... Sagatavotāks..
, 2018-01-28 02:51, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja:
Ne jau man bija jauztrenē kardio izturība, bet profesionālam sportistam, kam bija jāpamaina treniņu ritms un intensitāte...
Respektīvi, es šo cīņu redzu kā zaudējumu Maira treneru štābā, kas centās izbraukt uz pāris kombinācijām un sitienu spēcīgumu. Trīs raundos Uksiks atkoda kombinācijas, pēc tam piecus raqundus Mairi vnk nokausēja...
Atgādinu - mēs te par profesionāļiem runājam, nevis par mani
Divi varianti manā skatījumā... Briesim nav tas līmenis, vai Briedis kļūdījās sagatavošanās posmā...
Atkārtojos - katram sportistam ir griesti. Nav iespējams 3 mēnešos uzdzīt fizisko. Uz to ir jāiet daudz ilgāk. Kā tu domā, kādēļ tad par Usyka trumpi tiek uzskatīts viņa ātrums un kāju veiklība? To taču var uztrenēt 3 mēnešos! Jeb tomēr nevar, ko? Kā tu domā, kādēļ kaut tiem pašiem renes sportistiem - starta laiki sezonas garumā nemainās un pat ne tikai sezonas, bet pat gadu no gada? Slikti gatavojās?
, 2018-01-28 02:52, pirms 8 gadiem
Nu nez, Usiks nemaz tik pārāks neizskatījās. Pēc statistikas Usiks izdarīja 860 sitienus no kuriem sasniedza mērķi 212, bet Mairis izdarīja ap 500 no kuriem 195 sasniedza mērķi. Ja Mairis būtu vinnējis 1-2 raundus extra viņš šo cīņu būtu vinnējis pēc punktiem.
, 2018-01-28 02:53, pirms 8 gadiem
Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...
, 2018-01-28 02:56, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...
Tad kam tu tici vairāk tagad.. Bukmeikeriem, vai mača tiesnešiem? jeb mača tiesneši arī akli muļķi? Pat Ukraiņi par šo cīņu neizsākās tā kā latvieši, bet gan apgalvo, ka bija 50/50...
, 2018-01-28 02:58, pirms 8 gadiem
Ar šo arī beidzas boks Lv.Diemžēl!
, 2018-01-28 03:00, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Pirms cīņas Optibet par Maira uzvaru deva kaut kādu 3,7... Par uzvaru pēc punktiem 9...
Par KO bija 3 komats kaut ko... Tas tak jau ezim bija skaidrs, ka Mairis pēc punktiem šada kalibra fruktu nepaņems...
Nekadam ezim nekas nebija skaidrs, vini abi ir top cruseri jau kaadu gadu(usiks ilgak) un cinja ari izskiras uz niansem. Usiks tomer nak no labakas boksa skolas, vina ciinjas stils ir loti unikaals prieks chala ar vina auguma parametriem, un Usiku neviens shaja kategorija nevar panemt, nerunajot par visadiem Knockout dakteriem un to otru random krievu, vini abi var atviegloti uzelpot ka Mairis ar Usiku bija viena zaraa
, 2018-01-28 03:02, pirms 8 gadiem
Es ticu vairāk acīm... un iespējams, krievu komentētājiem, no kuriem iespaidojos cīņu skatoties (bet tas minimāli), jo tie bija vienīgie kas rādīja cīņu... (atškīrībā no LV kanāliem)
Un tas, ka viens iedeva niču... nu... nu neredzēju es niču... Šī bija cīņa tāda paša, kā Brieža iepriekšējā cīņa, tikai mainītās lomās... Un arī tajā tiesneši iedev alīdzīgu rezultātu... Bet pēc cīņas bija visai liels pārsvars Briedim...
Bet ja jāatbild uz tavu jautājumu - bukmeikeriem nav iemesla neticēt... Nav jau tā, ka viņiem trūktu resursi vai insider informācijas
, 2018-01-28 03:04, pirms 8 gadiem
Yuukan rakstīja: Nekadam ezim nekas nebija skaidrs, vini abi ir top cruseri jau kaadu gadu(usiks ilgak) un cinja ari izskiras uz niansem. Usiks tomer nak no labakas boksa skolas, vina ciinjas stils ir loti unikaals prieks chala ar vina auguma parametriem, un Usiku neviens shaja kategorija nevar panemt, nerunajot par visadiem Knockout dakteriem un to otru random krievu, vini abi var atviegloti uzelpot ka Mairis ar Usiku bija viena zaraa
Šiim es piekrītu
, 2018-01-28 03:08, pirms 8 gadiem
Viss lielais boks Lv beidzies,un visticamāk arī Maira karjera.Piķis jau sapelnīts!Cerams kaut kad kaut kas uzradīsies šajā lauciņā!
, 2018-01-28 03:09, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu
Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!
, 2018-01-28 03:15, pirms 8 gadiem
WreckLV

pirms 4 min.

Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu

Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!

VISS BOKS LV IR OFF!
, 2018-01-28 03:18, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: WreckLV

pirms 4 min.

Raitcha rakstīja: Šiim es piekrītu

Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!


VISS BOKS LV IR OFF!
Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.
, 2018-01-28 03:23, pirms 8 gadiem
VISS BOKS LV IR OFF!

Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.

Līdz tam paies 2-3 gadi!Lai kaut ko vispār sāktu.Šis turnīrs bija viss.
, 2018-01-28 03:24, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Kam tieši tu piekrīti? Man tagad interesē. Kas tad un kāpēc Usykam ir unikāls, ja to taču 3 mēnešu laikā var apgūt! Gan fizisko uzdzīt, gan visu pārējo. Jeb tomēr never? Kāpēc Usyku nevar paņemt? Usika tempu taču var uztrenēt! Tavi vārdi!
Tam, ka šis bija fināls.
Un, ka Uksikam ir labāki pamati boksā, kustība, spēja lasīt cīņu un orientēties tajā... Kā jau minēju - Mairis malacis, bet Uksiks ir pārāk labs un visai labi pieredzējis..
, 2018-01-28 03:27, pirms 8 gadiem
Rolis1988 rakstīja: VISS BOKS LV IR OFF!

Tev smadzenes ir off. Briedim joprojām labas izredzes dabūt jostas sev, it īpaši, ja Usyks ies uz smagsvariem. Tad Briedim/Gassijevam vajadzētu būt nākamajiem rindā uz tām. Protams, ja Usyks uzvarēs turnīru.

Līdz tam paies 2-3 gadi!Lai kaut ko vispār sāktu.Šis turnīrs bija viss.
Un, ja tā godīgi - tev baigi vajag to uzpūsto burbuli? Biletes pa 80 EUR, no kurām izpērk knapi pusi un veiksmīgu kameras darbu, kas rāda tikai sēdvietas pa 400 EUR, kuras bija vienīgās izpirktās pirms cīņas...
Pārējās bija knapi puse izpirktas, bet cenas aizvien 150+, 250+... Da pēc kā tur Latvijai skumt? Lai jau censoņi cīnās, būs talanta, būs panākumi... bet nafig tur Latviju, Rīgu? Kas nav maksātspējīga visam šim šovam?
, 2018-01-28 03:44, pirms 8 gadiem
Beidzot bija skatāma cīņa, nevis puišu apskaušanās 12 raundu garumā.
, 2018-01-28 04:18, pirms 8 gadiem
Tas bija fināla cienīgs mačs. Fināls tik labs nebūs, jo otrajā pārī abi ir vājāki par šīs nakts censoņiem. Bet nu - lai! Visu cieņu Usikam par labo žestu pēc cīņas, un ne tikai. Finālā viņš būs mans favorīts, jo otrā pārī tādu nav.
, 2018-01-28 05:19, pirms 8 gadiem
Mairis izlikās par visiem 100% (kājas vienīgi strādāja sliktāk kā ieprikš- tāpēc arī tik bieži tika stūros... tas mans (100 cīņas- 100 uzvaras ar nokautu personīgais redzējums. Kas mani vairāk uztrauc , tas ir mūsu sporta žurnālistu "invaliditāte" preses konferencēs...... tā vietā lai pateiktu paldies abiem bokseriem par fantastisko cīņu.... trīcošā balsī tiek jautāts huj viņ zin kas...... SC.. sākat kursus... lai sāk augt sporta žurnālisti..... protams Kreipānu par profesoru- direktoru
, 2018-01-28 08:55, pirms 8 gadiem
Tad beidzot beigsies tā slavināšana un maurošana. Ordeņi izdalīti. Griesti sasniegti. Viss cienījami un smuki, bet nu nebūs tur nekas vairāk. Briedis gan gib vēl nopelnīt ar atkārtotu cīņu.
, 2018-01-28 09:43, pirms 8 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: Man neviens nemaksā un es arī neesmu trollis.
trollis tu neesi ,bet parasts peģ... gan
, 2018-01-28 11:04, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Mairim 195 trāpīts sitiens, Usykam 212. Tas ka Usyks kaudzi sitienu sita cimdos to neskaita
Es ne par to... tas, ko es domāju - Mairim vajadzēja vairāk kustēties un mēģināt kaut kā izprovocēt Usika kļūdas (protams, ne ar aizliegtiem paņēmieniem), jo tā "īstā momenta" gaidīšana Briedim bija dikti uzskatāma, bet diemžēl šāda līmeņa cīņās nevar gaidīt, ka pretinieks kļūdīsies... pašam jāiet un jādara... ar šādu gaidīšanas boksu Mairis varēja iepriekšējos pretiniekus sakaut, bet ne Usiku... domāju, ka tieši šīs nogaidīšanas taktikas dēļ Briedis neparādīja visus 100% uz ko spējīgs. Ja Briedis būtu vairāk gājis virsū, Usiks būtu vairāk cietis... protams, pats Mairis arī iespējams būtu uzņēmis vairāk sitienu, bet te jau ir tā sāls - ja tu neuzbrūc, tad arī nav ko cerēt uz uzvaru... katrā gadījumā abi bokseri ir pasaules klases un bija pelnījuši tikt finālā, bet vieta tikai vienam...
, 2018-01-28 11:30, pirms 8 gadiem
Nu nezinu. Pēdējās trīs cīņas ar nopietniem pretiniekiem, iepriekšējās pret Huku un Peresu izdevās izlīst caur adatas aci, šoreiz neizdevās, visi gaida to slaveno sitienu, bet jau 36 raundus kā nav, tā nav. Varbūt ir laiks mainīt treneri, un arī dietologu. Usiks izturībā 2x pārspēj Mairi, pēc 10ā raunda mierīgi elpoja kamēr Mairis reāli noguris izskatījās. Ja vēlas šādā līmenī cīnīties, ir jātrenējas. Tas nav pensionētos bokserus dauzīt. Tā arī nevienu no nopietniem pretiniekiem nav aizsūtījis nokdaunā. Tik Čaru, bet tas jau nedaudz cits stāsts.
, 2018-01-28 11:37, pirms 8 gadiem
Mairis ir malacis, domāju,ka darīja, ko varēja, jo dažubrīdi likās, ka neticami veiklais un kustīgais ukraiņu goliāts vnk nav uzvarams. Pieminekli Mairim vajadzētu, jo mums ir sulper izcils bokseris!
, 2018-01-28 11:49, pirms 8 gadiem
Nekad dzīvē neesmu bijis boksa eksperts, fans, skatītājs. Arī tagad tik Brieža cīņas redzētas. Bet par vakardienu var teikt - Fantastisks bokss. Skaista cīņa. Tiešām fināls pirms supersērijas fināla. Tik aizraujošs, visu laiku sitieni, nekādas apkampšanās. 12 raundi paskrēja tik ātri. Diemžēl bija skaidrs, ka pēc punktiem Usiks vinnēs. Bet starpība bija nu tik maza... kā 100m sprintā apsteigt par 0,5s.
Malacis Briedis! Fantastiskā līmenī boksē.
, 2018-01-28 11:52, pirms 8 gadiem
Kleins pats bija apjucis un nesaprata, kas notiek!!! Pēc 5 raunda Mairis prasīja, kurš raunds??? Kleins nezina?????? prasa apkārtējiem- tāda sajūta, ka čalis vispār neseko cīņai līdzi.
, 2018-01-28 13:14, pirms 8 gadiem
Apskatījos. Novērtēju. Abi labi. Bija skaists BOKSA mačs. Vinnēja Usiks, pelnīti. Šoreiz tiesnešiem nebija jālaipo, ļoti līdzīgā cīņā Usika uzvara. Visu cieņu Mairim. Nekur nepadevās, cīnījās līdz galam un parādīja, pat pēdējā raundā gatavs sasist jebkuru. Grūti, protams, būs sarunāt vēl vienu cīņu abu starpā. Usiks grib mesties uz nākošo svaru. Lai džekam veicas! Un Mairim lai veicas tālāk. Kas zin, abi tiksies vēl. Vienīgi Mairis ir 3 gadus vecāks. Tas nākotnē var nospēlēt kādu lomu. Bet, tā, kopā ņemot Mairis ir tikai ieguvējs, kaut zaudēja tuk pēc punktiem. Ciņa paliks statistikā, bet Mairim niknums paliks lielāks reāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 13:56, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Sakums cerigs, a Tev neliekas ka sporta ir tada lieta,ka taktika, paskaidrosu Tev sikak pokemon,
Ukrainits speciali atdeva inecitivu sakuma,pec tam principa darija ko gribeja,iesita,tad aizsargajas kad vajadzeja laiku novilkt,respektivi seit bija bez variantiem Biredim, cits limenis,cita pasaule!!!! Patik jums ts pokemoniem jeb ne!!!!
Cits līmenis ir tad,ja cīņa beidzās pirmajos raundos ar nokautu.
, 2018-01-28 14:19, pirms 8 gadiem
Laikam jau vajadzēja mēģināt iet tomēr uz nokautu. Taktiskajā boksā Usiks tehniskāks un ar lielākām priekšrocībām distanci turēt.
12 raundā vairs sasmelt grūti - spēki noteikti bija galā.
, 2018-01-28 14:24, pirms 8 gadiem
Lasu komentārus un brinos kadi idioti dzivo musu valsti un tie kas pret Mairi aizejat uzvelkat cimdus paši un aizvadat cinu kaut amatieros un tad rakstat ka jums nav saprasanas nemaz kas ir bokss.Mairis ir labakais
, 2018-01-28 14:33, pirms 8 gadiem
Raimiko rakstīja: Lasu komentārus un brinos kadi idioti dzivo musu valsti un tie kas pret Mairi aizejat uzvelkat cimdus paši un aizvadat cinu kaut amatieros un tad rakstat ka jums nav saprasanas nemaz kas ir bokss.Mairis ir labakais
Tev atklājums ir cik savoku te dzīvo.
, 2018-01-28 14:46, pirms 8 gadiem
Noskatoties cīņu vēlreiz sapratu, ka Mairim vajadzēja būt aktīvākam. Arī Kleinam vajadzēja Briedim iemācīt kādas kombinācijas, bet tādu īsti nebija.
Varbūt ir vērts pameklēt citu treneri, kuram būtu savādāks skats uz boksu.
, 2018-01-28 14:51, pirms 8 gadiem
Coffijs tas viss pierāda to kādi skauģi un mutes bruketaji pie mums dzivo.Sasniedzat pasi dzive kaut ko un tad skaisti d...at
, 2018-01-28 14:57, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Noskatoties cīņu vēlreiz sapratu, ka Mairim vajadzēja būt aktīvākam. Arī Kleinam vajadzēja Briedim iemācīt kādas kombinācijas, bet tādu īsti nebija.
Varbūt ir vērts pameklēt citu treneri, kuram būtu savādāks skats uz boksu.
Vairākas reizes iekrita acīs, kad Briedim sanāca paņemt Usyku uz pretuzbrukumu un Usyks jau sāka atkāpties stūrī - Briedis pats uzreiz atkāpās atpakaļ. Radās iespaids, ka īsti nezin, ko darīt tālāk pēc 1-2 komb. kad Usiks pie virvēm.. Ļoti primitīvi. Bet daudz maz arī strādāja tas primitīvais bokss. Nezinu, vai tur Kleina vaina, vai Brieža. Jo iepriekš Kleins teica, ka Mairis cīņas karstumā pret Perezu aizmirsis mācītās kombinācijas. Šoreiz šķiet, Mairis tās nemaz nebija mēģinājis gatavot.
Salīdzinājumam ar hoķi - kad izspēlē līdz praktiski tukšiem vārtiem, bet nav kas met pa vārtiem. Līdzīgi arī Briedim bija - piespiež Usiku atkāpties, bet beigās neizdara beigu sitienu.
, 2018-01-28 15:01, pirms 8 gadiem
Varbūt tiešām Mairis ir jau pāraudzis savu treneri Kleinu,un vajadzētu piesaistīt kādu pasaules exstra klases treneri,kurš varētu pilnveidot Maira profesiomālo izaugsmi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 15:19, pirms 8 gadiem
Jūs galīgi esat ? Tieši Kleins ir ievedis Briedi nākamajā līmenī. Gudreļi atradušies. Moška piesakieties jūs par treneriem ? Tik tāda lieta, ka jūs neņems.

Aktīvāk, aktīvāk, iet virsū u.t.t. Pamēģiniet paboksēt, zinot to, ka pretī ir čalis, kurš pēkšņi var atbildēt un tevi izslēgt.
, 2018-01-28 15:20, pirms 8 gadiem
Mairis ir mīkstais, te tikai tas pierādījās. Pret ielu huligāniem var kauties, bet kad nāk pretim īsts bokseris - nav variantu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 15:32, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Vairākas reizes iekrita acīs, kad Briedim sanāca paņemt Usyku uz pretuzbrukumu un Usyks jau sāka atkāpties stūrī - Briedis pats uzreiz atkāpās atpakaļ. Radās iespaids, ka īsti nezin, ko darīt tālāk pēc 1-2 komb. kad Usiks pie virvēm.. Ļoti primitīvi. Bet daudz maz arī strādāja tas primitīvais bokss. Nezinu, vai tur Kleina vaina, vai Brieža. Jo iepriekš Kleins teica, ka Mairis cīņas karstumā pret Perezu aizmirsis mācītās kombinācijas. Šoreiz šķiet, Mairis tās nemaz nebija mēģinājis gatavot.
Salīdzinājumam ar hoķi - kad izspēlē līdz praktiski tukšiem vārtiem, bet nav kas met pa vārtiem. Līdzīgi arī Briedim bija - piespiež Usiku atkāpties, bet beigās neizdara beigu sitienu.
Jā, tā bija. Un bija raundi, kad ilgstoši Mairis neuzbruka. Iespējams spēku izsīkums vai kas tamlīdzīgs.
Vienalga palieku pie sava, ka Mairim kaut kā sevi ir jāizmaina, jāpieaicina cits treneris ar savādāku filozofiju.
Nesaku, ka Kleinam jāsaka paldies.
Hokejā jau tas pats - ar vienu treneri kaut kas neiet uz priekšu, atnāk cits treneris un lietas sāk strādāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-28 15:54, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, tā bija. Un bija raundi, kad ilgstoši Mairis neuzbruka. Iespējams spēku izsīkums vai kas tamlīdzīgs.
Vienalga palieku pie sava, ka Mairim kaut kā sevi ir jāizmaina, jāpieaicina cits treneris ar savādāku filozofiju.
Nesaku, ka Kleinam jāsaka paldies.
Hokejā jau tas pats - ar vienu treneri kaut kas neiet uz priekšu, atnāk cits treneris un lietas sāk strādāt.
Manuprāt, vaina nav gluži Kleina filozofijā. Tas, ko viņš dara ar Mairi vien ir apbrīnas vērts. Grūti būs atrast vēl kādu bokseri, par kura trenēšanu pilnībā atbild viens cilvēks - gan uzturu, gan fizisko, gan boksa tehniku. Objēktīvi domājot, domāju, ka Mairim tik tiešām boksa treneris ir nepieciešams. Nespēj Kleins viens pats paņemt tik daudz darbu uz sevi viens.
, 2018-01-28 17:19, pirms 8 gadiem
Kāds varētu "izslēgt" to plānprātigo sniegavīru!
, 2018-01-28 20:34, pirms 8 gadiem
Cilvēki mīļie, esam godīgi, nu nebija Briedis tik pat labs, viņš bija vienos vārtos sabāzts. Paveicās, ka viņu nenokautēja. Liels mīnus treneru komandai - kas tā par fizisko bāzi, ka jau 5.raundā džekam fizuha uz nulli? Šādai cīņai jāgatavojas daudz savādāk ķā sitot slinkam trenerim pa vēderu, tur tikai jāsparingo pa 40 raundiem, un ļoti intensīvi
, 2018-01-28 23:12, pirms 8 gadiem
Eh... Usiks pāņēma Mairi uz savas pārcilvēcīgās fiziskās izturības rēķina ar ideālas taktikas šai cīņai palīdzību.
Proti, pirmajos raundos, kamēr Mairis bija vēl svaigs, tad spēja turēt līdzi Usikam ātrumā un izdarīja daudz labus trāpīgus sitienus.
Bet vēlāk pagura un kļuva nedaudz lēnāks, kamēr Usiks uzkurināja vēl vairāk tempu, atrada savu distanci un jau pilnībā kontrolēja atlikušo cīņas daļu.
Tas Usiks ir vienkārši īsta nenogurdināma boksa mašīna...
, 2018-02-02 10:37, pirms 8 gadiem
Usiks ZAGLIS