Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Meivezers: "Katrā cīņā varu nopelnīt 70 miljonus"

Jānis Pārums

Meivezers: "Katrā cīņā varu nopelnīt 70 miljonus"
Floids Meivezers
Foto: AP/Scanpix

Pasaules čempions boksā svara kategorijā līdz 66.7 kilogramiem WBC versijā, amerikānis Floids Meivezers (42-0, 26KO) kritiski izteicies par savu potenciālo pretinieku, filipīnieti Meniju Pakjao (53-3-2, 38KO).

"Tas puisis negrib cīnīties. Vienīgais, ko viņš dara, ir cīnās ar manām paliekām – Rikijs Hatons, Oskars De La Hoja, Šeins Moslijs. Menijam ir boss, kuram viņš maksā 30% no savas peļņas. Es sev pats esmu priekšnieks un saņemu visu pats. Katru reizi, kad es izeju ringā, es varu nopelnīt 70 miljonus ASV dolāru. Man nav vajadzīgs Pakjao," sacīja Meivezers.

"Kur viņš bija no 1996. līdz 2001. gadam, kad es dominēju boksā," retoriski jautāja WBC čempions svarā līdz 66.7 kilogramiem. "Viņi man nepiedāvāja cīnīties, kad man vēl nebija trīsdesmit vai, kad es biju pusaudzis. Ja es paceltos uz smagsvariem un konkurētu ar Kļičko jūs teiktu, ka es kaut ko lietoju. Bet, ja čalis paceļas no 47.6 kilogramiem līdz 69.8 kilogramiem, tad jūs sakāt, ka tas ir normāli. Atjēdzieties! Pakjao ir slavens, jo viņš ir saistīts ar manu vārdu. Kad nosauc Pakjao vārdu, tad visi runā, ka tas ir bokseris, kuru cenšas savest ar Meivezeru. Kad nosauc manu vārdu, tad saka, ka viņš ir viens no visu laiku labākajiem."

Izmantotie resursi:
allboxing.ru

  +5 [+] [-]

, 2011-09-20 17:11, pirms 13 gadiem
Visu laiku labākie nesit taisno,kad viņiem ringā paspiež roku....

  +5 [+] [-]

, 2011-09-20 17:18, pirms 13 gadiem
ja viņš parceltos uz smagsvariem viņš nekonkurētu ar Klicko, bet dabūtu pa galvu un beidzot apklustu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-20 17:25, pirms 13 gadiem
Pedejais_duraks rakstīja: ja viņš parceltos uz smagsvariem viņš nekonkurētu ar Klicko, bet dabūtu pa galvu un beidzot apklustu
komentārs atbilst nikam uz 100%

  -2 [+] [-]

, 2011-09-20 17:25, pirms 13 gadiem
Guntars Šēnbergs rakstīja: Boksu ir grūti nosaukt par sporta veidu, vēl jo vairāk tāpēc, ka īsti sportisti nerunā, bet sporto.
Nevar saprast, tās stulbības viņu galvās rodas no tā, ka atsistas smadzenes, vai tomēr tas ir pliks mārketings...
ja tu nevari saprast tad vai nu tev ir 12 gadi, vai pašam ar galvu nav kārtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-20 18:00, pirms 13 gadiem
Es būtu gatavs tikties ar Meivezeru. Esam vienā svara kategorijā. Uzvarētājam 70%, zaudētājam 30%. No 70 miljoniem $.

     [+] [-]

, 2011-09-20 18:55, pirms 13 gadiem
Dollars rakstīja: a man ir 24 cm ...
man ir lielaaks

  +5 [+] [-]

, 2011-09-20 19:10, pirms 13 gadiem
riichy rakstīja: Ja šajā svara kategorijā būtu vismaz viens tāda tipa bokseris kā kāds no brāļiem Kličko, tad ilgi šādi viņš nerunātu. Vienkārši Pakjo ir pagaidām vienīgais, kurš varētu izrādītu pretestību Meivezeram, jo kā redzams šī svara kategorija pēdējos gados ir kļuvusi pārāk vāja.

Un protams pēdējā cīņā Meivezers parādīja sevi no īstās puses, īsti čempioni tā nedara. Ok, saprotams Ortizs izdarījās nesmuki, bet viņš atvainojās par to, jo kā zināms sporta azartā notiek dažādi, reizēm ir grūti kontrolēt savas spējas un to ko dari.
Šoreiz uzskatu ka Meivezers rīkojās pārāk nesportiski.

Un lielākai daļai Boksa piekrītēju neintresē cik viņš nopelnījis, vai cik viņš nopelna pa katru cīņu. Jo vienkārši īstam boksa vecim patīk, īsts veču bokss. Es runāju par svara kategorijām.
Nekad nav interesējis šāda veida boksa kategorijas. Tāda sajūta ka divi siseņi, dzenā viens otru un cenšas iebakstīt.
Uzmini no kā viņš nopelna tos 70 miljonus. Nu kurš viņam viņus dod, no kurienes viņi rodas? Tie ir tie "ĪSTIE VEČI" kuri maksā par cīņu, veči kas baro Floidu un Meniju. Acīmredzot boksu pārsvarā skatās neīstie veči, jo Vladimirs par Heja cīņu saņēma uz pusi mazāk, kamēr Floids pret Meniju saņems varbūt pat reizes trīs vairāk kā Vladimirs par Heja cīņu.
Un ko nozīmē tajā svara kategorijā būtu brālis Kļičko? Brāļu plusi ir augums, spēks un sitiena stiprums, un spēja uzņemt sitienus, bet tas ir tikai loģiski, jo viņi visi ir lielāki par saviem pretiniekiem. Mazās svara kategorijas ir daudz interesantākas, jo parametri tur pārsvarā nav noteicošie, visu noteiks prasmes. Nekad neesmu teicis, ka brāļiem tādas nav, tieši otrādi viņiem viņas ir, bet nu prasmes+parametri ir nedaudz par daudz priekš mūsdienu smagsvaru konkurence, bet tāpat tas bija ar Maika Taisona ātrumu+sitiena stiprumu+refleksiem, tie bija par daudz priekš viņa paaudzes smagsvariem, visi tika iznīcināti.

Tomēr ir jānovērtē Meivezers, ir jābūt galīgi kantainam, lai nesaprastu, ka viņš ir viens no retumiem, un Tev riichy, tas svaru kategorijas bullshits ir jāizmet ārā no smadzenēm. Visu laiku labākais bokseris nav smagsvars. Protams smagsvari būs populārāki, tā vienmēr ir bijis. Vīriešiem patīk lieli pupi, lielas mašīnas, kā arī lielie vīri ringā, bet tas ko dara Meivezers un Pakjao, pierāda to, ka vīriešiem patīk arī tā teikt SIENĀŽI. Bet nu beigu beigās, jā, tā būs, ka smagsvari būs ieguvēji, viņi būs populārākie pēc karjeras beigām, to pierāda Ali un Taisons, divi vārdi kuri ir tikpat populāri kā šis pats sports. Diez vai vārds Meivezers, Pakjao, Robinsons vai Durans kādreiz būs sinonīms ar vārdu BOKSS, bet nu vārds Ali un Taisons ir, taču diez vai kāds bokseris kļūs tik populārs. Bokss ir viens no senākajiem sporta veidiem, jau 19.gs. sportam(bare-knuckles) bija sava vēsture, un pa to laiku tikai divi bokseri ir bijuši tik "MILZĪGI".

     [+] [-]

, 2011-09-20 19:22, pirms 13 gadiem
pistol, piekrītu. +
Bet smagsvariem nu jau abus brāļus var pieskaitīt. Dzīva vēsture.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-20 19:30, pirms 13 gadiem
pingss rakstīja: pistol, piekrītu. +
Bet smagsvariem nu jau abus brāļus var pieskaitīt. Dzīva vēsture.
Es nepiekritīšu. Brāļi Kļičko ir leģendas, jā, bet Ali un Taisons ir kaut kas cits. Tā ir cita līga. Tas pats kas Maikls Džordans basketbolā vai Taigers Vuds golfā. Tik pat lieli kā sports Ali un Taisons ir. Brāļi Kļičko diez vai kādreiz tādi būs. Es necenšos te viņus kritizēt. Viņi paliks atmiņā kā lieliski smagsvari, bet tā popularitāti ko saņēma Taisons un Ali ir neaptverama. Ali bija populārākais cilvēks uz Pasaules, iespējams vēl joprojām ir. Taisons 80s beigās bija populārākais sportists uz Pasaules, populārāks par Maradonu, Džordanu un jeb ko citu. Taisonmania bija kaut kas milzīgs. Ali bija laipni gaidīts jeb kurā Pasaules vietā. Nebrīnītos, ja viņu ielaistu Ziemeļkorejā un izturēties pret viņu kā varoni, tāpat kā Krievijā, vai pareizāk PSRS aukstā kara laikā Ali uzņēma kā varoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-20 20:45, pirms 13 gadiem
Skumji, ka kometāros tikai 2 leitotāji var uzrakstīt vairāk par 2 teikumiem un viens no viņiem ir pilnīgs idiots.
==from Richy==
kā redzams šī svara kategorija pēdējos gados ir kļuvusi pārāk vāja.

Tu varētu sniegt kādu plašāku komētāru, kāpēc tu kko tādu redzi vai arī tu slikti redzi? Ja tavuprtāt, vieglie svari degradējas, tad kā tu komentētu notiekošo smagsvaros?

bet Floidam ir taisnība Menijs cīnās ar viņa pabirām.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-20 20:49, pirms 13 gadiem
Reggie rakstīja: Skumji, ka kometāros tikai 2 leitotāji var uzrakstīt vairāk par 2 teikumiem un viens no viņiem ir pilnīgs idiots.
Skumji, ka valsts iztērējusi naudu uz tevis, bet skaitīt nemāki

     [+] [-]

, 2011-09-20 20:55, pirms 13 gadiem
Tiem, kuri saka, ka Meiveizers izdarīja nepareizi un negodīgi - gribētu redzēt, kā jūs ringā pēc tiesneša signāla atsākt cīņu stāvētu uz vietas un blisinātu acis. Noteikti būtu uzlikuši bloku un atsāktu cīņu. Jābeidz raudāt, viss bija pareizi, brīdī, kad tiesnesis deva atļauju atsākt cīņu Floids to darīja, savukārt Ortizs nolažoja. Pelnīta uzvara.

Par Meivezeru runājot, joprojām vēlos, lai viņš cīnās ar Pakajo un tad jau varētu runāt, kurš no viņiem ir labāks. Pagaidām gan izskatās, ka Floids nedaudz baidās no Menija - žēl.

     [+] [-]

, 2011-09-20 21:05, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Skumji, ka valsts iztērējusi naudu uz tevis, bet skaitīt nemāki
Man prieks, ka tev ir savs viedoklis un tu to neturi pie sevis

     [+] [-]

, 2011-09-20 23:29, pirms 13 gadiem
cerams ka vienreiz tas cirks beigsies un bedzot buus taa ciinja.
Pa lielam liekas ja taa nenotiks nakamaa gada laikaa tad taa nenotiks nemaz. Welterweight svara kategorija nevar cinities liidz 40 gadiem, patiesibaa Floidam ir pedejais vecums, cerams ka nepieljaus De La Hojas kljuudu un nekaps ringaa tad kad atrums jau pazudis!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-21 09:01, pirms 13 gadiem
Nevaru saprast tos kas vēl joprojām pārmet Floidam par viņa uzvaras izgājienu pret Ortizu. Tādu kā Ortizu vajadzētu ar lomiku iekaustīts, lai nākamreiz zin, kā ringā uzvesties. Ortiza mērķis bija ar galvu savainot pretinieku, taču Floids ierādīja viņam īsto vietu. Ja nemāki uzvarētu godīgi tad arī dabūja negodīgu attieksmi pretī un re ku rezultāts.. ta ka nevajag te aizstāvēt Ortizu.. par kaut kādām atvainošanām, netīšma utt.. pilnīgi un galīgi apzināta rīcība no Ortiza puses. Ringā nav jāmīlējas, bet jāboksējas. Sasit cimdus, kā atvainošanos un viss, nevis lien 10 reizes bučoties...

     [+] [-]

, 2011-09-21 21:49, pirms 13 gadiem
Pēc Floida izteikumiem par Pakajo tā vien šķiet, ka cīņa jau ir sākusies. Meivezers ir viens no tiem bokseriem, kurš sitienus pretiniekam izdara vēl pirms iekāpšanas ringā.

Pret ko gan vēl Meivezers varētu cīnīties, ja ne Meniju? Kāns, Bredlijs? Alvarez - vēl pārāk zaļš, Berto - varētu, ja ne nesenais zāģis tam pašam Ortizam. Varbūt vienīgi vēl Coto!

Labprāt redzētu maču Meivezers-Sergio Martinez, bet šaubos vai Floids šobrīd gribēs risktēt ar savu perfekto bilanci cīnoties svara kategorijās virs 70kg.

     [+] [-]

, 2011-09-21 21:51, pirms 13 gadiem
tommy`gun rakstīja: cerams ka vienreiz tas cirks beigsies un bedzot buus taa ciinja.
Pa lielam liekas ja taa nenotiks nakamaa gada laikaa tad taa nenotiks nemaz. Welterweight svara kategorija nevar cinities liidz 40 gadiem, patiesibaa Floidam ir pedejais vecums, cerams ka nepieljaus De La Hojas kljuudu un nekaps ringaa tad kad atrums jau pazudis!
Meivezera galvenais trumpis nekad nav bijis ātrums, 2. līmeņa ''zvaigznes'' viņš noboksētu tāpat.

     [+] [-]

, 2011-09-21 21:57, pirms 13 gadiem
Holacaust rakstīja: Pēc Floida izteikumiem par Pakajo tā vien šķiet, ka cīņa jau ir sākusies. Meivezers ir viens no tiem bokseriem, kurš sitienus pretiniekam izdara vēl pirms iekāpšanas ringā.

Pret ko gan vēl Meivezers varētu cīnīties, ja ne Meniju? Kāns, Bredlijs? Alvarez - vēl pārāk zaļš, Berto - varētu, ja ne nesenais zāģis tam pašam Ortizam. Varbūt vienīgi vēl Coto!

Labprāt redzētu maču Meivezers-Sergio Martinez, bet šaubos vai Floids šobrīd gribēs risktēt ar savu perfekto bilanci cīnoties svara kategorijās virs 70kg.
Manā uztverē Floida pēdējās trīs/četras cīņas būs:
1.Pakjao
2.Kāns
3.Koto
4.Alvarezs.

Ja viņš aizietu prom neuzvarēts tā būtu lieliska karjera, neteikšu, ka visu laiku labākais resume, bet nu tiešām, tādi vārdi, tādos laikos viņu ierindotu starp labākajiem bokseriem balstoties tikai uz uzvarām.

     [+] [-]

, 2011-09-21 22:20, pirms 13 gadiem
Uzvara pār Pakjao Floidam manās acīs nodrošinātu vietu starp All time greatest top10, tiesa ja uzvarētu Menijs, to pašu domātu arī par viņu.
pistol rakstīja: Manā uztverē Floida pēdējās trīs/četras cīņas būs:
1.Pakjao
2.Kāns
3.Koto
4.Alvarezs.

Ja viņš aizietu prom neuzvarēts tā būtu lieliska karjera, neteikšu, ka visu laiku labākais resume, bet nu tiešām, tādi vārdi, tādos laikos viņu ierindotu starp labākajiem bokseriem balstoties tikai uz uzvarām.

     [+] [-]

, 2011-09-21 22:31, pirms 13 gadiem
Holacaust rakstīja: Uzvara pār Pakjao Floidam manās acīs nodrošinātu vietu starp All time greatest top10, tiesa ja uzvarētu Menijs, to pašu domātu arī par viņu.
Es personīgi arī viņu tā vērtētu, bet nu diez gan daudzi bokserus vērtē tikai pēc tā ar ko viņi ir cīnījušies un ko uzvarējuši aka POUND-FOR-POUND. Tāds būtu tas burtiskais tulkojums p4p. Taču vēl ir HEAD-TO-HEAD, jeb cik labs bija bokseris savos labākajos gados, h2h. Tāds Maiks Taisons ar savu p4p statusu diez vai varētu lepoties, bet nu h2h viņš skaitās labākais smagsvars. Tas pats attiecas uz Floidu, viņam nav tie vārdi, bet nu visi zina, ka viņš ir praktiski neuzvarams. Menija Pakjao p4p ir diez gan "ietilpīgs", ar tādiem vārdiem kā:
Barera;
Morales;
Markezs;
ODLH;
Hatons;
Koto;
Moslijs.
HOF bokseri, bet tajā pašā laikā tie ir vienkārši uzvārdi, kuriem uzmanību pievērsies tikai parasts boksa fans, tādi kuri uz boksu būs uz TU, sapratīs, ka lielākā daļa tie pretinieki nebija ne tuvu savos labākajos gados.

     [+] [-]

, 2011-09-21 22:56, pirms 13 gadiem
Sakot, ka Ali bija populāraikais cilvēks uz pasaules, tu domāji tikai dzīvi esošos, vai vispār? Līdz 1973. gadam par šo godu ar Ali pavisam droši varēja pastrīdēties cita, tiesa ar boksu nesaistīta, leģenda Bruce Lee, kurš nereti tika uzskatīts par pārcilvēku. Un ir jau arī tāda vēsturiska personība kā Jēzus Kristus

P.S. Reliģiskās diskusijās neiesaistos.
pistol rakstīja: Es nepiekritīšu. Brāļi Kļičko ir leģendas, jā, bet Ali un Taisons ir kaut kas cits. Tā ir cita līga. Tas pats kas Maikls Džordans basketbolā vai Taigers Vuds golfā. Tik pat lieli kā sports Ali un Taisons ir. Brāļi Kļičko diez vai kādreiz tādi būs. Es necenšos te viņus kritizēt. Viņi paliks atmiņā kā lieliski smagsvari, bet tā popularitāti ko saņēma Taisons un Ali ir neaptverama. Ali bija populārākais cilvēks uz Pasaules, iespējams vēl joprojām ir. Taisons 80s beigās bija populārākais sportists uz Pasaules, populārāks par Maradonu, Džordanu un jeb ko citu. Taisonmania bija kaut kas milzīgs. Ali bija laipni gaidīts jeb kurā Pasaules vietā. Nebrīnītos, ja viņu ielaistu Ziemeļkorejā un izturēties pret viņu kā varoni, tāpat kā Krievijā, vai pareizāk PSRS aukstā kara laikā Ali uzņēma kā varoni.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-21 23:08, pirms 13 gadiem
Holacaust rakstīja: Sakot, ka Ali bija populāraikais cilvēks uz pasaules, tu domāji tikai dzīvi esošos, vai vispār? Līdz 1973. gadam par šo godu ar Ali pavisam droši varēja pastrīdēties cita, tiesa ar boksu nesaistīta, leģenda Bruce Lee, kurš nereti tika uzskatīts par pārcilvēku. Un ir jau arī tāda vēsturiska personība kā Jēzus Kristus

P.S. Reliģiskās diskusijās neiesaistos.
Ali par populārāko cilvēku uz Pasaules kļuva pēc Formena cīņas, 1974. gads. Un jā, no dzīvām personām, jo Tavs pieminētais Jēzus ir tiešām populārākais no personām, vienā maisā ar Hitleru liekam