Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis ESPN rangā pakāpjas uz trešo vietu - priekšā Gasijevam, aiz Dortikosa

Rolands Eliņš

Briedis ESPN rangā pakāpjas uz trešo vietu - priekšā Gasijevam, aiz Dortikosa
Mairis Briedis un Juniers Dortikoss. Foto: Vladislavs Proškins/F64

Ziemeļamerikas lielākā sporta medija ESPN atjaunotajā boksa rangā Mairis Briedis pēc uzvaras pār Kšištofu Glovacki ir pakāpies uz trešo vietu pirmā smagā svara kategorijā, savukārt prestižajos “BoxRec” un “The Ring” rangos latviešu bokseris saglabā otro pozīciju.

Strīdīgos apstākļos sestdien Rīgā pieveicot Kšištofu Glovacki, Mairis Briedis guva savas profesionālā boksa karjeras 26. uzvaru un iekļuva Supersērijas finālā. Briedis jau iepriekš atradās ļoti augstu dažādos pasaules rangos, daudzos no tiem savā kategorijā atpaliekot tikai no bijušā universālā čempiona Oleksandra Usika, kurš oficiāli vēl atrodas šajā svara kategorijā, jo pirmo cīņu smagsvaros vēl nav aizvadījis.

ESPN rangā Briedis līdz šim atradās aiz Usika un iepriekšējās Supersērijas finālista Murata Gasijeva, kuram nu viņš ir priekšā. Gasijevs traumas dēļ ringā nav devies kopš pagājušās vasaras, kad Supersērijas finālā piekāpās Usikam. Jāpiemin, ka gan Usiks, gan Gasijevs jau tuvāko mēnešu laikā debitēs smagsvaros, attiecīgi pirmā smagā svara rangus atstājot.

ESPN rangā Briedim toties priekšā ir Juniers Dortikoss, kurš sestdien Rīgā nokautēja Endrjū Tabiti un kļuva par Brieža pretinieku Supersērijas finālā. Brieža pretinieks Glovackis tikmēr atkāpies uz piekto vietu, kamēr WBA čempions Deniss Ļebedevs, kurš arī šogad vēl nav aizvadījis cīņu, ir septītajā vietā. Savukārt Ilunga Makabu pēc uzvaras Krievijā pār Dmitriju Kudrjašovu un WBC sudraba jostas iegūšanas ir devītajā vietā. Kopumā no ESPN ranga labāko desmitnieka nedēļas nogalē Rīgā viesojās tieši puse – četri pusfinālisti un Noels Gevors, kurš bija rezervista statusā un aizvadīja cīņu vēl pirms “undercard” sākuma.

Tikmēr “BoxRec” rangā Briedis saglabā ļoti pārliecinošu otro vietu aiz Usika. Briedim ir aprēķināti 589 ranga punkti, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā viņa pretiniekam finālā Dortikosam. Līdzīgs vietu izkārtojums novērojams arī prestižā boksa medija “The Ringa” rangā, kur Briedis ir otrajā vietā un, visticamāk, pārņems pasaules labākā “kruizera” titulu uzreiz pēc Usika oficiālas debijas smagsvaros, jo līdz tam ne viņš, ne Dortikoss cīņu, visticamāk, vēl nebūs aizvadījuši.

Pret Brieža uzvaru protestu iesnieguši Glovacka pārstāvji, cenšoties panākt, ka šī cīņa netiek atzīta, bet šāda iespējamība vērtējama kā ļoti maza.

“BoxRec” statistikā pieejams arī kopējais rangs, tā sauktais “pound-for-pound” rangs, kurā tiek salīdzināts visu svara kategoriju bokseru iespētais. Pārliecinošs līderis tajā ir Sauls Alvaress, slavenais meksikāņu cīkstonis no vidējā svara kategorijas, otrajā vietā ir amerikānis Terenss Krofords, bet trešais ir Genādijs Golovkins. Usiks ir sestajā vietā, bet Briedis ir novērtēts ar 28. vietu pasaules labāko bokseru sarakstā, esot priekšā arī, piemēram, Taisonam Fjūrijam (36. vieta) un japāņu sensācijai Naojam Inouem (33. vieta).

Šis rangs savas punktu sistēmas dēļ gan nav uzskatāms par pilnīgi precīzi situāciju atspoguļojošu, taču jāpiemin, ka otrs augstāk izsētais Latvijas bokseris Ričards Bolotņiks ieņem 28. vietu pasaules rangā otrā smagā svara kategorijā, bet Nikolajs Grišuņins ir 51. vietā Brieža pārstāvētajā pirmā smagā svara kategorijā. Gan Bolotņiks, gan Grišuņins piedalījās Supersērijas “undercard” cīņās, tiekot pie uzvarām.

ESPN rangs pirmā smagā svara divīzijā

V.BokserisValstsBilanceIzmaiņas
1.Oleksandrs UsiksUkraina16-0
2.Juniers DortikossKuba24-1+
3.Mairis BriedisLatvija26-1+
4.Murats GasijevsKrievija26-1-
5.Kšištofs GlovackisPolija31-2-
6.Noels GevorsVācija24-2
7.Deniss ĻebedevsKrievija32-2
8.Kšištofs VlodarčiksPolija57-4-1+
9.Ilunga MakabuKongo25-2
10.Endrjū TabitiASV17-1

BoxRec rangs pirmā smagā svara divīzijā

V.BokserisValstsBilance
1.Oleksandrs UsiksUkraina16-0
2.Mairis BriedisLatvija26-1
3.Murats GasijevsKrievija26-1
4.Juniers DortikossKuba24-1
5.Kevins LerenaDĀR23-1
6.Kšištofs GlovackisPolija31-2
7.Ilunga MakabuKongo25-2
8.Lorenss OkolīLielbritānija12-0
9.Tabiso MhunuDĀR20-5
10.Mihals CieslaksPolija19-0

The Ring rangs pirmā smagā svara divīzijā

V.BokserisValstsBilance
1.Oleksandrs UsiksUkraina16-0
2.Mairis BriedisLatvija26-1
3.Murats GasijevsKrievija26-1
4.Juniers DortikossKuba24-1
5.Deniss ĻebedevsKrievija32-2
6.Kšištofs GlovackisPolija31-2
7.Kevins LerenaDĀR23-1
8.Ilunga MakabuKongo25-2
9.Endrjū TabitiASV17-1
10.Arsēns GulamiriansFrancija24-0

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/boxing/story/_...
BoxRec: Ratings
https://www.ringtv.com/ratings/?wei...

1 2 41 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2019-06-19 10:31, pirms 5 gadiem
Tie nabagi nemaz nezina, ka tas bija vispirms jāsaskaņo ar Nameju.

  +3 [+] [-]

, 2019-06-19 10:34, pirms 5 gadiem
Kubietis ir labs, bet Briedis viņu izskolos kārtīgi, par to nav šaubu vispār. Ja jau Gasijevs pārmācīja kubieti, tad Briedim tas būs vieglāk par vieglu.
Atkārtošos - Briedim šajā svaru kategorijā nav pretinieku.

 +10 [+] [-]

, 2019-06-19 10:35, pirms 5 gadiem
Kādēļ, ja the Ring un BoxRec rangi ir prestižāki un nozīmīgāki, virsrakstā un raksta sākumā izcelts tieši ESPN rangs?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2019-06-19 10:56, pirms 5 gadiem
Tā, tagad visi ciešamies!

  +4 [+] [-]

, 2019-06-19 11:04, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Kubietis ir labs, bet Briedis viņu izskolos kārtīgi, par to nav šaubu vispār. Ja jau Gasijevs pārmācīja kubieti, tad Briedim tas būs vieglāk par vieglu.
Atkārtošos - Briedim šajā svaru kategorijā nav pretinieku.
Ir gan....Namejs...

  +6 [+] [-]

, 2019-06-19 11:06, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt visu rangu sastādītājiem vajadzēja mazlietiņ paciesties, un sagaidīt poļu iesniegta protesta izskatīšanas iznākumu?
Tur nekas nemainīsies - saderam?

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 11:15, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt visu rangu sastādītājiem vajadzēja mazlietiņ paciesties, un sagaidīt poļu iesniegta protesta izskatīšanas iznākumu?
Kurā datumā būs izskatīšana un lēmums?

     [+] [-]

, 2019-06-19 11:17, pirms 5 gadiem
Daniel rakstīja: Kurā datumā būs izskatīšana un lēmums?
Pacieties!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +5 [+] [-]

, 2019-06-19 12:05, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesaderēšu, jo atšķirībā no Tevis neesmu ne Nostradamus, ne arī Keisijs, un nākotnes notikumus, kuri ir gana neparedzami, neparedzu.
tieši tāpēc saderi un nemīz! beigās izrādās visai pasaulei taisnība izņemot Tevi un dažus poļu muļķus

     [+] [-]

, 2019-06-19 12:07, pirms 5 gadiem
cobham rakstīja: Kubietis ir labs, bet Briedis viņu izskolos kārtīgi, par to nav šaubu vispār. Ja jau Gasijevs pārmācīja kubieti, tad Briedim tas būs vieglāk par vieglu.
Atkārtošos - Briedim šajā svaru kategorijā nav pretinieku.
Ko tu tur atkārto? Tipa mēs visi baigi zinam ko tu pirms tam teici - nobody!

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 12:12, pirms 5 gadiem
autor, ir Juniels Dortikoss. Manuprāt, Boxrec rangs ir visprecīzākais.

  +6 [+] [-]

, 2019-06-19 12:14, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nesaderēšu, jo atšķirībā no Tevis neesmu ne Nostradamus, ne arī Keisijs, un nākotnes notikumus, kuri ir gana neparedzami, neparedzu.
Te var teikt pat vairāk- tu esi pilnīgs cirvis. Tieši tik vienkārši.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +7 [+] [-]

, 2019-06-19 12:28, pirms 5 gadiem
Lūdzu, neatbildiet uz troļļu komentāriem- diskutēt ar viņiem ir bezjēdzīgi, bet ja atbildat uz viņu komentāriem, tad tie atbildē parādās lietotājiem, kas viņus ir nobloķējuši.

Iesaku izmantot iespēju "ignorēt", netērējiet savu laiku velti.
Paldies.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 12:33, pirms 5 gadiem
Kārlis Bells rakstīja: Kādēļ, ja the Ring un BoxRec rangi ir prestižāki un nozīmīgāki, virsrakstā un raksta sākumā izcelts tieši ESPN rangs?
Tak krutāk skan

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 12:44, pirms 5 gadiem
Kārlis Bells rakstīja: Kādēļ, ja the Ring un BoxRec rangi ir prestižāki un nozīmīgāki, virsrakstā un raksta sākumā izcelts tieši ESPN rangs?
Es tev vareetu izskaidrot, bet seit par to var atrauties banu

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 12:45, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt visu rangu sastādītājiem vajadzēja mazlietiņ paciesties, un sagaidīt poļu iesniegta protesta izskatīšanas iznākumu?
Interesanti ko gan WBO un WBC varētu teikt, ja ta ir taisniba, ka ne viena, ne otra nesankcioneja cīņu? Es Liepājā uzrīkoju boksa turnīru, Namejs pusfinalā no kkāda karostas čaļa ierij elkoni žoklī - arī sudzēsies WBO un WBC? Ja šīs abas organizācijas to cīņu nesankcioneja, tad viņu titulu utt izpratnē tāda cīņa nav bijusi. Visas jostas utt. paliek kā bijis un viss. Protams, tas notāda WBO neērtā situācijā, jo šie pirms cīņas jostu iedeva Glovackim nevis paturēja vakantu, kas principā nozīmē, ka WBO finalā ielīst ar savu jostu nav iespēju. Ja publiska vidē izskanejusī informacija ir pareiza, tad WBSS izpratnē cīņa bija, uzvarēja Briedis un nekāds protests WBSS par šo cīņu arī nav iesniegts.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2019-06-19 13:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi daudz redzējis, ka protestus iesniedz organizācijā par kuras rīcību sūdzas, un lūdz tai izskatīt sūdzību pašai pret sevi?
Tad WBO un WBC arī tā atbildēs uz protestu, ka viņas nav nesankcionēja šo cīņu, un viņi neatbild par visādiem kaktu cīņām.
Nu bet iesniegt protestu WBSS ir vienigais loģiskais scenarijs šajā gadījumā. Tas, ka to darīt ir bezjedzīgi (attiecībā uz rezultāta grozīsanu) ir skaidrs. Tikpat bezjedzigi kā pč hokejā iesniegt protestus IIHF, ko starp citu diezgan bieži dara (nu tas, atbildot uz tavu pirmo jautājumu). Iesniegt protestu WBO un WBC ja tās nav sankcionējusas cīņu ir tikpat loģiski ka iesniegt protestu par šo cīnu NBA, FIA, FIFA utt.

  -1 [+] [-]

, 2019-06-19 13:23, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi daudz redzējis, ka protestus iesniedz organizācijā par kuras rīcību sūdzas, un lūdz tai izskatīt sūdzību pašai pret sevi?
Tad WBO un WBC arī tā atbildēs uz protestu, ka viņas nav nesankcionēja šo cīņu, un viņi neatbild par visādiem kaktu cīņām.

Filma stulbs un vēl stulbāks

WBO nozīmē tiesnešus, bet cīņu nesankcionē

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 13:25, pirms 5 gadiem
Polis atsūtīja man protestu.Izskatīšu kopā ar WBG prezidentu Bigsu Huilovu,tāpēc Namej nomierinies un pievērsies pensijas gaidīšanai.

  +1 [+] [-]

, 2019-06-19 14:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu esi daudz redzējis, ka protestus iesniedz organizācijā par kuras rīcību sūdzas, un lūdz tai izskatīt sūdzību pašai pret sevi?
Tad WBO un WBC arī tā atbildēs uz protestu, ka viņas nav nesankcionēja šo cīņu, un viņi neatbild par visādiem kaktu cīņām.
Tev tak ir tagad atkal ir sadalīti visi labajos un sliktajos. Labās WBO un WBC organizācijas un sliktais Zauerlands un Briedis. Realitāte ir tāda, ka viss bokss ir viens liels netīrs šovbizness, kur visi cenšas kādam kko nožuļīt. Mairis jau to sen ir sapratis un izbaudījis. Tev tā tagad kā mūžsenajam boksa līdzjutējam ir milzu atklāsme? Ir tak ņemtas nost tās jostas un dalītas atpakaļ. Smagsvaros arī Fjūrijam par koka līnijas iešņaukšanu uz pusgadu iedeva diskābeli un jostas atdeva atpakaļ Kļičko, lai uztaisitu gadsimta maču ar AJ. Nepatīk tām organizācijām jostu apvienošanas, jo tad jādalās ar piķi. Zauerlands ir žuļiks, bet nav duraks. Gan jau ar to pašu WBO tiks galā un viss noklusīs. Varēsi tu un tev līdzīgie te matus skaldīt un utis dzenāt. Dortikasam tāpat ir IBF josta, kas no tām visām ir mazāk vērtīgākā. Manis pēc tas fināls var notikt par to pašu vienu IBF jostu. Ja kāds ar kādu kko nesadalīs aizkuulisēs, tad tāds varians ir iespējams.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-19 15:19, pirms 5 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu bet iesniegt protestu WBSS ir vienigais loģiskais scenarijs šajā gadījumā. Tas, ka to darīt ir bezjedzīgi (attiecībā uz rezultāta grozīsanu) ir skaidrs. Tikpat bezjedzigi kā pč hokejā iesniegt protestus IIHF, ko starp citu diezgan bieži dara (nu tas, atbildot uz tavu pirmo jautājumu). Iesniegt protestu WBO un WBC ja tās nav sankcionējusas cīņu ir tikpat loģiski ka iesniegt protestu par šo cīnu NBA, FIA, FIFA utt.
Šeit es Tev pilnībā piekrītu. Īpaši protesta iesniegšanu WBC, kuri pavisam oficiāli nolēca no šīs cīņas pirms tā vel bija sākusies. Attiecībā uz WBO vel var saprast, jo cīņa notika pēc šīs boksa organizācijas noteikumiem un ar viņu tiesnešiem. kaut gan ir aizdomas, ka arī WBO nolēca no šīs cīņas to sankcionēšanas, kas izriet no poļu un LBF pārstāvju teiktā.
Ar IIHF un WBSS ir gana liela atšķirība, jo IIHF ir jumta organizācija zem kuras ir dažādi departamenti un komisijas. Tai skaitā disciplinārā komisija, kura pēta un analizē tiesnešu un spēlētāju pārkāpumus.
Zem WBSS nekas tāds nav.
Vel jau ir arī sporta arbitrāžas tiesa, kura izskatā šādus protestus, bet tikai tad, kad ir izietas zemākas pakāpes starptautisko federāciju instances.

  -4 [+] [-]

, 2019-06-19 15:23, pirms 5 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja:
Filma stulbs un vēl stulbāks

WBO nozīmē tiesnešus, bet cīņu nesankcionē
Tu tiešām esi stulbs.

Speciāli priekš tiem, kuri sēž tankā, un domā, ka čempionu jostu nepasniedz tikai tāpēc, ka tā vel nav izgatavota. Lai ko tādu izdomātu ir jābūt izcili stulbam.

“Visas diskusijas ar WBC un WBO vakar beidzās ar to, ka WBO nozīmēja arī ceturto tiesnesi, bet lēmums par to, kuras jostas tiek izcīnītas, tiks pieņemts svētdien. Nē, es nejokoju, tā patiešām tika nolemts,” Vasiļevskis aprakstīja šķietami absurdo situāciju. “Pirms cīņas vēl konkrēti vaicāju tehniskajai komisijai, kas tieši te tiek izcīnīts, atbildi nesaņēmu. Šodien varbūt izrādīsies, ka bija abi tituli, varbūt viens, varbūt neviens. Gaidīsim atbildes no WBC un WBO organizācijām.”

Raimonds Zeps šorīt portālam Sportacentrs.com apstiprināja, ka Vasiļevska klāstītā notikumu gaita atbilst situācijai Brieža nometnē: “Gaidām informāciju. Redzēju naktī, ka WBO ir sociālajos tīklos apsveikusi Briedi ar titulu, taču fiziski jostu neesam saņēmuši un bijām pārsteigti, ka pēc cīņas tā netika Mairim pasniegta. Ceram, ka dienas laikā neskaidrā situācija atrisināsies mums labvēlīgi.”


Šodien jau trešdiena, kur WBO paziņojums?

  -4 [+] [-]

, 2019-06-19 15:30, pirms 5 gadiem
arch122 rakstīja: Tev tak ir tagad atkal ir sadalīti visi labajos un sliktajos. Labās WBO un WBC organizācijas un sliktais Zauerlands un Briedis. Realitāte ir tāda, ka viss bokss ir viens liels netīrs šovbizness, kur visi cenšas kādam kko nožuļīt. Mairis jau to sen ir sapratis un izbaudījis. Tev tā tagad kā mūžsenajam boksa līdzjutējam ir milzu atklāsme? Ir tak ņemtas nost tās jostas un dalītas atpakaļ. Smagsvaros arī Fjūrijam par koka līnijas iešņaukšanu uz pusgadu iedeva diskābeli un jostas atdeva atpakaļ Kļičko, lai uztaisitu gadsimta maču ar AJ. Nepatīk tām organizācijām jostu apvienošanas, jo tad jādalās ar piķi. Zauerlands ir žuļiks, bet nav duraks. Gan jau ar to pašu WBO tiks galā un viss noklusīs. Varēsi tu un tev līdzīgie te matus skaldīt un utis dzenāt. Dortikasam tāpat ir IBF josta, kas no tām visām ir mazāk vērtīgākā. Manis pēc tas fināls var notikt par to pašu vienu IBF jostu. Ja kāds ar kādu kko nesadalīs aizkuulisēs, tad tāds varians ir iespējams.
Bet............vai tāpēc man baigi jājūsmo, ja es apzinos, ka pro bokss ir baigā sūdu bedre? Vel jo vairāk, ka sestdienas cīņā šie sūdi pat īpaši netika slēpti, bet bija redzami pilnā apmērā.
Man piemēram ir interesanti ar ko tas viss beigsies. Es īsti nesaprotu ko cilvēki (šeit domāju pieaugušus un adekvātus cilvēkus) saskata tādu, ka baigi jājūsmo.

     [+] [-]

, 2019-06-19 16:09, pirms 5 gadiem
noladets rakstīja: Es tev vareetu izskaidrot, bet seit par to var atrauties banu
Tādēļ, ka raksta autors ir Brieža heiters?

  +2 [+] [-]

, 2019-06-19 16:10, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet............vai tāpēc man baigi jājūsmo, ja es apzinos, ka pro bokss ir baigā sūdu bedre? Vel jo vairāk, ka sestdienas cīņā šie sūdi pat īpaši netika slēpti, bet bija redzami pilnā apmērā.
Man piemēram ir interesanti ar ko tas viss beigsies. Es īsti nesaprotu ko cilvēki (šeit domāju pieaugušus un adekvātus cilvēkus) saskata tādu, ka baigi jājūsmo.
Kāpēc tu tik aktīvi peries pa to sūda bedri?

  -3 [+] [-]

, 2019-06-19 16:45, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc tu tik aktīvi peries pa to sūda bedri?
Ja, godīgi, tad man atbildes uz šo jautājumu nav.
Ir daudzas lietas ko cilvēki dara, un viņiem nav atbildes kāpēc viņi to dara. Cits garlaicības mākts, cits gribot dziļāk iedziļināties kādā lietā vai procesā, utt.
Tā tas vienkārši ir.

     [+] [-]

, 2019-06-19 16:48, pirms 5 gadiem
Tā, ja vēlaties lai jūsu cīņu sankcionē Ausekļa ielas boksa federācija, tad dodiet ziņu caur PM!

     [+] [-]

, 2019-06-19 16:55, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Šeit es Tev pilnībā piekrītu. Īpaši protesta iesniegšanu WBC, kuri pavisam oficiāli nolēca no šīs cīņas pirms tā vel bija sākusies. Attiecībā uz WBO vel var saprast, jo cīņa notika pēc šīs boksa organizācijas noteikumiem un ar viņu tiesnešiem. kaut gan ir aizdomas, ka arī WBO nolēca no šīs cīņas to sankcionēšanas, kas izriet no poļu un LBF pārstāvju teiktā.
Ar IIHF un WBSS ir gana liela atšķirība, jo IIHF ir jumta organizācija zem kuras ir dažādi departamenti un komisijas. Tai skaitā disciplinārā komisija, kura pēta un analizē tiesnešu un spēlētāju pārkāpumus.
Zem WBSS nekas tāds nav.
Vel jau ir arī sporta arbitrāžas tiesa, kura izskatā šādus protestus, bet tikai tad, kad ir izietas zemākas pakāpes starptautisko federāciju instances.
Zem WBSS ir Zauerlands un čomi. Viens no lielākajiem promouteriem eiropā. Palielam jau krūzeru divīzijā, ja tev nav nopiets promouters WBSS ir vienīgā iespēja labi nopelnīt. Viss būs atkarīgs no tā, ko kurš kuram samaksās vai nesamaksās.

     [+] [-]

, 2019-06-19 17:19, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc tu tik aktīvi peries pa to sūda bedri?
Iedomājos, Namejs kad būs pensijā, varēs HMB nišu aizņemt un sēdēt portālā 24/7 un stāstīt par savu dzīvi, ko ēd, dzer u.t.t. pie reizes ekspertējot jebkuru sporta veidu celt vēl naskāk reitingus!
1 2 41 komentārs