Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis pēc punktiem piekāpjas Opetaijam cīņā par IBF čempiona titulu

Rolands Eliņš

Briedis pēc punktiem piekāpjas Opetaijam cīņā par IBF čempiona titulu
Džeijs Opetaija un Mairis Briedis. Foto: Action Images via Reuters/Scanpix

Cīņā par IBF pasaules čempiona jostu pirmā smagā svara kategorijā Mairis Briedis pēc punktiem piekāpās Austrālijas bokserim Džeijam Opetaijam, piedaloties Fjūrija-Usika cīņu vakarā Saūda Arābijā.

Mairis Briedis aizvadīja savu pirmo cīņu divu gadu laikā, revanša cīņā spēkojoties ar austrālieti Džeiju Opetaiju. 2022. gada vasarā Opetaija pieveica Briedi un kļuva par IBF pasaules čempionu, taču šo titulu vēlāk zaudēja, jo neaizstāvēja noteiktajā laikā.

Šodienas cīņā Opetaija guva uzvaru ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu (117:111, 116:112 un 116:112).

Opetaija bija aktīvāks cīņas pirmajā pusē, kad viņš pārsita Briedim degunu, un Latvijas bokseris noplūda asinīm. Opetaija pārliecinoši iekrāja uzvaras vairākos raundos pēc kārtas, kā arī vairākkārt trāpīja spēcīgus sitienus.

Taču 10. raundā Briedis pārņēma iniciatīvu, un arī Opetaijas seja izplūda asinīs. Briedis aktīvi turpināja uzbrukt un meklēt nokauta iespējas, un Opetaija bija spiests aizstāvēties. Ar grūtībām, bet Opetaija sagaidīja 12. raunda beigas, un līdz ar to guva uzvaru pēc punktiem.

Briedim šis bija trešais zaudējums karjerā (28-3). 39 gadus vecais bokseris iepriekš piekāpās Opetaijam pirms diviem gadiem un arī Oleksandram Usikam pirms sešiem gadiem. Opetaijam šī bija 25. uzvara 25 cīņās.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 4 mēnešiem
Ceturtais čiganam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:01, pirms 4 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: loģiski ka viņam bija svars jānomet lai būtu labāka izturība kustēties ! jau ar visu nomesto svaru viņs tapat bez maz vai 2x zaudēs kustīgumā ūsainajam !
Tāpēc saku, ka pārāk daudz neskaidru lietu pagaidām. Kustās it kā samērā labi, bet vai ar svara nomešanu nezaudēja nedaudz arī sitiena spēku, kas šajā cīņā var būt ļoti būtiski, jo Usiks pret AJ tā arī īsti nemaz neizjuta īstu smagsvaru kuvaldu, bet ja no Fjūrija dabūs, tad var viss slikti beigties. Tāpēc varbūt vajadzēja tomēr iet uz masu, kas visus gadus tomēr strādāja labi.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:02, pirms 4 mēnešiem
Es domāju ka tiesneši būs neobjektīvi un pietiesās čigānam - jo Lielbritānijas auditorija un piķis - ar to nevar nerēķināties !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:02, pirms 4 mēnešiem
Pilnīga dabas abnormālija tas Frūrijs, nez, man kā pilnīgam boksa nesajēdzējam, Brieža cīņa bija daudz skatāmāka, te es pat īsti nesaprotu, uz ko skatos

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:03, pirms 4 mēnešiem
Fjurijam garas rokas, bet ko tas līdz,, ja tehnika nekāda.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:03, pirms 4 mēnešiem
blah rakstīja: Tāpēc saku, ka pārāk daudz neskaidru lietu pagaidām. Kustās it kā samērā labi, bet vai ar svara nomešanu nezaudēja nedaudz arī sitiena spēku, kas šajā cīņā var būt ļoti būtiski, jo Usiks pret AJ tā arī īsti nemaz neizjuta īstu smagsvaru kuvaldu, bet ja no Fjūrija dabūs, tad var viss slikti beigties. Tāpēc varbūt vajadzēja tomēr iet uz masu, kas visus gadus tomēr strādāja labi.
Nē, galīgi nepiekrītu - ar Usika tur nekādu variantu nebija iet uz masu vispār

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:05, pirms 4 mēnešiem
Baigi līdzīgi iet = grūti kādam iedot raundu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:06, pirms 4 mēnešiem
Komentātori saka ka 3-2 pa r labu Ūsainajam varētu būt

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:06, pirms 4 mēnešiem
?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:08, pirms 4 mēnešiem
Čigāns škiet atkodis ūsaino !

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 4 mēnešiem
Usyks bik izēst dabūja tomēr, paliek interesanti.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 4 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Komentātori saka ka 3-2 pa r labu Ūsainajam varētu būt
3-3 pēc 6?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 4 mēnešiem
tīri paņēma fūrijs

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:09, pirms 4 mēnešiem
Davz rakstīja: 3-3 pēc 6?
NOTEIKTI

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:10, pirms 4 mēnešiem
Davz rakstīja: 3-3 pēc 6?
varētu būt

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:10, pirms 4 mēnešiem
naninoi rakstīja: varētu būt
Piektais bija neizšķirts

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:13, pirms 4 mēnešiem
Septīto tīri paņēma Usiks

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Piektais bija neizšķirts
neizšķirto atdos fūrijam.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 4 mēnešiem
naninoi rakstīja: neizšķirto atdos fūrijam.
Kāpēc?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:14, pirms 4 mēnešiem
Pat nezinu vairs ... Zinu tikai vienu - ka beigās pietiesās čigānam un ka tas var izšķirt visu cīņu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:15, pirms 4 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāpēc?
Kamdēl čigānam ir garanti 100 ļikami un ūsainam tikai 50 neskatoties ne uz kādu cīnas galaiznakumu ?!

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:16, pirms 4 mēnešiem
rūrijs vairs nesmaida

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:16, pirms 4 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Nē, galīgi nepiekrītu - ar Usika tur nekādu variantu nebija iet uz masu vispār
Cīņa, protams, līdzīga, bet var redzēt, ka Fjūrijs neskraida pakaļ un nogaida, uz noguruma rēķina meklēs lielos counterus kā 6ajā. Tas bija jau pirms cīņas skaidrs, ka Usikam pēc punktiem jābūt vadībā ar savu ātrumu.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:17, pirms 4 mēnešiem
gandr;iz +2

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:18, pirms 4 mēnešiem
Kur palika Fjurija borzīgums?

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:19, pirms 4 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Kamdēl čigānam ir garanti 100 ļikami un ūsainam tikai 50 neskatoties ne uz kādu cīnas galaiznakumu ?!
Lineālais čempions. Un, jo tas ir bokss, ar to viss pa lielam pateikts

  -1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:21, pirms 4 mēnešiem
Jāāāāā

  +1 [+] [-]

, 2024-05-19 02:22, pirms 4 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu jau tu aizrunājies par to, no kā neko nesaproti. Pirmkārt, nav "par neko", otrkārt, bez muzikālas ritmiskas izjūtas nekāds reps nesanāks. Mūzika nesastāv tikai no melodijas un harmonijām.
Hei, pašpasludinātais sapratēj! Repam muzikālā vērtība ir apaļa NULLE. Tas ir drīzāk “performance art with attitude”. Cita mākslas forma. Teksta/dzejas deklamēšana primitīva vienveidīga ritma pavadībā. Reperiem viss balstās tik uz ritmu, tur nav nekā cita.

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:22, pirms 4 mēnešiem
'Tā kā maisu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:23, pirms 4 mēnešiem
Krīti milzi

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:24, pirms 4 mēnešiem
Ar visu to ka bij nometi svaru vecums dara savu un veirs dihalka netur uz cīņas beigam un fizuhas pietrūkst čigānam

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:24, pirms 4 mēnešiem
Usiks klapē karbonādi

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:26, pirms 4 mēnešiem
šitāds rauds jau iet +2

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:26, pirms 4 mēnešiem
Es jau no paša sākuma teicu ka bij LIELA kļuda strādāt par otro numuru čigānam ... Laikam cerēja ka Usiks izvicināsies un izpumpesies sākumā, bet viņš jau arī nav nekāds muļķis lai to tā izdarītu

     [+] [-]

, 2024-05-19 02:27, pirms 4 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Ar visu to ka bij nometi svaru vecums dara savu un veirs dihalka netur uz cīņas beigam un fizuhas pietrūkst čigānam
usiks i 2gadi vecāks