Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Brieža nākamā cīņa būs Liverpūlē pirms Beljū titulmača

Rolands Eliņš

Brieža nākamā cīņa būs Liverpūlē pirms Beljū titulmača
Mairis Briedis
Foto: Kaspars Krafts/F64

Latvijas pazīstamākais bokseris Mairis Briedis aizvadīs cīņu 15. oktobrī Liverpūlē pirms Tonija Beljū un B.Dž. Floresa WBC titulmača. Brieža pretinieks vēl nav zināms, taču viņa menedžeris Alberts Hačuturovs jeb Als Siesta apstiprinājis, ka Beljū obligātā titula aizstāvēšanas cīņa pret Briedi jāaizvada līdz nākamā gada pirmajam martam.

Tonijs Beljū, WBC čempions pirmajā smagā svara kategorijā, savu titulu aizstāvēs 15. oktobrī Liverpūlē pret B. Dž. Floresu. Cīņa notiks „ECHO Arena” un populārā TV kanāla „Sky Sports” tiešraidē, un šī cīņu šova programmai pievienots arī Maira Brieža vārds, ziņo portāls „BoxingScene”. Brieža pretinieks vēl nav zināms un viņš cīņu vakara programmā būs zem Beljū un Floresa cīņas, taču tas nemaina faktu, ka abi izies vienā ringā vienā vakarā un šī būs Brieža pirmā cīņa Lielbritānijas auditorijas priekšā.

Briedis ir obligātais titula pretendents, bet Beljū sava titula aizstāvēšanas cīņa nav jāaizvada obligāti uzreiz. Brieža menedžeris Als Siesta portālam „BoxingScene” norādījis, ka Beljū titulmačs pret Briedi jāaizvada līdz 2017. gada pirmajam martam un piedalīšanās vienā cīņu šovā noteikti palīdzēs šīs titulcīņas sarīkošanai un skatītāju intereses veicināšanai.

„Brieža iekļaušana Beljū-Floresa cīņas vakara programmā bija abpusējs lēmums,” paskaidrojis Siesta. „Piekritām cīņu šova organizētājiem, ka Brieža mačs būs pirms Beljū cīņas. Tonijam Beljū tas noteikti ir labi, ka viņš var izbaudīt savu čempiona titulu un aizvadīt vieglu cīņu pirms došanās īstajā karā. Mairis ir kā buldozers, un viņam mačā pret Beljū būtu vismaz 50% iespējas uzvarēt. Un arī tas vēl ir pieticīgi teikts no manas puses.”

„Mairis jau aizvadījis vairākas grūtas cīņas un viņš patiešām vēlas tikties ringā ar Beljū, taču neiebilst nedaudz pagaidīt,” turpināja Siesta. „Jāsaka paldies Liverpūles cīņu šova organizētājiem, ka iekļāva Mairi programmā. Tas nāks par labu gaidāmā mača publicitātei, nāks par labu arī Mairim, kurš varēs aizvadīt cīņu un parādīt savus spēkus Anglijā – viņš to patiešām vēlējās.”

Siesta arī norādīja, ka šobrīd nav nemaz tik viegli atrast pretinieku Briedim: „Bija pāris pretendenti, taču viņi visi pārdomāja un atteicās. Neviens nevēlas cīnīties ar šo latviešu puisi, tāpēc arī iepriekš mums vajadzēja pāriet uz augstāku svara kategoriju, lai cīnītos ar Manuelu Čaru. Šobrīd nav pirmā smagā svara pārstāvja, kurš būtu ieinteresēts iziet vienā ringā ar Mairi. Un es šeit runāju par patiešām „top” vīriem kā Murats Gasijevs un Marko Huks, neviens nevēlas tikties ar Briedi. Jo, ja Mairis ir noskaņojies psiholoģiski, viņa boksera spējas neviens nevar apstrīdēt, un domāju, ka, izvēloties pareizās cīņas, viņš savā svara kategorijā dominēs.”

Beljū-Floresa cīņas vakara programmā šobrīd iekļauta arī cīņa, kurā Šons Dods pret Geriju Saiku aizstāvēs savu WBC starptautisko vieglās svara kategorijas titulu. Tāpat sagaidāma WBC vidējā svara obligātā pretendenta Kaluma Smita un viņa brāļa Stīvena Smita, WBC spalvas svara sudraba jostas īpašnieka, dalība. Paredzams, ka cīņās piedalīsies arī smagsvars Deivids Praiss un Rokijs Fīldings, WBC vidējā svara starptautiskais čempions.

Izmantotie resursi:
Mairis Briedis is Added To Tony Bellew vs. BJ...

  +5 [+] [-]

, 2016-08-15 15:19, pirms 8 gadiem
Visi pa lielam baidās no Maira. Vajadzētu izcīnīt to jostu un tad paši skrietu pie viņa

  +9 [+] [-]

, 2016-08-15 15:29, pirms 8 gadiem
Vārdu sakot, nav sakārtoti šie jautājumi. Kāds varētu iedomāties, ka tur kaut kādi Red Bull vai Zagrebas Dynamo atsakās spēlēt Čempionu Līgā ar Real vai Barcu, bet tā vietā dabū spēlēt pret otrā ešelona komēm, kā Zenit?
Slēpts komentārs: zigmārs112

     [+] [-]

, 2016-08-15 15:48, pirms 8 gadiem
da_silva rakstīja: Vārdu sakot, nav sakārtoti šie jautājumi. Kāds varētu iedomāties, ka tur kaut kādi Red Bull vai Zagrebas Dynamo atsakās spēlēt Čempionu Līgā ar Real vai Barcu, bet tā vietā dabū spēlēt pret otrā ešelona komēm, kā Zenit?
krietni jauc.
pirmkārt neatsakās - ir konkrēts datums. un tikai priecātos ja atteiktos - tad tituls automātiski zaudēts.

otrkārt - precīzāk būtu, ja piesauktais RedBull atteiktos spēlēt ČL pret BATE un izvēlētos spēlēt pret Manchester United (kas nav ČL) ..

     [+] [-]

, 2016-08-15 16:06, pirms 8 gadiem
da_silva rakstīja: Vārdu sakot, nav sakārtoti šie jautājumi. Kāds varētu iedomāties, ka tur kaut kādi Red Bull vai Zagrebas Dynamo atsakās spēlēt Čempionu Līgā ar Real vai Barcu, bet tā vietā dabū spēlēt pret otrā ešelona komēm, kā Zenit?
Visu izšķir nauda. Ja tam pašam Red Bull vai Dynamo būtu iespēja izvēlēties - spēlēt pret Real vai Barcu, ar lielu varbūtību, ka pakāsīs, pie tam vēl neko nenopelnīt vai arī - sasist Zenit un tam klāt vēl nopelnīt smuku summiņu, domājams, izvēle kristu tieši 2. variantu. Pie tam, jāņem vērā, ka bokss ir sporta veids, kurā cīņas notiek ļoti reti, kas vēl vairāk pastiprina katras atsevišķas cīņas nozīmīgumu un, attiecīgi, pretinieka izvēli. Boksā katra uzvārēta cīņa Tevi "paceļ" uz augšu rangā, bet katra zaudēta - "norauj" uz leju. Boksā katra cīņa var būt pēdējā. Tas nav kā futbolā - sezonas laikā aizvadīt 40-50 mačus, līdz ar to vienalga pret ko spēlēt. Tieši tāpēc nav brīnums, ka daudzi negrib ar Mairi boksēt... Cerams, saprati manu domu.
Slēpts komentārs: Saimonss

  +1 [+] [-]

, 2016-08-15 16:26, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Visu izšķir nauda. Ja tam pašam Red Bull vai Dynamo būtu iespēja izvēlēties - spēlēt pret Real vai Barcu, ar lielu varbūtību, ka pakāsīs, pie tam vēl neko nenopelnīt vai arī - sasist Zenit un tam klāt vēl nopelnīt smuku summiņu, domājams, izvēle kristu tieši 2. variantu. Pie tam, jāņem vērā, ka bokss ir sporta veids, kurā cīņas notiek ļoti reti, kas vēl vairāk pastiprina katras atsevišķas cīņas nozīmīgumu un, attiecīgi, pretinieka izvēli. Boksā katra uzvārēta cīņa Tevi "paceļ" uz augšu rangā, bet katra zaudēta - "norauj" uz leju. Boksā katra cīņa var būt pēdējā. Tas nav kā futbolā - sezonas laikā aizvadīt 40-50 mačus, līdz ar to vienalga pret ko spēlēt. Tieši tāpēc nav brīnums, ka daudzi negrib ar Mairi boksēt... Cerams, saprati manu domu.
Man liekas te lielā doma ir tā, ka bokss kā tāds ir diezgan nesakārtots. Sportiskais princips bieži vien tiek atgrūsts malā izdevīguma dēļ. Tāpēc salīdzinājums ar citu sporta veidu lieliski ilustrē, cik nožēlojama ir boksa sistēma. Meivezera un Pakjao gadus ilgā čakarēšanās un tie honorāri vien parādīja, ka bokss vispirms ir bizness un tikai tad sports. Kur vēl ir līdzīgi?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-15 16:55, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Man liekas te lielā doma ir tā, ka bokss kā tāds ir diezgan nesakārtots. Sportiskais princips bieži vien tiek atgrūsts malā izdevīguma dēļ. Tāpēc salīdzinājums ar citu sporta veidu lieliski ilustrē, cik nožēlojama ir boksa sistēma. Meivezera un Pakjao gadus ilgā čakarēšanās un tie honorāri vien parādīja, ka bokss vispirms ir bizness un tikai tad sports. Kur vēl ir līdzīgi?
Protams! PRO sports jau pēc būtības ir bizness. Bet bokss jā - noteikti viens no līderiem šajā jomā...

     [+] [-]

, 2016-08-15 17:31, pirms 8 gadiem
Pirmajā smagajā svarā septembrī 2 top veču cīņas- Glovackis pret Usiku un Huks pret Makenzi. Usikam pirmā nopietnā cīņa profos, interesanti, kā viņš izskatīsies cīņā, kas garāka par 3 raundiem. Huks noraustījās no Brieža, bet arī Makenzī nekāda pastaiga nebūs.

     [+] [-]

, 2016-08-15 17:45, pirms 8 gadiem
Man jautājums, un ja tas Beljū zaudē Floresam? Kas tad notiek? Tad mums ir jauns čempions un Briedis, tad pret Flores vai kā?

     [+] [-]

, 2016-08-15 17:53, pirms 8 gadiem
Ta Briedim vajadzētu tagad vnk samīcīt kādu maisu un viss - gaidīt jostas cīņu. Ņemt tagad kkādu tiešām nopietnu pretinieku cīņā "par neko" neredzu jēgu.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-15 18:46, pirms 8 gadiem
Piekrītu tiem, kuri saka, ka pretinieki baidās no Maira. Ja Mairis būtu vācietis, anglis, amerikānis... nebūtu problēmas, bet Latvija ir maza un pasaule nevar saprast, kā tā var būt - Latvija čempione boksā. Čaras izcilā līdaciņa sevišķi nav līdzējusi....
Bet, lai veicas!

     [+] [-]

, 2016-08-15 18:48, pirms 8 gadiem
bac05 rakstīja: Man jautājums, un ja tas Beljū zaudē Floresam? Kas tad notiek? Tad mums ir jauns čempions un Briedis, tad pret Flores vai kā?
jā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-15 18:53, pirms 8 gadiem
līdaciņa ir līdzējusi, jo tagad šova organizatori skatās uz Mairi savādāk

krkr rakstīja: Piekrītu tiem, kuri saka, ka pretinieki baidās no Maira. Ja Mairis būtu vācietis, anglis, amerikānis... nebūtu problēmas, bet Latvija ir maza un pasaule nevar saprast, kā tā var būt - Latvija čempione boksā. Čaras izcilā līdaciņa sevišķi nav līdzējusi....
Bet, lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-15 19:01, pirms 8 gadiem
Liverpūlē Briedim jāņem pārliecinoši, vai kā parasti KO vai TKO, savādāk ka neizdomā notiesāt

     [+] [-]

, 2016-08-15 20:57, pirms 8 gadiem
Nav jau tā ka no Brieža baidās...muļķības ,vienkārši cīņai ar Briedi neviens lielu naudu nedod.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-15 21:04, pirms 8 gadiem
krkr rakstīja: Piekrītu tiem, kuri saka, ka pretinieki baidās no Maira. Ja Mairis būtu vācietis, anglis, amerikānis... nebūtu problēmas, bet Latvija ir maza un pasaule nevar saprast, kā tā var būt - Latvija čempione boksā. Čaras izcilā līdaciņa sevišķi nav līdzējusi....
Bet, lai veicas!
Kurā vietā Latvija čempione boksā? Mairis ir top 10 savā svara kategorijā, tas arī viss. Cerams, dabūs vienu no četrām lielajām jostām, bet tas vēl nav noticis.

     [+] [-]

, 2016-08-15 21:33, pirms 8 gadiem
Tad jau laikam nebūs nekāds nopietnais vecis pretī. Ja jau būs tā cīņa par jostu kaut kad, tad jau labāk jāatdauza kāds maiss priekš rekorda.

     [+] [-]

, 2016-08-15 21:34, pirms 8 gadiem
Briedis noteikti,uzskačā skily dauzot narikys darba laikā +
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-16 23:17, pirms 8 gadiem
2011 boksam vēl nesekoju, taču par maisiem vai kā tur vēl, šos džekus nu ne kādi nevar saukt - BoxRec - Dmitry Pirog

yahooo rakstīja: Tas ka būs josta, vēl nenozīmē, ka pie viņa skries.
Ja kāds atcerās gadījumu kaut vai ar krievu bokseri Dmitriju Pirogu, tad viņš, kopš izcīnīja WBO titulu, vairs nevienu konkurējošu cīņu tā arī neaizvadīja. Bija tikai trīs cīņas un tās pašas gandrīz vai ar maisiem, otrā ešelona bokseriem. Pie tam viens no tiem bija arī krievs, jo ne ar vienu citu par cīņu vienoties neizdevās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja