Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

De La Hoija: "Hejam ir pa spēkam nokautēt Kļičko"

Jānis Pārums

De La Hoija: "Hejam ir pa spēkam nokautēt Kļičko"
Oskars De La Hoija
Foto: AP/Scanpix

Leģendārais amerikāņu bokseris Oskars De La Hoija izteicies, ka WBA smagsvaru čempionam britam Devidam Hejam (25-1, 23KO) ir pa spēkam ne tikai uzvarēt IBO, IBF un WBO čempionu ukraini Vladimiru Kļičko (55-3, 49KO), bet arī izdarīt to priekšlaicīgi.

"Hejs ir lielisks bokseris, kurš ir spējīgs nokautēt Vladimiru Kļičko. Deividam tam ir bokseriem ļoti svarīga īpašība [sitiena] spēks. Viņš ir ātrs, domājošs bokseris, spējīgs pārsteigt Kļičko. Mana attieksme pret Vladimiru ir lieliska, viņš ir teicams cīnītājs, tomēr Hejam ir pa spēkam atņemt viņam čempiona titulus," atzina De La Hoija.

Tikmēr abi brāļi Kļičko pauduši pārliecību, ka cīņa pret Heju patiešām notiks šī gada vasarā, taču vēl neesot zināms, kurš no brāļiem izies ringā pret Heju – Vladimirs vai Vitālijs. Vladimirs Kļičko atzinis, ka sarunas ar Heja komandu ir aktīvākas nekā jebkad agrāk un cīņa notiks šajā vasarā, visticamāk, kādā no Eiropas stadioniem. Vitālijs Kļičko neizslēdza, ka cīņa varētu notikt arī Krievijā, gadījumā, ja no šīs valsts tiks saņemts labs piedāvājums.

Izmantotie resursi:
sports.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-03-04 17:27, pirms 14 gadiem
Sen jau visiem ir noriebušās šīs runas, kas ir pa spēkam un kas nav.. CĪŅU VAJAG!

  +7 [+] [-]

, 2011-03-04 19:30, pirms 14 gadiem
Teoreetiski jau ikvienam ir iespeeja uzvareet. Ringaa visi iziet ar divaam rokaam un kaajaam,- ir kkaadi skilli, ja jau tikusi liidz titulciinjai, un viens negaidiits sitiens var aizsniegties liidz Klicko zodam...
DLH ir redzeets tuseejamies Heja kompaanijaa un atpuuties Araabijaa kopaa ar Amir Khan, kuram ir lieliskas attieciibas ar Heju, taadeel taads atbalsts liekas pasaprotams.
Krievija buutu labs variants- domaaju, ka Hejam tas vareetu patikt, jo vins jau vairaakkaart ir saliidzinaajis Klicko ar Drago...laigan pasu Heju vareetu saliidzinaat ar Apollo Creed, izskata un uzvediibas zinjaa
Aktiivaakas sarunas? Ieprieks abas puses bija praktiski jau vienojusaas, aktiivaakas sarunas buutu, ja saaktos trash-talk. PARAKSTUS VAJAG!!
';

     [+] [-]

, 2011-03-04 22:51, pirms 14 gadiem
Cista Appolo bildē tocnha

  +1 [+] [-]

, 2011-03-04 23:58, pirms 14 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Teoreetiski jau ikvienam ir iespeeja uzvareet. Ringaa visi iziet ar divaam rokaam un kaajaam,- ir kkaadi skilli, ja jau tikusi liidz titulciinjai, un viens negaidiits sitiens var aizsniegties liidz Klicko zodam...
DLH ir redzeets tuseejamies Heja kompaanijaa un atpuuties Araabijaa kopaa ar Amir Khan, kuram ir lieliskas attieciibas ar Heju, taadeel taads atbalsts liekas pasaprotams.
Krievija buutu labs variants- domaaju, ka Hejam tas vareetu patikt, jo vins jau vairaakkaart ir saliidzinaajis Klicko ar Drago...laigan pasu Heju vareetu saliidzinaat ar Apollo Creed, izskata un uzvediibas zinjaa
Aktiivaakas sarunas? Ieprieks abas puses bija praktiski jau vienojusaas, aktiivaakas sarunas buutu, ja saaktos trash-talk. PARAKSTUS VAJAG!!
Izklausās, ka šie sataisījušies kādu rokija rimeiku boksa ringā taisīt vai pat sāgas septīto filmu Appolo vs Drago mūsdienu versiju. Bet es Heja vietā labāk neizmantotu šādus salīdzinājumus,mēs taču atcēramies, kas notika 4 rokijā.

     [+] [-]

, 2011-03-05 00:29, pirms 14 gadiem
trey18 rakstīja: Izklausās, ka šie sataisījušies kādu rokija rimeiku boksa ringā taisīt vai pat sāgas septīto filmu Appolo vs Drago mūsdienu versiju. Bet es Heja vietā labāk neizmantotu šādus salīdzinājumus,mēs taču atcēramies, kas notika 4 rokijā.
Hejas sev izteelojies Rokija lomu, par Appolo vinju nosaucu es

     [+] [-]

, 2011-03-05 01:00, pirms 14 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Hejas sev izteelojies Rokija lomu, par Appolo vinju nosaucu es
Protams, ka vins sevi iztelojies ka rokiju,ik viens lecigs sikais mana pagalma sevi iztelojas ka rokiju, bet mana, tava un daudzu citu uztvere vins drizak ir appolo un sis tels pauz vina patieso butibu

  +1 [+] [-]

, 2011-03-05 09:10, pirms 14 gadiem
trey18 rakstīja: Protams, ka vins sevi iztelojies ka rokiju,ik viens lecigs sikais mana pagalma sevi iztelojas ka rokiju, bet mana, tava un daudzu citu uztvere vins drizak ir appolo un sis tels pauz vina patieso butibu
Tu tak esi muļķis

     [+] [-]

, 2011-03-05 10:56, pirms 14 gadiem
Meiveders nokautētu gan Rokiju, gan Drago, gan Apollo, gan to smirdīgo Mr-T, vienīgais pret ko viņš zaudētu ir Meisons un Tomijs, pārējie tiktu nokautēti! Tas tikai pierāda to, ka Rokijs ir pārvērtēts, viņa varoņi ar. Nav jāsalīdzina kaut kādi boti ar smagsvara čempioniem.

     [+] [-]

, 2011-03-05 13:56, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Meiveders nokautētu gan Rokiju, gan Drago, gan Apollo, gan to smirdīgo Mr-T, vienīgais pret ko viņš zaudētu ir Meisons un Tomijs, pārējie tiktu nokautēti! Tas tikai pierāda to, ka Rokijs ir pārvērtēts, viņa varoņi ar. Nav jāsalīdzina kaut kādi boti ar smagsvara čempioniem.
Lundgrēns jau normāls karatists, es reiz redzēju pa Eirosportu kā viņš karatē paraugdemonstrējumos izšķaidīja pamatīgus ledus klučus. Ieliktu viņš tā tam Meivederam tas būtu reaminācijā..
Es tā skatos ka tu esi baigais Floida fans! Vari man, lūdzu, paskaidrot kāpēc viņš negrib cīnīties ar Pakijo? Un ja nevar vienoties, tad kāpēc gan viņam nepamēģināt cīnīties ar to pašu Khan? Kā tu domā, vai tas nevarētu būt tāpēc, ka viņam ir bail bojāt savu statistiku?

     [+] [-]

, 2011-03-05 16:38, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Lundgrēns jau normāls karatists, es reiz redzēju pa Eirosportu kā viņš karatē paraugdemonstrējumos izšķaidīja pamatīgus ledus klučus. Ieliktu viņš tā tam Meivederam tas būtu reaminācijā..
Es tā skatos ka tu esi baigais Floida fans! Vari man, lūdzu, paskaidrot kāpēc viņš negrib cīnīties ar Pakijo? Un ja nevar vienoties, tad kāpēc gan viņam nepamēģināt cīnīties ar to pašu Khan? Kā tu domā, vai tas nevarētu būt tāpēc, ka viņam ir bail bojāt savu statistiku?
Par ko es runāju? Ringu vai karate maču? Floids noskaldītu viņu kā pelavu maisu, period Uz beigām Floids viņu nokautētu.

To nu gan es nevaru pateikt, man personīgi liekas, ka viņš apboksēs Pakjao kā pārējos savus pretiniekus, varbūt viņš pats saskata Menijā kaut ko tādu, kas viņam sagādās problēmas, es to vienkārši nesaskatu.

Kāns ir svara kategoriju mazāks, un zaudējums pret Meivederu viņam nozīmēs +/- karjeras beigas. Kāns būs tas kurš aizstās Meniju/Floidu, viņam, manuprāt, nav īpaša jēga tagad riskēt ar savu karjeru, lai tiktu noskaldīts pret jeb kuru no tiem diviem. Kāns nav tāds kā pārējie kuri cīnās ar Meniju un Floidu tikai dēļ naudas, viņš pats spēj saņemt miljonus par savām cīņām.

Tiešām ceru, ka Floids un Menijs cīnīsies pēc Menija|Šeina cīņas.

     [+] [-]

, 2011-03-05 22:57, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Par ko es runāju? Ringu vai karate maču? Floids noskaldītu viņu kā pelavu maisu, period Uz beigām Floids viņu nokautētu.

To nu gan es nevaru pateikt, man personīgi liekas, ka viņš apboksēs Pakjao kā pārējos savus pretiniekus, varbūt viņš pats saskata Menijā kaut ko tādu, kas viņam sagādās problēmas, es to vienkārši nesaskatu.

Kāns ir svara kategoriju mazāks, un zaudējums pret Meivederu viņam nozīmēs +/- karjeras beigas. Kāns būs tas kurš aizstās Meniju/Floidu, viņam, manuprāt, nav īpaša jēga tagad riskēt ar savu karjeru, lai tiktu noskaldīts pret jeb kuru no tiem diviem. Kāns nav tāds kā pārējie kuri cīnās ar Meniju un Floidu tikai dēļ naudas, viņš pats spēj saņemt miljonus par savām cīņām.

Tiešām ceru, ka Floids un Menijs cīnīsies pēc Menija|Šeina cīņas.
Es ar tā ceru..
Bet ja godīgi tad manuprāt visu šito čempiņu neuzvaramība ir stipri pārspīlēta, ja mēs runājam par ielu..nu par ringu jā tur gan tiesa meistarība un ātrums katrs atsevišķi varētu tevis minētos nokautēt..
Bet nez vai smukulim Floidam būtu tik viegli vispār Dolfam līdz žoklim aizsniegties..nu viņi tomēr ir maziņi, tāpēc jau ir tās svara kategorijas, lai mazos nenosistu..
man ļoti patīk bokss, bet tie čempiņi vienalga atrautos beznoteikumu cīņa..tā nu tas ir..bet kā sports bokss protams ir daudz skatāmāks par vārtīšanos pa parteru un brutālu guļoša sišanu un spārdīšanu..

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:08, pirms 14 gadiem
Ja mēs varētu salīdzināt cīņas sportus ar vieglatlētiku, tad mma ir kā desmitcīņa, kur ir nepieciešams būt ļoti vispusīgam, bet līdz ar to ir grūti būt izcilam visās tehnikās..un tad ir bokss, grieķu romiešu, dzudo un citi veidi, kas tiecas izkopt vienu disciplīnu gluži kā šķēpmetēji, diskametēji, sprinteri
un tāpēc visi šie mazie vīriņi kautiņā ar kādu normālu kaujinieku visticamāk atrautos..bet nu protams tas nav galvenais man jau ar patīk tas šovs ko viņi rāda, bet besī ka mīž un necīnās..vajadzētu tur kaut ko mainīt piemēram rīkot turnīru, lai nebūtu variantu nesatikties tiem kam jāsatiekas

     [+] [-]

, 2011-03-05 23:53, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Es ar tā ceru..
Bet ja godīgi tad manuprāt visu šito čempiņu neuzvaramība ir stipri pārspīlēta, ja mēs runājam par ielu..nu par ringu jā tur gan tiesa meistarība un ātrums katrs atsevišķi varētu tevis minētos nokautēt..
Bet nez vai smukulim Floidam būtu tik viegli vispār Dolfam līdz žoklim aizsniegties..nu viņi tomēr ir maziņi, tāpēc jau ir tās svara kategorijas, lai mazos nenosistu..
man ļoti patīk bokss, bet tie čempiņi vienalga atrautos beznoteikumu cīņa..tā nu tas ir..bet kā sports bokss protams ir daudz skatāmāks par vārtīšanos pa parteru un brutālu guļoša sišanu un spārdīšanu..
Cilvēki kuriem bokss ir tumša bilde vienmēr ir nenovērtējuši zem smagsvaru kategorijas. Nekas neesmu sapratis, kapēc vispār kas tāds ir jājauc kopā? Nu MMA ar boksu. Es tur neko īpaši nesaskatu, ir saprotams, ka šis sporta veids tāpat kā kikbokss, karatē un pārējie "krutie" cīņas sporta veidi drīz netiks likti vienā teikumā ar boksu. Pats galvenais, ka bokseri,promouteri nekas nesalīdzina MMA ar boksu, to dara "bez noteikumu" cīkstoņi, promouteri. MMA zog boksa Blueprint`u, kā arī cenšās dzīvot uz boksa rēķina. Boksam nevajag MMA, MMA vajag boksu, viņi bez boksa vispār nekas nebūtu. Viss kas ir boksā ir pēkšņi MMA, viņi nespēj izveidot savus standartus. Protams man nav nekas pret to, kas ko kur uzvarētu. Mēs labi zinam, ka labākais bokseris uzvarētu labāko MMA cīkstoni ringā un, ka labākais MMA cīkstonis uzvarētu labāko bokseri oktagonā 99,9/100.

Uzskatu, ka Floids sasistu Latvijas labāko MMA cīkstoni viņa svara kategorijā. Kā arī tas ir stulbi domāt, ka Dolfam būtu lempja izredzes. Viņš nav Šaks kurš būtu pārāk liels, lai nospiestu Floidu. Viņš ir vidusmēra cilvēka augumā, viņš neturētu ilgāk par 5 raundiem.

     [+] [-]

, 2011-03-06 23:40, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Cilvēki kuriem bokss ir tumša bilde vienmēr ir nenovērtējuši zem smagsvaru kategorijas. Nekas neesmu sapratis, kapēc vispār kas tāds ir jājauc kopā? Nu MMA ar boksu. Es tur neko īpaši nesaskatu, ir saprotams, ka šis sporta veids tāpat kā kikbokss, karatē un pārējie "krutie" cīņas sporta veidi drīz netiks likti vienā teikumā ar boksu. Pats galvenais, ka bokseri,promouteri nekas nesalīdzina MMA ar boksu, to dara "bez noteikumu" cīkstoņi, promouteri. MMA zog boksa Blueprint`u, kā arī cenšās dzīvot uz boksa rēķina. Boksam nevajag MMA, MMA vajag boksu, viņi bez boksa vispār nekas nebūtu. Viss kas ir boksā ir pēkšņi MMA, viņi nespēj izveidot savus standartus. Protams man nav nekas pret to, kas ko kur uzvarētu. Mēs labi zinam, ka labākais bokseris uzvarētu labāko MMA cīkstoni ringā un, ka labākais MMA cīkstonis uzvarētu labāko bokseri oktagonā 99,9/100.

Uzskatu, ka Floids sasistu Latvijas labāko MMA cīkstoni viņa svara kategorijā. Kā arī tas ir stulbi domāt, ka Dolfam būtu lempja izredzes. Viņš nav Šaks kurš būtu pārāk liels, lai nospiestu Floidu. Viņš ir vidusmēra cilvēka augumā, viņš neturētu ilgāk par 5 raundiem.
Tu skatos esi baigais pareģis,ka zini cik kurš izturētu.Bet paļubomu lecīgais n*gers zaudēs ar KO!

     [+] [-]

, 2011-03-06 23:48, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: Cilvēki kuriem bokss ir tumša bilde vienmēr ir nenovērtējuši zem smagsvaru kategorijas. Nekas neesmu sapratis, kapēc vispār kas tāds ir jājauc kopā? Nu MMA ar boksu. Es tur neko īpaši nesaskatu, ir saprotams, ka šis sporta veids tāpat kā kikbokss, karatē un pārējie "krutie" cīņas sporta veidi drīz netiks likti vienā teikumā ar boksu. Pats galvenais, ka bokseri,promouteri nekas nesalīdzina MMA ar boksu, to dara "bez noteikumu" cīkstoņi, promouteri. MMA zog boksa Blueprint`u, kā arī cenšās dzīvot uz boksa rēķina. Boksam nevajag MMA, MMA vajag boksu, viņi bez boksa vispār nekas nebūtu. Viss kas ir boksā ir pēkšņi MMA, viņi nespēj izveidot savus standartus. Protams man nav nekas pret to, kas ko kur uzvarētu. Mēs labi zinam, ka labākais bokseris uzvarētu labāko MMA cīkstoni ringā un, ka labākais MMA cīkstonis uzvarētu labāko bokseri oktagonā 99,9/100.

Uzskatu, ka Floids sasistu Latvijas labāko MMA cīkstoni viņa svara kategorijā. Kā arī tas ir stulbi domāt, ka Dolfam būtu lempja izredzes. Viņš nav Šaks kurš būtu pārāk liels, lai nospiestu Floidu. Viņš ir vidusmēra cilvēka augumā, viņš neturētu ilgāk par 5 raundiem.
Tev taisnība!
Nav jau tā ka es noliedzu ko tu saki, es piekrītu, bet tikai papildinu no sava skatu punkta.

Nu par Lundgrēnu nezinu kādi viņam tie parametri..uz 2m velk..nav jau viņš nemaz tāds lempis..normāls čalis ar melno jostu, tas jau nav nekas īpašs, bet lempis ar ne..par ringu piekrītu, bet uz ielas..

MMA populirazētāji cenšas uzsvērt to ka mma ir viss tuvāk ielai-patiesai cīņa..un jāatzīst, ka tas ir interesanti, lai gan ne vienmēr skatāmi..
Bet bokss ir patiesa māksla un zinātne..
Lai gan tie laiki kad bokserus uzskatīja par tādiem kā pasaules stiprākajiem vīriem, cīkstoņiem, laikam jau ir pagājuši uz neatgriešanos..
Bokss kā sports un šovs ir lieliski, bet mma ir tuvāk kaujas situācijai ja tā var teikt..un cilvēkiem vienmēr interesēs kurš tad būs tas stiprākais no cīkstoņiem, tāpēc mma popularitātei vajadzētu nākotnē augt, bet tas protams nenozīmē, ka bokss tiks aizmirsts un pazudīs, lai gan viņam vajadzēs ar vien vairāk dalīt uzmanību ar mma.
Man piemērma ļoti patīk bokss un vienmēr patiks.

     [+] [-]

, 2011-03-06 23:50, pirms 14 gadiem
shooter94 rakstīja: Tu skatos esi baigais pareģis,ka zini cik kurš izturētu.Bet paļubomu lecīgais n*gers zaudēs ar KO!
Redzēsim kurš no mums izrādīsies labāks zīlnieks. Moška pēc šīs cīņas kādam no mums būs izredzes kļūt par pasaulslavenu zīlnieku.

Jā, bet vienīgais kas mūs nošķir ir tas, ka Tu par boksu nezini var teikt neko, es tomēr zinu vairāk nekā viss Tavs ciltskoks kopā...

     [+] [-]

, 2011-03-06 23:59, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Tev taisnība!
Nav jau tā ka es noliedzu ko tu saki, es piekrītu, bet tikai papildinu no sava skatu punkta.

Nu par Lundgrēnu nezinu kādi viņam tie parametri..uz 2m velk..nav jau viņš nemaz tāds lempis..normāls čalis ar melno jostu, tas jau nav nekas īpašs, bet lempis ar ne..par ringu piekrītu, bet uz ielas..

MMA populirazētāji cenšas uzsvērt to ka mma ir viss tuvāk ielai-patiesai cīņa..un jāatzīst, ka tas ir interesanti, lai gan ne vienmēr skatāmi..
Bet bokss ir patiesa māksla un zinātne..
Lai gan tie laiki kad bokserus uzskatīja par tādiem kā pasaules stiprākajiem vīriem, cīkstoņiem, laikam jau ir pagājuši uz neatgriešanos..
Bokss kā sports un šovs ir lieliski, bet mma ir tuvāk kaujas situācijai ja tā var teikt..un cilvēkiem vienmēr interesēs kurš tad būs tas stiprākais no cīkstoņiem, tāpēc mma popularitātei vajadzētu nākotnē augt, bet tas protams nenozīmē, ka bokss tiks aizmirsts un pazudīs, lai gan viņam vajadzēs ar vien vairāk dalīt uzmanību ar mma.
Man piemērma ļoti patīk bokss un vienmēr patiks.
Es kaut kā ceru, ka katrs no šiem sporta veidiem sāks dzīvot savu dzīvi, nebūs šīs salīdzināšanas. MMA ir palaimējies, ka viņiem UFC smagsvaru čempions ir meksikānis, boksā nekas nav bijis smagsvars meksikānis. Un vispār MMA ir ļoti laba smagsvaru divīzija kas viņus tur reitingu augšgalī. Ja, piemēram, Fedors pret Lesnāru būtu noticis pirms gada, tad tā būtu nežēlīgi liela cīņa, skaitļu ziņā tikpat liela kā Lūiss pret Taisonu boksā.