Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 34+9+5 un rezultatīvākā spēle šosezon, Dalasa pārliecinoši apspēlē Portlendu

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 34+9+5 un rezultatīvākā spēle šosezon, Dalasa pārliecinoši apspēlē Portlendu
Kristaps Porziņģis Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) uzvaru izcīnījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks", kas izbraukumā ar 132:117 pārspēja Portlendas "Trail Blazers". Porziņģis panākumā guva 34 punktus, kā arī bija ļoti produktīvs arī citās statistikas kategorijās.

Kristaps Porziņģis laukumā pavadīja 32 minūtes, kuru laikā guva 34 punktus, aizvadot rezultatīvāko spēli šajā sezonā – 12. novembrī latvietis guva 32 punktus pret "Spurs".

VIDEO: Porziņģim sezonas rezultatīvākā spēle: 34+9+5

• Porziņģis sev atvēlētajā laikā izcīnīja arī deviņas atlēkušās bumbas, piecas reizes rezultatīvi piespēlēja, pārtvēra divas bumbas, bloķēja divus metienus, saņēma divas piezīmes un iekrāja +/- koeficientu +19.

• Karjeras rezultatīvāko spēli Porziņģis aizvadīja 2017. gadā, kad Indianas "Pacers" grozā iemeta 40 punktus. Tāpat latvietis bija divu rezultatīvu piespēļu attālumā, lai atkārtotu karjeras rekordu šajā rādītājā.

• Pirmajā ceturtdaļā, kuru "Mavericks" uzvarēja ar 34:29, Porziņģis guva septiņus punktus, atdeva trīs piespēles un bloķēja divus metienus, savukārt puslaika turpinājumā latvietis bija vēl rezultatīvāks – pēc pirmā puslaika Porziņģa kontā bija 24 punkti – karjeras laikā tas bija otrs rezultatīvākais puslaiks latvieša izpildījumā.

• Pirmajā puslaikā Dalasa metienus realizēja ar 57,4% precizitāti, kamēr "Trail Blazers" spēlētāji realizēja 16 no 42 metieniem jeb 38,1%. Tas palīdzēja iekrāt 19 punktu pārsvaru.

• Trešajā ceturtdaļā "Mavericks" turpināja spēlēt stabili – vienu brīdi Porziņģa pārstāvētās komandas pārsvars bija sasniedzis jau 26 punktus. Interesanti, ka Dalasas spēlētāji no groza apakšas pēc trīs ceturtdaļām bija guvuši 58 punktus, kamēr pretinieki vien 18.

• Noslēdzošajā ceturksnī atlika tikai nokārtot formalitātes – Dalasa tika pie pārliecinošas uzvaras, pārtraucot divu zaudējumu sēriju. Pēdējo piecu spēļu laikā "Mavericks" tikusi pie diviem panākumiem.

• Vismaz 10 punktus guva pieci Dalasas spēlētāji. Otrs rezultatīvākais bija Dvaits Pauels, kuram 22 punkti ar augstu precizitāti, bet 18 punktus pievienoja Brendons Naits, kurš Covid-19 dēļ tika pie 10 dienu līguma ar "Mavericks".

• "Trail Blazers" rindās divi spēlētāji guva vismaz 20 punktus. Lilards bija rezultatīvākais ar 26 punktiem, bet Nazīrs Litls atzīmējās ar 20 punktiem, 10 atlēkušajām bumbām un teicamu spēli aizsardzībā.

• Nākamo spēli "Mavericks" aizvadīs izbraukumā pret Sakramento "Kings" – tā notiks 30. decembrī un būs pēdējā spēle šajā kalendārajā gadā.

Latvieši NBA

SpēlētājsKlubsSpēlesMinPunktiNo spēl.3p.1p.AbRpBmPb
K.PorziņģisMavericks24/2430.120.344.5%28.0%88.5%8.02.21.60.81.4
D.BertānsWizards0/2315.86.033.6%31.0%92.3%1.70.50.10.40.4

  +1 [+] [-]

, 2021-12-28 09:45, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: jebal 41:41 NBA nav Eiropa, paskatoties apskatu, tad jāsecina, ka Portlenda diezgan slikta defā bija un loģisks zāģis, nevis lūzums kaut kādas otrās ceturtdaļas pirmajā pusē
Kas ar Tevi noticis? Vairs nekad nerunā par spēli, bet tikai tipa Dončičs - ģēnijs, Porziņģis - nekas sevišķs. Biju iedomājusies, ka saproti basketbolu. Laikam kļūdījos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-28 09:49, pirms 2 gadiem
Protams vajaga Luku, jo tas ir max kontrakts un 1/4 no komandas budžeta un ja viņš ir parakstīts tad viņš ir vajadzīgs it īpaši kad visi krīt ārā dēļ covid un ir neliela iespēja ka Mavs netiks playoff.
Bet viņam pašam ir jāpadomā par savu spēli (un trenerim kā viņu labāk iespēlēt/izmantot), jo kad viņš sāka nba tad piespēles bija samērā daudz un labas. Šobrīd baigi vienkāršoti spēlē un garlaicīgi skatīties..
Un ka man likās sezonas sākumā ka KP sāks dankot un nebaidīties no kontakta, ko daudzi pārmeta sezonas sākumā.
Jāņem vērā tomēr ka šī ir pirms playoff un visi spēlē tizli: aizsardzībā minimums un vienkāršoti uzbrukumā. Tādēļ cerams kad Kids izveidos no KP un LD kko norm playoff

  -1 [+] [-]

, 2021-12-28 09:51, pirms 2 gadiem
zanessa rakstīja: Kas ar Tevi noticis? Vairs nekad nerunā par spēli, bet tikai tipa Dončičs - ģēnijs, Porziņģis - nekas sevišķs. Biju iedomājusies, ka saproti basketbolu. Laikam kļūdījos.
Pašlaik es nerunāju ne par vienu, bet smejos par Nameju. Kopumā, ko tur par LD un KP teikt. LD ir spēles veidotājs, KP ir noslēdzējs, kurš ir aiz kāda pirmā desmita līgā vai pirmā desmita beigās garo spēlētāju ziņā. LD problēma ir tā, ka par daudz uz sevis uzņemas, uz kā rodas kļūdas un nav rezultāta. Tāpat viņam vajadzīgs ir repektabls treneris vai komandas biedrs, kāds Mavs nav, izņemot pirmo sezonu. Mavs tops PO kārtā nespīd, ja nebūs trešās zvaigznes.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-28 09:53, pirms 2 gadiem
Charly Skymaker rakstīja: Es laikam neņemšu nopietni šo spēli. POR aizsardzība bija un ir vienārši drausmīga. Un vēl bez centriem spēlēja. Bija pārāk viegla spēle. Šoreiz gan jāuzteic Kids, ka izmantoja pretinieku centru iztrūkumu un spēlēja uz saviem garajiem. Patika jaunais Grīns - ļoti plastisks un dod daudz piespēles. Vispār bumba kustējās lieliski, kā jau vienmēr kad nav LD. Bail pat iedomāties, kas notiks ar komandas spēli, kad atgriezīsies LD.
Var tikai piekrist. Kamēr Luka prom, KP atguvis spēles garšu un pārliecību, šonakt jau vispār All-star līmenis. Ja šai komandai un šādam KP pieliktu THJ un Maxi - varētu arī bez Dončiča, kurš atnāks un atkal atdzims vecā Dallasa - viena "superzvaigzne" bez komandas. Bet tas jau no sapņu līmeņa...

     [+] [-]

, 2021-12-28 09:56, pirms 2 gadiem
zanessa rakstīja: Kas ar Tevi noticis? Vairs nekad nerunā par spēli, bet tikai tipa Dončičs - ģēnijs, Porziņģis - nekas sevišķs. Biju iedomājusies, ka saproti basketbolu. Laikam kļūdījos.
Nu cilvēks ieraudzīja LD un iemīlējās elkā, kas tur traks?
Kā jau rakstīju LD arī neko traku nerāda šosezon un ir +- līdzās KP, tikai lielāks respekts un kredīts komandā(jo jaunāks).

  -1 [+] [-]

, 2021-12-28 09:59, pirms 2 gadiem
Mistique rakstīja: Nu cilvēks ieraudzīja LD un iemīlējās elkā, kas tur traks?
Kā jau rakstīju LD arī neko traku nerāda šosezon un ir +- līdzās KP, tikai lielāks respekts un kredīts komandā(jo jaunāks).
wtf?

Es tikai nekliedzu, ka KP ir labāk, kaut vai dēļ tā, ka viens ir nsolēdzējs, kā KP un otrs ir spēles veidotājs, kas ietekmē vairāk spēles ritējumu. Ja LD sekotu liekajam svaram un mazāk čīkstētu, tad problēmu vispār nebūtu. Basketbolā tomēr spēles veidotājs ies pirmais, jo to vienkārši ir grūtāk iazvietot, ja skatās LD, tad viņa sakarā jāskatās viņa augums + skil set. Es laikam esmu retais, kurš neskatās pilsonību spēlētajam, tas pats Eirolīgā, teiksim barsa pret maccabi, es nebūšu par barsu tikai tāpēc, ka tur Šmits ir.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-28 10:15, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: wtf?

Es tikai nekliedzu, ka KP ir labāk, kaut vai dēļ tā, ka viens ir nsolēdzējs, kā KP un otrs ir spēles veidotājs, kas ietekmē vairāk spēles ritējumu. Ja LD sekotu liekajam svaram un mazāk čīkstētu, tad problēmu vispār nebūtu. Basketbolā tomēr spēles veidotājs ies pirmais, jo to vienkārši ir grūtāk iazvietot, ja skatās LD, tad viņa sakarā jāskatās viņa augums + skil set. Es laikam esmu retais, kurš neskatās pilsonību spēlētajam, tas pats Eirolīgā, teiksim barsa pret maccabi, es nebūšu par barsu tikai tāpēc, ka tur Šmits ir.
Redzēt KP tikai kā "noslēdzēju"(kur tu izrāvi šādu terminu? Pats izdomāji?) ir ļoti aprobežoti. Un speciāli ne vārda par KP lomu aizsardzībā, kur viņš cementē visu komandu, kamēr Luka vāc status atlēkušajās bumbās? Un par tiem "spēles veidotājiem" - tādi ir katrā komandā (Bolli,Jangs,Mitčels utt.), bet tikai Dallasā vai kā savulaik Hjustonā viens spēlētājs ir pasaules naba, ap kuru griežas pārējā pasaule. Tāpēc pajuka Hjustona, tāpēc Dallasai ar šādu Dončiču nekas nespīd. Un neviena normāla NBA zvaigzne neies uz Dallasu, lai kļūtu par vēl vienu piedēkli Lukam, nesapņo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-28 10:24, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: wtf?

Es tikai nekliedzu, ka KP ir labāk, kaut vai dēļ tā, ka viens ir nsolēdzējs, kā KP un otrs ir spēles veidotājs, kas ietekmē vairāk spēles ritējumu. Ja LD sekotu liekajam svaram un mazāk čīkstētu, tad problēmu vispār nebūtu. Basketbolā tomēr spēles veidotājs ies pirmais, jo to vienkārši ir grūtāk iazvietot, ja skatās LD, tad viņa sakarā jāskatās viņa augums + skil set. Es laikam esmu retais, kurš neskatās pilsonību spēlētajam, tas pats Eirolīgā, teiksim barsa pret maccabi, es nebūšu par barsu tikai tāpēc, ka tur Šmits ir.
Tomēr kaut ko palaid garām! Tas jau ir tas, ka šosezon Kristaps progresējis kā komandas biedrs. Viņš jau sāk redzēt komandas biedrus nevis tikai grozu. Komandas biedri vēl pārsteigumā nerealizē visas Kristapa piespēles, bet tas tikai laika jautājums.

  -2 [+] [-]

, 2021-12-28 10:33, pirms 2 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Tomēr kaut ko palaid garām! Tas jau ir tas, ka šosezon Kristaps progresējis kā komandas biedrs. Viņš jau sāk redzēt komandas biedrus nevis tikai grozu. Komandas biedri vēl pārsteigumā nerealizē visas Kristapa piespēles, bet tas tikai laika jautājums.
Tas ir uzlabojies (pēc statiem paskatoties), bet kopumā, tas tik lielu ietekmi uz spēli neveic. Jā, viņš ir defā labs un noslēgšanā, tāpēc jau tiek regulāri meklēts. Vienkārši viņš ir citas lomas spēlētājs, tā praktiski visu karjeru ir bijis, lai gan tur es nedaudz knicks vainoju. KP pašlaik ir jāsitās, lai atkal izsistu sev vietu top 10 garajos NBA, jo tomēr tas traumatisms iedod savu negatīvismu. Tāpat no viņa nevajadzētu gaidīt un prasīt lietas, ko viņš vienkārši izdarīt nevar dēļ traumām, skill seta utt.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-28 10:36, pirms 2 gadiem
vorkuta rakstīja: Redzēt KP tikai kā "noslēdzēju"(kur tu izrāvi šādu terminu? Pats izdomāji?) ir ļoti aprobežoti. Un speciāli ne vārda par KP lomu aizsardzībā, kur viņš cementē visu komandu, kamēr Luka vāc status atlēkušajās bumbās? Un par tiem "spēles veidotājiem" - tādi ir katrā komandā (Bolli,Jangs,Mitčels utt.), bet tikai Dallasā vai kā savulaik Hjustonā viens spēlētājs ir pasaules naba, ap kuru griežas pārējā pasaule. Tāpēc pajuka Hjustona, tāpēc Dallasai ar šādu Dončiču nekas nespīd. Un neviena normāla NBA zvaigzne neies uz Dallasu, lai kļūtu par vēl vienu piedēkli Lukam, nesapņo.
Dažas lietas:
- noslēdzējs, jebšu skorers ir katrā komandā, mavs labākie ir KP ar LD
- Spēles veidotājs nenozīmē saspēles vadītājs (Spilgts piemērs būs Lebrons ar Jokiču)
- mazajiem vajag bumbas, la iātrāk uzbukumu iesāktu
- Zvaigznes ies uz mavs, jo tur pretinieks mazāku presingu izdarīs un relatīvi brīvākas rokas, jo ir LD ar KP

     [+] [-]

, 2021-12-28 10:50, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: par ko KP all star? Nē, nopietni. Vairāki spēlētaji ir labāki par viņu.
tad nosauc viņa pozīcijās visus, kas labāki.

     [+] [-]

, 2021-12-28 10:54, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Dažas lietas:
- noslēdzējs, jebšu skorers ir katrā komandā, mavs labākie ir KP ar LD
- Spēles veidotājs nenozīmē saspēles vadītājs (Spilgts piemērs būs Lebrons ar Jokiču)
- mazajiem vajag bumbas, la iātrāk uzbukumu iesāktu
- Zvaigznes ies uz mavs, jo tur pretinieks mazāku presingu izdarīs un relatīvi brīvākas rokas, jo ir LD ar KP
Paliec nu pie Eiropas basketa. Nesanāk. Zvaigznes jau 4 sezonu neiet uz Dalasu pat pēc LD drāftēšanas. JO: nepatīk īpašnieks personīgi, klubs, Teksasa, nezin kura tur vijoles loma komandā, utt. Klubam pašam nepietiek īsti naudas, lai paņemtu allstar spēlētāju. Viss kopums.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-28 11:08, pirms 2 gadiem
xZ rakstīja: tad nosauc viņa pozīcijās visus, kas labāki.
No garajiem rietumos tikai Jokičs, Towns un Davis kurš ir traumēts. Gobēru, Eitonu, Valančunu un Woodu neliktu augstāk par KP. All stārā jabūt ja šādi turpinās

  -2 [+] [-]

, 2021-12-28 11:12, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: No garajiem rietumos tikai Jokičs, Towns un Davis kurš ir traumēts. Gobēru, Eitonu, Valančunu un Woodu neliktu augstāk par KP. All stārā jabūt ja šādi turpinās
Embīds, kurā pusē bija? Nekad neesmu tās konferences atcerējies

Nesen skatījos diskusiju par to, ka Jokičs pat varētu netikt All star
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-12-28 11:18, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Embīds, kurā pusē bija? Nekad neesmu tās konferences atcerējies

Nesen skatījos diskusiju par to, ka Jokičs pat varētu netikt All star
Embīds, KD, Grieķis austrumos. Ka tik KP nav labākais power forwards rietumos, jo Davis šogad daudz centrā spēlē.
Un nezinu kur to skatījies bet labāk atseko tam raidījumam. Jokičs ir MVP

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:26, pirms 2 gadiem
Celmiņa fanāts rakstīja: No garajiem rietumos tikai Jokičs, Towns un Davis kurš ir traumēts. Gobēru, Eitonu, Valančunu un Woodu neliktu augstāk par KP. All stārā jabūt ja šādi turpinās
Piekrītu. Pie tam Deiviss šobrīd ir ārā. Svarīgi ir arī tas, kur komanda atrodas kopvērtējumā.

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:27, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Embīds, kurā pusē bija? Nekad neesmu tās konferences atcerējies

Nesen skatījos diskusiju par to, ka Jokičs pat varētu netikt All star
Eu c'mon! nav sarežģīti. Filadelfija ir netālu no Atlantijas okeāna

  +2 [+] [-]

, 2021-12-28 11:39, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik es nerunāju ne par vienu, bet smejos par Nameju. Kopumā, ko tur par LD un KP teikt. LD ir spēles veidotājs, KP ir noslēdzējs, kurš ir aiz kāda pirmā desmita līgā vai pirmā desmita beigās garo spēlētāju ziņā. LD problēma ir tā, ka par daudz uz sevis uzņemas, uz kā rodas kļūdas un nav rezultāta. Tāpat viņam vajadzīgs ir repektabls treneris vai komandas biedrs, kāds Mavs nav, izņemot pirmo sezonu. Mavs tops PO kārtā nespīd, ja nebūs trešās zvaigznes.
Lielais smējēj, tu esi vienkārši debīls. Un tas arī viss!

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:44, pirms 2 gadiem
xZ rakstīja: Piekrītu. Pie tam Deiviss šobrīd ir ārā. Svarīgi ir arī tas, kur komanda atrodas kopvērtējumā.
Ir, ir labākais power forwards rietumos ja Davisu pieskaitam pie centriem. Nākamie labākie Bogdānovičs, Draymonds, Barnes, Jaren Jackson, Gordons un vēl Melo turpat netālu

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:45, pirms 2 gadiem
Šogad All-star kontekstā priekšā KP es liktu Lebronu, Jokiču, KAT un Gobēru, jo Gobērs, lai arī nemet tik daudz punktus, uzbrukumā ir ļoti efektīvs. AD es liktu apmēram vienā līmenī ar KP, jo viņam nav tā spīdošākā sezona + Lakers diezgan bēdīgi izskatās, turklāt vēl ir traumas, bet grūti iedomāties, ka viņš varētu netikt, ja būs daudz maz vesels, tāpēc atlikušās vietas, manuprāt, sadalīs KP, Eitons, PG13 un Grīns. Jonas, manuprāt, pagaidām nav reāls pretendents, jo Pels ir briesmīgi un viņš nerāda neko pārdabisku. Personīgi šobrīd diemžēl liekas, ka KP un Eitons būtu tie, kas paliek aiz strīpas, bet laika vēl daudz.

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:47, pirms 2 gadiem
Ļoti labs sniegums no Kristapa! Heiteri pa krūmiem!

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:49, pirms 2 gadiem
Nervu bende rakstīja: Kur tas tur Makarons palicis ar saviem komentiem?? Ar aizcietējumu mocās ka nevar iebe*zdēt savu komentu? A haa haa haaa
Makoronam ubagam bārtulim ,vai kā to klaunu tur sauc , ir pazors , ka ir atklāts, no comments vairs.
Kas attiecas uz porzē, prieks , ka Latvijai ir stārs uz Amerikas , un pat pasaules fona. Saluuut !!!

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:53, pirms 2 gadiem
Varbūt es, kaut ko nesaprotu, bet es saskaitīju 3-soli !?!

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:54, pirms 2 gadiem
Re kā NBA lapā Portlendas treneris slavē KP un vērtē viņu kā All stars spēlētāju.

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:55, pirms 2 gadiem
elements rakstīja: Nestrīdies ar ēzeli!

Ēzelis teica tīģerim: - Zāle ir zila.
Tīģeris atbildēja: - Nē, zāle ir zaļa.
Katrs palika pie sava un izcēlās milzīgs strīds. Lai atrisinātu strīdu, viņi devās pie dzīvnieku karaļa lauvas. Pirms viņi bija tikuši līdz vietai, kur savā tronī sēdēja lauva, ēzelis sāka jau bļaut: - Jūsu augstība, tā tak ir taisnība, ka zāle ir zila?
Lauva atbildēja: - Tieši tā, zāle ir zila.
Ēzelis nopriecājās un turpināja: - Tīģeris man nepiekrīt, runā pretī un kaitina, lūdzu, sodiet viņu.
Dzīvnieku karalis atbildēja: - Tīģeris tiks sodīts ar to, ka viņam būs jāklusē 5 gadi.
Ēzelis aiz prieka palēcās un gāja tālāk apmierināts, zem deguna dziedot: - Zāle ir zila…
Tīģeris pieņēma savu sodu un pajautāja lauvam: - Jūsu augstība, par ko jūs mani sodījāt? Zāle taču ir zaļa!
Lauva atbildēja: - Zāle ir zaļa.
Pārsteigts tīģeris jautāja: - Tad, kāpēc jūs mani sodījāt?
Lauva atbildēja: - Tam nav nekāda sakara ar jautājumu, vai zāle ir zaļa vai zila. Sodīju tevi par to, ka tik drošsirdīgs un gudrs dzīvnieks kā tu tērē laiku, lai strīdētos ar ēzeli, un pēc tam nāk pie manis ar dumjiem jautājumiem.
Lielās lauvas smadzenes ir tik pat lielās kā mazajām tīģerim.

     [+] [-]

, 2021-12-28 11:57, pirms 2 gadiem
Ār tādu aizsardzību varēja arī tēmēt uz visiem 50
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-12-28 12:03, pirms 2 gadiem
Birojs Xmas3 rakstīja: Tiesham tas bartulis ir makaronu pavelnieks?
Ir kaadi proofi? Vai vnk izraka kkadu tirlinu fb un pasludinaja par enkuru
Vari pajautāt detektīvam, kurš atklāja noziedzīgo atklājumu.

     [+] [-]

, 2021-12-28 12:04, pirms 2 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lielais smējēj, tu esi vienkārši debīls. Un tas arī viss!
Kuš, aizej to iesāktu alu labāk izdzer

  -1 [+] [-]

, 2021-12-28 12:05, pirms 2 gadiem
xZ rakstīja: Eu c'mon! nav sarežģīti. Filadelfija ir netālu no Atlantijas okeāna
To es vēl atceros Mani vienkārši neinteresē tas, es pat par slinku biju paskatīties google to. Tas laikam visu izsaka, par manu ieinteresētību NBA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja