Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Porziņģa ''Mavericks'' spēle pret līgas līderi, visu latviešu klubiem cīņas NHL

Porziņģa ''Mavericks'' spēle pret līgas līderi, visu latviešu klubiem cīņas NHL
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Sports Today/Scanpix

Naktī uz piektdienu plkst. 2:30 pēc Latvijas laika Kristapa Porziņģa Dalasas ''Mavericks'' savā laukumā uzņems pašreizējo līgas līderi Fīniksas ''Suns'', kam zaudējusi pēdējās astoņās spēlēs pēc kārtas. NHL mači paredzēti visu latviešu pārstāvētajiem klubiem.

NHL spēles 21. janvārī

KomandasLaiksKomandasLaiks
Bruins - Capitals2:00Sabres - Stars2:00
Flyers - Blue Jackets2:00Penguins - Senators2:00
Predators - Jets3:00Oilers - Panthers4:00
Kings - Avalanche4:30Golden Knights - Canadiens5:00
Kraken - Sharks5:30

• Plkst. 2:00 pēc Latvijas laika Elvja Merzļikina Kolumbusas "Blue Jackets" viesosies Filadelfijā pie "Flyers", kas zaudējusi pēdējās deviņās spēlēs pēc kārtas. Austrumu konferencē komandas atrodas līdzās – "Blue Jackets" ar 35 punktiem ir desmitie, bet "Flyers" ar punktu mazāk 11. pozīcijā.

• Atgriešanās Filadelfijā būs Jakubam Vorāčekam, kurš pēdējās desmit sezonas pavadīja "Flyers" un bija viens no vienības līderiem. Vorāčeks, kurš vēl nesen bija Covid-19 protokolā, dosies laukumā pret bijušo komandu.

• Pēdējo spēli Kolumbusa aizvadīja naktī uz svētdienu, kad ar 2:9 kapitulēja Floridas "Panthers". Neveiksmīga tā bija arī Merzļikinam, kurš pirmo 13:28 minūšu laikā ielaida četras ripas un tika nomainīts.

• Šajā sezonā Merzļikins stājies Kolumbusas vārtos 23 spēlēs, vidēji atvairot 90.7 % metienus un vidēji ielaižot 3.20 ripas. Divās spēlēs latvietis nostāvējis sausā. Šonakt Merzļikins stāsies vārtos un aizvadīs sezonas 24. maču.

• 2:00 naktī laukumā dosies arī Teodors Bļugers, kura pārstāvētā Pitsburgas "Penguins" savā laukumā uzņems konferences vienu no vājākajām komandām Otavas "Senators".

• Pitsburga uzvarējusi astoņās no pēdējām desmit spēlēm, kā arī pēdējos divos mačos pēc kārtas. Tas ļāvis iekrāt 51 punktu 38 mačos un ieņemt septīto vietu Austrumos.

• Trīs spēles pēc kārtas ar rezultativitātes punktiem izcēlies Bļugers, kurš kopsummā šosezon sakrājis jau astoņus vārtus un tikpat piespēles. Bļugers par sešiem punktiem atpaliek no pēdējās divās sezonās iespētā.

• Spēles paredzētas arīdzan Zemgus Girgensona Bufalo ‘’Sabres’’ un Rūdolfa Balcera Sanhosē "Sharks", taču, visticamāk, bez latviešu dalības. Girgensons traumas dēļ izlaidis jau divas spēles, kamēr Balcers nedēļas vidū tika ievietots Covid-19 drošības protokolā.

• NHL spēļu tiešraides skaties Viaplay.

Latvieši NHL

UzbrucējsKlubsSV+PPtiMetieni+/-SMVairākumā
Teodors BļugersPenguins378+81663 (12.7%)+660+0
Zemgus GirgensonsSabres337+51257 (12.3%)-5253+1
Rūdolfs BalcersSharks264+81248 (8.3%)-460+0
AizsargsKlubsSV+PPtiMetieni+/-SMVairākumā
Kristiāns RubīnsMaple Leafs30+005 (0.0%)-240+0
VārtsargsKlubsSU-Z%MetieniRipasMinSausā
Elvis MerzļikinsBlue Jackets2313-9-190.7%637/7023.2012182

NBA spēles 21. janvārī

LaiksKomandas
2:30Knicks - Pelicans
2:30Mavericks - Suns
5:00Warriors - Pacers

• Otrā spēle divās dienās paredzēta Kristapa Porziņģa Dalasas "Mavericks", kas savā laukumā plkst. 2:30 pēc Latvijas laika uzņems līgas līderi Fīniksas "Suns", kas līdz šim iekrājusi bilanci 34-9.

• Naktī uz ceturtdienu Dalasa izcīnīja ceturto uzvaru pēc kārtas un devīto pēdējo desmit maču laikā, ar 102:98 apspēlējot Toronto "Raptors". Četras uzvaras pēc kārtas, bet astoņi panākumi pēdējos desmit mačos ir Fīniksas "Suns".

• Ar veiksmīgo pēdējo spēļu nogriezni Džeisona Kida vadītā komanda pacēlusies uz piekto vietu Rietumu konferencē (26-19).

• Pēdējās astoņās savstarpējās spēlēs pēc kārtas uzvarējusi Fīniksa, tostarp vienīgajā šīs sezonas mačā 18. novembrī, kad ‘’Suns’’ uzvarēja ar 105:98.

• Porziņģa dalība spēle gan vēl nav zināma. Pēdējās sezonās latvieti biežāk atpūtina otrajā spēlē, ja ir paredzēti divi mači pēc kārtas. Šī gan nebūs tā reize, jo vienīgais no spēlētājiem, kurš mačā nepiedalīsies, būs Sterlings Brauns, kuram ir kreisās kājas savainojums.

• Šajā sezonā Porziņģis vidēji laukumā pavada 30.3 minūtes, kurās gūst 20.2 punktus, izcīna 7.9 atlēkušās bumbas un bloķē 1.7 pretinieku metienus.

Latvieši NBA šosezon

SpēlētājsKlubsSpēlesMinPunktiNo spēl.3p.1p.AbRpBmPb
K.PorziņģisMavericks29/2930.320.245.5%28.5%87.9%7.92.21.80.81.6
D.BertānsWizards0/3015.46.235.8%33.6%93.1%1.90.50.20.40.4

, 2022-01-20 18:18, pirms 4 gadiem
Kāpēc hokeju liek kopā ar basketbolu?
, 2022-01-20 18:22, pirms 4 gadiem
Liepājas klondžā durvis būs atvērtas, krājumi uzpildīti un starplaika gaidām pizgjishanos starp faniem. Būs arī Porzinģa bračkas un muterite
, 2022-01-20 18:25, pirms 4 gadiem
Ā Mavericks kjipa pret Tampa Bay Lightning spēles?
, 2022-01-20 18:29, pirms 4 gadiem
Slēpts komentārs: x2, jo, ja Porziņģis nav virsrakstā, tad hokeja grafiks maz kuru ieinteresē.
, 2022-01-20 18:30, pirms 4 gadiem
Bet prieks, ka latviešiem ir savi klubi NHL.
, 2022-01-20 18:31, pirms 4 gadiem
Tā nav maza nauda..
, 2022-01-20 18:33, pirms 4 gadiem
Marcel Hossa #81 rakstīja: Liepājas klondžā durvis būs atvērtas, krājumi uzpildīti un starplaika gaidām pizgjishanos starp faniem. Būs arī Porzinģa bračkas un muterite
Tinies ar savām vidzemnieku stulbībām!
Viens izpirda kaut kādu debīlību, un tādi paši debīliķi baigā starā.
, 2022-01-20 18:36, pirms 4 gadiem
Par spēli.
Ja spēlēs kā iepriekšējā naktī, tad Mavs zāģis garantēts.
P.S. Autors dzīvo kaut kādos vecos stereotipos, ka KP neaizvadīs divas spēles divās dienās.
, 2022-01-20 19:16, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli.
Ja spēlēs kā iepriekšējā naktī, tad Mavs zāģis garantēts.
P.S. Autors dzīvo kaut kādos vecos stereotipos, ka KP neaizvadīs divas spēles divās dienās.
ē, uzsūti CV birojam. vēlamies redzēt tevi starp mums!
, 2022-01-20 19:42, pirms 4 gadiem
Marcel Hossa #81 rakstīja: Liepājas klondžā durvis būs atvērtas, krājumi uzpildīti un starplaika gaidām pizgjishanos starp faniem. Būs arī Porzinģa bračkas un muterite
Kur ir Liepājas Klondaika? Karostā? Tas nebija tur, kur toreiz Kristapam mīļāko maiku kaut kāds urļaks saplēsa?
, 2022-01-20 20:03, pirms 4 gadiem
Un zalupis sapriecajas ka nhl no nba esot noskirti
, 2022-01-20 20:05, pirms 4 gadiem
Ja Magic spes pavilkt enkuru, tad uzvara!
Cerams viens otrs savas garas kaajas izlauzis
, 2022-01-20 20:07, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli.
Ja spēlēs kā iepriekšējā naktī, tad Mavs zāģis garantēts.
P.S. Autors dzīvo kaut kādos vecos stereotipos, ka KP neaizvadīs divas spēles divās dienās.
Teicama analize, var just ka nba seko no bernibas
, 2022-01-20 20:31, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Teicama analize, var just ka nba seko no bernibas
Ivars pat jūrā gāja, jo Zeme ir apaļa kā basīša bumba
, 2022-01-20 21:46, pirms 4 gadiem
Šobrīd viss Mavs strādā (uzvaras krājās, zaudējumi mazāk), bet plovos tas spēles plāns, kad point guards monologā laiž (pats 25 metienus, pārējie 10 un mazāk), diezvai ies cauri, uztaisīs double-team uz Lukas kungu un komandas biedri nezinās, ko ar to oranžo bumbu darīt, jo regulārajā bijuši tikai "atspoles skrējieni".
, 2022-01-20 21:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par spēli.
Ja spēlēs kā iepriekšējā naktī, tad Mavs zāģis garantēts.
P.S. Autors dzīvo kaut kādos vecos stereotipos, ka KP neaizvadīs divas spēles divās dienās.
Kristapu, joprojām mēdz pietaupīt, kad ir b2b spēles. Ne visās, kā pērn, bet tā ir iespēja, ka nespēlēs nevis "stereotips". Šogad KP ir tikai 2 b2b spēļu pāri - decembrī BKN un MEM, un OKC, CHA
, 2022-01-20 21:54, pirms 4 gadiem
Marcel Hohssa 81. 🤣🤣😅😅😅 ilgi smējos 😂😂😂
, 2022-01-20 22:04, pirms 4 gadiem
Edyy55 rakstīja: Marcel Hohssa 81. 🤣🤣😅😅😅 ilgi smējos 😂😂😂
Es arī par Tavu Hohssa! Būtu vismaz uzrakstījis pareizi
, 2022-01-20 22:15, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kristapu, joprojām mēdz pietaupīt, kad ir b2b spēles. Ne visās, kā pērn, bet tā ir iespēja, ka nespēlēs nevis "stereotips". Šogad KP ir tikai 2 b2b spēļu pāri - decembrī BKN un MEM, un OKC, CHA
Kāpēc viņš tagad būtu jāpietaupa, ja viņš pavisam nesen izlaida veselu spēļu sēriju?
Tieši otrādi, jo viņam atkal ir jāieiet normālā spēļu ritmā.
, 2022-01-20 22:23, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc viņš tagad būtu jāpietaupa, ja viņš pavisam nesen izlaida veselu spēļu sēriju?
Tieši otrādi, jo viņam atkal ir jāieiet normālā spēļu ritmā.
Ivar, atsūti CV, mēs tevi redzam kā komandas spēlētāju!!! kā saka, nepazudīsi tulkojumā un sapratīsi, kas ir STL!!!!!!
, 2022-01-20 22:43, pirms 4 gadiem
Ja tuntulis būtu normals komandas biedrs tad šonakt piespēlētu Kristapam, lai Kristaps gūtu 40 punktus, bet nē turpinās skriet pakaļ statistikai.
, 2022-01-20 22:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kāpēc viņš tagad būtu jāpietaupa, ja viņš pavisam nesen izlaida veselu spēļu sēriju?
Tieši otrādi, jo viņam atkal ir jāieiet normālā spēļu ritmā.
Mikrosavainojumi pēckovida iespējamās sekas. Sanāk pērn taupīšana bija ok - tas nekas, ka izlaida pusotru gadu. Šogad nē un nē? Tas nekas, ka arī pirms covida, pirms ielika protokolā izlaida b2b spēli
, 2022-01-20 23:09, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Mikrosavainojumi pēckovida iespējamās sekas. Sanāk pērn taupīšana bija ok - tas nekas, ka izlaida pusotru gadu. Šogad nē un nē? Tas nekas, ka arī pirms covida, pirms ielika protokolā izlaida b2b spēli
NESTRIDIES AR EKPERTU
, 2022-01-20 23:09, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Mikrosavainojumi pēckovida iespējamās sekas. Sanāk pērn taupīšana bija ok - tas nekas, ka izlaida pusotru gadu. Šogad nē un nē? Tas nekas, ka arī pirms covida, pirms ielika protokolā izlaida b2b spēli
Nejauc vienu intīmu vietu ar plaušām.
Nevienam nav noslēpums, ka pērn KP ar novilcināto meniska operāciju sačakarēja visu sezonu. Viņš nepaguva ne sagatavoties sezonai, ne arī iziet pilnvērtīgu rehabilitāciju, jo ielēca sezonā galīgi tai negatavs. Tāpēc sezona izvērtās tāda kāda tā izvērtās.
Pirms COVID-19 izlaida vienu no spēlēm divās dienās, jo nezināja, ka otrā dienā būs slims, tāpēc ka KP bija kā komandas līderis vienpersoniski vilcis komandu kamēr nebija LD.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2022-01-20 23:22, pirms 4 gadiem
kas ir stl? var kads paskaidrot?
, 2022-01-20 23:23, pirms 4 gadiem
Kurs jusuprat ir labakais post guard liga?
, 2022-01-20 23:24, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nejauc vienu intīmu vietu ar plaušām.
Nevienam nav noslēpums, ka pērn KP ar novilcināto meniska operāciju sačakarēja visu sezonu. Viņš nepaguva ne sagatavoties sezonai, ne arī iziet pilnvērtīgu rehabilitāciju, jo ielēca sezonā galīgi tai negatavs. Tāpēc sezona izvērtās tāda kāda tā izvērtās.
Pirms COVID-19 izlaida vienu no spēlēm divās dienās, jo nezināja, ka otrā dienā būs slims, tāpēc ka KP bija kā komandas līderis vienpersoniski vilcis komandu kamēr nebija LD.
Tā nav vienīgā b2b spēle šosezon, ko izlaidis KP, arīesot vairāk vai mazāk vesels. Jā, viņam vairs nav zīmoga- b2b, vienu sēdēsi, bet tik un tā laiku pa laikam iedod atpūsties. Līdz ar to iespēja, ka KP var nespēlēt B2B spēlē ir reāla nevis, kā tu te saceri - stereotips.°
Lai precizētu - Mavs šogad bijuši 6 b2b spēļu pāri. Kā jau teicu KP mauca tikai 2.
, 2022-01-20 23:28, pirms 4 gadiem
kas garsigaks? pelmenis ponnchiks vai makarons?
, 2022-01-20 23:28, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tā nav vienīgā b2b spēle šosezon, ko izlaidis KP, arīesot vairāk vai mazāk vesels. Jā, viņam vairs nav zīmoga- b2b, vienu sēdēsi, bet tik un tā laiku pa laikam iedod atpūsties. Līdz ar to iespēja, ka KP var nespēlēt B2B spēlē ir reāla nevis, kā tu te saceri - stereotips.
Jā, pērn KP tiešām vienmēr nespēlēja vienu no divām sapārotām spēlēm, bet šogad nekas tāds nav, un tieši tāpēc es autoram par to aizrādīju.
, 2022-01-20 23:28, pirms 4 gadiem
Skatos kvilis eksperte pa vairakam frontem, namgejam ari kaa vakars klat taa odieriits ieshtirijis un baiga bravuriba
Es lieku uz to ka lidz spelei bus noluzis un soreiz analize komentos bus nevis uzreiz pec speles BET gan ap 10 rita
Chekojiet!!!
, 2022-01-20 23:29, pirms 4 gadiem
ka jus domajat savtigais pelmenis atkal, citeju "apzinati meginas norakt speli", bet uzvara tiks izcinita KP aizsardzibas delj?
, 2022-01-20 23:29, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Kurs jusuprat ir labakais post guard liga?
Tu esi tik debīls, ka pat nepiefiksēji, ka man ar to post guard tajā diskusijā nebija nekāda sakara, jo es neko tādu nekad nerakstu.
, 2022-01-20 23:30, pirms 4 gadiem
ka jus domajat? vai Mavs butu labaki, ja pelmenis vispar nemestu pa grozu, bet 100 reizies iespeletu KP postaa?
, 2022-01-20 23:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, pērn KP tiešām vienmēr nespēlēja vienu no divām sapārotām spēlēm, bet šogad nekas tāds nav, un tieši tāpēc es autoram par to aizrādīju.
Ko tu mudak vari aizradit ja tev futbola ir 5min ot!
Tads zabaks, man pat kauns tava vieta ka taads idiots var atrasties sporta lapaa. Ej uz kkadiem geimeru portaliem, tur fifas lapa varesi stastit ka futene ir 15min full time jo tie zabaki spelejot virtualaja laika tapat neko nezin un doma ka futene vai hokeja spele iet tik ilgi cik pirms speles iestata
, 2022-01-20 23:31, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kas garsigaks? pelmenis ponnchiks vai makarons?
https://www.youtube.com/watch?v=QQw...
, 2022-01-20 23:32, pirms 4 gadiem
Aleksandrs fon den Grafīts rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=QQw2cEfNbHk
klasika
, 2022-01-20 23:32, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ka jus domajat savtigais pelmenis atkal, citeju "apzinati meginas norakt speli", bet uzvara tiks izcinita KP aizsardzibas delj?
Tut divaina anomalija taja komanda, ponchiks tuntulo un rok, enkurs velk
, 2022-01-20 23:33, pirms 4 gadiem
Kā jūs domājat-vai bomzis budamank zupas palīdzības virtuvē kādos svētkos dabūs labu brieža gaļas gabalu bļodelē, kuru zupas virtuvei būs ziedojis kāds labs cilvēks?
, 2022-01-20 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, pērn KP tiešām vienmēr nespēlēja vienu no divām sapārotām spēlēm, bet šogad nekas tāds nav, un tieši tāpēc es autoram par to aizrādīju.
Es tev tikko skaidri un gaiši uzrakstīju. NO 6 b2b KP ir piedalījies 2. Līdz ar to prognozēt, ka KP var nespēlēt B2B mačos, joprojām ir pietiekami droši. Jo ir tieši, kā raksta autors - b2b mačus KP biežāk sēž malā kā spēlē. Šodien spēlēs, bet nav teikts, ka nākamreiz, kad tāds būs spēlēs.
Un tu, kā ex- autors varēji arī atcerēties, ka lielākā daļa sc autoru komentārus nelasa...
, 2022-01-20 23:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jūs domājat-vai bomzis budamank zupas palīdzības virtuvē kādos svētkos dabūs labu brieža gaļas gabalu bļodelē, kuru zupas virtuvei būs ziedojis kāds labs cilvēks?
Pizgec, tu esi taads humorists, ahahah, reecu ka Birojam tulit jumtu aizputis
Bet nu paskatoties tavaa morda, par to vien jasmejas, lidz bridim kamer to atver, jo tad jau ir jaraud
, 2022-01-20 23:36, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: ka jus domajat? vai Mavs butu labaki, ja pelmenis vispar nemestu pa grozu, bet 100 reizies iespeletu KP postaa?
Es domāju, ka būtu vienreiz jābeidz to idiotismu ar enkuriem, pelmeņiem, makaroniem, pončikiem un visu pārējo...
, 2022-01-20 23:36, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tev tikko skaidri un gaiši uzrakstīju. NO 6 b2b KP ir piedalījies 2. Līdz ar to prognozēt, ka KP var nespēlēt B2B mačos, joprojām ir pietiekami droši. Jo ir tieši, kā raksta autors - b2b mačus KP biežāk sēž malā kā spēlē. Šodien spēlēs, bet nav teikts, ka nākamreiz, kad tāds būs spēlēs.
Un tu, kā ex- autors varēji arī atcerēties, ka lielākā daļa sc autoru komentārus nelasa...
Lasa, un kā vel lasa!
, 2022-01-20 23:37, pirms 4 gadiem
Luka noraks šo spēli jau 1.puslaikā!
, 2022-01-20 23:38, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es domāju, ka būtu vienreiz jābeidz to idiotismu ar enkuriem, pelmeņiem, makaroniem, pončikiem un visu pārējo...
Nu, ar pelmeni diez vai tā viss beigsies, ja pro sportists 22 gadu vecumā pēc tāda izskatās, tad............... viss attiecīgi.
, 2022-01-20 23:39, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es domāju, ka būtu vienreiz jābeidz to idiotismu ar enkuriem, pelmeņiem, makaroniem, pončikiem un visu pārējo...
Kaa lai to izbeidz, ja atverot rakstu pec mavs speles pirmie 20 komenti ir par to kaa ponchiks rok nost komandu un nedod fakingam piespeles. Tad lai nebrinas ka ir taadi enkuri un makaroni

Starpcitu, ja jau pieiet tai lietai nopietni, ari tadi namgeji un parejie ponchiku rijeeji butu jabano nez bazara
, 2022-01-20 23:40, pirms 4 gadiem
Džunārs rakstīja: Luka noraks šo spēli jau 1.puslaikā!
Ludzu, shados jabano srazu!
Ja es uzrakstishu ka makarons noraks speli kaa parasti, komentu izdzesis un mani nobanos a vot shaadiem mergliem lauj smirdet
, 2022-01-20 23:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ar pelmeni diez vai tā viss beigsies, ja pro sportists 22 gadu vecumā pēc tāda izskatās, tad............... viss attiecīgi.
Kaa tu 22 gados izskatijies?
, 2022-01-20 23:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, ar pelmeni diez vai tā viss beigsies, ja pro sportists 22 gadu vecumā pēc tāda izskatās, tad............... viss attiecīgi.
Jāņem vārdi ārā no HMB mutes pie somu raksta. Tu esi stulbs vai izliecies? Es runāju par to, ka tai bērnudārza notiršanai būtu jābeidzās. Te vroģe lielākā daļa pieauguši veči vai pat pusmūžnieki bet šitādi bērnu uztirsieni...
, 2022-01-20 23:42, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Kaa lai to izbeidz, ja atverot rakstu pec mavs speles pirmie 20 komenti ir par to kaa ponchiks rok nost komandu un nedod fakingam piespeles. Tad lai nebrinas ka ir taadi enkuri un makaroni

Starpcitu, ja jau pieiet tai lietai nopietni, ari tadi namgeji un parejie ponchiku rijeeji butu jabano nez bazara
Jo vairāk būs nabagmakroni jo vairāk būs pončiki un noracēji. Un otrādi. Viens otru jūs provocējat. To, ka par tādām tizlām "iesaukām" būtu jādod, kā minimums brīdinājumi un pēc laika arī bani - pilnīgi piekrītu. Un tādu, kā Namejs gadījumā, kas atklāti ņirgājas par atsevišķām personām - tur jāpriecājas, ka sportisti paši šo nelasa, jo sen varēja iesniegt par neslavas celšanu.
, 2022-01-20 23:43, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jāņem vārdi ārā no HMB mutes pie somu raksta. Tu esi stulbs vai izliecies? Es runāju par to, ka tai bērnudārza notiršanai būtu jābeidzās. Te vroģe lielākā daļa pieauguši veči vai pat pusmūžnieki bet šitādi bērnu uztirsieni...
Nopietns jautajums no zaales: kads vecums ciparos vecim ir pusmuuzhs? Namgejs man skiet pec cipariem ir krietni paari un nemot vera vina pashpasludinato riska grupu, drizak jau muuzha nogale
, 2022-01-20 23:43, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jāņem vārdi ārā no HMB mutes pie somu raksta. Tu esi stulbs vai izliecies? Es runāju par to, ka tai bērnudārza notiršanai būtu jābeidzās. Te vroģe lielākā daļa pieauguši veči vai pat pusmūžnieki bet šitādi bērnu uztirsieni...
Starp citu, te viens bija iemetis vienu video no jutuba, kur basketbola eksperti no ASV apsprieda un aptirsa LD svaru.
, 2022-01-20 23:45, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jo vairāk būs nabagmakroni jo vairāk būs pončiki un noracēji. Un otrādi. Viens otru jūs provocējat. To, ka par tādām tizlām "iesaukām" būtu jādod, kā minimums brīdinājumi un pēc laika arī bani - pilnīgi piekrītu. Un tādu, kā Namejs gadījumā, kas atklāti ņirgājas par atsevišķām personām - tur jāpriecājas, ka sportisti paši šo nelasa, jo sen varēja iesniegt par neslavas celšanu.
Bet runa vairak ir par principu - vienu fronti bazo bez bazara, otrai lauj smirdet. Tadu namgeju vajadzeja nobanot pirms gadiem 15 jau, par to pamulki vsp nav jega runat, stulbs bija, ir un buus
, 2022-01-20 23:45, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starp citu, te viens bija iemetis vienu video no jutuba, kur basketbola eksperti no ASV apsprieda un aptirsa LD svaru.
Un? Ķipa viņa var mēs arī varam? Un viena lieta ir vienreiz ierēkt, vai reāli norādīt - džeks nav labā formā, otra lieta konstanti saukāt par pelmeni vai pončiku.
, 2022-01-20 23:46, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Jo vairāk būs nabagmakroni jo vairāk būs pončiki un noracēji. Un otrādi. Viens otru jūs provocējat. To, ka par tādām tizlām "iesaukām" būtu jādod, kā minimums brīdinājumi un pēc laika arī bani - pilnīgi piekrītu. Un tādu, kā Namejs gadījumā, kas atklāti ņirgājas par atsevišķām personām - tur jāpriecājas, ka sportisti paši šo nelasa, jo sen varēja iesniegt par neslavas celšanu.
Gandrīz vai jāsaka to ko daudzi tev jau ir teikuši/rakstījuši-beidz būt visur par korķi un pamācītāju, un neviens tevi nekur nepasūtīs.
, 2022-01-20 23:46, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Starp citu, te viens bija iemetis vienu video no jutuba, kur basketbola eksperti no ASV apsprieda un aptirsa LD svaru.
Tu doma ka sc laikos tavu resno rumpi neapsrieda? Pielauju ka visi joptojam par tevi ierec un brinas kaa tads zabaks vareja komentet hokeju un futeni
, 2022-01-20 23:47, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Bet runa vairak ir par principu - vienu fronti bazo bez bazara, otrai lauj smirdet. Tadu namgeju vajadzeja nobanot pirms gadiem 15 jau, par to pamulki vsp nav jega runat, stulbs bija, ir un buus
Tavā gadījumā skaidrs - pa gadiem tik daudz sūdu savārīti, ka vieglāk nobanot, kā gaidīt nākamos. Kāpēc Nameju žēlo? Nu tur vienīgi tas, ka "Savējais", jo tiešām citi par to, kas no viņa nāk ārā sen būtu banned.
, 2022-01-20 23:47, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Bet runa vairak ir par principu - vienu fronti bazo bez bazara, otrai lauj smirdet. Tadu namgeju vajadzeja nobanot pirms gadiem 15 jau, par to pamulki vsp nav jega runat, stulbs bija, ir un buus
Viņš nav stulbs. Par stulbiem ir jāsauc tie, kuri uzķeras uz viņa provokācijām un turpina atbildēt katram viņa debīlajam komentāram P.S. Mucu tapa, vari pat neatbildēt man, jo tas IR domāts īpaši tev
, 2022-01-20 23:49, pirms 4 gadiem
Jaa tie kas ar namgeju nopietni censhas komumicet tiesham ir zabaki
Man vish ir kaa putnubiedeklis - neglits un nekam nederigs bet tani pat laikaa var gardi pasmieties
, 2022-01-20 23:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gandrīz vai jāsaka to ko daudzi tev jau ir teikuši/rakstījuši-beidz būt visur par korķi un pamācītāju, un neviens tevi nekur nepasūtīs.
Namej, tas, kā tu aptirs to pašu Ostapenko - tur ja meičuks sēdētu te, tev sen jau būtu pants klāt...Tas, protams, neattiecas tikai uz tevi, tam pašam Hulim varētu karināt klāt vēl dubultā, bet fakts kā tāds - inets, nenozīmē, ka var bez atbildības notirst...
, 2022-01-20 23:51, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Namej, tas, kā tu aptirs to pašu Ostapenko - tur ja meičuks sēdētu te, tev sen jau būtu pants klāt...Tas, protams, neattiecas tikai uz tevi, tam pašam Hulim varētu karināt klāt vēl dubultā, bet fakts kā tāds - inets, nenozīmē, ka var bez atbildības notirst...
Es jau namgeja stilaa nepozicioneju sevi kaa politkorektu nato karaviiru un visu jomu ekspertu, tas resnais gan to dara jau 15 gadus
, 2022-01-20 23:52, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Namej, tas, kā tu aptirs to pašu Ostapenko - tur ja meičuks sēdētu te, tev sen jau būtu pants klāt...Tas, protams, neattiecas tikai uz tevi, tam pašam Hulim varētu karināt klāt vēl dubultā, bet fakts kā tāds - inets, nenozīmē, ka var bez atbildības notirst...
Pedejos rakstos nav manits, vinsh ipashi aktivs bija kad seva bija ranga blakus ostapenko, tad pie katra raksta liida ar saviem #Lepajavar un ponchiku receptem

Jaa, vel tak gadu stridejas kura ir patiesa pirma rakete lv
, 2022-01-20 23:54, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Es jau namgeja stilaa nepozicioneju sevi kaa politkorektu nato karaviiru un visu jomu ekspertu, tas resnais gan to dara jau 15 gadus
Te pussaitam varētu piešūt goda un cieņas aizskaršanu Un vēl pāris pantus. Namejam kaut vai par visiem uztirsieniem, kas nāk. Vistrakāk gan laikam tiktu Dumanovam ar viņa grupu, kas jau kādu gadu to tik vien runā, kā to, ka Berča alkāns...Atliktu Dāvim sagribēt patērēt drusku laiku un visi par nepatiesas, nepierādītas info paušanu varētu smuku sodu piķot...
, 2022-01-20 23:54, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Namej, tas, kā tu aptirs to pašu Ostapenko - tur ja meičuks sēdētu te, tev sen jau būtu pants klāt...Tas, protams, neattiecas tikai uz tevi, tam pašam Hulim varētu karināt klāt vēl dubultā, bet fakts kā tāds - inets, nenozīmē, ka var bez atbildības notirst...
Piekrītu, ka šad tad vajadzētu savaldīties, bet kā saka-mēle mans ienaidnieks.
, 2022-01-20 23:56, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Pedejos rakstos nav manits, vinsh ipashi aktivs bija kad seva bija ranga blakus ostapenko, tad pie katra raksta liida ar saviem #Lepajavar un ponchiku receptem

Jaa, vel tak gadu stridejas kura ir patiesa pirma rakete lv
Atliks Sevai uzspīdēt un būs atpakaļ.
, 2022-01-20 23:57, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Atliks Sevai uzspīdēt un būs atpakaļ.
Nedomā manā vietā, jo tev nesanāk, un labi vien ir ka nesanāk.
, 2022-01-20 23:57, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te pussaitam varētu piešūt goda un cieņas aizskaršanu Un vēl pāris pantus. Namejam kaut vai par visiem uztirsieniem, kas nāk. Vistrakāk gan laikam tiktu Dumanovam ar viņa grupu, kas jau kādu gadu to tik vien runā, kā to, ka Berča alkāns...Atliktu Dāvim sagribēt patērēt drusku laiku un visi par nepatiesas, nepierādītas info paušanu varētu smuku sodu piķot...
Tas tumanovs rec8gs chalis, vinsh ari tiktoka pie bachas/kovidreportiera postiem runaa par rujienas klondzu, tur jautri iet
, 2022-01-20 23:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nedomā manā vietā, jo tev nesanāk, un labi vien ir ka nesanāk.
Tev shitas demagogijas dogmas pasham skiet loti aspratigas un dzeligas?
Truls kaa sapuvis racenis tu esi
, 2022-01-20 23:59, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Tas tumanovs rec8gs chalis, vinsh ari tiktoka pie bachas/kovidreportiera postiem runaa par rujienas klondzu, tur jautri iet
Rēcīgs vai nerēcīgs - ja Dāvis gribētu pačakarētis, tad ziepes viņam būtu lielas
, 2022-01-21 00:04, pirms 4 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Rēcīgs vai nerēcīgs - ja Dāvis gribētu pačakarētis, tad ziepes viņam būtu lielas
Messi, ronaldu, lebim utt ir pat oficialas heiteru lapas, ko ar viniem darit?
, 2022-01-21 00:15, pirms 4 gadiem
Ja pro sportisti saks nemties ar ineta komentariem, viniem nebus laika treneties un spelet. Ko zin, gan jau jaunzelande ir vesela mafija kas vietejos portalos dukurus heito, ko nu, visus interpolam izdot
, 2022-01-21 00:20, pirms 4 gadiem
Ragazzi rakstīja: Kur ir Liepājas Klondaika? Karostā? Tas nebija tur, kur toreiz Kristapam mīļāko maiku kaut kāds urļaks saplēsa?
Ja pareizi atceros, tad blakus viesnīcai Līva, tur aizmugurē sanāk no Rožu laukuma skatoties. Tīri tā neko vietińa.
Bet nezināju, ka KP bračkas sekojuši Bertānu piemēram un arī rīko šādus kopīgos basketbola vakarus ar šotu metriem!💪🏻👍
Ir gabals ko braukt, bet nu jāaizskrien būs, te iespējas tikt pie šotiem salīdzinoši lielākas👍
Ja pasākums iepatiksies, tad jāvirza LBS balsojumā šogad par basketbola gimeni Porzingi
, 2022-01-21 00:28, pirms 4 gadiem
Tumanovs rakstīja: Ja pareizi atceros, tad blakus viesnīcai Līva, tur aizmugurē sanāk no Rožu laukuma skatoties. Tīri tā neko vietińa.
Bet nezināju, ka KP bračkas sekojuši Bertānu piemēram un arī rīko šādus kopīgos basketbola vakarus ar šotu metriem!💪🏻👍
Ir gabals ko braukt, bet nu jāaizskrien būs, te iespējas tikt pie šotiem salīdzinoši lielākas👍
Ja pasākums iepatiksies, tad jāvirza LBS balsojumā šogad par basketbola gimeni Porzingi
Jaa tur uzreiz aiz piechinas, uz bazinicas ielas pusi! Praktiski 30sek gajiens, resniem bocmaniem 1min bet vish jau pats zin
, 2022-01-21 00:30, pirms 4 gadiem
Vienigi minuss ka fakings trulus met sudigak par Brachku. Ja uzmet kluso vakaru 0/5 tad diez kas nav no rujienas plesties, kadi 350km viena virziena
, 2022-01-21 00:48, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Pedejos rakstos nav manits, vinsh ipashi aktivs bija kad seva bija ranga blakus ostapenko, tad pie katra raksta liida ar saviem #Lepajavar un ponchiku receptem

Jaa, vel tak gadu stridejas kura ir patiesa pirma rakete lv
Kaut kā sen nav manīts pie Barsas rakstiem, kā Messi prom un klubam tik labi neiet, tā pa krūmiem.
, 2022-01-21 00:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaut kā sen nav manīts pie Barsas rakstiem, kā Messi prom un klubam tik labi neiet, tā pa krūmiem.
Sakuma skiet vel maksligi centas radit iluziji ka seko, tagad jaa, kepkas sadedzinatas, krekli lombarda un gaida kad pa pastu atnaks psg atributika
, 2022-01-21 00:53, pirms 4 gadiem
Vini tiem xxxl krekliem prasa lielaku maksu par standarta vai tur visi pa vienu cenu? Domaju, mosh var pasutit 3 lielaka izmera messi kreklus un izshut vismaz 5 un taisit navaru
, 2022-01-21 00:54, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Sakuma skiet vel maksligi centas radit iluziji ka seko, tagad jaa, kepkas sadedzinatas, krekli lombarda un gaida kad pa pastu atnaks psg atributika
Neskaties tagad, kā Barselona atkal grab?
, 2022-01-21 00:55, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neskaties tagad, kā Barselona atkal grab?
Tagad futeni kka mazak, vismaz klubu limeni! Vairak analizeju naciju ligas pagrabu un tadus grandus kaa gibraltars, andora utt
, 2022-01-21 00:58, pirms 4 gadiem
Ziema kad ir biatlonis, rene, shautras un nba kka mazak!!! Uz aprili, maiju jasarosas
, 2022-01-21 01:00, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Ziema kad ir biatlonis, rene, shautras un nba kka mazak!!! Uz aprili, maiju jasarosas
Kad šautrās ir sezona? Gandrīz visu gadu kā tenisā?
, 2022-01-21 01:04, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad šautrās ir sezona? Gandrīz visu gadu kā tenisā?
Nee tur ari lidz kkada maija beigam iet, vasara pauze un tad septembri lkm sakas!!! Lidzigi kaa futene vsp
, 2022-01-21 02:38, pirms 4 gadiem
Klebers zb
, 2022-01-21 02:53, pirms 4 gadiem
He he fakings kaa parasti 6min nospele un noguris garais lamzaks
, 2022-01-21 02:55, pirms 4 gadiem
Zemzaram Zirgensonam tiker pirmais karjeras hattrick
, 2022-01-21 02:59, pirms 4 gadiem
Kaa jau ieprieksh teicu, namgejs atluuza
, 2022-01-21 03:00, pirms 4 gadiem
Ap 10 rita gaidam ponchikus!!!!
, 2022-01-21 03:09, pirms 4 gadiem
2q sakums fakingam izcils
, 2022-01-21 03:09, pirms 4 gadiem
Crowders kaa sabikes chigans fakingam bumbu nozaga
, 2022-01-21 03:14, pirms 4 gadiem

Kristaps palika dusmīgs!
, 2022-01-21 03:15, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Kristaps palika dusmīgs!
No atrubona pamodies atrak neka gaidits
, 2022-01-21 03:18, pirms 4 gadiem
Doncic pa labi pa kreisi meta tadas piespeles konchas!
, 2022-01-21 03:18, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: No atrubona pamodies atrak neka gaidits
vinam vnk kreisajos krievu strimos tada nobide, ka tikko tikai saka skatities
, 2022-01-21 03:25, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: vinam vnk kreisajos krievu strimos tada nobide, ka tikko tikai saka skatities
Ārprāc!
Cik smieklīgi!
, 2022-01-21 03:25, pirms 4 gadiem
Luka Magic piespeles krasava, brunsonijs kaa parasti, ne isti pats met ne piespelea dod, vnk driblejas
, 2022-01-21 03:26, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: vinam vnk kreisajos krievu strimos tada nobide, ka tikko tikai saka skatities
Tak protams, inglishu tak nerubi
, 2022-01-21 03:26, pirms 4 gadiem
Eefu kaashon saldejumu ar avenem un skatos kaa Magic taisa vesturi
, 2022-01-21 03:29, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Eefu kaashon saldejumu ar avenem un skatos kaa Magic taisa vesturi
runajot par Magic, vislabak patika ka legendarais Magic Jonhnson pec vakardienas speles teica, ka Luka pec izcilas speles ir atpakal MVP kandidatos, kamer isti ekspreti ka namgeji centas visiem iestastit, ka debilais pelmenis meginaja norakt speli kuram ticet?
, 2022-01-21 03:30, pirms 4 gadiem
damn Luka
, 2022-01-21 03:31, pirms 4 gadiem
Luka Magic
, 2022-01-21 03:31, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: runajot par Magic, vislabak patika ka legendarais Magic Jonhnson pec vakardienas speles teica, ka Luka pec izcilas speles ir atpakal MVP kandidatos, kamer isti ekspreti ka namgeji centas visiem iestastit, ka debilais pelmenis meginaja norakt speli kuram ticet?
Namgejs ir nba eksperts galu gala
, 2022-01-21 03:32, pirms 4 gadiem
Norm 5 punktus uztaisija Magic pedejas 5sek
, 2022-01-21 03:32, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Namgejs ir nba eksperts galu gala
laikam japiekrit. ka neka tas ir dzeks kurs man izskaidroja detalizeti kas ir stl. magic johnson par so nezinaja neko.
, 2022-01-21 03:33, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: laikam japiekrit. ka neka tas ir dzeks kurs man izskaidroja detalizeti kas ir stl. magic johnson par so nezinaja neko.
Basketbolisti, ari bijusie, par tadam detalizetam niansem kaa stl neruna un nedoma
To dara eksperti, kaa namgejs!
, 2022-01-21 03:34, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Basketbolisti, ari bijusie, par tadam detalizetam niansem kaa stl neruna un nedoma
To dara eksperti, kaa namgejs!
STL ir tad, kad namgejs pizgji roltonus vieteja mego! ta vismaz sapratu
, 2022-01-21 03:35, pirms 4 gadiem
Shito buzzeriti cerams kvilis ieskaitis Magic dosje
, 2022-01-21 03:36, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: runajot par Magic, vislabak patika ka legendarais Magic Jonhnson pec vakardienas speles teica, ka Luka pec izcilas speles ir atpakal MVP kandidatos, kamer isti ekspreti ka namgeji centas visiem iestastit, ka debilais pelmenis meginaja norakt speli kuram ticet?
Bomzi, parādi, kur LD ir starp NBA MVP Top 10 kandidātiem:
https://www.nba.com/news/kia-mvp-la...
, 2022-01-21 03:36, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: STL ir tad, kad namgejs pizgji roltonus vieteja mego! ta vismaz sapratu
Lepaja skiet mego nav, bus japizgi vieteja topina, tur ohranniki parasti kozh darba laika un namgejs ari to zin
, 2022-01-21 03:37, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bomzi, parādi, kur LD ir starp NBA MVP Top 10 kandidātiem:
https://www.nba.com/news/kia-mvp-ladder-jan-14-2022-edition
Bomar
And five more (listed alphabetically): Devin Booker, Phoenix Suns; Luka Doncic, Dallas Mavericks; James Harden, Brooklyn Nets; Zach LaVine, Chicago Bulls; Fred VanVleet, Toronto Raptors.
, 2022-01-21 03:39, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Bomar
And five more (listed alphabetically): Devin Booker, Phoenix Suns; Luka Doncic, Dallas Mavericks; James Harden, Brooklyn Nets; Zach LaVine, Chicago Bulls; Fred VanVleet, Toronto Raptors.
da vins ir mudaks pat nemak lasit. es nekur neteicu, ka Doncic ir KIA MVP NBA.COM si briza top 10, lai gan atjaunotaja reitinga bus visticamak. Es teicu, ka Earvin Magic Johnson teica, ka Luka ir pieteicies uz MVP atkal, bet nu shis jau tik pa savam
, 2022-01-21 03:39, pirms 4 gadiem
kjip kia mvp ladder ir officialais reitings
, 2022-01-21 03:41, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: kjip kia mvp ladder ir officialais reitings
Brinos kaa jenki tas japoshku un korejieshu mashinas iecienijushi, tomer nostradajis bus japoshku gajiens
, 2022-01-21 03:45, pirms 4 gadiem
Uztaisij kapij, es ir gatavs Magic paraugstundai
, 2022-01-21 03:45, pirms 4 gadiem
Norm elektroshoks bus kad salchikam pa virsu uzkodis karstu kapij
, 2022-01-21 03:49, pirms 4 gadiem
tas piespeles sodien no Lukas !!!!
, 2022-01-21 03:58, pirms 4 gadiem
Magic paintaa kaa bullis visus lidina
, 2022-01-21 04:02, pirms 4 gadiem
Vai kāds pārsteigums!
KP nav laukumā, un Mavs jau zaudē.
, 2022-01-21 04:02, pirms 4 gadiem
nu tas Powell ir tragedija, tur vajag dot KP labak 40min kapat
, 2022-01-21 04:03, pirms 4 gadiem
Magic nolohojas 2x pec kartas
, 2022-01-21 04:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai kāds pārsteigums!
KP nav laukumā, un Mavs jau zaudē.
Es zinaju ka tu to tulit teiksi
Un vsp izraviens jau sakas kad fakings bij laukuma
, 2022-01-21 04:04, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: nu tas Powell ir tragedija, tur vajag dot KP labak 40min kapat
Tas powelis ir riktigs tragicomedy, labas epizodes mijas ar izcili tizlam!!!
, 2022-01-21 04:04, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Es zinaju ka tu to tulit teiksi
Un vsp izraviens jau sakas kad fakings bij laukuma
detalam nav nozimes!
, 2022-01-21 04:04, pirms 4 gadiem
Johaidī!
LD jau 7 kļūdas! Tikpat cik piespēles. Laikam iet uz kaut kādu rekordu.
, 2022-01-21 04:07, pirms 4 gadiem
Uzminam ko LD ātrāk sasniegs-10 piespēles, vai 10 kļūdas?
, 2022-01-21 04:12, pirms 4 gadiem
Cik ilgi Kidam pietiks nervi uz šo klaunādi no LD puses skatīties?
, 2022-01-21 04:17, pirms 4 gadiem
He he
, 2022-01-21 04:30, pirms 4 gadiem
normala PO atmosfera visi uzvilkti
, 2022-01-21 04:31, pirms 4 gadiem
Beigas panems mavs, Magic ar buzzeriti nokartos
, 2022-01-21 04:38, pirms 4 gadiem
tas ir psc cik gari timeouti ir spelem pa nacionalo televiziju
, 2022-01-21 04:43, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: tas ir psc cik gari timeouti ir spelem pa nacionalo televiziju
Kads sakars nacionala vai komerc, tadi breiki ir VISAS nba speles neatkarigi kur vinas rada!!! Kkadas nepilnas 5min tie standarta sanak, isie 2min ar kapeikam
, 2022-01-21 04:44, pirms 4 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Beigas panems mavs, Magic ar buzzeriti nokartos
Naivas cerības, bez komandas spēles.. Dalasai nav cerības!
, 2022-01-21 04:46, pirms 4 gadiem
Justs rakstīja: Naivas cerības, bez komandas spēles.. Dalasai nav cerības!
Vel ir laiks!!!
, 2022-01-21 04:47, pirms 4 gadiem
Bez pārsteigumiem. Kids neko nav iemācījies pēc iepriekšējās spēles. Cik KP un JB 1/4 sākumā Mavs pavilka, tik LD atgriežoties laukumā noraka.
, 2022-01-21 04:54, pirms 4 gadiem
Cp3 uz pieredziti panema
, 2022-01-21 05:00, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bez pārsteigumiem. Kids neko nav iemācījies pēc iepriekšējās spēles. Cik KP un JB 1/4 sākumā Mavs pavilka, tik LD atgriežoties laukumā noraka.
Vīņam nepielec, kāpj un kāps uz vecā grābekļa...