Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3
Autors: Matīss Kučinsks

Porziņģis pieejams, bet nespēlē, "Mavs" ceturtajā spēlē sabradā "Celtics"

Porziņģis pieejams, bet nespēlē, "Mavs" ceturtajā spēlē sabradā "Celtics"
Luka Dončičs priecīgs par pirmo uzvaru NBA finālā. Foto. AP. Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) šorīt netika noskaidrota 2024. gada čempione, jo Dalasas "Mavericks" izdevās aizvadīt lielisku spēli un uzvarēt Bostonas "Celtics" (122:84). Pateicoties uzvarai, "Mavs" pagarinājusi sēriju, kas turpināsies Bostonā. Kristaps Porziņģis šajā spēlē bija pieejams, bet uz parketa tomēr nedevās.

Kristaps Porziņģis šajā spēlē tika iekļauts starp pieteiktajiem spēlētājiem, tomēr uz parketa latvietis nedevās. Pirms spēles "Celtics" galvenais treneris Džo Mazulla teica, ka latvietis īsti nav gatavs spēlēt, bet, ja būs nepieciešams, Porziņģis palīdzēs komandai atsevišķās spēles epizodēs.

• Principā jau pirmajā puslaikā viss tika salikts pa plauktiņiem. Pirmo ceturksni "Mavericks" uzvarēja ar 34:21, bet otrajā pārsvaru palielināja vēl par 13 punktiem (61:35). Šis bija ceturtais visu laiku lielākais pirmā puslaika pārsvars NBA vēsturē.

• Pirmo 24 minūšu laikā Bostona iemeta metienus no spēles izpildīja ar katastrofālu precizitāti (11/37 jeb 29.7%). Turpretim "Mavericks" iemeta 23 no 44 metieniem (52.3%).

• Dončičs pirmajā puslaikā nospēlēja 22 minūtes, kuru laikā guva 25 punktus (1p. 5/7, 2p. 10/14, 3p. 0/4). Ērvings pievienoja 11 punktus, bet "Celtics" rindās ar 15 punktiem labākais bija Džeisons Teitums.

• "Mavericks" neapstājās un turpināja pazemot viesus. Trešās ceturtdaļas laikā, kurā Ērvings iemeta 10 punktus, "Mavs" bija vadībā pat ar +38. Pirms noslēdzošajām 12 minūtēm ķelti bija iedzinējos ar 60:92.

• Noslēdzošajā ceturtdaļā "Mavericks" pārsvars bija pat 48 punkti. Tas bija lielākais kādas komandas pārsvars NBA finālos pēdējo 50 gadu laikā. Bostonai izdevās samazināt deficītu un neuzstādīt NBA antirekordu, kas finālos ir mīnus 42 punkti. Spēle gan tāpat noslēdzās ar graujošu "Mavs" uzvaru – 122:84.

• NBA vēsturē šī bija visu laiku trešā lielākā uzvara finālos. 2008. gadā "Celtics" uzvarēja "Lakers" ar 131:92, uzstādot otro visu laiku lielāko uzvaru, bet 1998. gadā "Bulls" pārspēja "Jazz" ar 96:54 (+42).

• Dončičs spēli noslēdza ar 29 punktiem (1p. 5/7, 2p. 12/18, 3p. 0/8), piecām bumbām zem groziem, tikpat rezultatīvajām piespēlēm un trīs pārtvertajām bumbām. Ērvingam spēles beigās 21 punkts un sešas rezultatīvas piespēles, bet Derekam Laivlijam, kurš šajā spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa, 22 minūšu laikā 11+12.

• Neviens "Celtics" spēlētājs neguva vismaz 16 punktus. Teitums ar 15 punktiem bija rezultatīvākais, savukārt 14 punktus guva rezervists Sems Hauzers. Džeilenam Braunam šajā spēlē 3/12 metienos no spēles un summā 10 punkti.

NBA finālsērija ("Celtics" 3 – 1 "Mavericks")

DatumsLaiksSpēleRezultāts
07.06.3.30Celtics – Mavericks107:89
10.06.3.00Celtics – Mavericks105:98
13.06.3.30Mavericks – Celtics99:106
15.06.3.30Mavericks – Celtics122:84
18.06.3.00Celtics – Mavericks
21.06.3.30Mavericks – Celtics
24.06.3.00Celtics – Mavericks

Izmantotie resursi:
ESPN - Serving Sports Fans. Anytime. Anywhere.


, 2024-06-15 06:03, pirms 11 mēnešiem
Neticami, kā komanda, kas sērijā ir vadībā ar 3:0, var zaudēt ar 40 punktiem.
Slēpts komentārs: Bo Mamba
, 2024-06-15 06:05, pirms 11 mēnešiem
Saprotu, ka gribēja vinnēt mājās titulu, bet nu būtu vismaz slēpuši... ne jau tik atklāti...
, 2024-06-15 06:05, pirms 11 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: Luka Magic iedvesmo
Tu debīls esi???
, 2024-06-15 06:05, pirms 11 mēnešiem
neeeee rakstīja: Neticami, kā komanda, kas sērijā ir vadībā ar 3:0, var zaudēt ar 40 punktiem.
mavs serija guvusi vairak pts par celtics tik zel, ka ta neskaita
, 2024-06-15 06:05, pirms 11 mēnešiem
Sen nebiju redzējusi ka tik fatāli nekrīt. Nu jā Porziņģa pietrūka. Zem groziem bija ārprāts.
, 2024-06-15 06:06, pirms 11 mēnešiem
xoni rakstīja: Tu debīls esi???
cik pakasi, bomar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Muhameds99
Slēpts komentārs: Bo Mamba
, 2024-06-15 06:28, pirms 11 mēnešiem
Atvainojiet, kuriem nepatīk sazvērestības teorijas, bet šī spēle BIJA, maigi sakot, nedaudz aizdomīga gan!
, 2024-06-15 06:29, pirms 11 mēnešiem
xoni rakstīja: Saprotu, ka gribēja vinnēt mājās titulu, bet nu būtu vismaz slēpuši... ne jau tik atklāti...
Da ne ko tur neslēpa, nevajag glaimot ! Totāli sabruka un iznāca hegatavi jau no spēles pirmās minūtes un padomāja ka MAVS paši spēli atdis, bet viņi , ar nelielu tiesnešu palkīdzību, izcili nokapāja aizsardzībā kas totāli izsita laukā praktiski visus Bostonas līderus un visi vienkārši sabruka bezcerīgi ... Tas kāda pārliecība un nekaunība ir Lukam, tur neviens no Bostonas pat tuvumā nestāv ... Teitums vispar ir pierādījis jau n-tās reizes kad nav olas viņam uzņemties uzšķirošajos brīžos ! Bŗūnais ir labāks krietni par viņu un ir pierādījis šai finālā ka patiesi var paviklt rēali izšķirošajos brīžos ... Arī Brīvdienis var just ka ir ar olām, bet vairāk aizsardzībā , bet uzbrukums tomēr nav viņa zirdziņas īpaši ja vēl ISO ir jāspēlē. Domāku ka viss pa lielam tagad nākamaja spēlē Bostonā izšķirsies ! Ja Bostona nolies tad jau es par favorītiem uzskatītu MAVS ... Kaut gan jāskatās kādā veidā arī šī noliešana notiks ... vien lieta pakāst ar padsmit 20 vairāk punktiem, bet cita lieta pakāst pēdējā minūtē. Un vēl arī svarīgi cik ļoti līderiem spēle un pārliecība aiziet - vienalga principā tad vai zaudējums beigās knaps
, 2024-06-15 06:30, pirms 11 mēnešiem
Ienirdzu par pončiku..tusnis visus trejačus aizmeta garām.smiekligs čīkstulis..
, 2024-06-15 06:30, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Atvainojiet, kuriem nepatīk sazvērestības teorijas, bet šī spēle BIJA, maigi sakot, nedaudz aizdomīga gan!
Nekas tur aizdomīgs nebija ... Vienkārši Bostonai nospīdēja pārāk daudz līdz šim par labu viss līdz šim finālsērijā un tagad vienā spēlē viņi to visu smagi ierija atapakaļ ...
, 2024-06-15 06:31, pirms 11 mēnešiem
Tiem kuri nesaprot Porzinģa devumu pirmajās spēlēs iesaku noskatīties un salīdzināt!
Tiesāšana vienos vārtos.
Pretīga spēle,žēl iztērētā laika.
, 2024-06-15 06:32, pirms 11 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Ienirdzu par pončiku..tusnis visus trejačus aizmeta garām.smiekligs čīkstulis..
Un cik trejačus aizmeta garām visa BOSTONA ?! Za to viņs līda iekšā un izcila meta pustālos un visu nokārtoja no grozapakšas
, 2024-06-15 06:34, pirms 11 mēnešiem
Diemžēl jāatzīst, ka Mavericks ar katru spēli ir labāka un labāka.
, 2024-06-15 06:35, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: Tiem kuri nesaprot Porzinģa devumu pirmajās spēlēs iesaku noskatīties un salīdzināt!
Tiesāšana vienos vārtos.
Pretīga spēle,žēl iztērētā laika.
Tad kad Bostonai par labu tiesāja, neko neteici
, 2024-06-15 06:35, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Nekas tur aizdomīgs nebija ... Vienkārši Bostonai nospīdēja pārāk daudz līdz šim par labu viss līdz šim finālsērijā un tagad vienā spēlē viņi to visu smagi ierija atapakaļ ...
Redzi - ne jau par rezultātu es domāju vai spēlētāju box-score. Tieši tās sīkās epizodes, visiem, viena pēc otras un no paša sākuma. Tu pareizi tur augstāk rakstīji par Brown un Luka, un Teitumu, bet viens ir, ka var sabrukt, otrs - pēc kā kāds konkrēts sabrukums izskatās to vērojot.. Nu es neticu, ka tas pats Brown pēkšņi kļuva TIK bezcerīgs, ka Teitums TIK stulbs, ka Holidejs TIK apmaldījies.. Ka beigās čut ne Tilmans ir labākais komandā...
, 2024-06-15 06:35, pirms 11 mēnešiem
xoni rakstīja: Saprotu, ka gribēja vinnēt mājās titulu, bet nu būtu vismaz slēpuši... ne jau tik atklāti...
To gribēja arī līga,jo katra spēle ir sasodīti liela nauda! Tāpēc es nebrīnījos par tiesāšanas īpatnībām,kaut arī LD tāpat bija savā stihijā un sūdzējās
, 2024-06-15 06:36, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Redzi - ne jau par rezultātu es domāju vai spēlētāju box-score. Tieši tās sīkās epizodes, visiem, viena pēc otras un no paša sākuma. Tu pareizi tur augstāk rakstīji par Brown un Luka, un Teitumu, bet viens ir, ka var sabrukt, otrs - pēc kā kāds konkrēts sabrukums izskatās to vērojot.. Nu es neticu, ka tas pats Brown pēkšņi kļuva TIK bezcerīgs, ka Teitums TIK stulbs, ka Holidejs TIK apmaldījies.. Ka beigās čut ne Tilmans ir labākais komandā...
Pilnīgi iespējams. Īpaši Teitums, kurš finālā tikai vienu labu spēli aizvadīja
, 2024-06-15 06:36, pirms 11 mēnešiem
Bo Mamba , 06:04, pirms 29 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Luka Magic iedvesmo
===============
tālmetienos 0/7
, 2024-06-15 06:37, pirms 11 mēnešiem
Ko Jūa tur fantazējat... Bostona grib izcinit finālu mājās... 4:1 sērijā un nekas tur nemainīsies7
, 2024-06-15 06:38, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Redzi - ne jau par rezultātu es domāju vai spēlētāju box-score. Tieši tās sīkās epizodes, visiem, viena pēc otras un no paša sākuma. Tu pareizi tur augstāk rakstīji par Brown un Luka, un Teitumu, bet viens ir, ka var sabrukt, otrs - pēc kā kāds konkrēts sabrukums izskatās to vērojot.. Nu es neticu, ka tas pats Brown pēkšņi kļuva TIK bezcerīgs, ka Teitums TIK stulbs, ka Holidejs TIK apmaldījies.. Ka beigās čut ne Tilmans ir labākais komandā...
Es nesaprotu īsti ko gribi pateikt - ka speciāli viņi labprātīgi ļāvas vēsturiski bez maz vai trakākajam pazemojuymam kāds ir noticis NABA fin alu vēsturē ? Un ka tas kaut kā viņiem tagad palīdzēs un motivēs lai uzvarētu mājās Bostaonā via vispār kaut kā spētu uzvarēt šai finālsērijā ?!
, 2024-06-15 06:39, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tad kad Bostonai par labu tiesāja, neko neteici
Savās mājās vienmēr tiesā par labu,jautājums tikai cik atklāti.
Vienīgais izņēmums ir LV mājas spēles,kad savējie vēl izdrāž 😁
PS ja es būtu tiesnesis,tad LD no manis ierītu 3x vairāk,riebjas čīkstuļi. Gan jau ne es viens tāds...
, 2024-06-15 06:39, pirms 11 mēnešiem
garais_999 rakstīja: Bo Mamba , 06:04, pirms 29 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Luka Magic iedvesmo
===============
tālmetienos 0/7
Es domāju ka ja starpība nebūtu tik izškiroša jau tad kādus 3 no šiem 7 izmestajiem Luka nebūtu izpūtis ...
, 2024-06-15 06:41, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pilnīgi iespējams. Īpaši Teitums, kurš finālā tikai vienu labu spēli aizvadīja
Teitums vienmēr izcēlies ar savu īpašo spēju kaut kur dabltīmā iesprūst, bet šovakar viņš to vien darīja. Savukārt tur, kur bija labojies sērijas gaitā - komandas spēlē - tur šovakar likās, ka viņš tieši speciāli no tā visu ir aizmirsis. Nu un Brown - metieni garām no visurienes.. Teitums ir negatavs, bet Brown tomēr ir cita vērtība īpaši konferences un līgas finālos - un pēkšņi no tās ir nulle vienā vakarā? Holidejs.. Solīds spēlētājs, ok - ne uzbrucējs, bet šajā spēlē nu kā man blakus parkā jaunieši basketbola laukumā - padriblē, apstājas, pabola acis un uzšauj kkur uz grozu.. Vnk kkā īpaši skatījos visas šīs nianses - nu, nezinu - man ļoti dūrās acīs..
, 2024-06-15 06:43, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: Savās mājās vienmēr tiesā par labu,jautājums tikai cik atklāti.
Vienīgais izņēmums ir LV mājas spēles,kad savējie vēl izdrāž 😁
PS ja es būtu tiesnesis,tad LD no manis ierītu 3x vairāk,riebjas čīkstuļi. Gan jau ne es viens tāds...
Trešā spēle bostonai bija mājās? Tur diezgan daudz notiesāja par labu Bostonai
, 2024-06-15 06:44, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Teitums vienmēr izcēlies ar savu īpašo spēju kaut kur dabltīmā iesprūst, bet šovakar viņš to vien darīja. Savukārt tur, kur bija labojies sērijas gaitā - komandas spēlē - tur šovakar likās, ka viņš tieši speciāli no tā visu ir aizmirsis. Nu un Brown - metieni garām no visurienes.. Teitums ir negatavs, bet Brown tomēr ir cita vērtība īpaši konferences un līgas finālos - un pēkšņi no tās ir nulle vienā vakarā? Holidejs.. Solīds spēlētājs, ok - ne uzbrucējs, bet šajā spēlē nu kā man blakus parkā jaunieši basketbola laukumā - padriblē, apstājas, pabola acis un uzšauj kkur uz grozu.. Vnk kkā īpaši skatījos visas šīs nianses - nu, nezinu - man ļoti dūrās acīs..
Tas nekas īpašs, ka tā notiek. Tas pats Īrvings ar pazuda sākumā.
, 2024-06-15 06:44, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Trešā spēle bostonai bija mājās? Tur diezgan daudz notiesāja par labu Bostonai
Jā, piekrītu, tiešām tā arī bija !
, 2024-06-15 06:46, pirms 11 mēnešiem
Kā jums šāda sazvērestību teorija - Bostona atdod vienu spēli, lai nopelnītu, un, iespējams, šampi laistītu uz TG Garden dēļiem. Lētākās biļetes šobrīd ir 300tajos sektoros pa $1553 (pirmajās balkona rindās $3750), un vidējos sektoros lielais vairums vietu maksā ap 10k, nemaz nerunājot par krējuma vietām. Ja TG Garden basim ir ap 19 000 vietu, 10 miljoni no biļetēm vien ir ļoti piesardzīgs aprēķins.
, 2024-06-15 06:49, pirms 11 mēnešiem
DidzisDadzis rakstīja: Kā jums šāda sazvērestību teorija - Bostona atdod vienu spēli, lai nopelnītu, un, iespējams, šampi laistītu uz TG Garden dēļiem. Lētākās biļetes šobrīd ir 300tajos sektoros pa $1553 (pirmajās balkona rindās $3750), un vidējos sektoros lielais vairums vietu maksā ap 10k, nemaz nerunājot par krējuma vietām. Ja TG Garden basim ir ap 19 000 vietu, 10 miljoni no biļetēm vien ir ļoti piesardzīgs aprēķins.
Bullšits pilnīgakais ! Ja Bostona zaudētu ar kādiem 10 punktiem kontrolēti un spēli atdotu pēdējas 2-3 minūtēs ar kaut kādiem jočigiem tizliem izgājieniem - tad JĀ, tad es varētu parakstīties zem šīs sazvērestības
, 2024-06-15 06:52, pirms 11 mēnešiem
manuprāt, labs trauksmes zvans Bostonai - kas neizgāja cauri Dalasai iepriekšējās spēlēs, sagāja šoreiz. Bostona ar savu bezzobaino uzbrukumu var arī noliet… Bet vai atlikušajās trīs spēlēs?
, 2024-06-15 06:55, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Trešā spēle bostonai bija mājās? Tur diezgan daudz notiesāja par labu Bostonai
Tas viss ir blablabla. Sēdies ar lapu,tin cauri visu spēli un atraksti,saskaiti epizodes,iedotos,neiedotos sodus,kļūdas %,kam par labu un cik daudz. Tad arī
varēsim apspriest. Pēc tam atceries ka tiesnesis tiesā dzīvajā un viņam nav pārdesmit kameru skatpunkta,kā tev.
, 2024-06-15 06:55, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Bullšits pilnīgakais ! Ja Bostona zaudētu ar kādiem 10 punktiem kontrolēti un spēli atdotu pēdējas 2-3 minūtēs ar kaut kādiem jočigiem tizliem izgājieniem - tad JĀ, tad es varētu parakstīties zem šīs sazvērestības
Redzi, man Tavā teorijā viens neštimmē Bostona nav tik vāja, lai, kā Tu izteicies, tik ļoti sevi pazemotu - nu nav, pat ja Dallasa nospēlēja ļoti labi
Es nestrīdos, kā var nosaukt šādu zaudējumu, bet one way or another - nu tas viss kaut kā bija ne pa īstam un līdz galam normāli - skaties no kuras puses vēlies..
, 2024-06-15 06:57, pirms 11 mēnešiem
zhagga rakstīja: manuprāt, labs trauksmes zvans Bostonai - kas neizgāja cauri Dalasai iepriekšējās spēlēs, sagāja šoreiz. Bostona ar savu bezzobaino uzbrukumu var arī noliet… Bet vai atlikušajās trīs spēlēs?
Es domāju ka visu parādīs nākamā spēle ... Ja tur Donāts un PLAKANO normāli noplosīsies un Dzīvelīgais ar Vafeli atkal dominēs un visu savāks gan aizsardzība gan uzbrukumā un uzvarētājs jau MAVS izskatā būs priekšlaicīgi skaidrs , tad domāju ka stabili var noliet
, 2024-06-15 07:00, pirms 11 mēnešiem
DidzisDadzis rakstīja: Kā jums šāda sazvērestību teorija - Bostona atdod vienu spēli, lai nopelnītu, un, iespējams, šampi laistītu uz TG Garden dēļiem. Lētākās biļetes šobrīd ir 300tajos sektoros pa $1553 (pirmajās balkona rindās $3750), un vidējos sektoros lielais vairums vietu maksā ap 10k, nemaz nerunājot par krējuma vietām. Ja TG Garden basim ir ap 19 000 vietu, 10 miljoni no biļetēm vien ir ļoti piesardzīgs aprēķins.
Esmu pilnīgi par,turklāt Tu aizmirsi NBA translāciju ciparus,slinkums meklēt cik konkrēti ienes reklāmas katrā finālspēlē,taču noteikti daudz vairāk! Tāpat visi pelna no merča utt utjpr. Šī iemesla bizness vienmēr gribēs 7 spēles
, 2024-06-15 07:06, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: Esmu pilnīgi par,turklāt Tu aizmirsi NBA translāciju ciparus,slinkums meklēt cik konkrēti ienes reklāmas katrā finālspēlē,taču noteikti daudz vairāk! Tāpat visi pelna no merča utt utjpr. Šī iemesla bizness vienmēr gribēs 7 spēles
Tad jūs dzīvojat kaut kādās iedomās. Tikpat labi, var.teikt, ka Bostonai tiesneši ļāva iegūt vadību sērijā, pēc tās loģikas

Reāli Bos bija negatava jau no paša sākuma un retu reizi netiesāja par labu Bostonai, kas varbūt arī viņus izsita no līdzsvara
, 2024-06-15 07:09, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: nu labi, tad kamdēļ tad tas beigās tomēr notika - kur ir izskaidrojums ?
Es jau domāju, ka vaicāsi Pieņemsim, ka man nav atbildes, un es ļoti priecātos, ja mani apmierinātu Tava, bet neapmierina gan Es varu tikai atkārtoties - nu kā var komanda, kas visu laiku rādīja solīdu sniegumu, ar ļooti retiem izņēmumiem vienā spēlē sabrukt TIK ļoti.. Vienkārši - visi un uzreiz; ja, kā Tu saki, tur būtu kontrole un beigās atdota spēle, ja tur būtu cīņa un mīnus 15, ja Teitums iemestu 0/20, tomēr Brauns vismaz nemestu garām no ikvienas labas distances.. es varētu meklēt jēgu.. Bet tas, kas tur darījāš, bija bezjēdzīgi viscaur.. Tad vai nu Bostona finālā ir nejauši - bet to taču Tu neteiksi .. vai nu nesagāja kaut kas cits un nemaz neprasi man kas - es neesmu nedz NBA pelēkais finanšu kardināls, nedz komandas sportu psihologs - es tikai atļaujos izmantot brīvu publisku platformu, lai dalītos savās aizdomāš
, 2024-06-15 07:10, pirms 11 mēnešiem
elisia25 rakstīja: Sen nebiju redzējusi ka tik fatāli nekrīt. Nu jā Porziņģa pietrūka. Zem groziem bija ārprāts.
..būtu Porzinģis un zem groziem būtu viss ok?...savāktu savas tradicionālās 3 bumbas un visss...
, 2024-06-15 07:12, pirms 11 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ..būtu Porzinģis un zem groziem būtu viss ok?...savāktu savas tradicionālās 3 bumbas un visss...
Jā, piekrītu kā šados sūdos nekādi pat pāris KP nebūtu glābēji
, 2024-06-15 07:15, pirms 11 mēnešiem
Njā, bez KP viņi ēzeļa ausis dabūs ne čempiontitulu.
, 2024-06-15 07:16, pirms 11 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ..būtu Porzinģis un zem groziem būtu viss ok?...savāktu savas tradicionālās 3 bumbas un visss...
Būtu Porziņģis - nebūtu vismaz 2/3 no visiem aleiap, nebūtu visi livliji un žirafji tik brīvi, un, ja atceramies pirmo spēli - pat Luka negāja viens uz viens ar Porziņģi..
, 2024-06-15 07:17, pirms 11 mēnešiem
Luka magic...ienirdzu..luka losis..Magic bija Dzonsons..tas bija zvaigzne..luka ir nekas uz viņa fona.
, 2024-06-15 07:19, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Es jau domāju, ka vaicāsi Pieņemsim, ka man nav atbildes, un es ļoti priecātos, ja mani apmierinātu Tava, bet neapmierina gan Es varu tikai atkārtoties - nu kā var komanda, kas visu laiku rādīja solīdu sniegumu, ar ļooti retiem izņēmumiem vienā spēlē sabrukt TIK ļoti.. Vienkārši - visi un uzreiz; ja, kā Tu saki, tur būtu kontrole un beigās atdota spēle, ja tur būtu cīņa un mīnus 15, ja Teitums iemestu 0/20, tomēr Brauns vismaz nemestu garām no ikvienas labas distances.. es varētu meklēt jēgu.. Bet tas, kas tur darījāš, bija bezjēdzīgi viscaur.. Tad vai nu Bostona finālā ir nejauši - bet to taču Tu neteiksi .. vai nu nesagāja kaut kas cits un nemaz neprasi man kas - es neesmu nedz NBA pelēkais finanšu kardināls, nedz komandas sportu psihologs - es tikai atļaujos izmantot brīvu publisku platformu, lai dalītos savās aizdomāš
Kad nav atbildes tad nav ko muģīties un sākt būvēt sazvērestības teorijas jo principā viss ir ļoti viekārši izskaidrojams ! CELTICS iznāca jau negatavi un nenoskaņojušies, kamēr MAVS iznāca supermotivēti un sāka kapāt aizsardzībā ka nekad to nebija vēl darījuši ... Tas apmulsināja Bostonu un viņiem sāka nekrist un viņi totāli saka pakāst savu grozu ... Viņiem bija dots īss mirklis lai to visu pārlauztu bet viņi to neizmantoja nemaz un rezultātā visi sāka mest garām ar tizliem ISO izgājineim un viss nogāja podā visiem - tas ne vienu reizi vien ir pedzīvots basītī un tas nav nekas unikāls ! Viena lieta, ka ir īsteni špīleri ar olām kas sakož zobus un atrod veidus kāsevi un savu komandu izcelt no šīs bedres, bet šinī reizē tādi neatradās un visi episki un vēsturiski nofeiloja un tas viss man izskatījās samērā organiski un pat loģiski
, 2024-06-15 07:20, pirms 11 mēnešiem
aivo50 rakstīja: Luka magic...ienirdzu..luka losis..Magic bija Dzonsons..tas bija zvaigzne..luka ir nekas uz viņa fona.
Nu, nu! Paskaties labāk.. Nē, man ļoti nepatīk Luka, bet šajā basketbolā viņš tiešām ir talants.. Tur nav ko salīdzināt ar MJ, un nav ko strīdēties Mēs varam viņu heitot un reizēm ir pamats, bet meistars viņš tomer ir un to atkal būtu muļķīgi noliegt
, 2024-06-15 07:22, pirms 11 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ..būtu Porzinģis un zem groziem būtu viss ok?...savāktu savas tradicionālās 3 bumbas un visss...
3 bloki ir 6 punkti mazāk + 3 uzbrukumi uz pretējo pusi,teiksim +6. Tāds sīkums vien un tad arī 20 punkti spēlē,pāris piespēles,kas atkal daži punkti +,dažas atlekušās un tad arī sava groza apakšā neviens nesaimniekotu kā šodien. 1. spēle acīmredzot nemaz neesi redzējis,tur MAVS sāka tāpat kā šodien,līdz KP viņus pilnīgi nodzēsa. Nedomāju,ka komanda šodien nolēja spēli tīšām,taču trenerim gan jau lika saprast lai nepārcensas + līga iedeva interesantus tiesnešus. Mājās paņems
Slēpts komentārs: profesorsk
, 2024-06-15 07:25, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Būtu Porziņģis - nebūtu vismaz 2/3 no visiem aleiap, nebūtu visi livliji un žirafji tik brīvi, un, ja atceramies pirmo spēli - pat Luka negāja viens uz viens ar Porziņģi..
gluži manas domas.
, 2024-06-15 07:25, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Kad nav atbildes tad nav ko muģīties un sākt būvēt sazvērestības teorijas jo principā viss ir ļoti viekārši izskaidrojams !

Labi, labi

Nu, ja Tu to gribi formulēt šādi, lai notiek - ar uzsvaru uz ''episki un vēsturiski''..

'' visi episki un vēsturiski nofeiloja un tas viss man izskatījās samērā organiski un pat loģiski''
, 2024-06-15 07:29, pirms 11 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: cik pakasi, bomar?
nespēlēju azartspēles. Tāpat bija zināms, ka šo spēli atdos. bet ne jau tik uzskatāmi. Un tiesāšana uz vienu pusi arī nelīdzēja..
, 2024-06-15 07:30, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: gluži manas domas.
Te ir viena problēma, ja viņam ir tā trauma potītei, tad viņam būs diskomforts bieži, kas nozīmē, ka viņam ies grūtāk spēlēt. Tas pats Lukam
, 2024-06-15 07:31, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Nu, nu! Paskaties labāk.. Nē, man ļoti nepatīk Luka, bet šajā basketbolā viņš tiešām ir talants.. Tur nav ko salīdzināt ar MJ, un nav ko strīdēties Mēs varam viņu heitot un reizēm ir pamats, bet meistars viņš tomer ir un to atkal būtu muļķīgi noliegt
Jā, varu viņu heitot un apsmiet par visiem viņa stepbaka truļiem pusavantūristiskajiem ... Bet tas kā viņs ielein iekšā uz pustālo vai zem groza, ka izmanto savu masu un rumpi un savu it kā niecīgo atlētismu - nu tas patiesi ir elites līmenis kurš gandrīz nevienam NBA nav tagad tāds kas varētu līdiznāties
, 2024-06-15 07:33, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Jā, varu viņu heitot un apsmiet par visiem viņa stepbaka truļiem pusavantūristiskajiem ... Bet tas kā viņs ielein iekšā uz pustālo vai zem groza, ka izmanto savu masu un rumpi un savu it kā niecīgo atlētismu - nu tas patiesi ir elites līmenis kurš gandrīz nevienam NBA nav tagad tāds kas varētu līdiznāties
Bet tas ir atlētisms. Daudzi uzskata, ka atlētisms ir augsti uzlēkt, skriet ātrāk utt. Bet atlētisms arī ir izmantot tiešo to, ko saku + atdod visas tās piespēles ko viņš māk. Daudziem tas tā nešķiet dēļ tā, ka NBA praktiski dominē tikai viena stila spēlētāji. Pašlaik to maina Luka ar Jokiču + tagad tas jaunais koledžā
, 2024-06-15 07:34, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Nu, nu! Paskaties labāk.. Nē, man ļoti nepatīk Luka, bet šajā basketbolā viņš tiešām ir talants.. Tur nav ko salīdzināt ar MJ, un nav ko strīdēties Mēs varam viņu heitot un reizēm ir pamats, bet meistars viņš tomer ir un to atkal būtu muļķīgi noliegt
protams,ka ir! Cilvēki salīdzina ar citām zvagznēm,kas arī saprotami bet fakts ir tāds,ka viņš ir Dončič,nevis Magic vai kurš nu ar ko salīdzina! Citi laiki,citi varoņi. Agrāk tāpat visi ņēmās ar Lebrons goat vai Jordan,vēl agrāk Kobe vs Jordan utt.
Noteikti ir vērts paskatīties viņu,jo es nedomāju,ka LD būs gara karjera. Svars un slodze ir tādi,ka traumu paliks tikai vairāk un smagākas.
, 2024-06-15 07:36, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: protams,ka ir! Cilvēki salīdzina ar citām zvagznēm,kas arī saprotami bet fakts ir tāds,ka viņš ir Dončič,nevis Magic vai kurš nu ar ko salīdzina! Citi laiki,citi varoņi. Agrāk tāpat visi ņēmās ar Lebrons goat vai Jordan,vēl agrāk Kobe vs Jordan utt.
Noteikti ir vērts paskatīties viņu,jo es nedomāju,ka LD būs gara karjera. Svars un slodze ir tādi,ka traumu paliks tikai vairāk un smagākas.
Viņš ir Luka Magic dēļ tā, ko spēj paveikt, samierinies
, 2024-06-15 07:38, pirms 11 mēnešiem
Celtiki izskatījās katastrofāli slikti šajā spēlē pret Maws.
Kāpēc tā?...Iespējams ka Maws ir "atkoduši" ar ceturto piegājienu, kā jāspēlē,lai apspēlētu Celtikus.Bet to varēs redzēt pēc piektās spēles vai tā ir vai nav.
Ar šo uzvaru ,ko izcīnija Maws,viņi ieguva lielu psiholoģisko pārsvaru,ka "mēs varam viņus ne tikai uzvarēt,bet uzvarēt graujoši".
, 2024-06-15 07:39, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Jā, varu viņu heitot un apsmiet par visiem viņa stepbaka truļiem pusavantūristiskajiem ... Bet tas kā viņs ielein iekšā uz pustālo vai zem groza, ka izmanto savu masu un rumpi un savu it kā niecīgo atlētismu - nu tas patiesi ir elites līmenis kurš gandrīz nevienam NBA nav tagad tāds kas varētu līdiznāties
Un, zini, man vēl interesantāk liekas tas, ka viņam krīt arī tik daudz no visām viņa pus- un pa-īstam avantūrām.. Ja tas viss notiktu reizi pa reizei - kam negadās, bet viņš tos samet diezgan regulāri (protams, viņš izmet daudz, tāpēc arī visādas smieklīgas epizdoes var notikt, bet, piemēram, cik es paskatījos kaut vai Timberwolves sēriju - reāli viņi bez Lukas tur arī būtu apstājušies..) Un par Bostonu finālā - es jau sākumā domāju, un neesmu pārdomājis - ja viņi nobremzē Dončiču, iespējas uzreiz ir +50%.. Vai otrādi - nobremzēt visus (Kairiju!) un lai Dončičs met. Bet, ja Dočičs sāk mest un met vēl kāds - tur nesanāk labi.. (tas gan ne gluži mazina manas šaubas par šodienas spēli, bet tas jau izrunāts )
, 2024-06-15 07:39, pirms 11 mēnešiem
saki Jā saki Nē rakstīja: Celtiki izskatījās katastrofāli slikti šajā spēlē pret Maws.
Kāpēc tā?...Iespējams ka Maws ir "atkoduši" ar ceturto piegājienu, kā jāspēlē,lai apspēlētu Celtikus.Bet to varēs redzēt pēc piektās spēles vai tā ir vai nav.
Ar šo uzvaru ,ko izcīnija Maws,viņi ieguva lielu psiholoģisko pārsvaru,ka "mēs varam viņus ne tikai uzvarēt,bet uzvarēt graujoši".
Loti pareizi pasaki + ko neviens līdz šim nav pieminējis, Bostona ir lielā vadībā un komfortablā vietā, kamēr Mavs ir bezdibeņa malā un bez atkāpšanās, kas jau nozīmē, ka Mavs grauztu parketu šajā spēlē un Bostona acīmredzot tam nebija gatava
, 2024-06-15 07:46, pirms 11 mēnešiem
neeeee rakstīja: Neticami, kā komanda, kas sērijā ir vadībā ar 3:0, var zaudēt ar 40 punktiem.
Šajā teātrī vajag lai ir pilnas tribīnes arī Bostonā, nebrīnīšos ja pagrūdīs vēl pāris spēles.
, 2024-06-15 07:46, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Viņš ir Luka Magic dēļ tā, ko spēj paveikt, samierinies
LD lai dara savu darbu,es izbaudu kad viņam sanāk. Tāpat kā izbaudu KP,kad sanāk viņam!
Ar to tu samierinies pusaudzi
, 2024-06-15 07:49, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: LD lai dara savu darbu,es izbaudu kad viņam sanāk. Tāpat kā izbaudu KP,kad sanāk viņam!
Ar to tu samierinies pusaudzi
Bet ne jau es raudu par iesauku, ko viņam iedeva par viņa parādīto darbu, kā Tu saki
, 2024-06-15 07:54, pirms 11 mēnešiem
Teiksim tā.
Bija gaidīta spēle sērijā kur Bostonu vnk nomētā un tāpēc zaudē.
Kaut ko šādu es noteikti nebiju gaidījis
Vismaz puslaikā varēja iet gulēt.Šī bija vien no sliktākajām sezonas spēlēm ar atrāvienu
, 2024-06-15 07:55, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bet ne jau es raudu par iesauku, ko viņam iedeva par viņa parādīto darbu, kā Tu saki
raudi gan,jo nesaprati ne pusi no tā ko uzrakstīju.
Lasi vēlreiz un pārdomā pirms raksti,lai neizklausītos pavisam dumjš
, 2024-06-15 07:56, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: raudi gan,jo nesaprati ne pusi no tā ko uzrakstīju.
Lasi vēlreiz un pārdomā pirms raksti,lai neizklausītos pavisam dumjš
Tu raudi par to, ka viņu sauc par Luka Magic, kas ir pamatoti
, 2024-06-15 07:58, pirms 11 mēnešiem
Luka Magic izdarīs to, ko līdz šim neviens nekad nav izdarījis - atspēlēsies no 0:3 sērijā. Šis ir tikai sākums. Heiteru asaras būs saldas
, 2024-06-15 08:01, pirms 11 mēnešiem
Šis mačs bija tiesāts par labu Mavs komandai. Ļoti tizli tiesāts šis mačs bija. Tiesneši vispār nebija savu uzdevumu augstumos. Viņi daudzus Mavs foulus neiedeva un palaida garām. Publisks fuj šī mača tiesnešiem.
, 2024-06-15 08:05, pirms 11 mēnešiem
Zaļknābis30 rakstīja: Šis mačs bija tiesāts par labu Mavs komandai. Ļoti tizli tiesāts šis mačs bija. Tiesneši vispār nebija savu uzdevumu augstumos. Viņi daudzus Mavs foulus neiedeva un palaida garām. Publisks fuj šī mača tiesnešiem.
Bet tad, kad otro un trešo spēli notiesā par labu Bostonai, viss ir labi?
, 2024-06-15 08:09, pirms 11 mēnešiem
Zaļknābis30 rakstīja: Šis mačs bija tiesāts par labu Mavs komandai. Ļoti tizli tiesāts šis mačs bija. Tiesneši vispār nebija savu uzdevumu augstumos. Viņi daudzus Mavs foulus neiedeva un palaida garām. Publisks fuj šī mača tiesnešiem.
nu pavisam nedaudz pietiesāja gan, bet ne jau tas izšķira šo spēles likteni ! Veinkārši Bostona iznāca negatavi cīnīties un kapāties un tas arī viss
, 2024-06-15 08:12, pirms 11 mēnešiem
Cilvēki komentāros laikaam pirmo reizi NBA skatās Bostona nošāva apmēraam 10 zaķus ar vienu šāvienu. 4 spēles finālā tas ir naudīgi slikts pasākums. Uzvarēt gredzenus citā pilsētā ir katastrofa pie 0-4. TV līgumi nākamajam gadam būs mazāki nekā plānots, visa infrastruktūra iegūs ja būs kaut 5 spēlēs finālā, nevis non-existant 0-4 pazemojums un 0 intrigu. Ne par velti neviena komanda vēl nav atguvusies no 0-3. NEKAD šajā visumā 14miljardu gados taas nav noticis. Facts. Celtics grib svinēt ar savējiem apkārt.
, 2024-06-15 08:14, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: nu pavisam nedaudz pietiesāja gan, bet ne jau tas izšķira šo spēles likteni ! Veinkārši Bostona iznāca negatavi cīnīties un kapāties un tas arī viss
Tiesneši protams nebija galvenais faktors,bet iedot Fosteram tiesāt ceturto spēli pie 3-0 ir ļoti nozīmīgi. Fosteram daudz gadus ir iesauka The Extender.
, 2024-06-15 08:25, pirms 11 mēnešiem
Luka iet pēc gredzena un MVP!
, 2024-06-15 08:27, pirms 11 mēnešiem
Un atspēlēšanās var sākties!
, 2024-06-15 08:36, pirms 11 mēnešiem
Finālā var uzvarēt spēli ar dzelžainu aizsardzību un disciplīnu. Bostonai tā nebija, jo spēlētāji nebija gatavi kapāt. Vai nu saprata, ka no 3-0 pabeigt sēriju ir formalitāte un tur nav jāiespringst. Viss ir galvās! Starpībai nav nozīme! Bostonā būs jauna spēle un cita motivācija. Tik izskatās, ka KP pieteikumā ir, lai saņemot kausu, fotogrāfijās būtu formā, ne džinsos.
, 2024-06-15 08:54, pirms 11 mēnešiem
Ļoti jauki! Labāk viens kārtīgs pēriens nekā četri ar 2 punktu pārsvaru. KP mājās izručīs, don't mīž
, 2024-06-15 09:06, pirms 11 mēnešiem
Ko var ar to Porziņģi cirku taisīt, saģērba sporta tērpā lai kauss nav uzvalkā jānēsā?
, 2024-06-15 09:06, pirms 11 mēnešiem
Vienīgais iemesls, kāpēc Porziņģis bija "pieejams", bija lai uzvaras gadījumā ar trofeju nebūtu jāfočējās ielas drēbēs
, 2024-06-15 09:12, pirms 11 mēnešiem
Vienkārši sākumā neaizgāja,un atmeta ar roku.
, 2024-06-15 09:20, pirms 11 mēnešiem
xoni rakstīja: Tu debīls esi???
Gan jau kaut kāds Vaņa, sru patriots
, 2024-06-15 09:25, pirms 11 mēnešiem
Ja atskaita Irvinga 1 no 6 un Lūkas Meģika 0 no 8, tad pārējā komanda troikas lādēja ar fantastisku 60,8%. Arī FG% ļoti labs. 4x pēc kārtas tas nav iespējams, tāpēc korgiju Barklia prognozi uztveru kā sarkasmu. Nez vai BOS 2x pēc kārtas spēlēs Lūkas Meģika vārdā nosaukto aizsardzības modeli. Paskatieties kāda ir izcīnīto rebu attiecība. Lūka Meģijs bija ņēmis vērā kritiku un braši nospēlēja celis celī pret Balto, bet 5+20 nesaņēma.
, 2024-06-15 09:42, pirms 11 mēnešiem
DidzisDadzis rakstīja: Kā jums šāda sazvērestību teorija - Bostona atdod vienu spēli, lai nopelnītu, un, iespējams, šampi laistītu uz TG Garden dēļiem. Lētākās biļetes šobrīd ir 300tajos sektoros pa $1553 (pirmajās balkona rindās $3750), un vidējos sektoros lielais vairums vietu maksā ap 10k, nemaz nerunājot par krējuma vietām. Ja TG Garden basim ir ap 19 000 vietu, 10 miljoni no biļetēm vien ir ļoti piesardzīgs aprēķins.
10milj$? 20k vietas reiz 2200$ vidēji par vietu=pie 45$ milj. Plus reklāmas, tirdzniecība u.c. Stabili virs 50+. Ir vērts ...?
, 2024-06-15 09:43, pirms 11 mēnešiem
Nav Porzinģis, nav ballītes!!! Bostona bez Porzinģa vispār normāli finālā nav spēlējusi. Brauns ar Teitumu abi domā par MVP rezultātā no spēlēšanas nekas nesanāk. Pirmo spēli Porzinģis izvilka, otro arī "sakārtoja", trešajā no n-tiem + ceturtajā ceturtdaļā gandrīz atdeva, ja ne Lukas stulbums. Pēdējā spēle vispār kaut kāds "lohatrons".
, 2024-06-15 09:46, pirms 11 mēnešiem
Tas cik viegli sabrūk un atdod spēli ar +40 tik liecina ka nekāda vadība serīja nav droša, lai ari neviens nav atspēlejies no 0:3 pie šadas spēļu atdošanas tas ir reāli
, 2024-06-15 09:48, pirms 11 mēnešiem
Es pat necēlos, neskatījos, jo šis bija paredzams. Celtics, grūdīs, lai kausu paņemtu mājās, KP būs, bet nespēlēs. Just business. Un plus Vācija Skotija jau bija noskatīta.
, 2024-06-15 09:49, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: Savās mājās vienmēr tiesā par labu,jautājums tikai cik atklāti.
Vienīgais izņēmums ir LV mājas spēles,kad savējie vēl izdrāž 😁
PS ja es būtu tiesnesis,tad LD no manis ierītu 3x vairāk,riebjas čīkstuļi. Gan jau ne es viens tāds...
Tātad tu pats sev riebies? Saprotu, man tu arī riebies
, 2024-06-15 09:58, pirms 11 mēnešiem
Tas viss ir viens paliels biznesa projekts, kurā nauda,saprotams, spēlē ne jau otro lomu. Tā kā scenāriji var būt/(ir) plānoti.
, 2024-06-15 09:59, pirms 11 mēnešiem
Un to arī apliecina trenerea vārda: "KP spēlēs, ja būs vajadzība". Ja pie mīnus 40 "nav bijusi vajadzība", tad attiecīgi nav bijusi vajadzība vinnēt. Kjubans sakārtoja Redneki maz Bostonu redzējuši.
, 2024-06-15 10:01, pirms 11 mēnešiem
ST2 rakstīja: Un to arī apliecina trenerea vārda: "KP spēlēs, ja būs vajadzība". Ja pie mīnus 40 "nav bijusi vajadzība", tad attiecīgi nav bijusi vajadzība vinnēt.
hahahahha..

Porziņģis nespēlēs - samierinies. Viņš ir pieteikumā, lai nebūtu jāsvin ielas drēbēs, ja komanda uzvarēs
, 2024-06-15 10:03, pirms 11 mēnešiem
150IQ rakstīja: hahahahha..

Porziņģis nespēlēs - samierinies. Viņš ir pieteikumā, lai nebūtu jāsvin ielas drēbēs, ja komanda uzvarēs
Es nerunāju par 20+ minūtēm, bet epizodisku parādīšanos (laukumā). Pats taču arī to vēlas.
, 2024-06-15 10:04, pirms 11 mēnešiem
Bostona uzvarēja, kad Luku sedza Brūnais un brīžiem Baltais ar Brīvdieni. Šonakt džekiem bija iedota atpūta- Luku sedza Hauzers. Pa centru nostājās Teitums. Nu tad arī viss beidzās! Luka staigāja pa Bostonas skvēru kā gribēja un meta gaisiņus Livlijam ar Gafordu. Bostonā Brūnais paņems Luku un spēle būs citādāka. Tik jautājums par KP, vai viņš varēs pārtipināt laukumu un nostāties NY brīvības statujas pozā pirms Lukas caurgājiena.
, 2024-06-15 10:13, pirms 11 mēnešiem
ST2 rakstīja: Es nerunāju par 20+ minūtēm, bet epizodisku parādīšanos (laukumā). Pats taču arī to vēlas.
Ja viņš nevar nospēlēt pat 20 minūtes, tad ir ļoti augsta iespējamība, ka viņa esamība laukumā viņa pašreizējā kondīcijā būtu vairāk negatīva nekā pozitīva. Tas ir reāli skatoties uz situāciju. Vai nu viņš var vai nevar un pašlaik, manuprāt, nav nekādas indikācijas, ka viņš var.
, 2024-06-15 10:13, pirms 11 mēnešiem
Ticamākais, ka KP nespēlēs Bostonas spēlē/-s Un arī izlasē neļaus spēlēt.
, 2024-06-15 10:20, pirms 11 mēnešiem
Heilijs rakstīja: Bostona uzvarēja, kad Luku sedza Brūnais un brīžiem Baltais ar Brīvdieni. Šonakt džekiem bija iedota atpūta- Luku sedza Hauzers. Pa centru nostājās Teitums. Nu tad arī viss beidzās! Luka staigāja pa Bostonas skvēru kā gribēja un meta gaisiņus Livlijam ar Gafordu. Bostonā Brūnais paņems Luku un spēle būs citādāka. Tik jautājums par KP, vai viņš varēs pārtipināt laukumu un nostāties NY brīvības statujas pozā pirms Lukas caurgājiena.
Netēmā, bet atcerējos. Uzvārdi brīžiem sajūsmina. Atceros, ka bija kādreiz NBA čalis melns kā ogle ar uzvārdu "Snow"
, 2024-06-15 10:24, pirms 11 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: Luka Magic iedvesmo
iepirkt treknus belašus
piekritu ka Bostona sagādāja prieku kā Dalasas skatītājiem tā savējiem. visu cieņu
, 2024-06-15 10:28, pirms 11 mēnešiem
neeeee rakstīja: Neticami, kā komanda, kas sērijā ir vadībā ar 3:0, var zaudēt ar 40 punktiem.
Spēli skatījies? Laikam, ka nē! Ja šādi pirmajās 15min tiesneši pavilka Dalasu... cepums viņiem!
Visādi citādi-šī fināla laikā basketbols ir vnk drausmīgs, izskatās pēc LBL2 regulārās spēles... un nav nojausma, kā ar šādu spēli kaut viena no komandām tikusi līdz finālam...
, 2024-06-15 10:29, pirms 11 mēnešiem
Draugi, ja Celtics uzvar mājas, tas ir super bonuss ne tikai publikai bet arī skatījumiem un tiešraidēm, 30k skatītāji x 300usd = 9 miljoni biļetēs, uz vienu spēli, nebrīnītos, ja viņi zaudēs arī pirmo Bostonā
, 2024-06-15 10:30, pirms 11 mēnešiem
doks59 rakstīja: Ticamākais, ka KP nespēlēs Bostonas spēlē/-s Un arī izlasē neļaus spēlēt.
spēlēs ja situācija to prasīs
, 2024-06-15 10:31, pirms 11 mēnešiem
xoni rakstīja: Saprotu, ka gribēja vinnēt mājās titulu, bet nu būtu vismaz slēpuši... ne jau tik atklāti...
Kad Hārdevejs 9min iemetīs vēl 5 3p? Nevajag pārspīlēt... Tas, ka Teitums ir nulle šajā sērijā ir cits stāsts...
Ja kaut viena komanda uz ZEMES mestu 2x pēc kārtas ar šādu % visiem nolaistos rokas... bet nez vai tā būs! Mājās svinēt arī būs daudz tīkamāk!
, 2024-06-15 10:36, pirms 11 mēnešiem
viedoklis rakstīja: Spēli skatījies? Laikam, ka nē! Ja šādi pirmajās 15min tiesneši pavilka Dalasu... cepums viņiem!
Visādi citādi-šī fināla laikā basketbols ir vnk drausmīgs, izskatās pēc LBL2 regulārās spēles... un nav nojausma, kā ar šādu spēli kaut viena no komandām tikusi līdz finālam...
TIeši kur pavilka? Šādi teksti ir gaužām skumji, rēķinot cik ļoti noignorē, ka Bostonu divas spēles vilka tiesneši
, 2024-06-15 11:08, pirms 11 mēnešiem
Uztraukumam isti neredzu pamatu.Smiekligi ka mavs nation jau uzvedas ta it ka butu izcinijusi gredzenus.Izskatas ka uz 5 speli KP bus laukuma un savu lidzjuteju prieksa ta bus pavisam cita Celtics komanda.
, 2024-06-15 11:40, pirms 11 mēnešiem
Tas ir bizness. 5. uzvarošā spēle mājās-biļetes pārpildītā arēnā,popkorni,alus,kola,Dalasā nepārdodamie krekli ar Celtics slavinājumiem.
P.s.Tie krekliņi arī pietiekošā daudzumā jāsaražo.
, 2024-06-15 11:42, pirms 11 mēnešiem
Domāju, ka Kristapa nespēlēšana šonakt bija Celtics treneru stratēģisks lēmums. Ja aiziet bez Kristapa, tad labi. Un pa lielam šonakt spēle tāpat nebija īsti glābjama. Tagad Kristapam vēl divu dienu atelpa un Bostonā spēlēs uz dzīvību un nāvi, ja spēle būs līdzīga. Tā arī Kristapam ir vēl viena iespēja ar lietderīgu sniegumu parādīt, ka tieši viņš ir sērijas izšķirošais spēlētājs. Bet tas arī nozīmētu, ka droši vien uzreiz pēc sērijas beigām pie ķirurga, lai nesaplēstu vēl vairāk.Izlasei čau.
, 2024-06-15 11:43, pirms 11 mēnešiem
Jessy rakstīja: Atvainojiet, kuriem nepatīk sazvērestības teorijas, bet šī spēle BIJA, maigi sakot, nedaudz aizdomīga gan!
biznes un tikai biznes,,, tā lielā nauda kuru maksā spēlētājiem ir kaut kā jāsavāc....
, 2024-06-15 11:49, pirms 11 mēnešiem
Trīs dienu atelpa.
, 2024-06-15 12:09, pirms 11 mēnešiem
kādam jābūt zābakam, lai ticētu ka Bostona tagad zaudēs vēl 3 spēles
, 2024-06-15 12:11, pirms 11 mēnešiem
dzabarbols rakstīja: Principā jau pirmajā puslaikā viss tika salikts pa plauktiņiem. Pirmo ceturksni "Celtics" uzvarēja ar 34:21, bet otrajā pārsvaru palielināja vēl par 13 punktiem (61:35). Šis bija ceturtais visu laiku ceturtais lielākais pirmā puslaika pārsvars NBA vēsturē.


Kurš kuru vinnēja, šitādus lohu gājienus sen nebiju baudījis/
Žēl,pēc raksta beigu tabulas var spriest,ka visas nākamās spēles būs Dalasā!Nopietni,ko lieto autors...
, 2024-06-15 12:18, pirms 11 mēnešiem
Dalasai laba spēle viennozīmīgi, vismaz intriga ir atjaunojusies, pieļauju ka nākošo arī paņems ar minimālu pārsvaru un 6tajā viss noslēgsies.
, 2024-06-15 12:32, pirms 11 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Domāju, ka Kristapa nespēlēšana šonakt bija Celtics treneru stratēģisks lēmums. Ja aiziet bez Kristapa, tad labi. Un pa lielam šonakt spēle tāpat nebija īsti glābjama. Tagad Kristapam vēl divu dienu atelpa un Bostonā spēlēs uz dzīvību un nāvi, ja spēle būs līdzīga. Tā arī Kristapam ir vēl viena iespēja ar lietderīgu sniegumu parādīt, ka tieši viņš ir sērijas izšķirošais spēlētājs. Bet tas arī nozīmētu, ka droši vien uzreiz pēc sērijas beigām pie ķirurga, lai nesaplēstu vēl vairāk.Izlasei čau.
Nākamajā spēlēir uzreiz sākumā jālaiž KP noteikti, jo Dalasai būs plāns maksimāli dominēt jau no pirmajām minūtēm un neļaut atgūties Bostonai un turpināt to kursu kas tiuka ielikt šonakt Dalasā
, 2024-06-15 12:35, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu raudi par to, ka viņu sauc par Luka Magic, kas ir pamatoti
manis dēļ tu vari viņam minetēt cik gribi,vai arī saukt par pizdiču - tas nemaina neko manā redzējumā. Dončič ir Dončič,bez jelkāda magic. Cilvēks dara savu darbu,brīžiem labi,brīžiem ne pārāk. Nekāda magic es tur neredzu. Nākamais Vestbruka balvas kandidāts
, 2024-06-15 12:37, pirms 11 mēnešiem
Doncics ir labākais pasaulē un Mavs izvilks sēriju
, 2024-06-15 12:38, pirms 11 mēnešiem
Smieklīgi iedomāties, ka pavilks divas spēles pēc kārtas ar tādu precizitāti. Izbraukumā dabūs iekšā bez variantiem.
, 2024-06-15 12:43, pirms 11 mēnešiem
Vai ziņotājs profesoroks, tāpat, kā pie raksta pēc iepriekšējās spēles, pasludināja, ka šis ir raksts par Lūku Meģiku, un BOS faniem un Meģika heiteriem komentēt nav atļauts?!
, 2024-06-15 12:45, pirms 11 mēnešiem
Negribu te tēlot baigo pareģi, bet jau pirms šīs spēles bija diezgan droši prognozējams Bostonas zaudējums, jo tas bija izdevīgs pilnīgi visiem.
1. Bostonai no visiem aspektiem daudz izdevīgāk šo fināla sēriju noslēgt savu skatītāju priekšā;
2. Mavs daudz labāk piedzīvot Bostonas uzvaru šai fināla sērija ne savu skatītāju priekšā;
3. NBA, kā organizācijai, kura organizē šo fināla sēriju, finansiāli daudz izdevīgāk ka tā ieilgst.
Visu to apzinoties nebija brīnums, ka Bostona galīgi nebija noskaņojusies gāzt kalnu un plēst pakaļu.
, 2024-06-15 12:50, pirms 11 mēnešiem
dziedis rakstīja: Dalasai laba spēle viennozīmīgi, vismaz intriga ir atjaunojusies, pieļauju ka nākošo arī paņems ar minimālu pārsvaru un 6tajā viss noslēgsies.
Kāda nahren te intriga, ja Bostona šai sezonā nav zaudējusi vairāk par divām spēlēm pēc kārtas, un divreiz pēc šādiem pasmagiem zaudējumiem iznesa nākošo pretinieku ne pa knapu. Nemaz nerunājot, ka šai sezonā ķelti savā laukumā ir zaudējuši četrās spēlēs no 41 spēles.
, 2024-06-15 12:54, pirms 11 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Teiksim tā.
Bija gaidīta spēle sērijā kur Bostonu vnk nomētā un tāpēc zaudē.
Kaut ko šādu es noteikti nebiju gaidījis
Vismaz puslaikā varēja iet gulēt.Šī bija vien no sliktākajām sezonas spēlēm ar atrāvienu
Nu, nē!
Sliktākā spēle šai sezonā bija pret Bucks, ka Mazula balto karogu izkāra jau pēc 1/2 ļaujot 2/2 aizvadīt visiem rezervistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-15 13:12, pirms 11 mēnešiem
Labi,ka nogulēju 1.puslaiku he.No ko var fantazēt,vienk.Mavs vairāk nebija ko zaudēr,viss jau bija nokārtots 1.puslaikā.Bet tālāk jau arī Bostona vairs neiespringa.Nav jau Mavs tik slikta komanda,vienk.iepriekš pārāk maz palīdzēja citi Ērvingam un Dončičam.Un jau iepriekšējā spēlē Bostonai bija problēmas tikt pie labiem metieniem,kad Mavs kārtīgi kapāja aizsardzībā.
, 2024-06-15 13:12, pirms 11 mēnešiem
Hose Girtinho rakstīja: Smieklīgi iedomāties, ka pavilks divas spēles pēc kārtas ar tādu precizitāti. Izbraukumā dabūs iekšā bez variantiem.
Mavs vairākkārt ir tādas sērijas bijušas, ja kas, tā kā tas nav nemaz tik neiespējami, īpaši ņemot to, ka mavs nav kur atkāpties
, 2024-06-15 13:13, pirms 11 mēnešiem
sportists-amatieris rakstīja: manis dēļ tu vari viņam minetēt cik gribi,vai arī saukt par pizdiču - tas nemaina neko manā redzējumā. Dončič ir Dončič,bez jelkāda magic. Cilvēks dara savu darbu,brīžiem labi,brīžiem ne pārāk. Nekāda magic es tur neredzu. Nākamais Vestbruka balvas kandidāts
Kāds vestbruka? Luka ir galvastiesu pārāks un uz komandu vērsts
, 2024-06-15 13:15, pirms 11 mēnešiem
ToxicJoe rakstīja: Uztraukumam isti neredzu pamatu.Smiekligi ka mavs nation jau uzvedas ta it ka butu izcinijusi gredzenus.Izskatas ka uz 5 speli KP bus laukuma un savu lidzjuteju prieksa ta bus pavisam cita Celtics komanda.
pat ja būs KP laukumā, tad saproti, ka ja tā izziņotā trauma viņam ir, tad KP būs diskomforts, kas ietekmēs viņa spēli viennozīmīgi, tas pats kas Lukam, ka spēlē ar traumām un no tā cieš viņa sniegums
, 2024-06-15 13:18, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāds vestbruka? Luka ir galvastiesu pārāks un uz komandu vērsts
Varbūt viss ir otrādi, un komanda ir vērsta uz Speķi?
, 2024-06-15 13:29, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Varbūt viss ir otrādi, un komanda ir vērsta uz Speķi?
vecais dzērāj, visas komandas tiek ap līderiem būvētas. Pretēji tas nenotiek
, 2024-06-15 13:34, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: vecais dzērāj, visas komandas tiek ap līderiem būvētas. Pretēji tas nenotiek
Tev, dunduk, nešķiet, ka šai komentārā tu nonāci pretrunā ar to ko pats rakstīji savā iepriekšējā komentārā?😁 Kā angliski ir-āmurs?!
, 2024-06-15 13:37, pirms 11 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: kādam jābūt zābakam, lai ticētu ka Bostona tagad zaudēs vēl 3 spēles
Jābūt ir Zilajām ! Bet ja arī nākamajā spēlē Mavs visu spēli ir vadībā un droši tur spēles pavedienu savās rokās, tad viss kas var gadīties...
, 2024-06-15 13:50, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Jābūt ir Zilajām ! Bet ja arī nākamajā spēlē Mavs visu spēli ir vadībā un droši tur spēles pavedienu savās rokās, tad viss kas var gadīties...
Uzliec visu savu naudu uz to, ka Bostonas ķelti nākošo spēli zaudēs, un tu noteikti būsi ieguvējs.😁
, 2024-06-15 15:28, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Varbūt viss ir otrādi, un komanda ir vērsta uz Speķi?
Vai nav neērti apsaukāt cilvēkus par svaru ja pašam šai jomā ir jūtamas problēmas ?!
, 2024-06-15 15:29, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Uzliec visu savu naudu uz to, ka Bostonas ķelti nākošo spēli zaudēs, un tu noteikti būsi ieguvējs.😁
Vispirms ir jāapskatās kādu būsi bukiju koefi pirms spēles
, 2024-06-15 15:59, pirms 11 mēnešiem
Tak acīm redzami Celtics speciāli nolēja spēli, spēlēja bez atdeves , varēja redzēt kā gaida spēli 5, lai tieši mājās izcīnītu čempiona titulu!
, 2024-06-15 16:09, pirms 11 mēnešiem
WHITE Legend rakstīja: Vai nav neērti apsaukāt cilvēkus par svaru ja pašam šai jomā ir jūtamas problēmas ?!
Pavisam noteikti es 25 gados nebiju tāds resnis kāds tagad ir Speķis. Un pie tam es nebiju profesionāls sportists.
, 2024-06-15 16:14, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pavisam noteikti es 25 gados nebiju tāds resnis kāds tagad ir Speķis. Un pie tam es nebiju profesionāls sportists.
pag, pag.. Cik tev gadu? Tu gribi teikt, ka esi pieaudzis vīrietis un apsaukājies kā mazs bērns? hahahahahaah, vēl labāk..
, 2024-06-15 21:25, pirms 11 mēnešiem
sindix rakstīja: Draugi, ja Celtics uzvar mājas, tas ir super bonuss ne tikai publikai bet arī skatījumiem un tiešraidēm, 30k skatītāji x 300usd = 9 miljoni biļetēs, uz vienu spēli, nebrīnītos, ja viņi zaudēs arī pirmo Bostonā
Kur redzēji pa 300$? Vidēji ap 2200. Lētākās 1500. Biļetēs vien. ap 45milj.
, 2024-06-15 21:41, pirms 11 mēnešiem
doks59 rakstīja: Kur redzēji pa 300$? Vidēji ap 2200. Lētākās 1500. Biļetēs vien. ap 45milj.
Ja drikst jautat, cik komanda no biletem dabu un cik aiziet nba?
, 2024-06-16 09:17, pirms 11 mēnešiem
sindix rakstīja: Draugi, ja Celtics uzvar mājas, tas ir super bonuss ne tikai publikai bet arī skatījumiem un tiešraidēm, 30k skatītāji x 300usd = 9 miljoni biļetēs, uz vienu spēli, nebrīnītos, ja viņi zaudēs arī pirmo Bostonā
Nu akurāt, kā tirgusbāba. Apmēram 30 sekundes laika aizņemtu apskatīties netā, cik TD Garden ir skatītāju vietas un mazliet vairāk laika prasītu noskaidrot, ka 300$ maksā biļete regulārajā sezonā ne tajās labākajās vietās, bet uz PO par šo ciparu arēnā neizdosies apmeklēt pat WC.