Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3
Autors: Matīss Kučinsks

Porziņģis netiek izvēlēts Zvaigžņu spēlei, "Celtics" pārstāvēs Teitums un Brauns

Porziņģis netiek izvēlēts Zvaigžņu spēlei, "Celtics" pārstāvēs Teitums un Brauns
Kristaps Porziņģis. Foto. AFP. Scanpix

Nacionālā basketbola asociācija (NBA) paziņojusi ikgadējās Visu Zvaigžņu spēles rezervistus. Starp tiem nav Bostonas "Celtics" pārstāvošā latvieša Kristapa Porziņģa vārds. No "Celtics" starp Austrumu konferences rezervistiem ievēlēts Džeilens Brauns.

• Aizvadītajā naktī NBA nosaukusi tos 14 rezervistus, kas piedalīsies ikgadējā līgas Visu Zvaigžņu spēlē. Lai arī Latvijas sporta atbalstītāji cerēja, ka starp Austrumu konferences rezervistiem tiks nosaukts arī Porziņģa vārds, tomēr tas nenotika – latvietis netika otro reizi savā karjerā izvēlēts starp Zvaigžņu mača dalībniekiem.

• No Austrumiem tika izvēlētāji Bems Adebajo, Paulo Bankero, Džeilens Brauns, Džeilens Bransons, Tairīzs Maksijs, Donovans Mičels un Džuliuss Rendls. Jāpiemin, ka Rendls iedzīvojies pleca savainojumā, tāpēc viņa dalība šajā spēlē ir uz jautājuma zīmes. Tāpat jāatgādina, ka meniska savainojumā iedzīvojies Žoels Embīds, kura savainojuma nopietnība pagaidām nav skaidra.

• Arī Rietumu konferencē tika izvēlēti rezervisti. Brīvās vietas Zvaigžņu spēlē ieņems Devins Bukers, Stefens Karijs, Entonijs Deiviss, Entonijs Edvardss, Pols Džordžs, Kavai Lenards un Kārls Entonijs-Taunss.


, 2024-02-02 07:24, pirms 11 mēnešiem
Rendls gan ir konkrēts fake šajā kompānijā
, 2024-02-02 08:03, pirms 11 mēnešiem
Viss ir adekvāti, bet lumpenīši jau iebildīs .
, 2024-02-02 08:05, pirms 11 mēnešiem
Kuba-Baku Express rakstīja: Rendls gan ir konkrēts fake šajā kompānijā
27 labākais lietderības koef līgā
, 2024-02-02 08:08, pirms 11 mēnešiem
Kuba-Baku Express rakstīja: Rendls gan ir konkrēts fake šajā kompānijā
Nekāda fake te nav.Pēdējos divus mēnešus spēlē ļoti labi.KP nedaudz nosēdās un vnk noturēja savu +/- 20 punktu statistiku.
Identisks stāsts bija pagāšgad tieši ar to pašu Rendlu un KP

Drīzāk wtf ir Saboņa sakarā. Kas tam jādara lai tiktu.Te mierīgi vajadzējā būt KAT vietā
, 2024-02-02 08:14, pirms 11 mēnešiem
Kur ir viens no Foxa vai Saboņa?
Reāli Sabonim bija jābūt iekšā.
Ko tur dara KAT? Ja mēs ņemam garo no Minesotas tad tam ir jābūt Gobēram,bet tādam centram tur nav ko darīt all star game.
, 2024-02-02 08:38, pirms 11 mēnešiem
Rendls ārā uz vismaz trīs nedēļām un Embīdām sarauts menisks.
Tam varbūt pat sliktākajā gadījumā ir sezona beigusies.
Pēdējais vārds piederēs Silveram kurš liks injury reserves.
Loģiski būtu redzēt Youngu kuram ir statistika.Kurš būs otrs hz
, 2024-02-02 08:39, pirms 11 mēnešiem
Kuba-Baku Express rakstīja: Rendls gan ir konkrēts fake šajā kompānijā
ja 24 9 5 ir fake tad KP tur vispar butu ka lidz menesim , bet iespejams tiks jo ne randle ne embids nebus visticamak
, 2024-02-02 08:54, pirms 11 mēnešiem
Embīdam sajāts menisks, Rendls ar traumēts. Vēl te var noteikti kautkas mainīties.
, 2024-02-02 09:21, pirms 11 mēnešiem
Padomājiet. Ja Zvaigžņu spēlēs ņemtu vērā tikai statistiku, vai vispār būtu vērts dot līdzjutējiem balsot? No statistikas lapām arī noteiktu sastāvus. Te svarīgākā ir popularitāte.
, 2024-02-02 09:23, pirms 11 mēnešiem
Statistika viduvēja (priekš all-star līmeņa), daudz izlaistu spēļu, divi citi All-star spēlētāji komandā - nebija te īsti variantu. All-star spēle jau tāpat tāds cirks vien ir.
, 2024-02-02 09:44, pirms 11 mēnešiem
Kopumā jau viss, itkā, loģiski... cita lieta, ka atsevišķu spēlētāju netiksanas rezervistos, šķiet dīvaina. Katrā ziņā, šis viss ir tik subjektīvi, cik nu vien subjektīvi var būt, jo, no vienas puses - jābūt spēcīgāko komandu līderiem, ok, bet ko tur dara Karijs un kāpēc tur nav Fox. Tas pats par Saboni. Towns - pārvērtētākais lumpenis līgā. No MIN pilnīgi pietiek ar Edwards, jo ko gan likt no šīs komandas AS, ja viņi savu spēli un uzvaras būvē no aizsardzības.
Otrā pusē - Lilards iebalsots pamatā... būsim godīgi - Lilards tādam Halibertonam šosezon var pienest ūdeni un arī Bransons, ja godīgi, spēlē labāk. Rendls, Brauns, Banchero... jebkura no viņiem, vietā, varētu būt arī KP. Bams - tas laikam avansiņš par to, ka sezonas beigās noteikti atkal netiks pie labākā aizsardzības spēlētāja balvas.
, 2024-02-02 09:51, pirms 11 mēnešiem
vai nav vienalga? Kam briesmīgi tā NBA amerikāņu līga interesē? Labi , lai džeki pelna naudu, bet citādi neinteresants basketbols.
, 2024-02-02 09:52, pirms 11 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: vai nav vienalga? Kam briesmīgi tā NBA amerikāņu līga interesē? Labi , lai džeki pelna naudu, bet citādi neinteresants basketbols.
Tev neinteresants, daudziem interesants. Ja jau neinteresē, ko tad Tevi neredzam, komentējot vietējo basi un Eirolīgu?
, 2024-02-02 09:54, pirms 11 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: vai nav vienalga? Kam briesmīgi tā NBA amerikāņu līga interesē? Labi , lai džeki pelna naudu, bet citādi neinteresants basketbols.
Ja jau atnāci un iekomentēji - tad nav vienalga.
, 2024-02-02 09:58, pirms 11 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: ja 24 9 5 ir fake tad KP tur vispar butu ka lidz menesim , bet iespejams tiks jo ne randle ne embids nebus visticamak
salīdzini precizitāti, KP ievērojami efektīvāks
bet priekš AS punkti svarīgāki droši vien
, 2024-02-02 10:02, pirms 11 mēnešiem
Daudzi labi spēlētaji paliek aiz borta, tā katru gadu. KP ļoti nepieciešams čempiona tituls, tad drīzākais nākamajā sezonā arī būs sastāvā. Tiem kas runā par statiem un pēctam pieliek, ka KP jau ir komandā ar diviem all-star spēlētājiem būtu jāsaprot, cik iespaidīga patiesībā ir KP statistika. Ņemot vērā, ka ir trešā, ja pat ne ceturtā opcija komandā un met tos visus punktus ar ļoti labu precizitāti. KP noslēdzot uzbrukumu ir gandrīz vienmēr garantēti punkti + metieni nav vienīgi no groza apaksās kā citiem garajiem ar labu precizitāti. Kopumā KP būtu pelnijis, bet arī viņa pozīcijas čaļi kā Embīds, Bams, Rendls ir pelnijuši.
, 2024-02-02 10:12, pirms 11 mēnešiem
Elementāri. Vēl nav "savējais". p.s. iespējams, par maz dala bezmaksas burgerus ielās, apmeklē daudzus dīvainus pasākumus...Bet imo bija pelnījis šogad būt.
Slēpts komentārs: Jānis Derums
, 2024-02-02 10:27, pirms 11 mēnešiem
Viss IR loģiski!!!
, 2024-02-02 10:43, pirms 11 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: vai nav vienalga? Kam briesmīgi tā NBA amerikāņu līga interesē? Labi , lai džeki pelna naudu, bet citādi neinteresants basketbols.
Mums, rūjieniešiem interesē
Arī zvaigźņu maču skatīsimies
Pat rīdzinieki un valmierieši solās atbraukt
Bet Tu vari arī neskatīties
, 2024-02-02 11:23, pirms 11 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Drīzāk wtf ir Saboņa sakarā. Kas tam jādara lai tiktu.Te mierīgi vajadzējā būt KAT vietā
Sabonim jau šosezon tiešām tur bija jābūt!
, 2024-02-02 11:37, pirms 11 mēnešiem
😡
, 2024-02-02 11:46, pirms 11 mēnešiem
ei , Rūjienas Stiprais ! Vai Rūjiena nav čuxņja ?
, 2024-02-02 11:47, pirms 11 mēnešiem
Nu tie apraksti par Rūjienas klondžu gan ir x--ņa
, 2024-02-02 11:51, pirms 11 mēnešiem
Rinn rakstīja: salīdzini precizitāti, KP ievērojami efektīvāks
bet priekš AS punkti svarīgāki droši vien
Jap, tas Rendls katru spēli met ar 30%, kur tādu āpsi ASG var ielikt
, 2024-02-02 11:54, pirms 11 mēnešiem
Līme rakstīja: Viss ir adekvāti, bet lumpenīši jau iebildīs .
ESPN NBA basketbola apskatnieki arī ir lumpenīši?
https://andscape.com/features/the-2...
, 2024-02-02 12:16, pirms 11 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: vai nav vienalga? Kam briesmīgi tā NBA amerikāņu līga interesē? Labi , lai džeki pelna naudu, bet citādi neinteresants basketbols.
Piekrītu , lai naktīs kautko tādu skatītos ! NBA neatpaliek no NBA2K videospēles , abas nebaudāmas paliek ! iespējams vecs palieku !
, 2024-02-02 12:33, pirms 11 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Nekāda fake te nav.Pēdējos divus mēnešus spēlē ļoti labi.KP nedaudz nosēdās un vnk noturēja savu +/- 20 punktu statistiku.
Identisks stāsts bija pagāšgad tieši ar to pašu Rendlu un KP

Drīzāk wtf ir Saboņa sakarā. Kas tam jādara lai tiktu.Te mierīgi vajadzējā būt KAT vietā
KP šogad neko tādu arī nav izdarījis, lai konkurētu uz visu zvaigžņu spēli. Varbūt nākamgad, ja pacels status un taisīs lielāku šovu.
Saboņa piemērs parāda, ka zvaigžņu spēle ir šovmeņiem, jo Sabonis ir produktīvs un un efektīvs, bet ne efektīgs un šovu veidojošs spēlētājs. Vienīgā saistošā lieta priekš balsojuma ir tikai statistika. Uz zvaigžņu spēli tiek veidots šovs, kurā vajag arī atbilstošus spēlētājus (aktierus). Reāli Saboni var tikai iebalsot, jo rezervistos parasti paņems šovam vajadzīgos spēlētājus.
, 2024-02-02 12:34, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: Piekrītu , lai naktīs kautko tādu skatītos ! NBA neatpaliek no NBA2K videospēles , abas nebaudāmas paliek ! iespējams vecs palieku !
Tu vienkārši paliec vecs!😁
Es vairākkārt jau esmu rakstījis, ka NBA regulāro sezonu var salīdzināt ar maratona skriešanu, bet Play Off ar sprinta skriešanu. Maratonā skrējējam spēki jāsadala tā, lai tie pietiktu visai distancei, bet sprintā uz pilnu jaudu skrien no pirmās sekundes. NBA šīs uzdevums ir divtik grūts, jo vispirms jānoskrien maratons, bet pēc tam uzreiz vel sprintiņš jāskrien.
Mana komentāra morāle-nav ne mazākā pamata cerēt, ka regulārā sezonā visu laiku būs tikpat saspringtas spēles, kādas tās ir Play Off, nav ne mazākā pamata.
, 2024-02-02 12:45, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: KP šogad neko tādu arī nav izdarījis, lai konkurētu uz visu zvaigžņu spēli. Varbūt nākamgad, ja pacels status un taisīs lielāku šovu.
Saboņa piemērs parāda, ka zvaigžņu spēle ir šovmeņiem, jo Sabonis ir produktīvs un un efektīvs, bet ne efektīgs un šovu veidojošs spēlētājs. Vienīgā saistošā lieta priekš balsojuma ir tikai statistika. Uz zvaigžņu spēli tiek veidots šovs, kurā vajag arī atbilstošus spēlētājus (aktierus). Reāli Saboni var tikai iebalsot, jo rezervistos parasti paņems šovam vajadzīgos spēlētājus.
Tu gribi salīdzināt nesalīdzināmas lietas, jo viena lieta, kad vidējā komandā esi viens no līderiem (Sabonis un Sakramento), bet pavisam kas cits, kad spēcīgā komandā esi viens no līderiem, bet tomēr priekšā ir divi citi līderi, kuri komandā līderu lomu pilda ilgstoši.
Personiski man jau sākotnēji bija skaidrs, ka ASG nebūs trīs spēlētāji no Bostonas. Dažādu apsvērumu dēļ.
, 2024-02-02 13:05, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu gribi salīdzināt nesalīdzināmas lietas, jo viena lieta, kad vidējā komandā esi viens no līderiem (Sabonis un Sakramento), bet pavisam kas cits, kad spēcīgā komandā esi viens no līderiem, bet tomēr priekšā ir divi citi līderi, kuri komandā līderu lomu pilda ilgstoši.
Personiski man jau sākotnēji bija skaidrs, ka ASG nebūs trīs spēlētāji no Bostonas. Dažādu apsvērumu dēļ.
Saboni iegāž nevis viņa komanda, bet spēles stils. Kuru interesēs redzēt viņa 3 punktu un lay up metienus. Viņš nav highlight čalis, kuru ņemt rezervistos uz šova pasākumu.
KP var tikt uz zvaigžņu spēli, bet kā rezervists un ar citas kvalitātes sniegumu uzbrukumā nekā šajā sezonā. Tikai šaubos, ka Bostonai to vajag un viņš ar šova elementiem var ātri dabūt smagu traumu. Risks lielāks nekā labums.
, 2024-02-02 13:13, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Saboni iegāž nevis viņa komanda, bet spēles stils. Kuru interesēs redzēt viņa 3 punktu un lay up metienus. Viņš nav highlight čalis, kuru ņemt rezervistos uz šova pasākumu.
KP var tikt uz zvaigžņu spēli, bet kā rezervists un ar citas kvalitātes sniegumu uzbrukumā nekā šajā sezonā. Tikai šaubos, ka Bostonai to vajag un viņš ar šova elementiem var ātri dabūt smagu traumu. Risks lielāks nekā labums.
Nu, ja visu laiku domā par traumas iegūšanas iespējām, tad tas ne tuvu nav pareizi, jo spēlētājs, kā jebkurš cilvēks, traumu var iegūt visur. Var gūt traumu treniņā, uz ielas, dušā uz slidenas grīdas utt. Piemēram, KP muguras traumu Dalasā guva paslīdot uz apledojušas ielas, un rezultātā iznāca izlaist gana daudz spēļu, kas tikai veicināja viņa aiztreidošanu uz WSH.
Īsāk sakot-liktenis nav penis, un to rokās nenoturēsi.
, 2024-02-02 13:14, pirms 11 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu gribi salīdzināt nesalīdzināmas lietas, jo viena lieta, kad vidējā komandā esi viens no līderiem (Sabonis un Sakramento), bet pavisam kas cits, kad spēcīgā komandā esi viens no līderiem, bet tomēr priekšā ir divi citi līderi, kuri komandā līderu lomu pilda ilgstoši.
Personiski man jau sākotnēji bija skaidrs, ka ASG nebūs trīs spēlētāji no Bostonas. Dažādu apsvērumu dēļ.
Pie Tavas loģikas par Saboni arī Luka nebūtu pelnījis vietu zvaigžņu spēlē. Bet Lukas atstāšana ārpus šova spēles un biznesa lielākā pasākuma dēļ komandas snieguma būtu pilnīgs un nepamatots absurds.
, 2024-02-02 13:32, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Pie Tavas loģikas par Saboni arī Luka nebūtu pelnījis vietu zvaigžņu spēlē. Bet Lukas atstāšana ārpus šova spēles un biznesa lielākā pasākuma dēļ komandas snieguma būtu pilnīgs un nepamatots absurds.
Par Dončča spēlēšanu ASG jautājumi nebija un nav, jo tik spēcīgs PR savu darbiņu dara teicami visos aspektos. Es ne tik daudz brīnos, ka Sabonis nespēlē ASG, cik ka tajā nespēlē Fox. Viņš, manuprāt, būtu pirmais kandidāts no Kings uz spēlēšanu ASG. Par cik tādas vidusmēra komandas, kāda ir Kings, nevar īpaši cerēt uz divu spēlētāju spēlēšanu ASG, tad mani neizbrīna, ka Sabonis nav tajā.
, 2024-02-02 14:02, pirms 11 mēnešiem
rudy_Latvija rakstīja: Jap, tas Rendls katru spēli met ar 30%, kur tādu āpsi ASG var ielikt
Randls 57% TS, KP 65%, nozīmīga starpība