Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam astoņi punkti, "Warriors" zaudē "Suns"

Jānis Pārums

Biedriņam astoņi punkti, "Warriors" zaudē "Suns"
Andris Biedriņš aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Šorīt Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē otro zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa pārstāvētā komanda Goldensteitas "Warriors", kas viesos ar 101:123 piekāpās Fīniksas "Suns".

Spēles rezultātu pēc 15 nospēlētām sekundēm pēc Rendolfa piespēles atklāja Biedriņš, taču turpinājumā laukumā veiksmīgāk darbojās mājinieki. Jau ceturtdaļas vidū "Warriors" bija septiņu punktu deficīts, bet ceturksnis noslēdzās ar 24:28. Nākamajās 12 minūtēs "Suns" darbojās vēl pārliecinošāk un pēc Barbosas tālmetiena mājiniekiem pirmo reizi bija desmit punktu pārsvars (29:39). "Kareivjiem" izdevās pietuvoties triju punktu attālumā, taču puslaika beigas netika aizvadītas pārāk veiksmīgi – 51:62.

Ilgāku laiku pēc pārtraukuma "Suns" pārsvars saglabājās desmit punktu robežās, taču teicami aizvadītā ceturtdaļas izskaņa (13:2), ļāva mājiniekiem sasniegt jau +22. Būtiski pavērsieni nenotika arī noslēdzošajā ceturtdaļā. "Warriors" nebija lielu iespēju atspēlēties, līdz ar to tika piedzīvots pārliecinošs zaudējums – 101:123.

Andris Biedriņš spēli uzsāka sākumsastāvā, nospēlēja 20 minūtes un 41 sekundi, guva astoņus punktus (2p. – 4/4), izcīnīja 10 atlēkušās bumbas, atdeva četras rezultatīvas piespēles, pārtvēra vienu bumbu un nopelnīja četras personiskās piezīmes.

"Warriors" rindās rezultatīvākais spēlētājs ar 19 punktiem bija Monta Eliss, savukārt "Suns" sastāvā Leandro Barbosam – 24 punkti. Teicamu spēli aizvadīja Stīvs Nešs, kurš guva 18 punktus, izcīnīja sešas atlēkušās bumbas un atdeva 20 rezultatīvas piespēles!

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Bobcats – Knicks102:100
76ers – Bucks99:86
Hawks – Wizards100:89
Celtics – Bulls118:90
Pistons – Thunder83:91
Pacers – Heat83:96
Grizzlies – Raptors115:107
Timberwolves – Cavaliers87:104
Nets – Magic85:95
Hornets – Kings97:92
Jazz – Clippers111:98
Suns – Warriors123:101
Lakers – Mavericks80:94

Izmantotie resursi:
nba.com

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 08:30, pirms 16 gadiem
Labi

 +43 [+] [-]

, 2009-10-31 08:35, pirms 16 gadiem
20 rezultatīvas piespēles ir vnk. sick! Super.

     [+] [-]

, 2009-10-31 08:42, pirms 16 gadiem
biedrs sak laboties...jacer,ka beigusies bus puišeļu izgajieni...
tas butu tikai apsveicami...

 +12 [+] [-]

, 2009-10-31 08:50, pirms 16 gadiem
kas notiek ar lakers?

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 08:58, pirms 16 gadiem
Biedriņš iespēlēsies, domāju sezonas vidējie stati atkal būs stabili double-doble

  -3 [+] [-]

, 2009-10-31 09:07, pirms 16 gadiem
Laba spele
Biedrins malacis,nocinijas.
Nakamas speles ir javinne
Kalendars labveligs
Lakers neparliecinaja.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 09:21, pirms 16 gadiem
lakers un cavs iespēlēsies,

Howards labu bloku uzlika (skat. video 56 sekundi)

nba.com: Magic vs. Nets - NBA Videos and Highlights

     [+] [-]

, 2009-10-31 09:26, pirms 16 gadiem
tagad rakstīja: lakers un cavs iespēlēsies,

Howards labu bloku uzlika (skat. video 56 sekundi)

http://www.nba.com/video/games/nets/2009/10/30/0020900027_orl_njn_recap.nba/index.html?ls=gt1hp0020900027
Lakers jau ir to izdarījuši, vienkārši šodien nepaveicās, bet par cavs neesmu tik drošs!

 +12 [+] [-]

, 2009-10-31 09:36, pirms 16 gadiem
Kā var būt laba spēle?!?! Tik daudz kļūdu, pilnīgi idiotiski metieni, Magette ir vienkārši - trūkst vārdu krājums lai atspoguļotu viņa ne-spēli laukumā. Gandrīz tāpat kā S-Jax! Ja agrāk tiešām bija vismaz interesanti skatīties GSW spēles, tad tagad tas kļūst vienkārši mokoši. Nu nav tajā komandā nevienam vairs azarts uzvarēt, izskatās ka katrs spēlē pa sevi, savai statistikai. Aizsardzība protams caurstaigājama sēta. Atceros pagājušās sezonas beigu daļā Nelsons sāka kaut ko atcerēties par komandas spēli aizsardzībā, bet laikam jau tas tika izdzēsts no atmiņas līdz ar sezonas beigām. Nu neko, var jau būt kaut kas mainīsies, lai jau veicas komandai. Bet fakts ir tāds, ka Nelsona skrien un met komandu jau otro spēli pēc kārtas nomētā pretinieks, ar daauudz labāku 3pt metienu procentu un protams arī kopējo %.
Gaidam spečuka komentārus par to, ka Biedriņš galīgi netika galā ar Nešu
Slēpts komentārs: jurkoo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-10-31 10:18, pirms 16 gadiem
Zināšanais, Atis ir atklājis sevi.

Atis SēkIinieks, 2009-10-29 15:28, aizvakar, citēt
Labi labi,atzistos,ka visu so aziotazu ap GSW un musu Andri taisiju personigu motivu vadits,lai redzetu cilveku reakciju atseviskos momentos,un izdaritu talakejosu analizi,tada veida nosakot atiecigu individu uzvesanas patalogiskos stavoklus,gan miera,gan uzbudinajuma stavokli. Jau laicigi visiem atvainojos par manis sagadatajam neertibam,sakara ar manu zinatnisko petijumu.tiem cilvekiem,kas sekoja manam izdomatajam vertibam un analitiskajiem principiem,domajams butu turpmakaja dzive domat pasiem ar savam pelekajam suninam,lai turpmak nebutu atkariba no cita viedokla,savadak sanaks,ka saka Latvijas zoo guru Ingemars Lidaka labak zile roka,nevis mednis koka. tiekamies twitteri pie liela galda,vai ka franci saka salut un au revoir!

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:26, pirms 16 gadiem
Andrim sanaks spelet vairak,nu ja Turiafam nav nekas nopietns.

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:27, pirms 16 gadiem
Nu jā, tiešām ļoti mokoši bija skatīties, kā Magette, S-Jax un arī tas pats Eliss, dara laukumā ko vien vēlas. Dažbrīd likās tiešām pilnīgi idiotiski metieni. Un 2. ceturdaļas beigās, kad pietuvojās līdz -3, manuprāt, sākās kaut kāds bardaks, Suns 2x pec kārtas kļūdās un GSW atbild ar 2 pilnīgi idiotiskiem metieniem no Azabuke un Elisa puse.
Andris spēlēja tiešām labi, tik mazs spēles laiks bija tāpēc, ka sākuma dabūja 2 piezimēs, bet pec tam vairs nebija jēga, jo spēle tika zaudēta 3. ceturdaļā.

     [+] [-]

, 2009-10-31 10:27, pirms 16 gadiem
Jāatzīst, ka līdz brīdim, kamēr aizmigu, spēleja bezcerīgi. No sērijas, viens bloks un tāls pustālais piektajā uzbrukuma sekundē. Tiešām neinteresanti bija skatīties.. Aizsardzība protams arī zem katras kritikas!

  +7 [+] [-]

, 2009-10-31 10:44, pirms 16 gadiem
miami rakstīja: Nu jā, tiešām ļoti mokoši bija skatīties, kā Magette, S-Jax un arī tas pats Eliss, dara laukumā ko vien vēlas. Dažbrīd likās tiešām pilnīgi idiotiski metieni. Un 2. ceturdaļas beigās, kad pietuvojās līdz -3, manuprāt, sākās kaut kāds bardaks, Suns 2x pec kārtas kļūdās un GSW atbild ar 2 pilnīgi idiotiskiem metieniem no Azabuke un Elisa puse.
Andris spēlēja tiešām labi, tik mazs spēles laiks bija tāpēc, ka sākuma dabūja 2 piezimēs, bet pec tam vairs nebija jēga, jo spēle tika zaudēta 3. ceturdaļā.
Visu izsaka fakts, ka SUNS rindās visvairāk assistu ir 20*Nešam, kas ir saprotams, bet GSW rindās visvairāk assistu ir mūsu pašu Biedriņam*4. Marazms kaut kāds.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 10:54, pirms 16 gadiem
vasmaz kartigi rebus savaca

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 10:54, pirms 16 gadiem
bet zel kad zaudejums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:06, pirms 16 gadiem
Nekaa jauna: ZAUDEEJA!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 11:13, pirms 16 gadiem
Sēklinieku aiztures gadījumā sēklinieki nav novietoti to pareizajā vietā - sēklinieku maisiņā.

Kad mēs, cilvēki, vēl tikai sākam veidoties mātes miesās, visi orgāni, kuri būs mūsu ķermenī, izveidojas no pāris šūnām. Orgāniem attīstoties, tie tiek pārvietoti, palielināti vai samazināti, vai arī vispār izzūd.

Sākumā sēklinieki atrodas, kur vēlāk ir nieres. Lai nonāktu savā īstajā vietā - sēklinieku maisiņos, tiem jānoslīd. Dažkārt kaut kas noiet greizi - un viens vai abi sēklinieki kaut kur pa ceļam iesprūst. Visbiežāk tie paliek cirkšņa kanālā, bet dažos gadījumos arī vēdera dobumā. Visos šajos sēklinieka aiztures gadījumos tas ir jānovērš. Ar operāciju tos noliek vietā (jo savādāk turpmākajā dzīvē var rasties sarežģījumi - vēzis nenoslīdējušā sēkliniekā, neauglība utt.).

Tā nav slimība, ja sēklinieki kustas, pārvietojas uz cirkšņa kanālu, - galvenais, ka tie spēj pārvietoties līdz maisiņam.

     [+] [-]

, 2009-10-31 11:27, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Ka jau Nellijs pirms sezonas tika solijis, Andris speles, cik gribes.Ta notika ari shonakt,ka Biedrins speleja ''lauvas tiesas'' laiku.Speleja
par laimi tu neesi prom, jo es dom, ka daļa esporta nav gatava tam
it sevišķi tie kas ar tevi diskutē te biezī un cepās

viņi nav gatavi tavai aiziešanai
tu nedrīksti tā aiziet! tu esi vajadzīgs

vai arī nē

  +9 [+] [-]

, 2009-10-31 11:30, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: To nerakstiju es,bet,kads jokdaris no fake profila!!!!
Jabut ir stulbam,lai ko tadu uzrakstitu,tapat ari stulbam,lai noticetu!
Labi piekritīšu, ka tas neesi Tu. Bet nu visā pārējā es tev nepiekrītu!
Tu pieminēji, ka Andrim ir viens no sliktākajiem +/- komandā, bet tavai spēles 1. zvaigznei Elisam ir sliktāks šis rādītājs. Rendolphs neko labāk par Andri šajā spēlē neizdarīja, precizitāte no spēles 2/9 - tiešām cienījams rādītājs speles 2. zvaigznei. Un speles 3. zvaigzne Maggete??? Tu akls esi? Spēli skatījies? 2/7 no spēles, 3 atlēcošās bumbas, 0(!) piespēles, 3 kļūdas UN 2 reizes nobloķēts sava debīlisma dēļ.

Nu nezinu pēc kā tu izvēlies tās spēles zvaigznes.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:32, pirms 16 gadiem
NABADZĪGI! vismaz vienu no šitām spelēm vajadzēja vinnēt!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 11:35, pirms 16 gadiem
priekš 20 min gluži pieklājīgi stati Andrim

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 11:37, pirms 16 gadiem
Potenciaals shai komandai ir milzigs, bet iespeejams paliks sadirsts un neizmantots( ari del pashiem speletajiem)

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 11:50, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Potenciaals shai komandai ir milzigs, bet iespeejams paliks sadirsts un neizmantots( ari del pashiem speletajiem)
šai komandai kā komandai potenciāls nav
nevar būt komandā 10 spēlētāji tendēti uz mešanu un uzbrukumu
ok Rendolfs , Biedrs, Turiafs no pamatspēkiem, arī Džeks var kapāt defā un darīt k ocitu

pārējie ir tīri skoreri, kamēr netiek nokomplektēta komanda bet tik savākti potenciālie 20 pts metēji tikmēr nekas nebūs

atceros pag gad bija tā:

eliss bija 20 pts me'tejs pirms vsaras, sjax tas pats
magetī arī, ieguva kraufordu ta ar ir 20 pts metējs

tur sanāca ka no 5 spēlētājiem varētu samest visus komandas vidējos punktus!!!! ap 100-107 cik ar gsw vidēji met spēlē apmēram

bet tur jau tā lieta ka lai ar cik būtu visi viņi talantīgi kaut kas ir jāmaina prom un jāiegūst tādi spēlētāji no kuriem var būvēt komandu

vajag melnā darba darītāju, vajag šuteri, vajag defā kapātāju, vajag caurgājienu speciālistu utt

paskatieties kā celtics utt ir būvēti

nekur nav 10 šūteri komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 12:34, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: šai komandai kā komandai potenciāls nav
nevar būt komandā 10 spēlētāji tendēti uz mešanu un uzbrukumu
ok Rendolfs , Biedrs, Turiafs no pamatspēkiem, arī Džeks var kapāt defā un darīt k ocitu

pārējie ir tīri skoreri, kamēr netiek nokomplektēta komanda bet tik savākti potenciālie 20 pts metēji tikmēr nekas nebūs

atceros pag gad bija tā:

eliss bija 20 pts me'tejs pirms vsaras, sjax tas pats
magetī arī, ieguva kraufordu ta ar ir 20 pts metējs

tur sanāca ka no 5 spēlētājiem varētu samest visus komandas vidējos punktus!!!! ap 100-107 cik ar gsw vidēji met spēlē apmēram


bet tur jau tā lieta ka lai ar cik būtu visi viņi talantīgi kaut kas ir jāmaina prom un jāiegūst tādi spēlētāji no kuriem var būvēt komandu


vajag melnā darba darītāju, vajag šuteri, vajag defā kapātāju, vajag caurgājienu speciālistu utt

paskatieties kā celtics utt ir būvēti

nekur nav 10 šūteri komandā
piekriitu tev - tajaa komandaa gandriiz katrs met pie pirmaas izdeviibas.. turklaat pilniigi zilus metienus. Ja Biedrins mestu katraa no taam reizeem, kad bumba tiek liidz vinam, domaaju, vins arii spetu samest tuvu pie 20p speelee. Aizsardziiba tur vienkaarsi neeksistee, kgan tevis nosauktie AB, Turiafs, Rendolfs un S-Jax kaut cik veel zin, kas ir aizsardziiba + veel Azubuke vienmeer kvalitatiivi speelee un Watsons (ja vien vinu izmantotu). Paareejie vnk ir nozelojami individuaalisti. Sajaas paaris speelees bija ne viena reize vien, kad warriors aizskrien aatrajaa 2 vai pat 3 pret vienu un uzskrien virsuu vieniigajam azsargam un labi ja soda metienus nopelna, ar kuru realizeesanu arii nav neko spozi.. taa vietaa, lai mieriigi nomestu piespeeli otraa pusee un guutu vieglus punktus.
Karoch, ar so visu gribeeju pateikt, ka man pietika ar divaam naktiim, lai saprastu, ka uz kaut kaadu warrioru speeleem jeega celties = 0! Tas nav basketbols. ko vini tur speelee..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 13:11, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Mjā, Goldensteitai ir problēmas.
Kas attiecas uz Andri- spēli iesāka interesanti. Kas skatījās, redzēja- teicams sākums, jo jau pirmajās minūtēs uzreiz 2 piezīmes- teicami tika galā ar savu tiešo pienākumu (upurēties uz piezīmēm, neļaujot pretinieku vadošajiem izvērsties) + vēl arī iemeta 2 punktus pašā sākumā. Nellijs uzskatīja, ka sākuma darbs ir izdarīts un jau pēc 5 minūtēm sitēju ņema nost un izlaida Turiafu, kuram bija jāsāk taisīt spēli. Sākumā Turijs bija enerģisks un ārdījas visai iespaidīgi, tomēr kopumā diemžēl Turijs joprojām ir pēctraumas periodā un vēl nevelk- par to jautājumu nav. No galvenā centra tomēr tiek gaidīts stipri vairāk. Tiesa, viņam uz komandas kopējā fona ir ciešama lietderība- viens no labākajiem lietderības kofiem komendā.
Spēles turpinājumā Andra darbība man nepatika un es nebrīnos, ka Nellijs viņu ātri rāva nost un deva maz spēlēt, jo viņš nepildīja savu pamatuzdevumu- darbību aizsardzībā pret pretinieku līderiem, nebaidoties arī upurēt sevi un sist piezīmes. Tai vietā aizrāvās ar kaut kādiem radošiem mēģinājumiem pat uzbrukt grozam, kas galīgi nesanāk utt. Tas arī viens no svarīgiem zaudējuma iemesliem. Katram tomēr ir jāpieturas pie savas lomas laukumā un sev atvēlētajām funkcijām.
Turijs totāli monstruāls mežonis AB visvairāk piespēles un rebi visā komandā, ja centrs savāc visvairāk ast., tad jājautā, ko ellē laukumā dara mazie ??? 10 bumbas 4/4 metieni no spēles, tiešām malacis. Rendolfa stati iespārda.... metieni no spēles 2/9. Čalis spēlē tā, it kā kāds viņam būtu lapseni apenēs ielicis No komandas spēles ne smakas, viens pats Nešs atdod vairāk piespēles nekā visa Warriors komanda kopā, kas pats par sevi ir daiļrunīgs fakts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 13:18, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Ka jau Nellijs pirms sezonas tika solijis, Andris speles, cik gribes.Ta notika ari shonakt,ka Biedrins speleja ''lauvas tiesas'' laiku.Speleja patiesham labi.Nospeles nekljudijas ne reizi un savaca ari dazas bumbas.Patikamo statistiku sabojaja stipri negativais lietderibas koeficents,kurs Andrim komanda bija viens no sliktakajiem.
Ari ''policista'' funkcijas nevedas, bet tas uizskaidrojams ar fizisko kondiciju.AB nebija pa spekam izskraidit pakal veiklajam Nesham un atletiskajam Amarem.Tas uzreiz atspogulojas statistika.
Vienigais,kas no gara gala nospeleja limeni bij Rendolfs.
zvaigznes:
1.Eliss
2.Rendo
3.Magetti

Bimbambols
tik atlausos piebilst, ka +/- ir 2. labakais raditajs no starta 5!

turiafam ar tada pabala spele! galigi laikam nebija noskanots uz ciinu. savas 16 minutes vareja jau but lietderigaks!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-31 13:21, pirms 16 gadiem
Jāsaka, ka šī komnanda vienkārši un brutāli smird. Kāds te vēl runāja par PO? Tik ilgi kamēr komandu vadīs Nelsons, tā var tikai sapņot par to. Pilnīgi bezcerīgi.
Kas attiecas uz Turiafu, tad kārtēja izgāšanās. Vāja spēle jau kuro reizi visos aspektos.
Pretīga komanda. Žēl, ka Nelsons ar savu lielo vēlmi sasniegt rekordu, turpina mocīt šīs komandas spēlētājus, trenerus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-10-31 13:29, pirms 16 gadiem
es gan domāju, ka cerības par Biedriņu kā par zvaigzni ir jāaizmirst. Priekš Latvijas līmeņa protams - viņš ir labākais centrs, ja KK pozicionējam kā 4. Nr, kas Kasim arī labāk patīk. Bet NBA - jāsaka, ka čalim pietrūkst daudzveidības - ja viņš dabū atlēcošo - var iebakstīt, vai, ja zem groza brīvam iedod. Neesmu eksperts, bet šķiet ar pretinieka apspēlēšanu ir problēmas un par metienu vispār labāk nerunāsim, ja to vispār var nosaukt par metienu. ( es šeit nerunāju par aizraušanos ar alkoholu )
Protams novēlu progresēt, bet nu jau sen šī nav pirmā sezona un izskatās, ka Wariors atkal būs lūzeri.

Moš čalim tiešām vajadzētu citu komandu. Citādāk nav iekš GSW viņam konkurējoša centra un tipa kā sanāk - tā ir labi. Būtu Andrim jāpasēž uz soliņa aiz kāda labāka - varbūt censtos vairāk, un varbūt arī varētu ko jaunu iemācīties no pieredzējušāka centra...

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:29, pirms 16 gadiem
Tākā League pass man nerādīja spēli,nezinu kāpēc,tad izskatās,ka Nesh visu ir izdarījis atkal labi Tiešām 20 asist. vnk vov Lai gan spēli neredzēju varu teikt tikai,ka Biedriņš savu melno darbu padarīja un ja uzbrukumos viņš sanjemtu vairāk bumbu un uzbruktu būtu vispār labi! Šī sezona būs identiska iepriekšējai,jo gandrīz visi jauni un nepieredzējuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 13:32, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Zhani,neesi tik pardrosh savos izteikumos.Ir aizvaditas tikai divas speles.Speletajiem japierod pie jaunajam funkcijam.Ne Turijs, ne Andris vel nav iespelejushies.Ronijs netiek gala ar atbildibas slogu,kas pienakas galvenajam centram.Savukart Andris pagaidam ir nedaudz pa kutru,lai kartigi ''blieztu'' pa knagiem pretinieku lideriem.
Tu runā tā,ka Andris būtu kāds rookies

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 13:33, pirms 16 gadiem
Tautā klīst slavenais teiciens: "Parādi, kāds tavai komandai ir centrs un saspēles vadītājs, un es pateikšu, kāda ir tava komanda." Ja runājam par PHX, tad saspēlnieks ir vnk izcils, bet kārtīga centra nav, (kkāds "bada laiku" centrs Fraijs pēkšņi atvēries, bet tas drīzāk skaidrojams ar to, ka pretinieks ļauj viņam "atvērties"), savukārt, GSW nav nekā- ne kārtīga, stabila centra, ne pleimeikera, kurš būtu spējīgs daudz maz disciplinēti uzbrukumus veidot.
Līdz ar to secinājums sezonas prognožu ietvaros ir vienkāršs- GSW nespīd pilnīgi nekas, kamēr PHX varētu ielekt PO pēdējā vagonā.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 13:34, pirms 16 gadiem
Skatos, ka te neviens nezin, ka Turiafam trauma 4/4 sākumā un nācās pamest spēli. Kā jau paredzēju, tad Warriors netika galā ar Fraju, Suns vnk dominēja visas spēles laikā. Komanda kopumā diez gan nožēlojama, nekāda komandas spēle un aizsardzība. Azubukī ir jāspēlē vismaz 30 min, Morovam ir arī jākustās bez bumbas, nevis jāgaida uz 3pt līnijas. Maggetī un S-Jax ir komandas racēji, Ellis arī vismaz šajā spēlē, nu nav viņam jāmet 19 metieni pa spēli.

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:34, pirms 16 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: Turijs totāli monstruāls mežonis AB visvairāk piespēles un rebi visā komandā, ja centrs savāc visvairāk ast., tad jājautā, ko ellē laukumā dara mazie ??? 10 bumbas 4/4 metieni no spēles, tiešām malacis. Rendolfa stati iespārda.... metieni no spēles 2/9. Čalis spēlē tā, it kā kāds viņam būtu lapseni apenēs ielicis No komandas spēles ne smakas, viens pats Nešs atdod vairāk piespēles nekā visa Warriors komanda kopā, kas pats par sevi ir daiļrunīgs fakts.
TE TEV liels + Tiešām nekādas komandas spēles līdz viņus pameta Barons Deiviss...

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:36, pirms 16 gadiem
Nākotne izskatās cerīga Karijs, Rendolfs, Biedriņš un Nelsona aiziešana...
Pagaidām gan varēja manīt ka Karijs vēl par zaļu, lai spēlētu pret tādiem PG kā Nešs tieši aizsardzībā, bet vismaz redzēt ka šim džekam ir iekšā saspēles vadīšana ne tik skiren un skrien...
Uzkrītoši bija arī Biedriņa bailes uzbrukt grozam 80% gadījumu dabūjot bumbu tā tika izspēlēta uz 3 punkt metiena komandas biedriem (jāatzīst gan brīviem)...aizsardzībā pacīnījās labi, bet kā jau tas parasti ir GSW komandā kolīdz aizej kādam palīgā tad tavējais nepiesegts ielādē no groza apakšas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:38, pirms 16 gadiem
lēnam ieskrienaas gan jau bus ok turpinajumaaa.. .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 13:41, pirms 16 gadiem
es te biju rakstīja: es gan domāju, ka cerības par Biedriņu kā par zvaigzni ir jāaizmirst. Priekš Latvijas līmeņa protams - viņš ir labākais centrs, ja KK pozicionējam kā 4. Nr, kas Kasim arī labāk patīk. Bet NBA - jāsaka, ka čalim pietrūkst daudzveidības - ja viņš dabū atlēcošo - var iebakstīt, vai, ja zem groza brīvam iedod. Neesmu eksperts, bet šķiet ar pretinieka apspēlēšanu ir problēmas un par metienu vispār labāk nerunāsim, ja to vispār var nosaukt par metienu. ( es šeit nerunāju par aizraušanos ar alkoholu )
Protams novēlu progresēt, bet nu jau sen šī nav pirmā sezona un izskatās, ka Wariors atkal būs lūzeri.

Moš čalim tiešām vajadzētu citu komandu. Citādāk nav iekš GSW viņam konkurējoša centra un tipa kā sanāk - tā ir labi. Būtu Andrim jāpasēž uz soliņa aiz kāda labāka - varbūt censtos vairāk, un varbūt arī varētu ko jaunu iemācīties no pieredzējušāka centra...
Ja viņš mestu pa 15 metieniem spēlē, tad viņš pusi arī iemestu. Tāpat kā visi pārējie individuālisti - Ellis, Maggete. Nezinu, varbūt viņš ir par kūtru uzņemties iniciatīvu, bet to vajadzētu darīt. Komanda tāpat ir sūds, tad vismaz jāmēģina sevi pilnveidot, jo komandas spēle Oaklendā nav pazīstama. Un kāpēc vispār kaut kādas runas par to, ka Biedriņam jābūt zvaigznem? Ne viņa drafta numurs uzliek viņam tādu slogu, nekas cits. Jau tagad Biedriņš ir viens no potenciāli labākajiem, bet komanda gan ir totāls mēsls. Tad kad Nelsons pamainīs akcentus, tad būs rezultāti no visām pusēm, bet citādi... šī komanda vienkārši smird. Lai kāds tev arī metiens un uzbrukuma arsenāls būtu, bet ja tu met bieži vien 100 procnetu precizitāti, tad tev IR jāsaņem bumba vairāk. Bet šī komanda ir unikāla.

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:41, pirms 16 gadiem
VNK> nožēlojama aizsardzība kā var tik daudz ielaist viņi tur tai pus okeāna nasaprot ka spēle sākas ar aizsardzību vai arī viņiem pofig ja naudiņa ripo par komandas rezultātiem pofig.

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:45, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Zhani,neesi tik pardrosh savos izteikumos.Ir aizvaditas tikai divas speles.Speletajiem japierod pie jaunajam funkcijam.Ne Turijs, ne Andris vel nav iespelejushies.Ronijs netiek gala ar atbildibas slogu,kas pienakas galvenajam centram.Savukart Andris pagaidam ir nedaudz pa kutru,lai kartigi ''blieztu'' pa knagiem pretinieku lideriem.
Ko tu te novel uz to ka nav iespēlējušies jāpierod pie jaunām funkcijām visām komandām šīs ir pirmās spēles kapēc citi uzvar???? Kā citi ir iespēlējušies??? Kam ir domātas pārbaudes spēles?

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:50, pirms 16 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Zhani,neesi tik pardrosh savos izteikumos.Ir aizvaditas tikai divas speles.Speletajiem japierod pie jaunajam funkcijam.Ne Turijs, ne Andris vel nav iespelejushies.Ronijs netiek gala ar atbildibas slogu,kas pienakas galvenajam centram.Savukart Andris pagaidam ir nedaudz pa kutru,lai kartigi ''blieztu'' pa knagiem pretinieku lideriem.
Un vari man ticet, ka Ronija spele nekas nemainisies, bus dazi uzplaiksnijumi, tapat ka bija pagajusaja sezona, un tas ari bus vis!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 13:50, pirms 16 gadiem
Nekas nemainīsies šosezon, tiks zaudētas ļoti daudz spēles. Maggetī un Nelsons ir lielākās problēmas, nesaprotu, kāpēc pret Suns par 4. numuru ir jāiespēlē Maggetī, vēl jo vairāk, ja pretī uz laukuma ir līgas labākais spēka uzbrucējs, bet ko var darīt, ja ir tik ierobežoti resursi, Turiafs un Rendolfs arī nebūs tie, kas apstādināts Stademairu.
Nezinu, kā tur ir uz laukuma, bet Biedriņš, manuprāt, nav no tiem, kas uzsauks, dodiet man bumbu, spēlējiet caur mani, es visu nokārtošu utt. Skaidrs, ka Biedriņš nav pārliecināts par saviem spēkiem uzbrukumā, ja ir tik mazs uzbrukuma arsenāls.
Ja komanda spēlē ar rūkiju saspēles pozīcijā, tad ir jārēķinās, ka viņš pieļaus daudz kļūdas, nebūs spējīgs aizsardzībā apstādināt pretinieku pieredzējušos saspēles vadītājus, vēl pietam, ja šis spēlētājs ir Kurijs, kuram aizsardzība ir viens no vājakajiem komponentiem.

     [+] [-]

, 2009-10-31 13:54, pirms 16 gadiem
Warriors kaa kadu saaka taa rii turpinaas.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 13:59, pirms 16 gadiem
shamanis29 rakstīja: Nekas nemainīsies šosezon, tiks zaudētas ļoti daudz spēles. Maggetī un Nelsons ir lielākās problēmas, nesaprotu, kāpēc pret Suns par 4. numuru ir jāiespēlē Maggetī, vēl jo vairāk, ja pretī uz laukuma ir līgas labākais spēka uzbrucējs, bet ko var darīt, ja ir tik ierobežoti resursi, Turiafs un Rendolfs arī nebūs tie, kas apstādināts Stademairu.
Nezinu, kā tur ir uz laukuma, bet Biedriņš, manuprāt, nav no tiem, kas uzsauks, dodiet man bumbu, spēlējiet caur mani, es visu nokārtošu utt. Skaidrs, ka Biedriņš nav pārliecināts par saviem spēkiem uzbrukumā, ja ir tik mazs uzbrukuma arsenāls.
Ja komanda spēlē ar rūkiju saspēles pozīcijā, tad ir jārēķinās, ka viņš pieļaus daudz kļūdas, nebūs spējīgs aizsardzībā apstādināt pretinieku pieredzējušos saspēles vadītājus, vēl pietam, ja šis spēlētājs ir Kurijs, kuram aizsardzība ir viens no vājakajiem komponentiem.
Precīzi novērtēts- ja SJax savu komandas kapteiņa bonusu izmanto savtīgai spēlei, savu statu vākšanai (iespējams saistībā ar iespējamo drīzo aizmainīšanos uz citu komandu), tad AB to neizmanto nekā, viņš izskatās daudz par kūtru ambiciozajai GSW nēģeru kompānijai, spēli paņemt uz sevi nespēj (vai varbūt nēģeri arī neļauj, bet būtību tas nemaina). AB uz laukuma aizvien vairāk sāk atgādināt baltādaino kūtro Džefu Fosteru no Pacers.

     [+] [-]

, 2009-10-31 14:01, pirms 16 gadiem
jurkoo rakstīja: Lakers jau ir to izdarījuši, vienkārši šodien nepaveicās, bet par cavs neesmu tik drošs!
kā var nepaveikties? spēli redzēji? Mavs vienkārši gudri nospēlēja!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 14:02, pirms 16 gadiem
Warriors gar zemi! ';

     [+] [-]

, 2009-10-31 14:06, pirms 16 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Rendolfam šonakt visai laba spēle. 12 punkti un 7 rebi - tas ir labs līmenis otrgadniekam. Turklāt, ļoti patīk, ka pret viņu tiek vāktas daudz piezīmes un viņš perfekti met sodus- tieši grozā. Šonakt 8/8. Rendolfu uzskatu par šīs nakts otru labāko spēlētāju aiz Karija, kurš veiksmīgi mēģināja ievirzīt saspēli un darbojās ļoti pārdomāti.
šeit nu gan nepiekritīšu, vienīgais kas šajā spēlē Rendolfam ir ok ir tikai un vienīgi soda metienu precizitāte. metieni no distances zem katras kritikas, bet rebi savākti tikai tapēc ka pie +20 mājnieki (suns) vairs neparko necīnījās

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 14:38, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: šai komandai kā komandai potenciāls nav
nevar būt komandā 10 spēlētāji tendēti uz mešanu un uzbrukumu
ok Rendolfs , Biedrs, Turiafs no pamatspēkiem, arī Džeks var kapāt defā un darīt k ocitu

pārējie ir tīri skoreri, kamēr netiek nokomplektēta komanda bet tik savākti potenciālie 20 pts metēji tikmēr nekas nebūs

atceros pag gad bija tā:

eliss bija 20 pts me'tejs pirms vsaras, sjax tas pats
magetī arī, ieguva kraufordu ta ar ir 20 pts metējs

tur sanāca ka no 5 spēlētājiem varētu samest visus komandas vidējos punktus!!!! ap 100-107 cik ar gsw vidēji met spēlē apmēram


bet tur jau tā lieta ka lai ar cik būtu visi viņi talantīgi kaut kas ir jāmaina prom un jāiegūst tādi spēlētāji no kuriem var būvēt komandu


vajag melnā darba darītāju, vajag šuteri, vajag defā kapātāju, vajag caurgājienu speciālistu utt

paskatieties kā celtics utt ir būvēti

nekur nav 10 šūteri komandā
Pilnībā piekrītu.

Viens pats Eliss vakar izmeta vairāk metienu, nekā visi 4 garie kopā...

Kamēr GSW būs -lielais sešinieks- ārejā līnijā, tikmēr uz sakārtotu spēli un skaistām uzvarām, laikam nav ko cerēt...

Vislabāko sniegumu GS rādija pāris gadus atpakaļ, kad komanda balstījās uz 6-7 roācijas spēlētājiem, bet Nelsons laikam tos laikus jau aizmirsis.

     [+] [-]

, 2009-10-31 15:06, pirms 16 gadiem
Demar's rakstīja: Pilnībā piekrītu.

Viens pats Eliss vakar izmeta vairāk metienu, nekā visi 4 garie kopā...

Kamēr GSW būs -lielais sešinieks- ārejā līnijā, tikmēr uz sakārtotu spēli un skaistām uzvarām, laikam nav ko cerēt...

Vislabāko sniegumu GS rādija pāris gadus atpakaļ, kad komanda balstījās uz 6-7 roācijas spēlētājiem, bet Nelsons laikam tos laikus jau aizmirsis.
tieš itā , tad ar bija kaut kādas shēmas defa
Kaut vai kā Als sedza jao utt bija prieks skatīties kā viņš kapāja

ok Als nav tas spēlētājs kurš vajadzīgs čempionu komandai , bet gsw nebija nemaz slikts viņš, beigās sanāca ka pret Alu dabūja Kraufordu un vēlāk klekstonu un kkadu tur vēl botu (Eisiju Lovu) kurš nerealizejis savu potencialu ir

pret Rokiju ar dabūja miskasti mūsdienās, kurš agrāk bija kaut kas

reāli sapakojot Rokiju ar vēl kādu turiafu un vēl kadu sjax utt
varēja pretim dabūt kaut ko normālu

gsw tik cer ka dabūs kaut ko bet reāli negrib neko dot pretim, bet ja maina, tad ņem kaut kādus botus

tā komandu nebūvē

ja komanda cerēs ka šie šuter attīstīsies tad jā tas notiks, bet komanda nepailks stiprāka

bija reālas iespējas veidot sastāvu

ok ņem Rendolfu audzini pa pf- Wright ir rezerves, Centri ab un Turiafs
un nemaisies ar sjax un amgetī pa pf!!!

un paŗējās pozīcijās ir nevis jāspiež spēlētājiem mēģina't pielāgoties bet vākt tādus kuri var spēlēt tādās pozīcijās

nu nebūs Eliss nekad saspēles vadītājs
viņam blakus vajag big body aspēlnieku, kurš uzbrukumā iet pa pg, elis spēlē kā sg, bet defā eliss sedz ātros pg un Warriors pg sedz sg lielos
ir jāizdara izvēle starp Elisu un Kariju!

vienu no viņiem sapakojot ar pāris citiem spēlētājiem prom
pretim var dabūt daudz ko labu

paņem lai tas magetī ir kā 6th player - pilda savas šūtera funkcijas un miers

dabū pass first pg caur maiņu vai sg kurš ir slasher tipa utt

ir jāvāc komanda

ok draftēt var lielāko talantu, bet pēc tma ir jābūvē komanda, nevis jāpielāgo spēlētāji

tā jau drīz laukumā ies 5 džeki zem 190 , ka tik labākie pēc pts gūšanas ir

     [+] [-]

, 2009-10-31 15:52, pirms 16 gadiem
metienu precizitāte un (ne)aizsardzība iegāza GSW

     [+] [-]

, 2009-10-31 20:42, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ja viņš mestu pa 15 metieniem spēlē, tad viņš pusi arī iemestu. Tāpat kā visi pārējie individuālisti - Ellis, Maggete. Nezinu, varbūt viņš ir par kūtru uzņemties iniciatīvu, bet to vajadzētu darīt. Komanda tāpat ir sūds, tad vismaz jāmēģina sevi pilnveidot, jo komandas spēle Oaklendā nav pazīstama. Un kāpēc vispār kaut kādas runas par to, ka Biedriņam jābūt zvaigznem? Ne viņa drafta numurs uzliek viņam tādu slogu, nekas cits. Jau tagad Biedriņš ir viens no potenciāli labākajiem, bet komanda gan ir totāls mēsls. Tad kad Nelsons pamainīs akcentus, tad būs rezultāti no visām pusēm, bet citādi... šī komanda vienkārši smird. Lai kāds tev arī metiens un uzbrukuma arsenāls būtu, bet ja tu met bieži vien 100 procnetu precizitāti, tad tev IR jāsaņem bumba vairāk. Bet šī komanda ir unikāla.
tur tā štelle, ka viņš šķiet pārāk pasīvs. Kaut kā nedeg vairs laukumā. Varbūt miljoni galvā dara savu - grūti pateikt... tad jau šķiet, ka Skonto sastāvā viņš cīnijās vairāk - nu ja - bija jau arī mērķi - tikt NBA. Varbūt tagad vairs nav mērķu...

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 21:31, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ja viņš mestu pa 15 metieniem spēlē, tad viņš pusi arī iemestu. Tāpat kā visi pārējie individuālisti - Ellis, Maggete. Nezinu, varbūt viņš ir par kūtru uzņemties iniciatīvu, bet to vajadzētu darīt. Komanda tāpat ir sūds, tad vismaz jāmēģina sevi pilnveidot, jo komandas spēle Oaklendā nav pazīstama. Un kāpēc vispār kaut kādas runas par to, ka Biedriņam jābūt zvaigznem? Ne viņa drafta numurs uzliek viņam tādu slogu, nekas cits. Jau tagad Biedriņš ir viens no potenciāli labākajiem, bet komanda gan ir totāls mēsls. Tad kad Nelsons pamainīs akcentus, tad būs rezultāti no visām pusēm, bet citādi... šī komanda vienkārši smird. Lai kāds tev arī metiens un uzbrukuma arsenāls būtu, bet ja tu met bieži vien 100 procnetu precizitāti, tad tev IR jāsaņem bumba vairāk. Bet šī komanda ir unikāla.
Vienīgi grūti uzņemties iniciatīvu ja vienkārši netiec pie bumbas...Statistikā parādās izdarītie metieni, nevis tas cik reizes esi bijis izdevīgā pozīcijā, bet neesi saņēmis bumbu. Nešam 20 piespēles, Karijam 4...Jautājumi?

Ja komandas sākumsastāva aizsargu pāri veido divi combo-guards, kuri vispirms paši meklē grozu un tikai tad komandas biedrus+ vēl ir 4 ārejās līnijas spēlētāji(Jack,Magetī, Azu,Morovs) kuriem arī nav jāmāca, kā izmest uzbrukuma 5 sek., tad par kādu centru/pf izmantošanu uzbrukumā var sapņot?

Ja GS būtu pass first pg, tad arī no visiem garajiem būtu daudz lielāka iniciatīva uzbrukumā. Tas pats fīniksiešu Fraye, kurš vakar sameta 22p, pag.sezonā tupēja uz soliņa Portlendā(4,2p un 2,2 atl.b.).

To jau Nelsons izdomājis, ka ātru ''skrien un met'' basketbolu var spēlēt tikai ar mazo sastāvu...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 22:48, pirms 16 gadiem
Te daži ir tādi āksti. Iepriekšējās sezonas Biedriņu slavējāt, tāpēc kad Latvija nospele sūdīgi čempi uzreiz apaļa 0, nekam neder, nekādas izaugsmes utt... Ko jūs no viņa gaidat, lai viņš iemet ja viņš lāgi nedabu bumbu, jo ahūnie 3 punkta meistari nedod viņam bumbu. Iedos viņam normālu piespeli viņš arī iemetis un būs uzreiz izaugsme. nejua pēc gūtajiem punktiem skatās izaugsmi, bet pēc spēles. Un ko var gribēt kā treneris leik viņam spēlēt tā viņš arī spēlē, nejua viņam uzdevums ir mest debīlus pustālos kurus viņš nevar iemest. Apskataties kāds viņam ir metienu procents katrā spēle, met maz, bet precīzi. Jā par aizsardzību varu piekrist tā viņam ir ''japieslīpē''. Vispār viņš nospēlēja mana skatījumā labāk neka citi GSW spēlētāji. Par Turiafu runājot neesmu redzējis nevienu spēli, kad viņš spēlētu labi. Tak drausmas, ko viņš dara NBA?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-01 11:00, pirms 16 gadiem
Suns rulē bet Warriors iesukā