Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzvar septītajā mačā un dodas uz finālu pret Klīvlendu

Rolands Eliņš

"Warriors" uzvar septītajā mačā un dodas uz finālu pret Klīvlendu
Stefens Karijs
Foto: AFP/Scanpix

Par desmito komandu NBA vēsturē, kas "play-off" sērijā atspēlējusies no 1-3, kļuvusi Goldensteitas "Warriors", šonakt pārspējot "Thunder" ar 96:88. Finālā "Warriors" atkal sagaida cīņa ar "Cavaliers".

Pēc nokļūšanas iedzinējos ar 1-3 „Warriors” spēja uzvarēt divās nākamajās spēlēs, neskatoties uz to, ka iepriekšējā mačā pavadīja iedzinējos teju visu maču. Šodienas spēlē Oklendā, kas bija tikai trešā „Warriors” septītā sērijas spēle kluba 45 gadus ilgajā vēsturē, Stīvs Kers izvēlējās pamatsastāvā sūtīt Andrē Igudalu, kamēr uz rezervista lomu tika pārvietots Herisons Bārnss.

„Thunder” sastāvā izmaiņas neveica un spēles sākumā rādīja brīnišķīgu kombicionālu basketbolu ar stingru aizsardzību. Drīz gan „Thunder” saspēle apsīka un arvien biežāk Rasels Vestbruks grozam uzbruka individuāli, kamēr Kevins Durents pirmajā puslaikā Igudalas aizsardzības dēļ bija salīdzinoši pieticīgs un pa grozu uzmeta vien piecas reizes, taču teju visu, ko izmeta, arī trāpīja.

„Thunder” neļāva „Warriors” tikt pie regulāriem brīviem metieniem un atradās vadībā visu pirmo puslaiku, uz brīdi iegūstot arī 11 punktu pārsvaru. Neveiksmīgs spēles sākums bija Klejam Tompsonam, taču otrajā ceturtdaļā viņš sameta četrus tālmetienus. „Warriors” izpildījumā netrūka kļūdu, ar individuālu spēli brīžiem aizrāvās Stefens Karijs, taču puslaika pēdējā sekundē viņš realizēja iespaidīgu caurgājienu, kas samazināja starpību līdz 42:48.

Trešajā ceturtdaļā „Warriors” dominēja – tika trāpīti vairāki tālmetieni pēc kārtas, Karijs vairākas reizes palika viens pret pretinieku centru Stīvenu Adamsu, un „Warriors” ne tikai izlīdzināja spēli, bet arī atrāvās 11 punktu attālumā. Efektīvi spēlē iesaistījās brazīliešu centrs Andersons Varežau, kamēr „Thunder” līderi spēlēja arvien nervozāk. Trešajā ceturtdaļā notikušo izteiksmīgi raksturoja rezultāts 29:12 „Warriors” labā.

Taču „Thunder” nebija noskaņota padoties, un īstajā mirklī par sevi atgādināja Seržs Ibaka, kurš trāpīja tālmetienu un samazināja starpību līdz 69:73. Pēc tam precīzi tālmetieni arī Vestbrukam un Durentam, taču „Warriors” atbildēja ar četriem tālmetieniem pēc kārtas, divi no tiem Tompsonam. Tompsons un Igudala arī turpināja aizsardzībā viens pret vienu sekmīgi spēlēt pret Vestbruku un Durentu, bet Durents tomēr īsā brīdī sameta vairākus metienus un atkal pievilka līdz mīnus četri.

„Thunder” cerības būtiski mazināja brīdis, kad „Warriors” teju zaudēja bumbu, taču paspēja pieprasīt minūtes pārtraukumu. Uzreiz pēc tā Ibaka pārkāpa noteikumus pret Kariju, kurš savukārt mierīgi iemeta visus trīs soda metienus. Durentam vēl bija divi sarežģīti metieni, taču komandu izglābt neizdevās, un Karijs 26 sekundes pirms beigām ar savu kārtējo tālmetienu pielika spēlei punktu. Spēles gala rezultāts 96:88 "Warriors" labā.

Karijs spēli noslēdza ar 36 punktiem un astoņām rezultatīvām piespēlēm, turklāt acīmredzama bija viņa un Vetsbruka +/- rādītāju atšķirība – Karijam +18 (pārliecinoši labākais komandā), Vestbrukam mīnus 14 (otrs sliktākais komandā). Vestbruks toties izdarīja 13 rezultatīvas piespēles un savāca 19 punktus ar 21 metiena palīdzību. Durentam 27 punkti, Ibakam 16, taču spēlēšana ar tikai septiņu basketbolistu rotāciju izskaņā tomēr iedragāja „Thunder” sniegumu. „Warriors” šodien laukumā sūtīja 11 spēlētājus, turklāt katrs guva vismaz divus punktus.

NBA finālsērijā „Warriors” otro gadu pēc kārtas satiksies ar „Cavaliers”, pirmā spēle paredzēta naktī uz piektdienu.

”Warriors”-”Thunder” 96:88

(19:24, 23:24, 29:12, 25:28)
Warriors: Karijs 36 (3p. 7/12, 8 rez.p.), Tompsons 21 (3p. 6/11), Grīns 11 (9atl.b.), Igudala 7, Bārnss 5, Livingstons 5, Speitss 3, Barboza 2, Ezili 2, Varežau 2, Boguts 2
Thunder: Durents 27, Vestbruks 19 ( 13 rez.p.), Ibaka 16, Adamss 9 (9 atl.b.), Kanters 8, Veiterss 5, Robersons 4 (12 atl.b.), Fojs.

NBA Rietumu konferences finālsērija

DatumsSpēleRezultātsSērijā
17.05.Warriors - Thunder102:1080-1
19.05.Warriors - Thunder118:911-1
23.05.Thunder - Warriors133:1052-1
25.05.Thunder - Warriors118:943-1
27.05.Warriors - Thunder120:1112-3
29.05.Thunder - Warriors101:1083-3
31.05.Warriors - Thunder96:884-3

NBA pēdējo sezonu fināli

GadsKomandsRez.
2010Lakers-Celtics4-3
2011Mavericks-Heat4-2
2012Heat-Thunder4-2
2013Heat-Spurs4-3
2014Spurs-Heat4-1
2015Warriors-Cavaliers4-2
2016Warriors-Cavaliers?

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:18, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Ka tik ieheitot GSW ne. Skatos visi CLE heiteri tg uzbrūk GSW, jo viņu Bostonas, Spuras, Lac un OKC jau izlidojuši no PO.
Krīt uz nerviem vienkārši šitie komentāri par uzkrišanām utt.. Karijs un Tompsons šosezon ABI pārspēja sezonas iemesto trīnīšu rekordu.. Es labāk skatos kā viņi met tos trakos trīņus un iemet nekā fanoju par Lebronu, kurš staigā pa komandām pēc tituliem.. Tieši vienas komandas faktors ir tas, kas man liek vairāk cienīt Kobi un Veidu, kuri ir franšīzes spēlētāji nevis Lebronu, kurš skrien uz citām komandām, lai dabūtu titulus..

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:18, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Iguodala visu Filadelfiju stutēja, kas ir Filadelfija bez Iguodalas?
Savā ziņā, ja GSW atkal uzvarēs, tad tas drīzāk būs viņa nopelns!
Denvera no PO komandas ar uzreiz par lūzeru blici pārvērtās.

  +2 [+] [-]

, 2016-05-31 10:20, pirms 8 gadiem
Nejeega rakstīja: Apsveicu visus GSW atbalstītājus kaut pašam šī komanda riebjas līdz kaulam. Un vecīt karijs nav šībrīža labākais spēlētājs. Vienkārši trāpījies labākajā šībrīža komandā, kas protams bez viņa tāda nebūtu. Tā komanda ir labi salikts mehānisms, kurā katrai detaļai ir sava loma un nozīme. Ideāls menedžmenta darbs ar pietiekamu veiksmes piesitienu. Bet, ja runājam par labākajiem spēlētajiem, tad tas pats tevis nīstais Lebrons un arī Durants visumā, manuprāt, ir labāki. Mans pamatojums - vienkāršs. Ticu, ka Lebrons un iespējams arī Durants plovos varētu ievilkt pat miskasti (lasi, piemēram, Filadelfiju). Lebrons miskasti pat finālā ir dabūjis. Karijs viens pats miskasti, manuprāt, nepavilktu.
bet tur jau ari tā basketbola fīča slēpjas. līdzīgi, kā MJ tikai saliekot kopā pareizos spēlētājus, sāka gūt titulus, tā arī GSW gadījumā ir līdzīgi. tā ir tieši īstā recepte. man vispār liekas stulbi runāt par šī brīža labāko spēlētāju vispār. Jo labākais spēlētājs savā ziņā ir tieši tas, kurš uzvar. vai tad tā nav?

  -4 [+] [-]

, 2016-05-31 10:20, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Tieši vienas komandas faktors ir tas, kas man liek vairāk cienīt Kobi un Veidu, kuri ir franšīzes spēlētāji nevis Lebronu, kurš skrien uz citām komandām, lai dabūtu titulus..
Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:22, pirms 8 gadiem
wifebeater rakstīja: Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.
Jau esi aizmirsis skriešanu uz Heat no Klīvlendas un tad atpakaļ? Tā nav skraidīšana?

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:22, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Denvera no PO komandas ar uzreiz par lūzeru blici pārvērtās.
Tie, kas neskatās NBA, nesaprot, ka NBA ir augstākais prasmju līmenis!
Eiropā tikai aizsardzība, uzbrukums un visi pa pozīcījām, NBA visi spēlētāji var piespēlēt, savākt atlēkušās bumbas, pārķert, utt!

Eiropas treneri tikai bremzē spēlētāju attīstību- liekot viņiem spēlēt pēc vecām shēmām, bet basketbols nemitīgi attīstās!

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:25, pirms 8 gadiem
Chokelahoma City Blunder nespēja pārvarēt Lil B lāstu, Durantam nekad, NEKAD nebūs titula

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:25, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bet tur jau ari tā basketbola fīča slēpjas. līdzīgi, kā MJ tikai saliekot kopā pareizos spēlētājus, sāka gūt titulus, tā arī GSW gadījumā ir līdzīgi. tā ir tieši īstā recepte. man vispār liekas stulbi runāt par šī brīža labāko spēlētāju vispār. Jo labākais spēlētājs savā ziņā ir tieši tas, kurš uzvar. vai tad tā nav?
Tad jau labākais spēlētājs ir Igoudala, jo viņa laikā- 76ers bija playoff komanda, bet tagad pat 20 uzvaras nevar izcīnīt!

  -2 [+] [-]

, 2016-05-31 10:25, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Jau esi aizmirsis skriešanu uz Heat no Klīvlendas un tad atpakaļ? Tā nav skraidīšana?
'Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.'

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:26, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tie, kas neskatās NBA, nesaprot, ka NBA ir augstākais prasmju līmenis!
Eiropā tikai aizsardzība, uzbrukums un visi pa pozīcījām, NBA visi spēlētāji var piespēlēt, savākt atlēkušās bumbas, pārķert, utt!
Līmenis, protams, ir augstāks, bet nevajag pārspīlēt, ka visi to var izdarīt.. Ir jau tas pats vecais stāsts ar labākiem rebounderiem, passeriem un shooteriem.. Ir protams izņēmumi, tas pats RW, kurš spēj pilnīgi visu - lai arī godīgi jāsaka - arī māk smagi noraut Žani citreiz. Bet sistēma ir palikusi tā pati..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:28, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Žēl. Domāju, līga no šāda rezultāta ir zaudētāja. GSW spēlētais basketbols nav gudrs un nav skatāms. Visi īkšķi par Cavaliers.
Tu man, bļ*d, pasaki, kāda starpība starp skrien un met, kur met no trojkas, un skrien un met, kur Vestbruks ar Durantu tupa skrien uz grozu? Izvelciet galvas no ānusiem, heiteri, un izdomājiet ticamus argumentus

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:28, pirms 8 gadiem
wifebeater rakstīja: 'Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.'
Puis, iemācies lasīt lūdzu.. Komandas - tas ir vairāk nekā viena. Komandas - HEAT un Cavs.. Vēlreiz Tev uzrakstīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:28, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Līmenis, protams, ir augstāks, bet nevajag pārspīlēt, ka visi to var izdarīt.. Ir jau tas pats vecais stāsts ar labākiem rebounderiem, passeriem un shooteriem.. Ir protams izņēmumi, tas pats RW, kurš spēj pilnīgi visu - lai arī godīgi jāsaka - arī māk smagi noraut Žani citreiz. Bet sistēma ir palikusi tā pati..
Lielākā daļa var! Biedriņš atbrauca no NBA, kur darīja konkrētas lietas.. Eiropā- darīja ko gribēja!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:31, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Puis, iemācies lasīt lūdzu.. Komandas - tas ir vairāk nekā viena. Komandas - HEAT un Cavs.. Vēlreiz Tev uzrakstīt?
'Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.'

  -1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:31, pirms 8 gadiem
Tiešām žēl par OKC, baigi gribēju redzèt finālā, bet, bu, tagad tikai un vienīgi par Lebronu

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:32, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Lielākā daļa var! Biedriņš atbrauca no NBA, kur darīja konkrētas lietas.. Eiropā- darīja ko gribēja!
Par Biedriņu ir cits stāsts.. Pēc manām domām viņu tur - NBA - diezgan pamatīgi sačakarēja.. Gribēja uztaisīt par Howarda tipa centru ar milzīgu spēku, labu spēli zem groza un teicamu rebounderu.. Bet principā sačakarēja diezgan vispusīgu spēlētāju, kurš pat varēja pustālos un tālos ar diezgan ciešamu % mest.. Beigās bija tā izkropļots metiens, ka nevarēja pat sodus iemest..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:32, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bet tur jau ari tā basketbola fīča slēpjas. līdzīgi, kā MJ tikai saliekot kopā pareizos spēlētājus, sāka gūt titulus, tā arī GSW gadījumā ir līdzīgi. tā ir tieši īstā recepte. man vispār liekas stulbi runāt par šī brīža labāko spēlētāju vispār. Jo labākais spēlētājs savā ziņā ir tieši tas, kurš uzvar. vai tad tā nav?
Labākā spēlētāja vērtēšana un visādu labāko spēlētāju topu taisīšana vienmēr būs subjektīva un citādā nemaz nevar būt, jo nav iespējams ielikt spēlētājus 100% identiskos apstākļos un tad viņus novērot kā eksperimentā. Turklāt, ja kāds ir aizmirsis basketbolā tomēr ir spēlētāju sadalījums pa pozīcijām, līdz ar to vērtēšanas kritēriji ir visdažādākie. Tomēr titulu skaitam labākā spēlētāja vērtēšanā ir tikai pastarpināta nozīme, jo titulus izcīna labākā komanda, nevis labākais spēlētājs. Tā tas ir bijis vienmēr un citādam uzskatam nepiekritīšu. Tā tas bija līgas pirmsākumos, tā tas bija MJ laikos un ir arī šobrīd.

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:33, pirms 8 gadiem
Edvīns Straume rakstīja: Durantam nekad, NEKAD nebūs titula - loģiski vari pamatot tik kategorisku viedokli?
Vienīgais iespējamais veids, kā viņš varētu uzvarēt, ir aizejot uz citu komandu, kur ir kādi 2 spēlētāji, kas var arī vilkt maču, ar Vestbruka ķieģeļiem nekā nebūs.

Durants ir līdzīgs, kā Kobe, skaitās uzvarētājs (mērķis viens tikai), bet ir tik sūdīgs komandas spēlētājs, ka pat ar ļoti labu komandu nekas nesanāk (līdzīgi kā Kobei ar Hovardu un Nešu, Kobe maksimāli sačakarēja atmosfēru ģērbtuvēs).

Un protams, Lil B lāsts, it kā visi smejas par to, bet OKC joprojām katru gadu čouko plejofos pēkšņi un ne no kurienes (kad bijuši dominēti praktiski visi iepriekšējie mači)

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:34, pirms 8 gadiem
wifebeater rakstīja: 'Uz kurām citām komandām tad viņš tā ir skrējis? Neiznāju ka NBA ir vairākas Miami Heat komandas.'
Tev nav jēgas atbildēt, trīs reizes kā veca plate vienu un to pašu teikumu mal..

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:34, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Par Biedriņu ir cits stāsts.. Pēc manām domām viņu tur - NBA - diezgan pamatīgi sačakarēja.. Gribēja uztaisīt par Howarda tipa centru ar milzīgu spēku, labu spēli zem groza un teicamu rebounderu.. Bet principā sačakarēja diezgan vispusīgu spēlētāju, kurš pat varēja pustālos un tālos ar diezgan ciešamu % mest.. Beigās bija tā izkropļots metiens, ka nevarēja pat sodus iemest..
Ciešams % Eiropā, ir slikts NBA, jo gūst vairāk punktus!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:35, pirms 8 gadiem
Stefens ir atpakaļ, pārējie var tik noskatīties

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:35, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tad jau labākais spēlētājs ir Igoudala, jo viņa laikā- 76ers bija playoff komanda, bet tagad pat 20 uzvaras nevar izcīnīt!
Nevajag pārspīlēt. Iguodala prot sapurināt komandu un pavilkt citus un komanda uzreiz spēlē labāk. Tas tāpat kā LJ aizgāja no Cle, tā Cle uzreiz par miskasti palika. Pie kobes daudzi nespēja iejusties un tieši zaudēja savu līmeni. Tās arī ir kvalitātes spēlētājam ko uzreiz nepamana.

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:37, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Iguodala prot sapurināt komandu un pavilkt citus un komanda uzreiz spēlē labāk. Tas tāpat kā LJ aizgāja no Cle, tā Cle uzreiz par miskasti palika. Pie kobes daudzi nespēja iejusties un tieši zaudēja savu līmeni. Tās arī ir kvalitātes spēlētājam ko uzreiz nepamana.
Nē nu skaidrs, ka Braients nekad nav bijis tik labs spēlētājs, bet izšķirošos metienus- lādēja kā Džordans!

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:39, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ciešams % Eiropā, ir slikts NBA, jo gūst vairāk punktus!
Nu it kā Tev ir taisnība, bet atceries, ka NBA arī spēlē par 8min ilgāk nekā Eiropā līdz ar to arī punkti ir vairāk.

Tikpat labi varētu tagad Porziņģi trenēt un dzenāt tikai zem groza un likt aizmirst par viņa trīņiem, ātrumu un eksplozivitāti.. Sanāktu tas pats Biedriņa variants beigās

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:40, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Nu it kā Tev ir taisnība, bet atceries, ka NBA arī spēlē par 8min ilgāk nekā Eiropā līdz ar to arī punkti ir vairāk.

Tikpat labi varētu tagad Porziņģi trenēt un dzenāt tikai zem groza un likt aizmirst par viņa trīņiem, ātrumu un eksplozivitāti.. Sanāktu tas pats Biedriņa variants beigās
Es runāju par punktiem/min!
NBA ir augstāks % no spēles!
Porzinģis pats var izkārtot sev metienu, bet Biedriņš to nevarēja, jo nebija dribla!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-31 10:45, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Jau esi aizmirsis skriešanu uz Heat no Klīvlendas un tad atpakaļ? Tā nav skraidīšana?
Viņš aizgāja no Klīvlendas pirmo reizi arī dēļ personiskajiem iemesliem, ne tikai dēļ tituliem, viņa bijušais komandas biedrs, pulēja Lebrona māti, Klīvlendas laikos, ja tas nebūtu noticis viņš 100% paliktu Klīvlendā.

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:48, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Es runāju par punktiem/min!
NBA ir augstāks % no spēles!
Porzinģis pats var izkārtot sev metienu, bet Biedriņš to nevarēja, jo nebija dribla!
Tieši tikko salīdzināju points per minute NBA un Eirolīgā - starp CSKA un labāko šūteru komandu pasaulē Warriors atšķirība ir tikai 0.1pts minūtē..

Par to izkārtošanu pagaidām neņemos spriest, jo daudz, daudz vairāk metienus Porziņģim izkārtoja citi nekā izkārtoja viņš pats..

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:51, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Viņš aizgāja no Klīvlendas pirmo reizi arī dēļ personiskajiem iemesliem, ne tikai dēļ tituliem, viņa bijušais komandas biedrs, pulēja Lebrona māti, Klīvlendas laikos, ja tas nebūtu noticis viņš 100% paliktu Klīvlendā.
Kur Tu kaut ko tādu esi lasījis? Pirmo reizi ir tāds info..

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:53, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Krīt uz nerviem vienkārši šitie komentāri par uzkrišanām utt.. Karijs un Tompsons šosezon ABI pārspēja sezonas iemesto trīnīšu rekordu.. Es labāk skatos kā viņi met tos trakos trīņus un iemet nekā fanoju par Lebronu, kurš staigā pa komandām pēc tituliem.. Tieši vienas komandas faktors ir tas, kas man liek vairāk cienīt Kobi un Veidu, kuri ir franšīzes spēlētāji nevis Lebronu, kurš skrien uz citām komandām, lai dabūtu titulus..
Pagaidi pagaidi, 2007 gada draftā Kobe gandrīz tika aizmainīts no komandas, ja tad nebūtu komandas īpašnieks Džerijs Bass, bet gan viņa dēls Džims Bass, tad Kobe viennozīmīgi būtu citā komandā savus pēdējos karjeras gadus, apmēram tāpat kā Pīrsam būtu... un skaties, ka Veids tuvākajā laikā kaut kur neaiziet citur spēlēt, pagaišgad jau problēmas bija ar kontrakta parakstīšanu + man nāk galvā dziesma ''Un kad vecie draugi kopā, Tie tik daudz spēj izdarīt, Plecs pie pleca, roku rokā'' (saistībā ar Karmelo, CP3, Veida un LBJ izteikumiem par gribēšanu spēlēt vienā NBA komandā.).

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:53, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Tieši tikko salīdzināju points per minute NBA un Eirolīgā - starp CSKA un labāko šūteru komandu pasaulē Warriors atšķirība ir tikai 0.1pts minūtē..

Par to izkārtošanu pagaidām neņemos spriest, jo daudz, daudz vairāk metienus Porziņģim izkārtoja citi nekā izkārtoja viņš pats..
CSKA pēc komplektācijas ir kā NBA komanda, bet spēlē pret krietni vājākām komandām un punktus viņiem nav problēmu samest!

Starpība starp CSKA un dažām Eirolīgas, VTB komandām ir vēl lielāka, kā starp GSW un 76ers!

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:53, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Žēl. Domāju, līga no šāda rezultāta ir zaudētāja. GSW spēlētais basketbols nav gudrs un nav skatāms. Visi īkšķi par Cavaliers.
Finālā redzēsi skatāmu basketu, OKC bija laba apakša un GSW nemaz nevarēja uzvarēt ar caurgājieniem un spiedienu uz apakšu, viņiem bija jāmet un jāmet. Ja GSW nav skatāms, tad, ko tu teiksi par cavs, kas met tik pat daudz 3pt un visa spēle iet caur Lebrona bumbas kontroli un Irvinga induviduālām darbībām.

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:54, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Kur Tu kaut ko tādu esi lasījis? Pirmo reizi ir tāds info..
Labrīt Igaunija, šis stāsts jau kādus 6 gadus atklātībā ir, tika turēts noslēpumā kopš 2008 vai 09. gada, iemetīšu linku no ESPN radio šova paklausies tas šovs tika uzņemts 2010. gadā ja pareizi atceros. https://www.youtube.com/watch?v=izp...

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:56, pirms 8 gadiem
Ienāku SC, domāju te būs normālas diskusijas par spēli. bet nē, atkal viens pajols savu sūdu maļ.

Edvīn Straume, skolā nav jābūt?

     [+] [-]

, 2016-05-31 10:57, pirms 8 gadiem
eddybear rakstīja: Kur Tu kaut ko tādu esi lasījis? Pirmo reizi ir tāds info..
Tādēļ visi troļļo pie NBA video youtube, ka Delonte West ir Lebrona papucis