Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Hovards: "Nevēlos būt kā Šaks, skrienot uz lielākām komandām"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hovards: "Nevēlos būt kā Šaks, skrienot uz lielākām komandām"
Dvaits Hovards
Foto: AP/Scanpix

Orlando „Magic” supercentrs Dvaits Hovards paudis vēlmi palikt Floridas klubā arī pēc nākamās sezonas, kad viņš var kļūt par brīvo aģentu, nevis doties meklēt laimi lielākā komandā.

„Nevēlos skriet kādam pakaļ, kā to darīja Šaks. Vēlos pats izveidot savu ceļu, pa kuru ietu cilvēki, nevis ietu kādam pakaļ. Šo taku vēlos radīt šeit, Orlando. Taču nevaru to paveikt viens. Man ir nepieciešami ne vien pareizi komandas biedri, bet arī visas pilsētas atbalsts. Tikai tā paveiksim šo uzdevumu – mazo pilsētu un mazo tirgu pārvērst par daudz lielāku,” teica Hovards.

Dvaita mājiens par Šakilu O`Nīlu bija saistīts ar šo sezonu Bostonā pavadījušā veterāna lēmumu 1996. gadā pamest „Magic” un pievienoties „Lakers”, ar ko viņš vēlāk izcīnīja vairākus titulus.

Hovarda pašreizējais līgums ar „Magic” beigsies pēc 2012./2013. gada sezonas, basketbolists var to apturēt sezonu ātrāk un kļūt par brīvo aģentu nākamā gada vasarā. Pašreiz gan 2004. gada drafta pirmais numurs liek noprast, ka vēlas palikt savā komandā: „Šobrīd esmu „Magic” sastāvdaļa un plānoju šeit palikt. Vēlos, lai „Magic” organizācija darītu visu iespējamo, lai iegūtu pilsētas un fanu atbalstu. Nekad neesmu teicis, ka vēlos prom.”

Hovarda šīs vasaras plānos ietilpst adidas programmas ietvaros viesoties Eiropā, Āzijā un arī Āfrikā, kur basketbolists ziedos līdzekļus skolas izveidei. Bez tam Hovards atklājis, ka noalgos treneri, kas viņam palīdzēs strādāt pie pustālā metiena un bēdīgi slavenajiem soda metieniem.

Izmantotie resursi:
Orlando news, information, weather, hurricane...

1 2 37 komentāri
Slēpts komentārs: zippo22

  +1 [+] [-]

, 2011-05-31 19:09, pirms 13 gadiem
Jau tagad daudzi gribētu iet tavu ceļu, par to vari nešaubīties !

 +10 [+] [-]

, 2011-05-31 19:09, pirms 13 gadiem
tādēļ arī es viņu daudz vairāk respekteju nekā Lebronu
Slēpts komentārs: dr.hauss

 +29 [+] [-]

, 2011-05-31 19:29, pirms 13 gadiem
PB41 rakstīja: tādēļ arī es viņu daudz vairāk respekteju nekā Lebronu
Neaizies vinjs bet ar so tekstu vinjs parada ka Orlando varetu panemt CP3 vai ko tamlidzigu.Taka tas ka neskrien bet savakj apkart 1-2 zvaigznes nemaina lietas butibu,tik mebeles nav japarved

  +8 [+] [-]

, 2011-05-31 20:02, pirms 13 gadiem
Cerams,ka sis chalis izcinis sev kaut vai vienu,pelnito gredzenu

  +5 [+] [-]

, 2011-05-31 20:20, pirms 13 gadiem
nba33 rakstīja: Cerams,ka sis chalis izcinis sev kaut vai vienu,pelnito gredzenu
ja ari neizcinis tad nebus ne pirmais ne pedejais izcils basketbolists kurs paliek bez gredzena,tadu ir vesela jura un dazi pa karjeru ir izdarijusi tik daudz ka nekad netiks parspeti(ka Stoktons piespeles)...bet gredzenu nedabuja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-31 20:34, pirms 13 gadiem
Baigais supermens, lai gan īstajam supermenam bija sarkanas apenes bez gredzena

  +7 [+] [-]

, 2011-05-31 20:43, pirms 13 gadiem
Ko var Lebronu ēst...... Hovards skaidri un gaiši pateica- vajag riņķī spēlētājus, un Orlando to arī pa vasaru centīsies izdarīt. Ko darīja Klīvlenda?? Absolūti neko, nevar ar vienu spēlētāju gredzenus savākt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-05-31 21:07, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: tāds jau tas Šaks ir. skat vai tik nākamsezon nelīdīs uz Heat (ja nav tur jau bijis) vai Mavericks
paseko lidz basitim Šaks ne tikai bija Miami bet ari izcela gredzenu

  +3 [+] [-]

, 2011-05-31 21:17, pirms 13 gadiem
attieksme jau pareiza.... bet gredzenu buus gruuti dabuut ar orlando, ja veel citas komandas meegjinaas nokomplekteeties liidziigi kaa miami...

 +10 [+] [-]

, 2011-05-31 21:25, pirms 13 gadiem
Visi 4 Šaka gredzeni ir nopelnīti pateicoties viņam nevis Kobem un Veidam. Nu ok.. Veids varbūt bija lielāks noteicējs Miami uzvarā, bet spēlējot ar Kobi.. paskatieties kurš bija finālu vai sezonas MVP..

Diemžēl viņa karjera beidzās '08 gadā. Kas tur slikts, ja viņš vēlas to nobeigt uz pozitīvas nots pievienojoties potenciālajām čempionu komandām? Viņš tomēr ir devis vairāk, kā jebkad kāds prasītu no basketbola spēlētāja. Lieciet viņu mierā ar saviem neandertāliešu komentāriem. Vairāk to attiecinu uz Howard'u (kuram nav neviena titula salīdzinot ar Šaka 4iem).

  -1 [+] [-]

, 2011-05-31 21:27, pirms 13 gadiem
nba33 rakstīja: Cerams,ka sis chalis izcinis sev kaut vai vienu,pelnito gredzenu
Vienmēr visi ir pelnījuši tos gredzenus....bet tomēr viņi nedabū tos,netrūkst daudz piemēru,tai skaitā esošie spēlētāji,kuri "būtu pelnījuši",bet realitāte ir tāda,ka viņi nav dabūjuši tos,jo vienmēr kkas pietrūcis. Tā teikt ja nav iegūts tad nav pelnījis...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-31 21:32, pirms 13 gadiem
Nu nebija jau tā, ka Šaks pie kāda skrēja uz Leikeriem.....viņi nebija nekāda top komanda, kad viņš uz turieni aizgāja!

Un 3 titulos ar Lakers viņš bija tas, kurš viņus izcīnīja...ne jau Kobe!
Kobe bija labs palīgs, bet Šaks tajā laikā bija vnk killers!

  +5 [+] [-]

, 2011-05-31 21:44, pirms 13 gadiem
PB41 rakstīja: tādēļ arī es viņu daudz vairāk respekteju nekā Lebronu
kas tad vinam vel 5 gadus vaidzeeeja palikt Cavs? un neko neizciniin?

  +4 [+] [-]

, 2011-05-31 21:44, pirms 13 gadiem
Shaqs bija, ir un paliks normāls pipars , tā ka nevadzētu pilnīgi neko viņam pārmest! Viņš arī no Orlando aizgāja uz Lakers, uz komandu kurā vnk bija reālāk savākt apkārt kadrus , kas palīdzētu tikt pie gredzena ! Ja Orlando to nespēj nodrošināt, tad arī Dvaitam ieteiktu iet tādu pašu ceļu..

p.s.
Shaqa monster-dunk pret Portlandu ziedu laikos Lakers sastāvā -> YouTube
- ‪shaq monster...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-31 22:35, pirms 13 gadiem
Es jau neteiktu, ka ''magic'' pēdējos gados būtu bijis slikts sastāvs.

  +7 [+] [-]

, 2011-05-31 22:44, pirms 13 gadiem
Atvēris te muti. Šaks savā 1. sezonā NBA bija dominējošāks, nekā Howards savā 6 vai 7 sezonā.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-31 23:21, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Howardan un es ļoti ceru ka viņš tiks pie sava gredzena tieši šeit Orlando!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-01 00:02, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Šaks>Howards
vnk all day
Ja Hovardam būtu jāspēlē pret Šaku (ziedu laikos)......viņš (Hovards) sēdētu stūrī apiņņājies kā maza meitenīte!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-01 00:08, pirms 13 gadiem
Trollface rakstīja: Visi 4 Šaka gredzeni ir nopelnīti pateicoties viņam nevis Kobem un Veidam. Nu ok.. Veids varbūt bija lielāks noteicējs Miami uzvarā, bet spēlējot ar Kobi.. paskatieties kurš bija finālu vai sezonas MVP..

Diemžēl viņa karjera beidzās '08 gadā. Kas tur slikts, ja viņš vēlas to nobeigt uz pozitīvas nots pievienojoties potenciālajām čempionu komandām? Viņš tomēr ir devis vairāk, kā jebkad kāds prasītu no basketbola spēlētāja. Lieciet viņu mierā ar saviem neandertāliešu komentāriem. Vairāk to attiecinu uz Howard'u (kuram nav neviena titula salīdzinot ar Šaka 4iem).
pilnīgi piekrītu! Daudzi izcili basketbolisti karjeras beigās pāriet uz komandām ar potenciālu izcīnīt gredzenus! Man šķiet, ka Melons un Pajtons arī aizgāja uz leikeriem, jo nebija nevienu gredzenu dabūjuši!
p.s. ja maldos, stipri nesitiet!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-01 00:36, pirms 13 gadiem
Garenais rakstīja: pilnīgi piekrītu! Daudzi izcili basketbolisti karjeras beigās pāriet uz komandām ar potenciālu izcīnīt gredzenus! Man šķiet, ka Melons un Pajtons arī aizgāja uz leikeriem, jo nebija nevienu gredzenu dabūjuši!
p.s. ja maldos, stipri nesitiet!
Bija, bija tā, bet finālā pret Detroitu aprāvās

  -2 [+] [-]

, 2011-06-01 00:39, pirms 13 gadiem
tas ir diezgan debili un aprobezoti, uzskatiit, ka shaqs izcinija titulus viens un kobe ar weidu tikai piestaveja... tas ir tas pats, kas teikt, ka jordnas viens izcinija savus titulus un vinam nebija blakam Pippens ar labaku overall statistiku un likgas labakasi aizsargs rodmens... tas ir NBA, ko jus laujat asociacijai, kura pastav par savam zvaigznem un censas vinus izrotat, ticeeet tik naivi?
pfff, vajag sekot lidzi NBA, nevis pliki blatot no delfi.lv virsrakstiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-01 09:27, pirms 13 gadiem
dieselOO7 rakstīja: attieksme jau pareiza.... bet gredzenu buus gruuti dabuut ar orlando, ja veel citas komandas meegjinaas nokomplekteeties liidziigi kaa miami...
bet nevar jau visu uzreiz. ar laiku. es domāju, ka viņš labāk jutīsies izcīnījis titulu savos apstākļos un savās "mājās" nekā kādā komandā ar kādiem tur spēlētājiem... Viss būs labi - būs arī gredzeni, vairāki..

     [+] [-]

, 2011-06-01 09:28, pirms 13 gadiem
zippo22 rakstīja: Paskatīšos ,kad čalim būs 35 un neviena titula ,ko viņs tad darīs....
izcīnīs titulu

     [+] [-]

, 2011-06-01 11:00, pirms 13 gadiem
Visi kuri te raud,ka LeBrons neizcīnītu gredzenu Cavos.Viņiem 2 sezonas pēc kārtas bija labākā bilance līgā.Nav jau tā,ka vi;ni tur vispār neko neiespētu.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-01 11:30, pirms 13 gadiem
NBA būtu daudz interesantāks ja katrā komandā būtu pa vienai zvaigznei un būtu vairāk titulu pretedentu, bet tagad sāksies BIG 3 un viskautkādi citi superzvaigžņu dueti.

     [+] [-]

, 2011-06-01 12:59, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: nu labi, attiecībā uz Miami kļūdījos bet tas jau nemaina faktu ka Onīls ir pabijis teju vai pusē NBA komandu. Tādā ziņā Howard ir baigais malacis, pret tādiem ir daudz lielāka cieņa
pacieties redzesim kas notiks.Daudzi slavas zaales speletaji uztrapija uz Dzordanu un ta ari gredzenu nedabuja,ja Howards vel gadus 304 nedabus tad ar saks metaties.vai ari vins uzstadis Orlando ultimatu-atvediet man vel kaadu paligu ja nee es eju.Un tad ja tur aizies 1-2 zvaigznes tad nekads malacis vinjs nebus jo visi to sapratis ka puika ir pateicis vaiun paligi vai es pacelu cepuri.

     [+] [-]

, 2011-06-01 13:03, pirms 13 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: NBA būtu daudz interesantāks ja katrā komandā būtu pa vienai zvaigznei un būtu vairāk titulu pretedentu, bet tagad sāksies BIG 3 un viskautkādi citi superzvaigžņu dueti.
ir tik daudz zvaigznes?jaa ir labi speletajai bet vai zvaigznes?Piemeram Sas ka big 3 speeljusi jau pedejos 10+gadus.Parkers,Dankans,Robinsos vai Parkers,Dankans,Mano. Ka Big3 var ari saukt kadreizejo Jutas Karls,Stoktons un tad 3 pec izveles.Buls man liekas vareja salikt ka Big4 vai vel trakaak.Rockets ar Olaidžuvanu,Dreksleru un Barkliju ar par Big3 var saukt...takaa busim atklati nekas mega tas nav un bijis visu laiku.Vai daudz tadas komandas bus nezinu gan,nav jau ko ielikt to zvaigznju vieta sobrid.dazi pedejo gadu drafta top3 vai pat top5 ir vai nu traumatiski vai ari tadi nestabili ka nerada to ko gribetos redzet

     [+] [-]

, 2011-06-01 23:24, pirms 13 gadiem
SKRUNDA rakstīja: kas tad vinam vel 5 gadus vaidzeeeja palikt Cavs? un neko neizciniin?
šaks taču arī pamet CLE tāpat kā to izdarija LJ un pievienojās top komandai

     [+] [-]

, 2011-06-01 23:29, pirms 13 gadiem
Rexis95 rakstīja: Bija, bija tā, bet finālā pret Detroitu aprāvās
nesenāks piemērs ir Garnets kurš pēc padsmit sezonām ja nemaldos minesotā pārcēlās uz Bostonu

     [+] [-]

, 2011-06-01 23:35, pirms 13 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: NBA būtu daudz interesantāks ja katrā komandā būtu pa vienai zvaigznei un būtu vairāk titulu pretedentu, bet tagad sāksies BIG 3 un viskautkādi citi superzvaigžņu dueti.
Arī šogad nebija maz kandidātu uz titulu
1 2 37 komentāri