Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim personīgais rekords tālmetienos un 4-0 Ņujorkas derbijā šosezon

Rolands Eliņš

Porziņģim personīgais rekords tālmetienos un 4-0 Ņujorkas derbijā šosezon
Kristaps Porziņģis un Tims Hārdevejs
Foto: AP/Scanpix

Ņujorkas „Knicks” ceturto reizi šosezon NBA spēlē pieveica Bruklinas „Nets”, šonakt uzvarot ar 111:95. Kristaps Porziņģis guva 28 punktus un pirmoreiz NBA karjerā trāpīja sešus tālmetienus, bet Eness Kanters izcēlās ar sezonas otro 20+20 spēli.

Kristaps Porziņģis šonakt laukumā pavadīja 30 minūtes, kurās pretinieku grozā sameta 28 punktus (1p. 4/4, 2p. 3/11, 3p. 6/8). Seši trāpīti tālmetieni Porziņģim vienā NBA spēlē ir pirmoreiz, pārspējot iepriekšējo personīgo rekordu ar pieciem trejačiem. Tāpat Porziņģis šonakt tika pie piecām atlēkušajām bumbām, bloķēja divus metienus un izdarīja divas rezultatīvas piespēles, kā arī pārtvēra vienu bumbu. Viņam arī viena piezīme un viena kļūda, kā arī +/- rādītājs plus astoņi.

Līdz ar šo maču Porziņģis ir panācis Andri Biedriņu NBA karjerā gūto punktu ziņā - abi šobrīd dala rezultatīvākā Latvijas spēlētāja NBA godu ar 3247 punktiem. Porziņģim šī skaita sasniegšanai gan vajadzēja krietni īsāku laiku.

Porziņģis spēle pirmajās četrās minūtēs paspēja trāpīt divus tālmetienus un vienu ļoti tālu pustālo metienu, kā arī izdarīt divas rezultatīvas piespēles. Pēc iespaidīgā sākuma piebremzēja gan Porziņģis, gan visa „Knicks” komanda, kas pirmajās četrās minūtēs bija izvirzījusies vadībā 15:13, bet pēc tam spēlēja krietni mazrezultatīvāk. Taču sekmīgi spēlē iesaistījās Maikls Bīzlijs, un pirmo ceturtdaļu „Knicks” pabeidza ar 30:22.

Otrās ceturtdaļas otrajā pusē Porziņģis atgriezās laukumā ar vēl diviem precīziem tālmetieniem, un „Nets”, kas maču aizvadīja bez sava rezultatīvākā sezonas spēlētāja Rondeja Holisa-Džefersona, pēdējās divās minūtēs pieredzēja pretinieku izrāvienu 7:0 un nokļuva pat 20 punktu iedzinējos (41:61).

Otrā puslaika sākumā „Knicks” panāca pat 25 punktu pārsvaru, lielā mērā dzēšot jautājumus par mača uzvarētāju. Bruklinai lielas grūtības sagādāja Enesa Kantera nosegšana, un viņš dominēja zem groziem, kamēr Porziņģis trešajā ceturtdaļā tika pie četriem punktiem.

Varēja likties, ka pēdējā ceturtdaļā „Knicks” sākumsastāva vīriem vairs nebūs vajadzības doties laukumā, taču „Nets” rezervisti Džalils Okafors un Niks Stausks parūpējas par nelielu izrāvienu, un Bruklina pietuvojās līdz 82:92. Porziņģis uz to atbildēja ar savu piekto un sesto tālmetienu mačā, kā arī izcēlās ar pāris blokiem. Iepriekšējo milzīgo pārsvaru gan neizdevās atjaunot, taču „Knicks” uzvara nopietni vairs netika apšaubīta, un Franks Nilikinā pēdējā minūtē vēl izcēlās ar efektīgu danku.

Uzvara ar 111:95 Ņujorkai bija ceturtā šosezon pret Bruklinu, un, ņemot vērā, ka šonakt bija abu komandu pēdējā savstarpējā spēle regulārajā sezonā, „Knicks” gada bilance pret „Nets” Ņujorkas derbijā ir ļoti pārliecinošā 4-0. Šajā panākumā īpaši jāizceļ arī Kantera sezonas otrā 20+20 spēle, turklāt viņš arī veica piecas rezultatīvas piespēles. Savukārt traumu guva rezervists Rons Beikers, kurš laukumā pavadīja tikai īsu brīdi un nākamajā spēlē nepiedalīsies.

”Knicks” (23-28) -”Nets” (18-33) 111:95

(30:22, 31:19, 25:28, 25:26)
Knicks: Porziņģis 28, Kanters 20 (20 atl.b.), Hārdevejs 15, Lī 12, Bīzlijs 12, Nilikinā 8, Makdermots 7, O`Kvins 4, Bērks 2, Džeks 2, Ernangomess 1, Beikers, Tomass.
Nets: Kerols 13, Alens 12, Krabe 12, Stausks 12, Dinvidijs 11, Heriss 9, Eisijs 8, Rasels 7, Vaitheds 6, Okafors 5 (12 atl.b.), Vebs.

Statistika

MetieniTālmetieniSoda m.Atl.b.Rez.p.Kļūdas
Knicks39/89 (44%)13/26 (50%)20/25 (80%)472211
Nets36/86 (42%)9/36 (25%)14/16 (88%)491517

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2018-01-31 10:58, pirms 7 gadiem
oxa rakstīja: Citā Cavaliers spēlē Kevins Lovs salauzis roku, 6-8 nedēļas ārā
Tad jau KP paliek kā vienīgais baltais All Star Game...

  +2 [+] [-]

, 2018-01-31 11:02, pirms 7 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Kas tu vispār tāds esi, lai kādam kaut ko pieprasītu? Līdz šim komentāram neviens nezināja par tādas noželojamas žurkas kā tu esamību.
Kā tad nezināja, lielākā daļa no vecajiem "lietotājiem" zin, ka dravnieks ir viens no bimbambola profiliem. Par visiem mūsu sportistiem izņemot futbolistus regulāri ņirgājās SC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-01-31 11:36, pirms 7 gadiem
Komanda uzvarēja un tikai statistikas maniakiem ir svarīgi visi mazie cipariņi. KP guve ceturtdaļu komandas punktu un tas nav maz. Vai varēja labāk? Jā. Vai vajadzēja? Nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-01-31 11:40, pirms 7 gadiem
m. scofield rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kas tad tur ko neiemest 6 tālmetienus NBA?
Pie tam ja pretī tādi nemākuļi!😁

  -1 [+] [-]

, 2018-01-31 11:52, pirms 7 gadiem
Jus paskatieties , ko nozime pareizi tehniski izpildits metiens , ne ta ka tiem vecajiem S Valteram , Blumam , Buskevicam , un parejiem mesliem.

  +3 [+] [-]

, 2018-01-31 12:09, pirms 7 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Vot lūdzu, visi uzspiežam uz šī cilvēka profila un apskatamies viņa bildi. Pusmūža vīrietis, nesportisks. Var redzēt, ka nerūpējas par savu ķermeni, ikdienā lieto sliktu uzturu. Rokas lejasdaļa ir tāpat kā augšdaļa - atgādina kaut kādas spagetī rokas. Ir it kā tievs pēc miesas uzbūves, bet tajā pašā laikā resns, jo redzams, ka puziks spiežas cauri kreklam.

UN LŪK, tas ir eksperts, kad pats ir pilnīgi nesportisks, bet PROFESIONĀLAM SPORTISTAM māca kā labāk spēlēt/dzīvot.

Un tādi ir tie saucamie "dīvāna eksperti", kas paši ir caurkrituši pusmūža vīrieši!
Kopumā Porziņģa spēle protams ir ar lielu pluss zīmi. Tikai 2p metienu precizitāte krīt acīs pēdējās spēlēs kopumā. Tas ir fakts. Kā komandas līderim tomēr 2p jāmet precīzāk. Ja kāds to pasaka , piefiksē, tas nav nekas slikts, tā ir kritika vai fakta konstatācija. Kopumā Porziņģis ir 17 rezultatīvākis līgā -23,3 punkti.
Ir sportisti kuri ļoti daudz ko sasnieguši ar savu darbu ,kurus cienu, bet tas nenozīmē ka nevaru uzrakstīt kritiku.
Porziņģim nav laba 2p metienu precizitāte.
Ostapenko vāja serve un ļoti nepatīk lamu vārdi kortā.
Rastorgujevs slikti vai vidēju šauj.
M.Dukurs -tur būtu grūti atrast ko sliktu, bet pie DSQ vienā posmā varētu būt arī visas komandas vaina.
Tie ir sportisti kurus ļoti cienu, bet ir labās lietas un ir kritika. Svarīgi kā izsakās. Sportistu neviens nelamā.

     [+] [-]

, 2018-01-31 12:09, pirms 7 gadiem
nauris noviks rakstīja: nekas īpašs no porzinğa puses.precizitate tapat zema.2punkt metieniem.nav māksla uzveikt pastarīšus.
tas ka mana Ome tevi sasita strītbolā, nenozīmē ka neviens nemāk spēlēt. Pieņem savu zaudi tak. piepunķoji visu laukumu

     [+] [-]

, 2018-01-31 12:16, pirms 7 gadiem
oxa rakstīja: a kurš 2-punktniekus metīs?!
Bet kurš pārstās lietot okupantu "a" uzsākot teikumu ?

     [+] [-]

, 2018-01-31 12:36, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Spēle kopumā pārliecinoša, bet tas šoreiz uz Nets nevarību norakstāms. KP kustības šonakt man izskatījās tādas saturīgas. Ja kādu brīdi bija izpumpējies, tad tagad atkal redzēju spēcīgu un ļoti koordinētu 2,2m džeku.
Lai sūdzētos par 47% FG ar 28 ačiem, vispirms ir jāpadauza galvu pret sienu un tā spēcīgi.
Heiteri te daudz saradušies, viņi grib, lai viņus kāds pamana, jo dzīvē pašiem galīgi neiet. šodien Lebis sameta ar45%, bet par viņu nekādas kritikas. RW un Melo šodien meta ar 20%, bet viņus neviens neaizstiek, bet KP, kurš komandu aizveda līdz uzvarai ar 28pt un 47% nemāk spēlēt. Heiteriishi tik ļoti tālu ir no saprāta, ka vai patiešām KP skolā mocīja tik daudz nūģus, ka tagad šie terorizē sc komentāru sadaļu!

     [+] [-]

, 2018-01-31 12:43, pirms 7 gadiem
Zingeram pirmo reizi pa ilgiem lailiem normāla spēle.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-31 13:20, pirms 7 gadiem
[quote chubaki]
Heiteri te daudz saradušies, viņi grib, lai viņus kāds pamana, jo dzīvē pašiem galīgi neiet. šodien Lebis sameta ar45%, bet par viņu nekādas kritikas. RW un Melo šodien meta ar 20%, bet viņus neviens neaizstiek, bet KP, kurš komandu aizveda līdz uzvarai ar 28pt un 47% nemāk spēlēt. Heiteriishi tik ļoti tālu ir no saprāta, ka vai patiešām KP skolā mocīja tik daudz nūģus, ka tagad šie terorizē sc komentāru sadaļu!
[/quote
Nu kurš saka, ka nemāk spēlēt?! Moš vajag palasīt komentus pirms muļķības rakstīt? Tiek diksutēts par atsevišķiem trūkumiem vai nepilnībām. Kas tur nepariezs? Vai tad tikai jāslavē un jākrīt ekstāzē? Un pilnīgi notiekti tiek kritizēti gan James gan Westbrook. Tikai to dara tie, kam vairāk "sāp" viņu spēle. Mums KP vistuvākais, tāpēc mēs par viņu runājam. Viss ir pinīgi normāli. Un visiem tiem, kuri saka no sērijas "izdari pats vismaz 5% no tā, ko basītī prot KP un tad kritizē", varu atbildēt - ja esmu atnācis uz restorānu, bet pasniegtā zupa ir negaršīga, tad man nav jābut profesionālam pavāram, lai man būtu tiesības pateik tieši to, ko es domāju par šo zupu. As simple as that.

  +2 [+] [-]

, 2018-01-31 13:28, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: [quote chubaki]
Heiteri te daudz saradušies, viņi grib, lai viņus kāds pamana, jo dzīvē pašiem galīgi neiet. šodien Lebis sameta ar45%, bet par viņu nekādas kritikas. RW un Melo šodien meta ar 20%, bet viņus neviens neaizstiek, bet KP, kurš komandu aizveda līdz uzvarai ar 28pt un 47% nemāk spēlēt. Heiteriishi tik ļoti tālu ir no saprāta, ka vai patiešām KP skolā mocīja tik daudz nūģus, ka tagad šie terorizē sc komentāru sadaļu!
[/quote
Nu kurš saka, ka nemāk spēlēt?! Moš vajag palasīt komentus pirms muļķības rakstīt? Tiek diksutēts par atsevišķiem trūkumiem vai nepilnībām. Kas tur nepariezs? Vai tad tikai jāslavē un jākrīt ekstāzē? Un pilnīgi notiekti tiek kritizēti gan James gan Westbrook. Tikai to dara tie, kam vairāk "sāp" viņu spēle. Mums KP vistuvākais, tāpēc mēs par viņu runājam. Viss ir pinīgi normāli. Un visiem tiem, kuri saka no sērijas "izdari pats vismaz 5% no tā, ko basītī prot KP un tad kritizē", varu atbildēt - ja esmu atnācis uz restorānu, bet pasniegtā zupa ir negaršīga, tad man nav jābut profesionālam pavāram, lai man būtu tiesības pateik tieši to, ko es domāju par šo zupu. As simple as that.
Kā naglai uz galvas +1

     [+] [-]

, 2018-01-31 13:53, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: [quote chubaki]
Heiteri te daudz saradušies, viņi grib, lai viņus kāds pamana, jo dzīvē pašiem galīgi neiet. šodien Lebis sameta ar45%, bet par viņu nekādas kritikas. RW un Melo šodien meta ar 20%, bet viņus neviens neaizstiek, bet KP, kurš komandu aizveda līdz uzvarai ar 28pt un 47% nemāk spēlēt. Heiteriishi tik ļoti tālu ir no saprāta, ka vai patiešām KP skolā mocīja tik daudz nūģus, ka tagad šie terorizē sc komentāru sadaļu!
[/quote
Nu kurš saka, ka nemāk spēlēt?! Moš vajag palasīt komentus pirms muļķības rakstīt? Tiek diksutēts par atsevišķiem trūkumiem vai nepilnībām. Kas tur nepariezs? Vai tad tikai jāslavē un jākrīt ekstāzē? Un pilnīgi notiekti tiek kritizēti gan James gan Westbrook. Tikai to dara tie, kam vairāk "sāp" viņu spēle. Mums KP vistuvākais, tāpēc mēs par viņu runājam. Viss ir pinīgi normāli. Un visiem tiem, kuri saka no sērijas "izdari pats vismaz 5% no tā, ko basītī prot KP un tad kritizē", varu atbildēt - ja esmu atnācis uz restorānu, bet pasniegtā zupa ir negaršīga, tad man nav jābut profesionālam pavāram, lai man būtu tiesības pateik tieši to, ko es domāju par šo zupu. As simple as that.
Zupa.
Tak normāla spēle KP,attiecīgi arī zupa ok bija.
Divpunktnieki nekrita,pustālos vispār neviens nba izcili nemet. Šodien KP pustālie zem vidējā,bet kopumā 9 no 19 metieniem nav slikti. Labāk ir 19 no 19,bet jābūt reāliem.

  +4 [+] [-]

, 2018-01-31 14:23, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: [quote chubaki]
Heiteri te daudz saradušies, viņi grib, lai viņus kāds pamana, jo dzīvē pašiem galīgi neiet. šodien Lebis sameta ar45%, bet par viņu nekādas kritikas. RW un Melo šodien meta ar 20%, bet viņus neviens neaizstiek, bet KP, kurš komandu aizveda līdz uzvarai ar 28pt un 47% nemāk spēlēt. Heiteriishi tik ļoti tālu ir no saprāta, ka vai patiešām KP skolā mocīja tik daudz nūģus, ka tagad šie terorizē sc komentāru sadaļu!
[/quote
Nu kurš saka, ka nemāk spēlēt?! Moš vajag palasīt komentus pirms muļķības rakstīt? Tiek diksutēts par atsevišķiem trūkumiem vai nepilnībām. Kas tur nepariezs? Vai tad tikai jāslavē un jākrīt ekstāzē? Un pilnīgi notiekti tiek kritizēti gan James gan Westbrook. Tikai to dara tie, kam vairāk "sāp" viņu spēle. Mums KP vistuvākais, tāpēc mēs par viņu runājam. Viss ir pinīgi normāli. Un visiem tiem, kuri saka no sērijas "izdari pats vismaz 5% no tā, ko basītī prot KP un tad kritizē", varu atbildēt - ja esmu atnācis uz restorānu, bet pasniegtā zupa ir negaršīga, tad man nav jābut profesionālam pavāram, lai man būtu tiesības pateik tieši to, ko es domāju par šo zupu. As simple as that.
Piekrītu, BET te lielākā daļa nemāk kritiku izteikt argumentēti.
Ja tu pasaki, ka tev zupa negaršo, jo pavārs tizlenis, tad labāk ir paklusēt. Ja tu pasaki, ka zupā ir pa daudz sāls un garneles ir pārceptas, tad tā ir cita lieta.

Šie vienkārši nav argumenti -
"nauris noviks, 06:22, pirms 8 stundām, ignorēt, atbildēt
nekas īpašs no porzinğa puses."

     [+] [-]

, 2018-01-31 14:24, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: Priekš KP, ja viņš pretendē uz super star statusu, tas tiešām nav nekas īpšs. Normāla vidsumēra spēle pēc gūtajiem punktiem, FG% un blokiem. Īpaši ir vienīgi 6 troikas. Ne par velti tomēr Kanters tika izcelts kā NYK aizvadītās spēles galvenais varonis, kaut guva "tikai" 20p. Visi labie spēlētāji ir lomas spēlētāji. Kanters - uzbrukums no posta, Hardaway - ķipa snaiperis. Jack, Nilikna - saspēlēs vadītāji/piespēļu devēji u.c. Tikai superstāri ir universālie kareivji - var iemest no jebkuras pozīcijas, atdot piespēli, uzlikt bloku, ieskriet caurgājienā. KP jau daudz kas no tā ir, tomēr vakar daudz kas no tā netika izmantots. Man piemēram vairāk gribētos no KP beidzot sagaidīt pirmo tripple-double, ne kā kārtējos 30+p.
Jā, gribētos jau triple-double, bet... Cik reizes nav redzēts, ka Kristaps atdod pat labas piespēles uz brīviem, bet šamie - ņem un nopūdelē. Piemēram, šodien Kanteram tās rezultatīvās bezmaz uz Kristapa vien rēķina.
Un vēl - NYK spēlē šausmīgi statiski, jeb tikai tā liekas? Sastājas kā stabi un skatās, ko saspēlnieks izdarīs.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-31 14:38, pirms 7 gadiem
siksparniss rakstīja: Jā, gribētos jau triple-double, bet... Cik reizes nav redzēts, ka Kristaps atdod pat labas piespēles uz brīviem, bet šamie - ņem un nopūdelē. Piemēram, šodien Kanteram tās rezultatīvās bezmaz uz Kristapa vien rēķina.
Un vēl - NYK spēlē šausmīgi statiski, jeb tikai tā liekas? Sastājas kā stabi un skatās, ko saspēlnieks izdarīs.
Tā ir, protams - lai sāvāktu tripple-double, nepietiek tikai ar to, ka pats esi izcils. NYK spēlē statiski - arī piekrītu. Tas vēl no Melo laikiem. Neesmu baigais eskperts par NBA kā tādu, bet reiz dzirdēju, ka tā spēle 1:1 esot gana raksturīga tur. Kaut gan pieņemu, ka tas mainās, piemēram spriežot pēc līdera Warriors spēles stila. KP arī bieži spēlē 1:1 kā Melo metot pustālos pāri sedzēja rokām, lai gan pēdējā laikā tas nav tik izteikti. Biežāk tagad atdod arī piespēles. Bet kopumā - jā, bumbas kustību gribētos vairāk redzēt. Tāda spēle arī tīri vizuāli ir daudz skatāmāka.

     [+] [-]

, 2018-01-31 14:42, pirms 7 gadiem
nezinuneko rakstīja: Zupa.
Tak normāla spēle KP,attiecīgi arī zupa ok bija.
Divpunktnieki nekrita,pustālos vispār neviens nba izcili nemet. Šodien KP pustālie zem vidējā,bet kopumā 9 no 19 metieniem nav slikti. Labāk ir 19 no 19,bet jābūt reāliem.
Da, nē - es jau neko nesaku par konkrēto vakardienas spēli - KP izvārītā "zupa" bija OK kopumā . Bet arī ne vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-31 15:05, pirms 7 gadiem
berimors rakstīja: Priekš KP, ja viņš pretendē uz super star statusu, tas tiešām nav nekas īpšs. Normāla vidsumēra spēle pēc gūtajiem punktiem, FG% un blokiem. Īpaši ir vienīgi 6 troikas. Ne par velti tomēr Kanters tika izcelts kā NYK aizvadītās spēles galvenais varonis, kaut guva "tikai" 20p. Visi labie spēlētāji ir lomas spēlētāji. Kanters - uzbrukums no posta, Hardaway - ķipa snaiperis. Jack, Nilikna - saspēlēs vadītāji/piespēļu devēji u.c. Tikai superstāri ir universālie kareivji - var iemest no jebkuras pozīcijas, atdot piespēli, uzlikt bloku, ieskriet caurgājienā. KP jau daudz kas no tā ir, tomēr vakar daudz kas no tā netika izmantots. Man piemēram vairāk gribētos no KP beidzot sagaidīt pirmo tripple-double, ne kā kārtējos 30+p.
Pirms kaut ko izvērstāk komentēt par 2pts%, iesaku noskatīties pašu spēli. Spēli, nevis hailaitus

     [+] [-]

, 2018-01-31 15:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kopumā Porziņģa spēle protams ir ar lielu pluss zīmi. Tikai 2p metienu precizitāte krīt acīs pēdējās spēlēs kopumā. Tas ir fakts. Kā komandas līderim tomēr 2p jāmet precīzāk. Ja kāds to pasaka , piefiksē, tas nav nekas slikts, tā ir kritika vai fakta konstatācija. Kopumā Porziņģis ir 17 rezultatīvākis līgā -23,3 punkti.
Ir sportisti kuri ļoti daudz ko sasnieguši ar savu darbu ,kurus cienu, bet tas nenozīmē ka nevaru uzrakstīt kritiku.
Porziņģim nav laba 2p metienu precizitāte.
Ostapenko vāja serve un ļoti nepatīk lamu vārdi kortā.
Rastorgujevs slikti vai vidēju šauj.
M.Dukurs -tur būtu grūti atrast ko sliktu, bet pie DSQ vienā posmā varētu būt arī visas komandas vaina.
Tie ir sportisti kurus ļoti cienu, bet ir labās lietas un ir kritika. Svarīgi kā izsakās. Sportistu neviens nelamā.
Pilnīgs cirvis ir latvietis un tad ir cilvēks, kurš kritizē un neaizmirst uz 2 slikto lietu fonu izcelt arī pārējās 10 izcilās lietas sportistam, bet nē, skabarga un baļķis

     [+] [-]

, 2018-01-31 15:14, pirms 7 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку. Нeдaвнo нaткнулcя на блoг чувака кoторый нaкaчал тeлo домa с помощью специального поясa, я решил попробовать и уже через неделю увидел результат, а через две убрал пивной живот и пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину. Теперь и жена захотела попробовать, ведь не нужно сидеть на диетах и ходить в спорт зал и цeнa вoпроca копeeчнaя. Этo рeальнo cамый лeнивый и быcтрый cпocоб похудеть и подкaчатьcя.Вот тот блог---- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-01-31 15:29, pirms 7 gadiem
KP panācis Biedriņu pēc punktu skaita NBA!